Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7198 üzenetére
256 1 dúgó belső hűtés szerintem, esetleg 280, de azt nem hiszem.
meg hátul 226-os tárcsák.G2 alá vétek 17-est rakni 16 is neccesen... meg pl a KR-es motorhoz sok lenne a 17col, azzal se menne rosszul, de ha feltudnék rakni akkor szívem szerint 13-asokat raknék fel, valami verseny slikel.
Andris: 3.-ba 195 az jó? jah és még tíltás messze volt, 4.-ben is úgy húz mint 3.-ban, és még a nyomás sincs feltekerve..
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7197 üzenetére
Attól még traktorhangú kormos jószág az, amit nem szeretek. Tisztességes autó benzinnel megy. Amúgy van egy megpiszkált rozsdabarna GT TDi Sopronban, csak a gazdi mindig kicsit megcsukja.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7195 üzenetére
A GT TDI is ezüst számlapos ill az ülései megegyeznek a Cupra üléseivel csak más a kárpitozása.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7195 üzenetére
a nagyobb kerék nem mindig előny, jól néz ki meg minden, de gyakorlati haszna egy ilyen kaliberű, teljesítményű autón semmi, én egy jó 15 tennék rá valami kevéséb peresebb de jó gumival, konfortosabb lesz no meg jobban fog gyorsulni a kis kerék véget.
mit ahogy szoktam mondogatni, az extrák mindig csak a teljesítményből vesznek el.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7192 üzenetére
Mind1 nekem jó lesz. De azért jobb a Cupra, mert az nem kormos tádéííí Meg gyárilag nagyobb kerekek, meg ezüst számlapos kilcsióra. Meg piros cérnával varrva a Cuprában pár dolog. Bár az enyém GTi, de lényegében ugyanaz a cucc.
Artengo TR 990 Pro
-
DeadMeat
nagyúr
Megvagyunk,kész a drága.Iszonyat jól néz ki igy a téli kerekekkel is Végülis koppra lett engedve egyelőre teszt jelleggel.Majd meglátjuk mit mutat az életben igy,aztán alakitunk rajta,ha nem jó
Képek hamarosan.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7192 üzenetére
hát elég vicces volt, kb olyan mint ha tartotta volna a 90-et mi meg simán a szívóval előztük volna, helyet ő doblemezig bátyám meg 3/4 gázzal
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
legalább egy kis örömöd legyen, ha már a vizes gondok meg vannak.
VR6 T által ma kivégezve viszont a Hondás arc rendes volt tetszett neki amit a két cabrio művelt.
meg volt egy régi Ibiza cupra is, hát szegény srác nem érette hogy padlónál miért távolodik közeledés helyet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Na urak kész vagyok a kocsival.
Nagyon jó lett.
A csapágyak végre nem morognak a fékek ha kell blokkolnak.
Jah és nem olyan mélyen fog a zsír új betétekkel a pedál.
(mondjuk ez érthető)
A kéziféket is beállítottam.
Most meg vagyok elégedve a kis gépsárkánnyal.Renault power
-
Vada
tag
Hali. Ha esetleg valaki szeretne gumit vásárolni van most eladó 205/55/r16 Dunlop sport 4 db 38.000 Ft 6-7 mm minta. Esetleg mellé seat sport gyári alufelni (5x100) együtt a kettő 70 ropi.[link] a linken megtekinthető.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
#00809728
törölt tag
Még ,hogy egy versenyautó csak benzines lehet?
hdi vs pdti -
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7183 üzenetére
Töltögetem a vizet.
Meg leszarom őszintén utálom.
Minden reggel kinyitom a motorháztetőt aztán tötikézek.
Szerintem elkezdem a csöveket cserélgetni, mert ott csak 3 cső van.
Mármint a bal féltengely felett, mert ott vizes állandóan a gumiharang.
De repedés luk szakadás semmi.
Nem fogok én idegbajt kapni.
