Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15301) Somatom válasza Friczy (#15300) üzenetére


Somatom
veterán

Az kevés, mert nem az a lényeg, hanem az, hogy az első felett, minden kártyaregisztráció fizetős.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15302) gzbotii válasza Krethx (#15299) üzenetére


gzbotii
veterán

*ha egyszerre egynél több virtuális kártyád van

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#15303) Krethx válasza gzbotii (#15302) üzenetére


Krethx
aktív tag

Lényegében ugyan ezt írom. De mindegy.

[ Szerkesztve ]

Mac mini M1 16GB/512GB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S6 / S9 44/45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1

(#15304) gzbotii válasza Krethx (#15303) üzenetére


gzbotii
veterán

Csak nem teljesen egyértelmű, igyekeztem finomítani.
De elnézést, hogy vagyok.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#15305) instantwater


instantwater
addikt

Valakinek épp most zároltak 10K eurót a Revolutján. [link]

Tanulság: ne tölts fel ennyit egyszerre.

(#15306) Tuomas válasza instantwater (#15305) üzenetére


Tuomas
addikt

3 milkót egyben felnyomni, az oszt igen. :Y

We were here

(#15307) instantwater válasza Tuomas (#15306) üzenetére


instantwater
addikt

Nem magyar példa, de akkor is bátor. :U

(#15308) Somatom válasza instantwater (#15305) üzenetére


Somatom
veterán

Nem.
"No agent to talk to."
A tanulság: ilyen esetre álljon rendelkezésre egy kompetens ügyintéző, akivel érdemben lehet kommunikálni! Ellenkező esetben felmerül a gyanú, hogy a cég megbízhatatlan és saját üzleti céljaira tartja vissza az ügyfél pénzét.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15309) Tuomas válasza Somatom (#15308) üzenetére


Tuomas
addikt

Igazad van, de kicsit most troll leszek, előre is bocs... ;] :DDD
Szóval az a baj, hogy a supportot elég rendesen leterhelik a "nem kaptam meg a meghívóért járó bónuszomat" userek... :DD

We were here

(#15310) Somatom válasza Tuomas (#15309) üzenetére


Somatom
veterán

Tőlem nem kell bocsánatot kérned, mert akinek inge, az vegye magára! :) Fogalmam sincs, hogy van-e bármilyen bónuszom. Valami írt ilyet, de lehet, hogy az a Curve volt. Látok valami 5 mittudoménmit, de felőlem az ott rohadhat meg. Sohasem érdekeltek az ilyen nyeremények, bónuszok, meg hasonló hókuszpókuszok. De, ha 10 rugómat így zárolnák, azért én is felettébb morcos lennék.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15311) Tuomas válasza Somatom (#15310) üzenetére


Tuomas
addikt

Nem is neked szántam, a bocsot arra értettem, hogy eltrollkodok egy komoly témát. :DDD :B

We were here

(#15312) Somatom válasza Tuomas (#15311) üzenetére


Somatom
veterán

Azért az is egy minősítése a "support" -nak, ha nem tud prioritási sorrendet felállítani egy bónusz és egy 10 rugós zárolás reklamációja között.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15313) anadroid válasza instantwater (#15307) üzenetére


anadroid
senior tag

Azt írja, hogy ingatlan adásvétel volt, és hogy beküldte a szerződést, csak éppen nem angolul. Esetleg, ha mellékelt volna egy akármilyen hevenyészett fordítást pl. google-val, plusz kért volna ügyintézőt, és nem a robottal küszködne, többre menne. Sajnos a reddit számomra nem olvasható, így a hozzászólásokba nem mentem bele. Szerintük régi a böngészőm (egy fenét, csak a különböző rám akaszkodó sallangok ki vannak tiltva), és így 5%-os sötétszürkén 1%-os még szürkébbel jelenik meg az egész szemét.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#15314) fraba válasza hedgehog (#15249) üzenetére


fraba
aktív tag

Köszönöm mindenkinek a segítséget, tanácsot.
Időközben regisztráltam a Curvere is más miatt (Samsung Pay), így úgy gondoltam, hogy majd berakom a Curve mögé a Revolutos fizikai kártyát, és majd úgy fizetek érintés nélkül, és nem szenvedek új kártya igénylésével.

