Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28601) Debilon válasza Debilon (#28584) üzenetére


Debilon
addikt

ha már beírtam ide, akkor itt a support válasza a kérdésemre:

"The thing is that we gather this information from different sources, but for some reasons we able to show this information in Russian."

szóval ez ilyen, plusz azt javasolták használjak más tracking oldalt, ne az app-ban levőt

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#28602) zolko74 válasza V/ (#28580) üzenetére


zolko74
tag

Levonta a bankszámláról az összeget a 3. napon. Érdekes, most az összeg zárolása kimaradt. Köszönöm!

(#28603) kemotox


kemotox
addikt

Üdv!
Ékezetmentes szállítási cím mennyire para?. Ha véletlenül pont gödi vagyok, akkor ugye nem fogják a jóistennek postázni a cuccomat? :D

(#28604) tupacamaru válasza kemotox (#28603) üzenetére


tupacamaru
veterán

Én mindenhova ékezetmentes címet szoktam megadni, még nem volt probléma soha. Gondolom az irányítószám alapján megtalálnak.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#28605) V/ válasza kemotox (#28603) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem adhatsz meg ékezetes karaktereket, a magyar postások az irányítószám alapján szelektálnak elsősorban, nem a kínaiaknak kell a pontos cím, ők Hungary irányba küldik a dolgokat. Nekik csak az kell. Pontosabban az összes külföldi postásnak csak ennyi kell.

[ Szerkesztve ]

(#28606) HavocS


HavocS
senior tag

Sziasztok!

Aliról rendeltünk egy telefont "aliexpress standard shipping" módszerrel, a tracking szerint a mai napon delivery failed azonban senki nem csöngetett, telefonált, egy cetlit sem hagyott. Ezt itthon ki szállítaná, a posta? Kit kéne zaklatni?

(#28607) V/ válasza HavocS (#28606) üzenetére


V/
Topikgazda

Van egy küldemény azonosítód amit a magyar posta nem könyvel, így már az Arrive 03.15 sem pontos, mert azt nálunk senki sem írta be az adatbázisba. Onnantól kezdve tekintsd mesének. Majd egyszer megérkezik.
Már többször írtuk ezt a küldeményazonosítókra. Írd be a magyar posta nyomkövetőjébe, amit könyvelnek arról látni fogsz információt.
Egyébként nem kell "kitakarni" a küldeményazonosítót, nyomkövetési számot semmi komolyabb személyes információt nem tartalmaz, legfeljebb a települést

[ Szerkesztve ]

(#28608) HavocS válasza V/ (#28607) üzenetére


HavocS
senior tag

Köszönöm!
A lényeg hogy ne küldjék vissza kínába illetve nyomtalanul ne tűnjön el, nyilván, ez az első ilyen rendelésünk. LP00122569328376 a tracking szám amúgy, csak rutinból kitakartam, nem tudtam mit tartalmaz.

Tehát a lényeg, onnantól hogy az országba lép, nincs megbízható követési módszer?

(#28609) V/ válasza HavocS (#28608) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, onnan hogy kijön Kínából az az utolsó valósnak tekinthető információ. Nálunk legfeljebb a postai konténer átvételét igazolják vissza, amiben akár több küldemény van. Nálad a depart kezdetű, attól számít 2-20 nap közt a megérkezés általában.

[ Szerkesztve ]

(#28610) HavocS válasza V/ (#28609) üzenetére


HavocS
senior tag

Közben egy postás ismerős segítségével kiderült hogy az adatok igazak, csak a postás b*ott felcsengetni és értesítőt se hagyott. Ott van a rákospalotai postán.

(#28611) V/ válasza HavocS (#28610) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem meg nem egészen így volt, mert ez nem könyvelt küldemény.
Akkor vinné csak ki ha belefér a postaládába, akkor viszont beleteszi és nem csönget, nem hagy értesítőt.
Ha nagyobb akkor eleve értesítőt visz, amit bedob a postaládába.
Ha könyvelt (alá kell írni) akkor csenget, ha nem nyitsz ajtót akkor hagy értesítőt.
Elég jól ismerem a kézbesítési szabályokat.
Az ismerősöd hogy és hol találta meg ezzel a számmal a küldeményt? Legfeljebb a küldemény szétosztó részlegen belenézett a kézbesítőkörzet ládájába és név szerint keresett meg téged. Vagy holnap vinnének egy értesítőt hogy van egy nagyalakú küldeményed. Ha erről a számúról van egyáltalán szó.
De akkor gondolom holnap bemész érte.
Egy kérdésem van csak. Ki írta be az adatokat a postai adatbázisba, úgy hogy a vámolás és a Nemzetközi Kicserélő Központ tevékenységének adatai nem kerültek feljegyzésre?

