Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz
cappa72 #21947 üzenetére
Én úgy tudom a "fossa ki" helyett rosszabb a részecskeszűrő hatása az emberre, pont azért, mert olyan apró szemcsékre szedi szét a kormot, hogy ami eddig simán lerakódott a talajra, elmosta az eső stb, az most szépen száll a levegőben és rakódik le a tüdőnkbe.
Ugyanakkor én is dízellel járok nap mint nap, 293ekm van lassan a kocsiban és még nem volt problémám (kop-kop-kop) a részecskeszűrővel.
Igaz, naponta 2x20-30 percet autópályázok. -
7Sony7
addikt
Most értem haza, gondoltam összefoglalom, miért ne üttesse ki. De megoldottátok helyettem, köszi!
Jó látni, hogy más is így áll hozzá! -
Pippen
csendes tag
válasz
redingitell #21942 üzenetére
Ráadásul a vizsgáztatásnál is főhetne a fejed.Vagy azt is vállalták volna "okosba"?
cappa72 - tök igazad van. -
válasz
redingitell #21942 üzenetére
Ezzel azt is szerette volna mondani a szerviz, hogy ne csináltass karbantartást az autódon.
Pont ez a szűrő próbálná biztosítani azt, hogy élhető legyen a dízel (is) a további generációnak (is).
A hasonló gondolkodás/cselekedet tette közutálat tárgyává, mert (idézem pár kollégámad) "előttem megy, beletapos a gázba és fossa a fekete kormot magából... és mindegyik ilyen dízel". Persze ez is egy szintű korlátozott gondolkodás, és pont azokat felejtik el ezzel, akik igenis foglalkoznak az autójukkal, vállalják a karbantartási költségeket.
"okosba', sufnituning módszer" -
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #21945 üzenetére
Ésszel vs erővel megoldani a feladatot
-
bajnokpityu
félisten
válasz
redingitell #21942 üzenetére
ragyogó. az ilyet feljelenteném a csába. konkrétan törvénysértésre biztatott. a DPF elméletben irdatlan hosszú életű( többszáz e km), viszont ha valahol valami nem működik gyárihoz jól, akkor az képes megölni az egységet.
annyira durva dolog, hogy normális szerelő ha a kuncsaft megkéri, akkor se vállall DPF kiütést, ez meg hiba feltárás helyett erre buzdit.
-
mtade
aktív tag
válasz
redingitell #21942 üzenetére
Fl előtti s-maxszal szívtam viszonylag sokáig. Mindenki azt mondta, üttessem ki a dpf-et, mert a rövid városi etapokat sose fogja bírni. Most ugyanilyen körülmények között 5-600 kilóméterenként regenerál, ami Q jó ettől a technikától és használati móddal. Csak akarni kell megcsinálni, nem rögtön kiüttetni...
-
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21942 üzenetére
"azt tanácsolták, hogy üttessem ki a szülőt fizikálisan, utána pedig szoftveresen "
Ide ne menj vissza többet. Keress vslami normális szerelőt. -
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21939 üzenetére
Ha eldugult, az kehet attól is, hogy egymás után többször is nem tudott regenerálni, mert nem voltak meg hozzá a feltételek, vagy attól hogy felhalmozódott a hamu, de ahhoz ki kell szedni, és átmosni.
-
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21939 üzenetére
"Kiütötték a hibát most jó" jellemző szervíz hozzáállás. Nem mondták konkrétan mi volt a hiba? 100e km után általában ráfér a tisztítás, de nem tudom az autód előéletét. Nekem 200 nál lett tisztítva, és most 300 nál megint ráfért már. Az adalékot meg lehet nézni a szoftverrel amit rádugott a szerelő, de lehet venni ELM327-et+ forscan szoftver. Azzal elvileg otthon is meg lehet nézni.
-
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21936 üzenetére
Vannak szervizek, ahol átmossák. 30eft körül van a leszerelés (gondolom benne van a felszerelés is) + kb 30 az átmosás. Mennyi km van a kocsiban?
Mit írt a gép, ne tudott regenerálni, vagy simán csak megtelt a sok km miatt?
