Hirdetés

2020. február 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21201) bajnokpityu válasza Jenne (#21200) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

az, hogy alacsonyabb, azt a smax, galaxy párosra értették a szalonban. hogy azért szűnt meg a benyás smax. utána nem néztem egyébként.

logikus lenne, minél nehezebb a kocsi, annál jobban kell nyomni, és a diesel nem bünteti annyira a terhelést. és a padlózást.

magyar szeret mindent túlreagálni. oké, nyilván az is hozzáttartozik, hogy ótvar karbantartásos import lomokból rohadt zsebbenyúlós votl az EUR5 diesel, ha belenyúlt az ember. és a magyar még midnig inkább ezekből válogat.

tegnap hallottam a rádióban, hogy a csökkenés után újra nőtt a diesel hányad. miért hazudnának?

[ Szerkesztve ]

(#21202) gabor9991 válasza bajnokpityu (#21199) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Nőnek a dízel eladások?Nem vagyok benne biztos hogy ez tényleg így van.
Ahol dolgozok az a cég szerszámokat gyárt autóipari beszállítóknak is.
A német anyacégnél a heti 4 napos munkarendet most csökkentik heti 3 napra.
És ez nem csak a mi cégünknél van így, Németországban elég sok cégnél csökkentett munkaidőben dolgoznak mostanában.Sajnos 10 év elteltével újra itt tartunk.

[ Szerkesztve ]

(#21203) flymi válasza Cyrin (#21190) üzenetére


flymi
(őstag)

Elosztóm van nekem is (Bottari). Namost kamera szivargyújtóról megy, egyszer telefont dugtam az egyik usb-re és a kamera meghülyült tőle. Folyton ki-be kapcsolt.
Viszont ha a másik szgy csatiba az ülésfűtést dugom, akkor minden rendben.
Egyébként nagyon erős fénye van annak a négy kék lednek, én leragasztottam így a kiszűrődő fény már nem zavaró sötétben vezetéskor sem.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21204) Morales72


Morales72
(lelkes újonc)

Sziasztok!

2003-mas Ford Focusnál más is tapasztalt igen erős menetszélzajt 50km/h fölött? Mintha a jobb oldali (bovdenes) visszapillantó tükörből jönne. Rendkívül idegesítő.

"What we do in life, echoes in eternity."

(#21205) flymi


flymi
(őstag)

Nemrég voltam menteni. Kollégának lefulladt a kocsija és nem indult újra, lehervadt az akksija.
Elmentem, ráálltam az elejére, motorháztető felpattint. Hozza a kábelt, ekkor ért az első meglepi. Aszondja nem tudja melyik a pozitív... :W
No problem, mondom piros a +. Összekötöttük, indítottam, röccent az övé is. Picit hamarabb pattant ki a kocsiból mint én, lekapta a kábelt és összefogta az egyik kezébe. Ekkor jött a második meglepi szikraeső formájában. Na mondom b+, ha kisütötted a kocsim agyát itt verlek agyon rögvest. Lekaptam a kábelt az akksimról és szinte hozzávágtam. Szerencsére nem lett gond, de gyanítom nem tett jót az esemény az akkumnak.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21206) gabor9991 válasza flymi (#21205) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Az akkunak még annyira nem is árt az ilyesmi de a generátor az már érzékenyebb erre.

(#21207) flymi válasza gabor9991 (#21206) üzenetére


flymi
(őstag)

Pontosabban?
Nem szeretném felújíttatni/cserélni. Az idén nem nagyon akarok költeni már a kocsira.
Veszek még egy bontott szervo szivattyút és egy pár gyári fekete hátteres lámpát. Meg egy benzin pumpát. Ennyi.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#21208) tibbike01


tibbike01
(senior tag)

Van itt olyan 1.0 Focus tulaj aki már több, mint 200e km ment a verdával? Vagy ismertek olyan embert?

