Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29651) nyisziati válasza -=RelakS=- (#29649) üzenetére


nyisziati
veterán

"Erre mondja kollégám, hogy amit aliról rendel, arra a pénzre már keresztet vet..."
Sajnos ez javarészt így van. Jóval kevésbé tudod érvényesíteni a jogaidat, mint ebay-en, amazonon.
Itt fontos dolgot csak megbízható eladótól szabad venni, akivel szinte biztos, hogy nem lesz garis problémád, ezt már megtanultam.

(#29652) -=RelakS=- válasza V/ (#29650) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ezért fogok még egy timelapse videót csinálni, aztán nem tudom, merre. Lehet, semerre.

Azt mondjuk nem értem, hogy jött egy "Agreement reached" levél, miközben az oldalon 24-ig van idő. Vagy ez csak azt jelenti, hogy az Ali megismételte a vevő állításait, amit a vevő elfogadott, és szerinte akkor minden rendben? Kár, hogy itthonról nem működik a PayPal, már fordulnék is hozzájuk. Az Alipay-re meg nem tudok belépni, és segíteni sem tudtak pár éve :W

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29653) V/ válasza -=RelakS=- (#29652) üzenetére


V/
Topikgazda

Működik a PayPal, csak magyar vevőknek ez a fizetési lehetőség nincs engedélyezve egyenlőre. Szerintem ott is bizonyítékkal igazolni kell a problémát, nem igazán van az elbírálásban eltérés ilyen tekintetben.

(#29654) -=RelakS=- válasza V/ (#29653) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

"kár, hogy itthonról nem működik a PayPal"
Ezt mondom én is, hogy itthonról nem megy :D Kolléga örült, hogy nézd csak, PayPal. Mondom neki, jelentkezz csak be! Oops... :)

Egy töltési diagram, összehasonlítva jó akku töltési diagramjával vajon elég bizonyíték lenne? Szerintem szemléletesebb, mint a videó, amit kérnek, de megkapják.

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29655) fairi válasza -=RelakS=- (#29654) üzenetére


fairi
addikt

sajnos nehéz bebizonyítani az igazad. ha a bíráló nem szakértő (minden bíráló kap naponta tucat esetet és dönteni kell, valszeg kérdéses esetbe lehet saját honfitársának kedvez) akkor könnyen hiheti, hogy csak ingyen akarod a cuccot.
Ali-ra egyre több a panasz hogy reklamáció után letiltja az embereket. Egész onnan jön hogy az oroszok a visszatérítésből sportot űztek, így minden nem egyértelmű/gyakori reklamáció gyanús.

nekem is van egy kamera akku az Ali-ról, biztosan kamu a ráírt mAh érték, de nem éri meg foglalkozni vele. Barátomnak is van aksija az Aliról ő is irta tuti kamu a kapacitás (valóság a ráírt érték töredéke).
Kb az az érzésem mindenféle aksi kapacitás bő 90% kamu az Ali-n.

(#29656) V/ válasza fairi (#29655) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne haragudj, de ez nem igaz: Ali-ra egyre több a panasz hogy reklamáció után letiltja az embereket.
Hol és kik panaszkodnak? Mit gondolsz mennyi az igazságtartalma annak amit leírnak, mi az amit elhallgatnak?
Több éve használom és nem lettem letiltva, pedig voltak reklamációim..
Én is tudok olyanokról akik folyamatosan azt állítják hogy nem kapták meg, szándékosan nem nyomkövetett szállítást vesznek igénybe, akkor is amikor ingyenes az ajánlott is. Ha az ilyeneket kitiltják az teljesen jogos.
Ha ugyanazt a személyt több eladó is jelzi hogy szerintük kamuzik, akkor a szabályok lehetővé teszik a kizárást.
Ha valami hibás, ezt bizonyítod is azért nem fognak kizárni, mert szerencsétlen módon több ilyen problémát fogtál ki.

Ja, még egy az AliExpressen az egy online piactér több ezer eladó közül vásárolsz, nem az AliExpresstől, így nem igazán lehet általánosan fogalmazni.
És ugye nem csak kínai eladók vannak itt, így az hogy honfitársnak kedvezne aki ezzel foglakozik az sem biztos hogy úgy lenne?
Nem kötelező itt vásárolni.

