Nem. Viszont nem kell sajnálni a koreai meg egyéb autógyártő cégeket, hogy nem ide települtek. Hadd menjenek csak Szlovákiába. Mert a szellemi munkát nem itt, hanem Japánban/Koreában végzik. Itt csak végrehajtanak és termelnek.
Enjoy the silence.
Nem. Viszont nem kell sajnálni a koreai meg egyéb autógyártő cégeket, hogy nem ide települtek. Hadd menjenek csak Szlovákiába. Mert a szellemi munkát nem itt, hanem Japánban/Koreában végzik. Itt csak végrehajtanak és termelnek.
Enjoy the silence.
és itt el is jutottunk a lényeghez, olcsó autót csak olcsón lehet termelni, drágát, meg drágán is
megnézed az árlistákat és megérted miért fizetnek többet az audinál
www.simson4t.hu
Hadd menjenek csak Szlovákiába.
LOL, az itteniek meg dögöljenek éhen. Egyébként Lenin után már sok jóra nem számítok.
Egyébként: Ki sajnált micsodát?
[Szerkesztve]
az, hogy a bér mekkora, az ország fejlettségi színvonalától függ : GDP, termelékenység.
és nem egy cégben kell gondolkodni, hanem nemzetgazdasági átlagban.
nálunk a GDP 7500 €/fő. Nyugat Európában 25 ezer €/fő. Japánban 35 ezer €/fő.
Pleased to meet you - hope you guess my name
A két amerikai céget amit itt magasztalsz volt szerencsém látni, nehéz elhinnem hogy a Suzukinál rosszabbak a munkakörülmények. Arról nem is beszélve, hogy szerinted ők mit csinálnak a profittal? Elosztják a szegények között?
Jó kis autó lesz ez az új Swift - kérdés, hogy ezt is 30 évig akarják-e gyártani kisebb átsimításokkal, mint az előzőt? Na jó, lehet, hogy nem annyi ideje mutatták be az első Swiftet, de nem is tegnap volt. Becsületesen kitartott - legyen legalább ennyire jó, és nem lesz gondja a Suzukinak.
Department of Redundancy Department
a hyundai-jal nem az volt a baj, hogy autógyár, hanem, hogy olyan feltételeket támasztott, ami már megalázó volt.
a szlovákok ezt bevállták, mert nekik még az is jó. a lényeg az, hogy euróban százmilliós nagyságrendű összeggel támogatja a szlovák kormány a hyundai-t. ezt jó is, hogy mi nem vállaltuk be.
és az EU-bizottság úgyis bele fog kötni,mert az eu-ban az ilyen dolgok nem szabályosak (sértik az egyenlő versenyt)
Pleased to meet you - hope you guess my name
Jah, de amíg az Audi elad 1 TT Coupe-t addig a Suzuki 10 WagonR+t.
Persze a nyereség akkor is az Audinál a nagyobb
Enjoy the silence.
valahogy van egy érzésem, hogy már most a fiókban lapul legalább 3 új orr és hátsó szpoiler és lámpaszett terve
www.simson4t.hu
viszont az audi már nem csak gyárt, hanem kutat is : győrben hozott létre kutató- fejlesztő központot.
egyébként örülsz?
ha már ekkora politikai flame-et csináltál ebből a suzukis topicból, aminek az autó(k)ról kéne szólnia?
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Egyébként hadd kérdezzem meg, mi is a baj Leninnel? Az hogy igazságosabb vagyonelosztást szeretett volna, és 100%-os fogalkoztatottságot?
Hogy a munkának legyen becsülete, és ne egy burzsoá kizsákmányoló rendszer
élősködjön rajtunk?
[Szerkesztve]
Enjoy the silence.
hát ez kész... ez már olyan rgb fíling....
figyelj, most már tényleg hagyd abba,
vagy legalább menj át a poltopicba!
