Hirdetés

2020. február 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21651) Sub-ZeRo válasza mcfing (#21650) üzenetére

Szia
Ha van garázsod, akkor veszel egy hősugárzót és azzal.
Én annó egy Opel Vivarót szárítottam ki egy komplett ülés tisztítás után. Vagy 2 napig ment folyamatosan és teljesen száraz lett.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21652) DeFranco válasza mcfing (#21650) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

esetleg a klímával tudsz még operálni, mivel a a klíma a működéséből fakadóan száraz levegőt fúj, ezért azt a lábtérre irányítva talán le tudod vele szárítani.

(#21653) mcfing válasza Sub-ZeRo (#21651) üzenetére


mcfing
(újonc)

Teremgarázsba parkol, de ott is csak 10 fok van és persz konnektor nincs a közelbe :D
De valahogy megpróbálok hosszabítóval operálva bevetni hősugárzót plusz elektromos páraelszívót bevetni :D

(#21654) gabor9991 válasza mcfing (#21650) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Először nézd meg nincs-e eldugulva a klíma kondenzvíz csöve, lehet az dugult el és egész nyáron a szőnyeg alá folyt a kondenzvíz.
Ha van vagy valakitől tudsz kérni kölcsön akkor én az [ilyen] páramentesítőre szavaznék ez azért elég sokat tudna segíteni, ha nagyon sok a nedvesség.

[ Szerkesztve ]

(#21655) Morales72 válasza Tsebacsi (#21637) üzenetére


Morales72
(lelkes újonc)

Azért van (még) állása a baromnak, mert az emberek elhiszik, hogy a Ford egy élhető autó. Az ilyen stílusért járna neki egy átszálló.
Amúgy gyanús is volt nyáron, hogy milyen hamar felmelegszik a Focusban a víz, de betudtam a forró nyárnak. Annak meg direkt örültem, hogy milyen beton stabilan áll középen a mutató. Ekkora baromságot...
Nem lehet valahogy módosítani, hogy valós értéket mutasson a műszer?

"What we do in life, echoes in eternity."

(#21656) mcfing válasza gabor9991 (#21654) üzenetére


mcfing
(újonc)

A klíma kondenvíz csöve is ott jön be az utasérbe ahol a fűtés, nem??
Ha igen akkor nem hiszem hogy azzal lenne baj (Vagy hogy tudom megnézni hogy elvan e dugulva) mert, ott porszáraz minden, arra felé a kevésbé vizes. Illtve nem hiszem hogy régi lenne a vizesedés mert büdös nincs és nem is volt.

[ Szerkesztve ]

(#21657) Morales72 válasza mcfing (#21656) üzenetére


Morales72
(lelkes újonc)

Szerintem először szárítsd ki, aztán majd meglátod, hogy újból elkezd-e nedvesedni.

"What we do in life, echoes in eternity."

(#21658) gabor9991 válasza mcfing (#21656) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Nem.
A kondenzvíz csöve a jobb oldali ülés lábterénél folyik le.
Le kell venni a lábtérnél a műanyag burkolatot, felhajtani a szőnyeget és ott lesz egy fekete gumicső.
Azt kell megnézni hogy azon ki tud-e folyni a víz lefelé.De tényleg elég rég kellett klimázni már úgyhogy lehet más lesz a hiba.

(#21659) mcfing válasza gabor9991 (#21658) üzenetére


mcfing
(újonc)

Én elsőkörben kárpitiszításra gyanakszom amit trógerül végeztek el mielött megvettem.. és nemhagyták kiszáradni. De holnap kiderül mert nagy páraelszívó gépet és hősugárzót bevetem egésznapra.

[ Szerkesztve ]

(#21660) Anulu79


Anulu79
(addikt)

Sziasztok!

Adott egy Ford Focus mk2 2007 1.6 Ti-Vct. Szelepfedél tömítésnél oda kell figyelni valamire? Vagy ennél a motornál is ugyan úgy kell mint bármely más autónál? :)

(#21661) zoger válasza Tsebacsi (#21649) üzenetére


zoger
(tag)

https://www.ford.hu/erdeklodoknek/valasszon-extrakat/garancia-es-biztonsag/ford-extra-garancia

Tuti.
Volt egy rejtélyes futómű kopogásom, valószínű hogy az első tulaj meg padkázta. Konkrétan egy kicsit kotyogott az első kerék. Nem tudtak rájönni hogy mi lehet a baj de azt mondta a szerelő hogy kicseréli a kerékcsapágyat mert az még úgyis garanciás, 4 éves volt akkor az autó.
Aztán utána rájöttem hogy a lengéscsillapítóval van a baj. De az már nem tartozott akkor a garancia körébe.

