Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29851) V/ válasza fecus (#29850) üzenetére


V/
Topikgazda

A Found Processing az az eladó felé a pénz eljuttatást az AliExpress részéről jelentené amikor leigazoljuk hogy megérkezett. Hogy nálad miért ez van kiírva el sem tudom képzelni.
A vásárlás View detail-jára kattintva a megnyíló ablakban a Status: mi lenne?
A töröltnél ez szokott lenni:
Status: Finished
Reminder: The buyer has cancelled this order.

A vásárlás hogy mondtad vissza? A Cancel-re kattintottál?

[ Szerkesztve ]

(#29852) fecus válasza V/ (#29851) üzenetére


fecus
őstag

Ugyanaz Found processing

Valószínű cancell-el. Biztos, hogy az Ali orders list oldalán.

[ Szerkesztve ]

"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

(#29853) V/ válasza fecus (#29852) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez mint látod egy befejezett vásárlás, Reminder: Order has been completed. ezért van az írva hogy megy a pénz az eladóhoz, amire utaltam. Ez szokott történni ha leigazoljuk azt hogy megkaptuk a terméket.
Ez nem hiba.
Ha megkeresed a My Orders menüpont, Manage Feedback menüpontban ezt a vásárlást ott mi látható. Vagy a
Orders Awaiting My Feedback fülön vagy a Published Feedback fülön látod. Az Order Closed mutatja a lezárás idejét.
Ha véletlenül teljesítettre zártad a tegnapit akkor gond van.

[ Szerkesztve ]

(#29854) Imree970


Imree970
csendes tag

Sziasztok!
Rendeltem Alin egy nyakláncot, másikat küldött. írtam az eladónak, szerinte a raktár volt a hibás és ezt javasolta nekem: "You can make a new order, I adjusted its price to $ 0.1, Then you pay for it, because it will be able to get a new tracking number! ".
Ez tiszta jó meg minden. de amint beraktam ugyanazt a terméket az árán nem volt semmi változás :F .
Kérdés: ha már ő tényleg megváltoztatta az árát, azt én honnan tudom meg?

Ha az ellenség lőtávolom belül van akkor te is :-)

(#29855) V/ válasza Imree970 (#29854) üzenetére


V/
Topikgazda

Lásd az Összefoglaló, 11. Gyors tippek, Néhány tipp a könnyebb kezelhetőség érdekében, 6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.
Ezt kell tenni.

[ Szerkesztve ]

(#29856) fery02 válasza V/ (#29845) üzenetére


fery02
addikt

Köszönöm!
Tehát akkor ezekhez webes felületen kell nézelődni, az app-ból úgy tűnik nem minden funkció elérhető.
Annyira ritkán használokm a webes felületet, hogy nem is jutott eszembe, hogy ott is szétnézzek. 🙂

Az a "Send" gomb meg tudom persze, hogy mi, csak azt nem tudom, hogy ott konkrétan mit küldök el az eladónak vele.

(#29857) pulutodurumo válasza fery02 (#29856) üzenetére


pulutodurumo
őstag

A termék linkjét, amiről szó van. A frissítés előtt ez automatikusan ment, mostmár nem.

Ma kérdeztem egyet, terméklapon küldtem egy üzenetet, erre visszaírt az eladó, hogy oké, de mégis melyik cuccáról van szó?

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29858) fecus válasza V/ (#29853) üzenetére


fecus
őstag

A Managed Feedback oldalon minden fül 0-s. Semmi sem vár feedback-re.

"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

(#29859) V/ válasza fecus (#29858) üzenetére


V/
Topikgazda

Soha nem adtál még értékelést? Amikor leigazolod a megérkezést akkor mindig kihagyod? Vagy nem volt még vásárlásod eddig?

(#29860) fecus válasza V/ (#29859) üzenetére


fecus
őstag

Dehogynem. Ez sügér csak akkor mutatja a füleken a számot ha előbb rákattintok. Csak akkor számolja meg.
Szóval 45 értékelésem van a Published Feedback-ben és 0 a Orders Awaiting My Feedback fülön.
A Published Feedback-ben a legutolsó értékelés május 7-i szemüvegtartó. Itt sincsenek az említett tételek.
Valami nagyon félrement.
Amúgy írt az eladó, hogy szerinte mindkét tételem cancelled (én nem ezt látom) és jelezzem ha visszajött a pénz, aztán újra rendeljem meg.
Most már annak is örülnék ha visszakapnám a pénzem.

