Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) rATdrAgOn válasza Bikeman (#342) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

En sem, foleg azert, mert Repa Katacka is megmondta, hogy milyen jo kis auto az. :DDD
De leginkabb azert, mert nem hidros a felfuggesztese. :DDD

Tenyleg vennem kene valami wankeles mazdat es epiteni bele hidros felfuggesztest - csak ket bajom van vele:
1. nincs penz
2. hogy fogom levizsgaztatni? :) A jelenlegi citromnal is ott kellett allni a muszakin, mert olyanokat muveltek vele, hogy ajjjajjj. Pl. kollega felall vele razopadra, majd leallitja a motort es kezdene razni - en meg mondom neki, hogy ezt most igy hogy? Ertetlen nezes a valasz. Ha nem jar a motor, nincs betapnyomas, elobb-utobb nincs felfuggesztes (se). Ertetlenebb nezes. Megkerdem, hogy latott-e mar eleteben hidros citroent? Valasz: nem. :(
Szoval, granulalok. :)

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#352) rATdrAgOn válasza sysyphus (#350) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Volt rajta, nem oldotta meg. :)
Atyam jarganyaban is ketszer frissitettek szoftvert, aztan komputercsere + injektorcsere lett a vege - azota jo. Ez is citroen, egy C3-as. En mondjuk nem ajanlottam az oregemnek a vasat, mert nem tul sok jot hallottam rola. Neki ez kellet. Istenem. :)

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#353) pweisz válasza Den (#349) üzenetére


pweisz
senior tag

az autó életében nem fog terepet látni, ugyhogy szerintem fölösleges egy Tuareget terepjáróval összehasonlítani, közutón jó azt késsz.

(#354) dove válasza sysyphus (#346) üzenetére


dove
csendes tag

nos ezzel így nem értek egyet. megelőzendő a tapasztalatmentes vitákat, elmentem egy próbavezetésre, szerencsére haver az egyik eladó, és kivittük a százalékokra. csak pozitívumokkal szolgálhatok, szerintem nagyon jó vezetni és jó terepen is. a terepjáró szót pedig nem szeretem, bár káromkodni nem lehet angolul választékosan, de erre csak kitaláltak egy jó szót: SUV vagyis sport utility vehicle
vagyis ugyanúgy mehetsz vele autópályán mint homokdűnéken és dombokon

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#355) Den válasza rATdrAgOn (#351) üzenetére


Den
veterán

jó ötlet, de szuerintem inkább egy wankelt építs a citroenedbe, sokkal egyszerább mint házilag hidro futóművet barkácsolni, arra még tán rgb sem vállalkozna.

na az lenne über járgány. a két felsőbbrendű tecnika egy kocsiban :)

www.simson4t.hu

(#356) Den válasza pweisz (#353) üzenetére


Den
veterán

de épp az a meglepő hogy annak ellenére hogy valszeg a nagy részük városon kívül sem fog menni soha,mégis elég faszán elboldogul könnyeb terepen

www.simson4t.hu

(#357) pweisz válasza Den (#356) üzenetére


pweisz
senior tag

Na jó persze, arra jó ha véletlen a tulajnak kedve lenne piknikezni, vagy valami hétvégi telekre kimenni akkor kilehet vele menni mert elég magas, meg gondolom kisebb sár se okoz gondot neki. Há ja SUV.
Asszem kicsit elkanyarottunk az eredeti témától:)

[Szerkesztve]

(#358) rATdrAgOn válasza Den (#355) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Szerintem meg egyszerubb egy BX futomuvet egy RX-7-be belekendacsolni. :)
Motorcserenel ugye valtot is kene cserelni, az RX-ek meg hatsokerekesek, tehat a valtot nem tudod felhasznalni... motorhoz illo valtot meg eleg nehez hazilag epiteni. :)
Akkor mar inkabb felfuggesztes alarakni egy RX-7 ala. Egyszerubb.
Raadasul, ha jol Mlexem, szinte siman meg is lehet oldani... elol az is McPherson, hatul meg valami fuggetlen ize, de abban is oldalankent csak egy lengescsillapito van. ;)

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#359) Zeratul válasza Thunder78 (#11) üzenetére


Zeratul
addikt

Láttál már Logant előben. Rendkívül ronda mind kívülről mind belülről (mint egy 2t warburg) zaj szigetelés ochne, ülés nem dönthető meg rühellem a segges autókat.
Francia tervezés Román minőségbiztosítással.

(#360) sysyphus válasza dove (#354) üzenetére


sysyphus
csendes tag

Mindegy, szerintem a Touareg már elég messze van a topicnyitó témától...

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#361) rATdrAgOn válasza Zeratul (#359) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

En lattam, probaltam mindegyiket (marmint a felszereltsegi fokozatokat mindet, meg mind az 1.4-es, 1.6-os motorral szereltet).
Szerintem az 1.6-os ''fullextrasat'' kell belole megvenni. Az teljesen jo, annyiert. :)


Jajj, ezt most talaltam:
Szerelmes vagyok, csak meg kene nezni, hogy mennyi minden nem mukodik rajta. :)
Bővebben: link



[Szerkesztve]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#362) dove válasza sysyphus (#360) üzenetére


dove
csendes tag

hepék és hupák a nyitó hozzászólásban? mi ez ha nem tuareg? :))

na jó akkor tudom ajánlani a Polonak az SUV változatát, csak egy picit furcsa színe van, nekem bejön, csak azért írom, mert a magyarok színízlése (tisztelet a kivételnek) nem terjed a tovább a fekete szereteténél...

(#363) Bikeman válasza rATdrAgOn (#345) üzenetére


Bikeman
aktív tag

Én mentem már CX-el (25TRI Break) úgy, hogy a hátsó gömbök rosszak voltak, középállásban, ----> csillapítás nuku, pályán százzal, ilyenkor érezni az aszfalt alatt a régi beton dilatációs hézagait igazán az emhetesen...:D

De jól is néz ki sevice állásban, volt szerencsém hozzá, mikor az alvázvédelmét csináltam, majd befért a fejem szintén a kasztni meg a kerék közé..


Ja az Abeának az eleje az Punto? Mert nem hasonlít a most futó Punto első lámpája az Albeáéra..

(#364) rATdrAgOn válasza dove (#362) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Ize, touareg az valami teljesen mas. ;)
Itt elerheto aru, _UJ_, vagy esetleg megkimelt fiatal (1-2 eves) vasakrol volt szo, 2 millio Ft korul. ;)
Aze' ne akarjunk egy 10+millas nemet alterepjaro muanyagautot ajanlani a hepe-hupakra. :) Arra egy 20+parezer forintos Trazsi (Trazsi==Trabant 601) is tokeletes. :) Csak abbol nem talalsz 1-2 eveset. ;]
Teccikerteni? :)
Masreszt: engem nem erdekel a kocsi szine, ameddig megy. ;) Igaz, uj autom soha nem is lesz, ahol szint kene valasztani. :DDD

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#365) rATdrAgOn válasza Bikeman (#363) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Ugye alvazvedelemkor azert jart a motor? Legalabb ala volt bakolva?
Mert ha nem, akkor mondj koszonetet azert, hogy elsz. Komolyan. Par eve egy cimbim azert halt meg, mert az okorje az XM alatt akar dolgozni valami elektromos hiban... bakolas nelkul alamaszott, fuzte be a drotot, az veletlenul hozzaert a magassagkorrektor rudjahoz es szerencsetlen flotas ~10 sec mulva alulrol szagolta az ibolyat. Ez az _EGYETLEN_ dolog, amire figyelni kell, ha hidros citro alatt vagy. Vagy jarjon a motor, vagy legyen felbakolva. Kulonben nagyon gyorsan es konnyen meg lehet halni.

#2 igen, a regi Albea eleje az elozo Punto eleje volt. :)
Nem is erte meg a modellfrissitest. :)
A masik katasztrofa az Albea nagytesoja, az Almera volt. :)


[Szerkesztve]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#366) Den válasza rATdrAgOn (#358) üzenetére


Den
veterán

lehet. szólj, ha nekilátsz :)

www.simson4t.hu

(#367) Bikeman válasza rATdrAgOn (#365) üzenetére


Bikeman
aktív tag

Volt bakolva, de csak az emelő melleti biztosításként, de elég volt, mert csak (a csak idézőjelbe, amekkora hátsó dobja van annak.. pfff...) a kerékjárati íveket (dobokat) csináltam, alá nem másztam, azt jónak ítéltem, a doboknak kellett egy kis biztosítás, mert amúgy rostfrei (csak 1 kisebb lukat találtam az első dob belső részén, de meg lett oldva, sufnituning rulez... :D)

(#368) rATdrAgOn válasza Den (#366) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Szolok, de az meg jo par ev lesz, ugy erzem. ;)
Bar, ha tudnek szerezni egy GSA BiRotort azt maga lenne az isten. :)
Tudom, hogy abszolue eselytelen... itthon sincs belole egyetlen egy sem... gyartottak talan 1-2000 darabot belole. :(


[Szerkesztve]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#369) kymco válasza dove (#362) üzenetére


kymco
veterán

A hepe-hupa az utcánkat jelenti. Egy része sz@rul aszfaltozott, fél méterenként felfagyott kb 20-40 cm átmérőjű és 5-10 cm mély lukakkal tűzdelve.
A másik része földút, teherautók által kijárva, tócsákban jó kis mélyedések alakultak ki, van ahol lankás hullámos, van ahol hirtelen mélyül..... és mindez egy 2x.xxx lakosú városban.

www.refujvaros.hu

(#370) Manitou


Manitou
addikt

Havernak ültem a Suzuki Ignis-ébe, elég korrekt kis autónak tünt.

(#371) rATdrAgOn válasza kymco (#369) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Arra boven jo az Ignic, csak ne hajtsal tul gyorsan. ;)

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#372) kymco válasza rATdrAgOn (#371) üzenetére


kymco
veterán

:)

www.refujvaros.hu

(#373) dove


dove
csendes tag

de mindenekelőtt siess be az önkormányzathoz és csapj az asztalra!

(#374) Gismo válasza AmunRa (#303) üzenetére


Gismo
addikt

Szerinted! A VW szintjén van! Meg az opelén! Bocsika!

(#375) kymco válasza dove (#373) üzenetére


kymco
veterán

Az önkormányzat tavaly felajánlotta, hogy családonként 20000-ért az önkormányzat is beszáll az útba..... De ezt nem tudja mindenki bevállalni. Az idei évre utfelújítást igértek, de szerintem csak kátyuzás lesz belőle, ami 3 hétig se bírja.....

www.refujvaros.hu

(#376) rATdrAgOn válasza kymco (#372) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag


En ha nagyfaluban beleszallok egy hasonloba a max megengedettel, qrvaanyazok mint a jegeso. Utana bamulom a muszerfalon folyamatosan a ''beszarsz'' lampat (STOP lampa). Ha 10-20km utan sem gyullad ki, akkor kibirta. :) A hidropneumatikus felfuggesztesnek sajat elete van, nem doglik meg egybol... :)

Igniccel viszont haraptam mar igy majdnem el a nyelvemet egy hasonlo godornel... kibirja az rezzenes nelkul, de rohadtul nagyot ut. :( Szoval, csak ovatosan, akkor nem lesz gaz, lurkoid is talan meg fognak tanulni beszelni. ;)

Talan ezert is lesz mindig hidros citromom... tok jo kis vas, ameddig mukodik, ha meg nem mukodik, az szivas :)



[Szerkesztve]

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#377) kymco


kymco
veterán

Tavaly az egyik szomszéd nemismerve a terepet az aszfaltos részen (a kátyú színig vízzel, késő este) jött haza, de az egyik első kereke bánta, kukába kellett dobni.

www.refujvaros.hu

(#378) dove


dove
csendes tag

kedvenc kátyús sztorim 2-3 éve mikor építették a 33ast voltak részek ahol az új aszfalt kiemelkedett, de kevés volt a figyelmeztetés; ismerős 1 éves 3as BMWvel kb 110-120al ráment...az első 2 felnin 2 szép kis horpadás keletkezett, úgy nézett ki mint ha egy kör egy pontján egy picit benyomod.. nem volt rossz....

(#379) Gismo


Gismo
addikt

Topic nyitó figyelmébe ajánlanám még a renault thaliát is akár! az Albea sem rossz! csak ne akarj vele 40-nél gyorsabban kanyarodni! Pug206SW vagy 307SW(bár ennek nemtom mi ára)
ha lenne rá 4-5 milla? akkor a köv cuccok jöhetnének: Alfa 147 (De inkább használtan 2 milláért 1 145 és azt szarrá tuningolni!!!!) Fiat Stilo, Renault Laguna &Megane Pug 307SW Citró C4...

(#380) AmunRa válasza kymco (#377) üzenetére


AmunRa
aktív tag

206SW X-Design-et nézted?
307 felejtős a legmegbzhatatlanabb alsóközép autó.
A váltóhibától kezdve minden érdekes dolog van vele.
De ha valaki szeret autószerelőkkel sokszor találkozni,
akkor kifejezetten ajánlott! :)

[Szerkesztve]

(#381) dove válasza Gismo (#379) üzenetére


dove
csendes tag

csak hogy én is megmutassam, hogy tudok komolyan is autókról beszélni: először, hogy mit nem, talán ez a könnyebb: franciát. ezek közül citromot soha, de a többi sem ajánlott, a thalia például tűzre hajlamos... volt szerencsém kipróbálni egy renault vel satis 3.0 V6 t is, jól ment ez nem is kérdés (van fotóm is hogy 200al kentük) , de mikor lenyúltam valami tárgyért ami a nagy gyorsulásokban leesett, egy műanyag panel simán a kezemben maradt... ez kicsit furcsán hatott pláne annak tükrében, hogy annyi pénzből egy E-class is kijön...
távolikeleti autókkal nem vagyok kibékülve, igaz nem is ismerem őket, de www.langlovagok.hu -n gyakran találni olyan képsorozatokat, ahol a suzukikból nem sok maradt...
végülis én a német autókat ajánlanám, polo, golf, astra, ilyesmi, egy jó kis minimáldízellel, és elégedett leszel!
főleg a vwk váltóját dícsérném, egyszerűen hibátlan, kis távok, sima átmenetek....

[i

[Szerkesztve]

(#382) TexT-BoY válasza Gismo (#379) üzenetére


TexT-BoY
addikt

Te nem vagy tisztáb a fogalommal mint autó!
Topic nyitó figyelmébe ajánlanám még a renault thaliát is akár! az Albea sem rossz! csak ne akarj vele 40-nél gyorsabban kanyarodni!
Idáig ok de innenstöl..

Pug206SW vagy 307SW(bár ennek nemtom mi ára)
206 nég oké kidolgozott gyerek betegségeket tul ált szári nemr ossz.
307? ppont a 206 ellentéte egy szzzar a senci alatt van a minősége pedig a senc se valami fényes

ha lenne rá 4-5 milla? akkor a köv cuccok jöhetnének: Alfa 147 (De inkább használtan 2 milláért 1 145 és azt szarrá tuningolni!!!!) Fiat Stilo, Renault Laguna &Megane Pug 307SW Citró C4...

Ha van 4-5 milka abbol autot kell venni!
-Ford Focus2004 1.6Duratec TI-VCT 115LE TREND
-Ford Focus C-MAX 1.6 110LE AMBIANTE
-Toyota Corolla Sedan 1.6VVT-i fullos
-Toyota Corolla Verso 1.6 VVT-i Terra
-Nissan Primiera Visia 1.6
stbstb de semmiképpen nem 307 SW!

Ja és ide sorolhato még az 5ös golf meg 1.2 autó de pl opelt nem vennék Vectra alatt...

[Szerkesztve]

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#383) aesir válasza Den (#322) üzenetére


aesir
veterán

És még szép is.

Van saját életem...

(#384) aesir válasza TexT-BoY (#382) üzenetére


aesir
veterán

Bocsáss meg, de ne b*szd már fel az agyam, Neked mennyi tapasztalatod van autóvezetés, annak fenntartása terén?

Dícséretes hogy tippeket adsz, meg segíteni próbálsz, de könyörgöm jogsid sincs, fogalmad nincs milyen egy autó...

Van saját életem...

(#385) fokukac válasza TexT-BoY (#382) üzenetére


fokukac
nagyúr

már írtam Neked az ajnározott 206-osról... olvasd el.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#386) dannnnn


dannnnn
aktív tag

jaaaaj . megláttam ezt a tpopicot es meg akarom kerdezni hogy:
ignisnek télleg be lehet nyomni hátul az ignis jel alatt a hátuljat... ugy ki be hupog........ mertolyan vekony az anyag.
ez igaz? mert akkor megflátok egy ignist azt megyek nyomkodni a hátujat!! :C

██ сәгтеук ыекшлу™ ██

(#387) fokukac válasza dannnnn (#386) üzenetére


fokukac
nagyúr

[kép]
he?
ha előtte felhevíted 800 fokra, akkor biztos.
csak vigyázz az ujjadra...

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#388) Szeke válasza dannnnn (#386) üzenetére


Szeke
senior tag

Majd egyszer nyomkodj körbe több tipust is, ne csak ignist. Minden autónak vannak olyan pontjai, ahol be lehet nyomni kézzel, nem tudom, mi ezzel a baj....

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#389) brownus válasza Szeke (#388) üzenetére


brownus
veterán

egy Hummer-t is benyomkodsz vhol? ;]

(#390) TexT-BoY válasza Szeke (#388) üzenetére


TexT-BoY
addikt

ez szerintem is normális megint csak a tapasztalatokra alapozva:
-Senicen belehet nyomni az első kerék felett lévő elemeket
-Thalian olyan müanyagos szutyok a lökháritó hogy ha összetörted kiviszed a minuszokba és vissza áll eredeti formába:C
-Focuson ugyan ez hátul a fekete rész! viszont a többibe van anyag


aesir: Valoban nincs autóm és jogsim se de tudod mit tunak anyámék zsörtölödni? amit itt leirtam azt általába az auto vásárlás elötti körbe tekintés során szoktuk magunkba szivni 4-5autó szerelöt meglátogatva stb!
Nem azt mondom hogy 1000%igaz lehet amit irok de pl a 307et SENKI nem ajánlott...
Mellesleg én találkoztam Gismoval is aki itt nyomul a hülyeségével és 99% hogy nincs jogsia de hogy nagy tapasztalata az TUTI öt mértnem oltogatod mi?

fokukac : oké értem nem ajnározom de a 4-5 szerelöböl 3 azt mondta hogy MOSTMÁR lehet venni és csak 206SW-t ... mellesleg nem ajnározom a 206-ot akkor már Focuss:DDD (igen azt ajnározom mert nagyon jo auto lett nem véletlen nyert soksok dijat)

Aseir: ÉS TISZTÁBA VAGYOK A FENTTARTÁSI KÖLCSÉGEKKEL!
-Focus 4éve van a tulajdonunkba azóta 200eFt(eböl 70 rongy volt a téli gumi:D és 14e volt a vizsga) lett a szervizelésére költve illetve sportosabb vezetés melett 9litert ezsik kölvárosi hazsnálatba
-Senic 1éve azóta 300e Ft -ot költöttünk rá és már nagyon bánjuk a megvételét amugy a 2000motor megeszik 12litert lazán megintcsak külvárosi használatba

Lehet előled elhalggattak ilyeneket is de megsugom nekem elszokták mondani;)
Amugy nem szeretnék senkivel veszekedni vagy akármi én csak leirtam a SZÜLEIM tapasztalatát ... PEACE

és hogy on is legyek a topic cimhez: mikor a senicet vettük vehettünk volna zsir uj Ignist is fullosat már nagyon sajnáljuk hogy nem tettük meg

[Szerkesztve]

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#391) _Volkovy_ válasza rATdrAgOn (#339) üzenetére


_Volkovy_
nagyúr

Bármikor,bármivel :D

(#392) Vukocska


Vukocska
tag

A baratnom nem regen kapott ceges autot Ford Focus-t.
2 honap alatt tobsszor voltunk vele a szervizbe mint az en 16 eves GT-mel

Panaszok:

Az ajtok nyikorognak
Ha a legkondi bevan kapcsolvalakkor allo helyzetben az alapjarat 800-1000 kozott ingadozik
Hideginditas utan leall, ujrainditaskor magas az alapjarat
Felporog a motor alapjáraton gazadas nélkul de egybol visszaall egy kisebb gazfroccs utan
(Ez mar megoldott alapjarati dugattyu es fordulatszam panel csereje utan)
Az elso futomubol/motortarto gumibakokbal koppanasok hallhatoak, meg allo helyzetben is ha megnyomkodott az auto orrat. (Volt cserlve akkor abbamaradt de ket het utan ujra elojott
A valto akad, nehezen veszi neha a sebesseget
Neha elmegyek egy masik auto mellett es a kozponti zar elkezd kattogni.
Fogyasztasa is eleg sok (bar engem ez nem zavar ceg fizeti a benzint)

Meg ami nagyon bosszant:
A szellozo nem allithato be ugy, hogy ne az utas arcara fujjon

(#393) AmunRa


AmunRa
aktív tag

Már VW se a régi...
4-es Golf is elég megbízhatatlan.

(#394) hobizoli válasza TexT-BoY (#382) üzenetére


hobizoli
nagyúr

+Renault Megane Coupe II 2.0T Monaco is belefer ebbe



hobizoli

több drón kell ;P

(#395) fokukac válasza AmunRa (#393) üzenetére


fokukac
nagyúr

szlovákok gyártják pozsonyban... ;]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#396) hobizoli válasza rumkola (#337) üzenetére


hobizoli
nagyúr

SZVSZ ezzel 8-8.5liter alatt akkor sem mesz el, ha tojas van a gazpedal alatt



hobizoli

több drón kell ;P

(#397) fokukac válasza hobizoli (#396) üzenetére


fokukac
nagyúr

és még takarítani is kell a padlót a tojás után... :D

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#398) AmunRa válasza fokukac (#397) üzenetére


AmunRa
aktív tag

Ez kátyú aztán annyi a tojásnak!
A tojás se a régi! :D

(#399) Damage válasza TexT-BoY (#382) üzenetére


Damage
senior tag

Kedves Text-Boy! Évek óta egy Opel Astra-t (F) nyúzok (1,7td), előtte volt már sok másik autóm is. Lassan 400 ezer km van benne és alig van vele gond. Havi kb 10 ezer km-t beleteszek és ki merem jelenteni, hogy sokkal strapább autó, mint a Suzuki.
A topicnyitó (ha jól emléxem) nem csak magának, hanem a kedves családjának is veszi az autót, amire a legajánlottabb (szvsz) vmi egyterű, esetleg egy kombi (gondolva a jövőre és utazásokra, nyaralásokra). Teljesen mindegy, hogy mennyire tuningolható, gondolom nem rallyzni akar vele, hátul a kisgyerekeivel. A Peugeot 307SW-vel szerintem semmi gond nincs, az árát leszámítva. Normálisan felszerelve az 5 millió küszöbénél van.
Amennyiben mindenféleképen új autót akar, elég jó választás lehet az Ignis, abból is az 1,3-as. Felesleges az 1,6-os, bőven elég a 93 LE is. Ez már nem a Swift, jobb annál. Régen Apámnak Swift-je volt (szalonból vásárolt, 2 évig), most Ingis-e van. 1,3-as full felszereltséggel. Ami nekem nem tetszett benne: (szerintem) kényelmetlen ülések, (relatív) kis hely. A két ülés között nincs semmi ''válaszfal'', ahova rakodni lehet, nagyon kicsi csomagtartó, kemény rugózás, alapból gagyi hangrendszer (a legjobb gyári 6 hangszórós, bár ez kevésbé fontos). Ami tetszett benne: multifunkcionális kijelző (nem egy Audi A8-as, de a célnak megfelel), aktív fejtámla, 2 légzsák elől+oldallégzsák+oldal merevítés), relatív magasz kasztni, jól ki lehet látni minden irányba, relatív kevés fogyasztás (bár az én Astra-m 5-6 litert eszik), ''olcsó'' fentartási díjak, meglepően stabil útfekvés, relatív dinamikus (93LE, az én autóm 68LE-jével szemben). Én sokat autózom, és elég nekem a 68 LE, jobban kihasználom, mint más a 150LE-t (kivétel autópályán), de gondolom ott sem akar a T. topicnyitó 150-160-nál gyorsabban menni. Amennyiben új autó, akkor szerintem nagyon jó választás az Ignis, esetleg Astra (G) Classic 2 caravan, Opel Combo (az új)!!!
Használt autó: ha fontos a jó felszereltség és a biztonság, (+elég nagy autók) akkor vmi ''északi'' autót: Volvo, Saab. (hátránya: drága és szegényes alkatrész utánpótlás)
Esetleg vmi egyterűt: VW Sharan, VW Caddy, Ford Fusion etc.
Persze lehet venni sok-sok másik autót, csak akkor gyúzd fizetni a súlyadót, üzemanyagot, alkatrész utánpótlást, szervízdíjat.
Nekem is volt már 150 LE-s autóm, kétszer annyit fogyasztott, mint a mostani és kétszer annyit hordtam szervízbe és kétszer annyi volt az alkatrész stb... (Hyundai Sonata 2.4 i)

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche

(#400) Den válasza dove (#381) üzenetére


Den
veterán

na te vagy a tipikus magyar autós :) német autó az isten, franciát soha. Pedig ezek idejétmult előítéletek. németben is van nagyon gyenge eresztés, és a francia autók néhány apróságot (és néhány elfuserált szériát) leszámítva nagyon jók.

de nem baj, maradj továbbra is német autó rajongó, és francia kocsi elenes, így legalább mi akik már túlléptünk a sztereotípiákon, jó olcsón vehetünk príma francia kocsikat :)

www.simson4t.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.