(#21662) zoger válasza Anulu79 (#21660) üzenetére


zoger
(tag)

Ha más nem az, hogy el szokott deformálódni a szelepfedél. Járt nálam ilyen autó és akkor külön pasztával raktam fel a szelepfedelet. Utánna megszűnt az olajszivárgás.

(#21663) Tsebacsi válasza zoger (#21661) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

:R Köszi

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21664) Anulu79 válasza zoger (#21662) üzenetére


Anulu79
(addikt)

Úgy érted, hogy tömítés nélkül csak pasztával? Amúgy pasztám is van. Szerintem ehhez is jó. Ha nem boldogulok vele akkor elcsábítom egy szerelö ismerősömet. :)

(#21665) zoger válasza Anulu79 (#21664) üzenetére


zoger
(tag)

Nem benne hagytam a tömítést is.

(#21666) kalmanchris válasza mcfing (#21650) üzenetére


kalmanchris
(tag)

Én kivennéü a szőnyeget, kiszárítanám, ha már régóta áll vízben lekezelném a felületet. Aztán lehet locsolni, ill. esőben menni. Találkoztam olyannal, hogy a hátsó kerék verte be a vizet a küszöbbe egy rossz tömítésnél, majd mikor az megtelt, a víz átfolyt a lábtérbe. Elől, mert ugye előre lejt az autók többsége.

(#21667) bajnokpityu válasza cappa72 (#21639) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Nem. Inkább 2.0 dieselt

(#21668) bajnokpityu válasza Morales72 (#21655) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Minden autóban ez a szokás. Kianal is. 2km és közepén mutató minus 10fokban.

Smax egyébként jobb fele. 60foknal mozdul meg mutató, forscanban ilyenkor már 66fokos.😁

(#21669) gabor9991


gabor9991
(őstag)

Nagy az isten állatkertje [link]
Nem is értem az emberek mit gondolnak mikor megvesznek egy 10+ éves 200+ ezret futott autót mit kapnak a pénzükért?

(#21670) 7Sony7


7Sony7
(őstag)

Srácok, 1.6 tdci. Lámpánál megálláskor már üresben gurulva fékezéskor néha leesik a fordulat kb 660-ra kb 1másodpercig, aztán visszaáll. Ez normális?

(ex)Haier w910

(#21671) diegho válasza gabor9991 (#21669) üzenetére


diegho
(nagyúr)

Rengeteg ember még minimálbéren él és azt hiszik, hogy 1M az sok pénz... és vesznek annyiért egy szutykot, magas elvárásokkal, amiből meg ez lesz.

(#21672) johnny82


johnny82
(őstag)

Hali!

Tudtok olyan hibáról, hogy Focus-nál nem lehet bekapcsolni az active park assist-ot? Gombnyomásra semmi sem történik, tcs nincs kikapcsolva.

Köszi!

(#21673) patomi válasza diegho (#21671) üzenetére


patomi
(senior tag)

Én nem minimálbéren élek, de sok pénz az 1 misi nekem is.

(#21674) kcsa válasza patomi (#21673) üzenetére


kcsa
(veterán)

Nekem is sok. Hiányozna is a fél havi fizetésem :O

;]

(#21675) gabor9991 válasza diegho (#21671) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Ja, de lehet nem túl drágán meg lehetett volna szüntetni a zaj okát, de az ember egy ilyen idős és ennyit futott autóra gondolom nem akart költeni hanem vissza akarná vásároltatni az eladóval.
Ebből is látszik hogy van baj a fejekben.

(#21676) flymi


flymi
(őstag)

Srácok! Nyugtassatok meg, h mk2-nél nem kell kompletten a benzinpumpát cserélni (házzal együtt kicsit drága mutatvány), elég csak a motort. :U
Ma munkába induláskor megint nem akart működni, csak 4-5 indítózás után, meg persze a gyerekülést is ki kellett szedni, ülést fel, csatit megbirizgálni. Negyed órát késtem emiatt. Tegnap meg mikor nyomtam a gázt egyszer kicsit bedadogott. Épp tankolás után, pedig 100-ast tettem most bele. Tudom lehet trafó vagy gyújtás kábel is, de az első számú gyanúsított a b.pumpa. Most már hetente csinálja és 2 hét múlva megyünk hosszabb útra, nem akarok a mínuszokban lerohadni, bajlódni vele valahol az isten háta mögött hétvégén, gyerkőccel a hátsó ülésen...
Jövő héten meg akarom csináltatni, minél előbb.
Milyen márkát érdemes venni bele? Úgy tudom háklis a nem gyári minőségűre, de fogalmam sincs milyen lenne a gyári márka, motorcraftot nem láttam kínálatban... Ebben tud valaki segíteni?