[ Szerkesztve ]

"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

(#29861) V/ válasza fecus (#29860) üzenetére


V/
Topikgazda

5 munkanapon belül vissza kerül a kártya mögötti számlára. Tényleg az lesz az egyszerűbb ha látod hogy megjött akkor megveszed újból.

(#29862) madoxx


madoxx
aktív tag

Sziasztok!

Vásároltam egy terméket egy shopból Aliexpressen.
Pár nap múlva kaptam egy üzenetet hogy nem tudják feladni, mert nem ment át a minőség ellenőrzésükön. Közben a termék árát feljebb emelték, majdnem a duplájára és továbbra is kapható. Ilyenekkel próbálkoznak:
"Could you please kindly cancel the order and choose the reason ""other ""?"


Néhány levélváltás után (megkérdeztem többször is, hogy miért árulja továbbra is magasabb áron, ha baja van?), mondta azt is hogy rendszerhiba, majd végül ide jutottunk:

"This package has been submitted to the cargo agent for investigation, from their reply, we are sorry to inform you that there are some problems in its quality.
In order to minus your loss we won't shipped out it to you.
pls just cancel this order and reorder the item you need , thanks "

Mit érdemes tenni ilyenkor? Az Aliexpress Support segítségével elérhetem hogy igenis adja fel azon az áron amiért vettem? (tracking-es PostNL szállítással)
Köszi

(#29863) V/ válasza madoxx (#29862) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs olyan lehetőség hogy te tudd kényszeríteni az eladót erre. Inkább a pénz visszakapása legyen a prioritásod.
De esetleg azt látod hogy megad egy nyomköbvetési számot és szállítottra jelöli. Várod hogy 60 napon belül megérkezzen, az 58. napon megemeli a szállítási védelmet még 60 nappal. Várod, csak nem érkezik meg, a 119. napon indítod a dispute-t, az eladó rögtön küldi vissza a pénzt. Mivel el sem küldte, csak a szívózós vevővel szívózott egyet.
Erre is van mód, de ha nem akarja elküldeni akármiért is, akkor nem erősködöm, a pénz jöjjön vissza, és 1 héten belül meg is történik, nem 130 nap után kapom meg

(#29864) Bigemperor


Bigemperor
senior tag

Feltételezem, hogy amennyiben EU-s raktárból (spanyol, lengyel) hoznak valamit elve allin, független attól, hogy kínai az eladó, nem kell számolni áfa, illetve esetleg vám költséggel.

(#29865) V/ válasza Bigemperor (#29864) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az adott raktár országában van feladva akkor biztos így van.

(#29866) Bigemperor válasza V/ (#29865) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Találtam egy shenzeni cég ajánlatát egy termékre, amin lengyel és spanyol szállítási lehetőség van a kínai mellett, rövid határidővel ráadásul, ezért gondoltam, ha onnan rendelek, akkor az tréfamentes lesz majdnem bizonyosan.

(#29867) V/ válasza Bigemperor (#29866) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól gondolod.De volt aki úgy járt hogy pont kifogyott a spanyol raktárból, az eladó úgy gondolta hogy nem spanyolba és vissza Magyarország, hanem direkt Mo-ra. Természetesen mivel Kínából jött ment az áfa levesbe.
De ez nagyon ritka. Viszont fizetés előtt egy üzenet az eladónak és megnyugodhatsz

(#29868) Bigemperor válasza V/ (#29867) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Köszi, írtam neki, kérdés, mikor sikerül neki válaszolnia.

(#29869) hacki87


hacki87
senior tag

sziasztok! van egy csomagom ami a mai napig nem jött meg. Azt írja az ali, hogy 1 nap 9 óra múlva lezárul a megrendelésem. Azt meg kell várjam vagy ha az lejár akkor már nem tudok dispute-t indítani?

(#29870) rsa4c


rsa4c
csendes tag

Az utóbbi időben egyre gyakrabban tapasztalom, hogy az ali nem enged bejelentkezés nélkül böngészgetni, hanem pár kattintás után átdob egy bejentkeztető oldalra. Ma például szinte azonnal ezt teszi (üres böngészőprofilt használva is). Más tapasztal-e ilyet, illetve van-e rá megoldás? (Az "akkor lépj be"-t nem tekinteném megoldásnak.)

