Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-05 18:11:35

LOGOUT.hu

DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#86701) Valter válasza Narxis (#86698) üzenetére


Valter
csendes tag

Nem tudják, november 20.-án jelentetem először külföldi irányba rossza ping, aztán december elsején és december 10.- én. Kértem a bejelentésről hiba számot, szerinted adtak elárulom nem csak a szokásos szakszöveget
Tisztelt Ügyfelünk!
Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elhárítani.
A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Megértését köszönjük!

Az első bejelentés óta volt 1-2 nap amikor úgy tűnt jó de nem.
21 nap nem volt elég a hiba elhárítására

(#86702) -AD4M-


-AD4M-
tag

BP 3ker FTTH is kuka
Speedtest @ JZT Informatikai Kft
380 kbit!! / 850 kbit!!
ugyanez ugyanakkor de nem digis hálózatból:
880Mbit/776Mbit

még néhány mérés
Digi honlapos sebességmérővel:
Teszt-szerver Ping Jitter Down/Up
Digi 2ms 1ms 470/160
Vodafone 4ms 241 ms 285/4
Telenor 6ms 48ms 420/3
Telekom 4ms 48ms 240/4

Speedtest:
Teszt-szerver Ping Down/Up
Digi 2ms 480/160
Antenna Hungária 4ms 118/5
Opticon Kft 4ms 413/4

Allons-y!

(#86703) Jim74 válasza Valter (#86701) üzenetére


Jim74
nagyúr

Nekem is ugyanezt a sablon szöveget küldték a hibajegy szám kérésemre.
Következő mailem az lesz, hogy a hibajegy számán kívül annak rögzítési időpontját is fogom kérni.
Ha megint leráznak ezzel a sablon válasszal, akkor irány az NMHH...
Nem azzal van bajom, hogy hiba van, hanem azzal, hogy megint telibasz@rják az ügyfeleket. Először jönnek a hülyeséggel, hogy nincs hiba, aztán nem hajlandók hibajegy számot adni. Valószínűleg fel sem vettek ticketet rá.
Ja és telefonon nem is lehet elérni őket...

[ Szerkesztve ]

(#86704) bolic válasza Armi5 (#86682) üzenetére


bolic
őstag

X. kerület, Örs vezér tér is elesett.

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#86705) qnadam


qnadam
veterán

4. kerület fttb szerencsére stabil 500/300 (kopkopkop). mondjuk elvileg ezres csomag, de olyan szépen koppan 500 fölött kicsivel, hogy szerintem rossz csomag van beállítva.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#86706) Valter válasza Jim74 (#86703) üzenetére


Valter
csendes tag

Az ügyfélszolgálat oly mértékű hibabejelentést kaphat, hogy el sem olvassák a bejelentéseket csak küldik a sablon válaszleveleket. Az első alkalommal csak a külföld volt rossz, azóta ugye olvasod a bejegyzéseket a fórumon, ide is alig tudok bejelentkezni.

(#86707) Invi


Invi
aktív tag

BP XVII. 1000/300-as optika. Minden ok volt kb este 6ig, akkor észrvettem, hogy csomagvesztéses a net, mert a weboldalakon kattintva néha instant nyíltak a weboldalak, néha meg várakozás a szerverre... Twitter alig jön be, instán a képek egy része nem jön be, YT random pufferel. Modem router reboot megvolt, utána mértem egy sebességet a stabil 950/330 helyett van ilyen stabil 500/150 de ugye az is laggol.

De ahogy látom nem vagyok egyedül :D

(#86708) gedikart válasza Valter (#86701) üzenetére


gedikart
aktív tag

72 óra az SLA idő, ezt mondta tegnap ilyenkor az ügyfélszolgálat.

(#86709) Jim74 válasza Valter (#86706) üzenetére


Jim74
nagyúr

Ez nem lehet kifogás. Konkrét kérést fogalmaztam meg, ne küldje ugyanazt a sablon levelet, amit reggel, hanem olvassa el azt azbegy mondatot, amit leírtam.
Az ügyfélszolgálatuk egy rakás sz@r. Számlázási reklamációmnál ugyanezt játszották el. Kb. az ötödik levelem került olyan ügyintézőhöz, aki el is olvasta, higy mot írtam.

(#86710) zoli62 válasza Valter (#86701) üzenetére


zoli62
addikt

Akkor kötbér kérése.

(#86711) Jim74 válasza gedikart (#86708) üzenetére


Jim74
nagyúr

Igen, de nem hajlandók hibajegy számot adni, ami alapján majd számon tudnád kérni rajtuk a 72 órát...

(#86712) LSL1337 válasza Invi (#86707) üzenetére


LSL1337
őstag

detto nálam is.
CoD is mutatja a packet loss-t, HLSW (game server-et pingel) is 40-50% timeout-ot dob.
weboldalak rohadtul nem reszponzívak...
de tegnap is este is Netflix beállt 2Mbit-re... Azt hittem csak AWS van rommá terhelve, biztos mindenki a szájbergyereket tölti, de ez a packet loss vmi elég nagy gebasz, nem a sima terheléstől lesz

[ Szerkesztve ]

(#86713) pigatt


pigatt
őstag

Kecskemét is elesett, 1000/300 netem van, nagyon hosszú honlap töltési idők és óriási mértékű packet loss játékok alatt! :((

i9 / 4080 / 32"

(#86714) zoli62 válasza Jim74 (#86703) üzenetére


zoli62
addikt

A legnagyobb bajuk, hogy nincs központi ügyfélnyilvántartási rendszerük, mint a többi szolgáltatónál. Amit e-mailben bejelentesz, azt a callcenter nem látja, és fordítva.

[ Szerkesztve ]

(#86715) Peterhappy


Peterhappy
őstag

Csatlakozom az elesett XVIII. kerületiek táborához.

Speedtestnél 82 Mbit/s - 1,3 Mbit/s (két perce még 82/82 Mbit/s volt... de akkor is ugyanilyen khm. rosszul működött.)

Szélessávnál:
1,24 Mbit/s - 0,29 Mbit/s

A Testmy.net teszt el se tudott indulni :D :W

(#86716) Jim74 válasza zoli62 (#86714) üzenetére


Jim74
nagyúr

Hát ez elég szomorú egy ekkora cégnél. De nem telefonos volt az első bejelentésem, hanem mailes és direkt bennehagytam az előzményt, hogy lássa az ügyintéző, hogy miért kérem a hibajegy számot.

(#86717) LSL1337 válasza Jim74 (#86716) üzenetére


LSL1337
őstag

mekkora cég?
csak azért mert a legolcsóbb a piacon és rengeteg ügyfele van a dömping ár miatt, nem valami 100 országos csili vili multicég

(#86718) Viktor77


Viktor77
titán

19. kerület, KöKi környéke, elesett.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#86719) DarkChild


DarkChild
senior tag

Üllő - itt is fos úgy két napja :( (Modem restart nem segített.) Sebességet nem mértem, de ez a topic kb. 2 perc alatt töltődött be, szóval nem mondanám, hogy hasít :U

Szerk.: most leteszteltem: 53 kbps a download / 73 kbps upload.
Hát ez messze van a gigabittől, na :Y

[ Szerkesztve ]

(#86720) Lokids válasza djalmasi (#86660) üzenetére


Lokids
addikt

Akkor látom nem egyedi. Nagyon sokan tapasztalják.

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#86721) Invi válasza LSL1337 (#86712) üzenetére


Invi
aktív tag

USA irányba 33% loss :D Telekomnál az előző helyen fél évet szívtam ezzel mire kijöttek és megnézték, hogy a környéken valaki szemeteli a koaxot. Kiváncsian várom, itt ez mennyi idő lesz. Ami sajnálatos, mert amúgy 5 hónapig atom stabil volt :(

(#86722) Jim74 válasza LSL1337 (#86717) üzenetére


Jim74
nagyúr

Nem az országok száma számít szerintem.

Egyébként ekkora cég: [link]

És ez csak a magyarországi vállalatra vonatkozik.

[ Szerkesztve ]

(#86723) Valter válasza gedikart (#86708) üzenetére


Valter
csendes tag

Gondolom a hiba bejelentésétöl számított időre gondolsz míg ki érkezik digis szakember, de ebben az esetben ez nem megy ezért: Tisztelt Ügyfelünk!
Rendszerünk információi szerint a hibajelenséget központi probléma okozza, melyet illetékes kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elhárítani.
A tapasztalt kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Megértését köszönjük!
Az első hibánál beszéltünk telefon és megegyeztünk lezárja mert úgy tűnt jó. A másodiknál kaptam először a sablont, de nem értesítetek a hiba lezárásáról. Tíz nappal később újabb bejelentés és hivatkozva az előző hibákra kérve a hibajegyzék számát. Ez esetben is sablon üzenet nem válaszolva a kérésre.

(72 óra az SLA idő)
Vagy ez arra vonatkozik, hogy 72 órája van a hiba elhárítására a dinginek?

[ Szerkesztve ]

(#86724) zoli62 válasza Jim74 (#86716) üzenetére


zoli62
addikt

Úgy vettem észre, hibát is emailben érdemesebb bejelenteni, mint callcenternek, ami tulajdonképpen alig való egyáltalán valamite.

