Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Windows 7 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:06:59

LOGOUT.hu

A topic a Microsoft Windows 7 operációs rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdésekkel fogalkozik:
Gyakori hibajelenség: A Windows Update csak keres-keres (svchost.exe jelentős a processzorterhelés), de nem talál frissitéseket. Itt a megoldás (Az angol nyelvű forrásanyag: http://wu.krelay.de/en/ )

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40351) Kezdő vagyok válasza King Unique (#40346) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Inkább az ismeretlen netes kommunikáció bosszantott engem.

(#40352) King Unique válasza Kezdő vagyok (#40351) üzenetére


King Unique
titán

Sok program kommunikál a gyártójával, küld infókat használatról, v gépről, v "egyébről"... :D

(#40353) Giovanny válasza pendre54 (#40350) üzenetére


Giovanny
őstag

Törlöd a 100Mb utána formázod a többit,és telepíted,ennyi.

[ Szerkesztve ]

Zero Defect.No Compromise !

(#40354) Doky586 válasza pendre54 (#40350) üzenetére


Doky586
nagyúr
LOGOUT blog

Format helyett DISKPART CLEAN [link]

(#40355) kivlov válasza King Unique (#40349) üzenetére


kivlov
aktív tag

Mint az oldalon is olvasható eredeti msdn ről leszedett iso-k és csak a frissítések vannak beleintegrálva
én évek óta innen szerzem be a legfeljebb telepítőket céges környezetben is alkalmazva eddig sosem volt gond

(#40356) wolfman válasza kivlov (#40347) üzenetére


wolfman
veterán

Milyen telepítőt? SP1 update-t?

Jah látom, de nem tudom letölteni őket. Kell hozzá regisztráció?

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#40357) CJ4567


CJ4567
veterán

Sziasztok. APC_INDEX_MISMATCH kékhalál mitől lehet? GTA San Andreas Multiplayerrel játszottam, közbe Skypeon beszélgettem, és egyszer csak összeomlott a játék, majd kékhalál.

No Sana No Life

(#40358) Johnny194


Johnny194
aktív tag

Üdv!