Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28401) pibácsi válasza V/ (#28400) üzenetére


pibácsi
senior tag

Érdekes fejlemény, ami a disputát nem befolyásolja: bementem a postára és rákérdeztem, hol lehet a csomag. Megnézte a fiú és megállapította, hogy ezen a RAG számon már szállítottak ki csomagot 02.20-án Tökölön. Lehet, hogy kétszer adták ki ugyanazt a számot, viszont én így nem kaptam meg az árút, vagy ki tudja, lehet, hogy Tökölön kapták meg az enyémet, de a szállítást lezárták. Címet nem adhattak ki, de mondta a fiú, hogy nem is tudja megállapítani konkrétan, (bár ez nem valószínű), másként felhívtam volna őket.
Hát így jártam. Mostmár a pénz visszafizetését várom és legfeljebb megrendelem mégegyszer ugyanazt, csak az megint egy hónap.

Üdv. Pibácsi.

[ Szerkesztve ]

(#28402) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Az miért lehet, hogy a Track17 tök jól látja hogy mi van a csomaggal, de a Posta app nem tud vele mit kezdeni? Máskor nem volt még ilyen problémám

(#28403) V/ válasza Slyer (#28402) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert olyan a szám ami nem nemzetközi postai azonosító, mondjuk U-val kezdődik vagy olyan, ami még nem került az adott nem kínai nemzeti posta kezelésébe.

(#28404) V/ válasza pibácsi (#28401) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát szerencséd volt hogy tudtál még dispute-t indítani.Ha a nyomkövetésnél azt látható hogy valahol máshol kézbesítették akkor arra rögtön reagálni kell.
Azért annak nagyon kicsi az esélye hogy a neked szólót adták oda másnak, ahogy nálad is történt rossz nyomkövetési számot írtak be neked, nem a te küldeményedét.
Hozzáteszem ez még nem jelenti azt hogy nem kapod meg, azért kell rá azonnal reagálni, mert a vásárlás lezárása után csak 15 napod van reklamálni, hogy nem mégsem érkezett meg.

(#28405) kriszwells


kriszwells
aktív tag

Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy ha valami fennakad a vámon, akkor az kb mikor ér ide, illetve mennyi idő míg értesítenek, hogy nyilatkozzak valamit?
Január 30-án rendeltem több dolgot, van ami már ideért, vannak amik még nem. Egyik termékre azt írja, hogy már február 20-án megérkezett az országba (ez kb 100 $ értékű) lehet, hogy megvámolják? De akkor mikorra értesítenek róla? Köszönöm!

Core i5 10400F, Lenovo T32h-20, Nikon Z Fc, Pocketbook Sense 630, GIGABYTE GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB GDDR5 , https://www.youtube.com/channel/UC9JycGJu4WSrta7RomJtinA

(#28406) V/ válasza kriszwells (#28405) üzenetére


V/
Topikgazda

hogy már február 20-án megérkezett az országba ( lehet hogy ez egy "kamunak" tekinthető nyomkövetési szám, mert ez a bejegyzés valótlan.
Ha vámeljárás alá vonják akkor a megérkezéstől számolt maximum 1 héten belül vagy sms-ben vagy ajánlott levélben értesítenek róla.
Ami nem érkezik meg arról nem tudnak küldeni értesítőt. Ha postai és Kína akkor Lx999999999CN vagy Rx999999999CN formátumú számok az érvényes nemzetközi nyomkövetési számok, a többi bejegyzései nem feltétlen igazak, legfeljebb Kínán belüli mozgásokra.

(#28407) Slyer válasza V/ (#28406) üzenetére


Slyer
senior tag

És az mitől függ hogy milyen azonosítót kapok? Már megszívtam egyszer kétszer a posta miatt, azóta csak fizetős szállítást kérek hogy nyomon tudjam követni. De pl ha olyat kapok ami Magyarországon nem jó, akkor kitörölhetem vele :(