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21677) mtade válasza flymi (#21676) üzenetére


mtade
(aktív tag)

Totalcar reklámozott anno egy felújító céget, ha jól rémlik. Némi gúglizást meg egy telefont megérhet.

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#21678) kcsa válasza flymi (#21676) üzenetére


kcsa
(veterán)

Ennyire nem egyszerű a kérdés szerintem. De nekem is a totalcaros reklámcikk jutott eszembe

(#21679) embe


embe
(nagyúr)

Valakinek van ezzel az olajjal tapasztalata? 2013-as 1,6tdci-be tennék vele egy próbát.

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21680) troll81 válasza embe (#21679) üzenetére


troll81
(őstag)

Mind a 2 autóba ezt hasznalom 10 ezres cserevel nekem bejott. Nem eszi egyik sem az egyik 2002 1.8 benzin focus. Másik s max 2.5 t 2007.

(#21681) embe válasza troll81 (#21680) üzenetére


embe
(nagyúr)

Én eddig Castrol, és Total olajakat használtam, természetesen Ford specifikusokat.
Azokkal sem volt semmi gond, nem ette egyiket sem..... csak gondoltam ez az adalékgyártó cég valami kis plusszal megfejeli.

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21682) troll81 válasza embe (#21681) üzenetére


troll81
(őstag)

Mind 2 próbáltam... Hangosabb volt a motor mind 2 vel a total meg borzalmas volt azt az 1 focus utalta. 2 x ment bele kb. Soha tobbet. :R

(#21683) embe válasza troll81 (#21682) üzenetére


embe
(nagyúr)

Ja értem. Én nem vettem észre hogy olyan rossz lett volna az említett 2 olaj. A LM-tól várok egy kis pluszt.

Eladó: Denon AVR-X2500H pár hetet használt, gyakorlatilag új, majd 3 év gari -

(#21684) troll81 válasza embe (#21683) üzenetére


troll81
(őstag)

Az igazat meg vallva 38 eu az 5 literes kb azert nem valtok mert ez bevalt. Nekem ha a tartósságban előre lépést hozott akkor a plusz mar nekem megvan. Napi használatban lévő 390 ezert futott focus szeteti,nem eszi,es joggal kopott motornak lehet hivni. 240 től csk ez az olaj megy bele. Az s max ban is ez van.

(#21685) flymi válasza kcsa (#21678) üzenetére


flymi
(őstag)

+mtade: megtaláltam a cikket, de nem ilyen egyszerű. Egyszer már cserélve lett a szivattyú, ezért is van kivágva a kasztni a hátsó ülés alatt. 1000% h nem gyári minőségű lett berakva és már haldoklik, így felújítás sztem felejtős.
A kérdés az, h házzal együtt kéne cserélni az egész pumpát vagy elég lenne csak magát a motort és milyen markát válasszak, ami megfelel a az érzékeny rendszernek és 8-10 évig is kibírja mert gyári minőség???
Házzal együtt kb 80k listaáron, ez kedvezménnyel lemehet a felére nagyjából. Míg a pumpa motorja "csak" egy húszas. Ha bontható és cserélhető így külön.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21686) gabor9991 válasza flymi (#21685) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Ko-csi.hu
Múltkor már linkeltem szervószivattyúval kapcsolatban de a pumpa is van náluk.
Gyári ac pumpa visteon szerintem olyan külön nem is kapható.
Van külön bosch 17 ezer vagy starline 5000
Közte még ezer más fajta.
Külön az AC pumpa ház szintmérővel szűrővel 20 körül van úgyhogy 40 körül lehet tényleg egy normális minőségű kompletten.
Szűrőt is meg kell nézni ha csak a szivattyú lesz cserélve lehet tiszta retek az is.

(#21687) molnarpeter válasza flymi (#21685) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Esetleg fb csoportban bontott olcsó gyári?

(#21688) flymi válasza molnarpeter (#21687) üzenetére


flymi
(őstag)

Ki tudja gyári-e. Akkor már inkább új, de én is gondoltam már erre.

gabor9991: ránézek, köszi.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21689) molnarpeter válasza flymi (#21688) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Ha már ki van szedve, a FoMoCo feliratok számából hamar kiderül :)

(#21690) flymi válasza molnarpeter (#21689) üzenetére


flymi
(őstag)

Ja, csak kár h üzletben nem tudom mi az ami megegyezik a fomoco minőséggel, mivel így nem találtam listázva (unix).
Vagyis ez így nem igaz, cromaxnál van komplett eredeti gyári ford 210k-ért, bosch 64k-ért. :N :Y
Unixnál bosch kompletten listaáron 114k, meyle 110k, mapconâl van külön pumpa is, de ezek egyike sem nem gyáriak.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21691) kcsa válasza flymi (#21690) üzenetére


kcsa
(veterán)

