Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21351) nfsu17 válasza dssport (#21350) üzenetére


nfsu17
(veterán)

"Bejön a hideg és eltűnik egy adott mennyiség, utána stagnál, vagy hidegben időről időre folyamatosan fogy?"

Inkább a második.
Tavaly novemberig (0-2600km) kb semmi nem fogyott.
Jöttek a hidegek, fűteni kellett, néztem tovább a szintet és szépen ment lefele, ahogy teltek a hetek.
Elértük idén február elsejét, amikor még nagyon hideg volt.
Ekkor már picivel minimum alatt volt (4100km).
Műszerfalon jelzés _semmi_.
Nem játszunk vele, bementem a Fordba, vettem fagyállót, kevertem, feltöltöttem maxig.
Továbbra is figyeltem rohadt sokszor.
Jött a március, április (a melegebb hónapok) nem csökkent. Egész nyáron nem.
Megnyugodtam, hogy biztos csak légtelenítette magát, mint ahogy az előző kocsim is "tud ilyet".
Február és november 1-je között kb. 5000km ment bele, mert a 9000-et már elhagytam.
Ez alatt a "nyári" 5000km alatt (ami több, mint 3x-osa a tavalyi téli "fogyós" időszaknak) nem látható mennyiség fogyott. Biztos valamennyi így is elment, de olyan okosan ki van találva ( :W ) ez a tartály, hogy pont a két rész találkozásánál (picit fölötte) van a max és nem lehet jól látni. A minimum szint már jól látható.
De most már a tartály bal oldala kezd "kifehéredni", azaz ott már nincs piros lötty.
Szóval megyeget lefele.

"más: céges dukátókból mindből fogy a víz. Lemegy minimum szintre aztán abbahagyja. Hiába töltöd fel maximumra következő ellenőrzésnél már minimumon van, de tovább nem fogy. Időtlen idők óta mindegyik ilyen."

hasonlót láttunk a legutóbbi MűhelyPRN-ban, csak ott az olajat ette, 1 litert és többet nem.

"ui.: a Ford még mindig ott tart hogy nem jelzi műszer ha kevés a víz?"

A "kigyulladós" #ecoboom-okba tettek ilyet utólag, nekem az rémlik, de gyárilag nincs ilyen szerintem az 1.5-ben. Csak azt jelzi, ha tűlhevült a folyadék, ami semmit nem ér, ahogy olvastam a neten ebben az esetben.

[link]
"Az Ecoboost-ügy tanulságai
1. Ha egy autóból bármiért fogyni kezd a hűtőfolyadék, biztosan tömítetlen valahol a hűtőrendszer és a problémát nem oldja meg, ha rátöltünk a fagyállóra."

2. Bizonyos Fordok, a visszahívásban érintett, de még nem javított Ecoboost-motorral szerelt példányok legalábbis biztosan nem jelzik, ha túl alacsony a hűtőfolyadék szintje a rendszerben. "

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21352) Salex1


Salex1
(senior tag)

A mondeo mk4 műszerfalán középen a szélvédő levegő fúvóka között van egy kiálló félgömb. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál?

Eladó: Nikon AF-P 18-55 23eFt.

(#21353) nfsu17 válasza Salex1 (#21352) üzenetére


nfsu17
(veterán)

én úgy tudom, az az automata légkondinak az érzékelője...honnan süt a Nap, hova kell emiatt fújnia, stb.
Tehát a klímaszabályozáshoz van köze.
Ha nem, akkor engem is átvertek.

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21354) kcsa válasza Salex1 (#21352) üzenetére


kcsa
(veterán)

napsütés-érzékelő, a relatív hőérzet kompenzálásához van automata klímánál.

(#21355) Salex1 válasza kcsa (#21354) üzenetére


Salex1
(senior tag)

Köszi!

Eladó: Nikon AF-P 18-55 23eFt.

(#21356) Pippen


Pippen
(csendes tag)

Tegnap elindultam hazafelé (2011-es 1.6 tdci CMax) kb.3-4 perc múlva megjelent az "engine malfunction" + az ESP piktogram világított + motorerő a nullához konvergált.Elpöfögtem az első alkalmas helyig és félreálltam.Motor ki-be helyzet változatlan.Gondoltam jöhet az akkusaru 10 percre le majd vissza megoldás.Jó alkalom volt ez arra hogy kiderüljön nincs a kocsiban erre alkalmas villáskulcs.Egy fogóval kezdtem kísérletezni egy időközben hozzámcsapódott helyi alkesz/homlessz nem kért szaktanácsaitól egyre idegesebben.Kb. negyed óra múlva feladtam de az újraindítás után az ESP piktogram már nem jelzett,a sárga felkiálltójel ugyan maradt viszont rendesen járt a motor.Így hazajutottam még beugrottam közértbe onnan már semmi hibajelzés nem volt : "all system normal".
Valakinek tapasztalata hogy az ilyen jelenségek mitől lehetnek?

