Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1551) divot válasza luciferc (#1550) üzenetére


divot
veterán

Ugye... ;)

(#1552) radirpetya válasza divot (#1545) üzenetére


radirpetya
tag

Úgy irigyellek! Milyen szinben veszed? A legjobb új autóra várni. Én imádom bár nekem egy darabig nem lesz részem benne.

[Szerkesztve]

hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném

(#1553) divot válasza radirpetya (#1552) üzenetére


divot
veterán

Nagy kérdés. Fehér és piros, a fehér nekem, a piros a kedvesemnek jön be jobban... Szóval nem lesz egyszerű kompromisszumot kötni. :)

(#1554) luciferc válasza divot (#1553) üzenetére


luciferc
őstag

és mondjuk egy túró rudis? piros pöttyös? na? :))

(#1555) radirpetya válasza divot (#1553) üzenetére


radirpetya
tag

Láttam egyet pirosban és nagyon szép. Olyan kis sportos. Irigyellek a leendő újautó illat miatt. Az enyém másfél éves és már nem érezni sajnos, pedig az marha jó.

hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném

(#1556) radirpetya válasza luciferc (#1554) üzenetére


radirpetya
tag

:DD

hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném

(#1557) divot válasza luciferc (#1554) üzenetére


divot
veterán

Ez jó. :)

(#1558) divot válasza radirpetya (#1555) üzenetére


divot
veterán

Az új autó illat élménye egészen addig fog tartani, amíg megjön az első havi értesítés a törlesztőrészlet+kaszkóról... :DDD

(#1559) Den válasza divot (#1553) üzenetére


Den
veterán

rózsaszín :DDD
fehér fényezés, piros kárpit

www.simson4t.hu

(#1560) divot válasza Den (#1559) üzenetére


divot
veterán

Szívem szerint háromajtós sárgát vennék, de sajna családi okok miatt áprilisban meg kell vennünk az autót.

Ilyet:[kép]

(#1561) Den válasza divot (#1560) üzenetére


Den
veterán

hm jól néz ki. már korában is olvastam hogy háromajtósat szeretnél, akkor az jutott eszembe, hogy ha esetleg gyereket is terveztek a közeljövőben jobb az ötajtós.

www.simson4t.hu

(#1562) Integra válasza divot (#1560) üzenetére


Integra
titán

mintha már láttam volna 3 ajtósat is utcán

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1563) divot válasza Den (#1561) üzenetére


divot
veterán

Tervezünk, szóval tényleg jobb lesz nekünk az ötajtós, meg hát muszáj most megvennünk (beteg szülő szállítása miatt...).

De nagyon tetszik a háromajtós... :O

(#1564) divot válasza Integra (#1562) üzenetére


divot
veterán

Hacsak nem valami gyári teszgépet, mert sorozatban még nem nyomják.

(#1565) Integra válasza divot (#1564) üzenetére


Integra
titán

elképzelhető, hogy szimplán benéztem

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1566) divot válasza Integra (#1565) üzenetére


divot
veterán

Annyira elején vagyunk még az egésznek, hogy mint kiderült: 1.5-ös GS feketében csak május után lesz... (Pedig az abszolút szériaszín)

A sárgát és a gránátnarancsot is csak májusban fogják gyártani, és kisszériában, mert ezeket próbaszínnek tartogatják. De szerintem sláger lesz mindkettő. Nem is igazán értem, hogy miért nézik le ennyire a magyar piacot. :F

(#1567) gravity..


gravity..
csendes tag

Jó autó a Suzuki, szép, megbízható, jó motorral, és olcsó is. De én sajnos már nem csak a paramétereit nézem az autónak, hanem azt is, ha egyszer törik, akkor mennyire törik! Hadd meséljem el személyes tapasztalatomat!
Sajnos nekem már 2x volt balesetem. Először a pont egyhetes Fiat Bravonkat törte össze egy hülye, hátulról belém szállt (én álltam) nagy sebességgel. A Bravo totálkárra tört, nem volt éremes javíttatni, annyira szétment. Sőt a fejtámlám is leesett, így a fejem is betört.
A Bravo helyett egy Volkswagen Polot vettünk ( a kereklámpásat). Decemberben álltam a pirosnál, ugyancsak hátulról állati nagy lökés, elszálltam a francba. Egy török kamion meglökte a sort...ugye nem kell részleteznem, mekkora volt a tömegbeli eltérés. Én a kamiont is beleszámítva a harmadik voltam a sorban. A mögöttem lévő Corsa szó szerint megsemmisült, szerencsére csak elöl ültek benne, nekik nem lett bajuk. Az előttem álló Corsának a bal hátsó kerekét felfüggesztéssel együtt kilöktem...én sem értem hogyan! A Polo pedig, számomra teljesen hihetetlenül, behatóan nem sérült, csak lemezeket kellett cserélni, igaz, azt sokat!
Sajnos a Suzuki nem egy biztonságos autó, csúnyán össze tud törni. Csakúgy mint a francia autók, azokból is láttam csúnyán lezúzott példányokat. Tény, hogy a német autókban (a Volkswagenben legalábbis egész biztosan) jó anyagokatt használnak fel, ami nagyon ellenállóvá teszi az autóikat, és ezt mondom mindenféle elfogultság nélkül, csak a látottakra és a tapasztalataimra támaszkodva.
Ha autót vesztek, inkább hagyjatok ki valami kényelmi extrát, és kerüljön bele sok biztonsági berendezés, főleg, ha gyorsan vezettek!
Remélem senkit nem riasztottam el a vezetéstől, csak jóindulatból osztottam meg a tapasztalataimat. :)