[ Szerkesztve ]

(#29657) fairi válasza V/ (#29656) üzenetére


fairi
addikt

[link]
Van pár sztori, persze nem lehet tudni mi a teljes igazság.Google translate félre csúszott, valami hülye vitába keveredett,túl türelmetlen volt,és ráuntak. Aliexpress utóbbi években nagyra nőtt, ami együtt jár hogy sokan ingyen akarnak dolgokat és kamu sztorit indítanak. ha elkezdődik a vita a moderátornak valahogy ki kell deríteni mi van . Utána ha fát kezdik vágni hullik a forgács is.

"És ugye nem csak kínai eladók vannak itt"
többség az,később a terveik szerint ez az arány majd változik

"Én is tudok olyanokról akik folyamatosan azt állítják hogy nem kapták meg, szándékosan nem nyomkövetett szállítást vesznek igénybe, akkor is amikor ingyenes az ajánlott is."
tucat rendelésből is inkább az látszik, mégha van ingyen ajánlott inkább nem ajánlottal küldi.kevés rendelésből is 5 eset van mikor lassabbal és gyanússal küldte pedig a legjobb free-t jelöltem be. Mit jelöl be az ügyfél nagyon liberálisan értelmezik.

"Ha az ilyeneket kitiltják az teljesen jogos."
kis értékűeket rendelsz az kb mindig nem ajánlott lesz, adott ország postahálózata dönti el mit kapsz meg és mit nem.

"az egy online piactér több ezer eladó közül vásárolsz, nem az AliExpresstől, így nem igazán lehet általánosan fogalmazni."
lehet többezer kereskedő van, de magát a disputa rendszert és reklamációt Ali kezeli. Van az egésznek egy kerete, bizonyos boltból kitilthat a kereskedő, de egész rendszerben korlátozni maga az Aliexpress üzemeltetője tud.

(#29658) V/ válasza fairi (#29657) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden reagálok, vannak csaló vevők, ha azokat kizárják azal nincs gond, de nem aki becsületes és valós okból indít dispute-ot azt azért nem zárják ki.

(#29659) -=RelakS=- válasza fairi (#29655) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

"ha a bíráló nem szakértő"

Ahhoz nagy szakértőnek kell lenni, hogy 1,5V-al nem lehet tölteni 1,6V-os akkut :D
A másik meg, hogy mellékeltem képet jó akkuról is, egymás mellé teszi a kettőt, hmm, nem hasonlít az ábra, a kapacitás töredéke a jelzettnek, vajon gond-e.

Mondjuk ha a reklamáció kezelő nem tudja megkülönböztetni a mozdonyt a szilvától, akkor úgyis kb úgy fog dönteni, amilyen napja van :DD

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29660) fornettisuti válasza -=RelakS=- (#29659) üzenetére


fornettisuti
veterán

Jó a hasonlat és sanszos is.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#29661) cog777


cog777
senior tag

Udv!

Kulfoldi cimemre rendszeresen rendelek az Aliexpress-rol eddig nem volt gond.

Most viszont M.o-ra rendelnek apamnak egy 5 dolcsis elektronikai eszkozt.
Megakadtam a cim megadasanal, ugyanis kotelezo beirni a "State/Province/Region" reszt, ami korabban a kulfoldi lakhelyem cimet nezve volt ertelme, viszont M.o-n irjam be a megyet ahol a szuleim laknak?

HP ZBook Studio 15.6 G8 Mobile Workstation - Windows 11

(#29662) Dluinet válasza cog777 (#29661) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Üresen hagyod, vagy beírod a megyét.
Magyarországon lényegtelen, mert az irányítószám elég szűken behatárolja.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#29663) V/ válasza cog777 (#29661) üzenetére


V/
Topikgazda

Én eleve kettő darab pontot adok meg azon a helyen, annyi elég, nem írok mást.

[ Szerkesztve ]

(#29664) Flashy válasza cog777 (#29661) üzenetére


Flashy
veterán

én néha a várost, de legtöbbször inkább az országot írom bele még egyszer, az biztos nem okoz gondot. a legtöbb eladó vagy webshop copy-paste-tel nyomtatja a címkét, nekik mindegy. én az utca-házszámot is magyar sorrendben írom (ékezetek nélkül), az országba bejövetel után inkább a magyar postásoknak segítsen, külföldön meg úgyse számít.

