Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-01 16:44:28

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29351) V/ válasza Ance (#29349) üzenetére


V/
Topikgazda

A 2 pár már némelyiknek "kereskedelmi mennyiség", nem tudja elképzelni hogy magának is vehet az ember 2 párat eladási szándék nélkül

(#29352) tomy_cz válasza V/ (#29335) üzenetére


tomy_cz
senior tag

Örülök. :U
VAG VCDS
A büntetési tétel hogyan alakul? Tudtok iránymutatást?

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

(#29353) Ance válasza V/ (#29351) üzenetére


Ance
őstag

Ja. Lehet. Igazából az Asszony mérgelődik, mert azt hitte a jövő héten már hordhatja, de amíg onnan kiszabadul.... :D

(#29354) ANT válasza V/ (#29350) üzenetére


ANT
őstag

Értem, köszi.

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#29355) V/ válasza tomy_cz (#29352) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs büntetési tétel, azt írod a vámosoknak (az ügyvédi irodával ne foglalkozz) hogy jóhiszeműen vetted meg, ha szerintük hamisítvány, akkor semmisítsék meg a csomagot, mivel nem te követted el a hamisítást.
Azután meg dispute a pénz visszaszerzésre, mivel a vám hamisítványnak tekintette azt és te nem kaptad meg azt amit kifizettél.
De akkor már van valami eljárás? Mert nem mindig figyelnek fel rá.

[ Szerkesztve ]

(#29356) V/ válasza Ance (#29353) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem legutóbb (3 hete) mikor reggel beküldtem a papírokat, délután már továbbították belföldi forgalomba és másnap hozta a postás.Persze hétfői nap küldtem.

[ Szerkesztve ]

(#29357) tomy_cz válasza V/ (#29355) üzenetére


tomy_cz
senior tag

Úton van, lehet, hogy túlizgulom, de ismerősöm járt így ilyen eszközzel...és pont ma hallottam.
Ilyenkor az ügyvédi iroda is küld értesítőt? Vagy ő a "behajtó"?

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

(#29358) V/ válasza tomy_cz (#29357) üzenetére


V/
Topikgazda

Ő az aki át akar verni. Ha vám szerint hamisítvány akkor értesítenek hogy mi legyen vele, te erre válaszolod azt amit írtam. Neked ebben az irányba van reagálási kényszered.
Ha kapnál levelet az X Y ügyvédtől az megy a kukába, a felnyitod és elolvasod csak felidegesíted magad, nincs értelme.

(#29359) tomy_cz válasza V/ (#29358) üzenetére


tomy_cz
senior tag

Köszönöm. Ha véletlenül így lenne, és nem veszed tolakodásnak, írnék neked.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

(#29360) V/ válasza tomy_cz (#29359) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké.

(#29361) atyca


atyca
senior tag

Üdv!
Miután sláger termék (volt) gondolom sokaknak van ilyen borotvája.

Milyen típusszámú penge kell bele?
Feltéve, hogy lehet külön kapni........

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#29362) Archttila


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Sziasztok!

Rendeltem egy nem túl drága ám számomra annál hasznosabb terméket, viszont sajnos bontott, hiányos csomagolásban érkezett meg hozzám.
Reggel nyomtam egy Dispute-ot amire az eladó azonnal reagált is, viszont azt kéri, hogy zárjam és akkor küld egy másikat. Na mármost nem az lenne a normális, hogy előbb küld egy másikat (amiről jön értesítés) és csak aztán zárom a vitát?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

[ Szerkesztve ]

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#29363) Flashy válasza Archttila (#29362) üzenetére


Flashy
veterán

úgy nem tud küldeni, mint a Banggood hogy egyszercsak megjelenik egy új vásárlás amit maga a webshop kezdeményezett. úgy tudna újra küldeni, hogy megveszed még egyszer nulla forintért, de az neki két eladás jutaléka, és ráadásul már egy termék árával így is minuszban van. ha zárod a vitát, akkor nem lesz fekete pontja, viszont el kell hinned hogy újat küld bemondásra, az új termékre nem lesz semmi védelem és ha közben a réginek is lejár az értékelési ideje, akkor azt sem tudod már lehúzni. nem egyszerű a dolog ha te is fair akarsz lenni, ha nem drága a termék akkor elhiheted neki hogy újat küld, egyáltalán nem biztos hogy át akar verni, csak a rossz értékelését akarja megelőzni...

(#29364) WestBam válasza Archttila (#29362) üzenetére


WestBam
senior tag

Engem így vertek át. 2x
Soha ne zárj vitát előre!

⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

(#29365) rzerge


rzerge
aktív tag

Sziasztok
Van most valamilyen globál kupon? Gondolok itt olvasható 100usd felett 10$ vagy ilyesmi.
Köszi

"Olyan szarul nézel ki! Iszol te rendesen?"

(#29366) Archttila válasza Flashy (#29363) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog

Köszi mindkettőtöknek a segítséget! :R

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#29367) Baltazár123 válasza SkiDev (#29309) üzenetére


Baltazár123
senior tag

Én 3 éve alizok, de most tűnt el csomagom először. Mindjárt kettő is. Az elsőnél már final statuszba került, úgyhogy nyitottam rá vitát, meglátom mi lesz belőle. A küldő országból mutatja, hogy elindították, de soha nem érkezett meg. A másiknak még van pár napja zárásig, utána nyitok vitát, ez se érkezett meg ide soha.
Nem tudom, hogy ez valami új idők szele vagy micsoda. kb 60 rendelésem volt eddig, kivétel nélkül mind megjött. Volt nagyobb értékű is, ott a vámmal lefociztam, de annál se volt szállítási probléma.
Az idei 3 megrendélesemből meg 2 problémás. Nem nagy értékűek, biztos, hogy nem a vám fogta meg.

(#29368) UberMutant válasza Baltazár123 (#29367) üzenetére


UberMutant
őstag

az ali egy piactér , sok köze nincs ahoz melyik eladó mivel küldi a csomagot. nincsenek új szelek

(#29369) Kija válasza Kija (#29301) üzenetére


Kija
aktív tag

Az AliExpress válaszolt a vitára.
Vagy kapok 10 $ az 50 $ helyett vissza vagy teljes összeget de akkor vissza kell küldenem ami kb 25 $ lenne.
Ez így nem igazán korrekt. A dashcam amit küldtek használt volt, ezt elismerték (mivel csak egy videót tudtam feltölteni és az az unboxing volt) viszont hogy a készülék nem működik azt nem ismerték el. Most csatolok fel arról is egy videót.
Mit csináljak? Vitázzak tovább?

(#29370) V/ válasza Kija (#29369) üzenetére


V/
Topikgazda

Tisztázzuk. amikor dispute-t indul akkor első körben a vevő és az eladó közt megy az egyezkedés, az eladó ad viszont ajánlatot.
Az AliExpress akkor lép be a folyamatba, ha nem tudsz megegyezni az eladóval és kéred, azzal hogy elutasítod az eladó ajánlatát (reject) vagy a megadott időpontig nem történik semmi és az AliExpress közbelép.
AliExpress Steps In, If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.
Ekkor tesz "ajánlatot" az AliExpress, ez a AliExpress' Judgment javaslat.
You and the seller did not reach an agreement.
és a végén az hogy mi a pénz sorsa, refund vagy nem kapsz semmit, vagy visszaküldés után refund. Ez utóbbit az eladó is javasolhatja.
Ha eleve megegyeztek akkor rögtön az lenne ez az AliExpress döntése: You and the seller came to an agreement.

[ Szerkesztve ]

(#29371) V/ válasza V/ (#29370) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze az AliExpress vitarendezési felületen jönnek-mennek az információk.

(#29372) Kija válasza V/ (#29371) üzenetére


Kija
aktív tag

OK
Elolvastam az összefoglalót, de nekem úgy tünt mintha egyből az ali döntött volna. Lehet tévedtem.
Viszont a szöveges mezőbe 500 karakter fér bele és én még írnék. Amit első körben elküldtem az felülródik ha most az Edit gombbal szerkesztem? Mert azt is megszeretném tartani de szeretnék hozzáírni. Így viszont átlépem az 500 karaktert.

(#29373) V/ válasza Kija (#29372) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha új bizonyítékot töltesz fel akkor ott írhatsz még, de 500 karakter az üzenet maximuma a beíró ablakban. DE nem érdemes túl sokat és bonyolultan írni, nem angol az anyanyelvük.

[ Szerkesztve ]

(#29374) Kija válasza V/ (#29373) üzenetére


Kija
aktív tag

Akkor nem írja felül?
Mert nekem csak az eredeti szöveghez ad edit gombot.

(#29375) Kija válasza Kija (#29374) üzenetére


Kija
aktív tag

Elolvastam a leírást az edit-re megnyíló ablaknak. Felülírja és valahol máshol lehet hozzáadni új szöveget, de azt nem találom.
"Note: Add an additional proposal to your dispute below, or update your original proposal by clicking 'Edit' under 'My Proposal'."