(#21357) ReFleXx válasza Pippen (#21356) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

hibakod olvasas

(#21358) Zoli-bácsi válasza Pippen (#21356) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

Hibáztál, meg kellett volna kérdezni a hozzád csapódott szakembert még ott helyben. :DDD

Egyébként hibakódolvasás, biztos tárolt valamit.

(#21359) Pippen válasza Zoli-bácsi (#21358) üzenetére


Pippen
(csendes tag)

Megkérdeztem de nem tudok urdul :N .Egyébként a hibakódolvasás az meg van de az ilyen esetek a legbénábbak.Mert oké hogy hibakód de mitől javul meg?Akkor most elromlott valami vagy csak "fals" jelzés?Ráadásul bármikor bedobhat egy ilyen hibát mindenféle előjel nélkül.
(jellemzően: felpakolva+család+kutya+világvége).

(#21360) 7Sony7 válasza Pippen (#21359) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Szerintem a hibakódolvasást úgy értik, hogy elmész egy szerelőhöz, aki kiolvassa, és tudja is mit kell csinálni.
De ha kiolvastad, akkor elárulhatnád mit ír, kíváncsi lennék.
Amúgy mivel olvastad ki?

(ex)Haier w910

(#21361) haris válasza 7Sony7 (#21360) üzenetére


haris
(őstag)

Szerintem a
"Egyébként a hibakódolvasás az meg van"
az nem azt jelenti hogy megcsinálta, hanem hogy tudja hogy azt kell csinálnia.

(#21362) diegho


diegho
(nagyúr)

Jövő hétvégi nyílt hétvégéről mit lehet tudni? Lehet vennék egy új focust, ha élőben is bejön. Technology felszereltség és szerintem 1.0 Ecoboost-al lenne 5 ajtósban, ahogy nézem ez a legszebb új autó 5M körül.

(#21363) 7Sony7 válasza haris (#21361) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Ja, akkor hajrá!

(ex)Haier w910

(#21364) ReFleXx válasza diegho (#21362) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

csak nekem nem jon be az uj focus formaja ? az mk3sban a kombi es a sedan azert eleg pofás volt. a hatchback elment.

(#21365) nfsu17 válasza diegho (#21362) üzenetére


nfsu17
(veterán)

"ahogy nézem ez a legszebb új autó 5M körül."

ízlésről kár vitatkozni, de szerintem nem így van.
Egyedül az st-line vonal, amiben kinéz valahogy az új fóka.
de mondom, kinek mi.

Én, ha még egyszer elkölthetnék 5 millió forintot, akkor Kia, Hyundai, Suzuki vonalon mozognék újban.
Használtban egy pár éves Mazda 3 mondjuk. Az új Corollát sem vetem el, de az ára...
A user-elégedettségi teszten meg a Peugeot nyert, annyira rossz nem lehet.

A helyi ford szerviz oldalán sem látok semmi extrát a nyílt nappal kapcsolatban, így el kell menni megnézni.

Meg lehet, hogy még egyszer közvetlen befecsis autót sem vennék.
Ahogy Vályi Pista is elmondta, az apja kocsija (nem Ford) már 15k km után lekokszosodott.

[ Szerkesztve ]

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21366) bajnokpityu válasza nfsu17 (#21365) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

turbos,közvetlen befecsis, EGRel, kizárólag rövid utakra. ez márkától függetlenül várható. mondom én, h lesz itt még diesel reneszánsz.

(#21367) kcsa válasza ReFleXx (#21364) üzenetére


kcsa
(veterán)

Ízlések... Nekem pont az mk3 a legrondább focus :)

(#21368) bajnokpityu válasza kcsa (#21367) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

+1
Igazabol az se ronda, csak a többi jobb.

(#21369) cappa72 válasza bajnokpityu (#21366) üzenetére


cappa72
(veterán)

lesz itt még diesel reneszánsz.

