Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#801) fokukac válasza gézu (#797) üzenetére


fokukac
nagyúr

Nekem is tetszik. Persze ez még változhat, ha meglátom élőben is... ;)

egyébként a Divot által belinkelt oldalon (vezess.hu) van egy pdf táblázat a műszaki adatokról. e szerint a fogyasztása városban 8 országúton 5,1 liter....

ez azért nem is olyan rossz. persze tuti vezetői stílustól függ....

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#802) ipgirl


ipgirl
tag

egy ismerősöm küldte pár perce...

[kép]

''Aki az embereknél eredményt akar elérni, kell hogy szeresse őket.''

(#803) divot válasza faster (#800) üzenetére


divot
veterán

A GS-ben állítható a kormány, illetve széria a klíma, és még van egyéb is, de most nem jön be a vezess.hu, ahol ezt olvastam. :F

(#804) faster válasza divot (#803) üzenetére


faster
nagyúr

A klíma már többet számít. Egyébként a formája emlékeztet az új Astrára, persze ez kisebb.

(#805) divot válasza faster (#804) üzenetére


divot
veterán

Kifejezetten csípem az ilyen gömböcös autókat. Ezért is akartam elsőre C3-at venni. Hát, azt hiszem a legjobb lesz, ha megvárom a teszteket, főként a töréstesztet, aztán elmegyek egy kereskedőhöz is élőben megnézni. Úgy is március-áprilisban akarunk autót venni, addig még sok minden kiderülhet.

(#806) plömplöm válasza divot (#805) üzenetére


plömplöm
őstag

60-ért vevő leszek az alufelnieidre! :)

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#807) faster válasza divot (#805) üzenetére


faster
nagyúr

A pohártartóra figyelj oda, az a legfontosabb, hogy az tetszen! :)

(#808) divot válasza faster (#807) üzenetére


divot
veterán

A C2-höz aranyos kis kukát adnak (széria). :DDD

(#809) gézu válasza fokukac (#801) üzenetére


gézu
őstag

Szerintem nagyon jó kis autó lesz.Ha a töréstesztje is ok lesz,méltó
ellenfele lesz a konkurenciának a kiskategóriában.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#810) divot


divot
veterán

Na, végre bejött az oldal: A GC felszereltségű Swiftek alapáron blokkolásgátlót, két első légzsákot, központi zárat és fix helyzetű szervokormányt kapnak. A következő lépcsőfokon a GLX áll, amiben már állítható a szervokormány magassága, a központi zár távirányítós, elöl elektromos motor mozgatja az ablakot és a fűtött tükröket. A csúcsok csúcsa a GS, amiben már széria a légkondicionáló is, valamint a kormányról irányítható CD-s rádió, a fűthető első ülés, első ködlámpa, a sportos kipufogóvég, a könnyűfém felni, az oldalsó és függönylégzsák.

(#811) fokukac válasza divot (#805) üzenetére


fokukac
nagyúr

Te, mint ''nemzeti érzelmű'' ember vegyél csak magyar autót...! ;)

S ne növeld a külkermérleg hiányát... ;)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#812) divot válasza fokukac (#811) üzenetére


divot
veterán

Na ez lesz a legutolsó utáni szempont. :P

Sajnos az új Punto is tetszene/ni fog.
[kép]

(#813) fokukac válasza divot (#812) üzenetére


fokukac
nagyúr

jajj, ne légy már ilyen nemzetidegen...! :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#814) gézu válasza fokukac (#811) üzenetére


gézu
őstag

Így van,egy kis protekcionizmus jót tesz a hazai gazdaságnak:)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#815) divot válasza fokukac (#813) üzenetére


divot
veterán

Akkor vegyél Pulit. Annál magyarabb autó nincs per pillanat. :F :DDD

(#816) fokukac válasza divot (#815) üzenetére


fokukac
nagyúr

én bkv-val járok....
szigorúan magyar járműveken. értsd : 30 éves ikarus, 50 éves ganz villamos, stb... :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#817) Den


Den
veterán

jó gép lesz az új szvift, teljesen más szint lesz mint a régi.

www.simson4t.hu

(#818) Den válasza divot (#815) üzenetére


Den
veterán

már a szuzuki is több mint 60 százalékban magyar

www.simson4t.hu

(#819) divot válasza Den (#818) üzenetére


divot
veterán

De a Puli 100! Vagy volt még valami Alma nevű izé is, még az is mélymagyar alternatíva lehet.

[Szerkesztve]

(#820) karyo válasza Den (#818) üzenetére


karyo
senior tag

Naaaaaaaaaaaaa....ezt a marhaságot honnan szedted???

Enjoy the silence.

(#821) Den válasza divot (#819) üzenetére


Den
veterán

jó kis ikausz hátsólámpával :) egy vicc volt az egész

www.simson4t.hu

(#822) Den válasza karyo (#820) üzenetére


Den
veterán

mit?

www.simson4t.hu

(#823) karyo válasza Den (#822) üzenetére


karyo
senior tag

hogy 60%-ban magyar. Mondjuk 99,9999%-ban japán kézben van.
Az egy másik dolog, a hogy a motor kivételével az alkatrészek nagy részét itthon gyártják.

Enjoy the silence.

(#824) fokukac válasza karyo (#820) üzenetére


fokukac
nagyúr

igaza van, kb. 60-70 % a magyar tartalom, az itt készült alkatrészek aránya.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#825) karyo válasza karyo (#823) üzenetére


karyo
senior tag

De a profit nem marad itt. Ez is csak egy multi, aki a nyerséget szépen kiszippantja az országból. Nem kell dicshimnuszokat zengeni utánok.

Enjoy the silence.

(#826) fokukac válasza karyo (#825) üzenetére


fokukac
nagyúr

a sötétség fájdalmas... :O

ki a f.szt érdekel a profit?
viszont itt végez gazdasági tevékenységet, és nem máshol!
Itt foglalkoztat több ezer embert, eltart rengeteg magyar beszállítót,
itt fizet adót, itt fizeti az alkalmazottai után a tb-járulékot, stb.
ja, és jelentős részt képvisel a magyar GDP-ben.


arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy az eddigi profitja zömét újra befektette.
bármilyen meglepő, a gazdasági szereplők azért fejtenek ki gazdasági tevékenységet, hogy ezáltal profithoz jussanak. S mi egy tőkeszegény ország vagyunk, ergo szükségnk van a külföldi tőkére. ha bezárkóznánk, ott tartanánk, mint egyes afrikai országok.
(szóval az ilyen demagóg megközelítéseket talán nem kéne...)

----------------------------------------------------------

mellesleg :
1991. április 24-én ľ zöldmezős beruházásként ľ megalakult a Magyar Suzuki Rt., 5,5 milliárd forintos alaptőkével. A tulajdonosi szerkezet a következőképpen nézett ki :

Suzuki Motor Corporation (a technológia tulajdonosa) 40 %
IFC (világbanki leányvállalat) 9 %
ITOCHU Corporation 11 %
Autókonszern Rt. 40 %

A japán anyavállalaton kívül tehát részt vett az alapításban a vállalat beszerzési és értékesítési kapcsolatait biztosító ITOCHU - kereskedőház, a fejlesztőbanki szemléletet közvetítő ľ a Világbank érdekeltségébe tartozó ľ International Finance Corporation (IFC), valamint az Autókonszern Rt., amelyet 62 hazai cég hozott létre, s köztük bankok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint iparvállalatok, vagy szolgáltatók.


[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#827) Den válasza karyo (#823) üzenetére


Den
veterán

az alkatrészekről beszéltem, amit magyar beszálítók állítanak elő

www.simson4t.hu

(#828) karyo válasza fokukac (#826) üzenetére


karyo
senior tag

azt hiszem a saját sötétségeddel nézz előbb szembe...

1991...
Ma meg 2005 van. Nézz utánna, hogy ki vásárolta fel a tőzsdén a Suzuki részvényeket,
mielőtt ilyen idejétmúlt f*szságokkal állsz elő.

Enjoy the silence.