(#29871) V/ válasza hacki87 (#29869) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban is foglalkozunk ezzel, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás, de meg is várhatod azután is van még 15 napod, csak egy kattintással többel tudod elérni mint most. Nem mindig engedi a rendszer az lejárat előtti dispute indítást.

(#29872) V/ válasza rsa4c (#29870) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tapasztaltam ilyet, ez az oldal van eltárolva és nem kell belépnem ha csak keresgélek. Firefox 67.0

[ Szerkesztve ]

(#29873) bigdaddy3


bigdaddy3
tag

Amit rendeltem kínai ingyen postával 20-30 napra igérték! 8 nap után érkezett kis hazánkba, és rá 4 napra már jött az értesítés hogy átvehető! Ez meglepő volt! A másik 30-50 napos :) remélem ott nem kell 45 napig várni :(

(#29874) rsa4c válasza V/ (#29872) üzenetére


rsa4c
csendes tag

Sajnos azon a linken is ugyanazt produkálja. FF67, FF52, plusz egy alternatív böngésző, mind ugyanaz. Már keresési eredményt sem ad, kategóriára kattintva is a login oldalt kapom. Terméklinkek még működnek. Még arra tudok gondolni, hogy IP cím/tartomány függő (Invitel ADSL, próbáltam IP váltást is, nem segített). Remélhetőleg időnként felülvizsgálják a feketelistájukat, ha ez az.

(#29875) V/ válasza rsa4c (#29874) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem meg böngésző vagy tűzfal biztonsági beállítás, ha van reklámblokkolód az is okozhat ilyet.
Ha ezek ellenőrizve akkor esetleg törölni a böngésző összes eltárolt dolgát, sütik, gyorsítótár, eltávolítani és újból telepíteni. Ha ők blokkolnának valamit akkor mobil app-al is korlátozva lennél.

(#29876) rsa4c válasza V/ (#29875) üzenetére


rsa4c
csendes tag

Több független böngészőprofilom van, egy részükben nincs semmilyen kiegészítő telepítve - próbáltam ilyenben is. Linuxról netezek, nincs semmi telepítve, ami beavatkozna a böngészők lelkivilágába. A külön profilok miatt a süti/cache sem lehet az ok. Az appot nem használom.

(#29877) V/ válasza rsa4c (#29876) üzenetére


V/
Topikgazda

Az app-ot azért említettem, mert az teljesen más elérés, mivel azt említetted hogy Remélhetőleg időnként felülvizsgálják a feketelistájukat, ha ez az. az app használatával kiderül, ha ott be tudsz lépni akkor nem vagy fekete listás.
Bár ilyen nincs, hiszen általában az Internetszolgáltatóktól dinamikus ip címet kapunk, kivéve az aki fix ip-re van előfizetve és nem igazán érdemes ip cím figyelést használni.
Nálam Windows van, nem Linux, így nem ismerem hogy azon ilyen böngésző profilok esetén milyen hibalehetőségek jönnek elő, de az hogy a főoldalon a keresés belépésre kényszerít az nem az AliExpress találmánya, mert akkor mindenkinél úgy működne.
A sütiket az AliExpress oldal használja, azokat tárolja el a böngésző (itt is beragadhat valami) és még Linux-on is úgy működik -mondjuk a Firefox - hogy használ gyorsítótárat, mert azt letiltva igencsak lassú lenne.

[ Szerkesztve ]

(#29878) Inhouse válasza V/ (#29877) üzenetére


Inhouse
őstag

A Telekomnál a dinamikus IP sem változik olyan sűrűn, csak szolgáltatói eszköz cserénél, vagy szolgáltatás módosításnál. Logolok párat, és atomstabilan ugyanaz mindenhol hónapok óta.