(#28408) V/ válasza Slyer (#28407) üzenetére


V/
Topikgazda

Látod a szállítási opcióknál. egyedül a AliExpress Standard Shipping-nél célszerű rákérdezni hogy a Tracking Information oszlopban ha Available látható akkor mivel fogja konkrétan küldeni.
Ha valamelyik sorban azt olvasod Not available ezt ne válaszd, nem lesz nyomkövetés.
Már többször írtam, az hogy ajánlott, (registered) igazi nyomkövetési számos küldemény az az eladónak kedvező, mert így elvesztésre a saját postájától jogosult kártérítésre, az hogy te követheted az csak egy mellékszál, nincs jelentősége.
Valójában mindegyikkel törölgethetünk vevőként. Persze az hasznos amikor azt látjuk hogy másik városban átvette valaki, mert akkor az a szám nem a mienk volt és tudunk lépni időben a dologra.
Amíg nem kapod kézhez addig az eladó tulajdona, nincs közöd hozzá, annak ellenére hogy te kifizetted.

[ Szerkesztve ]

(#28409) pibácsi válasza V/ (#28404) üzenetére


pibácsi
senior tag

Tulajdonképpen én csak vártam az árút és akkor figyeltem fel, amikor bejelezte, hogy finis, az árú kiszállítva. Ekkor kezdtem el a levelezést, dehát 3 napig nem is válaszoltak és csak a postán tudtam meg, hogy már 02.20-án kiszállították ezen a csomagszámon az árút Tökölre. Ezek szerint tényleg szerencsém volt, mert még benne voltam a 15 napba. A disputa eldőlt, válaszoltak, visszafizetik a pénzemet. Azt nem tudom, hogy ez mennyi idő, még nem jött meg, dehát türelem. Remélem, nem a Tököli félnek utalják vissza ezt a pénzt?
Az volna még csak jó.
Köszi a segítségedet, mostmár tisztábban látok.

Üdv. Pibácsi

[ Szerkesztve ]

(#28410) V/ válasza pibácsi (#28409) üzenetére


V/
Topikgazda

A pénz a te bankkártyádról, bankszámládról ment, így ugyanoda fog visszakerülni 2-5 munkanapon belül.

(#28411) pn4hvq


pn4hvq
senior tag

Nem tudom, volt-e már:
3$ kedvezmény 10$ felett

Feltételek:
Validity period: 06 Mar,2019 00:00:00 PDT ~ 01 Apr,2019 00:00:00 PDT
Can be used on: all items in AliExpress

Orosz oldalon találtam, remélhetőleg működik itthoni címre is.

(#28412) pulutodurumo válasza pn4hvq (#28411) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Most a mobilalkalmazásban is lehet kapni ilyesmiket. Nekem 2db 5$-os van, ami 25$ felett jó, meg 1db 2/10$.
Mondjuk amikor próbáltam használni, egyből lezárták a rendelést. Háromszor próbáltam, abból kétszer el is ment a pénz, de instant cancel lett. Azóta a support chaten megígérték, hogy megnézik.
Remélem komolyan gondolják, mert elég gyász, hogy ha kuponozok szinte mindig ez van. Pedig régi a regem, platina szinten vagyok (csak az asszony meg ne tudja :D ), nem egy orosz script kiddie módjára használom az Alit.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#28413) pibácsi válasza V/ (#28410) üzenetére


pibácsi
senior tag

Köszi a válaszod.

Pibácsi

(#28414) vandor01 válasza Slyer (#28407) üzenetére


vandor01
őstag

ez vmi uj divat ALI-n olyan TN-ket kezdtek hasznalni a fizetosre is! 6 eurot perkaltam a kovetheto TN-ert.... ja kovetheto csak az ALI rendszerében sehol mashol a vilagon nem is letezik.... 6 euroert kisse huzos jatek!
LB585089755BE
LB584002143BE

itt lathato nemi mozgás nézd meg itt
de ez csak mint halottnak a beontés... hasztalan..

nem ezek nem belga TN-ek ezek a szivatosak..... :DD

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#28415) Ixion77 válasza vandor01 (#28414) üzenetére


Ixion77
őstag

Törölve

[ Szerkesztve ]

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#28416) V/ válasza vandor01 (#28414) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég lett volna az előző hozzászólásodra hivatkozni.