(#21209) ZolkoW válasza tibbike01 (#21208) üzenetére


ZolkoW
(őstag)

én ilyen vagyok :)
215e körül tettem bele, most 310-nél áll az óra. Mondjuk 99%, hogy volt tekerve előtte, csak kérdés, hogy mennyit.. (1.8TDI, 75 lovas)

Az edzés a sporttársak hátbatámadása!

(#21210) kcsa válasza ZolkoW (#21209) üzenetére


kcsa
(veterán)

de az 1.8 és nem 1.0 ;)

(#21211) ZolkoW válasza kcsa (#21210) üzenetére


ZolkoW
(őstag)

Ja, oké, viszont az 1.0 lehet MK1 is ;) - kéretik egyértelműen fogalmazni :))
szerk.: és így már a kérdést is értem, mert amúgy nem lenne olyan nagy cucc a 200e km :D

[ Szerkesztve ]

Az edzés a sporttársak hátbatámadása!

(#21212) troll81 válasza ZolkoW (#21209) üzenetére


troll81
(őstag)

Az enyem 389 körül áll 1.8 benzin... Mk1

(#21213) tibbike01 válasza ZolkoW (#21211) üzenetére


tibbike01
(senior tag)

Igen, az ezres ecoboostra lennék kíváncsi, hogy igaz-e az állítás, hogy 200e km-re vannak tervezve.

(#21214) kcsa válasza tibbike01 (#21213) üzenetére


kcsa
(veterán)

Ilyen állítás szerintem sosem hangzott el. Az igazság kicsit árnyaltabb.

(#21215) Tsebacsi válasza tibbike01 (#21213) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Az én 1.5 Ecoboostom 25k-t bírt :P :DDD

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21216) dssport válasza Tsebacsi (#21215) üzenetére


dssport
(tag)

És mi történt?

“Life without dreaming is a life without meaning.” – Wale

(#21217) Tsebacsi válasza dssport (#21216) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Garanciális motor és turbó csere.
Emelkedőn gázadásra füst ki, erő el. Nem volt kompresszió, olajat felszívta a turbó, jó buli volt :K

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21218) tibbike01 válasza kcsa (#21214) üzenetére


tibbike01
(senior tag)

Ahh köszi a cikket. Ti mernétek ezres ecoboostot venni? Épp ezzel a Focussal szemezek.

[ Szerkesztve ]

(#21219) cappa72 válasza Tsebacsi (#21215) üzenetére


cappa72
(veterán)

El is borzadtam... Kétszer... remélem nem járok úgy ahogy te. :Y

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21220) Zoli-bácsi válasza tibbike01 (#21218) üzenetére


Zoli-bácsi
(aktív tag)

A hűtőfolyadék nem kicsit van túltöltve. :D

(#21221) DeFranco válasza Zoli-bácsi (#21220) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

lejtőn van az autó.

(#21222) kcsa válasza tibbike01 (#21218) üzenetére


kcsa
(veterán)

Fordos topikban milyen választ vársz? ;]

Egyébként egykutya az összes (a legtöbb) kisbenzines turbós: három henger, DMF, mostanában néha DPF-el, olajra-cserére érzékeny, ennyi.

Ennek tükrében kb. mindegy mit vesz az ember manapság. Szerintem. Rettenetesen rossz híre nincs, péntek délutáni darab mindenből előfordul, én vennék ilyet. A konkrét darabot meg neked kell körberágicsálni, hogy hihető-e az óra állása :)

(#21223) DeFranco válasza kcsa (#21222) üzenetére


DeFranco
(nagyúr)

ezek vannak. most ismerősi körben néztünk renault/dacia vonalat, ott sincs csak literes turbó literes szívó (ez utóbbi kb. nincs is, annyi ereje van mint egy segédmotorkerékpárnak)

nekem a laikus véleményem az, hogy annyit nem fognak ezek elketyegni mint egy "öblös" szívó de az élettartamát kiszolgálja, egyszerűen nagyobb értékvesztéssel kell számolni.

(#21224) Tsebacsi válasza cappa72 (#21219) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Nem hiszem, hogy ez mindennapi eset lenne :N Én ettől ugyanúgy vennék turbóbenzinest. Mondjuk az új 3 hengeres hangja nekem nem tetszik, de pl. a VW 1.4/1.5 turbója tetszett, a Fordénál jobban, és kevesebbet is esznek, viszont a Focus hanggenerátora jobb (tudom gáz, de nekem ez is számít :DDD ). Hiába szeretem a dízelt is, sokat városozok, ott ugyanúgy szarban lenne szegény, de hybridet végkép nem akartam, a Toyoták még! nem tetszenek.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21225) BaLee válasza tibbike01 (#21218) üzenetére


BaLee
(addikt)

Egy Ford szervizben ajánlgatták az 1.0 ecoboost turbo motoros Focusokat, hogy meg lehet venni, kevés vele a gond. Azt mondták az 1.6 turbosokkal több a probléma. Kigyulladásos téma miatt van valami visszahívás rájuk, de azt cserélik ha még nem volt cserélve.
Ettől függetlenül inkább 1.6 szívót vettem.

(#21226) cappa72 válasza Tsebacsi (#21224) üzenetére


cappa72
(veterán)

Köszi a megnyugtatást, ebben reménykedem.
S-maxot fog vinni az Ecoboot1.5T... de igyekszem majd óvatosan kezelni.

VW 1.4/1.5 turbója tetszett, a Fordénál jobban, és kevesebbet is esznek, viszont a Focus hanggenerátora jobb (tudom gáz, de nekem ez is számít ).
Sokáig a Touran-ra voksoltunk, aztán mégis Max lett belőle. Olvastam sokat, hogy egészen jl fogyaszt. De azért nem tudom az aktív hengerlekapcsolásos technológia, meg a start-stop rendszer mennyire rövidíti meg a motorok élettartamát.

Én is bírom a dízelt, jól viszi a nagy és nehéz kasznit. De most családilag benzines mellett döntöttünk - mert azért anyókára is gondolni kell, aki nem képes elviselni a dízelt.

szerk.: (#21222) kcsa
kb. mindegy mit vesz az ember manapság. Szerintem.
Autószerelőm is ezt mondta. :K

[ Szerkesztve ]

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21227) dellfanboy válasza BaLee (#21225) üzenetére


dellfanboy
(senior tag)

1.0 volt az ev motorja, szoval annyira szar nem lehet, mas kerdes hogy en max fiesta-ba vennem nem focusba.

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#21228) Tsebacsi válasza cappa72 (#21226) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Kézivel vetted ha jól sejtem, az jobb is véleményem szerint. Nekem automata van, az azért elvesz az erőből kicsit, és pont a lerobbanásnál csinálta azt, hogy visszaváltott, az egekbe ment a fordulat és nem váltott fel emelkedőn... Csereautónak kézist kaptam, jóval másabb volt, ott eggyesben tud buta lenni, és elinduláskor fulladozni, ha nem jól jössz le a kuplungról.
A fogyasztásodra kíváncsi leszek, az enyém városban/dugózva nem megy 10l alá, pályán 7-8, főúton 7l, az alá még sose tudtam vinni. Olajat látszólag nem eszi, a start-stop annyira nem buta és lassú.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21229) tibbike01


tibbike01
(senior tag)

Azt jól tudom, hogy van kettőstömegű az 1.0, 1.5, 1.5 ecoboost motornál?

(#21230) tailor válasza dellfanboy (#21227) üzenetére


tailor
(őstag)

Ne légy naiv, ezeket az "év akármije" dolgokat ne vedd készpénznek... :U Sajnos a turbós ecoboost motorokkal igenis sok a gond - ami nem csoda, mert a lehető legkissebb űrtartalomból próbálnak roppant bonyolult műszaki és elektronikai megoldásokkal élvezhető teljesítményt kicsikarni úgy, hogy közben még szinte friss oxigént is kell eregetniük. Ez egy kényszerhelyzet, és amíg az autó garanciális, nincs is (nagy) baj. A garancia lejárta után meg senki hivatalos szervet nem érdekel, hogy mit és mennyit bír, mennyibe kerül stb. - kivéve az átlag hazai autóst, aki mondjuk pont ennyi idősen engedheti meg magának az ilyen autót...

(#21231) cappa72 válasza Tsebacsi (#21228) üzenetére


cappa72
(veterán)

Igen, kézivel. Én magam nem szeretem az automata váltót. Biztos meg lehet szokni azt is. Anyóka meg teljesen elzárkózik előle (pedig néha 5-ből 4-be vált hatodik helyett.. ;) - mondtam is neki, hogy az újak azok mind 6-os váltósak /már ami szóba jöhetett most/, szóval szokjad babám!)

Na az "egyesben buta tud lenni" az nem jó hír... Az 1.5TSI-nél is sokan panaszkodtak kenguruzásra.
Na majd meglát-tyúk.
Turbós benzinesünk még úgysem volt, eszeveszett kiváncsi vagyok rá.
Azt is remélem, hogy a start-stop kikapcsolható lesz. Vezettem már jópárat, de nagyon fura.

De ha majd lemegy az első 3000km, na majd akkor megnézem mennyi a max folyasztás, és mennyi a minimum.

A dízelt valahogy mindig sajnálom forgatni, olyan traktoros a hangja (persze zenével ez csökkenthető), de a benzines.... azt valahogy szeretem húzatni, annak olyan jó hangja van.
Tudom, ez nem kéne, hogy szempont legye az autóválasztásnál, de azért mégis.

Hm. Mondjuk a start-stop rendszernél kiváncsi lennék, hogy mekkora az az állásidő, ami visszahozza azt a plusz szennyezést (ha van ilyen), ami a motor visszaindításakor generál a rendszer. Ez csak úgy eszembe jutott hirtelen, azon gondolkodva, hogy egy városban amikor a sok s-s rendszerű autó egyszerre indul el. Persz amikor leállnak, az val'szeg fellélegzés a városnak. Szivesen olvasnék ilyen tanulmányt - lehetőleg "pártfüggetlent".

Death is the natural part of the life - A halál az élet természetes része... "A melodic death metal, olyan mint egy csendes romantikus boncolás"

(#21232) Tsebacsi válasza cappa72 (#21231) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Az egyesben úgy buta csak, hogy ha mondjuk ki akarsz lőni, de valahogy elrontod az indulást, és alapjáratról nyomsz padlót, akkor olyan mintha hatalmas turbólyuk lenne, és eltelik 2-3 másodperc legalább, mire 2000-hez ér a fordulat, akkor meg elkapar mert indulna mint a hülye :D Kb. 50 elindulásból 1-2 ilyen és inkább user error. :B
A start stop kikapcsolható, de minden újraindításnál alapállapotba kerül, azaz újra ki kell kapcsolni. A visszaindítás nem hiszem, hogy annyit pöfögne, megvan az okosság már, hogy ne úgy induljon, mintha első indítás lenne (szerintem), és 2-3 másodperc állás után már lövi is le a motort. Előny: Sosem fulladsz le vele :))

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21233) bajnokpityu válasza Tsebacsi (#21215) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Sajnálom.

Valami visszahivassal kapcsolatos hiba?

Egyébként egyáltalán nem biztos h szarban lenne a diesel. Haverom árut szállit városban, semmi gondja, míg az előző dpf kukazasra került,ebben a modernben tökéletesen megy.

Ha be tud melegedni, már nem para a diesel.

(#21234) Tsebacsi válasza bajnokpityu (#21233) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Áhh nem gáz, el kell fogadni. Nehéz volt, de muszáj. Ha nem garis lenne már rég elégettem volna a határban :DDD Nem visszahívásos, szerintem simán gyártási hibásat fogtam ki.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#21235) ReFleXx válasza tibbike01 (#21218) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

hasznaltat nem mernek, csak ujat es gari lejarata elott el is adnam :D

(#21236) 7Sony7


7Sony7
(őstag)

Srácok, kézifékkaron lévő fólia felvált, megszakadt. Lehet azt pótolni valahogy? Meg egy hásó embléma is jó lenne. C-Max 2008.

(ex)Haier w910

(#21237) nfsu17 válasza Tsebacsi (#21215) üzenetére


nfsu17
(veterán)

akkor van még 15k km-em :D (kár, hogy ez nem annyira vicces)

hogy használtad? pl. hidegen nyomtad neki?
sok városi rövd táv?
inkább pálya 130+?

Gondolom olaj gyári, meg a többi, mert akkor amúgy is bukó a gari.

vizet ette?

nekem sajnos szerintem megint kezdi csipegetni a vizet így télen (tavasztól őszig szinte semmi nem fogy), mert tavaly is novemberben kezdett el csökkenni a szintje.
szerviz szerint ez normális (érdekes, hogy a Mazdáknál meg nem), sőt, még meg is jegyezte, hogy szerinte a fűtőradiátor az oka...gondolom, mert azt télen használom, nyáron meg nem, de nem értek annyira hozzá.
mindegy, van 2liter bekeverve, csak ez a folyamatos stressz, hogy egy új autónál hetente a motortérben mászkálok, hogy mi fogyott el (olaj, vagy víz).
szerencse amúgy olajból nem fogy annyi, hogy foglalkozni kelljen vele 2 csere között.


#21220
"A hűtőfolyadék nem kicsit van túltöltve. :D"

Szerintem nem véletlenül. Lásd amit fentebb írtam. De ne legyen igazam.
Az biztos, hogy gyárlig ennyire nem töltik túl. És én sem.

[ Szerkesztve ]

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21238) bajnokpityu válasza nfsu17 (#21237) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Ez nagyon gáz szerintem. Remélem csak valami nuansz tomitetlenseg, és nem pl hengerfejes.

(#21239) nfsu17 válasza bajnokpityu (#21238) üzenetére


nfsu17
(veterán)

Szerintem is, de azért (még) nem gyújtom fel.
no offense, és nem akarok itt ellenség lenni, de ha az új Kia Ceed pár hónappal korábban jön ki....

szerintem a hengerfej(tömítetlenség) nem figyeli az időjárást. :D vagy vannak kivételek...skynet.

február 2-án töltöttem fel max szintre 4100km-nél.
most léptük ét a 9100-at és csak most látni, hogy kezd (megint) picit csökkenni, de lehet kevésbé jó szeműek észre se vennék...ha párezer km múlva is ennyin állunk, akkor én károgtam előre és elnézést. :R

viszont tavaly 2600km-nél (november elején) még minden oké volt, pár hét múlva már kevesebb volt benne, és így mentünk el idén február 2-ig (4100 km- ig), amikor már a min. alatt volt kb fél ujjnyival...azért vártam eddig vele, mert nem tudtam, hogy most ez normális és majd visszaáll, mert túltölteni se akartam.

Szerviz persze nem foglalkozott vele, pedig szóltam nekik: "Töltsön utána".
Mondom garanciás az autó, én "szerelgessem"? Nem akarják szépen ingyen feltölteni?
"Nem". Hát vettem 2e valamennyiért és bekevertem, nem ezen múlt, de inkább a tudat, hogy nekem ez így annyira nem gyerebe, hogy ezt figyelgetem.

Közel 5000km alatt semmi nem fogyott ("nyáron"), tavaly télen meg 1500km alatt 2-3dl.
Nem konstans egyáltalán, ami részben megnyugtató, részben nem.

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21240) Vaze válasza nfsu17 (#21239) üzenetére


Vaze
(őstag)

Hasonlo volt nalam is,mondjuk nem a Fordommal,hanem a BMW-vel,vadi uj auto,beletekertem kb 5000 km-ert,egyszer csak azt latom,hogy a viz a tartalyban,a minimum szint alatt van...
Bevittem a szervizbe,ott feltoltottek,es azt mondtak,hogy ez normalis jelenseg uj autoknal.
Mondom jolvan,ti vagytok a szakik!
Azota belecsavartam kb ugyan ennyit,de a szint azota is rendben van! kop kop kop

[ Szerkesztve ]

Ford Mondeo MKV 2015,BMW 2 Series Gran Tourer 2018

(#21241) bajnokpityu válasza nfsu17 (#21239) üzenetére


bajnokpityu
(nagyúr)

Nekem se új se 15eves kocsiban nem csökkent.. Csak a robogomban. De ott se szivárgott, hanem kinyomta, bummszeruen, mert valami takony volt a kupak alatt.

(#21242) nfsu17 válasza Vaze (#21240) üzenetére


nfsu17
(veterán)

Köszi az infókat.
----------------------------

bajnokpityu

Ez felettébb jó hír az én szempontomból. ;)

Itt van ez az 1,5l ecoboost Focus 1500 km-el.

Ha figyelitek, ennek is a minimumon van a szintje 4:14-nél.
Ezzel nem azt mondom, hogy ez normális, de nem is egyedi eset (sajnos).

[ Szerkesztve ]

Mi 9T 128GB PFJEUXM, MIUI 10, GCam_7.2.010_Urnyx05-v1.9

(#21243) troll81


troll81
(őstag)

sziasztok 215/60 R16 gumira hóláncot keresek.... van külön topic neki vagy bármelyik lánc jó lehet?

(#21244) x_424


x_424
(aktív tag)

Sziasztok!
Észrevettem ma, hogy gyorsitáskor rángat az autó és lomha, lassan gyorsul. A Check lámpa villog. Ez egyszer Fordult elő, most jó, minden hibátlan. Mitől lehetett ez szerintetek? Gondolom nyilván sokmindentől lehet, de hibakód feltárásra most nincs lehetőségem. Remélem nem gyújtótrafó, azt a tavaly cserélték. Egyébként folyamatosan ég a Check lámpa, mert az 1-es szonda szar. Azt majd műszaki vizsga előtt kicseréltetem.

FOCUS II 1.4 benzin. :))

[ Szerkesztve ]

(#21245) gabor9991 válasza x_424 (#21244) üzenetére


gabor9991
(őstag)

Égéskimaradás.
Nézz be a gyertyáknál nincs-e víz vagy olaj.
De lehet trafó/kábel/gyertya hiba is.
Villogó lámpával nem célszerű tovább használni mert az elégetlen benzin tönkreteszi a katalizátort.
A trafó hiába új ha a kábel vagy gyertya nem lett kicserélve vele együtt akkor a hibás alkatrész újra és újra tönkre fogja tenni az új trafót.

[ Szerkesztve ]

(#21246) x_424 válasza gabor9991 (#21245) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Gyertyát is cseréltek tavaly trafóval. Rálesek a gyertyára hátha csak annyi baja van. Elmúlt a villogás, most már csak ég folyamatosan a Check-enginelámpa, ahogy mindig is. :((

(#21247) ReFleXx válasza x_424 (#21246) üzenetére


ReFleXx
(addikt)

tehát gyertyakábel nem volt cserélve?

(#21248) x_424 válasza ReFleXx (#21247) üzenetére


x_424
(aktív tag)

Nem. Sajnos úgy látom azok a régiek. A legelső szerelő akihez vittem csak a 4.et cserélte ki 2 éve, gondolom jól lehúzott azzal is. Muszáj voltam akkor hozzá vinni a szomszédos faluba, mert akkor volt tele a gyertya hűtővizzel. 1-esbe alig tudtam átvinni nála az autót. :(((

(#21249) 7Sony7


7Sony7
(őstag)

Üdv srácok. Nálatok mennyi az akkufeszültség? (Álló motornál) Nemrég vettem az autót, nem tudom mikori az akksi. Alapból 12,3v szokott lenni, de most néhány nap állás után 12,0v . Tudom, hogy normál esetben ez édeskevés, de állítólag a fordnak valami spec töltése van, azért kérdem.

[ Szerkesztve ]

(ex)Haier w910

(#21250) kcsa válasza 7Sony7 (#21249) üzenetére


kcsa
(veterán)

Kevés, mérni kéne üresjárati fogyasztást és akku állapotát is. A smart charging egyébként sem befolyásolhatja az akku feszültségét, ha egyszer az autó sem jár :)

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.