Üdv Inhouse

(#29879) V/ válasza Inhouse (#29878) üzenetére


V/
Topikgazda

Felétek nem szokott áramszünet lenni? Vagy rendszerkarbantartás a szolgáltatónál? De nem mindenkinek van Telekom.
Egy másik dolog hogy én azt vettem észre a DIGI Internetnél hogy nem mindegy sebesség szempontjából hogy melyik szerverükön keresztül csatlakozom, van amikor csak 500-al megy a dolog, eszköz újraindítás után meg 950-el az új szerverről kapott, új ip címmel.
Azért nem feltétlen biztonságos az állandó ip cím, nálam random változik így nem tudnak bemérni ;]
Persze a szolgáltató tud azonosítani ha rendvédelmiek keresgélnének.

[ Szerkesztve ]

(#29880) Inhouse válasza V/ (#29879) üzenetére


Inhouse
őstag

Szokott lenni áramszünet, de nem változik. Ez a Telekom kábelesre vonatkozik, ezért írtam azt is. Nem NAT-olt IP-k. Mint mondtam logolva van hónapokra visszamenőleg több helyszínen is.

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#29881) madoxx válasza V/ (#29863) üzenetére


madoxx
aktív tag

Köszi a választ!

Nyomtam végül egy cancel-t, de oknak nem "other reason" lett kiválasztva (ahogy kérte az eladó), hanem hogy az eladó megemelte az árat.
Meglepődésemre nem fogadta el a törlést, hanem végül feladta a csomagot, kaptam PostNL trackinget is.
Kíváncsian várom mi sül ki belőle :)

(#29882) rsa4c válasza V/ (#29877) üzenetére


rsa4c
csendes tag

Tisztáznék pár dolgot, bár nem akartam ennyire belemenni.

Firefox profilok: ezek kezelését már régen eltüntették a felhasználó elől, de azért még működik. A firefoxot a --ProfileManager parancssori kapcsolóval indítva megjelenik egy kiválasztó ablak, amivel ezek kezelhetők. Ha a böngésző el lett indítva egy profillal, a többi létezéséről nem tud, s nem változtat azokon. Egy-egy profil saját böngészőbeállításokat, kiegészítőket, előzményeket, könyvjelzőket, sütiket és cache mappát használ. Windowson a Users\név\AppData mappa alatt tárolódnak ezek (mozilla illetve firefox szóra keresve meglesznek a mappák).

De, mint írtam, más (nem mozilla) böngészőn is ugyanazt produkálta az ali. Aznap másik otthoni PC-n próbálva is ugyanazt tette.

Ami nagyjából közös az az, hogy sehol nincs olyan süti, amivel az ali rendszere engem belépve látott volna. Néhány weboldal kivételével minden sütit törlök, vásárolni pedig privát böngészőablakból szoktam.

Mára normalizálódott a helyzet, csak akkor kapom a login lapot, ha nem engedek elég szkriptet futni.

IP-cím: egy IP-ről általában eldönthető, hogy milyen szolgáltatóhoz illetve milyen régióba tartozik (lásd pl. [link]), s ez alapján egy-egy szolgáltató speciális elbánásban részesíthető (ne felejtsük, hogy az AliExpress kínai, s Kínának van egy hírhedt tűzfala).

Elnézést a tl;dr-ért.

(#29883) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok!
Ismerős megkért rendeljek pár dolgot neki Alin! Ez idáig ok, magamnak szoktam rendelgetni, tudom mit hogy! Viszont most az lenne a célszerű, ha nem az én címemre jönne, (mint eddig) hanem az Övére! Na ezt hogy tudom megoldani a legegyszerűbben? :F

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29884) V/ válasza Faterkam (#29883) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz és megadsz több címet. My AliExpress, baloldali menü My Shipping Address, Add a new address.
Fizetésnél meg választod amelyikre akarod küldeni. Mindig a default-ot adja fel, de ott a Change.

(#29885) Faterkam válasza V/ (#29884) üzenetére


Faterkam
addikt

:R :R :R

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29886) Faterkam


Faterkam
addikt

Még egy kérdés, rendeltem 2 különböző terméket, mint kiderült egy cégtől, a két rendelést összevonta az Ali. Ír az eladó, hogy az egyiket nem tudja szállítani, és mondjam én le a rendelést. De külön nem tudom, mert a 2 rendelés egybe van. A pénzt levonta természetesen! Ilyenkor mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29887) V/ válasza Faterkam (#29886) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha még egyiket sem adta fel akkor csak az egészre mehet a Cancel Order, egyértelműen látható hogy csak ez az opció van. Visszakapod a teljes pénz és megveszed újból amit tud szállítani.
Ha szállításra jelölve akkor meg külön-külön lehet dispute-t indítani így megoldható, mert akkor ott kéred a törlést

[ Szerkesztve ]

(#29888) Faterkam válasza V/ (#29887) üzenetére


Faterkam
addikt

köszi! Csak az a fura, hogy én indokoljam meg, miért nem kell, de ő nem tud szállítani. Ez rám nézve jár negatívummal?

