Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
SteveAd
tag
Mar irtam korabban, hogy 2 millas orszagutikon is siman van alap (olcso/nehez) kerekszett gyarilag. Csak egy masik elrettento pelda: 2,5 millas Bianchi Specialissima 11 (nem is 12) sebis Ultegra Di2 szett + netto ugyanez a Fulcrum Racing 400 (Quattro OEM verzioja) kerek mint amelyikkel a kollega is szenved
Mondjuk ezzel mas gond van, sulyban meg okes is lenne, nem is annyira olcso (nem Racing 7/700). A Canyon pl. anno azzal is lett sikeres, hogy relative non-name DTC vazaikra jo hajtas/fekek melle jo kereket is tettek gyarilag elfogadhato aron.
zsamiatt
őstag
Olyan furcsa mert siman van egy szorito erzes de meg is mind ket oldalt be tudom dugni az ujaimat. Lehet hogy csak szokatlan meg? Sose viseltem meg ilyesmit
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
Lacerta
aktív tag
Nem tudom, pontosan milyen a tömítése a tiédnek, gyanítom olyan mint a többié.
Az én előző Shimano Hollowtech középagyam két szezont ment el, aztán a harmadik kezdetén a hajtással ellentétes oldala olyan lett, mintha homokot szórtam volna a csapágyba.
Ahogy szétszedtem, szét volt rozsdálva. Utólag összeraktam, hogy az egy csapadékos szezon volt, sokszor eláztam. Belement a víz, dolgozott szép lassan, aztán letettem, és amikor elővettem tél végén a bicajt, már kuka volt.
A következő középcsapágyam pont ugyanilyen lett, azt már minden évben gondosan ellenőriztem két szezon közt, és sokáig tökéletes volt egészen mostanáig, mikor is azt vettem észre, hogy a zsír hirtelen olyan lett benne, mintha valaki belef*sott volna a csapágyba, ami a víz jelenlétének erős bizonyítéka. Szintén a hajtással ellentétes oldal. Még nem kezdett darálni, de már kézzel érezni hogy kevésbé finom mint új korában. Mosás, zsírcsere, és mehetett vissza.
Namármost a tavalyi egy csapadékos év volt, és igen gyakran áztam sz*rrá, szóval adódik a következtetés, hogy bármennyire is kifinomultnak tűnik a shimi középcsapágyak tömítése, azért messze nem dacol minden kritikával a hatékonysága. A hajtás oldalt kevésbé veri a víz a tányérok miatt, ezért az nem annyira érzékeny.
Gondolom én.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
kb 1-1,5 év után cserélni kellett a pressfit shimano középcsapágyat mert darált valamelyik oldalt, már nem emlékszem melyik oldalon.
SteveAd
tag
En csak montin hasznalok 12-est, eddig egyszer es utana csere (persze nem kukaztam a regit, hanem eltettem tartalekba a nyeregtaskaba esetleges lancszakadast javitando). De mindenhol azt irjak nem hivatalosan, hogy 3-4 alkalommal lehet bontani es ujrahasznositani. Ha mar nem pattan be a helyere es kezzel is szinte konnyen bonthato, akkor mindenkeppen csere.
Hasznaltal 12-es Connex patentszemet? 10/11-es lancokon verhetetlen a Connex az en tapasztalatom szerint is, de a HG+ 12-es lancokkal nem tudom mennyire jo.
3000 euró az a karbonból még eléggé az alja. Nagyon belépőkarbon cuccok mennek 2-3k között (105, mechanikus váltás, tárcsa, karbon váz, gagyi kerék). Ha elektromos váltást akarsz, meg valami komolyabb szettet, az + 1000-1500 eur, karbon kormány, nyeregcső is vagy egy 500-as, egy rendes kerékszett meg 1500 fölött kezdődik. 5000 eur alatt nem lesz kompromisszummentes bringa, de legyen inkább 6-8k-d rá, ha ilyet akarsz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Lacerta
aktív tag
Igy neten megnézve kísértetiesen hasonlít a tömítése a hollowtechhez.
Én azt a konzekvenciát vontam le, hogy évente ellenőrizni kell, a "do not disassemble" felirat derűs telibe sz*rása mellett.