(#829) faster válasza karyo (#825) üzenetére


faster
nagyúr

Esetleg próbálkozz Kubában, ott nincs sok rohadék multi. :))

[Szerkesztve]

(#830) karyo válasza Den (#827) üzenetére


karyo
senior tag

Ebben igazad van.

Enjoy the silence.

(#831) Den válasza karyo (#825) üzenetére


Den
veterán

egyrészt ha kiviszi a profitot, ám vigye, lehet vagy 15 százalék, azaz 85 százalék itt marad.

másrészt nem viszi ki, hanem befekteti, az új szvift egy vadiúj nagykapacitású robotizált szerelősoron fog készülni

www.simson4t.hu

(#832) karyo válasza Den (#831) üzenetére


karyo
senior tag

Nem 15 :) Több...

Viszont ez funny:

''vadiúj nagykapacitású robotizált szerelősoron fog készülni''

Persze, ahol humaniod robotok fognak embertelen körülmények között dolgozni,
éhbérért. Ami 80 bruttó.

Amúgy csak a hegesztést végzik robotok, az összes többi munkát emberek végzik.
Ha nem hiszed, menj el a gyárba.

Enjoy the silence.

(#833) divot


divot
veterán

Remek topic kerekedett ebből is itt a végére. :DDD

(#834) fokukac válasza karyo (#832) üzenetére


fokukac
nagyúr

komoly világnézeti kérdéseket vetettél itt fel.

Akkor most szerinted mi volna a megoldás: szüntessük meg a kapitalizmust és térjünk át a málenkij robot- alapú hadikommunizmusra megint? :F

[Szerkesztve]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#835) Den válasza karyo (#832) üzenetére


Den
veterán

tudom, de az a hegesztő sor nem a semmiből termet itt, hanem a visszaforgatott haszonból vették.

ne is legyen minden automatizált, minnél nagyobb automatizáció, annél kevesebb embernek ad munkát

www.simson4t.hu

(#836) karyo válasza fokukac (#834) üzenetére


karyo
senior tag

Nem. De mielőtt felmagasztosítjátok a Suzuki-t, nézzétek meg milyen körülmények
között és HOGYAN foglalkoztatja a dolgozóit, és persze MENNYIÉRT.

Mert nem baj, ha vannak itt multik, de sajnos legtöbbje csak kizsákmányolja
az országot, a hasznot külföldre viszi, béreket lenyomja, dolgozóit meg lesz*rja.

De vannak olyan helyek, ahol jó dolgozni, ilyen pl HP M.O. ( pedig ez is multi ),
vagy IBM.

A suzuki nem ilyen hely. Sajnos.

Enjoy the silence.

(#837) divot válasza karyo (#836) üzenetére


divot
veterán

Annyira gáz hely a Suzuki Rt? Még sosem hallottam ilyen híreket.

(#838) fokukac válasza Den (#835) üzenetére


fokukac
nagyúr

húúú, ha így megy tovább a beszélgetés szála, hamarosan eljutunk a Lyon-i gépromboló munkásokig... (1830) :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#839) parandroid válasza karyo (#828) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

és különben sem érdekli a kutyát sem ez az olyannyira divatos antiglobalista, antimulti, antikapitalista, antijólétitársadalmas, antikizsákmányolós vinnyogás. mindenki úgy él meg, ahogy tud, beleértve a nagyvállalatokat is, nem a suzuki miatt van ott a világ, ahol, vannak náluk sokkal nagyobb darab fekáliák is az üzleti életben, de ettől szép az egész. ha nem tetszik ki lehet költözni falura, csendben ellenni, megtermelni magadnak az ultraegészséges zöldségeket és messze elkerülni a nagytőkét. a minősíthetetlen hangnem valszeg nem is fogja zavarni a juhaidat.

tisztelettel,

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#840) karyo válasza divot (#837) üzenetére


karyo
senior tag

Szeretnél egy hetet a soron tölteni? Aztán a hét végén majd újra beszélgetünk.
Kíváncsi lennék a ''benyomásaidra''.

Szerintem 1 hét alatt megváltozna a világról alkotott képed, és a gyárra is másképp tekintenél.

Gondolhatod hogy a PR-osok nem ezzel népszerűsítik a céget. Vagyis hallgatnak arról, ami belül van. Pedig az érmének mindig két oldala van.

Enjoy the silence.

(#841) fokukac válasza karyo (#836) üzenetére


fokukac
nagyúr

olvasgasd csak tovább a Lenin-összest, és közölj belőle további részleteket, ha tanuljunk mi is... :U

persze néha keverheted a csurka-összessel is... ;)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#842) Den válasza karyo (#836) üzenetére


Den
veterán

viszont az is igaz hogy nyilván nem fegyverrel kényszeerítették az ott dolgzókat hogy mondják föl a bruttó 200k-s állásukat és menjenek el a szuzukihoz 80 rongyért, hanem azért dolgoznak ott annyiért, mert jobb álást nem találtak (vagy semmilyet nem találnának, ha nem lenne ez).

egyébbként senki nem magasztalta a szuzukit csupán annyit jegyeztünk meg hogy ez legallább jelentős részben magyar termék, szemben mondjuk egy fiattal vagy hondával, ami nulla azaz 0 értékben magyar

www.simson4t.hu

(#843) karyo válasza Den (#835) üzenetére


karyo
senior tag

''ne is legyen minden automatizált, minnél nagyobb automatizáció, annél kevesebb embernek ad munkát''

Nem is sok magyart fogsz találni a gyártósoron. Viszont bőszen találkozhatsz szlovák és román állampolgárokkal odalent. Hmmm...érdekes, mi?

Enjoy the silence.

(#844) fokukac válasza karyo (#840) üzenetére


fokukac
nagyúr

itt most (valószínűleg) egy értelmiségit akarsz meggyőzni arról, hogy akar-e végezni betanított v. szakmunkát? sok sikert...

képzeld el, hogy a termelés a világon mindenhol így folyik. bármit is gyártanak.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#845) faster válasza karyo (#843) üzenetére


faster
nagyúr

Igazad van, vegyetek inkább Hondát.

(#846) karyo válasza fokukac (#841) üzenetére


karyo
senior tag

Tudom ez most furi lesz, de én nem hiszek a demokráciában.

De a kommunizmusban sem. :P

Viszont Lenin nem volt hülye.

Enjoy the silence.

(#847) faster válasza karyo (#846) üzenetére


faster
nagyúr

A suzukinak viszont ehhez semmi köze.

(#848) karyo válasza fokukac (#844) üzenetére


karyo
senior tag

Hát megsúgom, hogy a Toyotánál nem. És az Audinál sem.

És ott a bérek is magasabbak. Nem is kevéssel.

Enjoy the silence.

(#849) parandroid válasza karyo (#843) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

figyu, fejezd be, jó? multinál dolgozom magam is, tudom miről szól, tudom mit ad miért cserébe és tudom, mivel jár az egész. személy szerint örülök neki, hogy van állásom. szakirányú végzettség nélkül többet keresek, mint édesanyám 25 év tanári múlttal, amit mindvégig egyetlen munkahelyen töltött le. pedig őt a színmagyar állam foglalkoztatja, váltott kormányokkal, tehát nem foghatod egyik politikai oldalra sem, hogy miattuk van...

úgyhogy ne menjünk át flémbe plíz,

szerk: off

p

[Szerkesztve]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#850) fokukac válasza karyo (#843) üzenetére


fokukac
nagyúr

érdekes ideológiai elegyed van. egy politológus nagyon örülne neked...

szóval nemtom tudod-e, hogy Esztergom a határ mellett fekszik, és Párkány van vele szemben, amely egykoron szintén kis hazánk része volt (már nem az), viszont 60 %-ban magyarok élnek ott is, sőt, Dél-Szlovákia ezen részén, a határtól számolva 30-40 kilométeres sávban magyar többségű terület van, és ők járnak át dolgozni.

a foglalkoztatottak létsázma kb. 2500, és ebből sokan Szlovákiából járnak át, igen.

Pleased to meet you - hope you guess my name

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.