Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-20 19:40:04

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29701) Flashget


Flashget
félisten

Eddig ez nem igy ment nalam. Amikor kiirta a nyomkoveto penteki napon, hogy belfoldi kezbesitesre tovabb kuldve, vasarnap ez mar megtortent, kedden megkaptam. Most azonban semmi nem tortent pentek ota. Egyebkenr 1 het alatt mar ott volt a csomagom kinabol rendelestol szamitva, lassan ennyi ideje nem lesz hir rola.

Realme GT Master Edition

(#29702) V/ válasza Flashget (#29701) üzenetére


V/
Topikgazda

A helyi postán is pihenhet pár napot, szokd meg ezt is, gyakran előfordul.

(#29703) Flashget válasza V/ (#29702) üzenetére


Flashget
félisten

azota megjelent uj infokent "kezbesitesre atadva" szoveg.
mint irtam ilyen korabban x ev alatt sha nem fordult elo, amibol nekem az jon le, hogy sulyos ember hiannyal kuzd a posta..mutterhoz is szinte hetente uj postas megy volt aki ideigleneskent mondta magat, mert irodista a postanal.

Realme GT Master Edition

(#29704) V/ válasza Flashget (#29703) üzenetére


V/
Topikgazda

Én 2017 áprilistól kezdődően rzékelm csúszásokat, mind a központi részen, mind helyben.
Van amikor a hétfőn már kézbesíthető küldeményt mivel már vasárnap beszállították a helyi postára szerdán hozzák ki, pedig az előtte lévő két nap jött a kézbesítő. Szóval nem mindig az ember hiány az ok, persze az is, de ugye már nem minden küldeményt hoznak ki és azzal is csökkent a kézbesítők leterheltsége, elméletben.

(#29705) PcCar


PcCar
tag

Sziasztok!

Több éve rendelek aliról, most kaptam az első ilyen jelölésű nyomkövetést, ahogy látom, többen jártak így az utóbbi időben.

RO396843383EE

Magyar posta szerint az aktuális helyszín : DEHNHY

Más nyomkövető oldalak szerint, tegnap érkezett meg a küldemény Magyarországra,
viszont az ali rendszere szerint, már napokkal ezelőtt meg is kaptam a csomagot, visszaszámláló át is váltott 9 napra, és értékeljem az eladót. Hmm..

Jeleztem az eladónak, hogy valami gond van, egyrészt, nem kaptam semmit, másrészt, az ali szerint a feladástól számítva 5 nap alatt meg is érkezett, ami új rekord lenne.

Az eladó azt tanácsolta, nézzem meg a postaládát és érdeklődjek a postán :F
Rögtön meg is akartam nyitni a disputot, de nem engedte a rendszer, hogy még bőven időben vagyunk :F

Ez valami alis rendszerhiba, vagy találtak valami kiskaput az eladók, és ezzel trükköznek ?

(#29706) fairi válasza PcCar (#29705) üzenetére


fairi
addikt

ne pánikolj! minden ok eddig.
Szállítás Egységképző érkeztetése 2019.05.21. | 09:54 Nemzetközi Posta Kicserélö Közp.

Itt van hazánkban már, csak a posta kicserélő egyik sarkába vár valakit hogy megkezdje a feldolgozását. Ez lehet holnap vagy hetek is.

[ Szerkesztve ]

(#29707) V/ válasza PcCar (#29705) üzenetére


V/
Topikgazda

Senki nem trükközik. Hány nap van még hátra a szállítási védelemből és ugye látod a Magyar Postánál is nyomkövetést? Ott még nincs kézbesítés hanem az hogy 13-én átvették szállításra. Az is igaz.
Ezeknél két kézbesítési bejegyzést ír az AliExpress oldala a 13.-i az a németországi megérkezés, oda lett "kézbesítve". Onnan újból szállítják ide.
Nem igazán azon az oldalon kell nézegetni.
Ilyesmire számíts pár napon belül

[ Szerkesztve ]

(#29708) Ixion77 válasza PcCar (#29705) üzenetére


Ixion77
őstag

Pontosan ugyanilyen esetem van a RO396843383EE kódú szállítmánnyal.

Eredetileg az volt a trackingben hogy ekkor lett feladva: 2019-04-03 04:34:25 [GMT+8], ekkor pedig "Delivery successful": 2019-04-10 21:29:00 [GMT+8]. Az Ali nyomkövetésben máig ez látszik.

Később az volt a trackingben, hogy április elején lett feladva, május elején megérkezett és Customs alatt áll. Célállomás Észtország.

Múlt héten az volt a trackingjében, hogy Észtországból feladva 2019.05.13-án, és célország Magyarország. Máig ez látszik a Posta nyomkövetőjében. Aszerint mindig DEHNHY-ven volt és van.

Ma az látszik a parcelsapp.com-on, hogy 06-May-2019 a felvétel dátuma Kínából, 10.-én elhagyta Kínát, 13.-án megérkezett Németországba, 21.-én Magyarországra.

Kíváncsi leszek hogy megkapom-e végre így két hónap után. Mindenesetre ilyet még nem láttam, hogy komplett nyomkövetési lista visszamenőleg megváltozzon többször is.

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#29709) fairi válasza Ixion77 (#29708) üzenetére


fairi
addikt

kíváncsiságból mily értékű csomag. kereskedő nem a vámot akarja kitrükközni hogy ide-oda megy a csomag követhetetlenül.

(#29710) Ixion77 válasza fairi (#29709) üzenetére


Ixion77
őstag

$18, szóval nem hinném.

"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."

(#29711) anonymus89 válasza V/ (#29685) üzenetére


anonymus89
addikt

No már a magyar posta szerint már a kicserélőközpontban van, viszont 5 nap múlva lejár a kézbesítés hosszabbítsam most meg mert még utána ki is kell próbálni.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#29712) V/ válasza anonymus89 (#29711) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor már nem hosszabbítunk, az eladó is azt látja hogy pár nap múlva kézhez kapod. A szállítási védelmi időnek nincs köze a kipróbáláshoz. Ha ez az 5 nap letelik, akkor még mindig van 15 napod reklamálni, mert ennyi időd van "kipróbálni", tehát 20 napról beszélünk, nem fog addig tartani a helyi kézbesítés.

[ Szerkesztve ]

(#29713) Flashget válasza V/ (#29704) üzenetére


Flashget
félisten

Itt a mai napi meglepi! Mert ilyet sem irt eddig :)

A postaladaban nem a hagyomanyos ertesito fogadott, hanem egy uj "fecni" amit a postas nyomtat vagy a hivatal nem tudom, de reszletesebb adatokkal mint az eddigi volt.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#29714) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

A Message Center nálam dilis csak?
IE alatt Conversations van, és ha válaszolni akarok egy eladónak, akkor ott van a Send gomb.
Chrome alatt Chats van, és egy gomb, hogy Use Messages to continue chatting.
Erre az üzenetváltásra az alkalmazásból sem tudok válaszolni...

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29715) -=RelakS=- válasza -=RelakS=- (#29714) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Úgy látom, valami cache-ből jöhetett. A jó, hogy az eladó a régi message centeren üzenget, én meg az újon tudok csak...

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29716) pulutodurumo válasza -=RelakS=- (#29714) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Amióta bevetették ezt a chat funkciót, azóta két helyen vannak az üzenetek. Én sem értem, PC-n azért tudom használni. Csak rá kell jönnöm, hogy a régi, vagy az új rendszerben keressem. Jó szarul oldották meg.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#29717) -=RelakS=- válasza pulutodurumo (#29716) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Próbáld meg most... a "Chat History" (buyerMsgList.htm) oldalon már nem tudsz üzenetet küldeni, csak a Message Center-ben (buyerMsgListNew.htm).
Akkor mi a tök legyen, ha az eladótól a régiben jönnek az üzenetek? :W

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29718) anorche1 válasza V/ (#29635) üzenetére


anorche1
őstag

:R
Irtam nekik, hogy hogy ilyenkor nem e kellene a nyomkovetesben jelezni, hogy elhagytak, valaszkent egy angol nyelvu igazolst kuldtek, hogy tovabbitsam az elado fele.
Ez meg is tortent, meg leiirtam melle h mi tortent, elado meg is ertette, mondta, hogy nyissak dispute-ot.
Csak ezt nem tudom megtenni, mert az ali nyomkovetotendszere is latja, hogy a csomag beerkezett a kiszallitast vegzo postaba, ezert a 04.16-an rendelt termeknek csak 06.16. utan enged nyitni.
Van megoldas, hogy ne kelljen addig varnom? Ha azt jeolom be, hogy a termeket megkaptam akkor engedi nyitni, csak ez ugye nem igaz.