(#29376) V/ válasza Kija (#29375) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt írtad: Most csatolok fel arról is egy videót.
Ha ezt teszed akkor az Upload Evidence gombot használod. Én úgy emlékszem ott is van üzenet hozzáfűzés. De lehet hogy rosszul emlékszem.
Az Edit azt az eredeti szöveg kiegészítése vagy átírása 500 betűig.
De most ott tart, hogy egyik javaslat sincs elfogadva részedről, így az AliExpress fog dönteni.

[ Szerkesztve ]

(#29377) Kija válasza V/ (#29376) üzenetére


Kija
aktív tag

Nincs lehetőség a plusz evidence feltöltésnél szöveget hozzáadni, csak képet vagy videót.
.
Tudom hogy nem fogadtam el semelyik ajánlatot, azt klikkeltem be.
50 $-ért vásároltam. kifizettem, elküldött egy használt rossz terméket szándékosan. És akkor még én fizessek még 25 $-t hogy visszaküldjem azt a rossz árut amit küldött? Így egyből bukok 25 $-t a saját hibámon kívül. nagyon szívesen visszaküldöm, ha kifizeti a postát is.
Tudom, hogy nem így működik, de felháborító amit ennél a rendelésnél csinált. Hátha...

(#29378) Kija válasza Kija (#29377) üzenetére


Kija
aktív tag

Az email ami jött abban meg ez szerepelt:
"Solutions:
Option 1: Partial refund 10.03 USD without returning goods

Option 2: Return goods Full refund 50.15 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)
Notice: In most EU countries, you are generally entitled to 14-day return (please note that in case of return, the buyer needs to cover the cost of returning the products to the seller).

Response time: 3 days

Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

Thank you in advance for your understanding and great cooperation.

Best regards,

AliExpress Case Management Team"

Ebből gondoltam, hogy az ali küldte és nem az eladó az ajánlatot...

(#29379) V/ válasza Kija (#29377) üzenetére


V/
Topikgazda

:R elnézést, akkor rosszul emlékeztem. Közben megnéztem az adott dispute-t és tényleg rosszul emlékeztem.
Csináltam a Word szövegből egy pdf-et, majd abból képet és azt töltöttem fel képként, majd egy A4-es oldal leírás volt.

[ Szerkesztve ]

(#29380) V/ válasza Kija (#29378) üzenetére


V/
Topikgazda

Rendben ezt az e-mailt tőlük kaptad de mivel a két megjegyzésben is az eladóval való megegyezést emlegetik, hogy tájékoztasd őket, itt egy másik dispute rendezési út fut, nem a normál. Vagy az eladó kiszállt a buliból vagy rögtön elutasította, csak ezt hozzád nem jutott el.

(#29381) Kija válasza V/ (#29380) üzenetére


Kija
aktív tag

OK
Köszi
Akkor már nem tudok hozzá írni?
Pedig infóként a videóhoz oda írnám, hogy az érintő kijelző egyáltalán nem működik, ez látszik a videón is. Meg hogy 4 féle microSD kártyával próbáltam (köztük a gyártó által kifejezetten ajánlott Samsung EVO+ 32 GB-vel is) de nem reagál a készülék. Meg leírnám, hogy nem buli a visszaküldés aranyáron. pedig csak Németországig kellene küldenem nem Kínáig.

(#29382) sir0cco válasza Baltazár123 (#29367) üzenetére


sir0cco
tag

Jahm, nálam szintén 2 rendelés mostanában és egyik sem(40 és 7 dolláros cucc)
Eddig kivétel nélkül minden okés volt.

(#29383) V/ válasza Kija (#29381) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eredetit kell akkor átfogalmaznod 500-on belül, vagy csináld úgy hogy írtam, a 14-es betű nagyság az képként is jól olvasható és akkor 1700 karaktert is írhatsz.

(#29384) Kija válasza V/ (#29383) üzenetére


Kija
aktív tag

Köszi a segítséget.
Azt hiszem kipróbálom a fotós verziódat és úgy küldöm el, csak elolvassák.

(#29385) V/ válasza Kija (#29384) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt nem tudom garantálni. :N

(#29386) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Helló!

Valaki tudna ajánlani jól bevált, jó minőségű, olcsó
- 128Gb-os USB 3 pendrive-ot,
- 128Gb-os micr sd kártyát,-
- bluetooth hangszórót?

Köszönöm.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#29387) zohan echte


zohan echte
tag

Sziasztok.