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Az, hogy kurvára nagyot tévedett, mert azt hitte, hogy csodaországot meg lehet valósítani. Így utólag nézve, nagyon szép terv volt. Csak néhány millióan pusztultak bele ebbe a remek terv kivitelezésébe. Csak ennyi a bajom. Tudom, részrehajló vagyok.
''és ne egy burzsoá kizsákmányoló rendszer
élősködjön rajtunk?''
Mondom, irány Kuba vagy Észak-Korea, remek hely mind a kettő, burzsoá élősködőknek nyoma sincs, Lenin minden utcasarkon rád mosolyog!
[Szerkesztve]
lenin ebben tévedett de egyébbként sokmindent jól látott (előre), csak ma nem divat lenint idézni. de még fogják
www.simson4t.hu
Na, mit látott ő olyan jól, most már baromi kíváncsi vagyok?
Den, Te moderátor vagy. legalább Te ne hagyd, hogy ennyire off-fá fajuljon ez a topic...
most el ne kezdjétek megbeszélni lenint, mert harakirit követek el...!
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
A SUZUKI full szar de csak az auto!!!
A SUZUKI full állat de ez a MOTOR!!
Kétkeréken sokkal szebb az élet
Két keréken sokkal szebb az élet!!
Lenin a történelem egyik legérdekesebb alakja volt. A gondolatai valóban
figyelemre méltóak. Ezt főleg ma, itt M.O.-on érdemes átgondolni, ahol
jelenleg vadkapitalizmus van. És a terve valóban jó volt, csak sajnos a megvalósítás
rossz kezekbe került. Nem úgy alakultak a dolgok, ahogy Ő elképzelte.
Talán, majd pár évtized múlva rádöbben az emberiség, hogy a demokrácia egy zsákutca,
ami sehová nem vezet.
Enjoy the silence.
Abszolute nem értek egyet. Ez ráadásul nem is a politika topik. Talán majd pár évtized múlva az Ufók is szuzukival járnak. Jósolni hülyeségeket én is tudok.
[Szerkesztve]
Ha egy autóban jó a MOTOR, akkor az már nem is olyan szar!
Ez egyáltalán nem OFF. Köze van a Suzukihoz, mert a Suzuki nem létezne munkásosztály nélkül
De tényleg nem!
Enjoy the silence.
komolyan tökönszúrom magam...
Pleased to meet you - hope you guess my name
pl hogy a kapitalizmus merre halad, pl, a mai folyamatokat is. de ez nagyon off.
Egyébként félrertés ne essék, én nem hiszem hogy jelenleg bármi alternatívája lenne a kapitalizmusnak, ez működik legjobban, de komoly gondok lesznek ezzel is
www.simson4t.hu
A megvalósítással azért volt gond, mert a terve megvalósíthatatlan volt!!!
na akkor eme kis kitérő után térjünk vissza a mi autónkhoz
www.simson4t.hu
Igen, azt hiszem, itt van a lényeg. Túl sok országban b@szódott el ez a remek terv.
ez az Den, moderáld meg a társaságot, egyszer rminden ámokfutás véget kell, hogy érjen...
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
PH!olitika OFF, autós dolgok ON pls.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Ezt jól látod. Tényleg gondok lesznek, szerintem 10-20 éven belül összeomlik ez a rendszer. A történelem ismétli önmagát, és akkor előkerülnek majd a régi könyvek...
Nézzetek körbe a világban! Szétszennyezzük már ezzel a rengeteg autóval amit termelnek.
És sehol nem hallani a termelés csökkentéséről, mindenhol csak felfelé ívelő grafikonokat
mutogatnak. A Suzukinál is!
A föld már nem bír el ennyi autót!
A környezet haldoklik lassan.
[Szerkesztve]
Enjoy the silence.
Talán majd ha már nem emberek élnek a földön...
Te nem RGB vagy véletlenül...?
Pleased to meet you - hope you guess my name
SUZUKIT AKAROK VENNI!
nem. fogalmam nincs ki az.
Enjoy the silence.
Túl régen regisztrált és fórumozik ahoz hogy igaz legyen az állításod.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Just Do It!
