Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29201) sambenez válasza Gabi9 (#29200) üzenetére


sambenez
addikt

Ennyi idő után teljesen felesleges.

(#29202) ThEYeTi


ThEYeTi
újonc

Sziasztok!

Rendeltem Aliról egy terméket kb 30 dollárért. Úgy egy hónap után visszaérkezett a feladóhoz. Írtam neki, megbeszéltük, hogy visszafizeti az árát. Ez rendben is van, de paypal-re akarja visszautalni. Nem a kártyámhoz rendelt bankszámlára kéne rögtön visszakapjam a pénzt ?

(#29203) pulutodurumo válasza ThEYeTi (#29202) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Ha indítasz disputeot, akkor visszamegy a számládra. Az eladó azért akar PayPalon kártalanítani, mert annak nem lesz nyoma, az AliExpress nem fogja tudni, hogy (az eladó vagy a szállító cég) elszabta. Ez csak azért nem jó neked, mert a PayPal jutalékot von le az összegből, így te 1-2$-ral kevesebbet fogsz kapni, valamint a pénz a PayPal egyenlegeden lesz. Utóbbi nem is olyan rossz, mert nem lesz valuta váltás, így ha el tudod költeni, spórolsz egy kicsit. Feltéve hogy a PP accountod $-ban van, és nem forintban. Ha ezt választod, feltétlenül kérd meg, hogy többet "utaljon", hogy fedezze a jutalékot.
Egyszerű megoldás: dispute.
Jófej vagy az eladóval: PayPal.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29204) ThEYeTi válasza pulutodurumo (#29203) üzenetére


ThEYeTi
újonc

Köszönöm szépen a válaszod!
Jó fej leszek vele. :D

(#29205) krizoli


krizoli
tag

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Eddig csak párszor rendeltem Ali-ról, és azok is csak pár dollárba kerültek. Most drágább terméket vennék, amit egy helyen meg is találtam, hogy Olaszországból küldik így ha minden igaz még áfa és vám mentes is. A lényegi kérdésem az volna, hogy tapasztalataitok alapján ha drágább terméket vásároltatok, akkor mindig eredetit kaptatok, jó állapotban?

A segítségeteket előre is köszönöm

(#29206) pulutodurumo válasza krizoli (#29205) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Linket dobj be légy kedves. Úgy sokkal könnyebb.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29207) atyca


atyca
senior tag

Sziasztok!
Egy év a gari a cuccokra?
Van egy Xiaomi Mijia Electric Shaving Razor borotvám, a pengéinek rajtaütés szerűen kiment az éle, vagy valami.
Lényeg, hogy nem vág, csak zörög.
Május elején lesz egy éve, hogy vettem.
A dispute gomb még él a termék mellett.
Onnan támadjak, vagy az eladóval levelezgessek?

[ Szerkesztve ]

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#29208) V/ válasza atyca (#29207) üzenetére


V/
Topikgazda

No ez nem stimmel.
Ha megérkezik le kell igazolnod hogy megérkezett, onnantól van 15 napod dispute-t indítani.
Ha nem tetted meg, akkor a szállítási idő lejártakor a rendszer lezárja és onnantól van 15 napod dispute-t indítani.
Ha a 15 nap letelt akkor vége a dolognak.
A garanciális dolgokra az AliExpress nem vállal, nem biztosít semmit, legfeljebb az eladó. Vele kell konzultálni, hogy mennyi időt biztosított és hogyan tudod igénybe venni.

[ Szerkesztve ]

(#29209) krizoli válasza pulutodurumo (#29206) üzenetére


krizoli
tag

Szerkeszteni már nem tudom így itt: [link]

(#29210) atyca válasza V/ (#29208) üzenetére


atyca
senior tag

Igazad van, rosszul írtam.
Szóval van egy open dispute felirat a rendelt terméknél.
Rákattintva az eladóval való kapcsolatfelvétel felé terel.

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#29211) V/ válasza atyca (#29210) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg írt-e valami garanciát és kérdezz rá. Nem veszítesz semmit az időn kívül.

