Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39251) INGJOKE válasza Bodz (#39250) üzenetére


INGJOKE
veterán

Szerintem az NL post-ot a magyar posta hozza. Szvsz, de mindjárt megírják a profik is. :D

(#39252) V/ válasza autrcsab (#39247) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi a választ, ezzel a tapasztalattal kiegészítettem az Összefoglalós leírást, a 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.

(#39253) V/ válasza Bodz (#39250) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem AliExpress Standard Sjóhipping akkor nem Meest szokott lenni, hanem ami írva van.
Persze az eladó változtathat rajta, de akkor ugye nem holland postás nyomkövetési számod lesz.

(#39254) ecaddsell válasza Bodz (#39250) üzenetére


ecaddsell
aktív tag

Mostanában nekem az összes Alistd shipping holland postás, szóval nem tudom a többiek hogyan csinálják, hogy még mindig meest van nekik.
Egyébként azért ez a shipping mert sokszor ez van most értelmes árban (esetleg a kinai posta ami jobb is mert most gyorsabb), sajnos az alinál nagyon megugrottak a szállítási költségek. Én azt kezdem unni, hogy tizenx dolláros csomagra rájön a 3-4 dollár szállítás, szóval több cuccot amit normál esetben az alin vettem volna most inkább ebayen vettem ali helyett mert ott gyakrabban van free shipping.
Régen a legtöbbször az ali volt az olcsóbb, ma már sajnos pont kezd visszafordulni.

(#39255) Soulfly842 válasza Bodz (#39250) üzenetére


Soulfly842
addikt

(#39250) Bodz
(#39251) INGJOKE

Most beszélgettem az egyik omv kutassal, hogy az összes kínai csomagot szerinte hozzájuk rakják be, mert a posta most alapban el van lehetetlenedve. "Ha a postán múlna most akkor sose menne ki".

Egy valami gyakorlatilag biztos, hogy nem az ali újított, hanem a magyar posta szervezte át így szerintem, hogy tartható legyen minimális erőforrással a mostani helyzet :(

Ilyet még nem pipáltam: ~2-3 hete se levél, se szórólap nem került a postaládámba :D

(#39256) INGJOKE válasza Soulfly842 (#39255) üzenetére


INGJOKE
veterán

Én egy vidéki kis faluba kérem a cuccaim a munkahelyemre. Ide kb még azt is áthozza a postás, ami nem levél méret, mert 30 méterre van szembe a posta. Szóval engem ez kevésbé érint, meet-es cuccom még nem volt, de mivel nekem kb Tapolca lenne a legközelebbi hely ahol van PPP (egyébként ott élek) így nekem az se lenne gond, de szerintem ide kihozná ez miatt a futár. :D

(#39257) V/ válasza Soulfly842 (#39255) üzenetére


V/
Topikgazda

A Postánál nincsenek elhavazva, Szegeden biztos nem, folyamatosan kézbesítik azokat amiket megkapnak. Az Ali standard szállítás legtöbbje októbertől nem posta, így ők semmit nem szerveznek át, hozzájuk sem kerül és nem úgy van hogy gebinbe kiadták a Sprinternek.

[ Szerkesztve ]

(#39258) V/


V/
Topikgazda

Akkor egy szállítási off az U-val kezdődő postai számokhoz, hogy könyvelik nálunk vagy nem könyvelik nálunk, ma érkezett a postától az e-mail.
A minőségbiztosítás az a Posták belső szabályozása lehet.
Akkor a levél:
Elektronikus nyilvántartásunk alapján a megadott azonosítószámú küldeményről (UJ222555888CN) nem rendelkezünk információval, mivel az nem postai azonosító.
A postai szabvány azonosítószámok első két betűjele:
postacsomag esetén: CA-CZ tartomány
könyvelt levélpostai küldemény esetén: RA-RZ tartomány
EMS gyorsposta küldemény esetén: EA-EZ tartomány
ezt követi 9 számjegy, majd a végén ismét két betűjel, mely a feladó országot azonosítja.
Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a fenti szerkezetű postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval.
Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál.
A küldemény feladása során a feladó szerződött a küldeményt felvevő külföldi postai szolgáltatóval. A külföldi szolgáltató a szerződési feltételek alapján azt vállalta a feladó felé, hogy a küldemény címe szerinti országban már nem nyomon követhető a küldemény.
A https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal elérési útvonalon található nyomkövetési adatoknál megjelenhet a küldemény beérkezése, azonban ez kizárólag belső minőségbiztosítási célokat szolgál, tekintettel arra, hogy a küldemény feladási díja a nemzetközi nyomkövetést nem tartalmazza.
A jelzett küldemény postai kezelési folyamatairól további regisztrált adat nem áll rendelkezésünkre.
A témával kapcsolatban a honlapunkon található tájékoztatás a következő linken: https://posta.hu/tudta-e_on_azonosito_20181116