Nézd, ekkorát szerintem kevesen szívtak a szivattyúval, szóval valódi tapasztalat nincs (vagy legalábbis kevés). Hívd fel az ajánlott céget, biztosan rutinosabbak. Szerintem :)

(#21692) BaLee


BaLee
(addikt)

Focus mk3.5-ben hogyan lehet első helyzetjelző izzót cserélni? Van valami útmutató/videó róla? Hétvégén cseréltem tompítottat (vettem én is akciós Night breaker Laser-t) aztán utána tűnt fel, hogy az első helyzetjelzők nem világítanak, de ekkor már visszaszereltem mindkettőt. Szerintem már így vettük a kocsit. A tompított cseréje nem volt bonyolult, még a kábelkorbácsot sem kellett lehúzni, bár a jobb oldali lámpatest kicsit nehezen jött ki a helyéről. De jó lenne valami videót nézni, hogy a helyzetjelzőhöz hogy lehet hozzáférni, mint ott helyben matekozni. :)

[ Szerkesztve ]

(#21693) Sub-ZeRo válasza BaLee (#21692) üzenetére

Youtube-on biztos van róla videó. :U

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21694) BaLee válasza Sub-ZeRo (#21693) üzenetére


BaLee
(addikt)

Én nem találtam, de lehet, hogy van. :)
Mindegyik videoban csak tompítottat vagy távolságit cserélnek.

(#21695) Sub-ZeRo válasza BaLee (#21694) üzenetére

Ha jól látom, akkor a 2 lámpa testet ki kell szedni a helyéről és úgy tudod kicserélni az izzókat.
Ugyan az az eljárás, de ha fent a sarokban vannak az izzók, akkor 100% hogy ki kell szedni a lámpákat a helyéről.

[ Szerkesztve ]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Xiaomi MI 9 LITE

(#21696) flymi válasza kcsa (#21691) üzenetére


flymi
(őstag)

Egy telefont megér mindenképp. Oks.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21697) flymi válasza kcsa (#21691) üzenetére


flymi
(őstag)

Felhívtam őket. Nagyon értenek a témához, szépen végigkérdezett és elmondott mindent a szaki.
Holnap megnézem milyen állapotban van a csatlakozó, ha nem égett/feketedett meg valamelyik tüske akkor nem szarozok bontással meg felújítással, komplett csere és kész.

Szaki vélemény, ha nem is pont szó szerint: Nem elég, h az üzemanyag pumpa a Focus-okban nem túl strapabíró konstrukció (magyarul szar), sajnos elég sok olyan utángyártott van amiből kispóroltak ezt-azt. Mondjuk szűrőt vagy szűrőket. Ami azért baj, mert tönkre fogja tenni a motort.
Ezért ő vagy a felújítást ajánlja vagy a Bosch-t, esetleg a gyárit ha égetném a pénzt.
Bosch náluk 55k-ért megvehető, Unix/Cromax-nál ez 65k. Gyári Ford esélytelen, annak az ára 200-210k közt van mindenhol. HÜCO (amit tulajdonképpen már Hitachi) lenne 60k-ért. Unixosok most küldték az ajánlatot, mert közben beszéltem velük is. Ezek a kedvezményes árak komplett üzemanyag szivattyúra.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21698) kcsa válasza flymi (#21697) üzenetére


kcsa
(veterán)

Egy jó szakember még mindig többet ér, mint ezer fórumos hozzászólás :)

(#21699) flymi válasza kcsa (#21698) üzenetére


flymi
(őstag)

Ez igaz, csak gondoltam hátha van itt már tapasztalata valakinek hasonló témában.
Jövőre majd jövök zaklatni benneteket kuplungos, fékes meg egyéb kérdésekkel... ;] :DDD


Mivel minden kiadást vezetek, múltkor összeszámoltam mennyit locsoltam rá az elmúlt 14 hónapban.
Ti meg bírjátok számolni? :)

Inkább nem is mondom el a pontos összeget mert nekem is elég volt egyszer kimatekozni... Még jó, h ültem közben...
Kábé így nézhettem én is:

De már nem érdekel. :DDD

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21700) molnarpeter válasza flymi (#21699) üzenetére


molnarpeter
(veterán)

Erre mondják azt, hogy mostmár ideje kiautózni a km-eket, amiket előre kifizettél :D Ft/km költséget néztél? (Akár értékvesztéssel, üzemanyaggal és mindennel, akár csak fenntartás.)

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.