(#1568) divot válasza gravity.. (#1567) üzenetére


divot
veterán

Üdv a PH!-n! :)

És had hívjam föl a figyelmedet itt az elején egy kedves régi szokásunkra: el szoktuk olvasni a topicot, mielőtt hozzászólunk. Ha te is így tettél volna, akkor most pontosan tudnád, hogy az új Swift négy csillagot kapott a törészteszten.

(#1569) gravity..


gravity..
csendes tag

A törésteszt nagyon figyelemreméltó, és jó dolog, én sem hagyom figyelmen kívül. Sokat vagyok autóban, és látom, hogy mi történik az utakon, és kialakul az emberben egy ösztön, hogy ne a csillagok alapján, hanem a tapasztalatai szerint ítélkezzen az autó biztonságosságáról.
Ez a tapasztalat nemcsak az én saját véleményemet tükrözi, hanem sok olyan emberét, akik ezzel foglalkoznak. A családomban van is karosszérialakatos, ő kimondottan törött autók reparálásával foglalkozik, szóval sokat hallok autókról hozzáértő forrásból! Ez számomra többet jelent, mint az újságok és beszámolók tanulmányozása, de azt hiszem, ezzel egyetért velem mindenki.

[Szerkesztve]

(#1570) divot válasza gravity.. (#1569) üzenetére


divot
veterán

És az új Suzuki Swiftről mit mondanak a karosszérialakatos családtagok?

(#1571) Gismo


Gismo
addikt

Nahh mi is mentünk 1 kört az Új Swifttel!
Nagyon jó kis autó, de vannak hibái és apróságai amik engem (is) idegesítenek!
Hibái: A csomagtartó ajtó becsukási nehézségekkel küzd! Télleg kétkézzel kell leb@szni h becsukódjon, de a nyitása, azzal a kis elektromos zárral nekem nagyon bejön! A középkonzol nagyon csirke! Anyaga jó, de kinézetre elég siralmas! Főleg a két kijelző nagyon béna! Legalább oat beletehettek volna mint az Ignisben vagy akár az Astra II-ben!
A következő (szerintem) bénaság az irányjelző és az ablaktörlő kapcsolója! ha ablakot akarnék törölni vele kb 1 motor gézkarjának meghúzásához hasonló műveletet kéne eljáccanom rajta(Nekem nemtetszk!)!
A másik a motor! Állítólag 102lovas az 1.5-ös(mi azt próbáltuk) éshát érzésre nem megy oan jól mint az Ignisünk! (az csak 99 lovas, de asszem könnyebb!) De az új Swiftnek már csak azértis jobban kéne mennie ÉRZÉSRE!! , mert közelebb ülünk a fődhöz mint az Ignácban! Na mind1! A Fék se olyan jó (Közrejátszhat azis h amit próbáltunk abban még csak 900km voltés sztem még nem volt összekopva!) De óra szerint 130-ra pikkpakk felgyorsult! a másik eszetlen jó része a futóműve! Hát az vmi isteni! Tök kuss van az autóban és siklik az úton, de a gyors kanyarokban sem dől! Úgyhogy SZVSZ ezt jól eltalálták!
Mind1! Baba a járgány csak ne lenne ien kicsi!