(#86725) gedikart válasza Jim74 (#86711) üzenetére


gedikart
aktív tag

Van telefonos beszélgetés időpontom, elküldött levelem a megadott mailcímre. Ha akarják kersessék vissza a belső rendszerükben. Nekem egyébként mondott valami számot, de elhadarta csak, de ez csak nekik fontos. Ha akarják, halgassák vissza a beszélgetést, nem rám tartozik a belső adatrögzítésük (kommunikációs hiánya).

[ Szerkesztve ]

(#86726) zoli62 válasza Jim74 (#86722) üzenetére


zoli62
addikt

(#86727) Jim74 válasza gedikart (#86725) üzenetére


Jim74
nagyúr

Teljesen egyetértek Veled. :K

(#86728) Blaze_ válasza Jim74 (#86722) üzenetére


Blaze_
aktív tag

Akkora cég, hogy a saját céginfós oldaluk is fél perc alatt töltött be az általuk szolgáltatott Internet kapcsolaton :))

(#86729) r0by


r0by
addikt

Digi facebook oldala is tele van panaszáradattal. Az utolsó bejegyzésnél lehet országszerte számonkérő kommenteket olvasni.. :O

(#86730) Jim74 válasza zoli62 (#86726) üzenetére


Jim74
nagyúr

De engem, mint ügyfelet ez nem igazán érdekel. Én mindig időben befizetem a számlákat, attól függetlenül, hogy milyen a pénzügyi helyzetem. DIGI-t sem nagyon érdekelné, hogy kaptam-e fizetést, vagy sem. Szerintem elvárható lenne ettől normálisabban működő ügyfélszolgálat.

(#86731) kungzi


kungzi
veterán

Debrecen is kuka! Egyszerűen használhatatlan... :W

(#86732) krupitomi válasza Phoen|x (#86700) üzenetére


krupitomi
tag

Tiszaújvárosban is fos... Netezni még éppen lehet. De online játékok felejtősek. Ja és múlt hónapban valamiért 1000fttal többet fizettem a szokásosnál de nem tudom miért. Az ügyfélszolgálat nem volt hajlandó válaszolni... Eddig imádtam a Digit de tavaly nyáron is sokat szarakodott most megint kezdni. Érik a váltás nálam is... Mobil részét fogom kicsit sajnálni.

(#86733) zenit73


zenit73
aktív tag

Szeged, 1000/300, szerda este kezdett szarakodni, totál kaotikus mint az előttem lévő 1000 hozzászólásnál, már én is mindent újraindítottam - mire feljöttem ide.
Akkor most már csendben várom a szebb időket :R

Én azért nem ekézném a Digit, mesze a legjobb szolgáltató szerintem, 10 éve nyomom velük, évente egyszer fordul elő üzemzavar, azt is gyorsan szokták javítani - ez most kivétel.
A többi rohadvány vérszívó szolgáltatót ki nem állhatom.

[ Szerkesztve ]

(#86734) Norbeez81


Norbeez81
csendes tag

Hát azért elég sok az a pár százezer magyar, aki most khmmm.... 57 gigabájtot letorrentezik... és nagy többségük úgy is hagyja a torrent klienst feltöltésen.

Szeged továbbra is halott, segélykiáltásunk Night City-ig hallatszik...

V

[ Szerkesztve ]

(#86735) ekkold


ekkold
őstag

Pesterzsébet környékéről van valaki itt a témában? Az érdekelne, hogy csak nálam problémás a net, FTTH 1000/300 helyett 470/160 Ez önmagában nem aggasztana nagyon, ha nem akadna minden, de némelyik weboldal alig akar bejönni... Másnál is ilyen?

(#86736) Viktor77 válasza ekkold (#86735) üzenetére


Viktor77
titán

Olvass vissza "pár" hsz-t.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#86737) Invi válasza ekkold (#86735) üzenetére


Invi
aktív tag

Kb országosan csodás :D

(#86738) Viktor77 válasza Norbeez81 (#86734) üzenetére


Viktor77
titán

1. Közel nincs pár százezer magyar.
2. Tegnap (mikor kijött) jobb volt a helyzet.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#86739) Dragon3000


Dragon3000
veterán

Pécsett végre valami javulás van, mert stabilan tartja az 500/150-et, ez már sokkal jobb, mint az 1-2/50Mbps :D

(#86740) Foose válasza krupitomi (#86732) üzenetére


Foose
addikt

Jó neked. Én 7kor kikapcsoltam fullra mindent. Lefeküdtem mert nagyon fájt a fejem. Most 20:35 és kapcsolat sincs, nemhogy "lehet netezni de..." Nyíregyháza

[ Szerkesztve ]

Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL

(#86742) consono


consono
nagyúr

Az a fura, hogy ugyan ott, ugyan azon a hálózaton a notebookon a speedtest.net be sem tölt, vagy csak nagy nehezen és max 20 Mbps-t mér, míg a mobilon a speedtest App teljesen jól működik és 200/200-at mér.... Amikor meg betölt a Digis, akkor 2-5 Mbpst mér...

