Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39101) V/ válasza herrká (#39099) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez azt jelenti hogy azzal a számmal amit beírt nem jön tovább a csomag, vagy beírja az újat, vagy nem, de a szállítás alatt állapot az nem változik, a 75 napba belefér ha csak a jövő héten küldi el. Még az országból való kilépés előtt, több okból is megszakadhat a szállítás.

(#39102) fairi válasza herrká (#39099) üzenetére


fairi
addikt

Valami miatt törölték a rendelést! Írj neki lehet valami technikai hiba volt és majd újra feladja, másik opció majd a dispute.

(#39103) herrká válasza V/ (#39101) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! Csak az a baj, hogy ezt a bigyót a motoromhoz rendeltem. 3,5 dolcsi. De kettő kellene. Ekkor viszont már van szállítási költség, ami majd a két darab együttes értéke. Ezért a másikat máshonnan rendeltem. (ott is ez lett volna a képlet) Így a 75 nap nagyon sok... Főleg ha mégsem jön..., ha még akkor rendelek helyette, vége a szezonnak mire megjön. Itthon nem találtam ilyen cuccot sajnos. Ez a nyomkövetési szám: LVS10060000018788696 Háha ebből hozzáértőnek több kiderül.

Köszi fairi, Neked is.

[ Szerkesztve ]

(#39104) V/ válasza fairi (#39102) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem biztos hogy törölték, sőt egyértelmű mert akkor a számláló semmit nem mutatna.
Nem megfelelő a csomagolás és nem vették át, nem megfelelő a vámolási okmány, nem engedik ki, a logisztika nem tudja átvenni és más módon küldik.
Te mennyi olyan vásárlást láttál ahol az eladó törölte úgy, hogy nem a te kérésed volt?

(#39105) V/ válasza herrká (#39103) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször volt ilyen nekem is, ha nem írta be magától az új számot akkor amikor megkértem hogy adja meg, elküldte üzenetben.
Ha nem akarja vagy nem tudja elküldeni akkor azért kérni szokták a törlést.

[ Szerkesztve ]

(#39106) herrká válasza V/ (#39105) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! Írok neki akkor.

(#39107) Space marine


Space marine
aktív tag

Kb mennyi idő telik el a cancel order gomb megnyomása után? Mármint lezárás, kifizetés.

(#39108) V/ válasza Space marine (#39107) üzenetére


V/
Topikgazda

72 órán belül kell reagálni az eladónak, így természetesen legkésőbb onnantól számolandó a pénz visszaküldése, ami nemzetközi banki utalás és annak jóváírási ideje a fogadó banktól is függ, attól is hogy hétvége, ünnep beleesik. Én azt mondanám hogy az egész 4-12 nap.

[ Szerkesztve ]

(#39109) Space marine válasza V/ (#39108) üzenetére


Space marine
aktív tag

Köszönöm, akkor rá érősen megy.

(#39110) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv! 17 track és Alliexpess szerint átvettem a csomagom,pedig nem kaptam meg.Mit lehet csinálni ilyenkor?

A logikában semmi sem véletlen!

(#39111) V/ válasza hoby36 (#39110) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a nyomkövetési száma?

(#39112) hoby36 válasza V/ (#39111) üzenetére


hoby36
senior tag

RO433784647EE

A logikában semmi sem véletlen!

(#39113) V/ válasza hoby36 (#39112) üzenetére


V/
Topikgazda

Olyan sokat írtuk mostanában ezt is. Pont ma mentem el egy ilyenért, kaptam e-mailt és sms értesítést is. Te semmit?
Tehát vedd át, itt van: Pick Pack Pont: MOL 21283 Mór Cím: 8060, Mór, Nemes utca (81-es út), a benzinkút.
Ez az azonosítója: MST00508088590
Lásd Összefoglaló 11. pont

[ Szerkesztve ]

(#39114) hoby36 válasza V/ (#39113) üzenetére


hoby36
senior tag

Nem is gondoltam hogy kínai csomag pick pack pontos lehet. :F De kaptam sms t.De valami teljesen más csomagszámmal.Köszönöm a segítséget. :R

[ Szerkesztve ]

A logikában semmi sem véletlen!

