Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38751) V/ válasza vandor01 (#38750) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért? Most gondold el ha 35 nap múlva derül ki hogy hibás terméket kaptam. Visszaküldése ennek 8000 Ft lenne, annyi amennyiért vettem. Amit lépett az egy tisztességes megoldás, ráadásul ahogy nézem nem lesz károm az árfolyam miatt, mert megint rosszabb a forint helyzete.

(#38752) vandor01 válasza V/ (#38751) üzenetére


vandor01
őstag

eloszor is VICC....
de a vicc mellett akar meg igaz is lehet hogy valamilyen valtozas miatt nem eri meg neki elkuldeni nott a posta nott a beszerzesi ar nott az export vam nott a belso szallitasi dij/feltetel/posta etc.... nem tudhatjuk.... de ha te kered a torlest megussza negitv pontok nelkul..... ki tudja hol az igazsag?
minosegi problema? VS dorzsolt marakeshi/damaszkuszi kufar? :DD

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#38753) nyisziati válasza vandor01 (#38748) üzenetére


nyisziati
veterán

Inkább ne jöjjön vissza a régi rendszer. Kérjenek reális árat a termékért és a szállításért, cserébe professzionalizálódjanak.

(#38754) fairi válasza V/ (#38749) üzenetére


fairi
addikt

"olyan gyenge minőségű terméket kapott hogy inkább nem küldené el és javasolta"

nekem sántít ez a sztori. Kereskedők nagy része sima dropshipper, életében nem találkozik a termékével még messziről se. Tényleg azt gondolod folyamatosan termékmintákat kapnak és tesztelik megfelel-e a nem létező szabványaiknak?

dropshipperrel volt egy vitám, mert termék leírás és a valóság eltért. Lila gőze se volt mit kell tudnia a termékének és azt se mit jelentenek azok a szabványok amiről állította, hogy a terméke támogatja.

Az feltűnt, hogy jelenleg ha vita indul, nincs normális vitarendezés. kereskedő válaszát nem várják meg (vagy azt hogy ő maga fogadja el az ajánlatomat) és azonnal közbelépnek és refundot ítélnek sokszor. [kép]
Nem rossz ez a gyakorlat jelenleg, csak olyan érzést ad mintha Ali picit haldokolna.
Hosszútávon nem jelent jót.

[ Szerkesztve ]

(#38755) V/ válasza fairi (#38754) üzenetére


V/
Topikgazda

És ha nem dropshipper? De mindegy is.
Látom nem megy át a dolog, nem az a lényeg számomra hogy nem tudom megvenni, hanem az hogy szólt a minőség miatt és nem javasolja. Ebben nekem semmi nem sántít.
Ha rossz akkor ki fog derülni ha megkapom, de akkor már csak veszteségem van, mert nem éri meg visszaküldeni, főleg a saját költségre, ezt a veszteséget és azt is hogy egy rossz termék marad a nyakamon veszteséget is megelőzte. Részemről pozitív értékelést adnák, de ugye nem lehet.
A lényege az mondanivalómnak hogy lehetnek még tisztességes eladók.

Normál áron volt, a többiekhez viszonyítva nincs igazán eltérés, annyi hogy neki a minősítése jobb volt mit a másiknak akinél ugyanilyen áron volt azért vettem tőle.

(#38756) fairi válasza V/ (#38755) üzenetére


fairi
addikt

"És ha nem dropshipper? De mindegy is."
termékei egyediek vagy általánosak?? Tucat termékkel dolgozik azok is tényleg egyedülállóak vagy sok százzal?? Nem lehet sok olyan eladó aki saját raktárkészlettel dolgozik, max pár official store és brand teszi ezt. Saját készlet és kezelés nem olcsó móka.

"az hogy szólt a minőség miatt és nem javasolja."
nem akarta elküldeni, és ez a legjobb magyarázat. Én is kaptam egy ilyet nemrég. Elfogadtam, mert vita nem éri meg, de ahogy írta hirtelen duplájára emelte a terméke árát. Általános cucc volt, csak jó áron adta azért rendeltem tőle. Bűzlött a kamutól.

Kb profibb kereskedők tökéletes kifogása, mindegy elhiszed vagy sem, úgyis azt teszed amit kér.