(#29212) pulutodurumo válasza krizoli (#29209) üzenetére


pulutodurumo
őstag

A bolt régóta működik, a termékkel jók a tapasztalatok.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29213) Inhouse válasza V/ (#29211) üzenetére


Inhouse
őstag

Van egy 02.21-es rendelésem (több volt aznap, a többi már régen megérkezett), ami még nem jött meg. A többinél nem működött a követés, elindult aztán sehova tovább, megérkezett, jelöltem. Ehhez viszont jött tracking infó, az Ali szerint 04.08-án beérkezett az országba. A legtöbb követő oldal is csak idáig látja, kivéve egyet, ahol 04.13-án elvileg megérkezett a helyi postára. Most 17-e van, nincs nyoma a postaládában. A helyi postán van értelme érdeklődni? Milyen infóval érdemes? 6nap van még hátra...

Üdv Inhouse

(#29214) V/ válasza Inhouse (#29213) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi lenne a nyomkövetési szám? Ha 13-én tényleg ott lett volna legkésőbb ma kézbesítették volna.

(#29215) johniee válasza Inhouse (#29213) üzenetére


johniee
senior tag

Sziasztok.
Ha ez vigasztal, nekem 2.5 hónap után érkezett meg egy rendelésem Ali-ról :))

Más kérdés: ha az Aliexpress jelszavamat megváltoztattam és azóta PC-n Chrome böngészőben állandóan kéri a jelszót bejelentkezéskor (mert kitöröltem az előzőt), mit tudok tenni, hogy ne kelljen mindig beírni? :F

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#29216) V/ válasza johniee (#29215) üzenetére


V/
Topikgazda

A Chrome Google Smart Lock mókája, onnan is törölni kellene, mert mindig rosszat szed elő.

(#29217) Inhouse válasza johniee (#29215) üzenetére


Inhouse
őstag

Köszi. Vigasztal! :)

Üdv Inhouse

(#29218) fairi válasza johniee (#29215) üzenetére


fairi
addikt

Tényleg ennyire késő csomagoknál mily gyakori az h megjön.
Kb hány 60 napot elérő csomag érkezik meg és hány nem?
Nekem is van egy 66 napos.

(#29219) krizoli válasza pulutodurumo (#29212) üzenetére


krizoli
tag

És itt, ha Olasz raktárból küldik az azt is jelenti, és a 2-5 nap az valós lehet (elvileg 7 nap a garantált maximum) vagy ez is olyan mint más kínai oldalakon a priority line megoldás?

(#29220) pulutodurumo válasza krizoli (#29219) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nem hinném hogy olyan mint a GB EU priority. Ahhoz kell 2-3 hét. Ha Kínából küldené, hülye lenne egy hetet ígérni. Azt nem tudjuk ténylegesen mennyi idő alatt fog ideérni, de 10 munkanap szerintem a reális maximum.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29221) johniee válasza fairi (#29218) üzenetére


johniee
senior tag

Nekem több mint 1 év alatt 100 rendelésből csak 2 nem érkezett meg :)

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#29222) fairi válasza johniee (#29221) üzenetére


fairi
addikt

Hány volt ami túllépta a 60 napot, és valamikor 90. nap előtt megérkezett

(#29223) atyca válasza V/ (#29211) üzenetére


atyca
senior tag

Küldjek videót, írta a kicsi kínai.
Arról, hogy nem vág.
Parádés :))

Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)

(#29224) V/ válasza atyca (#29223) üzenetére


V/
Topikgazda

Most talán egy nyulat tudsz hirtelen találni amin megtudod mutatni hogy nem vág. De egy iskolai ecset talán jobb lesz, ne a nyuszikat bántsuk. :Y

(#29225) tobias40


tobias40
veterán

Aliexpress-re nem tudtok "általános" kupont ami mindenre jó? ;]

(#29226) quailstorm


quailstorm
nagyúr

Hello!

Erre a termékre kaptam egy shipping cancelledet. Mi a teendő ilyenkor? Csak itt árulják az alkatrészt, és vétel előtt lefotóztattam az eladóval, hogy az-e, amilyen a törött, és az volt. Ennek ellenére szerintem fel se adta.
Gondolom nyomjak dispute-ot, de nekem a termék lenne a legjobb, nem a pénz vissza. Mit tehetek ilyenkor?

