Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) divot válasza plömplöm (#1350) üzenetére


divot
veterán

Miért, az új Swift szebb, mint a Jazz.

(#1352) plömplöm válasza divot (#1351) üzenetére


plömplöm
őstag

Hát, nemtom. Lehet. Nekem egyik sem az esetem, bevallom. De egy jazz az egy jazz, eddig csak jót hallottam róla. Én remélem, hogy beválik az új swift, végülis nekem az előzőfélével sem volt semmi bajom addig az egy évig, 1,3GLSsport, 3ajtó, csárga, fekete ablakok, váúcs :), sőt, valójában meg is szerettem picit, csak hát ugye kinőttük.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#1353) MUŁĐER válasza divot (#1334) üzenetére


MUŁĐER
addikt

szerintem japán kocsival nem lehet gond...100%

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#1354) divot válasza MUŁĐER (#1353) üzenetére


divot
veterán

És a japán-magyar autó :F

(#1355) knajf


knajf
senior tag

jó a suzuki jó... van belőle 2 és semmi prob és ha nem töröd meg akkor a világ legjobb autója

keveset fogyaszt és fürge és a bátyám van hogy napi 350km és semmi gond még a gyorsulással se (se az 1.0 se az 1.3)

ergo fényévekkel jobban megy egy 9 éves swift mitn egy trabant és még kevesebbet is eszik!

a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf

(#1356) Fade_Away válasza divot (#1354) üzenetére


Fade_Away
őstag

divot!
bele fogsz őrülni!

nézd meg hol akciozzák legalacsonyabb THMre ülj bele vezesd két kört ésha még mindig tetszik akkor vedd meg! :)

a kérdésedre meg tudod a választ a régi mint az új swift minőségre nagyon jó kocsi...

(#1357) hobizoli válasza MUŁĐER (#1353) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Szerintem meg olyan autot meg nem gyartottak, amit a juzer, es a elhanyagolas ne tudna kikezdeni.



hobizoli

több drón kell ;P

(#1358) knajf válasza hobizoli (#1357) üzenetére


knajf
senior tag

lehet, van benne valami de a magyar viszonylatokat elnézve ez a best... :)

a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf

(#1359) knajf


knajf
senior tag

up már...:(

a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf

(#1360) divot válasza Fade_Away (#1356) üzenetére


divot
veterán

Ezt fogom tenni. Nagyon szétnéztem a piacon, és ilyen felszereltséggel, ennyiért semmit nem adnak.

(#1361) sakál válasza divot (#1360) üzenetére


sakál
tag

divotnak, és az új Suzu-ra vágyóknak :Bővebben: link

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

A szépség az eszed rovására megy

(#1362) a_tesz válasza sakál (#1361) üzenetére


a_tesz
Korrektor

hmm ez már volt vagy 2x belinkelve

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1363) gabe_


gabe_
őstag

Az autó-motor újságban már olvasható az új suzuki bemutató...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#1364) sakál válasza a_tesz (#1362) üzenetére


sakál
tag

Biztos igazad van, ez tényleg egy régi teszt. Elnéztem a dátumot.

A szépség az eszed rovására megy

(#1365) Volu


Volu
tag

Akinek 1.0 Swift van, attól kérdezném, mennyit fogyaszt neki?
Gondolkodom egy ilyenen, mert olcsó és szinte csak városban haszálnám, ott meg talán még nem ütközik ki annyira a lomhasága.