Bár volt olyan elképzelésem is, hogy egy kinyúvadt példányba rakok két hibrid csapágyat, kerámia golyókkal és korrózióálló acél külső gyűrűkkel, oszt' akkor bekaphatja az összes víz. De még nem volt kedvem molyolni vele.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
ez is a hollowtech rendszerhez van, csak nem menetes, vsz belülről kb ugyanaz a kialakítás.
A Zéé
addikt
Vagy szimplán nem jó annak a gyártónak az a típusú sisakja a fejformádra.
Bármilyen sisak is legyen az, kicsit passzosnak kell lennie, de szorítania nem szabad.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Lacerta
aktív tag
Hja, a menetesre gondoltam, pressfitem nincs, de akkor egy rendszer. Logikus hogy nem más fajta a tömítés, elvégre milyen jól bevált.
MC Pite
veterán
Megérkezett a Ridenow 36gr 18-32/622 TPU belső.
Érdemes lehet a sajátomba tenni (Fastroad SL 2, 30mm GP5000, 85g maxxis belsővel), vagy maradjak azberedeti tervnék, hogy a Courierban cseréljem.
Elvileg kb 1W előnye lehet a butyloshoz képest, így inkább a defektállóság döntene, de azt nem nagyon látom a tesztben.
Van ezzel tapasztalat? Vagy hagyjam, nincs észrevehető előnye a cserének.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Ringman
nagyúr
a vsf randonneurből kivett kb 25-30 éves 4szögtengelyes FAG monoblokk viszont tök jól forgott, csak berohadt kicsit a menet, meg külön leszedőt kellett vennem hozzá.
Hasaggymeg
Topikgazda
Írtam már, hogy úgy a Crankbrothers M19 multikulcs ( ma már 12-esnek, de korábban csak 10 sebességesnek hirdetett) láncbontója mint a decathlon 11-esnek hirdetett (nem kompatibilis megerősített lánccal?!...azmiaz?! ) láncbontója vígan bontják a 12 sebis XT láncot?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
MC Pite
veterán
Ahogy más is írta, a shimano egyes özépcsapágyai nem annyira bírják. Előző két montimon évente beállt, kipucoltam, újnzsírralmössze, ment amíg ment (mikor meguntam hogy újakat veszek és egy szett mindig kéznél kell legyen).
Bár a Sparkban most elvileg Shimano SM-BB71-41A van, és 3 éve 'nem találkoztam vele', úgyhogy ezen tuti javítottak már.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
fulton
addikt
Lemértem, így útra készen: 8.9 kereken. Csepel 14 kg. + nyilván a garmin rá meg lámpa még..már azt nem méregettem. Na meg a viz.
Ha majd a kerék upgrade akkor leszek útra készen, gyári-pedál nélküli 8.6 kg súlyánál és ennyi. az alá már nem fog fogyni, de ha a mélyebb 40/45 felnivel 8.7kila
De ha lemondanék a csendről, akkor 8.3 lenne a max amire fogyna. amiről nyilván neem fogok.
8.6 az már nem rossz így, akkor vizzel lámpással 10kg alatt vagyok.
nincs ennek am jelentősége, gramm itt ott...több kg már van de ezeknek semmi.
#278413Hasaggymeg: én ezt vettem.
[ Szerkesztve ]
zsamiatt
őstag
Egy ilyen onealrol van szo
[link]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
Lacerta
aktív tag
Beázási problémával én is csak azóta találkozom, amióta hollowtechet használok.
Előtte a négyszögtengelyes hajtások alatt eleinte a kónuszos csapágy, később a monoblokk soha nem ázott be, és újrazsírozni sem kellett őket.
Viszont mindet széttapostam viszonylag gyorsan.
Lacerta
aktív tag
Figyu, egy jó sz*rás a bringázás előtt akár fél kilót is jelent.
Ha mezítláb tekersz, mint én, az meg még 30 deka.
Tin
veterán
Nekem valami nagyobb régi van, valami barkácsáruházas, meg most a MucOff-os rendelésnél vettem ezt, kb 15€ volt a tokjával együtt, amibe belefér 4 patentszem és egy folt-szett is: [link]
Kicsit lötyögött, szétkaptam, menetragasztó, közölők, most jó. Szerelni nem szerelnék vele, de vészhelyzetben elég, a fejek sem gagyik. Majd egyszer veszek rendeset is, de ez hordozni jobb, mert elég kicsi.