10.-én fizu akkor kicserélgetem a csöveket aztán ez van.Renault power
-
DeadMeat
nagyúr
válasz VR6-Fan #7181 üzenetére
Mondtam én hogy gumibak
Hogyan áll?Szarul..az első telóknál volt egy kis gond a toronycsapágy és a lengéscsillapító közé való "alátéttel".Kisebb volt az alátét lika mint a lengéscsillapító szára,és nem lehetett igy összerakni,mert nem fogta meg az anya.Söt el sem ér odáig Valószínű félrecsomagolták a gyárban... Kerítettem egy esztergapadot,és szépen méretrefúrtam,ugyhogy majd holnap lesz betéve a két első.Közben átnézték a többi részét a kocsinak,hibátlan.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Na ma megcselekedtem amit megkövetelt a haza.
Holnap meg nagy hátsókerék szervíz lesz.
Szóval kikapkodtam a gyertyákat mert gyanús volt a verda.
Olyan kormos volt az összes, hogy csak csuda.
Szépen lecsiszolgattam őket, remélem most már jó lesz.
Gondolom azért volt ilyen kormos, mert az eddigi 14 liter benzint nem igazán tökéletesen égette el.Egyébbként tegnap volt lehetőségem mérni a fogyasztást, így a mechanikus karbival, az 1.6 os motor 7.8 litert ivott meg.
Ez már én azt mondom egész baráti.
Nyárra lesz ez még 6,8-7liter is.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
no meg van a gáz/motorfékkor történő kopogás oka, elszaggattam egy váltó tartó bakot, mondjuk szerintem az idő is benne volt nem csak az én lábam
Dead Meat: hogy áll a gépezet?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
[link] Jó kis csajozós verda.
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Vagy egy tőrőtt tipusból kiszedeted.Vagy az A.G.A vagy másik nagy autóalkatrészesnél beszerzed.
Én itt szoktam molyolgatni az asszony autójához..alkatrészek -
VR6-Fan
veterán
-
DeadMeat
nagyúr
No dokibácsinál reggel óta a verda,holnapra talán kész is lesz.. devárom már Viszont before képet elfelejtettem csinálni.... Nembaj,majd felemeljük
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
[link] itt még 7-8 éves volt a Golf 1 Prielli GTi. (83-ban volt pirelli)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Tanya-
tag
Sziasztok,
'99 Passat kombinón kellene lengéscsillapítókat cserélni. Milyen olcsó és jó márkát ajánlatok, és hol lehetne olcsón beszerezni?
-
-
Kicker
őstag
Helló
megint nagyon jó kis gondom van. Seat toledoban (nem a legújabb forma) a könyöklőt sikerült úgy hátrahajtania valamelyik családtagomnak, hogy úgy maradt. Találkozott valaki hasonlóval? Mit tegyek???
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7159 üzenetére
passz, biztos van benne valami okoság, de én üres csőre tippelek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
mármint a videón látható quattronak mi a kipufógója?
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7157 üzenetére
ez még járatos cucc a srácnak szal nem tudni de szerintem itt is 8e km mint a 340le-s motorjánál.
és csak a legjobb cuccok.
passz nem beszéltem annyit a sráccal szerintem egy átmenő dobot azért rakott be, de állítólag valami 120-as kipuf csőve van szal lehet hogy turbocsonk, turbo és cső....
no meg a turbora menő szívó cső 100-as... talán Gt40R van neki fent.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7155 üzenetére
nézzel meg pike speka-os videot.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7151 üzenetére
ismerős meg hagyta a 6xx lovas VR6 turboja alatt a gyári G3-as haldexet.
ő meg elég jól keni ezt a VR6 turbo témát minden téren.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7152 üzenetére
Végülis a haldex is sokat tud segíteni, mi is kipróbáltuk, hogy mit tud a freetrack nagy sárban hegynek felfelé, és felment.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7151 üzenetére
Szerintem nem rossz a haldex rendszerű összkerék sem.Sógor egy 4Motion Golf-al járt régebben szlalomozni és egész jól teljesített.Ha lett volná hátul diffizár érzésre senki sem mondta volna meg, hogy Torsen vagy Haldex.A Golf 2 Syncro hajtása viszont nagyon buta.
-
DeadMeat
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7147 üzenetére
haldex
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
nagyúr
válasz fekeandras #7143 üzenetére
Ződné indul nem? Ha pirosnál indul akkor szép,hogy a seggét nézik,mert csalsz
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7143 üzenetére
nekem nem kell bemutatni, amúgy ez még K-jete-es turbos motor vagy már digitális befecskendezős?
esetleg S2-es motor?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #7135 üzenetére
10VT motor + váltó adott.A tepsi bódé alatt 1:1-ben Audi 90 Quattro torsen hajtás van (gyárilag elől-hátul diffizárral). Jó kis tütü az a Passat Syncro. Sokan lesajnálva néznek rá mert öreg szar kocka kombi aztán ha megindul a piros lámpától a sok bömis + hondás "sztrírészer" sírva nézheti a seggét hátulról... Már ameddig látóhatáron belül van.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7140 üzenetére
képet!
apám oda van értük, meg a country-k ért.
(csak aztán jött egy ember mint ahogy szokott lenni mondott egy olyan árat és eladta a saját syncro-ját)
nekem meg csak egy jó bodé kéne tenném is alá a torsen-t meg előle a VR6-os blokkot egy Gt42RS-el fűszerezve, már ha a pénz nem lenne akadály
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amég nincs rendellenes viselkedés (nem lesz olajos a víz nem döl az utas térbe vagy nincs tócsa a kocsi alatt, és minden úgy műkszik ahogy kell) addig ne stresszelj ezen, nézd meg néha a tágulásit hogy tűnt e víz aztán csokolom.
root:1,8-as csak vagy eco karbis csoda (fos) vagy digifantos 98le-s (jó és pik-pka lehet belőle GTi-t csinálni)
am miért kérded?
erre a polir dologra meg nem tudok mit mondani.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7125 üzenetére
RS2-es motyó is van hozzá?
vagy még a régi 2,3-as turbos motoról volt szó, már nem emlékszem pontosan ?
rob:az évek alatt lerakodott vízkő lehet, ill egy motor belseje mindig rozsdás. de amég nem folyok meg nincs rendellenes viselkedés addig ne foglalkozz vele.
root:hát nem tudom ha a Te kocsid akkor miért nem Te foglalkozol vele ?
legalább is én úgy vagyok vele hogy az okoz örömet ha én bajlodhatok vele, mert ha megdicsérik vagy épp szidják akkor az én munkámat értékelik és nem azt amit pénzért meg vettem
jó most nyilván nem fogsz Te neki állni olaj pumpát cserélni vagy kormányt bőrőzni, de egy alap szintű polirhoz szerintem nem kell túl nagy szaktudás, annyira érdemes figyelni ha géppel csinálja az ember hogy a műanyag/gumi dolgokba ne hogy belekapjon a gép ill a lakot nem szép dolog "megégetni"
de Dodi biztos tudna neked erről órákat mesélni hogy mit hogy.
nekem ez kicsit olyan mint más f@szával verni a csalánt. (aztán lehet az én gondolatmenetem a helytelen..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7132 üzenetére
Körülbelül őszig. Amúgy végre készen van a motor, az olajpumpa volt a szar. Most még megnézik hogy méé rezonál a kipuff, meg tetőpolír, meg egy kormány újrabőrözést akarok kihajtani, mert el van kopva, és ha megsüti a nap, akkor ragad.
Artengo TR 990 Pro
-
Winner_hun
titán
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7127 üzenetére
Csak úgy áll, és várja hogy vezessem, habár most arra vár, hogy polírozzák a tetejét, meg hogy megnézzék hol rezonál a kipufogó. Amúgy meg céges.
Artengo TR 990 Pro
-
rob210
nagyúr
Na most telt meg a tekem.
Napok óta töltögettem a vizet a kocsiba a szivárgás miatt, most meg abbahagyta.
Mi a tekem lehet ez?Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Naigen, s kit lehet még a képen felfedezni? Te vagy a piros pólós?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Winner_hun
titán
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Tiéd vagy szülőké? Vagy csak úgy áll és várja hogy vezethesd?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
fekeandras
őstag
VR6: Nah, úgy tűnik csak lesz az öreg Passat projectből valami még az idén.Képbe került egy osztrák papíros kaszni.Minden más hozzávaló adott.Felvillanyozódtam... Jó kis alázószekér lesz a nagy tepsi.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7123 üzenetére
Vasárnap nem is kék annyit fórumozni.
Ezt az összehasonlítást még nem hallottam.
Milyen lapos is az?Mod: Ejj more, nem tudok olvasni se.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Na, már megint ezek a lójjerők.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7120 üzenetére
jah én ezt a 290le-s változatot ismertem eddig.
"A 3.0 TFSI így már 2.500 percenkénti fordulatszámtól 420 newtonméteres nyomatéki maximumával szolgál"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Közbe utánanéztem, a 3.0 V6 TFSi az kompresszoros, viszont nem is tudtam hogy létezik 290le/420nm verzióban az A6-ban.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7117 üzenetére
úr isten megint kiadnak egy 5 hengeres rémet!?
V6 TFSI az nem kompresszoros véletlenül?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7116 üzenetére
Amúgy nekem az új 2.5 R5 TFSi (TT RS, later RS3) jön most nagyon be, meg a 3.0 V6 TFSi (S4, S5 Cabrio). El is képzeltem milyen autót lehetne építeni:
-Leon WTCC body kit
-carbon tető, egyéb carbon elemek
-2.5 TFSi @ 360-400le
-6seb kézi váltó
-WTCC-s fékek
-Torsen rendszerű 40:60 összkerékhajtás
-fehér
-18" OZ Superturismo GT fekete felnik.
stb.Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7115 üzenetére
turbos VW motornál, jah. (meg úgy a turbosok nagy részénél 30% lehet hőzni rajtuk ha alapban nincsenek csúcsra járatva.)
csak kérdés megéri e?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Én meg kinéztem a uj brok b23 felnit a vasra.Ha kedden vissza kapom a pénzemet megyek és meg is veszem.Igazából egyből át is lakkozom mert a mai vizes gyári lakkok nagyon tartossssak...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #7111 üzenetére
az is csere, a szerkezet is meg a tárcsa is.
mert sajnos nem csak a csapágyam haldoklik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7107 üzenetére
motortartókat megnéztük, nem azok.
a kuplung szerkezetem tuti szar mert ha ki nyomon már elég kellemes hangot ad, a hajtás meg nem segít túlságosan ezen.
mikor pakolod alá a gewindét?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7105 üzenetére
KW variant 1 replika.
meg gondolom minőségbe se olyan mint a KW, de szvsz arra amire kell bőven jó, nem pályára van.
majd befor-after képeket kérünk
nekem meg valami istenesen koppant váltásnál, szerintem nagyon a végét járja már a kuplungom
(mondjuk nem csoda )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
nagyúr
Megvettem a futóművet.Egész korrekt darab TA Technik a márkája.Alu házban vannak 2+1 év gari a gátlókra,örök a rugókra.TÜV engedéllyel,számával minden szarral hozzá.Alig várom hogy bekerüljön a kocsi alá.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
[link] vannak beteg emberek, Lupo Bi-VR6
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7100 üzenetére
Akkor ok.Maradj a gyári kerékméretnél.Annak sincs túl magas fala.Padkát és kátyút biztos nem szereti.
mod: a gumit nem ismerem.Kérdezd meg GumisPeter-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest