Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62515) V/ válasza nirvana333 (#62507) üzenetére


V/
Topikgazda

Még mindig nem világos számomra hogy mi történt. próbálom megérteni.
Kifizettél egy invertert. Azután valahogy kiderült hogy nincs. Ekkor már a fizetés el volt fogadva és processing (postázásra vár) volt az állapot.
Ekkor kértél egy vásárlás törlést (cancel order), az eladó ezt elutasította. Ekkor kérted az AliExpress közbelépést és ők írtak olyan szöveget hogy a kérésed elfogadva és refund és azt hogy a fizetési mód szerint küldik vissza a pénzt.
Ettől az értesítőtől számítva már el telt 20 munkanap, a pénzt nem látod hogy visszakaptad volna (tudom hogy el sem ment).
Ez van akkor most.
Megoldás javaslat.
Tisztázni a bankkal hogy ténylegesen elutalták mert az AliExpress leigényelte a pénzt, ők elutalták dátum, és időpont, tranzakció banki technikai azonosító, látják az utalás teljesülését és azt is látják hogy az AliExpress felől nem érkezett azonos összegű pénz vissza.
Ezt neked egy papíron megadják, hogy majd tudj reklamálni az AliExpressnél
Megkeresed az AliExpress-t leírod hogy ők azt írták hogy küldik vissza azt a pénzt amit az xxxxxxxx számú vásárlásnál a bankod elutalt (ide megadod a dátumot, időpontot, banki technikai tranzakció azonosítót) és még a mai napig nem érkezett meg és ezért vizsgálják ki hogy hol van a pénz.
Ha nem kerül elő akkor kezdeményezed a bankodnál a „chargeback” eljárást. Persze érdemes az OTP-vel tisztázni hogy mennyi időd van még hozzá, mert korlátozott az indítás időpontja. Ha épp kifutnál annyi idő alatt amíg válaszolhat az AliExpress akkor persze nem szabad késlekedni.

Nincs kis, vagy nagy összeg, a vásárlói védelem erre is érvényes.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.