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#29719) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Jézusf@sza ... az üzengetésre van egy harmadig mód is, amit az Aliexpresstől kapott levélen keresztül érek el :W (BuyerMsgDetail.htm)
Majdnem, mintha direkt bonyolítanák.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#29720) V/ válasza anorche1 (#29718) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd már a dispute okok közt hogy a szállítási problémák esetén melyik illik jobban és indítható-e dispute, a visszament az eladónak, vámolási probléma, rossz cím esetleg jó-e

(#29721) KeFer válasza Ixion77 (#29708) üzenetére


KeFer
tag

Valószínűleg valami történhetett Hahn repülőtéren az Észt Posta szállítmányaival. Az RO396976141EE számú küldeményem nekem sem mozdul már egy hete.
A különböző nyomkövető oldalak eltérő információkkal szolgálnak, de akár egy nyomkövetőeben is teljesen logikátlan bejegyzéseket találni. Pl. május 16.-án küldemény előkészítése Hahn repülőtéren, majd 3 nappal később, május 19.-én megérkezés Hahn repülőtérre. A Parcels applikáció ráadásul az információk alapján Németországot tekinti rendeltetési országnak. Gondolom, ez is sokakat megzavar, akik hasonló cipőben járnak, mint én. Ők most szidják a Magyar Királyi Postát, hogy miért késlekednek. Ebben az egy esetben nem az ő saruk.
Még várok a jövő hét elejéig. Ha továbbra sincs mozgás, akkor jelzem az Észt Postának.

(#29722) anonymus89 válasza KeFer (#29721) üzenetére


anonymus89
addikt

Egy hetet nekem is állt de már itt van Mo-n.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#29723) Inhouse válasza V/ (#29720) üzenetére


Inhouse
őstag

Ma megérkezett egy május 7-i rendelés, eddigi rekord nekem. Viszont van egy március 28-as, ami 4 nap múlva lejár. (Az előző csúszós csomag a 61.dik napon jött meg, éppen nyitni akartam életem első reklamációját.) Az lenne a kérdés, hogy kérjek erre vásárlói védelem kiterjesztést mielőtt lejár, vagy ne? Csak várjam meg, amíg átváltja az Ali Finished-re és Open dispute? Azt írja, hogy május 3-án megérkezett a célországba.

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#29724) V/ válasza Inhouse (#29723) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ráér akkor lehet egy 10 napos + időt rákérni, persze lehet hogy az eladó többet fog adni. De mehet az is hogy megvárod hogy leteljen aztán dispute, azt meg is lehet szakítani, ha megérkezne.

(#29725) Inhouse válasza V/ (#29724) üzenetére


Inhouse
őstag

Köszönöm, ráér, meg 'óccó' is volt...ill. lett volna. :)
Közben annyit megnéztem, hogy az előző túlnyúlt is Cainiao Super Economy-s volt. De ott az utolsó bejegyzés után 11 napra csak ideért. Itt meg ez már 20 napja vesztegel valahol.
Azzal találkoztatok már, hogy a nőnemű egyedek a feedback részen, ja nem, már customer reviewsnél milyen exhibicionisták pl. ledér ruhadarabok képeinek megosztásánál? :)

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#29726) nyisziati válasza Inhouse (#29725) üzenetére


nyisziati
veterán

Jaja. :D
Párszor "odatévedtem", azóta az Aliexpress kezdőoldalam tele van bikinis-szexi fehérneműs csajokkal. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#29727) V/ válasza nyisziati (#29726) üzenetére


V/
Topikgazda

És még itt is felvállalod, ez igen. ;]

(#29728) pixelking


pixelking
tag

Sziasztok!

Egy rendelésemnél a nyomkövetésre az ali oldalla azt írja 15 nappal a rendelés után: Shippment cancelled.(Korábban bíztatóbb státusza volt a 0 mozgás ellenére) :Y Sok másik trackerrel próbáltam ellenőrizni a tracking számot (valósnak tűnik), és azok sem adtak infót a csomagról. :O Mit jelent ez a valóságban? :U Nyissak disputetot, vagy írjak első körben az eladónak? Egy 20$-os csomagról lenne szó, szóval nem venném félvállról. :C

(#29729) V/ válasza pixelking (#29728) üzenetére


V/
Topikgazda

Megkérdezed az eladótól hogy akkor egy új számmal küldi-e vagy akkor mi legyen. A szállítás törlése több okból lehetséges, akár a logisztikai cég is törölheti, így előfordulhat hogy az eladó tőled tudja meg.

(#29731) mrx1212


mrx1212
tag

Sziasztok !
Van 3db csomagom is ami határidő közeli 7 nap van hátra.Szeretnék majd Dispute -t nyitni ha nem érkeznek meg.
A problémám és kérdésem az hogy az a számla /Bankártya/ amiről ezeket anno kifizettem megszüntettem és új számlaszámom van!
Ha vitát nyitok és visszautalják a pénzt az gondolom arra a számlára menne amit megszüntettem!
A kártya adataim nem voltak elmentve.
Hogyan lehet ezt megoldani,hogy a jelenlegi új számlámra érkezzen meg majd az összeg?

