Ugye...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
radirpetya
tag
Úgy irigyellek! Milyen szinben veszed? A legjobb új autóra várni. Én imádom bár nekem egy darabig nem lesz részem benne.
[Szerkesztve]
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
divot
veterán
Nagy kérdés. Fehér és piros, a fehér nekem, a piros a kedvesemnek jön be jobban... Szóval nem lesz egyszerű kompromisszumot kötni.
luciferc
őstag
és mondjuk egy túró rudis? piros pöttyös? na?
radirpetya
tag
Láttam egyet pirosban és nagyon szép. Olyan kis sportos. Irigyellek a leendő újautó illat miatt. Az enyém másfél éves és már nem érezni sajnos, pedig az marha jó.
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
radirpetya
tag
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
divot
veterán
Ez jó.
divot
veterán
Az új autó illat élménye egészen addig fog tartani, amíg megjön az első havi értesítés a törlesztőrészlet+kaszkóról...
Den
veterán
rózsaszín
fehér fényezés, piros kárpit
www.simson4t.hu
divot
veterán
Szívem szerint háromajtós sárgát vennék, de sajna családi okok miatt áprilisban meg kell vennünk az autót.
Ilyet:
Den
veterán
hm jól néz ki. már korában is olvastam hogy háromajtósat szeretnél, akkor az jutott eszembe, hogy ha esetleg gyereket is terveztek a közeljövőben jobb az ötajtós.
www.simson4t.hu
Integra
titán
mintha már láttam volna 3 ajtósat is utcán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
divot
veterán
Tervezünk, szóval tényleg jobb lesz nekünk az ötajtós, meg hát muszáj most megvennünk (beteg szülő szállítása miatt...).
De nagyon tetszik a háromajtós...
divot
veterán
Hacsak nem valami gyári teszgépet, mert sorozatban még nem nyomják.
Integra
titán
elképzelhető, hogy szimplán benéztem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
divot
veterán
Annyira elején vagyunk még az egésznek, hogy mint kiderült: 1.5-ös GS feketében csak május után lesz... (Pedig az abszolút szériaszín)
A sárgát és a gránátnarancsot is csak májusban fogják gyártani, és kisszériában, mert ezeket próbaszínnek tartogatják. De szerintem sláger lesz mindkettő. Nem is igazán értem, hogy miért nézik le ennyire a magyar piacot.
gravity..
csendes tag
Jó autó a Suzuki, szép, megbízható, jó motorral, és olcsó is. De én sajnos már nem csak a paramétereit nézem az autónak, hanem azt is, ha egyszer törik, akkor mennyire törik! Hadd meséljem el személyes tapasztalatomat!
Sajnos nekem már 2x volt balesetem. Először a pont egyhetes Fiat Bravonkat törte össze egy hülye, hátulról belém szállt (én álltam) nagy sebességgel. A Bravo totálkárra tört, nem volt éremes javíttatni, annyira szétment. Sőt a fejtámlám is leesett, így a fejem is betört.
A Bravo helyett egy Volkswagen Polot vettünk ( a kereklámpásat). Decemberben álltam a pirosnál, ugyancsak hátulról állati nagy lökés, elszálltam a francba. Egy török kamion meglökte a sort...ugye nem kell részleteznem, mekkora volt a tömegbeli eltérés. Én a kamiont is beleszámítva a harmadik voltam a sorban. A mögöttem lévő Corsa szó szerint megsemmisült, szerencsére csak elöl ültek benne, nekik nem lett bajuk. Az előttem álló Corsának a bal hátsó kerekét felfüggesztéssel együtt kilöktem...én sem értem hogyan! A Polo pedig, számomra teljesen hihetetlenül, behatóan nem sérült, csak lemezeket kellett cserélni, igaz, azt sokat!
Sajnos a Suzuki nem egy biztonságos autó, csúnyán össze tud törni. Csakúgy mint a francia autók, azokból is láttam csúnyán lezúzott példányokat. Tény, hogy a német autókban (a Volkswagenben legalábbis egész biztosan) jó anyagokatt használnak fel, ami nagyon ellenállóvá teszi az autóikat, és ezt mondom mindenféle elfogultság nélkül, csak a látottakra és a tapasztalataimra támaszkodva.
Ha autót vesztek, inkább hagyjatok ki valami kényelmi extrát, és kerüljön bele sok biztonsági berendezés, főleg, ha gyorsan vezettek!
Remélem senkit nem riasztottam el a vezetéstől, csak jóindulatból osztottam meg a tapasztalataimat.
divot
veterán
Üdv a PH!-n!
És had hívjam föl a figyelmedet itt az elején egy kedves régi szokásunkra: el szoktuk olvasni a topicot, mielőtt hozzászólunk. Ha te is így tettél volna, akkor most pontosan tudnád, hogy az új Swift négy csillagot kapott a törészteszten.
gravity..
csendes tag
A törésteszt nagyon figyelemreméltó, és jó dolog, én sem hagyom figyelmen kívül. Sokat vagyok autóban, és látom, hogy mi történik az utakon, és kialakul az emberben egy ösztön, hogy ne a csillagok alapján, hanem a tapasztalatai szerint ítélkezzen az autó biztonságosságáról.
Ez a tapasztalat nemcsak az én saját véleményemet tükrözi, hanem sok olyan emberét, akik ezzel foglalkoznak. A családomban van is karosszérialakatos, ő kimondottan törött autók reparálásával foglalkozik, szóval sokat hallok autókról hozzáértő forrásból! Ez számomra többet jelent, mint az újságok és beszámolók tanulmányozása, de azt hiszem, ezzel egyetért velem mindenki.
[Szerkesztve]
divot
veterán
És az új Suzuki Swiftről mit mondanak a karosszérialakatos családtagok?
Gismo
addikt
Nahh mi is mentünk 1 kört az Új Swifttel!
Nagyon jó kis autó, de vannak hibái és apróságai amik engem (is) idegesítenek!
Hibái: A csomagtartó ajtó becsukási nehézségekkel küzd! Télleg kétkézzel kell leb@szni h becsukódjon, de a nyitása, azzal a kis elektromos zárral nekem nagyon bejön! A középkonzol nagyon csirke! Anyaga jó, de kinézetre elég siralmas! Főleg a két kijelző nagyon béna! Legalább oat beletehettek volna mint az Ignisben vagy akár az Astra II-ben!
A következő (szerintem) bénaság az irányjelző és az ablaktörlő kapcsolója! ha ablakot akarnék törölni vele kb 1 motor gézkarjának meghúzásához hasonló műveletet kéne eljáccanom rajta(Nekem nemtetszk!)!
A másik a motor! Állítólag 102lovas az 1.5-ös(mi azt próbáltuk) éshát érzésre nem megy oan jól mint az Ignisünk! (az csak 99 lovas, de asszem könnyebb!) De az új Swiftnek már csak azértis jobban kéne mennie ÉRZÉSRE!! , mert közelebb ülünk a fődhöz mint az Ignácban! Na mind1! A Fék se olyan jó (Közrejátszhat azis h amit próbáltunk abban még csak 900km voltés sztem még nem volt összekopva!) De óra szerint 130-ra pikkpakk felgyorsult! a másik eszetlen jó része a futóműve! Hát az vmi isteni! Tök kuss van az autóban és siklik az úton, de a gyors kanyarokban sem dől! Úgyhogy SZVSZ ezt jól eltalálták!
Mind1! Baba a járgány csak ne lenne ien kicsi!
a_tesz
Korrektor
még egy pár hétig/hónapig semmit, utána meg semmi rosszabbat mint akár egy toyota yarisról... lassan már csak elfelejtik az emberek ezt a ''guruló koporsó''-analógiát,amiről megvan a véleményem, de inkább magamban tartom, mert mintha már kitárgyaltuk volna
Gismo: a futóműve tényleg pöpec, de a kisebb sebességérzet szerintem abból adódhatott, hogy több zajszigetelés van a kocsiban, mint az Ignisben, hiszen ez már egyértelműen arra készült, hogy Nyugat-Európában is megmutassák, ideje másként gondolni a Suzukira.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
lighty
tag
Jogos a kérdés,tán javítottak már?
Szeke
senior tag
No meg abból, hogy bejáratós volt még a kocsi, amit próbált.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
Integra
titán
basszus, ez egy kisautó...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a_tesz
Korrektor
véleményem szerint nagyobb a tér érzésre, mint az ignisben, direkt bele is ültem mindkettőbe, elöl-hátul egyaránt. gyanítom, a szélvédő kialakítása nagyban hozzájárul ehhez
szeke: tényleg, azt el is felejtettem
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
világos, de gizmo kb úgy írta, mintha egy buszlimóra számított volna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
divot
veterán
Kezdenek szállingózni a hírek a gyermekbetegségekről... Pedig nekünk muszáj autót vennünk tavasszal.
a_tesz
Korrektor
ne tartsd vissza, mesélj, mit tudsz?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
divot
veterán
A GS-hez járó kódkulcs nem az igazi: egyrészt csak egy ajtót nyit ki, másrészt pedig ha a menetkész autóba valaki bepattan, akkor elroboghat vele vidáman, mert az elektronika nem ellenőrzi időnként, hogy ott van-e a kulcs az autóban... (Ezt gondolom egy utasítássorral orvosolni lehe...) Vagyis ez egy buta Smart key.
És a kormányról vezérelhető rádióban találtak a tulajok néhány logikátlanságot.
A menettulajdonságait viszont istenítik.
a_tesz
Korrektor
na én meg már azt hittem, hogy valami komoly konstukciós gondja van a motornak/kaszninak. ezeket amiket leírtál, csak újabban szokás gyermekbetegségnek nevezni, sajnos általános jelenség, hogy az elektronikus cuccokat általában olyanok irányítása alatt fejlesztik, akik a beosztottjaikról a havi/heti/éves jelentéseket még írógépen írják... hogy csak két példát emeljek ki hirtelen, az S osztályos mercik elég sok szoftverhibától szenvednek, ami sokszor az autó elindulását is gátolja, vagy ott van a 7-es bmw i-drive elnevezésű fedélzeti szuperszámítógépe, amihez képest a kis logikai zavar a suzuki kormányról vezérelhető rádiójában fel sem tűnik. reméljük azonban, hogy hamarosan azért ezeken a hibákon felülkerekednek az új swift esetében is, mert ez azért elég sok potenciális vásárlót riaszthat el, és innen is látszhat, miért döntöttek úgy, hogy nálunk hamarabb bevezetik, mint európában: hiába tesztelik sok tíz-százezer kilométeren át a próbaautókat, minden gond nem tűnhet fel a tesztpilótáknak sem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
divot
veterán
Na ja, de azért kár, hogy nem tökéletes.
Egyébként itt egy újabb teszt, rengeteg fotóval: Bővebben: link
A lényeg: ''Elindulás után ami leginkább feltűnt, hogy az utasfülkében csend van! Olyan igazi nagy autós csend. És ez a csend autópályán hajszolva is megmaradt. Nem dübörög a gumi a jó kis Pesti utakon, a motorhang éppen csak behallatszik és még pörgetés esetén sem válik kellemetlenné. A vezetési pozíciót a magasságban állítható kormány és vezetőülés segítségével könnyen megtalálhatja magának mindenki. Nagyon jó benne ülni. A kormány nem teljesen direkt, de nagyon jól irányítható az autó. A sebességváltó jól kapcsolhtó, nem akadozik. A tesztelt példányban a kuplung kicsit magasan fogott, de ez könnyen orvosolható. Autópályán nagy sebesség mellett is teljesen stabil, nyílegyenesen tartja az irányt. Billegés, elsodródás egyáltalán nem tapasztalható. 50 km-es sebességnél erősen rángatva sem akart kitörni egyik irányba sem, hírtelen irányváltásokra sem érzékeny. A kocsi alatt lévő futómű még a magyar utakat is elviselhetővé teszi. Erős, hírtelen fékezésnél az ABS nem üt vissza olyan mértékben a pedálon mint az IS-ben. A vezetési élmény kifogástalan! Menettulajdonságait egy tartós teszt alatt lehetne igazán megismerni, de még e rövid teszt alatt is kellő ízelítőt adott mire is képes az autó.''
[Szerkesztve]
Sick Boy
őstag
azon gondolkodom az Ignissel kapcsolatban, hogy olyan ócska, vékony gumik vannak rajta... egyébként fullos kis oltó és teccik is nekem, de a gumikkal bajom van...
nem tudom a gyári gumik pontos méretét, de, ha teszem azt, teszek rá valami brutálisabbat, az hogyan befolyásolja az autó működését, a futóművet, az autó úttartását, a menetstabilitását?
1ébként szvsz fullos kis járgány, szó nélkül beleülnék egy ilyenbe! Az új Swift meg... nagyon teccik!
[Szerkesztve]
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
Sick Boy
őstag
megtaláltam:
165 / 70 R14
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
csupa fontos tulajdonság...
Pleased to meet you - hope you guess my name
Integra
titán
elég virsli gumi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Sick Boy
őstag
jaja virsli LOL
Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
divot
veterán
Akkor válik fontossá, ha mondjuk rászokik a mélyen tisztelt bűnözői társadalom, hogy megvárja a háziasszonyokat a GS-ük mellett, aztán félrelökik az asszonkát, és nyugodtan elhajtanak a masinával. (De ugye kekeckedni sokkal kényelmesebb, mint végiggondolni, hogy mégis mit akart írtni a másik...)
Egyébként a Totalcaron is van már teszt, és agyondícsérik.
plömplöm
őstag
az említett tesz linkje Bővebben: link
[Szerkesztve]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
DaSilva
senior tag
a totalcaros tesztben az van, hogy ha kétszer pöccinted a kilincset, akkor kinyitja az összes ajtót. és a képek alapján a motor beindításához nem elég a zsebedben tartani a kulcsot, úgyhogy ez a félrelökős beülős műsor sem működik.
pöpec autó lesz ez.
huss, fohászom száll feléd
Zordkaszás
senior tag
Nem tudom finomabban megfogalmiazni mint baromság
A háziasszonyt megvárós félrelökős módszer akkor is működik ha kulcsos. Csak a félrelökés (leütés) időpontja más.
Mégsem ez a jellemző autólopási ''szokás''.
█ Egyszer elmegyek érted!! Érted? █
luciferc
őstag
GTi és kabrió változat is lesz az új Swiftből: Bővebben: link
divot
veterán
Helyes, akkor túlzott volt a para, ami ez ügyben terjengett a neten.
divot
veterán
Ez vadkan.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Szalma
őstag
(Csokító: ronda de finom. Hogy lehet már ilyen béna kerekeket rárakni egy ilyen csinos dögre?!? Az ültetéshez képest kicsit puhánynak tűnnek a gátlók...)
Szeretettel:
Szalma
gézu
őstag
Ez...az
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Calogero
addikt
Lesz Diesel is.
Bővebben: link
[Szerkesztve]
Barton
senior tag
Remélem ma délután 2-kor meglesz az új ''Szuzim''.
GLX, metál zöld, AC,CD
Írok majd néhány dolgot.
luciferc
őstag
meg szabad tudni, hogy milyen konstrukcióban veszed? ár, hitel, autóbeszámítás...