Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) Den


Den
veterán

egyébként érdemes egy fényképezőt tartani a kesztyűtartóban. Annál az esetnél mikor a felni is eltört, sikerült a kátyút meg a kerék állapotát lefényképezni, és az út fenntartója köteles volt megréríteni a kárt. cc-nél az igazán a gáz hogy semmilyen pótkereke nincs csak egy antidefekt spray, az meg ilyenkor nem ér semmit

www.simson4t.hu

(#452) rATdrAgOn válasza divot (#442) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Megmondom mi vele a gaz (mondjuk Logan utan neked is fel fog tunni). Picike.
A VTR-el meg az a nagy gaz, hogy hiaba van benne ~100 lovas 1.6-os motor, nagyon nem erogep (1.4-es karbis BX-el otthagyom a francba). Ennek oka az, hogy nehez mint a bun. Teny, jo a torestesztje. :) Szoval, ha csak maszkalni akarsz vele, akkor tokeletes, de ha esetleg egy nagybevasarlast is le akarsz vele tudni, akkor mar gondban leszel. Raadasul vezetni sem kellemes. Mondom, inkabb C3. Viccen kivul: a meret a lenyeg :) A C2 meg nagyon pindurka meg nekem is (pedig en aztan eleg apro vagyok a ~170 centimmel :DDD).


C4-rol meg az a velemenyem, hogy fasza, kar hogy nem hidros. Mondjuk ennyire bena valtot meg citromban nem lattam... akad, log, mondjuk lehet vele egyutt elni, de ha azt mondom, hogy a 15 eves BX-ben jobb a valto, akkor azt hiszem elmondtam mindent - pedig az is mar akad, log. Ez egyertelmuen rudazat hiba, szoval C4-et egyelore nem ajanlom senkinek sem... 1-2 ev mulva talan ezt kinovi :))
A masik az a kasztni merevsege, ami nem volt szamomra tul bizalomgerjeszto. Jobban tekeredik mint a sajat citromom, pedig majd 300 kiloval nehezebb a gep. (A BX-em 900 kilos oszt jovan :))



[Szerkesztve]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#453) AmunRa válasza Den (#451) üzenetére


AmunRa
aktív tag

Nekem még felni és gumi se ment szét, pedig mindennap váosban 40km-t
autózok.
Egyszer forpadt a lemezfelnim és reggelre leeresztett a kerék.
De hát az após gumis így 30 perc múlva nem jeletkezett a probléma.

Na most beleszenvedem az AstraG-be az autobase-t. :D

(#454) divot válasza rATdrAgOn (#452) üzenetére


divot
veterán

Ketten leszünk bele, és leginkább mászkálgatni.
Aztán a gyerekülés egy-két év múlva elfér hátul, és mire kicsi lenne a C2, addigra úgy is cseréljük majd. És épp a jó töréstesztje az, ami miatt csábító számunkra.

(#455) Damage válasza Den (#451) üzenetére


Damage
senior tag

A fényképet nem fogadják el (személyes tapasztalat). Kell hozzá legalább egy tanú, a legjobb ilyenkor kihívni egy rendőrt (bár szerintem nem menne ki). Városon belül a helyi önkormányzathoz kell benyújtani a kártérítési igényt.

Ennyi erővel elkérhetném a helyi szervízes sráctól a lyukas kerekeit, elmegyek egy kátyuhoz, kerékcsere, fénykép, kerékcsere. Kb 10 perc és nyertem 15 ezer Ft-ot? (Continental Winter Contact)

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#456) gézu válasza divot (#436) üzenetére


gézu
őstag

Bővebben: link

Szerintem ez elég ütős,vagy nem?;)

[Szerkesztve]

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#457) fokukac válasza gézu (#456) üzenetére


fokukac
nagyúr

Nekem tetszik! ''a kép nem található, vagy nincs hozzá jogod!'' :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#458) Jim Tonic válasza gézu (#456) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az. :DDD

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#459) gézu válasza fokukac (#457) üzenetére


gézu
őstag

Teljesen király,most hogy újraindítottam az oldalt én is gyönyörködöm benne.:D

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#460) Szeke válasza Jim Tonic (#406) üzenetére


Szeke
senior tag

Sajnálom, ami veled történt :( Jobbulást.
A Swifthez még annyit, hogy ismerősünk összetörte a swiftjét jó másfél éve. Nem volt bekötve és fának csattant olyan 70-es sebességgel. Megúszta apróbb zúzódásokkal... Az orvosok szerint is mindezt azért, mert alacsonyan ülsz benne (nehezebben repülsz ki) és mivel a kasztni jobban gyűrődik, kisebb az utasokra ható terhelés. Tény, az autónak lényegében annyi volt, de Ő megúszta minden további nélkül. Tehát hagyni kéne mostmár tényleg ezt a ''suzukiban csak meghalni lehet'' dolgot, mert minden egyes baleset más és más...

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#461) divot válasza gézu (#456) üzenetére


divot
veterán

Ez 1,3-as, vagy 1,5-ös :F :DDD

(#462) Jim Tonic válasza Szeke (#460) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Köszönöm, igyekszem. Három műtét már volt, még lesz egy pár. Talán összeraknak egyszer. :U

Persze, minden baleset más.

[Szerkesztve]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#463) gézu válasza divot (#461) üzenetére


gézu
őstag

1.5-ös,csak tudnám mit kavar a tar.hu:F

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#464) Den válasza Damage (#455) üzenetére


Den
veterán

tanú volt, és megtérítették a kárt

www.simson4t.hu

(#465) Damage válasza gézu (#463) üzenetére


Damage
senior tag

Először is helyesen kellene beírnia címed:
Bővebben: link
Utána meg fel kellene tölteni 1-2 képet, mert jelenleg egy sincs fent :)

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#466) HaroWerks válasza gézu (#456) üzenetére


HaroWerks
senior tag

Ez tényleg elég ütős :D

(#467) Den válasza Damage (#465) üzenetére


Den
veterán

nem az volt a gond. a tár nem enged kívülről beilleszteni

www.simson4t.hu

(#468) gézu válasza Damage (#465) üzenetére


gézu
őstag

Pedig fenn van az...

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#469) Damage válasza Den (#464) üzenetére


Damage
senior tag

Szerencséd volt. Ez lenne a MINIMUM normális eljárás ilyen esetekben! Akik sokat autóznak, tudják miről beszélek. Egyszerűen katasztrofális helyzetben vannak a magyar utak. Kivétel az autópályák, fővárosi nagy forgalmú többsávos utak (amiken gyakorlatilag lehetletlen közlekedni a dugók miatt). Nekem a lengéscsillapítóm tört ki kb 3szor az utak miatt (mindig a hátsó). 2szer sikerült a pénzem visszakövetelni.

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#470) HaroWerks


HaroWerks
senior tag

Pár hónapja, amikor felmerült, hogy lecseréljük a közel 10 éves Swift-et, akkor szóbakerült az Ignis is.
Az a baj vele, hogy a 185 centimmel teljesen hátratolt vezetői ülés mellett sem fértem el benne kényelmesen, szerintem nem valami tágas belül.
Szóval szegénykém ki lett húzva a listáról.
Egyébként nem volt egyszerű új kocsit venni, mire az ember megtalálja azt, ami maximálisan megfelel neki, megnéztünk jópár típust mire új autó lett a dologból.

(#471) Damage válasza gézu (#468) üzenetére


Damage
senior tag

[kép]

Ez mekkora :DD
2 perce amikor belinkeltem ezt a képet, akkor még a''bíbí, nincs joga a képhez...'' felirat volt látható, most már lehet látni :)

[Szerkesztve]

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#472) AmunRa


AmunRa
aktív tag

Na AstraG ne vegyetek, mert majden levágtam az újam amíg a hátsó
biztonságiőv csatját kihalásztam. :D
Viszont meglepő, hogy ha berakom a babahordozót előre kell
áítani az első ülést és alig marad hely.
Azért én nagyobb térre számítottam.

(#473) Jim Tonic válasza AmunRa (#472) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ez mondjuk tényleg kizáró indok. :)

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#474) AmunRa válasza Damage (#471) üzenetére


AmunRa
aktív tag

Randa fekete. :)

(#475) gézu válasza Damage (#471) üzenetére


gézu
őstag

Kösz,nem helyeztem át a galériába,de már rájöttem a malőrre.:B

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#476) AmunRa válasza Jim Tonic (#473) üzenetére


AmunRa
aktív tag

Meg az hogy 3x 2 hetet ált külömböző dolgok miatt! :D

(#477) Damage válasza gézu (#475) üzenetére


Damage
senior tag

Szép autó! Komolyan ritkán látok ilyen szép Ignis-t. Egyetlen gond vele, hogy inkább vizuális szerepe van jelen esetben a gallytörő rácsnak. Az Ignis-nek nagyon rövid az orra, kicsi a gyűrődési zónája. Egy régebbi autóm:
Bővebben: link
A fogyasztása nem tetszett....hiába volt diesel, a 10 litert befalta...

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#478) gézu válasza Damage (#477) üzenetére


gézu
őstag

A tied se rossz,a hátulja is meg volt?:)
Úgy látom Divot magaalá zuhant a kép láttán.Lehet,hogy mégsem C2 lesz?:D

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

(#479) Damage válasza gézu (#478) üzenetére


Damage
senior tag

Csak volt...egy ideje (F) Astra-val járok. 5-6 literes fogyasztás, olcsó alkatrész :)

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#480) divot válasza Damage (#471) üzenetére


divot
veterán

Akkor már inkább Ignis Sport. Az legalább nem akar másnak látszani, mint ami. :)

[kép]

(#481) Damage válasza divot (#480) üzenetére


Damage
senior tag

Félreértettél: Nekem nem volt és nem is lesz Ignis-em! Gézu autójának a képét linkeltem be, miután nem sikerült (utólag már igen) belinkelnie a képet.

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#482) sakál válasza divot (#480) üzenetére


sakál
tag

Bocs, de én még egy kulcstartóra sem raknám rá...

A szépség az eszed rovására megy

(#483) divot válasza sakál (#482) üzenetére


divot
veterán

Ne tőlem bocs, én C2-ben utazom. :)
Ezt például a Citroen Pásztornál lehet kapni. Igaz, drága, mint a dög, mert 4,3 milla, ha jól emlékszem.
[kép]

(#484) HaroWerks válasza divot (#483) üzenetére


HaroWerks
senior tag

Mondjuk ha már francia kocsi, akkor sokkal szebbek is vannak mint a kis C2-es :)

(#485) divot válasza HaroWerks (#484) üzenetére


divot
veterán

Nincsenek. :)

(#486) HaroWerks válasza divot (#485) üzenetére


HaroWerks
senior tag

Pedig vannak :)

(#487) divot válasza HaroWerks (#486) üzenetére


divot
veterán

Nincsenek. :P

Mielőtt kiraknak a modok: Melyikre gondolsz?

(#488) csibor válasza divot (#487) üzenetére


csibor
őstag

Nekem a Picaso a kedvencem,igaz elfogult vagyok:DD

(#489) HaroWerks válasza divot (#487) üzenetére


HaroWerks
senior tag

:)

[kép]

Legyen akár sima utcai vagy wrc, ez a kocsi gyönyörű :)

[Szerkesztve]

(#490) Jim Tonic válasza HaroWerks (#489) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Inkább divot mellé állnék. Méginkább a C4 3 ajtóval.
Egyébként a Peugeot és a Citroën is PSA Concern.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#491) divot válasza HaroWerks (#489) üzenetére


divot
veterán

Valóban gyönyörű, de a széria 206-ok már nem tetszenek igazán. És túl sok rosszat hallottam róluk. Ez viszont ''utcaiban'' is mutatós. (Minél tovább nézem, annál biztosabb vagyok benne, hogy tavasszal boldog VTR tulajdonosok leszünk. :D)

[kép]

(#492) Damage válasza divot (#491) üzenetére


Damage
senior tag

Egs....ismét győzött a média :)
Emberek Vs. Reklám 0:1
Remélem boldog tulajdonosa leszel az új autódnak :)

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#493) divot válasza Damage (#492) üzenetére


divot
veterán

Milyen média? Megnéztem egy rakás autót, és olyat szeretnék, ami tetszik. Most vegyek egy Suzukit, mert akkor néhányan gratulálni fognak a topicban :F

(#494) HaroWerks válasza divot (#491) üzenetére


HaroWerks
senior tag

Akkor figyelmedbe ajánlom a ''nagytesót'', a szintén gyönyörű (sőt, a sokkal szebb) 307-est :D

Bővebben: link

(#495) divot válasza HaroWerks (#494) üzenetére


divot
veterán

Olyan autókról kérek fotókat, amiket megkapok 2,5 millióért, 10e km-el. ;)

(#496) titko


titko
tag

A címből adódóan azt gondoltam suzi ignis tulajok elmondják véleményüket pro és kontra. Ehelyett tisztelet a kivételnek jött a fika (barátom apjának olyan van...stb). Ahhoz hogy egy autóról szubjektive véleményt tudj alkotni hosszabb ideig kell próbálgatni. Szerintem mindenki szive joga, hogy milyen autóval jár. Én is gondolkoztam anno suzukin, de azért vettem használt autót (vw vento) mert megszületett a fiam és kellett a nagy csomagtér ami szerintem az ignis w+-ból hiányzik. A töréstesztekről meg annyit, hogy vannak olyan autógyárak melyek addig nem is fogják odaadni az autóikat az NCAP-nak amíg azok nem biztósítják őket hogy nem részrehajlóak. Valószínű az is reklámfogás. Amúgy az én véleményem az, hogy 2,5M-ból ha családot kell fuvarozni városban elég a szuzi is. Ha hosszabb táva jár az ember akkor inkább vmi nagyobb autó használtan. Lehet venni ellenőrzött használtautót, vagy a vevő vétel elött beviszi egy márkaszervízbe és pár ezer ft-ért átnézik az autót ennyit megér.

(#497) HaroWerks válasza divot (#495) üzenetére


HaroWerks
senior tag

Ja értem, akkor ezek szerint az utcai sima 307 is kilőve :)

(#498) divot válasza HaroWerks (#497) üzenetére


divot
veterán

Nagy. A kedvesem kis autót szeretne, én sportosat, és a C2 VTR a közös halmaz. Vagy a Saxo VTS. Vagy a Yaris Sport. És az Ignis Sport is szóba került, de az nem igazán tetszett egyikőnknek sem.

(#499) Bikeman válasza divot (#491) üzenetére


Bikeman
aktív tag

Sokat gondolkoztam amikor kijött a C2-es, hogy ezt kinek fogják eladni...

Most már akkor 1 vevőröl tudok... :DDD

(#500) AmunRa válasza HaroWerks (#494) üzenetére


AmunRa
aktív tag

Ahoz bérlet is jár a szervízekbe, mint rendszeres látogató!
Ajálom, hogy olvasgasd egy kicsit az indexen 307 fórumot.
Én ezért tettem le vásárlásról.
Tényleg szép kívül és belül.

[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.