(#39115) V/ válasza hoby36 (#39114) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos bevezették ezt újféle dolgot ha ilyen észt postás számot kapsz és a magyar postánál csak 1 db bejegyzés hogy átvéve vagy ez van írva A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot akkor ez a fajta szállítás lesz. Ha nem kavarja az eladó akkor ez általában AliExpress Standard Shipping

(#39116) Flashy válasza herrká (#39099) üzenetére


Flashy
veterán

kikért egy csomagszámot vagy jelezte a postánál hogy lesz egy csomag, majd nem adta fel, a nyomkövetés a postától ezt a szöveget adja vissza az aliexpress weboldal lekérésére. ez nem az ali rendelésre vonatkozik, az aliexpress számára a rendelés megy tovább, számol vissza 60 (vagy épp amennyi) napig. az ali weboldalnak ez csak annyit jelent, mint egy sima menet közbeni üzenet hogy "XY városban átrakodva". kérdezz rá, de valószínűleg azt fogja válaszolni hogy nyugi, my dear friend, úton van a csomag. kis értékűnél én nem szoktam ezzel foglalkozni, ha nem jön meg, majd reklamálom. persze idegesítő, de én nem is szoktam nézegetni a nyomkövetést. a legutóbbi valódi, matricás, könyvelt, regisztrált, aláírós, satöbbi csomagom úgy jött meg hogy a hivatalos nyomkövető weboldalakon 1 hónapja áll valahol Kínában... :)

(#39117) herrká válasza Flashy (#39116) üzenetére


herrká
senior tag

Köszi!

(#39118) fairi válasza V/ (#39104) üzenetére


fairi
addikt

"Nem biztos hogy törölték, sőt egyértelmű mert akkor a számláló semmit nem mutatna."
mikor ilyen jelzést kaptam az mindig törölve volt, lehet megy a visszaszámlálás, de ezek a csomagok sose érkeznek meg. ha security return akkor még megkapható(az csak visszadobás várja a javítást), ha cancelledet ír a cainiao akkor annak a csomagnak vége. Ennél a jelzésnél még U-s csomag esetén is elismeri az Aliexpress hogy törölt rendelés. Tudom, volt belőle vitám. Eladó állította kamu jelzés és várjak,én nem hittem, Ali nekem adott igazat, csomag sose jött meg.

(#39119) V/ válasza fairi (#39118) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egyről beszélünk. A szállítás törlése után én több csomagot megkaptam egy másik nyomkövetési számmal. Olyan nem volt hogy ez volt látható és nem jött meg. Nálad meg az volt amit írtál, a te tapasztalatodat nem tudom írni, csak az enyémet. Azt nem kell megcáfolni.
Az AliExpress nem ismer el semmit, nem is értem ezt, az eladó törölte a szállítást és ha akarja akkor beírja az új nyomkövetésiszámot. Hogy elküld újból vagy nem, ebből a bejegyzésből nem következtethető ki

(#39120) fairi válasza V/ (#39119) üzenetére


fairi
addikt

"AliExpress nem ismer el semmit"

AE ítéletéből látszik mi van. Eset egy sima untracked yanwen csomag volt. Nyomkövetők szerint elvileg úton, de cainiao azt írta cancelled.
60. napra vita lett, mert eladó nem ismerte el a cainiao üzenetét.
Eszkaláció, de AE azonnal cainiao üzenetét vette alapnak és vita záródott visszatérítéssel, szállítás törölve indokkal (pedig nem is azzal indítottam).
Pont emiatt is aggódik picit, mert LP00165226874062 csomagom sztük már földet ért hazánkba. 120. napig biztos várni kell.

(#39121) V/ válasza fairi (#39120) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom miről beszélsz.
Ahonnan indult a dolog az ez volt: A Track Orderben erre ezt látom: 05. 14. 13 óra..., Seller shipped your order. Alatta: Shipment cancelled.
Te ere azt írtad hogy a rendelés törölve, pedig nem az.
Eről a Shipment cancelled arról írtam hogy miként értendő. Te viszont elindultál egy másik irányba.
Cancel order a rendelés törlés szöveg.

(#39122) Caliber92 válasza Caliber92 (#39011) üzenetére


Caliber92
csendes tag

Döntött az Ali. Visszakapom a zsetont.