"A lényege az mondanivalómnak hogy lehetnek még tisztességes eladók."
nem tudod igazolni igazat mondod vagy inkább csak jobb kamu indoka volt mint a többieknek. Most többször tapasztaltam nem akarják elküldeni a dolgot, árak sokszor gyorsan változnak kedvezőtlen irányba. Ami tegnap oké, ma veszteség.
Három leggyakoribb megoldás: 1. logisztikai problémám van, ez jó indok, de alkalmatlanságodat mutatod.
2. plusz pénzt kérsz, ez a legkapzsibb (őszintébb) és legveszélyesebb opció, lehet bejön, lehet bemutat.
3. QC problémát állítasz, ezt vásárlóként egyszer elsütheted, plusz pontot jelent, de óvatosa ezzel is.

[ Szerkesztve ]

(#38757) V/ válasza fairi (#38756) üzenetére


V/
Topikgazda

Válság van náluk is, romlik az ő pénzük meg a mienk is, a szállítási költségek is emelkedtek, változnak a gazdasági körülmények és nem pozitív irányba. Ilyenkor nem az árcsökkentés történik. Az csoda lenne ha az ellenkezője történne. Menj ki a piacra áremelkedést látsz itthon is.
De azok a problémák is vannak amiket te is írsz. Egy biztos hosszabb idő lesz mig úgymond normalizálódnak a dolgok. De nem fog, mert mindig jön valami változás.
Az meg egy külön topik lehetne ahol a jelenleg kialakult helyzet szükségszerűséget vitathatnánk meg.

(#38758) kdavid86


kdavid86
tag

Nem kotelezo Aliexpressrol rendelni. Nekem eddig barhonnan rendeltem, szepen megjottek. Nem mind idoben, volt ami 3 honapig jott, de konyorgom ez ilyen. Ezt a tipikus magyar mentalitast meg mar illene elfelejteni, hogy szidom azt, ahol a legolcsobb minden, de megis onnan rendelek, ha 10 Ft-tal olcsobb valami. Es utana megint panaszkodok, hogy nem jott meg idoben, vagy megsem akarjak feladni annyiert, amennyiert veteli ajanlatot tettem. Ha valami nem valik be, akkor minek eroltetni? Erdekes en a 300+ rendelesembol az utobbi masfel evben nem a kb 2 meg nem erkezett termekre fogok gondolni vagy a kb 10 disputera(ahol mindig megkaptam a max osszeget), hanem arra, hogy megannyi penzt sporoltam, mert nem a hazai lusta viszonteladoktol veszem ketszerannyiert, akik losz*rt nem csinaltak. Most ebben a helyzetben mindenkinek van ideje gondolkodni, erre buzditok mindenkit. Nyilvan mindig azok hallatjak magukat, akiknek problemajuk van, de tessek mar korbenezni az order historyban, hogy ki mennyit sporolt meg egy-egy ilyen helyzet ellenere.

(#38759) losslessonly


losslessonly
csendes tag

Sziasztok!

Miért lehet az, hogy kínai posta szerint már 3x beérkezett Magyarországra a csomag, de a Magyar Posta rendszere szerint még csak elindult a légi szállítással felénk?
https://t.17track.net/en#nums=RE056561125CN

Egy előző csomagomnál is volt nem régen, kb. 2 héttel a kínai posta tracking adatai után "fogta fel" a Magyar Posta, hogy tényleg beérkezett (utána 1 héten belül háznál volt).

(#38760) agroman válasza kdavid86 (#38758) üzenetére


agroman
senior tag

"mert nem a hazai lusta viszonteladoktol veszem ketszerannyiert, akik losz*rt nem csinaltak."

fingod sincs az alirol...
az eladok 90%-a dropshipper, aki meg annyit sem csinalni mint a hazai viszontelado aki elore kipengeti a penzt, vamoltatja, raktarozza, kezeli a fizikai termekeket.
a kinai haverodnak fut a gepen egy software, ami a beerkezett rendelest automatikusan a nagykernek tovabbitja a te adataiddal es kesz.
ha leszarja a kummogasaidat, akkor nem is tud rola, hogy rendeltel tole valamit.
automatikusan intezodik minden.