[ Szerkesztve ]

(#28612) kemotox válasza V/ (#28605) üzenetére


kemotox
addikt

Köszi srácok, én is így tudtam, hogy így működnek ezek a dolgok, de azért kellett a megerősítés. Köszi!

(#28613) V/ válasza HavocS (#28610) üzenetére


V/
Topikgazda

A küldeményednek ez az igazi postai nyomkövetési száma: LM133754576SE, amit megadtál az egy küldeményazonosító volt, ami így megtévesztő.
Ennek a svéd postás számnak pontosak az adatai, mert ez könyveli a posta. Az ehhez hasonlóakat nem könyvelik LP00122569328376, az hogy a tarcking numbernek ezt adták meg és a másik adatai jelennek meg hozzá a nyomkövtésnél az megint más dolog.

Mivel ezt a csomagot nem a leveles postás vitte, az értesítőt ma fogja ő vinni. A csomagos kézbesítő nem mindig fér hozzá a postaládához.

[ Szerkesztve ]

(#28614) DonMaster


DonMaster
addikt

Hali az lenne a kerdesem hogy ez nekem most wtf hol a csomag es pl 17track vagy posta nyomkovetoben mert nem latni tudom meg csak 7napja de most jott mail hogy a celorszagba. Szoval hol az igazsag es hogy valos a tracking szam RO391802197EE. Fenvi rendeltem.

[ Szerkesztve ]

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#28615) V/ válasza DonMaster (#28614) üzenetére


V/
Topikgazda

Valós, de itt két célország van. ez az utolsó bejegyzés: 20.03.2019 09:20 Megérkezett a Reptérre Frankfurt. Majd jön tovább.

(#28616) atoszmester


atoszmester
tag

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni. A múlt héten volt 2 vásárlásom Alis kuponnal, megtörtént a fizetés (kaptam róla SMS-t), de az order státusza egyből Closed lett. Olvasgatva a fórumon, többen is azt írták hogy 1-2 nap és visszautalják. Nekem ez 7 napja történt (5 munkanap) és még mindig semmi...

Ha rámegyek mindkét ordernél a Financial részre, a Payment Received-nél nem látok saját fizetést csak az Alis kupont. Most akkor mégse volták le tőlem?
A bank (Raiffeisen) oldalán és csak annyit látok, hogy mindkétszer fizettem (ugyanúgy mint a rendesen végbement fizetéseknél). Mi ilyenkor a teendő?

(#28617) szabacsik


szabacsik
őstag

Helló. Ugye ez nem csak nekem rossz szagú?
Február végén rendeltem a kacatot. A nyomkövetés március 1 óta áll.
Írtam neki, hogy szerintem valami nem stimmel minden megjött amit előtte rendeltem, tud-e segíteni. Na és itt lett gyanús. Ugyanis azt mondja, hogy a rendszerük össze keverte az összes tracking numbert és az nem is az enyém, de küldi a jót ami szerintem kamu (SY12502791982). Mi a véleményetek?

/\____/\

(#28618) V/ válasza atoszmester (#28616) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankodnál hol látod a fizetést? Zárolt tétel vagy lekönyvelt? Egyébként a pénz a bankszámládra megy vissza, de nem kapsz róla sms-t. Némelyik bank lassabban könyvel, de 15 napon belül mindenképp meg kel jelenni a pénznek nálad.

(#28619) atoszmester válasza V/ (#28618) üzenetére


atoszmester
tag

Köszönöm a választ! :R

A könyvelt tételeknél jelentkeznek. Az egyiket 14-én, a másikat 15-én vásároltam és mindkettőnél 18-án lett lekönyvelve. Akkor ezek szerint 15 napon belül visszakapom?

(#28620) V/ válasza atoszmester (#28619) üzenetére


V/
Topikgazda

Hamarabb kellene, az AliExpress 48 órán belül visszafordítja.

(#28621) V/ válasza szabacsik (#28617) üzenetére


V/
Topikgazda

Elő szokott fordulni, valójában nem igazán kell agyalni rajta, mert a szállítási védelmi számlálód gondolom még nem a 58. nap körül jár?
Ez is egy küldemény azonosító, hasonló számmal már találkoztam és ennél is látható hogy mozog.