(#29665) fairi válasza V/ (#29658) üzenetére


fairi
addikt

Azért egykét sztorit olvass el, persze vannak csalók, de van forgács is.
"I have ordered plenty of 'shitty things', but I was happy enough if they were the shitty things they were supposed to be. The current dispute I was denied because I was banned, the 1 amp power bricks for Arduinos were 250ma at most, load tested."
Forgács legtöbbször az volt akinek valami hülye vitája volt,mod nem értette mi a baj és csalók közé sorolták.végén ban lett.

(#29666) fairi válasza -=RelakS=- (#29659) üzenetére


fairi
addikt

Moderator ki közbe lép valszeg nem az álommelót végzi, olyan aki más munkát nem tudott szerezni. Kb lehet minden nap akár 50 ilyen esete is.
X ember panasz nélkül rendelt kereskedőtől 95% feletti évek óta van. Utána a kereskedő szavát elfogadja hogy igenis tölthető 1,5 V és a vevő a béna. peched volt.

(#29667) -=RelakS=- válasza fairi (#29666) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

A vicc/fura ez a "kűggyé videót" hozzáállás. Ha valamit órákig kell üzemeltetni, hogy kibukjon a hiba, akkor végignéz egy több órás videót? :C
Banggoodnál is, de ott benyilaztam egy képen, hogy ez a bigyó megsült a Li-Ion akkutól, amit nem is használtam volna, ha nem említi a leírás, és visszaadták a pénzemet.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29668) cog777 válasza Flashy (#29664) üzenetére


cog777
senior tag

@Flashy
@Dluinet
@V/
Koszi mindenkinek!

HP ZBook Studio 15.6 G8 Mobile Workstation - Windows 11

(#29669) Zola007


Zola007
veterán

Ali-ra van most valami általános kupon?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#29670) fairi válasza -=RelakS=- (#29667) üzenetére


fairi
addikt

V/ nem szereti a pletykákat: Mivel évek óta intenzíven növekszik az Ali, a moderator munkát végzők minősége is erősen csökkent.
Vitáidnak mi a vége kb a szerencsén múlik mily mod-ot fogsz ki.

(#29671) -=RelakS=- válasza fairi (#29670) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Kérdés, hogy a következő vitás ügyben akarok-e ezek után dispute-ot indítani, vagy repül a negatív értékelés...

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29672) V/ válasza -=RelakS=- (#29671) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem igen, hiszen a pénzed máshogy nem tudod visszaszerezni. Az értékelés azt nem befolyásolja.

[ Szerkesztve ]

(#29673) -=RelakS=- válasza V/ (#29672) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Hát ez az, hogy úgy néz ki, így sem szerzem vissza a pénzem, cserébe megy a szabadidőm. Meg én abból a hülyéből vagyok, aki ilyenkor még idegeskedik is tök feleslegesen :D

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29674) V/ válasza -=RelakS=- (#29673) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem erre az esetre gondoltam, hanem az ez utániakra. Én is megcsináltam a több órás videót időbélyeggel, majd eleje, közepe és vége részekből pár percest csináltam, hogy innen indultam, eddig értem és semmi feltöltött akksi. Visszaküldjem vagy küld másikat, ez az eladó megértette így is és küldte az újat.
Az hogy te most kifogtál egy nehézkesen gondolkodót, hát az sajnos benne van a pakliban.

(#29675) fairi


fairi
addikt

Kedvenc üzenetem: 99%-os eladó 3 éves bolt, és soktízezer sikeres rendelés. 4 nap múlva jön az üzi, csomag visszamegy a feladóhoz, és ezt kapom levélbe
"There is something wrong about the shipping.
How about refund to you?
Please open a dispute with personal reason" I do not want it"
Then you could get your money faster."

komolyan nyithatók vitát azzal az indokkal szállítás alatt álló csomagra nem akarom??? sejtem mi a baja, sale termék, plusz kereskedő kuponjai által 45 dollárról 36-ért vittem le az árat...

(#29676) -=RelakS=- válasza V/ (#29674) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

"majd eleje, közepe és vége részekből pár percest csináltam"

Milyen progival? :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29677) V/ válasza -=RelakS=- (#29676) üzenetére


V/
Topikgazda

(#29678) -=RelakS=- válasza V/ (#29677) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Köszi, ezt otthon szemügyre veszem.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29679) csaba17


csaba17
senior tag

ismerős küldött egy linket
mobilon van free shipping, gépről nincs csak registered air mail, miért?
más dolgokat is megnéztem, nincs ingyenes szállítás.
?