Bár egy jobb multitool árát inkább egy ilyenre költöm: [link]
Ja és nem kell nyeregtáska: [link] tök jó, és gombokért volt. Nyár kivételével úgyis csak 1 kulaccsal járok.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Tényleg azt tudom mondani mint én is tettem végül, puding próbája az evés. Próbáld ki aza tuti. nem nagy összegű "teszt". És fogod tapasztalni hogy van különbség vagy sincs. Majd írd is meg Te éreztél e bármi változást.
[ Szerkesztve ]
(#278422) balintbaba válasza parandroid (#278406) üzenetére
balintbaba
tag
Ez a Scott Foil RC 30 volt pár hete akcióban azt hiszem 1,650,000 forintért. A Syncros kerekekről nem hallottam, de 1,7 kg párban DT agyakkal, én ezeket nem is cserélném.
Aztán még mindig ott van a Deca FCR-je, ami eléggé kompromisszummentes. A szerviz háttér is tuti, ha valami baja lenne. Na nem arra gondolok, hogy majd a Decathlonban 20 perc alatt megjavítják, de biztos foglalkoznak veled és nem kell 100 kilométereket utaznod, ha valami baja van. Én ezt mindenképpen plusz pontnak könyvelem el. Ami negatívum az az értékvesztés a márka miatt egy esetleges eladásnál.
De például jó kínai vázzal, karbon kerékszettel és szállítással 3 ezer euró alá is be lehet rugdalni ezt az összeget.
SteveAd: Nem próbáltam, de szerintem ugyanúgy kell működnie 12 sebis lánccal is.
[ Szerkesztve ]
(#278423) parandroid válasza balintbaba (#278422) üzenetére
Ezt mondom én is. Ez is csak akcióban 4200 eur. Teljes áron 5000 fölött van. A 105di2 az alap elektromos váltás, a kerék nem karbon (1700g azért nem egy nagy wasistdas, az egy 500-600 eurós dt szett), és mik ezek a schwalbe one gumik???
Nem rossz bicaj amúgy, sokkal jobb, mint az enyém, meg itt a topikban a minszintünkön bőven elég bármire, de azért nem felső kategória, főleg nem kompromisszummentes - szerintem aki ilyet vesz, az ezt a kerékszettet szarozni fogja, gumi meg konkrétan kuka. Másrészt meg, ha elköltök 5000 eurót (kerékszet cserével többet), akkor azért kicsit még hozzátennék, legyen már ultegra. Akkor meg már belenyalunk a 6k-ba. Szerencsére ez a veszély nem fenyeget.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha jól értem ebből az következik, hogy a grammbuzi az mezítláb xarik az erdőben.
#278415fulton...kijelenthetjük, hogy a fórumon megjelenésedkori Csepeled és az új kocka között tulajdonképp majdnem egy profikerékpárnyi súlykülönbség van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
dom1n0
senior tag
Sajnos tényleg csak a top bicókra teszik fel a fullos kerekeket, még a komoly márkáknál is alap dt-swiss jár a közép szinten, a teteje ahol mellérakják a fullos karbont.
zsamiatt
őstag
Úgy döntöttem, hogy megy vissza a sisak a bike-discountnak. Nem tudja valaki, hogyan lehet a legolcsóbban vissza juttatni? A posta kb 9e Ft-t vinné ki Németbe.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
Lacerta
aktív tag
Minek vinnéd ki az erdőbe, addig is cipelni kell. Eszi a wattokat.
fulton
addikt
---
Jah, 17.5 kg volt viz nélkül talpközép korszakom elején
--
[ Szerkesztve ]
Csokicsibesz
tag
Rendes, értékelhető bringateszt a magyar Bikemagon, ilyen sem gyakran van. Ez egy érdekes cikk volt.
jjeahh
nagyúr
Olvastam, de nekem ez is tipikus bikemagos, értsd: soha semmit nem húznak le igazán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Fall-N
veterán
Asszonynak neco négyszögtengyelyes középcspágya vagy 8-10 évig bírta, ő pedig télen és nyáron használja napi szinten, a legrosszabb időben is. Pontos élettartamát nem tudom, mert utána el lett adva a bicikli. A mostaniban gyárilag szar volt a műanyag csészés BB, így Shimano középcsapágyat kapott, kíváncsi vagyok meddig fogja bírni.