[ Szerkesztve ]

(#28622) atoszmester válasza V/ (#28620) üzenetére


atoszmester
tag

Nem teljesen értem hogyan van ez.
Ha az Alihoz meg se érkezett akkor Ők hogyan tudják visszafordítani?

A Banknál meg hogyan bizonyítsam be hogy feleslegesen fizettem, nem fog jönni semmi?

(#28623) V/ válasza atoszmester (#28622) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyás fizetés technológiáját most nem írnám le. Lényeg ha könyvelt akkor bankod elutalta a pénzt, így visszaküldhető.
Mivel a rendszer lezárta a vásárlást a pénz automatikusan megy vissza, ezt értem az alatt hogy az AliExpress visszafordítja.
Ha egy kereskedő visszaadja vételárat nem kell a banknál semmit bizonygatni, jön pénz teszik a helyére. Nekem Erste banknál van számlám, ők az így visszaérkező pénzt is több napig zárolják és csak azután kerül lekönyvelésre.

(#28624) pulutodurumo válasza atoszmester (#28622) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nem kell aggódni, jön az magától. 2-3 nap, utána 1-2 amíg könyveli a bank. De lehet kicsit több is. Nekem asszem' egy hét volt az utolsó ilyen törölt vásárlás esetén.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#28625) atoszmester


atoszmester
tag

V/ és pulutodurumo

Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget! :R

(#28626) silvergod


silvergod
őstag

Sziasztok!

Nálatok is olyan az oldal most, hogy van egy termék, kiválasztok minden opciót,de nem írja ki a végösszeget feketével?
csak a sárga ár van felül, meg a szállítási opciók,minden böngészővel ilyen nálam most.

Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod

(#28627) V/ válasza silvergod (#28626) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, kosárba téve látod a teljes költséget. Viszont ha kosárba teszem kapok érte 5 érmét.
Így készülhetünk a 9. szülinapos akciókra, ami 03.28-03.31-ig lesz.

Van videó is.

[ Szerkesztve ]

(#28628) tupacamaru válasza silvergod (#28626) üzenetére


tupacamaru
veterán

Nálam is ilyen.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#28629) V/


V/
Topikgazda

Néhány érdekesebb dolog a szülinapi akciókból:
- Kupon gyűjtés, 2$-os select kupon
- Kosárba helyezésért 5 érme, napi 50, össz 350 db 03.21-03.27 közt. Március 31-ig váltható át kuponra.
- BUNDLE DEALS: 2 Items 10% Off, Buy 3 Get 20% Off, Buy 4 Get 30% Off
- Platinum & Diamond felhasználóknak extra 5% kedvezmény, Add to cart now & order during Anniversary Sale for extra 5% off!
- Kereskedői kuponok
- EU-n belüli ingyenes szállítás (termék függő!)

Bővebben itt.

[ Szerkesztve ]

(#28630) marontoni63


marontoni63
csendes tag

Sziasztok' Segítséget szeretnék kérni a következő dologban,rendeltem az aliról egy terméket (elektromosgitár). A rendelés a szokásos procedúra szerint zajlott , majd három nap múlva ránéztem a rendelésem státuszára és a bolt oldalára ahol az összes termékre az a van kiírva ,hogy sorry not avialable, az eladót megpróbáltam elérni de nem tudtam. ezért azonnal megszakítottam a rendelést (azzal az indokkal ,hogy az eladó nem válaszol) Egy félóra múlva kaptam egy emailt az eladótól ,hogy miért szakítottam meg a rendelést, leírtam neki ,hogy az összes termék elérhetetlen és én azt gondolom ,hogy befogja zárni a boltot és én nem kapom meg amit rendeltem . Azt írta vissza ,hogy ne aggódjak csak termék frissítés miatt van. Valahogy nem tudom ezt elhinni.
Az alitól az a visszajelzés ,hogy a rendelés lemondásához szükség van az eladó hozzájárulásához is.
A kérdésem a következő ,ha az eladó nem küldi a rendelést vissza kapom a pénzem,hogy megy ez? Ilyenkor még nincs az eladónál a pénz?
Köszönöm a segítséget.

(#28631) kispalika


kispalika
csendes tag

Miért nem tudok belépni az ali-ra? Csak egy fehér négyzet van a beléptető rész helyén. Nem tudok beírni se felhasználóneve, se jelszót.

