Hirdetés

2020. január 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21251) 7Sony7 válasza kcsa (#21250) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Akkor ráteszem a töltőt. Töltötted már úgy, hogy nem veszed le a sarukat? Lehet úgy baja? Lidl-s töltőm van, elvileg automata.

(ex)Haier w910

(#21252) Real_Necro válasza 7Sony7 (#21251) üzenetére


Real_Necro
(veterán)

Egy ideig jó a lidl töltője, asszony kocsiját én is azzal "regenerálom", mert kis távokat megy.
Tavaly azt hittem megadta magát az akku mert 10V alatt mértem rajta és nem indult el a töltés vele... azóta beszereztem egy régi vasmagos töltőt. Az megoldja.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#21253) 7Sony7 válasza Real_Necro (#21252) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Kíváncsi leszek. Levettem az egyik sarut, és töltöm. Bár, ha jobban belegondolok, állt a kocsi egy hetet, nem tudom mennyire számít. Érdekes, hogy rápróbáltam, és szépen indította a kocsit, és közben nem esett 10v alá.

(ex)Haier w910

(#21254) Econ válasza Jenne (#21200) üzenetére


Econ
(őstag)

"Viszont nekem a táblázatban látott CO2 értékek (2.0 dízel és 1.5 turbó benzines) közel egyforma értékei azok, amik érdekesek."

Nem a CO2 magas szintje miatt átkozták el a dízeleket, hanem a finompor szennyezésük miatt.

(#21215) Tsebacsi

Az kellemetlen. :( Az enyém megy szépen.

A legjobb fényképezőgépek 200e alatt (árak, objektívek, főbb jellemzők tényszerűen és részletesen): https://sites.google.com/site/milcrendszer/

(#21255) bajnokpityu válasza Econ (#21254) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Finomporban a benyas is rossz, mióta direkt befecsisek.

(#21256) daniel2121


daniel2121
(senior tag)

Mondeo mk5-höz milyen méretű felni,gumit javasoltok télire? A gyári ha jól tudom 215/60/16

(#21257) Tsebacsi válasza nfsu17 (#21237) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Vizet szerintem nem ette, azaz sosem ment minimum közelébe.
Mivel automata nem igazán tudom hidegen gyilkolni, de kvázi napi szintű 20-20km városi ingázást kap, dugóval, néha M0-val, ahogy azt kell :)
Esetenként van rövid táv, de elég hamar eléri az üzemi hőfokot.
Pálya nem szokott 130-140-nél több lenni. Nincs sok 0-100 se :P

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21258) troll81


troll81
(őstag)

Sziasztok be rendeltem az olaj cserehez special tec f 5w-30 liqui moly 6 liter t Man filter szettel. Az autó S-Max 2.5 20V Turbo (2006 - 2010) ezt ajánlották hozzá és a könyv szerint is passzol.uzemanyag szűrő t milyen időközönként kell cserélni? gyertyákat?

(#21259) darvinya válasza bajnokpityu (#21255) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Benzinél mióta?
A nem préseli a levegőt, s utána nem törik szét a kormot részecske szűrővel.
Befecskendező csak benzint porlasztja.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21260) bajnokpityu válasza darvinya (#21259) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

olvass már végre utána,miért kormos minden közvetlen befecsis benyás kipuffja...
nagyjából 10éve ilyenek

(#21261) darvinya válasza bajnokpityu (#21260) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Léci link-et, mert eddig ilyenről nem halottam benzinesnél.
Max. Olajat zabál, hogy 1000cm³ motor teljesítsen, mert különben semmi ereje akkora kasznihoz.
Magyarán áll 4 ütemű, 2 ütemű olajos benzinnel mennek.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21262) troll81


troll81
(őstag)

Valaki próbálta e már ATE Ceramic Bremsbelagsatz, Scheibenbremse keramias fék betétet? :F

(#21263) SPeti1984 válasza darvinya (#21261) üzenetére


SPeti1984
(senior tag)

Szerintem a ford benzineseire nem jellenző az, hogy eszi az olajat.

(#21264) darvinya válasza SPeti1984 (#21263) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

1000cm³ 3 hengeresnél?
ECOBOOST, dehogynem, máskülönben 40LE hogyan mozgatná közel 2t-ás kasznit, 10perc alatt max. 70km/h sík aszfalton.
Hegy menetben 30km/h. :DDD

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21265) SPeti1984 válasza darvinya (#21264) üzenetére


SPeti1984
(senior tag)

Eddig nem tapasztaltunk ilyet egyik 1.0-s autónál sem sőt az 1.5 ecoboostnál sem. 2T? Melyik modellben van 1.0 ami 2 tonnás? max 1.5t amibe beleteszik szerintem. A 40 le az 30 évvel ezelőtti adat, akkor a mai 1.4-nek 56le-nek kellene lennie, ehelyett 100le körüliek. A turbo pedig sokat dob a helyzeten.

[ Szerkesztve ]

(#21266) ReFleXx válasza daniel2121 (#21256) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

ugyanazt

(#21267) daniel2121 válasza ReFleXx (#21266) üzenetére


daniel2121
(senior tag)

Köszi

(#21268) diegho


diegho
(nagyúr)

Sziasztok

1es focus 1.6-ba milyen akksi kell? Jobb+ 55Ah 450A körüli elég? Mekkora fér bele? Nincs itt az autó, nem tudom megnézni.

(#21269) ReFleXx válasza diegho (#21268) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

ja, csak alacsonyat vegyel, asszem 175mm magas, meg kalciuomosat.

(#21270) Econ válasza bajnokpityu (#21255) üzenetére


Econ
(őstag)

Sokkal rosszabb lett, az biztos, bár tavaly szeptember óta részecskeszűrős az összes.

(#21256) daniel2121

Ugyanolyan méretűt érdemes, én BFGoodrich G-FORCE WINTER 2-t választottam és nem bántam meg. :)

(#21264) darvinya

Attól, hogy turbós, még nem kell olajat zabálnia. :N

A legjobb fényképezőgépek 200e alatt (árak, objektívek, főbb jellemzők tényszerűen és részletesen): https://sites.google.com/site/milcrendszer/

(#21271) bajnokpityu válasza Econ (#21270) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

konkrétan az 1.6 GDI kipuja izomból kormos,miközben a chipes diesel mondeoé fémtiszta.

néztéttek a tc új mondeo tesztjét? nemtom honnan szalajtják az újabb tesztelőiket, de brutál béka feneke alatt van a szinvonal. a hibrid mondeonak akár kombi, akár sedán töredék a csomitartó használhatósága, a motorja béget, és ahova való a nagy diesel, ott szenvedés, és csak hátulütője van a hibridségnek.

erre rá kéne egy "teszt"nek világitani, itt meg erről nyomokban se találtam infót. anno eléggé rá voltam izgulva a hibrid mondeora, 2 éve még gondolkoztam rajta. másfél óra elég volt ahhoz, hogy soha még egyszer eszembe ne jusson :D

[ Szerkesztve ]

(#21272) diegho válasza ReFleXx (#21269) üzenetére


diegho
(nagyúr)

Szélesség mennyi lehet? 175x207x175-öt látok több helyen is hozzá.

(#21273) nfsu17 válasza darvinya (#21259) üzenetére


nfsu17
(veterán)

[link]
[link]

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21274) Econ válasza bajnokpityu (#21271) üzenetére


Econ
(őstag)

Elolvastam a tesztet, tényleg röhej. :(

A legjobb fényképezőgépek 200e alatt (árak, objektívek, főbb jellemzők tényszerűen és részletesen): https://sites.google.com/site/milcrendszer/

(#21275) cappa72 válasza nfsu17 (#21273) üzenetére


cappa72
(veterán)

Akárhogy nézzük, ami kőolajszármazékot elpöfögtetünk, az károsanyag-kibocsátással jár. Legyen dízel vagy benzin. Ha teccik', ha nem.
Ezért is nem értem ezt a büdös dízel, fúj mérgező, vége, halott stb... divathullámot.
Vegyél egészséges benzinest! ;]

szerk.: Nem vagyok semelyik tábornak a fanja.