Ez szerintem már most borítékolható a sok alulmotorizált benyás turbós autó miatt - szerintem.

szerk.: olyan 15 évvel ezelőtt volt a dízel őrület, és sokan vettek dízelt; merthogy olcsóbb is az üzemanyag, meg még kevesebbet is fogyaszt.
Aztán sokan hirtelen drágább lett, és azóta is drágább, mint a benzin.
Most a dízel fúúúúj, meg halott, meg ilyenek, vegyen mindenki benzinest! Lehet, hogy az üzemanyagárak átrendezése a cél?
Én már csak ilyen összeesküvéselméet-szövögető vagyok...

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21370) ReFleXx válasza kcsa (#21367) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

nem azt mondtam hogy az a legszebb, az mk1 volt a legszebb, majd mk2 hatchbackben.
mk4-et ott csesztek el a legjobban, hogy beleraktak azt a törést a hátsó ajtóba...

[ Szerkesztve ]

(#21371) zoger válasza bajnokpityu (#21366) üzenetére


zoger
(tag)

Azért van pár amiben nincs egr. Az 1.0 is ilyen.

(#21372) zoger válasza ReFleXx (#21370) üzenetére


zoger
(tag)

Az mk4 csak 17-es kerékkel néz ki jól.

(#21373) bajnokpityu válasza zoger (#21371) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Ezt jó tudni. Amúgy a Suzuki 1.4eseben sincs. De elég ritka dolog, mert olcsón csökkenthető vele a kibocsátás

(#21374) flymi


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Na kérem emberek!
Tegnap volt alkalmam kipróbálni egy bontódó mk2 hatch váltóját. Annyira szépen és feszesen járt, h el is érzékenyültem. A próba oka pedig az volt, h az enyém sajnos elég hangosan kattogósan és lötyögve jár és már régóta össze akartam hasonlítani egy másik szintén 1.6 benzinesével. Videó a lötyögésről ITT, remélem műkszik a link.
Megfordult a fejemben, h érdemes lenne kicserélni...
Szerintetek? :U
Illetve a váltó kulissza kopása okozza a sebváltó lötyögését? Elég volna csak a kulisszát cserélni vagy akkor már váltóval együtt?
>245e km van az autómban, most meg nem mondom fejből pontosan mennyi. A bontódó fókában ~100e km.
Mondjuk szerintem a kuplung sem százas mert szinte érezni ahogy egymásba fordulnak a fogaskerekek. Gyanús, h ennek van hangja mikor felengedem a kuplungpedált, mert ilyenkor koppan egyet.

[ Szerkesztve ]

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21375) Goose-T válasza nfsu17 (#21365) üzenetére


Goose-T
(veterán)

Használt Mazda? Mikor már a szinte a szalonban is rohad? :DDD

Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w

(#21376) pn4hvq


pn4hvq
(aktív tag)

Fentebb szóba került a hibakódolvasás. Úgy tudom, hogy a legideálisabb az a szituáció, mikor a hibajelzés megjelenésekor a motor leállítása nélkül olvassuk ki a hibát. Ha megállítjuk, előfordulhat, hogy nem lesz tárolt hiba, csak akkor jelenik meg újra, ha a hiba ismét fennáll.
Az más kérdés, hogy ki tart az autójában hibakódolvasót és tudja, hogy mit tud vele kezdeni ilyen szituációban.

Szerk.: (#21377) mtade nálunk a két autó közül az enyémben van csak, mert a másik autóban párom úgysem tudna mit kezdeni a dologgal :( ...

[ Szerkesztve ]

(#21377) mtade válasza pn4hvq (#21376) üzenetére


mtade
(aktív tag)

Röhögni fogsz, nálunk van a saját S-maxban és az asszony fókájában is olvasó. Én tudom, mit kell csinálni, mamka meg fel van készítve, hogy miről kell screenshot, ha baj van. :DDD
10 dodó a kütyü, az android app meg ingyenes. Ennyit megér.

[ Szerkesztve ]

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#21378) Jorus válasza ReFleXx (#21370) üzenetére


Jorus
(nagyúr)

Nekem az mk4 kacsacsőr eleje bántja a szemem, ott valamit nagyon elnéztek. :)

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#21379) Zoli-bácsi válasza flymi (#21374) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

Szerinted ha akkor lötyög, kattog, mielőtt még sebességbe tennéd, akkor a váltón belül vagy kívül keresendő a hiba?

(#21380) flymi válasza Zoli-bácsi (#21379) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Kérdésre kérdéssel, gratulálok. Sokat segítettél. :R

Sebességben is lötyög. ;) A kattanás meg mint írtam is inkább kuplung. De a sebváltásban a kettő kvára összefügg. Nem vagyok autószerelő.
A videóban az autó állt, csak járt a motor.
Egyébként a másik kocsiban amiben a váltót kipróbáltam semmi holtjáték nem volt. Sem sebességben, sem üresben.

[ Szerkesztve ]

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21381) Zoli-bácsi válasza flymi (#21380) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

Ha a kérdésből nem jöttél rá mit akartam mondani vele, én gratulálok neked. :C

(#21382) gabor9991 válasza flymi (#21374) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Szerintem nem érné meg kicserélni.
Váltó le- fel azért nem kis munka akkor már érdemes lenne tenni bele új kuplungot és új munkahengereket, folyadék csere is illene.
Normális alkatrészekből ez megint nem kevés pénz lenne a kocsi használati értéke meg sokkal nem lenne magasabb.
A kuplung az enyémben is csinálja azt, hogy amikor felengedem a pedált váltáskor akkor van hangja.Olyan koppanásszerű amit írsz de nem koppanás hanem valami más.Kjnyomócsapágynak is van hangja magasabb fordulatnál váltáskor de ameddig bírja addig marad a helyén minden.

Egyébként a tiédben a váltókar mechanika lehet kopott.

[ Szerkesztve ]

(#21383) 7Sony7 válasza pn4hvq (#21376) üzenetére


7Sony7
(őstag)

mtade-hez csatlakozva: 3000 ft volt a kütyü, és én megvettem az androidos appot hozzá kb 2000 ft volt azt hiszem. (Forscan) Nekem ennyit megért. Meglátásom szerint ami hiba bejött, az motor leállításkor is megmarad, és én is screenshotot csinálok. Járó motornál viszont több mindent láthatsz, pl: akku töltőfesz.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#21384) flymi válasza gabor9991 (#21382) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Értem, tehát a kulissza van kikopva. Azt esetleg érdemes lehet cserélni? Nem egy nagy tétel ahogy elnézem.
Elméletileg fél évvel az autó vásárlását megelőzően lettek kicserélve (2018.04.) az alábbi alkatrészek, ha lehet hinni az előző gazdától örökölt papíroknak:

Mondjuk én nem ezeket a márkákat tettem volna bele hanem minimum Meyle/Mapco/Swag-Febi cuccokat.

Mikor a váltókar megtalálja a helyét adott sebességi fokozatban annak is van hangja, de az igazi tompa kattanást akkor hallom, mikor felengedem a kuplungot.
Igazából már megszoktam ezeket a zörejeket, de mindenképp ki akartam próbálni másik kocsit is, h legyen összehasonlítási alapom.

[ Szerkesztve ]

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21385) gabor9991 válasza flymi (#21384) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Igen, az az a.z.kuplung ennyiért elég rossz döntés volt :D
Cromaxnál 32 a Sachs vagy 37 a luk.

(#21386) DeFranco válasza gabor9991 (#21385) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

azon volt a nagyobb haszon.

a gödiekkel kapcsolatban is az a tapasztalatom, hogy elkezdtek "kicsit" éhesek lenni. másfélszer annyiért számlázták ismerősnek az alkatrészt (többet is) mint a cromaxos 0-3 napra elhozós kisker bruttó ár.

régen legalább nem volt több mint a kisker bruttó, nyilván olcsóbban kapják de ok, keressenek rajta, de ez már szerintem túlzás.

[ Szerkesztve ]

(#21387) flymi válasza gabor9991 (#21385) üzenetére


flymi
(őstag)
LOGOUT blog

Biztos ez volt a legolcsóbb vagy éppen ákcijós.
Sosem értettem ha már cserélni kell alkatrészt és a - fogalmazzunk úgy - gyengébb minőségű csak pár ezressel olcsóbb a gyáritól, akkor mégis miért veszik meg mégis azt!? Költői kérdés volt, nem kell rá válaszolni... :N

Csak a váltókar + kulisszaház cseréje megoldás lenne a feszesebb sebváltóhoz? Többihez akkor nem nyúlnék, hisz (papíron) másfél éve cserélve lettek.

Szereztem gyári fekete hátteres lámpatesteket.

Abit alaplapokat keresek gyűjteménybe! /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A)

(#21388) gabor9991 válasza flymi (#21387) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Valami filléres műanyag csukló lehet kikopva azért lóghat annyit a kar de hogy ez most a váltókarnál vagy a váltón magán a bowden túloldalán van azt ugye így megmondani nem lehet.
Komplett csere biztos nem kell.

(#21386) DeFranco

Igen, már beszéltünk rólunk, vezérműszíj csere drágább lenne nálunk mint a márkaszervizben :D
Kuplungcserére is adtak egy 160ezres ajánlatot ...
Régen azért a márkaszervizes áraknál olcsóbban dolgoztak, de ezek szerint sokaknál ma már nem számít mi mennyibe kerül csak csinálja meg valaki.

(#21389) mtade válasza gabor9991 (#21388) üzenetére


mtade
(aktív tag)

"Régen azért a márkaszervizes áraknál olcsóbban dolgoztak, de ezek szerint sokaknál ma már nem számít mi mennyibe kerül csak csinálja meg valaki."

Illetve a márkaszervizek színvonala is eléggé mélyrepülésben van az utóbbi években, ami várhatóan még lejjebb megy majd a szakemberhiány miatt. Az ügyesebbek saját vállalkozást indítanak a szürke/fekete dimenzióban, a maradékot meg felszippantják a márkafüggetlen, vagy márka szervizek.

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#21390) ReFleXx válasza DeFranco (#21386) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

komolyabb dolgokra mar en sem odaviszem

(#21391) DeFranco válasza ReFleXx (#21390) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

hanem hova?

(#21392) ReFleXx válasza DeFranco (#21391) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

azt még én sem tudom :D

(#21393) pupehap


pupehap
(csendes tag)

Sziasztok,segítséget szeretnék kérni. Adott egy Mondeo MK3 , 2000 tdci, 2003-as. A probléma az, hogy a légzsák ikon elkezdett valamilyen kódot "villogni" . Gyújtás ráad, egy villogás, szünet, 2 villogás. Ezt 4-5 x eljátssza azután világít folyamatosan. Mit jelezhet ez?

"ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni " José Luis Torrente

(#21394) Tsebacsi válasza pupehap (#21393) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Google kereső, 1 perc se volt beírni és megtalálni. Szívesen segítünk, de könyörgöm, egy kis önállóság, vagy logika azért nem hátrány. :U

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21395) pupehap válasza Tsebacsi (#21394) üzenetére


pupehap
(csendes tag)

Nyilván gyenge az angolom ezért fordultam hozzátok, legvégső esetben kérek segítséget egyébként. Itt a PH fórumokon normális közösség volt de úgy látom egyesek abban lelik örömüket ha másokat lehülyézhetnek. Nem tiszta melyik flash code takarja az én problémámat, magyar nyelven pedig nem találtam meg. Azért köszönöm.

Közben kisilabizáltam hogy a 12-es kód az enyém.

[ Szerkesztve ]

"ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni " José Luis Torrente

(#21396) Tsebacsi válasza pupehap (#21395) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Pajtás nem megsértődni kell, csak 2019-ben már azt hinné az ember, hogy ha egy fórumba tudsz kommentelni, akkor a google keresőt is tudod használni. Oké elsőre ítélkeztem, de néha azért poén, hogy azonnal meg lehet találni a megoldást kis kereséssel.

A tied a következő az oldal szerint: Légzsák vezérlő modul hiba.
hibakód lesz a renszerben is, azaz OBD olvasó is kidobja a hibát. Javítás után onnan is érdemes törölni.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21397) troll81


troll81
(őstag)

Sziasztok elektromos kezifek a betét vastagsagra panaszkodhat?, 2007,s max rol lenne szó. :R

(#21398) egyedülülő


egyedülülő
(senior tag)

Hali!

Fel akarom rakni a téligumit a kocsira, a nyári 17 alu volt, a téli 16-os acélfelni. Persze nem jó a csavar vagy mi hozzá, mert nem ül bele eléggé, meg egyébként is. Azt mondták 10k lenne a csavarok ára, ha ők hozzák. Nekem kicsit soknak tűnik, persze laikus vagyok. Tud valaki segíteni abban, hogy milyen méretet kell keresnem?

"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."

(#21399) Goose-T válasza egyedülülő (#21398) üzenetére


Goose-T
(veterán)

Az nem sok érte, nézz csak itt szét, mennyibe kerül egy darab csavar! 20 kell belőle, a gyári minőség 24 ezerbe kerülne, 500 Ft-os darabáron jó minőségű utángyártottat kapsz. Azért nem mindegy, milyen csavarok tartják a kereket.

Jó zene: https://tinyurl.com/voysv3w

(#21400) Zoli-bácsi válasza Goose-T (#21399) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

A 280Ft-os Febi nem számít jó minőségű utángyártottnak? (de) És akkor még azt se tudjuk, hogy "ők" milyet adnának 10ezerért.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.