(#29680) -=RelakS=- válasza csaba17 (#29679) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nekem mobilon és gépen is az 59 centes ordinary small packet a legolcsóbb.

Be van mindkét helyen állítva, hogy Magyarországra kell szállítani?

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29681) anonymus89


anonymus89
addikt

Kedves V/!

Érdeklődnék, hogy gondolom ne aggódjak még az Aliexpress Standard Shippinges módszer miatt, amit látok tranzit országon keresztül érkezik.
15-e óta DEHNHY-ben van

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#29682) SenorGrande


SenorGrande
senior tag

Sziasztok.
Két csomagra várok (zsblámpa, és wifi adapter), mindkettőnél lejárt a 60 nap, mindkettőt meghosszabbították.
A wifi adapteres eladó "sajnálja", és az írta, indítsak dispute-ot.
A zseblámpás regényt írt, hogy felvették a kapcsolatot a "shipping company"-vel (?!), a csomag már az országban van; ne törődjek a tracking numberrel, az már megváltozott, várjak, stb.

Van értelme ezekre várnom? Vagy nyissam a dispute-ot, és kész?
Tudom, senkinek nincs varázsgömbje, de a tapasztalatok mit mutatnak? Ha valami nem érkezik meg 60 nap alatt, van még utána rá esély? Azért ez elég sok idő szerintem.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)

(#29683) csaba17 válasza -=RelakS=- (#29680) üzenetére


csaba17
senior tag

ship to hungary, átállítottam, majd vissza és megjavult, köszi a tippet :)

(#29684) sloja válasza fairi (#29675) üzenetére


sloja
tag

Volt ugyanilyen esetem, én visszaírtam, hogy nem fogok olyat megjelölni ami nem igaz. Utána mégis elküldte. :)

(#29685) V/ válasza anonymus89 (#29681) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem a legutóbbi ilyen így érkezett.

(#29686) anonymus89 válasza V/ (#29685) üzenetére


anonymus89
addikt

Köszönöm, akkor még várnom kell.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#29687) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Sziasztok!
Az alábbiak alapján ez a csomag hol járhat?
Ugyanis ismerősöm nem kapta meg, se a postaládában nem volt, se értesítőt nem kapott róla.

Eladó 2db új Galaxy S23 tok: https://tinyurl.com/4nuerynw

(#29688) fairi válasza sloja (#29684) üzenetére


fairi
addikt

váltig állítja a csomagot nem tudja hazánkba küldeni. Kínát nem hagyta el, visszaküldik neki. "Due to logistics reasons, the parcels of this country are always returned." sima kameralencse, semmi extra...

(#29689) pulutodurumo válasza zolikaDB (#29687) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Mi a szám? De ebből az látszik, hogy kézbesült. Más számát kapta, írjon az eladónak.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29690) fery02 válasza V/ (#29610) üzenetére


fery02
addikt

Köszönöm!
Kicsit ugyan lehet elkerültük egymást, de már közben nem is téma.
Inkább más érdekelne!

Kettő problémás rendelésemnél is egyből Dispute-t nyitottam, ahelyett, hogy ráírtam volna közvetlenül az eladókra.
Azt gondoltam, hogy ez egy teljesen normális és békés eljárási mód, ahol kiválasztható sablon válaszok segítségével gyorsan lehet ügyet intézni.

Közben megtudtam, hogy ez a Dispute dolog az eladók "imizsét" sérti és egyiküknél már sajnos kifutottam a mégsézési időből és végigfutott a Dispute a kért feltételeimmel én meg utána nem győztem elnézést kérni az eladótól a tudatlanságomért.

Tényleg látszik az az eladón, ha a közelmúltban Dispute ügybe keveredett?
Ha igen, érdemes lehet talán még Alinak írni, hogy szeretném, ha adott eladón nem látszana a Dispute-om?

[ Szerkesztve ]

(#29691) V/ válasza fery02 (#29690) üzenetére


V/
Topikgazda

Rosszul tudod: Közben megtudtam, hogy ez a Dispute dolog az eladók "imizsét" sérti
Ez a rendszer van a problémák rendezésére biztosítva.
Ha az eladó nem hajlandó a problémádat orvosolni és eljut odáig hogy az AliExpressnek kell dönteni, akkor lehet negatív hatása az eladóra.
Megjegyzem: van lehetőségük az adott döntés felülbíráltatására is.