(#15315) anadroid válasza fraba (#15314) üzenetére


anadroid
senior tag

Úgy menni fog, így használom a GPay-t és a Samsung Pay-t is.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#15316) TrollBalint válasza Tuomas (#15311) üzenetére


TrollBalint
addikt

pusztán elméleti kérdés, de az ilyeneket nem lehet megkerülni úgy, hogy előre írok a Supportnak, hogy figyu, lesz egy ilyen meg olyan tranzakcióm, amivel @!%" sokat fogok feltölteni ide, ugye nem tiltotok le?
És amit lehet / kérnek előre elküldeni (oké, a szerződés nincs aláírva, de úgy tudom van egy szándéknyilatkozat, amit viszont ügyvédi pecséttel látnak el, hátha elég előre, aztán ha X napon belül a szerződést benyújtom, akkor nem zárolnak)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#15317) Tuomas válasza TrollBalint (#15316) üzenetére


Tuomas
addikt

Ez nem így működik. A supportnak hiába dugod az orra alá a papírjaidat, nem a Marika nyomja meg a zárolás gombot, hanem az algoritmus. Emberi tényező ebbe nem játszhat bele gondolom, mert akkor akár korrupt is lehetne a rendszer. :DDD

A revoluttal a következők a problémák (szerintem):
Túl gyorsan növekszik, a felhasználói létszámot jelenleg nem követik le kellő mértékben az ügyfélszolgálattal.
Mivel még mindig egy nagyon fiatal cég, most minden forrást arra fókuszál, hogy:
1. Földrajzilag terjeszkedjen és minél több országban használják
2. Minél több felhasználót szerezzenek.

Ez a gazdasági érdek egyértelműnek látszik, hogy másnak a rovására megy, pl arra, hogy a support néha nem megfelelő, gondolom a kapacitásaik végesek.

Hogy ez jó-e vagy sem, nem egyértelmű, mert: a revolut most arra hajt, hogy nyereséges legyen, önfenntartó, ne a befektetők pénzén kelljen élnie. Ez jó nekünk bizonyos mértékig, mert ha egy cég (vagy bank) nyereséges, sok pénzt forgat, akkor arra nagyobb biztonsággal lehet támaszkodni, kevésbé kell attól tartani, hogy bebukik és odalesz a pénzünk.
A rossz, hogy ugye ha baj van, nem biztos, hogy olyan könnyű lesz segítséget találni.
Meglátjuk ez a jövőben hogy fog változni, az biztos, hogy ha belépnek az USA piacra, akkor el kell kezdeni foglalkozni a felhasználókkal is.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#15318) vmarci21 válasza anadroid (#15313) üzenetére


vmarci21
tag

2 hét zárolás után indoklás nélkül felmondták vele a szerződést, 10 napot kapott, hogy kiutalja valahová a Revoluton tárolt pénzét... Úgy hogy a zárolás elméletileg még a pénzmosás elleni törvények miatt volt...
[kép]
nekem úgy tűnik, mintha a Revolut ebbe a törvénybe kapaszkodna olyan esetekben is, amikor csak szimplán nem akar valakinek szolgáltatást nyújtani (mert az valamiért nem éri meg neki)...

Edit: hoopsz, most nézem, ez nem az a felhasználó, aki a topikot nyitotta... Zseniális ez a Reddit design, 10px-es, minimális kontrasztos felhasználónevekkel.. . :D

[ Szerkesztve ]

>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

(#15319) Tuomas válasza vmarci21 (#15318) üzenetére


Tuomas
addikt

Az egy másik felhasználó nem? Nem ugyan az, mint aki az indító hsz-t írta, vagy rosszul látom?
Printer-pam volt az indító, te pedig a xebak nevű felhasználó hsz-át raktad be. Nála meg ugye nem ismerjük a hátteret.

Szerk: akkor ok. :DDD

[ Szerkesztve ]

We were here

(#15320) viktorhu válasza Tuomas (#15317) üzenetére


viktorhu
veterán

A bankoknál viszont van erre lehetőség, hogy előre szóljon az ember ilyen tranzakció előtt. Annak idején a Citinél pl. azt javasolták, hogy külföldi utazás előtt szóljak nekik, hogy ne gondolja csalásnak az algoritmus a külföldi kártyahasználatot.

(#15321) Rimuru válasza viktorhu (#15320) üzenetére


Rimuru
veterán

Revolutnal is irhatsz ilyet az ugyfelszolgalatosoknak (nem a botnak).

Ismerosomnek az ismerosenek az ismerose szomszeda meselte. :DDD

[ Szerkesztve ]

Vigyázat, csalok!

(#15322) viktorhu válasza Rimuru (#15321) üzenetére


viktorhu
veterán

A citis dolgot nem mesélte senki, nekik is ez az angolszász kockázatkezelési algoritmusos logikájuk volt, és vagy utazás után tiltották a kártyámat, hiába mondtam, hogy én használtam; vagy hívtak a mobilomon perceken belül, amikor tengeren túlon kivettem készpénzt (ha nem értek volna el, tiltották volna). Viszont ha előtte felhívtam őket, és megmondtam, hogy mikor hol leszek, akkor beírták a rendszerükbe, és utána nem volt gondjuk.

(#15323) fairi válasza R3dsnak3 (#15282) üzenetére


fairi
addikt

mikor hagyományos bankszámláról fizettem akkor refund odaítélése után kb 3-5 nappal számlán volt, most refund már 7 napja nem tud a completed statusba lépni.
tényleg akár 20 nap is lehet a Revulottal ez a folyamat vagy több?

(#15324) Brandynew válasza instantwater (#15305) üzenetére


Brandynew
őstag

Ez is az user hülyesége, ami megerősíti azt, amit mindig is mondok: ha valaki ésszel csinálja, soha nem fogják zárolni. Ahogy a Reddites hozzászólásban is írták, a PayPal ugyanúgy zárolta volna ekkora összegnél, mert ekkora összeg üzleti accountra való, a brit szabályozást nem ismerem, de még Magyarországon is bizonyítanod kell a bankoknál a pénz eredetét (10 millió Ft-nál), pénzügyi termék vásárlásánál (pl. állampapír) pedig már 5 millió alatt kérhetnek igazolást.

Engem még soha nem zároltak és nem is fognak, mert tudom, mit csinálok.

[ Szerkesztve ]

(#15326) Tuomas válasza viktorhu (#15320) üzenetére


Tuomas
addikt

Azt hiszem, volt itt a topikban valaki (1-2 emberke), aki rákérdezett erre a supportnál, a nyaralásuk előtt. Azt írták neki(k), hogy hát beküldheti(k), de az nem biztosítja be őket, magyarán a kockázati faktort ez nem csökkentette. Abból a szempontból esetleg jó lehet, hogy megírhatta a supportnak, hogy ekkor meg akkor beküldte, nézzenek rá.

We were here

(#15327) Somatom válasza Brandynew (#15324) üzenetére


Somatom
veterán

Mi az, hogy "ész nélkül"? Cirka 3 milláról van szó. Egy normális autót sem kapsz ennyiért. Hogy kellett volna ezt "ésszel" csinálni? Amúgy meg emberünknek sem az ellenőrzéssel van baja, hanem a módjával és idejével. Lássuk be, hogy igaza van, ez a mód a legalja kategória. Úgy is mondhatnám, hogy így kell pénzt lekötni, hogy fix ideig forgatni lehessen.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15328) Tuomas válasza Somatom (#15327) üzenetére


Tuomas
addikt

"Egy normális autót sem kapsz ennyiért."

Azért naaa... :U

We were here

(#15329) Somatom válasza Tuomas (#15328) üzenetére


Somatom
veterán

Miért, mi van háromért? Dacia? De, nem is ez a lényeg.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15330) Tuomas válasza Somatom (#15329) üzenetére


Tuomas
addikt

Mondjuk egy 5 éves kocsi, ami újonnan volt mondjuk 5 milka.

Abban igazad van, hogy nem ez a legjobb módszer.
De az emberek meg azt nem értik meg, hogy a revolut nem bank, ezért nem is szabad úgy kezelni, mint egy bankot, és nem is szabad olyan szinten bízni benne, mint egy bankban.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#15331) Somatom válasza Tuomas (#15330) üzenetére


Somatom
veterán

Vagy, egy 15 éves, ami újonnan volt 15 milla. Vagy, ugyanez két évesen, gombócban. Jajj, nemáááá!!!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15332) Somatom válasza Tuomas (#15330) üzenetére


Somatom
veterán

Szóval, a Revolut azért zárol, majd nagy ívben leszarja a felhasználót, mert nem bank? Ha a listáján szerepel az adott szolgáltatás, akkor miért ne akarná használni a user? Akár bank, akár a sarki vegyesbolt, ez az ügyfélkezelés nem normális.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15333) huan


huan
őstag

Sziasztok!
Kicsit off, de érdekes számomra.
Peak prepaid kártya topup funkció kivezetés!
https://www.peakfs.io
Egy levél tőlük:

KÉP

[ Szerkesztve ]

(#15334) Tuomas válasza Somatom (#15332) üzenetére


Tuomas
addikt

Értelmezd már amit írtam. Mondtam, hogy nem a legjobb módszer.
De nekem eszembe sem jutna még 1 milliót sem feltenni rá. Mert nem bank.

We were here

(#15335) Somatom válasza Tuomas (#15334) üzenetére


Somatom
veterán

Na, ez érdekes álláspont. Amikor azt írtam, hogy annyi pénzt kell csak rábízni amennyinek a bebukásától nem dől kardjába az ember, akkor egyesek azt írták, hogy ez hiszti. Most meg kiderül, hogy mégis reális a bizalmatlanság.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15336) zolmesz válasza huan (#15333) üzenetére


zolmesz
aktív tag

Van olyan, aki használja ezt a Peak-et? Mire jó ebben a formájában?
Olyan költségei vannak, hogy egy normál bankot is jobban megéri használni inkább?
Szerintem.

(#15337) gzbotii válasza Tuomas (#15326) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem is ezt írták.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#15338) huan válasza zolmesz (#15336) üzenetére


huan
őstag

Lehet alig használják, nem tudom, de a topup kivezetésének oka lehet, ami kihat szerintem majd a többiekre is...

[ Szerkesztve ]

(#15339) viktorhu válasza Somatom (#15335) üzenetére


viktorhu
veterán

Én pár tízezrenként szoktam általában tölteni, de ha pl. külföldön akarnék ingatlant venni, akkor biztos elsők között jutna eszembe a revolut, aztán lehet, hogy inkább a TW-t választanám - viszont őket meg nem használom naponta, szóval ott még inkább feltűnne egy ilyen tranzakció.

(#15340) instantwater válasza viktorhu (#15339) üzenetére


instantwater
addikt

De ők meg eredetileg pénzküldésre lettek kitalálva, talán nem harapnak annyira egy nagyösszegű utalásra mint a Revolut.

(#15341) Friczy válasza Somatom (#15301) üzenetére


Friczy
senior tag

Nem. Ha csak egy virtuális kártyád van, és azt törlöd, utána ismét ingyen igényelhetsz. Vagyis ha nincs virtuális kártáyd, ingyenes az igénylés.

(#15342) TrollBalint válasza Tuomas (#15317) üzenetére


TrollBalint
addikt

Te korrupciónak hívod, én rugalmasságnak :)
De komolyra fordítva. Szerintem annyira nem életszerútlen, hogy valaki nem sok pénzt rak fel a Revolutra, de elad egy házat, aminél már az utalás is jelentősebb összeg és szeretné megspórolni, ráadásul a kezében a lehetőség. Akkor igen, lesz egy kiugró összeg.
Tőlem működhet ez részben automatikusan is, hogy jelzem, hogy lesz egy / akarok egy nagyobb összeg feltöltést és akkor a rendszer írja, hogy ha előre ezt meg azt elküldöm, akkor oké, utólag meg ha X időn belül a további akármiket elküldöm, akkor úszom meg a legkisebb hercehurcával.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#15343) Tuomas válasza Somatom (#15335) üzenetére


Tuomas
addikt

Senki nem firtatta a bizalom részét. Nyilván minél nagyobb összeget akarsz valahol tartani, forgatni, annál több bizalomra van szükség, ezt senki nem firtatta.

We were here

(#15344) Somatom


Somatom
veterán

Hogy nyomorodjon meg ez a .... az almenü almenüivel! Ma jött meg a kártyám. Decathlon, első vásárlás, 33 rugó, áll mögöttem a sor. Elutasítva: egyéb hiba. Erste Euróssal kifizettem. Revolut üzenet: érintéses fizetés kikapcsolva. :W

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15345) anadroid válasza Somatom (#15344) üzenetére


anadroid
senior tag

1. 33 rugót miért érintéssel akarsz fizetni? Dugni már nem is ér? :DD
2. Alapértelmezetten minden rizikós funkció ki van kapcsolva. Ezért a Revolut nyomorodjon meg? Fosztana ki inkább a postás? ;]
3. Összefoglaló, kártya téma.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#15346) INGJOKE válasza Somatom (#15344) üzenetére


INGJOKE
veterán

Első vásárlás pin kódot igénylő tranzakció legyen. Töbszőr volt már róla szó. :D

(#15347) Somatom válasza anadroid (#15345) üzenetére


Somatom
veterán

Hogy érted, hogy fosztana ki a postás? Lezárt borítékban kaptam és pinkód sem volt hozzá. Egyébként, én a következőképpen csinálnám (az alap a Curve -től származik, azt a kártyát is ma kaptam meg):
Kipattintom a kártyát, alatta jól olvasható felirat:
"Aktiváld a kártyát az alkalmazásban!"
Alkalmazás megnyit, bekéri a kártya utolsó négy számjegyét, majd a pinkódot.
"Most már aktív a kártyád, de az első használat előtt kérjük, végezd el a kártyád biztonsági beállításait!"
És átdob a kártyabeállítások menübe.
Ennyi.
Viszont, így nem a kisujjamból kéne kiszopnom, hogy a használathoz miket lehet/kell aktiválni a kártyán.

INGJOKE:
Olvastam. Első utam egy ATM -hez vezetett, ahol csináltam egy PIN -es egyenleglekérdezést. De, abból nem derül ki, hogy az érintéses fizetés opcionális és alapértelmezetten inaktív.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15348) Friczy válasza Somatom (#15347) üzenetére


Friczy
senior tag

Alkalmazásban PIN kódot megadatni? Nagyobb hiba, mint a default kikapcsolt érintéses fizetés.

A postás pedig úgy tudna kifosztani, hogy felbontja a borítékot, hozzáfér a kártyádhoz, és beteszi Apple Pay alá. Mondjuk az ellen az érintéses fizetés kikapcsolása tudtommal nem véd, bár még nem próbáltam meg kikapcsolt érintéses fizetésnél Apple Payt.

(#15349) Somatom válasza Friczy (#15348) üzenetére


Somatom
veterán

A Revo alkalmazásban állítottam be a kártyám PIN kódját. Hol máshol, ha nincs is más kommunikációs mód a Revoval? Egyébként miért gáz alkalmazásban pin -t kérni? A telóm ujjlenyomattal old, a Revo alkalmazás ujjlenyomattal indul, a Curve pedig kóddal. Attól, hogy vki megkaparintja a telómat, még nem fér hozzá automatikusan a kártyaadataimhoz. A Curve biztonságosabb, mert a kódhoz meg kell kínozniuk. A Revohoz elég egy ujjat lenyisszantani. :DDD

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#15350) Drenadar válasza Friczy (#15348) üzenetére


Drenadar
veterán

de tényleg te a revo kártyádhoz hol állítottad be a pint?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.