De ha visszagondolok, akkor a régi Cruiser biciklimben az USA BMX szabványú középrészt (Z-tengelyes) cseréltem ipari csapágyas átalakító kittel (gyárilag kónuszos volt), az ameddig nálam volt a bicikli, egyszer sem kellett hozzányúlni. Ez is olyan 8 év lehetett kábé ha nem több Akkoriban én is télen, nyáron használtam napi szinten, még jeges, havas időben is.
Kíváncsi leszek a Funn meddig fogja bírni, ha cserélni kell, lehet nem Shimanot veszek. Ez is menetes, BB24-es középrész és az integrált hajtóműhöz járt gyárilag.
Fall-N
veterán
Kár, hogy a gyártók ha már spórolnak, akkor nem másik gyártótól vesznek egy alap kereket. Ott a Mavic meg a DT, miért nem azt raknak bele? De az is lehet, hogy a Fulcrummal sincs annyi baj (nekem csak az gyanús, hogy rengeteg van fent aprón, sokszor 0 km-esen), csak pont fulton fogott ki egy rosszat. Mindenesetre szerintem ha netán agyat vagy kerékszettet cserél akkor is jobban kijön, mintha rögtön 5-6000 €-ért vett volna valamit. Ebből a szempontból igazat adok Tin-nek, hogy rögtön vett az új bicikli mellé kerekeket.
jjeahh: Ilyen a Trailhead is. Minden jó, amit tesztelnek. Volt Magura MT7 tartós teszt és ezerszer mondta, írta le a szerző, hogy semmi baj a Magura fékkarokal, ezzel szemben gyakori téma, hogy tönkrement valakinek. Ekkor jön az SLX karos Shigura fék, mint megoldás. Ahogy olvastam, elég ha nem alapos a légtelenítés és már tönkre is megy. Sokan pont az első szervizig tudják használni, utána kuka a fékkar.
[ Szerkesztve ]
Csokicsibesz
tag
A srác aki írta rendszeresen szokott versenyezni, elég brutál számai vannak. Aprón is jópárszor feltűntek a különöző bringái pl. 8 kg körüli Speci ht és társai. Ezt a tuningot is magának csinálta, szóval megvette a cuccokat, nem kapta (kedvezmény lehet volt rá, de akinek van 10k EUR-ja bicóra ott nem 1-200 EUR a befolyásoló tényező).
Másrészt meg egy csúcs bringától mit vársz? A Luxon nekem is kvázi csúcs Fox rugózás van elől hátul (nincs paraszt vakító kashima bevonta, de súlyban és belsőben mindenben egyezik a Factoryval) teljesen más világ egy Rebához képest. Ez 34 becsúszóval csak még stabilabb lesz, súlyban minális különbségek vannak a 34 SC és 32SC között.
Váltás kb ugyan ez, 8100 Deore és a 9100 XT között lényegében csak súlykülönbség van. Iszonyat jó a Shimi 12 sebességes váltása, gyors, pontos és könnyű.
A többi már csak kaviár.
Fall-N
veterán
Shimano váltás már Deoretól felfelé jó. Az XT M8100-as széria meg nagyon jól sikerült, a féket is nagyon dicsérik, hogy etalon a kategóriában. Az XTR tényleg csak a verenyzőknek kellhet a grammbuzulás miatt.
7200Ft postával a legolcsóbban, Európa+ vagy mi a szolgáltatás neve. De én ezért fejeztem be a rendeléseket bikeinn-ről és bike-discountról, mert egy vagyon visszaküldözgetni a dolgokat. Ezekről csak olyan dolgokat érdemes rendelni, amiket tutira nem akarsz visszaküldeni.
