- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ég veled, KEndre! :(
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- leslieke farmerzsebe
- Elektromos rolleren is fontos az index!
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz
VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.Artengo TR 990 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Könyvajánló
- Kuponkunyeráló
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- Építő/felújító topik
- Orvosi kérdések
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest