A Vitarák és az S-Crossok gyárilag Saint-Gobain (ezer éves, francia üveggyártó cég) üveggel jönnek (legalább is az a kettő, ami a családban van biztosan). A Passatomban is Saint-Gobain üvegek voltak, de az asszony Picantoja is Saint-Gobain üveget kapott a gyári helyett (ami szerintem ebben az esetben előrelépés volt) amikor kavicstól származó A-tól A-ig terjedő repedés áldozatává vált.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem mindig a legalját keresi a gyártó.
Ha olyan gyártó által készített üveg megy bele, ami egyébként is autóipari beszállító, akkor az üveg technikai paraméterei jók lesznek. A szenzorok tanítása viszont gyártó specifikus, ott az adott gyártó írja le, hogyan kell újra feltanítani egy szélvédő csere után a szenzorokat. Nem szeretem a Speedzone-t, de ebben a témában konkrétan jó anyaguk van, érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]