(#39123) vandor01 válasza Caliber92 (#39122) üzenetére


vandor01
őstag

nekem is van egy hasonlo.... de nalam ment a vedelem hosszabbitas...
ez az aprilis 24 vmi fekete luk lehet az NL postanal?? :D LT003876255NL
lehet egy kontenerben vagy zsakban vagyunk mert 10perc a kulonbseg :D
de szerintem jonni fog ez..... csak kesik :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#39124) Kumblee88


Kumblee88
csendes tag

Hát én egyenlőre nem biztos hogy merek rendelni Alirol sajnos elég durván késnek vagy meg se jönnek a cuccok! Pedig kéne jópár cucc 😄

[ Szerkesztve ]

(#39125) herrká válasza V/ (#39105) üzenetére


herrká
senior tag

Szia/sztok! Írtam neki, tegnap, hogy akkor mi a valós helyzet? Törölte, más számot kapott stb? Erre ma az üzenetek között megjelent a szokásos kis kék keretes ablak, amelyben látható az order number, a termék képe és megnevezése, ára és, hogy Shipped. Ennyi az egész reakció... A szállítási infóknál továbbra is számol vissza, de a törölve az utolsó bejegyzés.

A hónap elejei másik ügy, amikor járt le a védelmi idő és hosszabbítást kértem, eredmény nélkül. Lejáratkor elindítottam a vitát a refundra. Ezt meg is ítélték. Az Ali is azt írta, az eladó nem reagált. Erre most ők is írtak egy üzenetet, hogy ők igen is egy megbízható bolt! Ők feladták a terméket! Ha nem kapom meg május 25-ig, akkor saját maguktól megadják a refundot! Csak töröljem a vitát! Bízzak bennük! :-)

[ Szerkesztve ]

(#39126) Caliber92 válasza vandor01 (#39123) üzenetére


Caliber92
csendes tag

Vagy belökték a tengerbe. :) Minden esetre ennyi idő alatt már egy bringás futárral is ideérhetett volna.

(#39127) Caliber92 válasza herrká (#39125) üzenetére


Caliber92
csendes tag

Marad a refund. Ha mégis megjön, kifizeted. Bízzanak benned! :)

(#39128) herrká válasza Caliber92 (#39127) üzenetére


herrká
senior tag

Így igaz.

(#39129) fairi válasza V/ (#39121) üzenetére


fairi
addikt

"Seller shipped your order. Alatta: Shipment cancelled."
Legritkább eset, mivel ez kimondottan gyakori
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=LVS10060000014121414

Ám,
"Status:The seller has shipped your order Reminder:Holiday notice: Please note that seller response times for disputes opened between January 20 and February 3 (PT) will be extended from 5 to 12 days due to the Chinese New Year holiday. Your order should arrive within 30-50 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2020-07-01 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here ."

Lehet bug, de sokszor nyomkövetés szerint cancelled, de AliExpress úgy kezeli mintha mi se történt volna. Ám refund igény esetén elismerik a Cainiaoban megjelenő cancelled státuszt akkor is ha kereskedő letagadja.

Ilyen ügyből volt nekem majd 6 napig tartó dispute. kereskedő azt állította már magyar postán van, cainiao szerint meg cancelled.
Sose kaptam meg.

Egész rendszerük integrációja kimondottan bugos!

(#39130) V/ válasza fairi (#39129) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem mit akarsz bizonyítani. Egyáltalán nem sokszor van ez, kivéve ha nálad többször előfordul, nálam 1000 vásárlásból 6 db volt és az eladó vissza is igazolta az okát. Mert mindig rákérdezek.
A szállításnál az van a hogy megszakítva a szállítás 2020-03-25 14:14:41-kor.
A vásárlás még élő, nem lett törölve, mert július 1-ig él a szállítási védelem így az eladó elküldheti újból. Ha ugyanerről van szó. Ezért nem is hiba. Az eladó mit válaszolt a kérdésedre?
Egyébként erre az LVS-re hiába írná valaki hogy megérkezett ide mivel nem könyvelt küldemény, a Magyar Posta által semmi bizonyíték arra hogy ténylegesen igaz az az állítás egy dolog de akkor lesz nálam a kézbesítés megtörténik ha azt látja akkor visszaadom pénzét de addig jöjjön az a refund. Persze megszoktam kérdezni a postát mert maradt már el értesítő és csak azután reklamálok.

Az össze nyomkövetési oldal képes téves adatok közlésére. A Cainao meg ha nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési számról van szó akkor nem számít ha azt írja hogy itt van nem az arrived, hanem a delivered státusz számít.
Ha akarsz további szállítási információt akkor írj neki hogy mi az új nyomkövetési szám vagy nyilatkozzon hogy mikor fogja elküldeni és adja meg az új számot.
Ha azt válaszolja hogy nem küldi el, (ír valami indokot) akkor indíthatsz valamit, általában azt javasolják hogy kérd a vásárlás törlését.
A normális eladó esetén ezt láthatod, volt egy cancel shipping mert hiányzott a vámpapír, de ezt csak új küldéssel lehet megoldani, a régi szám áthúzva és az új megadva.