------

(#38761) bigdady válasza kdavid86 (#38758) üzenetére


bigdady
nagyúr

Rendelj bármit most európai raktárból és rájössz

(#38762) V/ válasza losslessonly (#38759) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem jó helyen nézed, ez is vonattal jön (a légi vonalról átrakták mert ott nem tudták elküldeni) és a célországokba érkezik meg. A ZOBL08 dátumától 11-12 nap az ideérkezés

(#38763) V/ válasza agroman (#38760) üzenetére


V/
Topikgazda

Tett egy észrevételt, teljesen felesleges személyeskedés irányába vinni a dolgot, hogy ki mit tud.
Nem volt a témája dropshipper tevékenység, de azt azért ismerjük, de van normál kereskedő is, a márkakereskedőket nem szoktuk ebbe a kategóriába sorolni, de a mondanivalójának lényege a hozzászólásának nem ez volt.

(#38764) agroman válasza V/ (#38763) üzenetére


agroman
senior tag

nem en vittem szemelyeskedesbe..helyretettem a lusta hazai viszontelado tevhitet.
az alin alig van normal kereskedo. max. par gyartoi kisker, bar mar itt is megjelentek a kamu nevuek, akik kicserelnek par betut a cegneveben es atvernek.
jobb lenne ha te sem a csalo kinaiakat vedened szakmanyba!!!

------

(#38765) V/


V/
Topikgazda

Én kulturált hangvitelű és a PH szabályainak megfelelő eszmecserét védem, ezért nem fér itt el a trágár beszéd, más sértegetése, a személyeskedés. Ha valaki ezt folyamatosan megsérti annak itt semmi keresnivalója.

(#38766) V/ válasza agroman (#38764) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is tudok példákat a lusta, hazudozós és csaló magyar viszont és nem viszont eladóra, sajnos nem nemzetiség függő, ezért nem kell általánosítani nemzettségre.

(#38768) vandor01


vandor01
őstag

ne szemelyeskedjunk kerem ..... ez itt egy szakmai topik.....
minden ember egyforma en is te is ok is.... kis anyagi haszonert
eladnank masnak az annyat is! :)

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#38769) nyisziati válasza vandor01 (#38768) üzenetére


nyisziati
veterán

Magad nevében beszélj. Azért vannak, akiknek megvan még a gerince.

A vitához: szerintem se a magyarok a hibások elsődlegesen. Kínában a professzionális kereskedői gyakorlatot elenyészően kevesen gyakorolják, ezért fejeztem ki pár hsz-szel feljebb, hogy remélem, a vírus változást hoz, és a drágulás miatt csökkenni fog a rendelésállomány (erősen), ami rákényszeríti a kínai eladókat, hogy komolyan vegyék a munkájukat.

[ Szerkesztve ]

(#38770) walakyb


walakyb
aktív tag

A szemelyeskedes tenyleg jo lenne, ha abbamaradna. Mindenkinek engedtessek meg, hogy
- onnan vasaroljon, ahonnan jol esik neki
- ha gyokerbe/csaloba fut, igenis moroghasson, sot, en meg azt is orommel vennem, ha ilyenkor rovid esetleiras mellett eladoi link is jonne, hogy lehessen merlegelni, ha veletlenul ott vasarol az ember.

Ami pedig a morgast illeti. Tobb szaz csomag utan, jelenleg is gyemant fokozatban (1 telefont leszamitva elvileg semmit se vettem afahatar felett, max ha le tudtam kuponozni a hatar ala), es 10nel kevesebb disputtal egyutt en is morgok, es ....-nak tartom az aljasokat, marpedig en is latom, hogy egyre tobb van beloluk.