(#29227) V/ válasza quailstorm (#29226) üzenetére


V/
Topikgazda

Több oka is lehet ha törlik a szállítás, egy része valódi ok amit nem tud az eladó befolyásolni, nem részletezném.
Egy üzenet az eladónak hogy azt az információt látod hogy ezzel a nyomkövetési számmal törölve lett a szállítás, legyen szíves tájékoztasson róla hogy akkor mi a helyzet.
Mi érdeke lenne hogy ne adja fel? Amíg nem igazolod vissza hogy megérkezett nem kapja meg a pénzt az AliExpress-től.
Ha szállítási védelmi idő lejár és nem kapod meg az AliExpress-től rögtön visszakapod a pénzt.
Csak kamuzna a szállításról hogy te 60 nap után kapd vissza a pénzt? Szereti szívatni az embereket? Mert anyagi haszna az nem lenne belőle.

[ Szerkesztve ]

(#29228) quailstorm válasza V/ (#29227) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Írtam neki, hogy nézzen mi van, de csak annyit válaszolt, hogy jó nézi, érdemi választ nem várok.
A boltnak elég rossz értékelései vannak, de az inkább a minőség miatt.
Mivel ez egy kifutott termék, lehet nem tudta feladni (mert nem is létezik), amit viszont azért nem hiszek, mert fotót váltottunk, és ott volt az asztalán.

Redditen azt olvastam ez a cancelled olyan, hogy bejelenti a csomagfeladást, de nem adja fel, és a posta megszünteti azt a csomagot. Ez 12-én történt.

Egyébként Aliexpress free shipping, amivel jött volna.

[ Szerkesztve ]

(#29229) V/ válasza quailstorm (#29228) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondold végig mi haszna lenne belőle abból hogy nem küldi el? Arra próbáltam utalni aóhogy az teljesen értelmetlen dolog lenne, semmit nem kap, ha nem sikerül a kettőtök közti üzlet.
Amit a olvastál az R-en az nem működik, a posta nem írogat be a te vásárlási adataidba az AliExpress-en, enyhe csúsztatás, annyira nem nyílt rendszer, meg ott más marhaságokat is szoktak írni.

Pl. a sérült csomagolás miatt nem engedik ki az ottani kicserélő központból visszaküldik a feladónak, a hozzárendelt nyomkövetési szám érvénytelen lesz, kénytelen azzal a számmal a szállítást megszakítani. A visszaküldés em mindig hozzátörténik, mert egy logisztikai céget bízott meg a szállítással.
Az újbóli elindítás új nyomkövetési számot igényel, mivel amaz "lejárt".

Kérdezted mi lehet csinálni, de ezek szerint azt meg tetted, több opció nincs.
Biztos lesz aki azt írja hogy indíts dispute-t, de az nem megoldás.Feltéve ha elfogadják.

[ Szerkesztve ]

(#29230) quailstorm válasza V/ (#29229) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Semmi haszna nem lenne, csak mivel ez a termék 2015-ben kifutott, feltételeztem hogy esetleg nem is létezik a valóságban, csak tévedésből hirdettek meg belőle 20-at. Ennyi.
Majd megpróbálom lesakkozni az eladóval, de ha közeleg a vásárlóvédelem lejárta, akkor gondolom nyomjak egy dispute-ot.

(#29231) V/ válasza quailstorm (#29230) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, de hol tart a nap számláló? És ez a shipping cancel nem jelenti azt hogy nem fogod megkapni, több alkalommal volt nálam is ilyen, megkaptam a védelmi idő alatt.
Ilyen tévedések amit írsz, tévedésből hirdetés feladás,nem igazán életszerű, mert ezért fizetni kell, arra azért odafigyelnek.

[ Szerkesztve ]

(#29232) quailstorm válasza V/ (#29231) üzenetére


quailstorm
nagyúr

37 nap pár óra van hátra a confirm order received-ből. (vásárlóvédelem)
Tracking szerint Apr. 13-21-közt kellett volna érkeznie.

(#29233) V/ válasza quailstorm (#29232) üzenetére


V/
Topikgazda

A kellett volna megérkezni az nem jó értelmezés, ez van írva Estimate delivery time = Becsült szállítási idő
Ez nem jelent semmit, egy statisztikai adat. Van aki le sem igazolja, vagy nem akkor amikor megkapja és így számolja a rendszer a statisztikát a visszaigazolások alapján egy adott ország egy adott szállítási típus. Mondjuk úgy hogy arra nem igazán érdemes alapozni.Túl nagy a szórás.