[ Szerkesztve ]

(#39131) fairi válasza V/ (#39130) üzenetére


fairi
addikt

4 ilyen problémám volt, először nem küldte újra hanem kérjek refundot .
Második esetben nem ismerte el a problémát, és ekkor lett a vitám
Harmadik esetben elismerte és új számot adott meg, és olyan lett mint amit mutatsz a képen.

"A vásárlás még élő, nem lett törölve, mert július 1-ig él a szállítási védelem így az eladó elküldheti újból. Ha ugyanerről van szó. Ezért nem is hiba. Az eladó mit válaszolt a kérdésedre?"

Mostani mutatott negyedik esetben: elismerte, adott új számot, de nem javította ki, nem került bele az Ali rendszerébe, csak pm-be küldte el. kaptam egy sunyou követést, persze követés szerint már nálunk van 25 napja.

Amit te mutatsz kb 4-ből egyszer történt meg. és csak 160 rendelésem van eddig.

"Ha akarsz további szállítási információt akkor írj neki hogy mi az új nyomkövetési szám vagy nyilatkozzon hogy mikor fogja elküldeni és adja meg az új számot."
legtöbbször szarnak bele, nagyon kevés eladó foglalkozik a bajoddal becsületesen, valami sablonnal elintézi. Még a 98.5%-is a képedbe hazudik. Legrosszabb még komoly official store-ok is tudnak látható problémára magasról tenni, max akkor írnak vissza ha már dispute-ot nyitottál.

"A Cainao meg ha nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési számról van szó"
Alibaba logisztikai cége, kezdetben csak neki van infója a csomagról. Csomag elindul vagy sem, esetek egy részébe tudnia kell. LVS.... csomagokat kezdetben legtöbbször a 4px kezeli ami szintúgy Alibaba alatt van.

(#39132) V/ válasza fairi (#39131) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor a 4-ből kettőnél van, volt új számod, de az lett volna lényeg hogy a Shipment cancelled az még nem a vásárlás törlés, még végigfuthat a folyamat úgy, hogy megkapod az árut.

(#39133) autrcsab


autrcsab
csendes újonc

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy merre járhat most ez a csomag, elméletileg május 13.-án megérkezett Magyarországra: SYAE000442612

Előre is köszönöm a választ! :)

[ Szerkesztve ]

(#39134) fairi válasza autrcsab (#39133) üzenetére


fairi
addikt

Én most próbálok közvéleménykutatást csinálni, hogy a SYtrack (Sunyou) küldemények megjönnek-e időben és eddig mindenki problémát jelentett.
Nekem kettő van, egyik márc 20 másik ápr 21 és nem jött meg közben 38 csomagot kaptam más szállítóktól összesítve. Vagyis nagyon kamu adat ez.

Korábban is volt 2 ilyen csomagom és mindig 60. napra kaptam kézbe, sose akkor mikorra ígérték.

Ez még a Yanwennel is olcsóbb lehet így most lelkesen osszák, de sokkal rosszabb logisztikai cég ez a sunyou.

Jó lenne páran leírnák mi a tapasztalatuk ezzel a szállítóval. Kapott bárki időben csomagot?
Volt olyan 50. napra már kezében volt?Mikorra jött meg legkésőbb, 70. nap, 80. nap, 100. nap??? Sok néven fut, van mikor csak egy számsor, 13 darab és csak a sunyou ismeri fel. Van mikor cainao super economy for special goods néven fut,ekkor egy LP.... csomag, de sytrack adja az infókat.

[ Szerkesztve ]

(#39135) KutyiHU válasza fairi (#39134) üzenetére


KutyiHU
tag

LP00169100488706

Nekem rekord idő alatt ért az országba, mit neki koronavírus(15nap :DD )... szóval már a refundot is megítélték! Lehet ez lesz az első elkallódott csomagom? :(

(#39136) agroman válasza fairi (#39134) üzenetére


agroman
senior tag

70 nap utan kaptam refoundot, miutan 50napja kamu Arrive at destination country statust mutat.

------

(#39137) V/ válasza autrcsab (#39133) üzenetére


V/
Topikgazda

Lásd amit fairi is és a többiek is emlegetnek, ezt is a SyTrack - SunYou szállítja. Akárhol lehet. Részemről minden bejegyzésük az ide megérkezésről kamu.
De ha tényleg igaz lenne akkor az NPKK-ban is eltölthet időt (2 óra - 8 nap) meg a helyi postán is pár nap.