(#29732) V/ válasza mrx1212 (#29731) üzenetére


V/
Topikgazda

A bank is másik? És konkrétan az a bankszámla szűnt meg amihez tartozott a kártya? nem a virtuális kártyaszámlára gondolok, mert annak is van egy igazija.
De mindkét esetben megoldható hogy a pénzt megkapd, nem kell idegeskedned.
Némi személyes közreműködés kell az adott banknál. No ha az szűnt meg akkor van gond.
A bank nem törölte az adataidat, csak archiválta vagy 8 évig.

[ Szerkesztve ]

(#29733) silvergod


silvergod
őstag

Sziasztok!

A csomagomhoz valószínű rossz tracket kaptam vagy rossz helyre postázta mert tegnap átvették Litvániában....
még 23 nap mire lejár a határidő...de ír az Ali hogy értékeljek mert átvettem...de én nem kaptam semmit...írtam az eladónak,nem válaszol. lehet ilyenkor vitát nyitni rá? mert ugye ha értékelem akkor lezártnak tekintik...

[ Szerkesztve ]

Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod

(#29734) mrx1212 válasza V/ (#29732) üzenetére


mrx1212
tag

Igen a bank is másik,ès igen az a bankszámla szünt meg amihez a kártya is tartozott.Tehát most új kártyám ès új bankszámlám is van.Ìgy mi a véleményed mi lehet a megoldás?

(#29735) V/ válasza mrx1212 (#29734) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vélemény, konkrét tapasztalat. Ez pénz megérkezik a régi bankodhoz. Banktól függően megkereshetnek hogy érkezett pénzed fáradj be a volt számlavezető fiókodba rendezni.
Ha nem értesítene. Látod az AliExpress döntést hogy refund. Vársz úgy 5-7 napot. Az eredeti fizetési információkkal, a volt számlád és kártyád adataival valamint a refund-os értesítővel besétálsz a volt számlavezető fiókodba és megkéred őket hogy bejött és számlára nem könyvelt deviza tételek közt keressék meg és adják ki vagy utalják az új számládra. 30 napig ott ezen a "gyűjtőszámlán" a pénz azután küldik vissza. Ez egy technikai számla, a banki ügyintéző direktbe nem fér hozzá, egy másik részlegnek kell telefonálnia hogy megtalálják.
Néha kifogsz olyan ügyintéző aki kapásból azt mondja hogy rögtön visszaküldték, de ez nem igaz. Mert ha a rendszer nem könyveli nekik meg kell keresni hogy ennek mi az oka és a volt ügyfél felé is van kötelezettségük, nem csak az esetleges később befutott hátralék begyűjtése miatt kell az ügyfelet elővadászni.

(#29736) mrx1212 válasza V/ (#29735) üzenetére


mrx1212
tag

Köszönöm.De ez elèg problémás lesz ìgy.Szerinted az nem járható út hogy mikor a Dispute -ot elindìtom oda beìrom nekik egyszerűen hogy megváltozott a bankszámla számom ès megadom nekik az újat?

(#29737) V/ válasza silvergod (#29733) üzenetére


V/
Topikgazda

Mit értékelnéd? Hagyd figyelmen kívül, hiszen te nem kaptad meg. És pont ezért mehet a dispute.
Vagy roszz számot adott meg így az kamu, vagy rossz címre küldte, annak ellenére hogy a rendszerben jó volt megadva és vásárlásál is te címed van megadva.
Az egyébként is külön dolog, a megérkezést azt mondjuk leigazolod, még akkor is alul ott az értékelésre a Cancel, azt nem kell megtenni azonnal, sőt nem is kötelező.
De ha a litván posta volt a szállító akkor elsőként odaérkezik meg és onnan jön ide. Ha ott delivered lenne az lenen a kézbesítés, de akkor acél állomás nem Hungary. Itt nézd meg, hátha lesz újabb információ a jobb szélen

(#29738) V/ válasza mrx1212 (#29736) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem működik. A kártyás fizetés bankszámlák közti utalás, a refund csak a küldő bankszámlára mehet vissza, ebbe nem lehet belenyúlni. Bank technológia. Nagy kupleráj lenne ha pénzek összevissza szaladgálnának.
Nekem egyszer 10 perc volt, ekkor a bankból szóltak és elő volt készítve és pénztárban ideadták, mert nekik úgy volt egyszerűbb, a másik eseteben egy másik banknál meg 20 perc és az új számlámra utalták.