Vegul V esetere: en se hinnem tulzottan, hogy ez jofejseg lett volna. Az lett volna az, ha o maga nyomta volna ki a rendelest, hiszen az o hibaja, hogy egy rakas kakat akar eladni (felteve, hogy igaz). Raadasul ha dropsipper, akkor sose talalkozik a termekkel, ha pedig "markabolt" akkor eleve eleg erdekes, ha egy silany minosegu termek bekerul a kinalatba.
Azt viszont ennek ellenere is maximalisan alairom, hogy vannak tisztesseges eladok, sot olyannal is talalkoztam, aki meg anyagi bukta aran is tartotta a szavat, es elkuldte a rendelesemet hibatlanul.
Ami meg az ali haldoklasat illeti, szerintem baromsag, sot, ha egy vevo korrekt hosszu tavon, akkor az o problemajara sokkal inkabb odafigyelnek (van, hogy policyt atlepve is, erre 2 sajat peldam is van...), mint egy atlaguserere

(#38771) V/ válasza walakyb (#38770) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó legjobb tudomásom szerint nem tudja a vásárlást törölni. Ezért szokták hagyni hogy lejárjon a feladási idő vagy a vevőt kéri meg. De lehet hogy változtattak, bár eddig ilyen panasz ide nem futott be hogy az eladó törölte volna a vásárlást.

(#38772) walakyb válasza V/ (#38771) üzenetére


walakyb
aktív tag

Hat, nem is nagyon fog, mert meg azt se szoktak elfogadni, hogy pl out of stock, nemhogy ok toroljek :) Szinte kizartnak tartok egy olyan eladoi feluletet, ahol az elado nem torolheti a rendelest, ezzel jopar esetben a korrekt eladokat is csalasra kenyszeritenek...

(#38773) csocsoszán válasza V/ (#38771) üzenetére


csocsoszán
őstag

Ezt ő törölte! Vagy legalábbis lemondta a szállítást és visszautalta a pénzem.

Eladó Sennheiser Hd800 és egy B&W füles!

(#38774) DamianB válasza bigdady (#38739) üzenetére


DamianB
őstag

Nekem elment mostanában a kedvem tőlük . Volt hogy tíz ezer forint értékű cuc ment vissza hozzájuk amit nem ismertek el és nem fizettek vissza semmit a Postasok ellopják a kisebb dolgokat.
Pár kisebb dolgom meg úton van de nagyon lassan ér ide .
Nagyon elegem van belőlük .

"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"

(#38775) vandor01 válasza vandor01 (#38742) üzenetére


vandor01
őstag

nalam van most cucc 2 fajta termek... meg free shipinges volt 2hete.... nem fullik neki postazni azota a posta koltseg 4 ejro/termek lett...... most rairtam hogy latom nem szeretned elkuldeni! mitszolnal ha 2 dollart fizetnek azt postazd el! :D ha ujra meg kene rendelnem?
a 2cucc kedvezmenyes postazas eseteben 2x4ezuro=6euro....mas kereskedonel sem kulonb a helyzet!! es lehet igy meguszom 2dollarbol??? :F

szoval azert lehet akad tisztesseges damaszkuszi kufar is??
1x mar hosszabitottam 6 napot a valaszuk utan ujra hosszabbitottam 6 napot

CEG: FuturesUAV Store
valasz...
Please do not worry, we will send for you by yanwen shipping way, you don't need to pay extra shipping fee, the problem is HQT3X2.5X3 just out of stock ,we are restocking now, it may takes about 3-4 days. If you don't want to wait it anymore, you can apply refund by other reason first, we will give you some discount for you next order. Thank you for your understanding.Have a nice day . Best regards

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#38776) V/ válasza csocsoszán (#38773) üzenetére


V/
Topikgazda

Írtam, ha nem adja fel a feladási idő alatt akkor a vásárlás automatikusan törlődik, de önként nem szokták törölni, mindig kérik hogy mi és egy vásárlóhoz köthető okkal kérjük a törlését, ennek biztos oka van.

(#38777) pixelking


pixelking
tag

Sziasztok!

Március eleje óta várok egy csomagra, purchase protectiont hosszabbítottam, jelenleg 75 nap van belőle hátra, viszont az Alin a státusza order completedre váltott. Valójában egyetlen tracker alkalmazás sem lát semmi mozgást vele kapcsolatban március közepe óta, az utolsó státuszok a következők:

Consignment departure
2020-03-09 11:00
Send item abroad
2020-03-08 10:20
Insert item into bag

RE....CN a tracking, disputeoljak rá, vagy várjam ki a ~70 napot, hátha megjön?