(#29234) user112 válasza V/ (#29186) üzenetére


user112
senior tag

Miután 3 nap után sem válaszolt az eladó, hogy pontosan mi is a szándéka a rendeléstől eltérő termékre; leigazoltam az átvételt 18.-án és egyből nyitottam a vitát is, 70%-os kártérítésre.
Jött is az eladótól egy üzenet egyből -gondolom automata- , hogy "positive 5 stars feedback" legyen.
1 napot kellett várni, az eladó nem is írt hozzá:

AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 11.00

AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 11.00

Akkor ezzel vége? 11$-al kevesebben fogok fizetni érte?

[ Szerkesztve ]

(#29235) V/ válasza user112 (#29234) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, 11 $-t visszakapsz a kifizetett összegből. :)

(#29236) Kija válasza V/ (#29233) üzenetére


Kija
aktív tag

És mi van akkor ha az eredeti Purchase Protectio 04.26-án járt volna le, de ezt az eladó mindenféle egyeztetés nélkül meghosszabbította 05.11-re. Az Aliexpress szülinapi akcióban 03.31-én kedvezményes áron rendelt, 04.03-án szállítottnak jelölt EU raktáras termékre 5-7 nap szállítást írt, de ahogy korábban írtad az inkább 6-8 nap, de már az is letelt. Ráadásul a TN alapján Spanyolországból küldte volna, de az utolsó levele alapján Németországban adta fel.
Persze azóta sincs mozgás a TN alapján, így valószínű, hogy csak az időt húzza...
04.26 után indíthatom a Disputot?

(#29237) V/ válasza Kija (#29236) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, 05.12-től. Nekem is most emelte az egyik eladó a március 3-án vásároltat május végéig
If your order does not arrive on 2019-05-29 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Nálad is ez van írva csak a dátum 2019-05-11, így a követő nap indulhat a dispute.

[ Szerkesztve ]

(#29238) Kija válasza V/ (#29237) üzenetére


Kija
aktív tag

És akkor ezzel eljátszaht még egy ideig?
Azt hiszem nem Dispute-ot nyitok, hanem írok az aliExpressnek és becsatolom a teljes levelezést, meg felhívom a figyelmet, hogy nem csak velem játszotta ezt el a kereskedő. Az akció után látványosan megszaporodtak az enyémhez hasonló panaszok a kereskedő feedback-jében.

(#29239) Flashy válasza Kija (#29238) üzenetére


Flashy
veterán

eljátszhat, de mivel a pénz nincs nála, simán az ilyen időhúzásnak nincs sok értelme. akkor van értelme, ha jóval később adta fel, mint ahogy bekattintotta hogy feladva, de a csomag elvileg érkezik majd, és nem akarja hogy túl korán visszakérd a pénzt. esetleg ha nagyon csalást szimatolunk, játszhat még arra, hogy egy kicsit tologatja az időt, te elfeledkezel róla, aztán egyszer majd lejár és megkapja a pénzét.

(#29240) Dluinet válasza Kija (#29238) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Sokszor túlvállalják magukat, vagy a gyártó nem tudja a kívánt mennyiséget leszállítani.
Arra játszik az eladó, hogy megkapd a terméket, ő pedig a pénzét, csak ez időbe sok időbe kerül.
Ilyen akciók alkalmával én tisztában vagyok, hogy sokkal később fog megérkezni a termék.
Ezért ha valami gyorsan kell, sosem akciós időszakban veszem meg.
Most is van egy termék, amit Marc 29-én vásároltam és még nem adta fel, de nem érdekel, majd megérkezik.
Egy USB kábelem, meg Feb 03 óta úton van.

Időhúzásban a rekord nálam olyan 6 hónap, de megkaptam, amit vásároltam.

Ilyeneken kár izgulni, vitát csak akkor indítok amikor lejárt a szállítási határidő.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#29241) Kija válasza Dluinet (#29240) üzenetére


Kija
aktív tag

Továbbra sem értem miért nem online az adott kereskedés készletfigyelése. miért engedi megvásárolni és kifizettetni, ha nincs már raktáron?