(#29739) anorche1 válasza V/ (#29720) üzenetére


anorche1
őstag

Az a baj, hogy:
Valaszthatok, hogy refund only, vagy refund and return Items.
Ha refund only -t valasztom, akkor jon a kovi kerdes, hogy
did you receive your order? Ha nemet valasztok, akkor jon a valasz, hogy varjak 06.15-ig.
Ha azt jelolom be, hogy igen, akkor ezek a lehetosegek vannak:
Problems with the accessories
Product not as described
Qualitz problems
Damaged goods
Quantity shortage
Received counterfeit goods

Egyikbe se illik bele :(
Ha azt valasztom, hogy refund and return items, akkor ezek vannak:
Personal Reasons
Shipping method was not as described
Problems with the accessories
Product not as described
Qualitz problems
Damaged goods
Quantity shortage
Received counterfeit goods

Itt talan a personal reasonst tudnam bejelolni, csak nem lesz abbol problema, hogy azt jeloltem hogy, refund and return, pedig nem tudnak vissza kuldeni, hisz nincs a kezemben?

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#29740) V/ válasza anorche1 (#29739) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem érkezett meg és 06.15-ig kell várnod, akkor ők sem gondolják hogy megkaptad.

(#29741) csabiks


csabiks
senior tag

Sziasztok!

Letezik hogy valami rendszerhiba miatt 10 dollar helyett csak 40 forintot vont le az alipay? Sose jártam így, viszont a rendelest feldolgozottnak es mar shippednek irja. aggodjak vagy oruljek?

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#29742) V/ válasza csabiks (#29741) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vonják le azonnal és nem forintot von az Alipay.
Nézd meg a vásárlásnál hogy a Financial fülön mennyi levonás van beírva a kártyánál, ah ott 10 $ akkor ők annyit küldtek el a bankod felé.
Erre gondolok:

Ezután lépj a Netbankodba és nézd meg hogy a zárolt tételek közt olyan 2900-3000 Ft körüli tétel a fizetési naptól kezdődően.

(#29743) KeFer válasza anonymus89 (#29722) üzenetére


KeFer
tag

Köszönöm a bíztatást. Hatásos volt, mert a mai napon az én csomagom is megérkezett Budapestre. Most már csak ezt az akadályt kell leküzdenie.

(#29744) Bacusuz


Bacusuz
őstag

Sziasztok!

Ennél a terméknél honnan lehet tudni, hogy EU-ból jön vagy Kínából?
Esetleg ebből: "Free Shipping to Hungary via PostNL" ?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#29745) V/ válasza Bacusuz (#29744) üzenetére


V/
Topikgazda

Kínából jön csak holland postai azonosítóval Hollandián mint tranzit országon keresztül, de Kínában kerül feladásra és nincs utalás EU raktárra hogy onna küldenék, így az EU kizárva.
De a 96,1%-os értékelés és az elmúlt 30 napban a 14 negatív értékelés nem valami biztató.

[ Szerkesztve ]

(#29746) Bacusuz válasza V/ (#29745) üzenetére


Bacusuz
őstag

köszi az infót, lehet még várok vele, még felküldik Eu raktárakba...

Egyébként hol találom az eladó értékeléseit?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#29747) V/ válasza Bacusuz (#29746) üzenetére


V/
Topikgazda

A fekete alapon lévő menüsor Feedback menüpontja.
Itt 133 $-ért EU-n belüli szállítással is megveheted és annyi lesz az össz költséged.

[ Szerkesztve ]

(#29748) Bacusuz válasza V/ (#29747) üzenetére


Bacusuz
őstag

A linkedben csak az adaptert lehet eu-ra választani, ships from china fix.
nálad nem?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#29749) V/ válasza Bacusuz (#29748) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem arra gondoltam. Ott nem úgy működik, mint az AliExpress-en, van olyan a szállítási módok közt hogy EU Priority Line, azt kell választani fizetéskor.
De most ránézve elfogyott, csak a beérkezési értesítőre lehet feliratkozni.
A topikjának összefoglalójában a szállítások megmagyarázva, 8.pont.

[ Szerkesztve ]

(#29750) tobias40 válasza V/ (#29747) üzenetére


tobias40
veterán

Ha a EU Registered $0.68 15-28 business days is valóban eu-s raktárból jön akkor ez jó lehet 110$-ért.
Gondolkom rajta én is!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.