Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71133) -=RelakS=- válasza pc360 (#71132) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ha van is a hátsó váltóra befolyással a hajtásra kifejtett erő, sokkal kisebb kell, hogy legyen, min az első váltó esetében.
További tényező, hogy mennyire van kopva a lánc, és a hátsó sor.
Ezt itt remélem jól mondom :D
Új lánc + régi sor esetén már a váltó után (!) közvetlenül rákerülhet a terhelés a láncra, de ha a lánc régi, a sor új, vagy szerencsésebb esetben a kettő össze van kopva, akkor a terhelés eleve vagy csak a sort elhagyó láncszemre hat, vagy megoszlik a sorra feltekeredett szemek között.
Szerintem.
Egy biztos: A hátsó váltóra eső terhelést sokkal kevésbé befolyásolja, hogy mennyire tekersz, mint hogy mennyire feszít a láncfeszítő.
Gondolom az is megvan, hogy hegynek fel az első váltó jobban hajlandó akadékoskodni/nem váltani, mint a hátsó (pontos beállításokat feltételezve). Az megérne egy misét mondjuk, hogy terhelés alatt ha a hátsó váltó nehezebben vált, az nem-e azért van, mert ilyenkor azért csak változik a bringa geometriája is (hajlik a nyüves, na :D )

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.