Ha szállítás közben megsérül, vagy gyári hibás az miért az eladónak lenne felróva, annyira az AliExpress-nél sem hülyék?
Gond van, jelzed a dispute felületen, az eladó megkapja (néha el kell olvasni az üzletmenet e-mailjeit, üzenteit), reagál rá valamit, ha neked is megfelel akkor félbeszakítod, törlöd a dispute-t ez akkor egy nem létező dolog, semmi hátránya nincs belőle az eladónak.
De!
Nem érkezik meg és a rendszer lezárja a vásárlást van 15 napod dispute indításra, nem teszed mert kapsz egy olyan ígéretet egy üzenetváltás során hogy elküldi újból. Vagy meg teszi vagy nem, vagy elveszti a posta vagy nem, de te a 16. naptól már semmiféle kárpótlást nem fogsz kapni.
Pénzt visszaküldeni, úgy hogy az eladónak ne számolják fel az eladás után a jutalékot csak dispute keretében lehet. Ha ő azt jelzi az AliExpressnek hogy a probléma megoldás módja a pénz visszaküldése akkor a pénzed visszakapod és ha olyan oka van ami nem az eladó hibája akkor ő sem fog fekete pontot kapni.
De ha kamu az amit leírt a hirdetésben akkor nagyon nem érdekel bennünket a az eladók "imizse"
Szóval ha nem akarsz "tudatlan" lenni, akkor nyugodtan használod a dispute rendszert és nem kérsz elnézést ha téged valami kár ér és azt szeretnéd lerendezni.

[ Szerkesztve ]

(#29692) Csiguuusz válasza SenorGrande (#29682) üzenetére


Csiguuusz
kezdő

Nálam ha valami nem érkezett meg 60 nap alatt, az idő letelte előtt néhány nappal kértem vásárlói védelem hosszabbítást, kivétel nélkül mindig meg is kaptam.

Volt olyan esetem, hogy regisztrált(!) küldeményem 1 hónapot a lengyeleknél dekkolt, írtam nekik e-mailt, azt kaptam, hogy náluk nincs. Kínában nincs, a magyar postán nincs. Aztán hogy hogy nem, de mégis megindult a lengyelektől a cuccom és szerény 86 nap alatt ide is ért. :DD Az eladó 2x is hosszabbított nekem védelmet.

A másik csomag épp tegnap érkezett meg, totál free shippinges minden, védelmi idő hosszabbítás meg a szokásos eljárás, aztán mégis megkaptam. 88 nap. :))

A pozitív rekord 7 nap volt, a negatív eddig ez a tegnapi 88 napos. Tehát simán megjöhet 60 napon túl is. Az utóbbi csomagok is 65-72-75 napokra jöttek, szóval érdemes várni. :D A hazai postán is csücsült már csomagom 1 hónapig napra pontosan, mire megérkezett.

(#29693) fa4hu


fa4hu
őstag

Sziasztok!

Vásároltam egy kisebb értékű terméket, ami használhatatlan állapotban érkezett meg. Írtam az eladónak, aki hosszas alkudozás után azt ajánlotta fel, hogy ad kupont, azzal újra meg tudom vásárolni, és újraküldi (lassan ért ide a sérült termék, így már nincs sok vissza az alis védelemből, azt meg nem tudom, ő mennyit tudna azon hosszabbítani).

Rosszul gondolom, ha kuponnal veszem, azaz gyakorlatilag nem fizetek az újraküldésért, és az nem érkezik meg, vagy megint pocsék állapotban, akkor a kuponra/ingyenességre való tekintettel nem tudok visszatérítést kérni?

Előre is köszönöm a segítséget!

(#29694) V/ válasza fa4hu (#29693) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden az újraküldésre nincs garancia. Az eredeti vásárlásnál lehet kérni vagy emelni a szállítási védelmet ha még nem igazoltad le a megérkezést.
De! Ha nem érkezett meg akkor nem lehet hibás. :F
Az eladó csak akkor kapja meg a vételárat ha te leigazolod vagy rendszer lezárja a vásárlást, mert letelt a szállítási védelmi idő és ha egyik esetben sincs dispute indítva.
A szállítási védelem még emelhető max 60 nappal. Tehát működhetne hogy legyen még védelem, de az eredeti vásárlás keretei közt.