[ Szerkesztve ]

(#39138) autrcsab válasza fairi (#39134) üzenetére


autrcsab
csendes újonc

Köszi szépen a gyors választ! :)
Akkor nem marad más, mint a remény,a remény, a remény.... :D

(#39139) chopin42 válasza chopin42 (#38799) üzenetére


chopin42
őstag

Üdv! Tracking.
Az utolsó bejegyzés alapján már úton van, vagy garantáltan úton lesz?
Köszönöm! :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#39140) autrcsab válasza V/ (#39137) üzenetére


autrcsab
csendes újonc

Köszönöm szépen a választ, gyanítottam valami ilyesmit :)
Szóval: amíg élek remélek, azaz: "Dum spiro, spero." :D

(#39141) V/ válasza chopin42 (#39139) üzenetére


V/
Topikgazda

Úton van ide, az enyémek is ezt mutatják A jövő héten várható a kézbesítés.

(#39142) chopin42 válasza V/ (#39141) üzenetére


chopin42
őstag

Köszönöm, az jó lenne!
Ez 24, euró, ami azt jelenti, hogy a 2 euró nem éri el a 10 eurós áfaértéket, így ha vámolni akarják, akkor simán kérvényezem, még így is, hogy újabban a posta bepróbálkozik?

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#39143) aliens1900 válasza fairi (#39134) üzenetére


aliens1900
lelkes újonc

Nekem nagyon jó tapasztalatom volt velük. 14 nap alatt itt volt a rendeléstől számítva. Magyarországon a Sprinter hozta házhoz. Ezen a csomagkövetési számon meg tudod nézni. SYRM102436549

(#39144) V/ válasza chopin42 (#39142) üzenetére


V/
Topikgazda

Május hónapban 35 €, 38 $ ami még áfamentes az új számolásuk szerint.

(#39145) fairi válasza aliens1900 (#39143) üzenetére


fairi
addikt

Ez az RM jelzésű, valszeg az a csomag mikor valami ajánlott küldeményt kezelnek. Mi volt a csomagon levő tracking number?
Ha futár hozta akkor egy drága csomag lehetett, valódi nyomkövetéssel.
Kirgiz posta küldeményeit címkézik át, amikor nekem megjöttek,kirgiz postafiók adatai álltak rajta.

Ezek a logisztikai cégek postai küldeményt kezelnek, de elég változatos hogy mit. Állandó probléma a SYAE jelzésűvel, super economy for special goods nevűvel vagy, sima számsorossal van.

(#39146) fairi válasza KutyiHU (#39135) üzenetére


fairi
addikt

LP00165226874062

Itt az enyém, sehol semmi. Nekem van plusz védelmem,kivárom.

Csak van-e értelme, van-e valaki aki mondjuk 70.-80. napra kapott ilyen típust.

(#39147) KutyiHU válasza fairi (#39146) üzenetére


KutyiHU
tag

Írt nekem a dispute nyitáskor, hogy zárjam le legyek szíves, várjak még 10 napot. Nem is válaszoltam neki, lezárult a dispute pénz vissza. Ha mégis megjön valamikor, akkor ráírok, és rendezem vele valamilyen módon....

(#39148) V/ válasza fairi (#39146) üzenetére


V/
Topikgazda

No amíg ezen a vírus járvány után nem állnak helyre az országok gazdasági dolgai nagyon képlékeny az összes szállítás időtartam. Kell jó pár hét mire visszarázódik az egész és közben a szállítási költségek is növekedni fognak, ha a Magyar Posta április 1 után megint emel június 1-től az azért jelzésértékű.
Szóval nem igazán célszerű tapasztalatokat gyűjtőgteni a z élet úgyis felülírhat mindent., a pillanatnyi helyzet az amit tapasztalunk.

(#39149) Digitalpimp


Digitalpimp
senior tag

Sziasztok!

LP+sok szám azonosítójú csomagok jönnek valakinek? Nekem elég sok csomag ilyen, március vége-április eleje feladásúak. Vannak amiket később rendeltem és már megérkeztek. (Tajvani meg rendes regisztrált kínai postás.) :F

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#39150) hevizms


hevizms
addikt

Bocsi még az alin nem volt ilyen ügyem azért kérdezem :R Ha a termék mellett ezt látom a Dispute Finished fülre kattintva akkor az tényleg elutalásra kerül/t ugye?Ezzel nem trükközött az eladó hogy csak megigérte hanem ez már okés? :R Mi a tapasztalat,mennyi idő szokott lenni míg visszakerül a számlára(bankkártyára)?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.