[ Szerkesztve ]

(#39259) Soulfly842 válasza V/ (#39257) üzenetére


Soulfly842
addikt

Jó, de azért ez egy sok tényezős, több feles átalakítás volt itt és könnyen meglehet, hogy a posta kezdeményezte ezt így, mert nem tudta volna ellátni, nem? Az csak egy spekuláció, hogy az ali standard-en múlik és kész'.

Így is úgy is vicces, hogy randomba dobálják ki a közeli pick-packokra, ami nekem mondjuk ~600méter, de van olyan is, akinek 20-60 km méter távolságot jelent így.

[ Szerkesztve ]

(#39260) V/ válasza Soulfly842 (#39259) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az Aliexpress szervezte át, keresett egy másik EU-s partnert mert lett sok lengyelből, németből és más EU-s szállító eladó, a spanyol vonali szállítók más régiót használnak, így célszerű volt ilyen kapcsolatot keresni északon is.

(#39261) Soulfly842 válasza V/ (#39260) üzenetére


Soulfly842
addikt

Meglepő mindenesetre. Van erre vonatkozó forrásod esetleg?

Azért egy ilyen metódus egy adott országban rengeteg problémát is jelenthet neki. A házhozszállítás és a megszokott kiszállítással szemben. Ha ezzel tisztában volt (márpedig miért ne lett volna), akkor furcsa.

[ Szerkesztve ]

(#39262) ace22


ace22
tag

Egy február 20.-i RExxxxxxxxxCN-es számú, nyomkövetett küldeményem, ami négyszer volt a tracker szerint "Send Item Abroad", aztán visszament, most "expired" státuszba került a t.17track.net-en. Az Ali-n 60 nap múlva zárják le, de én már nem hiszek benne. Érdemes három hónap után disputát nyitni, vagy várnom kell még kettőt?

(#39263) V/ válasza Soulfly842 (#39261) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt tavaly októberben-novemberben többszörösen áttárgyaltuk, az hogy a Cainao aki az AliExpress logisztikai dolgait intézi és miként az nem igazán tartozik ránk, piaci tevékenység jönnek-mennek a partner cégek, ha bővül valahol az eladási tevékenység oda is tervezni kell a szállítási dolgokat.
Nincs egyébként ezzel gond, mert ha kivonjuk a vírus helyzetet a képletből ez gyorsabb szállítás mint a postai, ahol van PPP akkor ott vehető át, ha nincs akkor házhoz viszik.
Nem vacakolnak a vámolással és ha valami 24 mm-nél vastagabb azt ha posta szállítja akkor azért is menni kell, úgy hogy vagy kapsz értesítőt vagy nem.
Itt mindig van értesítés. Az hogy nem postára mész hanem egy benzinkúthoz nem annyira nagy változás.
Gond az, hogy a PPP pontok száma csökkent a járványügyi védekezés miatt, az előtt Szegeden 28 pont volt, most 8 db van. Az, hogy eddig a szállítása a különböző "lezárások" miatt lassúbb lett az is a járványnak köszönhető.
A tavalyi bevezetéskor is az volt a gond, hogy erről a változásról az AliExpress nem tájékoztatott a magyar vonalon senkit, csak amikor az "első fecskék" megjelentek akkor tudatosult a változtatás bennünk is. Egyébként sem erényük a tájékoztatás, böngészős felület és az app változásait is csak látod, de semmi előzetes infót nem küldenek.

[ Szerkesztve ]

(#39264) V/ válasza ace22 (#39262) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáld meg, legfeljebb azt írják hogy szállítás alatt és várj.

(#39265) Soulfly842 válasza V/ (#39263) üzenetére


Soulfly842
addikt

Érdekes ez azért (köszönöm az információkat)... de továbbra is tartom azt, hgy ez így nem ok.

Én egyébként nem érzem, hogy gyorsabb lenne (április 14-n rendelt csomag beérkezés után 3 héttel ért ide hozzám).

" Az, hogy eddig a szállítása a különböző "lezárások" miatt lassúbb lett az is a járványnak köszönhető."

Ez mondjuk igaz lehet.

És a legjobb slussz poén' kb 3 nap eltéréssel érkeztették, de mind a kettő ma jött... az egyik egy OMV-re a másik meg teljesen máshova... (az egyikről reggel küldték az infót, a másikról 11-kor)

Jött a második csomagról a tájékoztató elindulok, hogy na akkor átveszem OMV, csomag sehol.... Remek... akkor teljesen össze-vissza dobálják. Átrakták a helyi MÁV állomás Relay üzletébe, ahol sokkal rosszabb parkolni, több időt elcseszni. Megyeszékhely vasútállomás, tábla kint, hogy rögtön jövök majd 10 perc múlva befut az újságos... Jó, kötetlen vagyok munkámat tekintve, de lett volna dolgom és egy csomó időt elszórakozhattam ezzel.

1, Komolyan, ha egy napon jön akkor miért mégis így??
2, Legalább előzetesen kaptam volna infót nem csak a beérkezéskor.

De legalább megvannak a komolyabb maszkjaim, a kb 100 cserélhető filterrel és az UGreen packom :D

[ Szerkesztve ]

(#39266) V/ válasza Soulfly842 (#39265) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit írtam nem a vírusos időszak tapasztalata volt, amíg nem oldják fel mindenhol a korlátozásokat addig nem lehet normál körülményeket elvárni. Amíg nem állítják vissza a PPP hálózatot lesznek kézbesítési problémák. Ha el akarod kerülni akkor nem ezt a szállítást kell választani. Persze van ahol nincs más. Nem mindig ideális a Meest pont választása sem.
Mennyi volt az érték amit fizettél a csomagokban lévő dolgokért szállítási költséggel?

(#39267) Soulfly842 válasza V/ (#39266) üzenetére


Soulfly842
addikt

Mindenesetre okosabb lettem, amit köszönök is.

~8700 + ~6300
Free shipping volt.

(#39268) V/ válasza Soulfly842 (#39267) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem nem jöttek össze a "védekezési" maszk dolgok, négy különböző helyről vásároltam és egyik sem érkezett meg, egyet vissza kellett mondanom mert Kínából akarta küldeni és akkor már áfás lett volna az értéke miatt, kettőnél más nyomkövetési számot kaptam, egy meg elveszett.

(#39269) walakyb válasza V/ (#39263) üzenetére


walakyb
aktív tag

Ismételten nem vitatkozás, max kiegészítés, illetve saját meglátás.
Óbudán lakom, nagyon közel a flóriánhoz. Még tavaly volt egy PPP csomagom, a bogdáni útnál lévő OMV kutra rakták a csomagomat. Majd most az elmúlt kb 3 hétben jött 4 újabb, és hogy is mondjam... Az első április végén jött, az szintén ugyanarra a benzinkútra, majd az elmúlt 1 hétben szépen megjött a többi is. Az első kettő a flóriánba, örültem is neki, hogy végre nem kell bumlizni érte, viszont a harmadikat meg az Auchanba vittek, ami még macerásabb megközelítésileg, mint az OMV kút, és bőven messzebb is van.
Nekem ezek alapján eléggé ad-hoc jellenűnek tűnik a PPP kiválasztása, ami azért nem túl jó...
De ami szerintem még mindig az igazi probléma a PPP-s csomagokkal, hogy amikor leteszik őket az adott helyre, meg is kapja a delivered státuszt. Ha meg véletlenül eltűnik a csomag, akkor futhat az ember a pénze után, mert az ali egy petákot sem fog adni, hiszen delivered...

(#39270) xy.zsolt


xy.zsolt
őstag

Na, nekem pont nem az aliexpress-es rendelésemmel van szívás....holland webshopban akkut vettem...német posta elkobozta és egy levelet tett a helyére, hogy ezt így nem lehet. Mintha nekem kéne tudnom, hogyan postázzák helyesen.

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#39271) walakyb


walakyb
aktív tag

Külön írom, mert nagyon külön téma.
Van egy csomagom, re****cn TN-nel.
Parcelsappon eléggé meghökkentő az utolsó bejegyzés rajta:
15 Apr 2020 14:01 Handed over to airline Jinhua, Zhejiang China Post
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.

Ez mi a fene akar lenni? Ez egy (pár hsz-el korábban V/ leírásában is szereplő kritériumoknak megfelelő csomag...

(#39272) V/ válasza walakyb (#39271) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg itt, de lehet adatbázis hiba is.

(#39273) V/ válasza walakyb (#39269) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs itt vita, én ha tudom elkerülöm most amíg nem lesz több PP pont és van más szállítási lehetőség.
De nekem csak az átvétel után került be a kézbesítve állapot, amikor beolvasták a vonalkódot. Az időpont egyezett a tényleges átvétellel.

[ Szerkesztve ]

(#39274) Tüzi válasza jozsohaver (#39239) üzenetére

29.-e, délután 6 óra?

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#39275) cidalain


cidalain
veterán

Üdv
Valami nem oké nekem most. Van egy március közepi rendelésem. Most azt látom a track ordernél, hogy order completed. De hát nem érkezett meg, nem confirmáltam (a gomb még mindig aktív).
Ezen még nem lepődnék meg, ha ott lenne az Open dispute, de nincs ott. Most akkor mi a fene van?

Van most kettő másik márciusi rendelésem még ami lóg a levegőben, jövő héten van a "pease contact our support team", be fogok tojni, ha az is complete-re változik, és nem tudok dispute-olni.

[ Szerkesztve ]

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#39276) Sumptuous


Sumptuous
senior tag

Ezzel mit lehetne kezdeni? [kép] [kép]
Írtam nekik, hogy lehetne-e hosszabbítani a védelmi időt(?), de félek 10 órán belül nem lesz belőle semmi. Ha lejár, tudok indítani disputot?

Nem volt mozgás az elmúlt ~1.5 hónapban a követés szerint. :( [link]

(#39277) V/ válasza cidalain (#39275) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol nézed? Tisztáztuk hogy az app az nem pontos. Ha lezárja rendszer Order Status: Closed még van 15 napod, ha tegnap még nem volt lezárva akkor június 5-i van idő dispute indításra.

(#39278) V/ válasza Sumptuous (#39276) üzenetére


V/
Topikgazda

Senki sem mondta hogy nem lehet indítani, ha zárul a vásárlás vagy azért mert rányomsz megérkezés gombra vagy azért mert lejár a szállítási védelmi idő és zárja a rendszer, lesz 15 napod dispute indításra, ugyan az első képen csak az első verziót írja, de ugyanaz vonatkozik ha az idő telik le.
Azért a hosszabbítási kérést célszerű 2 nappal előbb elküldeni a lejárat előtt.

[ Szerkesztve ]

(#39279) Sumptuous válasza V/ (#39278) üzenetére


Sumptuous
senior tag

Igen, de sajnos nem néztem. Köszi a választ! :R

Csak azért kérdeztem, mert volt olyan, hogy egy nem megérkezett cikknél az szerepelt, hogy tökéletesen kézbesítve lett. Se dispute, se confirmed nem volt részemről. Egyszerűen csak lejárt valamelyik idő, és ezt dobdta a rendszerük. Ezt szeretném elkerülni most.