Míg bike24-en, rose-on még a szállítási díjat is(!) visszautalják, és teljesen ingyenes a visszaküldés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
jjeahh
nagyúr
Pinkbikeon ezt szeretem, csúcs alkatrész ide vagy oda, lazán leírják a negatívumokat, nem egyszer törtek össze teszt alatt alkatrészeket, vázakat (DT Swiss karbon kerék, Pole váz stb) és utána a gyártóval való levelezést is simán közzétették. Tudom, egy Bikemag szintű oldal ezt nem igazán engedheti meg magának, mert ha valamiről rosszat írnak, nagy eséllyel nem kapnak attól a gyártótól-forgalmazótól többé tesztterméket. Szóval hiába építette maga a bringát, valszeg így is rizikós lehúzni valamelyik alkaltrészt. Ami még Pinkbikeon fasza, hogy a végsőkig feszegetik a cuccok határait és marhára értenek hozzá, nem csak annyit írnak, hogy valami jó, nem jó, merev, könnyű, hanem aprólékosan, mélyvíz szinten is belemerülnek pl. a vázak viselkedésébe.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Lacerta
aktív tag
Ezek a régi cuccok nekem mechanikailag nem bírták, mondjuk én nem pörgetek, szóval van nyomaték. Kónuszos középcsapágyam külső gyűrűje konkrétan volt hogy menet közben szétszakadt. A négyszögtengelyes monoblokkok meg mind megkotyogósodtak 1-2 szezon alatt.
A Hollowtech mechanikailag sokkal jobb, az nem is kérdés.
Ez a tömítés a gyenge pont, bár egyszerűen nem látom, miért. Szétszedve nagyon korrekt, átgondolt megoldásnak látszik, és mégis bizonyos körülmények közt bele tud menni a víz, és ha benn van, ott is marad. És a hajtás ellenoldalra jellemző, tehát az, hogy a másik oldalon ott a tányér, már fog annyi vizet, hogy nem tud bemenni.
Fall-N
veterán
Persze hogy jobb, csak a tömítettség nem az igazi sokszor. Ezen a téren nem tudom milyen különbségek vannak, mármint márkák között.
A Zéé
addikt
nekem 3 éve volt hasonló Németországba visszaküldős sztorim, akkor a Magyar Posta volt a legolcsóbb. Nézz meg pár csomagküldőt is (DHL, GLS...), hátha most változott.
btw. sisakodra reflektálva: ezért fura nekem, hogy sokan úgy vásárolnak sisakot, hogy nem próbálják... Pedig nagyon nagy eltérések vannak. Nekem pl. a legtöbb HJC motoros bukó jól állt a fejemen, de az AGV-k közül meg egy sem. Ugyanez igaz a Rudy Project bicajosokra is, egyik se volt jó. Amerikai focisból is az eredeti Riddell Revolution olyan volt, mint amit az én fejemre formáztak, a Riddell VSR4 meg nyomta a tarkóm, a Schutt DNA felejtős volt, az Ion 4D meg jó... Szóval még gyártón belül is mások tudnak lenni a fazonok.
Just a simple Lineman...
Lacerta
aktív tag
Nem vagyok benne biztos, hogy ennél jobbat tudnának beletenni úgy, hogy ne kelljen a csapágyakat beljebb tolni a középvonal felé. Ami viszont a mechanikai stabilitást rontaná. Eleve azért van benne ( SM-BB52, a többinél nem tudom pontosan ) 1mm-el keskenyebb csapágy, mint a szabványos, hogy annyival is kijjebb lehessen tolni a tengely alátámasztásait.
Ami csapágy benne van, az 2RS kivitel, de a külső tömítőtárcsa speciális kivitel, és nem csak a belső gyűrűn tömít, hanem van egy külső ajak is rajta, ami a peremes műanyag betéten fekszik fel, amiben a tengely fut. A peremes betét pedig porvédőnek van kiképezve.
Magyarul van benne két ajakos súrlódó tömítés, plusz egy labirint, ami még ki is van töltve zsírral. És mégis be tud ázni.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Még egy dolog: a szerelővel szóba került az alu csavar a nyeregcsőnél. (Tudni kell ők is forgalmaznak/arulnak 1-2-4..stb millaa gépeket) es nagyon sok gépnél ezt használják direkt azért ne tudj serülést okozni a vázban/nyeregcsőben, a karbonban. És h inkább a csavar feje törjön / nyalódjon el. Nem értem az miért jobb..páran ezzel szívtak már agree nál. Illetve a gari is ugrik ha benne hagyod(acelt) es valamibaj lenne ott. Eñ vettem acelt, kicserelem csak kicsit csiszolnikell a fej szélessegen es elteszem az alut.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
decás karbon xc mtb axs váltással 900e-re van most leértékelve (azt hiszem korábban 1M fölött volt, de lehet rosszul emlékszem)
[link]
mauimagic
aktív tag
Én sokat tekerek Scott fanokkal, tök jól néz ki ez az integrált tag, de voltak vele problémák, konkrétan az egyik srácnak kinézett a tag forgáspontja a váz oldalán és állítólag nem egyedi eset.