Egyébként mi a helyzet a külföldi rendelésekkel amiket mostanában adnak fel? Egy terméket rendeltem egy hete, de el se indult, csak tracking kapott. Ez most az állandó, vagy egyedi? Rendelnék pár fontos dolgot, de ha 2+ hónap garantálta mire megérkezik akkor inkább megveszem itthon. :F

(#38778) V/ válasza pixelking (#38777) üzenetére


V/
Topikgazda

A kettő kizárja egymást, nem lehet 75 nap hátra a szállítási védelemből és lezárt a vásárlás. Hol nézed az információkat? A böngészős oldalon nézd. Ha closed a státusz akkor onnantól számítva csak 15 napod van a dispute indításra.
Itt is nézz rá a nyomkövetési számra.

[ Szerkesztve ]

(#38779) rejtettlampa


rejtettlampa
tag

Sziasztok!
A megrendelt csomagomra ma kaptam egy e-mailt, amiben jelezték, hogy: "arrived at destination country". Gondolom ez azt jelenti, hogy már Magyarország területén van. Innentől mi lesz a további menete a dolognak, mire számíthatok? Először rendeltem Aliról, szóval tapasztalatlan vagyok még!

(#38780) V/ válasza rejtettlampa (#38779) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ hogy mi a nyomkövetési szám. A szállítás folyamatában több tranzit ország van, ha azokba megérkezik akkor is ezt a szöveget láthatod, így ez nem biztos hogy ide vonatkozik. Akkor is igaz ha U a kezdete a a postai nyomkövetési számnak.

(#38781) rejtettlampa válasza V/ (#38780) üzenetére


rejtettlampa
tag

RO434806922EE
Ez a nyomkövetési szám. Az összefoglalóban megtalálható nyomkövető oldalakon is megnéztem, többsége csak annyit ír róla, amit fentebb is írtam, van, amelyiknél zárójelben ott van, hogy HunGary. A TrackIt szerint a Hahn-i reptérre érkezett, ami Németország. Így esetleg valami infó?

(#38782) V/ válasza rejtettlampa (#38781) üzenetére


V/
Topikgazda

Megérkezett Németországba, onnan megy majd Észtországba, Tallin és majd onnan jön ide.

Ilyen ha itt kézbesítik.

[ Szerkesztve ]

(#38783) rejtettlampa válasza V/ (#38782) üzenetére


rejtettlampa
tag

Értem. És mikorra várhatom a kézbesítést, illetve milyen formában?

(#38784) V/ válasza rejtettlampa (#38783) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt a másodiknak betett kép alapján számold, a napokat mondjuk a te május 9.07:15-os Hahn bejegyzéstől indítsd. Az a bejegyzés másik képen május 3. 08:35. +/2-3 nap esetleg még hozzáadható.
Vagy PPP pont vagy házhoz szállítás.

[ Szerkesztve ]

(#38785) nfsu17


nfsu17
veterán

Egyszerűen nem értem, hogy ha van free shipping szerinte hungaryba, és kiválasztom, akkor miért áll át mindig 2,5USD-s szállításra? :W
[link]

[ Szerkesztve ]

(#38786) rejtettlampa válasza V/ (#38784) üzenetére


rejtettlampa
tag

A második képen május 3 Hahn, május 8 a kézbesítés. 5 nap. Tehát vagy jövő hét vége felé, vagy az azt követő hét eleje. A szállítási módok közül lehet választani, vagy a szállítók döntik el? Nekem jobb lenne a PPP, mert keveset vagyok otthon!

(#38787) V/ válasza nfsu17 (#38785) üzenetére


V/
Topikgazda

Hiba. Tudunk róla, egyébként meg több eladónál megszűnt, mert náluk is drágább már a szállítási költség, nem csak nálunk emelték a postázási költséget.

(#38788) V/ válasza rejtettlampa (#38786) üzenetére


V/
Topikgazda

Már eldöntötték, csak te nem tudsz róla, ha véletlen házhoz vinné a Sprinter és nem lennél otthon hagynak értesítést hogy hol vehető át. Ha megkapod az sms-t benne a Meest szám akkor tudni fogod hogy hol lesz kézbesítve.
Ha nem ez a metódus akkor majd a Magyar Posta kézbesíti.