(#39280) Andralin válasza V/ (#38300) üzenetére


Andralin
aktív tag

Szia!

Követtem a tanácsodat és a 15 napos határidő lejárta előtt kértem a refundot.
Az eladó nem fogadta el, de közbelépett az AliExpress és megítélték a refundot, vissza is kaptam a pénzt.

Rá egy hétre, tegnap megérkezett a csomag.
Írtam az eladónak, hogy megkaptam a csomagot és szeretném kifizetni neki az értékét. Számomra a Paypal lenne a legkényelemsebb, ezt írtam is neki, így küldött egy e-mail címet hálálkodva, hogy arra küldhetem a pénzt. 28 EUR-ról van szó.

Csak azt szeretném kérdezni, hogy ez így rendben lesz, ha Paypalon-on küldöm át neki? Vagy van esetleg valami ennél hivatalosabb megoldás ilyenkor?

[ Szerkesztve ]

(#39281) V/ válasza Andralin (#39280) üzenetére


V/
Topikgazda

Vagy megveszed tőle újból és nem küldi el és te leigazolod vagy ez a PayPal. Az elsőt azért érzed hogy az nem igazán kerek. :) Szóval megfelelő.

[ Szerkesztve ]

(#39282) jozsohaver válasza Tüzi (#39274) üzenetére


jozsohaver
tag

Igen, ahogy írtad!

(#39283) cidalain válasza V/ (#39277) üzenetére


cidalain
veterán

Igen, appban néztem.
Meglestem böngészővel, ott oké, ott az open dispute, és még 27 nap van a closed-hoz, remek. Várok még pár napot júniusig mondjuk, aztán rányomok a dispute-ra.
Kösz

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#39284) Tüzi válasza jozsohaver (#39282) üzenetére

Nekem is dettó az.
Április 18 vagy 19 óta mutat április 29, 18:00-át.
De igazából már nem érdekel, vagy megjön, vagy nem.
Még jövő héten 29.-én megengedek egy telefont a posta felé, megkérdezem, hogy mi van, aztán annyi.
Pénzt meg visszakérem.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#39285) Andralin válasza V/ (#39281) üzenetére


Andralin
aktív tag

Köszönöm a gyors választ. El is küldtem neki a pénzt PayPalon.

(#39286) Zoli-bácsi


Zoli-bácsi
senior tag

Sziasztok,

ha egy csomagban (ami nem érkezett meg) 4 db termék volt, akkor disputot csak egyesével tudok nyitni? Nem lehet egyben, csak a csomagra?

(#39287) pulutodurumo válasza Tüzi (#39284) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Bosszantó, de szerintem jönni fog a tiéd is. Az enyém valamikor április 7-8 körül kapta a 17-ei bejegyzést. Aztán egy hónapig semmi, de már itt van.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#39288) V/ válasza Zoli-bácsi (#39286) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, úgy van hiszen mindegyik külön tétel volt.

(#39289) Zoli-bácsi válasza V/ (#39288) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Köszi a választ. :R

Azért szerintem lehetne egy olyan lehetőség is, ami az egész csomagra vonatkozik, pont az ilyen meg nem érkezésekre. Elég szívás, ha rendeltél 30tételt egy csomagon belül. :D

(#39290) V/ válasza Zoli-bácsi (#39289) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi van akkor ha egy vagy két tétel marad ki és a többit megkapod? Akkor is az egészre indítanád? Azért nem az 5-nél több a jellemző, persze rendeltem már én is 12-15 tételes növényimag csomagot, de szerencsére mind megvolt.

[ Szerkesztve ]

(#39291) Tüzi válasza pulutodurumo (#39287) üzenetére

Köszi!
Magyarán akkor egy hónapig szingapúrban napozik.
Csodás :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#39292) Zoli-bácsi válasza V/ (#39290) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

"Azért szerintem lehetne egy olyan lehetőség is"

(#39293) torma99


torma99
aktív tag

Rendeltem egy terméket, amelyet Hong Kongban a vám visszafordított az eladóhoz. Ezt ő meg is kapta. 6 hétig ment a huzavona, amelyben kértem, hogy adja vissza a pénzt. Sablon válaszokat küldözgetett és arra akart játszani, hogy leteljen az protection ideje.

A vége előtt dispute-ot indítottam, mindent szépen feltöltöttem, megindokoltam. Az eladó nagyon trükkös volt. Felajánlott 0 refundot, majd a leírásban meg full refundot ígért, gondolom azért, hogy óvatlanul rákattintsak. Persze nem tettem.

Az Ali is belépett a körbe és elfogadta az indokaimat és felajánlotta a full refundot, amelyet el is fogadtam. Az eladó viszont nem törődik a disputetal.

Jelenleg itt tart az ügy. Az eladóra ráírtam korrekt hangnemben, hogy ennek az időhúzásnak semmi értelme, de továbbra is, beír egy OK-ot a chatbe, oszt jónapot.

Jelenleg 4 napja áll így a helyzet. Csak olyan kérdésem lenne, mert nem találtam meg egyértelműen, hogy most majd valamikor az Ali levonja az eladótól az összeget és visszaindul felém a pénz? Vagy bizonyos idő elteltével írjak az Alinak a chatjére?

Az eladó egyébként a 3C Digital Online Store, többször vásároltam már tőlük, mert amúgy gyorsan szállítanak és jó áron a DHL-lel (Bár a DHL vámügyintézése meg kriminális), de eddig minden rendben volt, igaz nem is volt semmi hiba a korábbi szállításokban.

[ Szerkesztve ]

(#39294) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Mi ez az új farmos játék az alin? :D

(#39295) agroman válasza torma99 (#39293) üzenetére


agroman
senior tag

ezerszer le lett irva, hogy a refundot nem az elado, hanem az ali inditja., mert a penz naluk van, nem az eladonal..

------

(#39296) torma99 válasza agroman (#39295) üzenetére


torma99
aktív tag

Én meg ezerszer gondolok rá, milyen jó lenne, ha lenne itt a ph fórumon egy normális kereső. (Vagy van, csak én nem találom?)

Ugyanakkor nem a kérdésemre válaszoltál. Tehát az Alis ajánlat elfogadása után még mindig azt írja: "Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond "

A kérdés arra írányul, hogy és akkor pontosabban megfogalmazon, ha itt tart az ügy szükséges-e az eladónak is tovább foglalkoznia a disputetal, vagy a várható lezárás ideje után automatikusan fog történni a refund, így nekem sem kell az Ali üsz-ét megkeresnem ezzel összefüggésben?

(#39297) vandor01 válasza INGJOKE (#39294) üzenetére


vandor01
őstag

mi lenne? háát parasztok leszunk! :DDD
ma mar parasztnak lenni is tanfolyamot kell vegezni vizsgaval a vegen!
a parasztvizsga :)

neked van? nekem tegnap volt...mara eltunt!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#39298) V/ válasza torma99 (#39296) üzenetére


V/
Topikgazda

A dispute listában látod hogy miként áll a dolog. My Orders, Refund & Disputes és az adott dispute sor Arbitration ID View details
Adtak egy ajánlatot, azt elfogadtad és van lehetősége még reagálni az eladónak, azután lesz végleges döntés. Neked most nem kell semmit sem csinálni, nem kel írogatni az eladónak, sem az AliExpresnek. A döntés után automatikusan küldi az AliExpress a pénzt.,
De leírva az Összefoglalóban is a dispute téma.

(#39299) agroman válasza torma99 (#39296) üzenetére


agroman
senior tag

van kereso..a felso sorban a jobb oldalon a 4. ikon.

megvarod amig az elado eldonti mit akar lepni. aztan az ali dont veglegesen.
ezeknek mind van egy idolimitje..

egyebkent az osszefogalaloban ezek mind el vannak irva sokkal reszletesebben mint ahogy itt leirnank..

------

(#39300) INGJOKE válasza vandor01 (#39297) üzenetére


INGJOKE
veterán

Bekerült oda ahol a fás játék is van. A coins-os részre...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.