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21276) zoger válasza darvinya (#21264) üzenetére


zoger
(tag)

Aha, sok a fotelszakértő aki a közelében sem járt ilyen motorú autónak. Az enyémben közel 90e km van és 0 az olajfogyasztása.
Azt, hogy egy autó miért kormol azt meg múltkor sem értetted. Emlékszem rá mert én (is) próbáltam elmagyarázni s persze a végén én voltam aki nem tudja.
Kicsit járj utánna mielőtt "széttőri a részecskéket a szűrő"😄😄

(#21277) DeFranco válasza zoger (#21276) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

Mit nem ertesz?
4 utem = 2 utem + olaj

1000cm2/3 henger/4 utem =
2000cm2/6 henger/2 utem+olaj

Es mivel az egyenlet egyensulyban van ezert nem marad toredek reszecske a szuroben.

:DDD

[ Szerkesztve ]

(#21278) kcsa


kcsa
(veterán)

Azt hittem már rég megtanultátok, hogy kinek a hozzászólásait nem kell észrevenni... :)

(#21279) darvinya válasza DeFranco (#21277) üzenetére


darvinya
(nagyúr)

Szegény CFi motor nagyobb terhelésnél bizony légszűrőnél lévő befolyon kap egy kis olyat, hogy legyen erő.

Tök mindegy, hogy közvetlen, vagy központi a befecskendezés, nagy terheléskor mindegyik kap olajat, különben szárazra lehúzott hengerfalba besül a dugattyú.
Szerény 3 hengerből kipréselünk 3x LE-t, mi történne vele szárazon.

Múlt hónapban teszútra mentem eme csodás ECOBoost-tal.
Tíz perces forgalom, hegy-völgy járással, a döglödés jeleit produlálta.
Visszafelé már szalonos srác ment, de nála már csak 20km/h engedett szép kék füsttel.
Egyszer sem léptem túl a sebesség határt! !!
Csak valós távomat mentem az útszakaszon.

Xiaomi Mi 8 Pro v9 Fekete… titán üveg hátas, hogy lássam mit kaptam

(#21280) anevemearl válasza darvinya (#21264) üzenetére


anevemearl
(aktív tag)

Istenkém. :D
A Bp topicban olvasnom kellett a folyamatos baromságaid, most a következő autóm után nyomozva itt is beléd kell botlanom? :DD Mit szedsz, hogy ennyi baromság folyik belőled? Kaphatok én is?

Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

(#21281) bajnokpityu válasza darvinya (#21279) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

légszűrőnél ún kartergáz lehet. új autónál kb semennyi, erősen kopott kocsinál valamennyi szokott lenni. de ez nem hiba, és pláne nem plusz teljesitményt vesz belőle a motor. ezt nem is értem. ott a csomó benzin, milyen logikád van, hogy szted az olajból akar plusz erőt kisajtolni? nomeg hibás logikádat folytatva, ha az olajból veszi a plusz lóerőt, akkor hasznosulnia kéne az olajnak, nem kipufogni :D

noés nem teljesitmény függvénye, hogy kell kenés a kocsinak. kenés nélkül néhány km, és kuka a blokk. az olajlehúzó gyűrű, amit belekevertél az is minden 4T motornak van. de az nem szárazra töröl, csak a felesleget húzza le.

kevered sztem, hogy régebben a nagy literteljesitményű motoroknál nem illesztették szorosan a dugót, ezért aránylag sok olajat fogyasztottak. üzemszerűen.

tehát láttál egy már széthajtott ecoboostot. elhiszem. a többit nem. óriási a káosz.

(#21282) nfsu17 válasza bajnokpityu (#21281) üzenetére


nfsu17
(veterán)

túl sok forma1-et néz, ott volt, hogy néha olajat is égettek pár lóerőért cserébe, de a gondolat is nonszensz

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21283) bajnokpityu válasza nfsu17 (#21282) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

de azok spéci "motorolajok" voltak, direkt erre tervezve, külön tartályból. nahát ezt normál utcai autoba való olajnál, katalizátoros kocsiban el lehet felejteni.