(#1572) a_tesz válasza divot (#1570) üzenetére


a_tesz
Korrektor

még egy pár hétig/hónapig semmit, utána meg semmi rosszabbat mint akár egy toyota yarisról... :U lassan már csak elfelejtik az emberek ezt a ''guruló koporsó''-analógiát,amiről megvan a véleményem, de inkább magamban tartom, mert mintha már kitárgyaltuk volna

Gismo: a futóműve tényleg pöpec, de a kisebb sebességérzet szerintem abból adódhatott, hogy több zajszigetelés van a kocsiban, mint az Ignisben, hiszen ez már egyértelműen arra készült, hogy Nyugat-Európában is megmutassák, ideje másként gondolni a Suzukira.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1573) lighty válasza divot (#1570) üzenetére


lighty
tag

Jogos a kérdés,tán javítottak már?:)

(#1574) Szeke válasza a_tesz (#1572) üzenetére


Szeke
senior tag

No meg abból, hogy bejáratós volt még a kocsi, amit próbált.

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#1575) Integra válasza Gismo (#1571) üzenetére


Integra
titán

basszus, ez egy kisautó... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1576) a_tesz válasza Integra (#1575) üzenetére


a_tesz
Korrektor

véleményem szerint nagyobb a tér érzésre, mint az ignisben, direkt bele is ültem mindkettőbe, elöl-hátul egyaránt. gyanítom, a szélvédő kialakítása nagyban hozzájárul ehhez

szeke: tényleg, azt el is felejtettem :B

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1577) Integra válasza a_tesz (#1576) üzenetére


Integra
titán

világos, de gizmo kb úgy írta, mintha egy buszlimóra számított volna:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1578) divot


divot
veterán

Kezdenek szállingózni a hírek a gyermekbetegségekről... :( Pedig nekünk muszáj autót vennünk tavasszal. :O

(#1579) a_tesz válasza divot (#1578) üzenetére


a_tesz
Korrektor

ne tartsd vissza, mesélj, mit tudsz?

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1580) divot válasza a_tesz (#1579) üzenetére


divot
veterán

A GS-hez járó kódkulcs nem az igazi: egyrészt csak egy ajtót nyit ki, másrészt pedig ha a menetkész autóba valaki bepattan, akkor elroboghat vele vidáman, mert az elektronika nem ellenőrzi időnként, hogy ott van-e a kulcs az autóban... (Ezt gondolom egy utasítássorral orvosolni lehe...) Vagyis ez egy buta Smart key. :(

És a kormányról vezérelhető rádióban találtak a tulajok néhány logikátlanságot.

A menettulajdonságait viszont istenítik. :)

(#1581) a_tesz válasza divot (#1580) üzenetére


a_tesz
Korrektor

na én meg már azt hittem, hogy valami komoly konstukciós gondja van a motornak/kaszninak. ezeket amiket leírtál, csak újabban szokás gyermekbetegségnek nevezni, sajnos általános jelenség, hogy az elektronikus cuccokat általában olyanok irányítása alatt fejlesztik, akik a beosztottjaikról a havi/heti/éves jelentéseket még írógépen írják... hogy csak két példát emeljek ki hirtelen, az S osztályos mercik elég sok szoftverhibától szenvednek, ami sokszor az autó elindulását is gátolja, vagy ott van a 7-es bmw i-drive elnevezésű fedélzeti szuperszámítógépe, amihez képest a kis logikai zavar a suzuki kormányról vezérelhető rádiójában fel sem tűnik. reméljük azonban, hogy hamarosan azért ezeken a hibákon felülkerekednek az új swift esetében is, mert ez azért elég sok potenciális vásárlót riaszthat el, és innen is látszhat, miért döntöttek úgy, hogy nálunk hamarabb bevezetik, mint európában: hiába tesztelik sok tíz-százezer kilométeren át a próbaautókat, minden gond nem tűnhet fel a tesztpilótáknak sem.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#1582) divot válasza a_tesz (#1581) üzenetére


divot
veterán

Na ja, de azért kár, hogy nem tökéletes. ;)

Egyébként itt egy újabb teszt, rengeteg fotóval: Bővebben: link

A lényeg: ''Elindulás után ami leginkább feltűnt, hogy az utasfülkében csend van! Olyan igazi nagy autós csend. És ez a csend autópályán hajszolva is megmaradt. Nem dübörög a gumi a jó kis Pesti utakon, a motorhang éppen csak behallatszik és még pörgetés esetén sem válik kellemetlenné. A vezetési pozíciót a magasságban állítható kormány és vezetőülés segítségével könnyen megtalálhatja magának mindenki. Nagyon jó benne ülni. A kormány nem teljesen direkt, de nagyon jól irányítható az autó. A sebességváltó jól kapcsolhtó, nem akadozik. A tesztelt példányban a kuplung kicsit magasan fogott, de ez könnyen orvosolható. Autópályán nagy sebesség mellett is teljesen stabil, nyílegyenesen tartja az irányt. Billegés, elsodródás egyáltalán nem tapasztalható. 50 km-es sebességnél erősen rángatva sem akart kitörni egyik irányba sem, hírtelen irányváltásokra sem érzékeny. A kocsi alatt lévő futómű még a magyar utakat is elviselhetővé teszi. Erős, hírtelen fékezésnél az ABS nem üt vissza olyan mértékben a pedálon mint az IS-ben. A vezetési élmény kifogástalan! Menettulajdonságait egy tartós teszt alatt lehetne igazán megismerni, de még e rövid teszt alatt is kellő ízelítőt adott mire is képes az autó.''



[Szerkesztve]

(#1583) Sick Boy


Sick Boy
őstag

azon gondolkodom az Ignissel kapcsolatban, hogy olyan ócska, vékony gumik vannak rajta... egyébként fullos kis oltó és teccik is nekem, de a gumikkal bajom van...
nem tudom a gyári gumik pontos méretét, de, ha teszem azt, teszek rá valami brutálisabbat, az hogyan befolyásolja az autó működését, a futóművet, az autó úttartását, a menetstabilitását?

[kép]

1ébként szvsz fullos kis járgány, szó nélkül beleülnék egy ilyenbe! Az új Swift meg... nagyon teccik! :)

[kép]

[Szerkesztve]

Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

(#1584) Sick Boy válasza Sick Boy (#1583) üzenetére


Sick Boy
őstag

megtaláltam:
165 / 70 R14

[kép]

Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

(#1585) fokukac válasza divot (#1580) üzenetére


fokukac
nagyúr

csupa fontos tulajdonság... :U ;)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#1586) Integra válasza Sick Boy (#1584) üzenetére


Integra
titán

elég virsli gumi:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#1587) Sick Boy válasza Integra (#1586) üzenetére


Sick Boy
őstag

jaja virsli LOL :D

[kép]

Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!

(#1588) divot válasza fokukac (#1585) üzenetére


divot
veterán

Akkor válik fontossá, ha mondjuk rászokik a mélyen tisztelt bűnözői társadalom, hogy megvárja a háziasszonyokat a GS-ük mellett, aztán félrelökik az asszonkát, és nyugodtan elhajtanak a masinával. (De ugye kekeckedni sokkal kényelmesebb, mint végiggondolni, hogy mégis mit akart írtni a másik...)

Egyébként a Totalcaron is van már teszt, és agyondícsérik. :)

(#1589) plömplöm


plömplöm
őstag

az említett tesz linkje Bővebben: link

[Szerkesztve]

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#1590) DaSilva válasza divot (#1588) üzenetére


DaSilva
senior tag

a totalcaros tesztben az van, hogy ha kétszer pöccinted a kilincset, akkor kinyitja az összes ajtót. és a képek alapján a motor beindításához nem elég a zsebedben tartani a kulcsot, úgyhogy ez a félrelökős beülős műsor sem működik.
pöpec autó lesz ez.

huss, fohászom száll feléd

(#1591) Zordkaszás válasza divot (#1588) üzenetére


Zordkaszás
senior tag

Nem tudom finomabban megfogalmiazni mint baromság :DDD
A háziasszonyt megvárós félrelökős módszer akkor is működik ha kulcsos. Csak a félrelökés (leütés) időpontja más.
Mégsem ez a jellemző autólopási ''szokás''.

█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █

(#1592) luciferc


luciferc
őstag

GTi és kabrió változat is lesz az új Swiftből: Bővebben: link

(#1593) divot válasza DaSilva (#1590) üzenetére


divot
veterán

Helyes, akkor túlzott volt a para, ami ez ügyben terjengett a neten. :)

(#1594) divot


divot
veterán

Ez vadkan. :DDD

Bővebben: link

[Szerkesztve]

(#1595) Szalma válasza divot (#1594) üzenetére


Szalma
őstag

(Csokító: ronda de finom. :) Hogy lehet már ilyen béna kerekeket rárakni egy ilyen csinos dögre?!? Az ültetéshez képest kicsit puhánynak tűnnek a gátlók...)

Szeretettel:
Szalma

(#1596) gézu válasza divot (#1594) üzenetére


gézu
őstag

Ez...az:D

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#1597) Calogero


Calogero
addikt

Lesz Diesel is.
Bővebben: link

[Szerkesztve]

(#1598) Barton


Barton
senior tag

Remélem ma délután 2-kor meglesz az új ''Szuzim''.

GLX, metál zöld, AC,CD

Írok majd néhány dolgot.

(#1599) luciferc válasza Barton (#1598) üzenetére


luciferc
őstag

meg szabad tudni, hogy milyen konstrukcióban veszed? ár, hitel, autóbeszámítás...

(#1600) gézu válasza Barton (#1598) üzenetére


gézu
őstag

Képeket is akarunk :)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.