''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''

(#1366) gézu válasza Volu (#1365) üzenetére


gézu
őstag

Nyáron csak város 5.5 - 6l,télen 6 - 6.5l .Országút max 100-as tempóval
4.5 - 5l.120-140-nél 6 körül.Persz ez függ a vezetési stílustól,ezek az
értékek közepesen dinamikus stílusú vezetéshez tartoznak.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1367) a_tesz válasza gézu (#1366) üzenetére


a_tesz
Korrektor

igazolni tudom, hogy nem állítasz valótlant :))

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1368) kymco válasza Volu (#1365) üzenetére


kymco
veterán

Nekem 1.3-as volt, és a három évre az átlagfogyasztás (tél-nyár; rövid út-hosszú út; autópálya-belvárosi tötyörgés....) 6 liter 100 km-en. A csúcs télen volt azt hiszem 7,5 literrel a minimum pedig 5 liter volt. A ''szélsőséges értékek'' közel 1 tank benzin (kb 30-35 liter) elfogyasztásának átlagát adják.

www.refujvaros.hu

(#1369) csibor


csibor
őstag

Nekem az 1.0-es kb 5.5l, fogyasztot 100-as tempóig.Az 1.3-as sedanban viszont csalodtam nekem átlag 7.5l fogyasztot,kicsit sokallom mert a jelenlegi autom 8l-es átlaggal jőn ki áll klima hasz mellet.

(#1370) divot válasza gabe_ (#1363) üzenetére


divot
veterán

Az Autó-motorban leírták a műszaki adatokat. Köszike. :(

Ez viszont már tényleg egy teszt, magyar sofőrrel, magyar utakon, magyar Suzukival... Bővebben: link

(#1371) Integra válasza divot (#1370) üzenetére


Integra
titán

na kiesett már a c2 a képből?:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1372) divot válasza Integra (#1371) üzenetére


divot
veterán

Kezd. Holnap elugrunk teszvezetni Suzukit, és ha a kedvesemnek is begyön, akkor leadjuk a rendelést egy GS-re. :)

(#1373) Integra válasza divot (#1372) üzenetére


Integra
titán

hajrá, én is várom a tesztvezetést :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1374) szucsi


szucsi
őstag

Törjék, törjék!

Lássam végre, hogy mi marad belőle(m). :Y

(#1375) fokukac válasza divot (#1372) üzenetére


fokukac
nagyúr

Akkor akár Te is elkezdheted a töréstesztet... :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#1376) gézu válasza fokukac (#1375) üzenetére


gézu
őstag

Szerintem már túl van rajta [kép]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1377) fokukac válasza gézu (#1376) üzenetére


fokukac
nagyúr

remélem, egy egész szalonnyit összetört, mindenféle becsapódási szöget kipróbálva... ;)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#1378) csimpi válasza divot (#1372) üzenetére


csimpi
csendes tag

NA mi van???


Mindenkinek ajánlom az index forumában az uj suzukisat....

Bővebben: link



itten van már egy-két ember aki vezette, plusz meg is rendelte...



Több, mint 25 éve vagyok profi festő, mázoló. Tőlem tanulta Donatello, Leonardo, Michelangelo és Szecska mester is a művészeskedést.

(#1379) divot válasza csimpi (#1378) üzenetére


divot
veterán

Törészteszt nem volt. :)

Két dolgot nem hittem volna életemben: 1., hogy valaha Suzukira fogok vágyni, 2., hogy valaha beszeretek egy fehér autóba. Ma mindkettő megtörént. ;)

Szóval a fehér Suzuki GS alufelnivel egyszerűen gyönyörű. Annyira mokány, izomgolyó hatása van, hogy nem is tudom leírni. Szemből úgy néz ki, mint egy rallyeautó. A feleségem szerint egy Ignis Sport és egy Mini Cooper keveréke, méghozzű úgy, hogy mindkettőből a legjobb részeket őrizte meg. :) Nagyon szép az kf. félni, épp eltalálták a túlzottan csicsás, és a semmitmondó háromküllős közötti arany középutat. A hátrafelé szűlülő ablakok miatt pedig olyan a hatása, mintha rárobbanna az útra. Telitalálat.

Belső: harmonikus az egész, a középkonzol olyan szépen illekszkedik az autóba, hogy az magasabb kategóriákat idézi. Nagyon szépek a fényei, bár nappal ez nem igazán tudott érvényesülni. A műszerfal a sportos hatást erősíti, a középre helyezett digitális műszer könnyen leolvasható, ez mutatja a pillanatnyi fogyasztást is. Az Üllői úton kerültünk egyet, mentünk 30-al és 80-al is, semmi zörgést, illesztési neszt nem hallottam. (Persze csúnya lett volna, ha ennyi idő alatt... :DDD).
Az 1,5 VVTi-t próbáltuk ki. 3000 fölött kezd igazán húzni, akkor viszont nagyon megindul. Ripsz-ropsz százon vagy, ezzel az autóval nem lesz egyszerű betartani a sebességkorlátozásokat. A fogyasztást figyelve 60-nál 3,5 litert, 80-nál 4,2-t evett ezen a szakaszon, szóval biztosnak tűnik a gyárilag megadott városi 8 liter.
Az autó hangja alig hallható, 80 körül annyit észlelsz csak, amennyi ahhoz kell, hogy élvezd a gázadást. :D Alapjáraton pedig semmit, de tényleg, meg se rezdül a kasztni. A suzukis fickó mesélte, hogy jött egy tag a régi Swiftel tesztvezetésre, és a GLX-ben lazán ráindított mégegyszer...
A módosított hátsó felfüggesztés miatt egyáltalán nincs Ignises pattogás, nagyon kényelmes volt utazni is az autóban.
A hat hangszóró nagyon szépen szól, halkan is betölti a teret a zene. Mivel azonban elől és hátul is elég nagy hangszórók vannak, lehet döngetni is a mjúzikot. És nem torzít, mivel a nagas hangoknak ott a két kisebb hangszóró.
Beülttem a feleségem mögé. Ő 170cm, én 183, mondtam neki, hogy állítsa be az ülést úgy, ahogy az neki a legkényelmesebb, és így sem ért hozzá az összezárt térdem az első ülés hátuljához. És a fejem sem a plafonhoz, pedig most égnek van zselézve a séróm. :DDD

20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet, de ennél egy másik kereskedőnél már kaptam jobb, 38,5K-s ajánlatot is. Rossz hír, hogy a kanáris sárga és a gránát narancs metál csak májustól lesz elérhető, mivel ezek kísérleti színek. A fekete nem tetszik, és a sötétkék sem szép. A zöld kiábrándító, bár volt, akinek nagyon tetszett a nézelődők közül. A piros GS-ben szép, csak gyaníthatóan abból lesz a legtöbb. A sötét ezüst metál inkább nagyobb autóhoz illene, de a világos ezüst nagyon dög a kf. felnivel. A fehéren pedig meglepődtem, hogy mennyire jól áll az autónak. Na most vagy várunk májusig türelmesen a gránát miatt (nem hiszem :DDD), vagy fehéret veszünk.
Ja, és a GS-ben 8! légzsák van.

Egy nagy hibát viszont máris tapasztaltam, és nem értem, miért nem oldották meg: az utasoldali légzsák nem kapcsolható ki, tehát előre nem lehet gyerekülést tenni nyugodt szívvel.

Na így hirtelen ennyi.

(#1380) divot válasza divot (#1379) üzenetére


divot
veterán

Erről van szó. Így talán érthetőbb, amit írtam. ;)

[kép]

(#1381) a_tesz válasza divot (#1379) üzenetére


a_tesz
Korrektor

véleményem szerint a gyerekülésnek hátul a helye.ha valaki menet közben akar igazítani a gyereken, inkább álljon meg. nagyon merésznek tartom azokat az anyukákat, akik a kormánytól elhajolva menet közben cumiztatnak stb...

20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet
mennyinek a 20%-a? :) és thm mennyire jönne ki kb?

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1382) divot válasza a_tesz (#1381) üzenetére


divot
veterán

Az autó ára 3.020.000 Forint. 20% kezdő 604.000 Ft. + 55.000 forint üzembehelyezési = 659.000 Ft kezdő befizetés. A kölcsön összege 2.416.000 Ft. Törlesztés: 40.568Ft/72 hó.
Így a THM = 6.62%.

Viszont ugyanilyen konstrukcióban egy másik kereskedőnél 38.500 Ft. a törlesztés, tehát még jobb a THM.

(#1383) divot


divot
veterán

Ezér csinyáltam tesztet :F :O :D

(#1384) a_tesz válasza divot (#1383) üzenetére


a_tesz
Korrektor

azóta mindenki elment a legközelebbi suzuki-márkakereskedőhöz, kipróbálta az új swiftet, és még nem érnek rá írni, mert egyelőre keresik az állukat...

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1385) divot válasza a_tesz (#1384) üzenetére


divot
veterán

Akkor ez igazolt hiányzás. ;)

(#1386) kymco válasza a_tesz (#1381) üzenetére


kymco
veterán

Ebben igazad van, de a szemkontaktus a hátsó ülésen nehezebben oldható meg, ami viszont elöl pofon egyszerű. Hátul egy kicsi elég magányos tud lenni, elöl pedig látja az anyát. Ebben a korban pedig ez sokszor elég a teljes nyugalom eléréséhez. Ez pedig közlekedésbiztonság szempontjából elengedhetetlen.... ugyanis már vezettem fülsüketítő visitás közepette, meglehetősen zavaró volt.... :)

www.refujvaros.hu

(#1387) a_tesz válasza kymco (#1386) üzenetére


a_tesz
Korrektor

innentől ez már gyereknevelés, amihez látszik, hogy én nem értek :)) egyetértek, hogy a csönd szükséges a nyugodt és biztonságos vezetéshez, de az optimális szerintem az lenne, hogy apu vezet, anyu meg hátul elvan a gyerekkel. a mai világban ugye szép is lenne, ha mindenki így ráérne. ebben a megvilágításban viszont aláírom, hogy nem lenne rossz, ha minden autóban kikapcsolható lenne az utasoldali légzsák, de nekem akkoris idegen a gyerekülés az első ülésen (bezzeg ha majd apa leszek... )

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1388) Jam-Master J


Jam-Master J
aktív tag

7végén megyünk kippróbálni az új Swiftet...juhéjj...
Anyósom megdobott egy kis lével, úgyhogy ha bejön, megvesszük...szerintem nagyot nem fogunk csalódni (fél éve adtuk el a Swiftet, meg is sirattam).

J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...

(#1389) Szalma válasza divot (#1379) üzenetére


Szalma
őstag

(Anyósülésre gyermekülést szerintem háttal nem szabad tenni. Egy háttal bekötött csecsemőnek/még gyenge izomzatú kisbabának a ''legjobb helye'' baleset esetén a hátsó traktusban van... NCAP (nem euro) ajánlás egyébként...

Az újabb fajta háttal (is) bekötős ülések jellemzően olyanok (Bébé és Römer is), hogy gondosan támaszkodnak/ékelődnek az előtte lévő ülés hátához. Ez a műszerfalnál nem tud összejönni. Borulás esetén ugyanis nem tudja csak az öv megfogni az ülést. (Leesni nem fog, de ''fityegni'' azt igen...)

Gyerek hátul.)

Szeretettel:
Szalma

szerk.: Mondatérthetetlenség...

[Szerkesztve]

(#1390) Szalma válasza a_tesz (#1381) üzenetére


Szalma
őstag

(Teljesen egyetértünk, szerintem igazad van. Minden csimotánk képes volt ''rájönni'', hogy mi a teendő egyedül, háttal bekötve a hátsó ülésen: nézelődés, alvás.)

Szeretettel:
Szalma

(#1391) divot válasza Szalma (#1390) üzenetére


divot
veterán

Ennek igazán örülök. Akkor ez az apró, pici hibácskának tűnő dolog is megszűnt a lista negatív oldalán. :)

(#1392) luciferc


luciferc
őstag

jobbra fel...

(#1393) kymco válasza Szalma (#1389) üzenetére


kymco
veterán

Általában nálunk is hátul van a gyerek (most, hogy a skoda csoda légzsákjával is számolni kell, ez mindigre változott).....

www.refujvaros.hu

(#1394) Integra válasza divot (#1379) üzenetére


Integra
titán

ez így jól hangzik :)
gyerkőc ülés ügyben: az ideális pozíció, hátsó üléssor középen, menetiránynak háttal.
azt hiszem a laguna-ban van így megoldva az isofix rögzítési pont is, már amiről tudom is hogy megoldható a rögzítés.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1395) bandiras2


bandiras2
senior tag

Ezt most találtam, bocs ha már volt
:DD:DD:DD:DD

Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra!
Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva!
Az immobilájzer már benne van a 'slusszba'
Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart
Leverheti félgázzal az egész Párizs-Dakart!
A sok extrából kettot is kiemel a sajtó:
Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus
Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+.
Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyero
Ahogy tombol alatta a tizenhat lóero.
Sík terepen is odab*sz: gyurodik az aszfalt
Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt.
Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva
Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus
Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus?
Hely van benne boven, pótolja a házat
Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az ''izomero-szervó'',
Meg a klímarendszer: ''ablakfüggo thermo''.
A kesztyutartójában van egy titkos button
Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.
Akkor a muszerfal kiírja hogy:''csocsi''
Mert ebbol az életben nem lesz már kocsi.
Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja
De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítot aktiválnád vele
Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele?
A WagonR+ -ban az a tuti üzlet
Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyuzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra
Hirtelen új message jön a muszerfalra:
''Szeretnék neked egy jó tanácsot adni
Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni''.
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal,
A kockázatokkal és a mellékhatásokkal.
Amióta gyártják rajta ül az átok
Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény kaszni
SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!
:DD:DD:DD

A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann

(#1396) a_tesz válasza bandiras2 (#1395) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Bővebben: link
nem baj, már úgyis régen volt :U

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1397) gézu válasza bandiras2 (#1395) üzenetére


gézu
őstag

Van erre a viccrovat,ott elmegy szódával,de ide ne írjál ilyeneket,mert [kép]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1398) a_tesz válasza gézu (#1397) üzenetére


a_tesz
Korrektor

ott is volt már háromszor... különben meg az igazi suzukis jót derül a viccen!...


...aztán jöhet a vonat :DD

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1399) gézu válasza a_tesz (#1398) üzenetére


gézu
őstag

Igazi suzukisként én is önfeledten derültem rajta[kép][kép][kép]

[Szerkesztve]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1400) Vukocska


Vukocska
tag

Nha megvettem ezt az uj ''csodat'' mivel a Ladam darabokban van, megjott hozza a svedacel, amibol keszulnek majd az uj karosszeria elemek, valamint elkeszul az uj fekrendszer (ket fofekhengerrel (elol-hatul), hutott tarcsa fekek negydugattyus feknyereggel (elol hatul), es egy nagy ujitas, a visszagurulas gatlo aminek a segitsegevel emelkedon is ugy indulhatsz el mint sik terepen (fekpedal felemelese utan elore beallitott idotartalmig megtartja az autot, nem kell se kuplung se a kezifek (kivancsi vagyok a KPM mit fog hozzaszolni).
Nha terjunk vissza a Swift II-re.
2 napja van nalam.(1.3 GS) Eleg mozgekony tipikus varosi auto nagy fogyasztassal, csendes, elol kenyelmes, hatul meg nem utaztam vele. A muszerfal anyaga lehetne egy kicsit baratsagosabb/puhabb. Felek hogy ksobb aozke elkezdenek zajongani. Valamint az elso szelvedonel ket oldalt nem kellett volna az a ket fekete muanyag elem.
Kicsit lanyos auto, nem baj ha kesz a Ladam vagy eladom vagy jo lesz baratnomnek (bar neki ott a ceges Focus).

Tanacs: amikor atveszitek nezzetek meg jo alaposan, a motort is. Az enyem most szervizben van,mert morotbol orran-szajan csopog az olaj.

[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.