(#28632) V/ válasza marontoni63 (#28630) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban találsz leírásokat: 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Van egy feladási idő, ha az alatt nem küldi el, akkor a rendszer lezárja a vásárlást és te automatikusan visszakapod a pénzed.
Van vásárlói védelem arra ha nem érkezne meg és ha valami gond van a megérkezett termékkel.

Nálad ha elfogadja lemondást akkor visszakapod pénzed, ha nem fogadja el akkor el kell küldeni-e a megvett terméket.
Nem igazán volt jó ötlet megijedni attól, hogy az adott terméket nem látod, hiszen a vásárlásod az rendben volt.
Szokták frissíteni dolgokat, most meg a 9. szülinapi akcióra lehet hogy egyszerűbb újként feltenni a hirdetéseket, mert lehet hogy kaptak rá kedvezményt az AliExpresstől amelyeket a régi hirdetésekre nem vehettek igénybe.

[ Szerkesztve ]

(#28633) V/ válasza kispalika (#28631) üzenetére


V/
Topikgazda

1 hete történt valami frissítés, azóta itt is téma. Itt összegyűjtve a megoldási javaslatok, tegnap gyűjtöttem egybe.

(#28634) marontoni63 válasza V/ (#28632) üzenetére


marontoni63
csendes tag

Köszönöm a választ'! akkor ezek szerint nincs az eladónál a pénz? Úgy tudtam ,hogy már megszűnt az ALIPAY és nem tudom ,hogy ilyenkor mi van. Az ali nem utalja addig a pénzt az eladónak amig az árú meg nem érkezik és nem igazolják vissza?

(#28635) V/ válasza marontoni63 (#28634) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Alipay él és virul a közel 900 millió felhasználójával.(2018-11-30-i adat) Te ezt fizetési kliensként használod, nincs alapvetően köze az AliExpress vásárlói védelméhez.
Úgy van ahogy írod, de ez nem befolyásol semmit ha visszamondod a vásárlást.

[ Szerkesztve ]

(#28636) marontoni63 válasza V/ (#28635) üzenetére


marontoni63
csendes tag

Ismételten köszönöm a választ . Azt az előbb elfelejtettem leírni , hogy a megrendelésem még extending processing time-ban volt . Tudniillik az eladó egyúttal termék gyártója is állítólag.

ez
www.aliexpress.com/store/3546015?spm=a2g0s.9042647.0.0.199d4c4dQohaRI

(#28637) V/ válasza marontoni63 (#28636) üzenetére


V/
Topikgazda

A processing time ideje alatt lehet kérni törlést, nálam ugyan nem volt sok ilyen, de mindig elfogadta és törölte az eladó, bár téves rendelés és fizetés technikai problémám volt.
Viszont ha készítik, nem mindig van raktár készlet akkor ott türelmesnek kell lenni, nem tudja rögtön küldeni, általában a processing time szokott több lenni.

[ Szerkesztve ]

(#28638) Zoli-bácsi válasza V/ (#28633) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nos, engem is utolért a belépési mizéria, és sajnos semmi nem segít. Az egész exprorert újratelepítettem, de semmi. Még az alibaba oldaláról se tudok belépni, ott azt írja hogy hibás jelszó vagy felhasználónév... :W

(#28639) V/ válasza Zoli-bácsi (#28638) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Explorer nem biztos hogy tudja kezelni az új formátumú oldalt és ha neked az AliEpress regisztrációd 2017 előtti, akkor van Alibaba regisztrációd is ugyanezzel az azonosítóval és ezért ír jelszó problémát.
A mobil app-ot azt tudod használni és másik böngészőt kellene megpróbálni.
Amikor már be tudtam lépni a Firefox-al azután a többi böngészővel is működött, csak valahogy azt próbáld elérni, hogy be tudj lépni.

(#28640) Zoli-bácsi válasza V/ (#28639) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Bocsánat, elírtam. Nem explorert, hanem firefoxot használok. Azt telepítettem újra. Mobilappot sajnos nem tudok használni. Megpróbáltam most a chrome-t, de azzal is rossz.