[ Szerkesztve ]

(#38789) fairi válasza V/ (#38782) üzenetére


fairi
addikt

Bosszantó, RO432276039EE és RO431000046EE is átadták a Meestnek pont akkor mint a tiedet és Sprinter nem vette át még mindig át.

[ Szerkesztve ]

(#38790) nfsu17 válasza V/ (#38787) üzenetére


nfsu17
veterán

Hiba, hogy free-re 2,5-et számol fel, vagy hiba, hogy a free, mint opicó bent maradt?
Vagy olyan hiba, hogy javítva lesz és még várható, hogy lesz free is?

(#38791) rejtettlampa válasza V/ (#38788) üzenetére


rejtettlampa
tag

Rendben, köszi az infókat! Akkor várom az sms-t!

(#38792) V/ válasza nfsu17 (#38790) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az a hiba hogy nincs free szállítás és a termék oldalon még is van ki van írva ilyen.
Amit a fizetés előtt látsz kiírva a kosárban azt kell fizetni, nagy eséllyel nem lesz már free, az emelt árat nem vállalja át az eladó és válság miatt az eddigi állami szállítási támogatás vagy nincs, vagy kevesebb lett.

(#38793) V/ válasza fairi (#38789) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megnézed a Postal Ninja-án ezeknél az van még hogy Frankfurtból elküldték, még nem érkeztették az észteknél.
Egyébként tényleg bosszantó, mert amíg nem volt a járvány ezek gyorsabbak voltak.

[ Szerkesztve ]

(#38794) V/


V/
Topikgazda

No én is megkaptam a Meest e-mail üzenetét. Sajnálom az eladót de 1 darab csillaggal fogom honorálni, mert én nem AliExpress standard shipping-et fizettem (az free volt), hanem China Post Registered Air Mail-t és megy dispute is a különbözetért mert az olcsóbbal küldte el.

[ Szerkesztve ]

(#38795) chopin42


chopin42
őstag

Üdv! Múltkor írtam ezzel a tracking-el kapcsolatban. Az eladó elnézést kért, és adott egy másik tracking számot: LT007157011NL. No a gondom az, hogy elvileg április 4.én rendeltem, egy hete volt feladni az eladónak, írtam, az utolsó nap "hirtelen" feladta a rossz tracking számmal. Ez csak ugye a múltkor derült ki. Viszont az új szám csak Április 27-től tartalmaz bejegyzést, azóta sem mozdult előre, úgyhogy felvilágosítana valaki, hogy:
a: megint átvert
b: a posta szar amivel küldte
c: egyéb lehetőség?
A vicc az, hogy a "Vivienes" tracking sem mozdul április 28 óta, az meg már odébb van.
24 euró, tehát vámköteles (az más kérdés, hogy kérvényezni fogom az eltekintést), de elvileg értesíteniük kell, ha megjön, igaz?
Köszönöm előre is!

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#38796) V/ válasza chopin42 (#38795) üzenetére


V/
Topikgazda

Május 4-től számolhatod hogy elindult, majd ha Hollandiába ér akkor lesz változás. A nem kínai postás szállításnál általában így van.

[ Szerkesztve ]

(#38797) GIJoe válasza V/ (#38794) üzenetére


GIJoe
addikt

Sracok akad vmi 2_20, 3-30$ kupon? 🙏

(#38798) vandor01 válasza chopin42 (#38795) üzenetére


vandor01
őstag

a. lehet atvert majd kiderul
b. minden posta lassu.... az NL az biztos
c. egyeb mas nem ismert akadaly nincs csak a COVID19

minden lassan mozog.... itt van pl ez LT003876255NL
marc 23 ota jooon... uton van... majd erkezik....

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#38799) chopin42 válasza vandor01 (#38798) üzenetére


chopin42
őstag

Értem, ez esetben jó lenne, ha időben kiderülne, hogy nem küldött semmit, csak adott 2 kamu tracking-et. Mind1, várok, mást úgysem tehetek....

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#38800) pixelking válasza V/ (#38778) üzenetére


pixelking
tag

Köszi a választ, :R ezt látom telefonon, este ránézek még gépen is. Másik tracker alkalmazás sem mutatott semmi újat.

Érdemes most rendelni akkor? Jellemzően megjönnek a csomagok 2 hónapon belül, vagy gyakorlatilag garantált a késés?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.