Rendeltem 04.24.-én, 146,5$-ért egy kütyüt, free shipping hungary via ePacket.
Rendelés után látom, hogy dhl szállítja. Na mondom ez jó, pont a dhl-t akartam elkerülni. Máshol ez a kütyü amúgy 200$+48$dhl. Ma kapom dhl-től a következőt, 'DHL EXPRESS ......... küldeményènek (feladó:.....) kézbesítése a vámkezeléstől függően ekkorra várható: Cs màj.02.2019
Mire számíthatok, lesz áfa és vámkezelési díj?

[ Szerkesztve ]

(#29388) V/ válasza zohan echte (#29387) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai

(#29389) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Hali

Most próbáltam ki először az alit. 6 rendelésből 5 megjött, a hatodik nyomkövetése viszont ezt írja. Ez már nem fog megérkezni, kérjem a refundot?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#29390) V/ válasza Dr. Romano (#29389) üzenetére


V/
Topikgazda

Az az igazság hogy ez (VR057748626YP) nem igazán valódi postai nyomkövetési szám, ha ez lenne az igazi az meg RC203888427MY teljesen értelmezhetetlen mozgást mutat.
Érdeklődj az eladónál.

(#29391) Dr. Romano válasza V/ (#29390) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Ok köszi rákérdezek. Miért adnak meg ilyen kamu számot? Mit akarnak ezzel elérni?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#29392) V/ válasza Dr. Romano (#29391) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintük ez nyomkövetési szám, de csak hasonlít a postai szabványosra, a logisztikai cégek csinálják, de nem mindegyik. A Yanwen az egyik, nem igazán akarják megérteni, hogy nemzetközi szállítás esetén az hogy Kínán belül követhető nem igazán hasznos, ha kijön az országból akkor meg senki sem könyveli, csak ők írogatnak valamiket.

(#29393) atees


atees
őstag

Sziasztok! Már jó ideje rendelek aliról de ilyen még nem volt.
Mi lehet a gond?
Logistics company:SF eParcel
Tracking number:959793772372

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#29394) V/ válasza atees (#29393) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi, lásd az előbbi. Ez valamilyen küldemény azonosító az SF-Express-nél
Valószínűleg postai szállítással jön, a magyar posta szempontjából nem könyvelt küldemény ők egy betűt nem könyvelnek a mozgásáról, így az hogy meghiúsult a kézbesítés az egy hatalmas kamu.
Az eladó sem tud semmit egyedül az SF-Express tudja megmondani hogy mit kamuznak.

(#29395) atees válasza V/ (#29394) üzenetére


atees
őstag

közben visszaolvastam.
Akkor csak írok az eladónak, hogy adjon egy rendes nyomkövetési számot. (persze ha tud, többször volt már olyan, hogy kaptam utólag rendes számot)
Köszi!

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#29396) skopy


skopy
tag

Sziasztok
Viofo kamerát szeretnék venni.
Az lenne a kérdésem, hogy az A129 megéri a többlet árat, vagy inkább a 119 v2, vagy a 119 pro ?
Olvasgattam itt a topikot, de nem találtam egyértelmű választ rá . :R

Az akasztott embert, még az ág is húzza.

(#29397) V/ válasza skopy (#29396) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt egy videó a 119-esek összehasonlításról.

Itt meg a 119 és 129 videó összehasonlító. Az alsó kettő képsor, ha 4 van.
A 129-nek jobb a kamerája van GPS és 5Ghz-s WIFI is. Én közel azonos árban láttam, inkább akkor a 129.

[ Szerkesztve ]

(#29398) -Pityer-


-Pityer-
csendes tag

Sziasztok!

Egy gyors kérdés:

Hogyan tudok kérvényezni vásárlói védelem hosszabbítást?

(Az eladó rossz terméket küldött, feladta újra, kaptam új nyomkövetési számot, ám az eredetileg megadott vásárlóvédelmi időből ki fog futni a kiszállítás.)

Köszi szépen!

(#29399) Vertigo18 válasza -Pityer- (#29398) üzenetére


Vertigo18
addikt

Tudod kérni az eladótól pl... "Contact seller"...

Vásárolnék M.A.G.U.S. kiadványokat! Pm me!

(#29400) fery02


fery02
addikt

Sziasztok!

Asszonypajtás elvert 100 pontot az account-okon egy ilyenre, ami a képen fent látható, az az "Exchange For Select Coupons" valami.

Tudja valaki, hogy hogyan lehet azt felhasználni? Köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.