Nyilván garis volt, de akkor is...
A másik, hogy a garanciális szervíznél is elb...énáztak dolgokat, több esetben is, volt 1 hónapos kiesés is emiatt. Mondjuk ez pont nem a Scottot minősíti, hanem (az egyébként hypeolt bp-i) szervízt.
Ettől még biztos álom a bringa, eddig nem is mertem elkuncsorogni újabb sparkot, mert lehet annyira game changer az oizomhoz képest, hogy utóbbit leadnám a méh-be
BTW nem SC-et ír a teszt, hanem Float Factoryt...azt is szívesen megnézném. Nekem SC 34 van, Pike után kicsit féltem, hogy visszalépés lesz...hát nem
Mondjuk nem bikeparkozok, de maraton/trail felhasználásra hibátlan, igazi sportfutómű feeling.
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
az egyébként hypeolt bp-i...bicikliorvosra gondolsz?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
mauimagic
aktív tag
Nem, egy viszonylag magas pakisztáni dombra
Csokicsibesz
tag
Nekem a Scott kifejezetten nem tetszik, meg nekem ekkora gépre nincs is igényem.
Ettől függetlenül szerintem ez egy jól megírt cikknek, teljesen jó volt olvasni. Főleg ahhoz képest, hogy a Bikemag cikkek 95% teljesen értékelhetetlen.
Szervíz nem tudom melyik volt, de Bp-n minden felsőbb kategóriás rugózás Csepelre megy...
A K2 konkrétan a DrBike-ba küldi el a Fox cuccokat, rákéreztem, ők mondták.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Az én személyes tapasztalatom ezzel a nyereg beallítással, pontosabban előre hátratolásával kapcsolatban:
Szerintem jóval több a játszótér mint az a szent pont hogy térd vonalával egybe essen a pedáltengelye. Én pl eleve a belső térdhez nézem, a másik, hogy terhelés alatt/ tekerve ez a pont tolódni fog. (ezért sem anyira kőbe vésett).a nagy különbségeket kell kerülni.(már ami a pedaltengely and terd illeti). Én terhelt láb mellett szoktam nézni. Mintha tekerni akarnám (nyomom kicsit a pedált) jellemzően ilyenkor hátrébb kerül a terd mint simán nyugalmi helyzetben, nekem ez a mérvadó beallításkor.
ha problémák vannak térdfájdalom stb akkor változtatni kell.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Abban az esetben nem : ha a felhasználónak hatarozott elkepzelése van mit is szeretne majd (felni agy) ugyanis ilyen esetben egy dragabb bicajt venni ahol kifizettetik veled a draga wheelset-is, hatarozottan nagyobb bukó
Én inkább a hajtás rendszerért fizettem most, mint hogy dragabb , de am nekem nem az kellő, kerékért(vagy azért is) fizessek.
[ Szerkesztve ]
HEAHEA
tag
#278317szuszinho : Nekem egy gaerne Hurricane mtb-s cipőm van. Nem rossz cipő, még egyben van.
#278375Toobee : a jászberényi Jbike Fb. -oldalán láttam : Elite Suito interaktív görgő:279.990.-helyett 215.990.-
#278426zsamiatt : egykor vettem egy Sidi cipőt onnan , de visszaküldtem méretprobléma . Postán levélküldeménnyel adtam fel. Külföldi rendeléssel úgy vagyok, hogy nézem a visszaküldés költégeit is, ha olyat veszek.
ui.: szintén gratulálok fultonnak az új bringához! Kívánom, szerencsésen oldódjon meg a problémád!
dom1n0
senior tag
Ebben sok igazság van, viszont hogy ez nem tűnik fel senkinek amikor összerakják, ugyanaz ami nálam a hátsó váltónál és a kormánycsapágynál volt, ergo quality check=0.
Ez azért mindenképpen bosszantó, hiába nem a legdrágább bringák ezek, ezt elvárná az ember, hogy rendben vam hogy olcsóbb dolgokkal szerelik ezeket, de azok az olcsóbb dolgok normális minőségűek legyenek, ne hibásak.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!