(#29242) Zola007


Zola007
veterán

Rendeltem egy 27 dolláros műszaki cikket, amit érvénytelenített az Ali bankkártya problémára hivatkozva.
státusz: "order closed"
Azonban a pénzt levonták :F
Mennyi időn belül kellene visszakapnom?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#29243) V/ válasza Kija (#29241) üzenetére


V/
Topikgazda

Az AliExpress biztosít egy hirdetési felületet, a külső bolti raktári készlet több okból sincs bedrótozva ide.
Amit írsz egy teljesen különálló webshopnál működhetne, de azoknál sem mindenki csinálja így.
A virtuális piacokon itt, eBay, Vatera senki nem rendeli össze. Nem is lenne értelme.
Ha valamiből több darab van akkor minden eladással csökken a megadott mennyiség, de ha 1 db valamije van 100-at ír be, akkor persze lehet még rendelni 99-et.

(#29244) V/ válasza Zola007 (#29242) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyás vásárlás folyamatát nem szabad elfelejteni. Ha fizetsz kártyával akkor a bankod zárolja az összeget, ha a kereskedő leigényli akkor pár nap múlva el is utalják neki. A zárolás minimum 24 óra és ez rögtön a fiztés pillanatában kezdődik. Ha sztornózva lesz a vásárlás akkor a minimum zárolási idő után a bankod kap egy sztornó értesítést és az alapján felszabadítja a pénzt. Ezek a mókák természetesen csak akkor működnek a a bank is dolgozik, tehát az ünnepnap és a hétvége kiesik.
Minimum 24 óra a pénz visszafordítás kezdete és azután a bankod könyvelési folyamata a meghatározó,1-4 munkanap.

[ Szerkesztve ]

(#29245) Zola007 válasza V/ (#29244) üzenetére


Zola007
veterán

köszönöm

nem zárolva van, hanem lekönyvelve 17-i dátummal
16-án volt a vásárlás, aznap törölték a rendelést
ránézek majd jövő hét közepén

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#29246) V/ válasza Zola007 (#29245) üzenetére


V/
Topikgazda

Péntek kiesett, de legkésőbb szerdán a számládon lesz.

(#29247) Dluinet válasza Kija (#29241) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Nincs készlete, nincs raktára, csak például összevár 50 rendelést, azután kéri le a gyártótól/nagykereskedőtől.
Nagy részük otthon ül a számítógép előtt, egy 2x3 méteres "lakásban", onnan intézi az eladásokat.
Még a saját ruhájának sincs helye, nemhogy árukészletnek.

Itt ne gazdag kereskedőket képzelj el, hanem megélhetésért küzdő egyszemélyes vállalkozásokat.
Az official shop-okat már tényleg cégek vagy megbízottjaik üzemeltetik.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#29248) pulutodurumo válasza Dluinet (#29247) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nem azért mert nem hiszem el, de erre van valami forrás?

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29249) Dluinet válasza pulutodurumo (#29248) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Ilyen egyszerű eladóak lenni.
A cégek nem közvetlenül alkalmazottat fizetnek, hanem kiszervezik egyéneknek, akik nem fizetést kapnak, hanem az eladási marzsból van jövedelmük.
Így a cégeknek nem kell az alkalmazottal, fizetéssel, motiválással meg munkaidővel bajlódniuk. Ha rosszul megy az eladás az a egyén baja lesz, a cég meg leszarja, hogy miből él.

Az Amazon is hasonlóan, de durvábban használja ki az eladókat.
Csak az Amazon a megoldotta a termékek raktározását a saját raktárában, így a raktárkészlet nyilvántartását, és a csomagok kiszállítását is.
Itt egy cikk, ha nagy nehezen betölt, 20× legalább kell frissíteni mire bejön. Ebből lesz rálátásod a hasonló cégek működésére.

Az ebay pedig inkább a Vatera-ra hasonlít.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#29250) Norby86


Norby86
őstag

Sziasztok!

Úgy alakult hogy az új bankkártyám miatt fel kellett vinnem a bankkártya adatokat az Alipay-ba (hogy aliexpresszen a megszokott módon fizessek) és itt vettem észre hogy a Settings menüben az SMS verification mobile phone menünél ha rákattintok, nem tudom módosítani az ezer éves telefonszámomat. Már régen új számom van. Ezt hogyan tudnám módosítani? Egyáltalán ez a szolgáltatás idehaza működik?

-Norbi-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.