(#28417) herrká


herrká
senior tag

Sziasztok! November óta nem jött meg egy termék. Már egyszer kértem hosszabbítást. Az is majdnem lejárt. Így indítottam Dispute-t. Ma jött az email az Alitól, hogy full refund. Aztán most pár óra elteltével még egy email. Nem nagyon tudok angolul! Van benne egy mondat amit nem értek!

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

Hová kattintsak? vagy kell egyáltalán ezzel foglalkozni?
Köszönöm!

(#28418) Slyer válasza vandor01 (#28414) üzenetére


Slyer
senior tag

Igen, ezért vagyok én is kiakadva :( Azért fizetek, hogy lássam ha pl a postáshoz kerül, vagy ha átvehető a postán. Nekem ez azért volt jó megoldás, mert az itteni postások nem nagyon szeretnek éretsítőt írni, sem csöngetni. Már ment vissza így csomagom, és volt hogy azóta a tracking mentett meg.

EZ<-- az enyém

(#28419) V/ válasza herrká (#28417) üzenetére


V/
Topikgazda

Te látod a képernyődet, de lehet hogy el kell fogadni az AliExpress döntést.
'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal)

(#28420) V/ válasza Slyer (#28418) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a AS-el kezdődő EMS érdekes lesz a magyar vonalon, de ezek szerint követhető
Hungary via China Post Registered Air Mail, ami China Post Air Mail a szállítási lehetőségeknél, a PostNL is jó holland posta, a Singapore Post is, az EMS is, a belga és észt posta is jó., a SE és DE és EE végek is ha Rx, Lx kezdetű. az AliExpress Standard Shipping rá kell kérdezni,
Viszont a nem kínai postások esetén van amikor csak akkor látható a mozgás amikor az "anyaországba" kerülnek.

[ Szerkesztve ]

(#28421) Slyer válasza V/ (#28420) üzenetére


Slyer
senior tag

jó, csak azt nem értem, hogy miért nem olyat kapok, ami a magyar posta szempontjából is könyvelt?!

mindig olyan szállítást kérek, ahol a tracking available

(#28422) V/ válasza Slyer (#28421) üzenetére


V/
Topikgazda

mindig olyan szállítást kérek, ahol a tracking available Olyat is kapsz. Mert itt ahogy linkelted a parcelsapp-on követhető. :))
De rossz a megközelítés. Olyat kapsz, csak a MP nem mindent fogad be könyvelt küldeménynek, az USA-ból jövő küldeményeim egy részének ők adnak az USA szám "mellé" magyar nyomkövetési számot, amit persze csak akkor tudok meg amikor átveszem.
Ezért is írtam hogy ez az AS számkezdetű EMS az gyorspostai küldemény. Nem sokára megérkezik, de hogy neked milyen formátumban kézbesítik az lenne amire én is kíváncsi vagyok.
De az még mindig igaz hogy a nyomkövetési szám nem a te "hasznod" miatt célszerű.

[ Szerkesztve ]

(#28423) Zoli-bácsi válasza pn4hvq (#28411) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nekem a link az Ali főoldalra mutat.

(#28424) V/ válasza Zoli-bácsi (#28423) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó az csak erre nem lép be mert mintha mobil oldal lenne, https://sale.aliexpress.com/en/__mobile/3LQh82btDG_m.htm

(#28425) vandor01 válasza V/ (#28422) üzenetére


vandor01
őstag

még mindig igaz hogy a nyomkövetési szám nem a te "hasznod" miatt célszerű.

de azert orulnék neki hogy 10ejros termék es 6 ejros szállitasnál lenne "hasznom" is.... ha nincs haszon akkor johetne ez ingyenessel is ha van olyan opcio! :F

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#28426) V/ válasza vandor01 (#28425) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy értettem, hogy ez az eladónak biztosítás az elvesztés esetére. Te visszakapod amit kifizettél az AliExpresstől, ő meg a biztosítás miatt a kártérítést a szállítótól.
Ha nem ajánlott, regisztrált lenne akkor egyébként semmit sem kapna, nettó veszteség a vége neki.
Van aki neked ingyenes módon küldi, de regisztrált küldeményként.
Pl ez is Free Shipping to Hungary via China Post Registered Air Mail

[ Szerkesztve ]

(#28427) Slyer válasza V/ (#28426) üzenetére


Slyer
senior tag

akkor biztos tipp sincs arra, hogy melyik szllítási módot válasszam (nyilván az olcsóbb trackingesek közül), hogy a magyar posta által is tackingelt legyen?

Pl az "AliExpress Standard Shipping" vajon "RX, LX" lenne?

(#28428) V/ válasza Slyer (#28427) üzenetére


V/
Topikgazda

Felsoroltam az opciókat, az a tipp is, az adott terméknél látod hogy melyik vehető igénybe. Az aminél kapsz nemzetközi postai nyomkövetési számot, azt kezeli a magyar posta könyveltként. Az EMS-t is csak függ mástól is. A futárosok meg a futár cégek oldalán követhetőek.
Az AliExpress Standard Shipping ez előfordulhat postai nyomkövetési számmal is, de hogy az kínai vagy valamelyik más posta lesz azt csak az eladó tudja. De azt nem tudja az eladó. hogy a magyar posta hogyan kezeli, azt felesleges megkérdezni.

[ Szerkesztve ]

(#28429) Druss válasza pulutodurumo (#28412) üzenetére


Druss
aktív tag

Én is így jártam már nem először, rögtön törlődik a rendelés, de a pénz az levonódik a kártyámról. AliExpress 25/5 $-os kupon.

"A szavak csak hangok a levegőben, a tettekben bízz, ne a szavakban!" David Gemmell

(#28430) Janika005


Janika005
csendes tag

Sziasztok.
Munkatársam elfelejtette a jelszavát kertünk új jelszót meg is jöt a kod amit beirtunk majd kérte a telefonszámát amire elvileg jönne egy sms ami nem érkezett meg , most pedig olyasmit ir hogy a fiok zárolva van .
sajnos kolegám ragaszkodik az email címéhez igy nem birunk új fiokot csinálni .
valami ötlet esetleg valaki jart már így ?

(#28431) vandor01 válasza Slyer (#28427) üzenetére


vandor01
őstag

kivancsi vagyok..... a fékes ali kovetoszam szerint állitolag a cucc mar itt van marcius 8-an.... vmi kis 10ejros tokiboki szoval mikor fog ez landolni a ladaba? :) mert mérget nem vennek rá hogy ez az orszagban van csak kummantottak egy sort az adatbazisba? :) [link] na de majd kiderul... izgi-bizgi

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#28432) vadalma65


vadalma65
tag

Sziasztok. Egy küldemény kapcsán, fogytán volt a türelmem, rákérdeztem mi a szitu. A következő választ kaptam. yue he: oh my god , maybe your order have problems, please confir, resend or refund to you , ok ? Más eladótól rendelném ujra, mit kellene tennem?

(#28433) V/ válasza Janika005 (#28430) üzenetére


V/
Topikgazda

A telefonszámot hogy adtátok meg mert a +36 nem müxik, a hagyományos 0036-al kell kezdeni

(#28434) V/ válasza vadalma65 (#28432) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor megírod neki hogy refund lenne és megvárod hogy mit válaszol a további ügyintézésre. Attól függően vagy indítasz dispute-t, vagy olyan javaslatot kapsz hogy a PayPal egyenlegedre küldené a pénzt.

(#28435) vadalma65 válasza V/ (#28434) üzenetére


vadalma65
tag

Köszönöm.

(#28436) herrká válasza V/ (#28419) üzenetére


herrká
senior tag

Köszi! De nem találok ilyet... Azóta jött még két email. A másodikban van, hogy "Dispute finished". Remélem így jön vissza az ár...

(#28437) Drughi válasza Drughi (#28142) üzenetére


Drughi
addikt

Sziasztok,

Az előzmény:
Rendeltem 31$ értékben, ma jött az értesítés, hogy vámvizsgálaton van a csomag.
Mire számíthatok? Mennyi idő? Elég sos lenne.

Pixel 7a

(#28438) V/ válasza Drughi (#28437) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai
Ha beküldöd az említett dolgokat, akár aznap vagy következő nap elbírálják és vámmentességi ügylezárással küldik tovább a kézbesítőpostára és ha szerencséd van azok 1-3 napon belül ki is viszik. Nem kell semmit sem fizetni.

(#28439) Drughi válasza V/ (#28438) üzenetére


Drughi
addikt

Nem kértek semmit, csak az aliexpress-es mail jött, először, hogy az országba lépett a csomag, másodjára hogy vámvizsgálaton van ( " Started customs clearance process). Ez volt 03.09.-én, azóta semmi.

Pixel 7a

(#28440) V/ válasza Drughi (#28439) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem az lenne, hiszen minden csomag vámosokhoz kerül és ez a bejegyzés, ez még nem jelent vámeljárást Nézd meg a magyar posta nyomkövetőjében is.
De ebben a hozzászólásban látod a konkrét bejegyzéseket egy vámeljárás alá került küldeménynél

(#28441) bl4ze


bl4ze
veterán

Sziasztok, Dispute-ot akarok indítani : vásároltam egy Android fejegységet (autó) és az egyik fontos fukció (kormány gombok támogatása) nem műküdik. Nem tudok DISP indítani :

Order time & date: 06:42 Feb. 07 2019
Confirmation Received
Mobile Order / Finished
Sorry, dispute can not be opened in this order status.
Mi lehet a baja? Miért nem engedi ? :W

.:. bl4ze .:.

(#28442) V/ válasza bl4ze (#28441) üzenetére


V/
Topikgazda

Mikor lett Finished az állapot, attól számított 15 napon belül lehet dispute.

(#28443) Drughi válasza V/ (#28440) üzenetére


Drughi
addikt

Köszönöm a segítséget, tegnap hozta is a postás. Csak kicsit el van csúszva a nyomkövetés, mert szerintük még budapesten van.

Pixel 7a

(#28444) bl4ze válasza V/ (#28442) üzenetére


bl4ze
veterán

Ezt hol tudom megnézni mikor lett "Finished" ?

Nem látom.

Order Number:
5080067842xxxx
Status:
Finished

Köszönöm. :R

.:. bl4ze .:.

(#28445) V/ válasza bl4ze (#28444) üzenetére


V/
Topikgazda

A baloldalon a My AliExpress, a Manage Feedback és az adott vásárlásnál az Action oszlop Order Closed: ...... .
Itt két fül van valamelyiknél ott kell lenni.
Orders Awaiting My Feedback vagy a Published Feedback

(#28446) bl4ze válasza V/ (#28445) üzenetére


bl4ze
veterán

Köszi, így megvan.
Szerintem pedig letelt a 15 nap :

Order Closed: 23 Feb 2019 05:11
alatta :
Days Remaining: 12 days

No feedback yet

.:. bl4ze .:.

(#28447) V/ válasza bl4ze (#28446) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, letelt. De ettől függetlenül írhatsz az eladónak, hátha összejön belőle valami.

(#28448) KamuMazsola


KamuMazsola
őstag

Ma vásároltam valamit 35$ értékben, simán ment a vásárlás, először "Payment being verified" majd "Awaiting Shipment Processing Time remaining: 5 days 23 hours 57 minutes" látszik a megrendelésnél. Ezzel rendben is volnék.
Akartam még két terméket vásárolni, de a vásárlás után "Order closed" lett és ez olvasható a státusznál:
Status: Closed
Reminder: We can't process your order at this time due to potential security reasons. All payments made (except fees and charges made to third parties) will be returned to your account. Please double check if any suspicious activity has occurred and try to place the order again.

Ilyenkor mi a teendő? Autómatikusan visszajön a pénzem?

Üdv.: KamuMazsola

(#28449) V/ válasza KamuMazsola (#28448) üzenetére


V/
Topikgazda

A pénz megy vissza, pár munkanap és a bankszámládon.

(#28450) KamuMazsola válasza V/ (#28449) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Ez akkor rendben is volna. Mi lehetett a probléma? Két különböző eladó összesen 10,50$ az ár és a kosárban megjelent egy 3$-os kupon, így azt levonta. Kifizettem és ez lett belőle. Esetleg a kedvezmény kavart be, hogy a végösszeg így 10 dodó alá ment?

Üdv.: KamuMazsola

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.