[ Szerkesztve ]

"In God we trust. All others must bring data"

(#86743) Dragon3000 válasza Dragon3000 (#86739) üzenetére


Dragon3000
veterán

Megnéztem játékkal is, hát az még felejtős, de legalább az oldalak már betöltenek :D

(#86744) tomiivagyok


tomiivagyok
aktív tag

Nagyon durván érik a váltás nálunk is; az egyetlen probléma az, hogy ahol lakunk, csak a Digi tudja garantálni a gigabites sebességet. Az összes többi 100-as csomag, 8000 forintos havidíjjal; Digiért fizetünk összesen ennyit, telefonnal, kábeltelevizíóval együtt.

Körülbelül 1 hónapja volt egy olyan problémám, hogy konkrétan este 7-kor, esetlegesen 8-kor, de legkésőbb 9-kor a pingem felugrott olyan 8-900-as értékre. :D Nagyon fun volt, amikor elismerték, hogy ja, náluk van a bibi, nem nálunk, de addig tolták, hogy hát ez lehet a probléma meg az, aztán mondták azt, hogy a 3 gépet szolgáljuk ki az 1 slotos Huawei routerrel (kábellel nyilván), mert ők nem tudnak adni, és csak arra tudnak garanciát vállalni, ami jön az _Ő_ routerjükbe. Tehát hatalmas agyf*sz.

De ez a jelenlegi helyzet még annál is rosszabb... Akkor legalább betöltött 4-5 másodperc alatt a hírfolyam, stb, most? 2 percig vártam, hogy betöltsön a topik... Utána updatelem, hogy mikor küldte el a kommentet. :DD

Update: 40 másodperc. Karrier.

[ Szerkesztve ]

(#86745) TSanya


TSanya
aktív tag

3. kerület, Békásmegyer, szintén elesett. :(

(#86746) MNBT


MNBT
tag

Budapest XI. kerület ismét rettenetesen rossz.
Baromira bosszantó hogy emiatt a sz@r szolgáltatás miatt nem lehetett normálisan dolgozni tegnap délután óta és az meg pláne bosszantó, hogy ezt a hibát nem is kommunikálják az ügyfelek felé se facebookon, se a weboldalukon. Ügyféllel való korrekt kommunikációból megbuktak.
Az meg vicces, hogy fizetünk egy internet szolgáltatásért, és sokan most arra kényszerültek (mint én is), hogy több mobilnet adatot vegyen miközben meg a havi számlát normálisan fizeti. Lemerném fogadni ugyan úgy lesz pofájuk a havidíjat úgy elkérni mintha semmi se történt volna :(

Augusztusban kezdődtek nálunk a problémák a DIGI-vel. Azóta 3x is volt a lépcsőházi elosztóban hiba, most ez hab a tortán és lehet ezzel beütötték az utolsó szöget a koporsóba nálam és váltás lesz.

[ Szerkesztve ]

(#86747) Killerlaca


Killerlaca
senior tag

Sziasztok!

Csak nekem rosszalkodik a netem?
2 napja érzem, hogy elég lassú szinte képtelenség egy HD streamet nézni megállások nélkül. Plus ma már a weboldalak is sokszor csak töltenek vég nélkül.
Győr

Asus Z170 pro Gaming, i7-6700K, GTX 1060 6GB, OCZ 60GB, Corsair 8GB, Sharkoon 500W

(#86748) Gave válasza Lokids (#86720) üzenetére


Gave
addikt

Én is pont erre kerestem a választ.

Pár óra után feladtam, a 15-20%+ packet loss már nem értékelhető `real time` progikban.

Kerestem a témában:
https://digi.hu/hirek/kozlemenyek
https://www.invitel.hu/ugyfelszolgalat/karbantartasi-informaciok.html

Jó lenne tudni mikor áll vissza kb.

Talán ennek az utórengései?
https://digi.hu/hirek/rendkivuli-halozat-karbantartas-orszagos-2

(#86749) ori_za


ori_za
tag

Szeged:

uplay: Oriza_HUF

(#86750) Gigi01


Gigi01
őstag

Sziasztok!

Most értem haza Ausztriából,komolyan a mobilnetem jobb?Eddig nem volt gond a Digivel,szakadjon rájuk az ég!

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  DIGI internet (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.