Hirdetés

2020. február 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22401) 7Sony7 válasza redingitell (#22400) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Hs állásban csatlakozik, és ha olyan műveletet végzel, amihez kell, akkor szól, hogy kapcsold át.

(ex)Haier w910

(#22402) sparta2 válasza redingitell (#22400) üzenetére


sparta2
(kezdő)

Szerintem is alaphelyzetbe kell állítani, de nekem benzines, így nem foglalkoztam a kérdéssel.
7Soni7 jól írta, kéri az átkapcsolást.

(#22403) AMD Power válasza gabor9991 (#22398) üzenetére


AMD Power
(titán)

Evi 8-10e km. Foleg varosban. Nalam minden autonak a segge is ki van nyalva. Szoval lenne vele foglalkozva.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22404) DZs válasza AMD Power (#22397) üzenetére


DZs
(senior tag)

Benzines motorral szabad venni.

(#22405) camelferr válasza AMD Power (#22403) üzenetére


camelferr
(senior tag)

Egymilláig mk2 Focus az eléggé az ársáv alsó harmada. Vagy lehet hogy eleve foglalkozós autót akarsz venni olcsón és saját stílusodban karbantartani, akkor tudod hogy minden ok, ha megcsinálod?

Fear kills more dreams than failure ever will

(#22406) gabor9991 válasza AMD Power (#22403) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Azért kérdeztem, mert amik 1M körül mennek azok szerintem tartogathatnak meglepetéseket.
Ha szeretnéd normálisan rendben tartani és nem arra kell, hogy megy ameddig ki nem esel belőle, hanem tényleg normálisan megkapná ami kell neki, akkor én lehet picit feljebb tolnám a keretet, inkább vennék egy olyat ami tényleg jó.
Most itt nem akarok flymi-val példálózni, de ha megnézzük mennyi mindenre lehet költeni akkor én biztos nem abból az ársávból választanék.
Persze lehet, hogy találsz egy tényleg jót 1M-ért azt azonnal vedd meg :)

(#22407) flymi válasza gabor9991 (#22406) üzenetére


flymi
(őstag)

Na ja. Lehet 1 misiért is mk2-őt venni, de én már a vételár felét rálocsoltam. Másfélért már lehet kaptam volna olyat amivel nem lett volna ennyi gond.
Szinte az összes típusbetegség megvolt már, de 97.83%-a javítva lett. :D
3 hónappal a megvásárlása előtt 1.3m-ért volt 2 lityis, benzin-gázos, faceliftes, világos színű kombi is. Azért néha még kicsit fáj a szívem. De 1.6 szívó benya a legjobb, 1.8 és 2.0l-es olajevős, hajtókartörős állítólag.
~10 évre terveztem/tük a használatát, abból egy küzdelmesen de letelt. 9 maradt még.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22408) redingitell válasza 7Sony7 (#22401) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

Na kiolvastam: P242F Diesel részecskeszűrő eltömődés-hamu tárolódás
a jel a felső határérték felett van
Mit kell tennem, hogy a hibakódot ideiglenesen töröljem? Nem látom hol kellene próbálnom.

(#22409) AMD Power válasza gabor9991 (#22406) üzenetére


AMD Power
(titán)

Igen sajnos en is ezt neztem. Az a 1 milla inkabb 1.2. Minimum.... annyiert meg mar nem Fordot vennek.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22410) kcsa válasza AMD Power (#22409) üzenetére


kcsa
(veterán)

Ennyiért én is inkább egy remek bmwt választanék, az a kétszáz tényleg lehetővé teszi :D

(#22411) patomi válasza flymi (#22407) üzenetére


patomi
(senior tag)

Sosem tudhatod, hogy a 1,5M-es kocsival nem-e járod be ugyan ezt az utat.

(#22412) 7Sony7 válasza redingitell (#22408) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Törölni nem biztos, hogy tudod, mert nem mindent lehet. Ha lehet, akkor ott, ahol bejött a hibakód, jobb fent a 3 pötty mellett van 2 háromszög. A jobb szélsőt megnyomva töröl minden hibakódot.