[ Szerkesztve ]

(#28641) Emszi2


Emszi2
újonc

Sziasztok, szeretnék tanácsot kérni, mert nem vagyok még túl rutinos az Aliexpresszen. Rendeltem 4 db fülhallgatót, de csak 1 db jött a csomagban. Nem tudtam mi a jobb, ha disputot nyitok, vagy ha E mailben írok előbb az eladónak. Neki írtam, elküldtem a boríték fényképét. Elnézést kért, és azt mondta, vissza fogják téríteni a pénzt. Nyissam meg a disputot, de lenne egy kérése, nem szeretne negatív értékelést, mert árt a hírnevének, ezért mondjam azt, hogy személyes okokból már nincs szükségem a termékre, vissza szeretném küldeni és kérem vissza az árát. Mi a tapasztalatotok, menjek bele, mert tényleg őszinte, és csak szívességet kér. Vagy csőbe akar húzni, mert lehet a disputon elutasítják a kérésemet és nem kapom vissza a pénzt. Mi a tapasztalatotok, el szoktak fogadni ilyen indokú elállást? Még 10 napom van a védelemből?Előre is köszönöm a választ.

(#28642) elistvan válasza Emszi2 (#28641) üzenetére


elistvan
senior tag

Megcsinálod a dispute-ot, amikor kéri hogy új termék küldését vagy a pénzt kéred, beírod az összeget. Ha visszajött a pénz értékeled.

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#28643) V/ válasza Emszi2 (#28641) üzenetére


V/
Topikgazda

Olvass bele az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás részbe.
A te általad adható negatív értékelés és a dispute oka közt nincs összefüggés, ha a dispute oka olyan ami rajta múlik az több jutalék fizetést eredményezhet neki az Aliexpress felé, ezért szokták kérni hogy úgy nézzen ki a dolog, hogy te vagy a "hibás".
Ha ilyen eset van mint most nálad, nem igazán érdekel az ilyen kérése, én a valóságot szoktam írni. Rutinos vásárlóként ha több darabos valamit kapok a csomagban, felbontás előtt mérlegelésről kép és videó a felbontásról. Ha nincs ezekre az információkra szükség akkor törlöm, de nem szeretem a meglepetést és így van bizonyíték arról hogy mit kaptam.

(#28644) Emszi2 válasza elistvan (#28642) üzenetére


Emszi2
újonc

Köszönöm szépen a válaszokat.

[ Szerkesztve ]

(#28645) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Nem látszódik a bejelentkezési ablak. Próbáltam 3 böngészövel is, de semmi. Mi lehet a gond? Chrome-nál kis karika bevillan, de utána szintén semmi.

[ Szerkesztve ]

(#28646) UberMutant válasza pinnacle (#28645) üzenetére


UberMutant
őstag

chrome incognito mód?
amúgy ezzel van tele a topik.

(#28647) Zoli-bácsi


Zoli-bácsi
senior tag

Mivel ez a belépő ablak eltűnésegyre gyakoribb és rengeteg embernél jelentkezik, így valószínű nem user/tűzfal/kiegészítő/stb error, hanem a hiba az Ali készülékében van. Nem lehetne ezt jelezni az Ali-nak? Hivatkozva akár a prohardverre, hogy x számú embernél is fennáll a foldog.

[ Szerkesztve ]

(#28648) V/ válasza pinnacle (#28645) üzenetére


V/
Topikgazda

Már másfél hete erről szól a topik, két naponta idézem hogy ebben a hozzászólásban összefoglalva a lehetséges megoldások. Ha figyelembe lehetne venni azt amit a topik tudnivalókban szerepel azt megköszönném.

Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!

(#28649) V/ válasza Zoli-bácsi (#28647) üzenetére


V/
Topikgazda

Megváltozott, az új szabályokhoz lett igazítva az oldalukon a Html leírónyelv hivatkozások, a JavaScript és a Flash meghívások és a böngészők új biztonsági protokolljaihoz való hozzáigazíts is megtörtént pl.nincs widget metódus sem. Át lett alakítva hogy a QR kódos belépés vagy mobil telefonos belépés is működhessen.
A böngészőinkben az eltárolt régi oldal adatok nem kompatibilisek a változásokkal. A böngészőkben és az AliExpress rendszerében a fiókunkhoz eltárolt információk cserélendők.
Nem hiba, frissítés szükséges.
Ha az újakra megtörténik a módosítás azután hiba nélkül használható a rendszer, így nincs olyan hiba amit javítani kellene.
Írhatnál nekik, de minek? Hiszen meg tudod oldani a problémát.

[ Szerkesztve ]

(#28650) Zoli-bácsi válasza V/ (#28649) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Megpróbáltam mindent ami az összefoglalóban le van írva, de így sem működik. Egyedül a mobilappos belépést nem próbáltam, mert nincs megfelelő mobilom hozzá.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.