[ Szerkesztve ]

(#29695) fa4hu válasza V/ (#29694) üzenetére


fa4hu
őstag

Szerencsére még nem igazoltam le a megérkezést, csak írtam az eladónak.

Köszönöm a tanácsod, kardoskodom a védelmi idő meghosszabbítása és az újraküldés mellett!

(#29696) internetezoo


internetezoo
senior tag

Ma jött ez a track info:"2019. 05. 20. 22:07 - Order information received by carrier"
Akkor megkapta a magyar Posta és majd hozza?

[ Szerkesztve ]

(#29697) V/ válasza internetezoo (#29696) üzenetére


V/
Topikgazda

A Magyar Posta nyomkövetője mit mutat? Ha semmit, akkor ez egy nem nyomkövetett küldemény bejegyzése, de ez még az hogy a szállítóhoz beérkezett.
Order information received by carrier ez még csak a szállítás megrendelés kategória szokott lenni. Ha LP001...... akármi ezt ne vedd semmi érdemleges információnak.
Ezt például április 15-én kaptam, nem dekkolt 21 napig a postán

[ Szerkesztve ]

(#29698) fery02 válasza V/ (#29691) üzenetére


fery02
addikt

Nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást! :R

Ennek ellenére a továbbiakban először majd azért csak üzenetben írok probléma esetén.
Ez a Dispute dolog akkor csak úgy "látszik meg" az eladón, ha Aliexpress-nek kell beleavatkoznia a végén és az eladó ellen dönt.
Na de ilyen helyzetbe azért szerintem nehezen fogok kerülni, kompromisszum kész tudok lenni (ha nem GearBest-esekkel kell szórakozni, hozzájuk külön képesség kell).
Az "elnézésgetés" akkor tényleg felesleges volt.

Pár napja egyik februári, még meg nem érkezett rendelésem esetén zártam a közben indított Dispute-ot az eladó kérésére, mivel állítása szerint majd Dispute zárás után küldi a refund-ot.
Ha normális eljárás a Dispute, akkor ő miért nem abban részt véve akarja intézi a refundot, hanem miért Dispute-on kívül? Valamiért csak nem jó az neki.

Azóta nem írt mondjuk semmit és refund sem jött, 6 nap van még a Purchase Protection-ból. Azt már persze nem fogom hosszabíttatni megint (februári rendelés ugye).
A Purchase Protection jelenti azt amit írtál, hogy "a rendszer lezárja a vásárlást"?
Ha igen, akkor még azon a 6 napon felül lesz még ugye plusz 15 napom egy újabb Dispute nyitásra, ha végleg nem történik semmi sem majd közben.

[ Szerkesztve ]

(#29699) V/ válasza fery02 (#29698) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a zárás után küldi az sajnos átverés, a te eseted is bizonyíték rá. Ha tényleg komolyan gondolná akkor már valamilyen módon eljuttatta volna neked a pénzt, általában rákérdeznek arra hogy van-e PayPal-od és oda küldi, mert az AliExpress ki karja hagyni.
Ha Cancel volt a dispute, akkor persze megy a lejárat után, de egyértelmű hogy be akar csapni. Én is adtam most egynek + 1 hét haladékot, de ha péntekig nem jön meg (nem valószínű) akkor akár testszik neki akár nem kérem vissza a pénzem, az utóbbi időben 21-30 napon belül megérkezett amit megvettem, a 70 nap már nekem is sok.

(#29700) fery02 válasza V/ (#29699) üzenetére


fery02
addikt

Hát ha 3,15 dollárért ilyet csinál, akkor azt kicsit furállom, de kinézhető persze.
Nyílván engem sem vágna földhöz, csak szeretem a korrektséget, náluk egyébként is be van kalkulákva, ha rajtuk kívül eső okok miatt nem jut el a csomag a címzetthez, akkor kártérítés.

Ezt is hallottam már igen, hogy PayPal után kérdezősködhetnek és bár nekem akár az is jó lenne, a korrektség jegyében nem mennék bele.
Majd újra lesz nyitva a Dispute és kész.

Mondjuk itt nem is tudom mi másra számítana ebben az esetben, ő is látja, hogy értek a Dispute nyitáshoz. :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.