Ha nem lehet, akkor katt erre a linkre

Ebből kimásoltam a lényeget: "Meg kell jegyezni, hogy a P242F hibakódot nem lehet könnyen törölni. A megoldást egy német fórumban találták meg. A következő tanács volt: "Húzza ki a légáram-érzékelő dugóját, majd indítsa újra a motort, állítsa le a motort, olvassa el újra a hibakódokat a memóriából ..... Most további 2 hibát talál a MAF érzékelőn. Csatlakoztassa újra a MAF-érzékelő csatlakozóját, és törölje a hibamemóriát ...... most már törölheti a P242F-et 2 MAF-hibával együtt, és a kijelző nem jelzi jobban a motorkezelő rendszer hibáját. "Valójában a trükk a A MAF dugó (a légtömegáram-érzékelő) leválasztása lehetővé tette számomra a P242F hibakód törlését, a hibajelzés kikapcsolását a műszerfalon és a LOS üzemmódból való kilépést, de az passzív regenerálás kísérlete az autópályán szintén sikertelen."

Ettől függetlenül szerintem kellene élő adatokat (Járó motornál) is nézni, ha pc-n nézed, olyan, mint a cikkben lentebb a képen.
Ha mobilról nézed, ilyen:

Bár nem vagyok autószerelő, de saját 1 azaz egy darab :) tapasztalatom alapján 3 dolgot tehetsz, ha nincs más hibakód:
1: Elviszed egy szervízbe, hogy csinálják meg. (150-200eft) sacc
2: Leveteted egy szerelővel, és elviszed egy DPF tisztító műhelybe ahol átmossákde nem savazzák!, majd visszarakatod. (100eft alatt)
3: Leveszed te másodmagaddal (sűrűn csúnyákat mondogatva ;] ), elviszed kimosatni, majd visszarakod. (35eft) sacc
Persze forscannal utána nullázni kell.

Van egy 4. verzió is: Leszeded, átmosod magadnak, és vissza. Én így csináltam, de nem hoz 100% os eredményt. Viszont sokkal jobb lett. Előtte már 100km-enként regenerált, azóta 250-300km.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#22413) bajnokpityu válasza redingitell (#22408) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

igy jó eséllyel végleg kinyirod azt, amit talán még tisztitással meg lehetne menteni. de te tudod..

(#22414) gabor9991 válasza AMD Power (#22409) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Mit vennél 1.2-ért?
Komolyan érdekel, hogy annyiért mi lehet ami jó de nem Ford?

(#22415) molnarpeter válasza redingitell (#22408) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

[link] de úgyis visszajön.

hibakód, megoldási javaslatok
Nézd körbe, hátha csak az egyik nyomás a probléma mondjuk. Elő adat, kábelek stb ellenőrizni. Ha biztosan el van tömődve, menet közben meg lehet próbálni egy kézzel indított aktív regenerációt (s utána kötelező olajcsere). Ha az sem segít, akkor pl. dpfcleaner.hu tudja normálisan tisztítani (vegyszerrel, slaggal mosós olcsó megoldások kockázatosak hosszú távon, károsodik a szűrő maga). Mivel itt arról van szó, hogy el van tömődve, nem tud átmenni a kipufogógáz sem rendesen, "fojtja" a motort, magyarul illene javításig letámasztani, különben drágább bajt is tud csinálni.

[ Szerkesztve ]

(#22416) molnarpeter válasza 7Sony7 (#22412) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Hány km után jött elő a probléma, hogyan tisztítottad? Injektorok értékei milyenek (ha gyáriak)?

(#22417) 7Sony7 válasza molnarpeter (#22416) üzenetére


7Sony7
(őstag)

309000Km-el vettem az autót, és már ekkor el volt dugulva. Elmondás szerint 200000Km- nél volt tisztítva. Még nem jelezte a fedcomp, de már minden nap regenerált szerencsétlen.
Hozzá kell tenni, hogy az EGR és a Pierburg hibás volt, lehet ez is közrejátszott.
A tisztítás sajnos idő hiányában otthon történt slaggal. Nem vagyok rá büszke, de legalább jobb lett. Az injektorokat sajna azóta sem tudtam megnézetni, az én gépem nem ad róluk infót.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#22418) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#22417) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

ad egyébként némi infot az injektorról a forscan.alapjáraton a kompenzációt nézted?
hibás EGR,az jaj. pierburg sztem nemigen lehetett az oka.

(#22419) 7Sony7 válasza bajnokpityu (#22418) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Alapjárati kompenzációt kerestem, de nem találtam meg. Pedig vagy 15 percig járattam, míg átnéztem a forscant. Szerintem a kocsi még nem tudja. :F 2008 as évjárat.
Perburgot azért gondoltam, mert így csak nagyobb fordulaton töltött a turbó. Így viszont túltöltött. :D Hiszed vagy sem, fent érezhetően jobban húzott. Nem gondolnám pedig, hogy az a 2-3 tized BAR ennyit jelent.

(ex)Haier w910

(#22420) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#22419) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

2-3 tized az simán 40ló a dieselnél :D
de biztosan töltött ennnyit? nekem is volt egy ideig nyüszögő pierburgom, de nem vettem észre semmi difit.

már nem vagyok benne biztos, de mintha 0.8lenne a gyári 140lovas, ami nekem 1.1el (ha jól emlékszem) volt 190lovas. és brutál ég és föld volt.

(#22421) AMD Power válasza gabor9991 (#22414) üzenetére


AMD Power
(titán)

Annyiert meg sajnos semmit ahogy elneztem a piacot. 1.5-tol indulna az ami meg erdekelne. De annyit nem fogok adni egy 15 eves autoert.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22422) redingitell válasza molnarpeter (#22415) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Nem akarom addig használni míg ki nem tisztítják, de kb 120 km-re kell evinnem szervízbe. Elég dombos a pálya nem szerettem volna szervíz módban odáig tötyörögni.
Ha megyek vele ennyit, talán nem okoz nagyobb galibát. Azt hiszem nem piszkálgatom, inkább hagyom a hozzáértőknek.

(#22423) 7Sony7 válasza bajnokpityu (#22420) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Akkor igaz az érték, ha a Forscan jót mutat. 249KPa-ig ment fel akkor (kihasadt a turbócső is, bár nem hiszem, hogy ettől). Most meg 220-230KPa ig megy fel max.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#22424) redingitell


redingitell
(aktív tag)

Még egy kérdés ha nem bánjátok. Ha esetleg úgy sikerül a javítás, hogy tisztítás helyett új szürőt rakatok be, abban az esetben van vonzata a szüröcserének? Esetleg megveszem az új szűröt csere és ennyi volt? (ez mondjuk furcsa lenne)

(#22425) darvinya válasza AMD Power (#22421) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Én is így voltam.
Ráadásul nem napi használat miatt, úgy döntöttem elég lesz 22 éves Escort is.
Jó nem roncs/rozsda halom, de még így is a plusz ráköltéssel együtt sem lett több, mint 380eFt.
Lehet olcsó janizni, de mivel tudna többet 1M-ás kocsi, elvinni A-B-be, ritkán 100+km-en.?

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22426) 7Sony7 válasza redingitell (#22424) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Ha tisztíttatod, ne engedd a helyén, szerintem az nem tart sokáig. Ki kell venni, és átmosni.
Ha mégis újat rakatsz, akkor nullázni kell a computerben, de azt a beszerelő műhely kell, hogy megcsinálja. Ha már ott vagy, nézesd meg az Eolys szintet, lehet, hogy tölteni kell. Ez egy kis tartály a tank mellett/előtt, minden tankoláskor befecskendez belőle a tankba egy picit. Elvileg 60-120000Km- ig elég. (asszem). Ez kell ahhoz, hogy a kormot már 450fok Celsius fölött el tudja égetni. Egyébként 600+-50 fok.

(Hol a túróban van a billenyűzeten a fok?)

(ex)Haier w910

(#22427) flymi válasza darvinya (#22425) üzenetére


flymi
(őstag)

Őszintén én is szemeztem anno hatodik generációs Escorttal. Tetszett a forma is (kivételesen a kombi ebből ormótlan), de annyira rohadtak h inkább sírtam ha megláttam egyet. Meg aztán az idő is elszállt felettük. MK2 Focusok talán majd úgy 5-8 év múlva fognak ott tartani állapotban, mint két éve az Escortok. Árban azért remélem nem, mert elég jól tartják magukat a fókák, abból is a benzinesek.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22428) AMD Power válasza darvinya (#22425) üzenetére


AMD Power
(titán)

Van benne valami. Sajnos! Fiesta esetleg ebben az arban? Szigoruan 1.4 esetleg!? :F

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22429) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#22426) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

eolys az volt pl a 13as 2.0 tdciben is?
azt hitttem, hogy ez csak a PSA félékben volt akkoriban.

csak azért kérdem, mert a regen 600+ fok föltt ment.

(#22430) 7Sony7 válasza bajnokpityu (#22429) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Sajnos a 2.0- ás mocit nem ismerem egyáltalán.. Passzolok.

(ex)Haier w910

(#22431) molnarpeter válasza bajnokpityu (#22429) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Nincs adalék.

(#22432) molnarpeter válasza redingitell (#22424) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Nem érdemes, némelyik utángyártott nem is szűr normálisan, de legalább drága.

[ Szerkesztve ]

(#22433) redingitell válasza molnarpeter (#22432) üzenetére


redingitell
(aktív tag)

:R

(#22434) Dißnäëß válasza 7Sony7 (#22426) üzenetére


Dißnäëß
(senior tag)

° = ALT GR + 5 + SPACE :DDD

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább disznésze ? Felháborító.

(#22435) molnarpeter válasza molnarpeter (#22431) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Illetve a Focus mk2 idején volt, az euro 4 motoroknál, az euro 5 már nem Eolys tudtommal.

(#22436) L4D1K válasza molnarpeter (#22282) üzenetére


L4D1K
(senior tag)

Köszi a segítséget mégegyszer. Tegnap voltam szervizben. Vagy valamelyik kúton nyaltam be valamit, vagy tankból szívott fel a rendszer koszt... Szűrő csere és rendszert tisztítás után most tökéletesen működik.

# ANTAL Tuning #

(#22437) 7Sony7 válasza Dißnäëß (#22434) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Basszus, sose találtam volna meg :)

(ex)Haier w910

(#22438) darvinya válasza AMD Power (#22428) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Fiesta-kat néztem én is, de azok drágábban adják, mint a Focus -t.
Szóval az nem nézném, leharcoltabbak, s ugyanannyiba kerülnek. :(((

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22439) AMD Power válasza darvinya (#22438) üzenetére


AMD Power
(titán)

Akkor ez a Ford opcio is kiesett. :(((

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22440) darvinya válasza AMD Power (#22439) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Az gond, hogy használt autó mindegyike tartogat meglepeséket.
Ezt lehet mérsékelni, hogy már kipróbáláskor feltárod, s idő elteltéve köztudott lesz a típus hibája.

Pl: veszel egy szalon kocsit, s lehet, hogy abba évben többet használod, és áll majd garanciális javításban.
Anno Toyota-kat hívták vissza, s tulaj majd 1 évig nem látta, mire végzet a m.szerviz mindegyik autóval.
Persze pénz sokat segít, de hát…

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22441) AMD Power válasza darvinya (#22440) üzenetére


AMD Power
(titán)

Persze. Csak nem mind1 mennyiert vetted es mennyi az az osszeg amivel autot lehet faragni belole.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22442) darvinya válasza AMD Power (#22441) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Mostani Escort-mal úgymond szerencsém volt, mert 2. gazdája vagyok, és már tudtam típus hibáit, így azt megnézve tudtam mérlegelni, hogy mennyit kell ráköltenem.
Azóta jött elő rejtet még rejtett hiba.
380-ban benne van összes pénz amit eddig ráköltöttem, amibe az üzemanyag is bele tartozik.
Anno egy drága kivitelű volt, mert plüss kárpitos.
Ami meglepetést okozot belső takarításkor, mikor takarítottam, hogy ülésbe vezeték megy gége csőben.
Eleinte azt hittem, hogy a biztonságiőv figyelmeztetőhőz tartozik.
De nem, mert ahhoz külön vezetékek mennek ülés síneknél.
Szóval van ülésfűtés, ami ventilátor/hőfok szabályzóval kapcsolható, s derék alsó felét melegíti.
Persze ha hidegre van állítva, akkor ventilátor bekapcsolásával nem működik.
Hőfokhoz mérten melegít.
Még költök rá, mert kell, s akkor 500-ban megáll és legalább 5 évig tökéletes autó lesz, csak üzemanyag kell bele.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22443) gergobaby válasza AMD Power (#22439) üzenetére


gergobaby
(aktív tag)

Focus 2 témához...
Rengeteg szaladgál az utakon, fordfocus fórumon (szabad ilyet írni?) ki van vesézve szinte minden esetleges típushiba, szerintem semmivel több, mint bármelyik konkurenciánál.
Olajat valszeg enni fogja kicsit, sokan említik a ti-VCT esetén az "okoskerék" meghibásodást, nálunk a C-maxban ez nem jött elő még (azonos motor), pedig már jövőre meglesz benne a 400k km... Ennyi idő alatt ami szopás volt "motorikusan" az 2 benzinpumpa csere, lambda szonda, generatorcsere. A tobbi mondhatni kopó-fogyó alkatrész.

(#22444) molnarpeter válasza flymi (#21891) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Amúgy a relé csere óta rendben a kocsi? :)

(#22445) AMD Power válasza gergobaby (#22443) üzenetére


AMD Power
(titán)

Nem lesz igy ebbol Foka 2. Nezek majd valami olyan gepet ami felszereltebb mint az Astra, es klimas. Meg persze ne akarjon elporladni a kasztni alatta.

Max az egeszet 1 millabol meg akarom majd uszni. Atirassal stb....

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#22446) darvinya válasza darvinya (#22442) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

*Azóta nem jött elő rejtett hiba, ami nem típus hibára jellemző.

(#22445) AMD Power

Francia autókat nagy ívben kerülőm, mert nagyon lutri mi megy tönkre.
Miközben próbaút alatt minden oké.
Angol autók meg villamos része a leggyengébb pontjuk karosszéria után.
Tehát mindegy mit veszel, jól meg kell nézni.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#22447) molnarpeter válasza 7Sony7 (#22426) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

°: mobilon 0-t hosszan nyomva dobja fel pl SwiftKey nálam :D

[ Szerkesztve ]

(#22448) 7Sony7 válasza molnarpeter (#22447) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Mobilon megvan, csak valami északi nyelvű latopom van. :)

(ex)Haier w910

(#22449) bajnokpityu válasza AMD Power (#22428) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Cimbi egész jó h astrat vett 1.5ert. Astra picit mindig drágább volt, szóval megnezem én, ha ma, amikor megdragultak már újak is, használták is, jó astrat tudsz venni 1ert..

cappa72: ha tényleg beszantjak smaxot, megnezem mennyivel csökken a bevétel. Nekem szoba nem jött volna galaxy smax helyett. Azt mondják szarabb vezetni, külsőre meg irtó gáz sztem.

(#22450) molnarpeter válasza bajnokpityu (#22449) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

EF-nél is volt egy fóka tavaly valami 1.6-ért, vezérléscsere/nagyszerviz előtt persze, de azt letudva még mindig korrekt. Szóval szerintem is van akár ilyesmi árban jó autó, de kevesebb, mint a drágábbak közt, többet kell menni utána.

Toyota topikból a cikk, hódít a hibrid az egyterű kínálatban :D

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.