[ Szerkesztve ]

(#21284) SPeti1984 válasza darvinya (#21279) üzenetére


SPeti1984
(senior tag)

Milyen autód van? Csak az összehasonlítás miatt kérdezem, hogy milyenekhez vagy szokva.

(#21285) n1nja


n1nja
(tag)

Sziasztok.
Kérdeznék. ;)
Focus mk2, Trend felszereltség.
Lábtér világításhoz foglalat és kábelek rendben. Tettem be izzókat, de sajnos nem világít. További teendő? Mit nézzek még meg? Biztosíték hiányozhat? Ha igen, akkor melyik?

Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.

(#21286) gabor9991 válasza n1nja (#21285) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Normál izzót vagy ledet tettél bele?
A led érzékeny lehet a megfelelő polaritásra.
Hiányozhat akár biztosíték is de az enyémben a tükör.melletti világítás együtt működik a lábtérvilágítással.

(#21287) 7Sony7


7Sony7
(őstag)

Srácok, tényleg, senkinek sincs kedve megmérni? Ismerős Rangerre rámértem, 12,21V. És működik. Én tegnap feltöltöttem teljesen, ma du már csak 12,3V.

(ex)Haier w910

(#21288) n1nja válasza gabor9991 (#21286) üzenetére


n1nja
(tag)

Normál izzó.
Ok, tovább keresgélek.

(#21289) gabor9991 válasza 7Sony7 (#21287) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Egy két nap állás után 12.6-12.7
Ha egy nap alatt a teljesen feltöltött akku 12.3-ra egy hét után meg 12-re merül és nincs semmi fogyasztó rajta akkor ennyit bírt az akku.Csere.

(#21290) 7Sony7 válasza gabor9991 (#21289) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Értem, köszi. A fogyasztást nem tudom, kerítek majd egy ampermérőt. Mennyi a készenléti fogyi egyébként?
Nem kell ebbe speckó akku ugye? Most Electric Power ca-ca van benne. Start stop nincs, 2008 as autó.

(ex)Haier w910

(#21291) gabor9991 válasza 7Sony7 (#21290) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Pontosan nem tudom mennyi a nyugalmi áramfelvétel de olyan 30mA körüli értékre emlékszem.Talán 100mA-ig elfogadható de nem állítanám biztosan
Semmi extra akku nem kell,.Kalciumos legyen elvileg ennyi extra van, meg focusba 175 mm magas akku fér el c-maxnál nem tudom van-e ilyen korlát.

(#21292) dssport válasza bajnokpityu (#21281) üzenetére


dssport
(tag)

Ma pedig azért fogyasztanak sok olajat, mert az emberek többsége nem tud vezetni. (egyébként is csippenti minden de botláburak és botlábasszonyok rátesznek pár lapáttal)

Páromért szoktam menni edzőterembe. Csajok jönnek ki egyik jobb kocsival mint a másik, de egyvalami közös: Ahogy a kulcs elfordul, már nyelezik. De szó szerint. Télen: kocsi kikapar persze csak a minimum szinten, kb 2 lyuk a 2 szemének. Beül nyél. Még véletlenül sem indítaná el ,,takarítás" előtt. 3. lámpánál már előttük vagyok (úgy, hogy hidegen soha nem ütöm) mert én merek sávot váltani ők beragadnak a belsőbe... Akkor hova ez a nagy sietség???

Persze ez csak egy példa volt, tisztelet a kivételnek. Férfiakból is elég sok barom van aki pl.munka után kollégákkal rúgatja neki stb... Plusz akinek a vízhőfok jelző megindulása üzemmeleg motort jelent................

