Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-05 09:36:50

LOGOUT.hu

Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115422) DJDavid98


DJDavid98
újonc

Adottak a következők:
- egy UPC Compal Broadband CH7465LG mediabox
- 2 különböző típusú vezeték nélküli otthoni telefon (egy Sinus 711M + vele járó bázis, és egy Panasonic KX-TG6812PDB bázisállomás 2db vezeték nélküli beszélő egységgel (továbbiakban "kagyló"), utóbbi friss vétel)
- egy hagyományos, 4 eres telefonkábellel működő klasszikus vezetékes telefon
A Media box TEL1 portjából kijövő telefonvonal egy eBay-es telefonvonal splitter-rel ketté van választva az aktuális vezeték nélküli bázis és a régi telefon között.

Kb. 2-3 hónapja a Sinus 711M-ünk hívásletevő piros gomba elkezdett nem igazán érintkezni, nehezen benyomhatóvá vált, és emiatt (legalábbis azt hittük) nem tudtuk letenni a bejövő hívásokat, csak akkor szakadtak meg, amikor a másik fél letette. Most elő karácsonyi ajándékként beruháztam a zsír új Panasonic készülékre, viszont tökéletesen működő gombok ellenére a bejövő hívásokat továbbra sem tudom letenni. A csörgést ugyan elnémítja a letétel gomb (valószínűleg ez a telefon egyik funkciója), viszont a másik kagyló (ha be van kapcsolva) tovább csörög, mint ahogy a régi telefon is. Ha a másik kagylón is kinyomom, akkor továbbra is látom, hogy amúgy csörög, csak lehalkította magát mindkét kagyló, és már csak a régi vezetékes csörög. Azt felvéve és letéve ténylegesen megszakad a vonal.

Gondoltam, biztos az elosztás miatt van ez, kihúztam az elosztót és közvetlen bedugtam a modembe a bázist. Jelenség teljesen ugyan az, akármelyik kagylót kinyomom, a másik csörög addig amíg azt is le nem némítom a letétel gomb megnyomásával, de továbbra is mutatják, hogy bejövő hívás van, csak csendben tűrik a kagylók. Hiába "szakítom meg" mind két eszközön a hívást, nem szakad meg a vonal, és ezt a hívó fél is úgy látja (saját mobillal teszteltem).

Felhívtam a UPC ügyfél szolgálatot, akik azt mondták, hogy ők a modemig biztosítják a vonalat, és azt, hogy utána mi hogy kezeljük, az már a mi bajunk. Nekem gyanús, hogy a modem nem reagál a vezeték nélküli telefonok által kiadott "szakítsd meg a vonalat" jelzésre, de szerintem ha ezt beadom nekik, akkor elküldenek, hogy panaszkodjak a telefon gyártónál, vagy tudomisén. És bár a régi Sinus 711M-nek tényleg alig nyomható be a lerakás gombja, a menüben navigációkor azért legtöbbször 1-2 benyomás után működik, de hívás lerakáskor egyszer sem. Tanácstalan vagyok.

Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.