Adalék van még a tartályban? (Eolys) -
troll81
addikt
sziasztok ez menyire lehet jó? [link] a 2007 s max hoz vennék egy jót.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Zwodkassy #21926 üzenetére
egy időben rászálltak a kinai elm modulokrra a CD miatt, ezért ahol az eladó nagy betűkkel nem irta ki, h CD nélkül árulja, onnan ne vegyél. és a régebbi verziót (1.5) kell venni belőle, ezek a V1,6 meg mittomén, ezek kevesebbet tudnak. van vaterán is minimálisan drágábban, mint a kinai, és nem jön a vvámos, a jogász, meg nem kell egy hónapot vvárni.
nekem van kapcsolós kábeles is, meg miniatűr BTs is, mindkettő hibátlan. a BT nagyjából 4 éve fixen be van épitvve a kocsiba.
-
válasz
Zwodkassy #21926 üzenetére
Én bluetooth modulon keresztül használom, ilyesmivel
-
válasz
bajnokpityu #21864 üzenetére
A FORScan-t milyen kábellel használod, használjátok? Hol érdemes venni?
-
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21923 üzenetére
Írd meg majd, kíváncsi vagyok.
-
mtade
aktív tag
válasz
redingitell #21920 üzenetére
Azt ki kell olvastatni. Nem találtam infot a lekhelyről, de Székesfehérváron ki tudom neked olvasni.
-
7Sony7
addikt
válasz
redingitell #21917 üzenetére
Ez nem működik ennél. Állítólag nem is kell olajcserekor resetelni. Nekem legutóbbi ilyet akkor írt ki, mikor beragadt az egr. Kéne egy hibakódolvasás.
Simán lehet Egr, kihasadt turbócső, eldugult dpf... (Ha van benne) -
válasz
redingitell #21917 üzenetére
15-20 másodpercig folyamatosan tövig kell nyomni (s-max esetén tuti működött).
De az az engine malfunction-ra nemigen lesz hatással.
Ott valami más, akár komolyabb dolog is lehet. Meg az is fontos lehet, hogy van-e valami érezhető jelenség mellé (erővesztés, ésattöbbi). -
mtade
aktív tag
válasz
redingitell #21917 üzenetére
Ugyan s-maxról tudok sak nyilatkozni, de ott jó 5 másodpercet várni kell, mire történik valami.
-
redingitell
senior tag
Sziasztok!
C-max 2008 1,6 tdci. Engine malfunction hibakód
Próbáltam visszakeresni, találtam is egy-két okosságot. Gondoltam végigcsinálom én is az oil reser megoldást viszont valamit folytán bénázhatok, mert nekem odáig sem jut el, hogy kiírja az oil reset complete feliratot.
Egyszerre nyomom a gáz és a fékpedált, utána kapcsolok gyujtásra de semmi nem történik.
Mit csinálok rosszul? -
Ford Connect Tourneo 2019 1.5 kályha :
Hol tudok a hátsó ablakhoz (mosás) olyan spricnit venni, ami nem egy, hanem (legalább) két helyre spriccel? -
nfsu17
veterán
válasz
cappa72 #21911 üzenetére
zoger
Oké, hogy nyomot hagy, de szerintem minden apró rést nem tudnak meglátni egy beszerelt motornál, mert ez az egyöt ecoboost azért elég jól be van oda zsúfolva. Nekem el kell hinnem, amit mondanak, mást nem tudok.
cappa72
Kösz a tippet. Holnap megnézem, hogy most hogy áll a szint...matek szerint 1000-1500km múlva megint minimumon lesz. Na akkor futok még egy kört, addig nem akarom itt a topiklakókat sem bosszantani...aztán esetleg jön a központ.
-
válasz
nfsu17 #21902 üzenetére
Nem hívod fel a ford központot?
Nekem ott segítettek, amikor egy hónap után sem kaptam visszaigazolást a szalontól - igaz, nem ennyire kényes témában.
Annyi volt a gondom, hogy a szerződésen az autó színe kézzel javított volt (pecsét és aláírással ellátott módon), de mindenhol, ahol alá kellett írni, ott Baze Blue volt; mi meg Chrome Blue-t rendeltünk.
Felhívtam a központot, alávzszám alapján megkérdeztem, hogy akkor ez végül is milyen, és egy óra múlva visszahívtak, hogy Chrome Blue.