Enjoy the silence.
De tényleg, most mi is a baj a suzukival???
a fő provokátor errefelé.
de TE is nagyon jól csinálod.
------------------------------
Ui. én is Suzukit akarok venni. márcsak egy munkahely (és sok pénz) kéne
viszont ez az új swift tetszik, és magyar termék, és ez a kis közgazdász lelkemnek fontos...!
[Szerkesztve]
Pleased to meet you - hope you guess my name
Tehát.... az új Suzuki Swift.
Kisebbnek tűnik a csomagtartója, maga az egész autó mintha rövidebb lenne. Arra vagyok kíváncsi, hogy az a régebbi probléma, amit sokan emlegettek, miszerint túl vékony a karosszériája, az az újban vajon megoldódik-e. Az Ignisre nem hallottam ilyen panaszt.
[Szerkesztve]
sokmindennel egyetértek ebből, bár a megoldást valszeg másban látjuk, de pls, ebben a topicban ejtsük a témát. nagyon off
www.simson4t.hu
szvsz azért tűnik kisebbnek, mert magasabb, hogy a magasabb üléspozíció miatt tágasabbnak tűnjön
www.simson4t.hu
Végső soron nem rossz választás, bár szerintem csak a fapados 1.3-ast éri meg megvenni.
Az extrákat aranyáron adják bele. Kinézettel nincs baj, a motor nagyon pörög. A belső
sokkal igényesebb, mint az előző generációé, és elöl elég kényelmes is. Hátul magas ( >180cm ) embernek nem túlzottan kényelmes, sőt, hosszú távon igen fárasztó az utazás.
Az 1.3-as vvt-s motor 93, az 1.5 102 LE-s. A különbséget nem nagyon érezni, csak a fogyasztáson, meg az 1.5-ösnek feljebb van a vége.
A vvt technológiának köszönhetően a motor magas fordulaton érzi igazán jól magát ( >5000RPM), akkor kezd el igazán húzni. Nagyon jól gyorsul, főleg a Súly/LE arány
nagyon impozáns. Viszont a csomagtartó nagyon pici.
[Szerkesztve]
Enjoy the silence.
Ezzel ilyen gond már nem lesz. Nagyon jó minőségű acélból készül a karosszéria, és itt már ügyeltek erre.
Enjoy the silence.
''szvsz azért tűnik kisebbnek, mert magasabb, hogy a magasabb üléspozíció miatt tágasabbnak tűnjön''
De a kérdés akkor most kisebb vagy sem?
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Jééé, tudsz ONtopic is lenni...
----------------------
egyébként az extrákat midnenhol aranyáron adják...
én semmi extrát nem igényelek, csak egy légkondit.
meg mp3-as cd-rádiót...
Pleased to meet you - hope you guess my name
Szélesebb, magasabb és rövidebb.
Enjoy the silence.
Nekem minden extrára szükségem van. A bőrülésre különösen!
[Szerkesztve]
A gyári hangszórókat akkor felesd el. Ez nem Honda, ahol a gyári standard a Pioneer membrán. Nagyon ócska hangszórókat szerelnek be. Az ignis pl botrányosan szól.
Ezért ne fizess rá, inkább vegyél normális hifit bele egy autófhifisnél. Olcsóbban kapsz sokkal jobbat!
Enjoy the silence.
Nekem tetszik. A réginél értelem szerűen feljebb pozicionálták, ami nagyon helyes. A fapados változat szerintem annyira nem nyerő, legalább egy klímát érdemes bele rakni - 200k-ért nem a világ, viszont hasznos és újraeladáskor sem rossz. Rádiót meg ilyesmit persze inkább utólag érdemes belepakolni.
Asszem elmegyek, megnézek egy új Swiftet közelebbről is.
Department of Redundancy Department
SZVSZ 200k-ert az eleg jo ar, nezzetek csak meg mas gyartoknal mennyibe kerul egy klima a kivalasztott autoba.
hobizoli
több drón kell ;P