Másik kritikus pont a váltás. Könyörgöm, benzines autót alig hogy meggurítjuk ne pattintsuk már fel 2. fokozatba... de még a dieselt se... akár turbó akár nem... Számtalanszor leírták már akár TC-n is, hogy a nyomaték öl, nem a fordulat... Szépen fokozatosan kell gyorsítani felpörgetni a motort, aztán váltani, hogy ne 1200-ra essen vissza az a nyomorult fordulat és onnan kelljen összelapátolni magát a motornak miközben verődik ki minden... Aki ezt másnem a vibrációkból, hangból, dinamika hiányából vagy bármiből nem érzi, annak tényleg kőbalta való....

Jah majdnem kimaradt: nézzünk meg mondjuk egy bármilyen szívó benzines dugattyút 20 évvel ezelőtt és most. A palást (jól írom? nem vagyok mérnök...) magassága kb a felére esett vissza. Senki ne mondja, hogy a lapos dugó ugyan olyan szépen tudja lekövetni a hengerfalat...

[ Szerkesztve ]

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21293) gabor9991 válasza dssport (#21292) üzenetére


gabor9991
(őstag)

A vezetési tudománynak semmi köze az olaj fogyasztáshoz szerintem.
Egy kopott motorral akárki a sofőr enni fogja a kocsi az olajat.
Egy új kocsit meg a leghülyébbnek is évekbe telik annyira kinyírni, hogy egye az olajat.

Akiket meg látsz, hogy hogy nyelezik hidegen a kocsijukat vagy ezres fordulaton erőltetik azokról még nem tudni hogy a kocsijuk eszi-e az olajat ilyen üzem mellett :)

[ Szerkesztve ]

(#21294) dssport válasza gabor9991 (#21293) üzenetére


dssport
(tag)

,,Egy kopott motorral akárki a sofőr enni fogja a kocsi az olajat."
> Igaz

,,Egy új kocsit meg a leghülyébbnek is évekbe telik annyira kinyírni, hogy egye az olajat."
> Igaz, ha nem megy vele, évekbe is telhet.

,,Akiket meg látsz, hogy hogy nyelezik hidegen a kocsijukat meg ezres fordulaton erőltetik azokról még nem tudni hogy a kocsijuk eszi-e az olajat ilyen üzem mellett."
> Ez is igaz. De a hangjuk kivétel nélkül botrányos. Ez az álmoskönyvek szerint sem jelent jót. Plusz a kúton még soha nem láttam patika autót látszólag gondos hozzáértő tulajjal olajat utántölteni. Viszont nőt és cégautós júzert rengeteget!!! Bocs nőt sem ők ált a kutasnak kuncsorognak és megalapozott érvek alapján, mi is ez? benzines vagy dieseles? valamit csorgatnak bele, hogy az a piros kis kanna ne világítson.

[ Szerkesztve ]

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21295) 7Sony7 válasza gabor9991 (#21291) üzenetére


7Sony7
(őstag)

Köszi!

(ex)Haier w910

(#21296) bajnokpityu válasza dssport (#21292) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

szomszédét is hallottam ma is. indít, majd 2mpvel később hallom, hogy felpörög a turbo.
az előző 1.6 szivo volt, és meglepően jól birta az üzemet. erre kiváncsi leszek, most kb 1 éves.

(#21297) ReFleXx válasza bajnokpityu (#21296) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

en szomszedom is igy tolja, beindit, kuplung ki es mar gurul is :D meg leesni sincs ideje a fordulatnak.

(#21298) kcsa válasza nfsu17 (#21282) üzenetére


kcsa
(veterán)

És akkor a vízbefecskendezésről mint sokkoló új elem, még nem is beszéltünk :)

(#21299) DeFranco válasza ReFleXx (#21297) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

egyébként mi az ideális tech indulásra?

tudtommal kuplung, indít, fél perc járatás, aztán óvatos indulás, óvatos gázadások lehetőség szerint, 3k-nál elváltás 2k alá nem menés, egyből nem fűtés.

(#21300) Mikulásbá


Mikulásbá
(veterán)

Én még nyáron is járatom a motort fél-egy percig,de ilyenkor is,pedig van vízmelegítő a kocsiban gyárilag és használom is.

Asus ROG Zephyrus M gaming laptop eladó! -> https://tinyurl.hu/6O8I/

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.