Hátha neked is tudnak tanácsot adni, hogy a te esetedben mi a teendő. +3617777555 -
flymi
addikt
Én is remélem, h ennyi volt és most már minden rendben. Mondjuk lehet ezzel kellett volna kezdeni, de hát ugye utólag mindig okosabbak vagyunk... Azt hiszem jövőre még fogok rá költeni a kötelezőkön kívül is, de nem szeretnék hasonló meglepődéseket és váratlan helyzeteket. Végeredményben még eddig egyszer sem hagyott ott sehol, annál az első pumpa hibánál is csak meg kellett volna noszogatni kicsit.
Mondjuk számíthattam volna rá már az első pillanatban hogy makacskodni fog mert a forgalmi billogja alapján is egy:
Ugye?
Csak most már le kell törni a szarvát és jó háziállat lesz. -
#27070592
törölt tag
válasz
Tsebacsi #21907 üzenetére
Frankó hogy nem megyünk el fölösleges hiszti és anyázás felé :-)
Egyébként onnan indultunk, hogy Cappa fórumtárs felvetette az E5 vs. E10 közötti különbséget övező vitát.
Privát véleményem hogy ezeknél a pálinkás benzineknél jobb választás az ETBE-vel hígított prémium benzin, mert az E10 az etanol összes negatív hatását (higroszkóposság, párolgásgyorsítás) is fokozza. -
válasz
#27070592 #21905 üzenetére
Arra próbáltam utalni, hogy az Auchan benzinje semmivel sem rosszabb, mint bármelyik másik kút sima 95 vagy 98-as benzinje, az adalékokról semmit sem tudunk, ez megint csak feltételezés részedről is, hogy pl. a MOL biztos jobb adalékot rak bele, mint az Auchan. Majd meglátja a tulaj, hogy az adott autó mit szeret. Én sajnos semmit sem vettem észre a különféle benzineket tankolva, ugyanúgy ment és szólt az autó, ugyanannyit evett.
Az meg, hogy ki hogy mennyiért tankol, egyéni szoc, ismerek olyan embert, aki azért tankol mindig csak 5000-ért, mert keveset jár az autóval, és másra kell nekik a pénz, nem benzinre. Más kérdés, hogy jót tesz-e hosszú távon az autónak, vagy sem.
"Ne haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni.." Erre nem tudok a jóízlés határain belül reagálni -
Goose-T
veterán
-
#27070592
törölt tag
válasz
Tsebacsi #21899 üzenetére
Ne haragudj, nem akartam a lelkedbe gázolni..
Ismert dolog hogy az itthon kapható 95ös benzinek a MOL-tól származnak és eddig sem volt kétséges hogy ez az "alapbenzin" minden vizsgált szempontból megfelel az aktuális előírásoknak.
Más kérdés az adaléktartalom. Mert a MOL pontosan olyan mennyiségű és minőségű adalékot fog az "alapbenzinhez" keverni, amit a vevő kifizet.
Szóval a linkelt pici segítséged (köszi) igazolja, hogy a MOL alapbenzinje (nem meglepő módon) gond nélkül megfelel az MSZ EN 228-nak. A többi paraméter viszont üzleti titok.
Nem azt állítottam hogy az auchan benzinje eleve sz@r minőségű.
Aztán mindenki eldönti hogy hol tankol és mennyiért, ahogy eddig is eldöntötte. -
válasz
nfsu17 #21902 üzenetére
Nyomáspróba alatt lehet kompressziómérést értett Peti, de majd elmondja (lehet én is rosszra gondolok és teljesen más a kettő). De kompressziómérést minden szerviznek tudnia kell csinálni, hiszen alapvető diagnosztikai eljárás része (szvsz, nálam is volt motorcserénél).
-
nfsu17
veterán
Tsebacsi
Még annyit tehetek, hogy a szervizvezető e-mail címére - aki 1 hónap után sikeresen válaszolt az e-mail-emre- írok, hogy szeretnék akkor erről papírt kapni, akár egy mailt, amit kinyomtatok.
7Sony7
Sajnos ennyire nem értek az autókhoz, hogy egy autóban a fűtés hogy is "keletkezik", min megy keresztül, stb.
Amúgy DE, simán lehet, de én ezt le is írtam a levélben, hogy "télen*" kezdődik a fogyás.
(*mikor már sokat kell fűteni).molnarpeter
Nyomás próbát (tesztet?) csináltak....legalábbis ezt mondták, mert papírom nincs róla.
Ennyire nem akartak belemenni a dologba, vagy nem is ismerik ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Motorola Edge 50 Neo - Pantone Poinciana - Használt, karcmentes
- 250db DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest