Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#27070592
törölt tag
Üdv, pálinkás benzin témához:
Fel kell vázolni a kedves apósnak, hogy a prémium benzinek drágábbak ugyan, de nem etanolt hanem ETBE-t (etil-tercier-butil-étert) tartalmaznak, amivel nem jelentkezik az E10 benzinekkel járó rizikó.
Én a helyében kijárnám azt a benzint ami jelenleg benne van, legalább jelzési szintig, majd végleg átállnék a 100-as benzinek használatára. Ha tényleg csak ilyen minimális távokat használja az autót, akkor nem fog fájni a 10% árkülönbség.
Egyébként évi ezer kilométer alatti futás az kicsit meredek. Gyakorlatilag a kötelező biztije drágább lehet mint az éves üzemanyag. Nem eladó az autó?