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29889) V/ válasza Faterkam (#29888) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szokott, ha valaki nagy üzemben csinálja azt szokták figyelmeztetni, de neked van bizonyítékod hogy ő kérte, nem te találtad ki.

(#29890) Faterkam válasza V/ (#29889) üzenetére


Faterkam
addikt

Üzenetben annyit kért, hogy valamilyen indokkal mondjam le :/

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29891) V/ válasza Faterkam (#29890) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtam, ő kérte. Nem te. Legegyszerűbb indok a nincs szükségem rá.

(#29892) csaba17


csaba17
senior tag

sziasztok!

majd egy hónapja rendeltem egy távirányítós központi zár vezérlőt, az eladó fel is adta meg minden, a múlt héten már láttam, hogy beért az országba, örültem is, hétfőn látom, hogy deliveri failed: a kézbesítés nem sikerült de budakeszin...
most vagy hibás címre adta fel vagy nekem küldött hibás tracking számot.
a postán érdeklődtem a kiscsajtól, ő sem lát többet mint én de ha ott mutatja akkor oda volt címezve a csomag.

másfél napja írtam az eladónak, de ezen az új chat felületen, amit még most sem olvasott el...
hogyan tudok neki normális üzit írni?
ma már jött az értesítő email, hogy aláírták az átvételt...
vagy nyissak egyből dispute-ot?

(#29893) V/ válasza csaba17 (#29892) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a te csomagod nyomkövetési száma lett beírva.
Az adott vásárláshoz kapcsolódva írod az üzenetet amit meg is kap. Ezután vagy válaszol rá vagy nem. Nem mindig azonnal reagálnak. Ez tökéletesen működik, tudok konzultálni az eladókkal.
Többször említve itt hogy mi az eljárás ilyenkor. Legutóbbi.

[ Szerkesztve ]

(#29894) csaba17 válasza V/ (#29893) üzenetére


csaba17
senior tag

köszi az infót, sajna a tracking oldal nem írja ki a címzett nevét, de ez nem is lényeg.
várok hétfőig, ha nem válaszol akkor dispute.
most néztem a feedbackjeit, az utóbbi 1 hónapban volt egy ilyen, hogy kamu tracking és nem is válaszolt a vevőnek...

(#29895) V/ válasza csaba17 (#29894) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennél az oldalnál néha látszik a címzett is, de ha a te neved lett volna ráírva akkor nem kézbesítik, a postások annyit szokta mondani név nélkül hogy a címzettnek kézbesítve, mert ugye adatvédelem is van.

(#29896) csaba17 válasza V/ (#29895) üzenetére


csaba17
senior tag

ja igen, a linkelt postban írtad a global package tracking-et (mobilon is ezt használom egy jóideje), ott néztem én is :)

(#29897) Faterkam


Faterkam
addikt

Én nem tudom mi van az Alin, 1 héten belük másodszor kérnek, hogy egyéb okból töröljem a megrendelésem, mert nem tudnak szállítani :/

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29898) V/ válasza Faterkam (#29897) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Alin semmi, az a két eladó valamiért nem tudja el küldeni, én amit 2 napja vásároltam 10 különböző eladótól mind tudja küldeni.

(#29899) Faterkam válasza V/ (#29898) üzenetére


Faterkam
addikt

De nekem írja, hogy mondjam vissza, de a terméket nem veszi le! :/

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#29900) V/ válasza Faterkam (#29899) üzenetére


V/
Topikgazda

Az azért előfordul hogy magyar vevőnek nem hajlandó szállítani, az hogy még látod a hirdetést nem jelent semmi különösebbet. Most abban nem igazán mennék bele hogy mi az oka és hogy etikus-e, de sajnos szokott ilyen lenni.
Nincs kötelezettsége arra hogy leszedjen egy hirdetést ha véletlenül épp kifogyna belőle, így minek szedné le?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.