Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsmartin
újonc
Sziasztok!
Kérlek Titeket osszátok meg a tapasztalataitokat. Ajándéknak meg szeretném lepni a barátomat egy GPS_TV_Bluetooth_DVD_-stb fejegységgel és annak beszerelésével. Van-e ötlet milyet érdemes, hol és mennyiért. Octavia II 2009-es.Köszönettel a segítségért!
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #9792 üzenetére
Nekem meg nincs is...
Még a végén végső elkeseredésemben veszek egy BMW-t...
Láttam egy E30-at 1 millióért...az tetszett nagyon....
Ez csak vicc vót. Bár ha lenne annyi pénzem meggondolnám.
Akkor is egy VR6 kéne leginkább. egyszer lenne egy ilyenem OMFG!!! Joker vigyorral közlekednék mindenhol -
rob210
nagyúr
Na urak nagyon jó a helyzet.
Az autó megy visszakaptam a jó fajta dadogás mentes "jól" gyorsuló kiegyensúlyozott autómat.
A hiba a következő volt.
Hengerfej tömítés csere közben a karburátor leszerelésekor a hátsó vákuumszelep elcsavarodott a szigetelő gumihoz hozzáérve.
De mire erre rájöttünk az nem volt egyszerű.
Na mindegy alapjárat beállítva, benzinszint beállítva most végre meg vagyok elégedve a kocsival.Renault power
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9784 üzenetére
Mi a gond a Passat -tal? Motorja annyira nem rossz, bár tény erősebb motorok vannak ebben a szegmensben. De abszolút fullos, szép bőrbelső, és tényleg van benne minden ínycsiklandó dolog.
Nekem se jön be az auto váltó, de a DSG -ről sok jót mondanak. Diesel autót amúgy is csak automatával vennék, márpedig most azokat nézek. A triptroniccal az volt a baj, hogy bizony elég lassan reagál, és elgondolkozik még S üzemmódban is. Manuállal gyorsabban megcsinálom a visszaváltást....Jah, és felfelé is elég lassúnak tűnt nekem, bár lehet az a probléma, hogy manuálhoz vagyok szokva, amivel olyan sebességgel kapcsolgatok, amilyennel csak akarok.
A quattro Audi meg csak automatával van, ritka a manuál. És ha manuálos, akkor általában null felszerelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
tomcsi23 Nekem megéri leugrani, mert közelebb vagyok oda...
tibi666 Kéretik nem fikázni a passatot !
7. éve nyúzok egyet és mindenki csak olyan keveset költsön autóra, mint én...
Fékszerkezet tisztításon, betétcserén, felső első lengőkarok és vezérlés cserélgetésen kívül nem kellett ráköltenem. Persze úgy volt mindig "occó" és jó is, hogy mindent magam csinálok rajta. Még az is lehet, hogy a következő autóm nem A6 lesz, hanem egy jóval fiatalabb passat, persze az én kritériumaimnak megfelelően...És egy lényegesre mindig odafigyeltem ! Automatát soha ! Függetlenül, hogy ki a gyártó, mert arra mehet ing-gatya...Te se automatát vegyél.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
a bmw váltója az e39-ben kétféle. vagy zf, az jó német cucc, vagy gm. gm-et pakoltak az összes dízelbe (talán az 525tds-be nem, de az újabbakba, 30d-be, 25d-be biztosanI). na az azért annyira nem jó. tanul, szépen vált, de könnyen elnyírja a nagy nyomaték, ha chippelve van.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
évjárat-rendszám páros nem stimmel.
azért ennyire nem kéne engedni az igényekből, hogy egy passzát is jó legyen.nem rossz az a tiptronic, a lábaddal tudod kontrollálni, hogy miként váltson. csak egy kicsit kell tanulni, aztán hozzászokik a stílusodhoz. az automata nem azért automata, mert kitalálja a gondolataid, hanem csak elvégzi helyetted a váltást. kuplungolni és finoman váltani is meg kellett tanulni, nem? az automatát is meg kell. csak sokkal kevesebb időbe telik.
-
MPowerPH
félisten
Erről vélemény? Jónak néz ki.
Mentem a héten Audival... brutális, kényelmes, gyönyörű. Csak az auto váltója kukázni való. Nagy rakás szar az a triptronic. A BMW váltója még az E39 -ben is magasan jobb mint az a szar.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
prmcsk
addikt
Bocs. azt elfelejtettem, hogy nem Bp.-en... És persze tudom, hogy a vizsga ára "relatív".
Cegléden ennyi az ára, de amit odaviszel, jónak is kell lennie (fék, teló, futómű), mert ebben az árban nics "okosság".
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
válasz kisza25 #9778 üzenetére
Nem voltak "szégyenlősek"...
Műszaki = 9,7k. Zöldkártya = 8k. környéke. Egy "fabikába" nem tudom milyen olaj és szűrő kell, de én sokallom a 11k.-t.
Akkor mennyiért cseréltek olajat és rakták fel a gumikat, ha 43k.-t fizettél és még azt mondták, hogy 10k.-t engedtek ?
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
kisza25
félisten
köszönöm a választ igazából, már túl vagyok rajta, csak sokaltam 43k volt
és kiváncsi voltam menyit írtok,
26 a műszaki+zöldkártya+11 az olaj+szűrő csere 6 a gumizás
és állításuk szerint 10k-t elengedtek és nem skoda szerviz voltAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
sziasztok, szerintetek egy műszaki+zöldkártya+olaj+olajszűrő csere+téligumi átrakás felniről felnire+szerelés(centír, súlyozás)mennyibe fájna egy Skoda Fábiánál kb?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
dragonfx
veterán
haver akar autót.
kitételek, max. 1 milla max. 8éves, min 100 ló. audi vw csak."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#00809728
törölt tag
Ha valakinek kell komoly ill gyengébb teljesitményü AC az kérem nekem irjon PRIVIT.
-
prmcsk
addikt
Mivel sosem volt benyás Golf II.-őm csak tippelek, hogy abban is úszós/tüszelepes üzemanyag szintszabályzás van. Ha igen, akkor a tűszelepet cseréld ki, mert kopásból adódóan, ragadhat. Az AC és a tank közötti összekötés (tömlő, vagy bilincsek) is szívhat időszakosan "falsot".
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
reméljük, hogy nem lesz gondod belőle. főnők hogy áll?
rob210:egy tisztitást tuti meg ejtenék, lehet valami kosz került a karbiba vagy a légszűrőtől bekapott valamit, ha benzin szűrő nem rég volt cserélve akkor mást nem nagyon tudsz csinálni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma nagyon megsz.ptam a kocsival.
Fehér út Kerepesi út kereszteződésénél szépen lesett a fordulat és leállt a kocsi.
Indítom beindul adok egy kis gázt és 2000ig felpörög utánna lefullad.
Na mondom frankó.
Villogó ki.Mindenki dudál mutogat, tudnám miért nekik még sose robbant le a kocsija?
Én már rengeteg autóst kerültem ki mutogatás nélkül, no és ami kihaló félben van rengeteg autósnál álltam már meg, hogy segíthetek-e.
Na de ez nem ide tartozik.Még jó hogy volt nállam szerszámkészlet, mert anyámhoz mentem volna egy két dolgot megcsinálni.
Gyertya kicsavar szikra van gyujtáselosztó fedél lepattint száraz, azért megtörölgettem.
Na mondom akkor a rosszabbik helyzet van.
Áttoltam az autót az Ár.ád elé kitettem a háremszegetNa mondom ezt barátom megszívtad.
Szakadó esőben karburátor tisztítás.
Csövek le karburátor le szét kifújkáltam, összeraktam indult használtam mentem ma vele vagy 70 kilómétert és semmi baja.
De hogy mi lehetett nem tudom, mert komolyabb koszt nem láttam benne illetve kijönni belőlle.
De hogy megfáztam az tuti.Most lehet hogy összeszereléskor bekerült valami kosz ami most okozott gondot?
Mert a mutatvány az volt, hogy autó leáll benzin összecsorog indítható majd alapjárat ledadog és lefullad, ha meg gáztadtam azonnal lefulladt.
Mint ha nem tudott volna rendesen beáramlani a benzin és ha gáztnyomtam felpörgött elfogyott leállt.
Ha meg alapjáraton hagytam akkor is leállt csak lassabban, mert ugye kevesebb benzint fogyasztott.Kéne egy alapos kompresszoros takarítás?
Benzinszűrő tiszta nem rég volt cserélve.
Renault power
-
m3tr0
őstag
Na. Elvitték az autót.
Bár nem olyan embernek sikerült eladni, akinek szívesen adtam..(találjátok ki mire gondolok)
Remélem nem lesz vele semmi gond és elégedett lesz.
Azért majd később rácsörgök,hogy minden rendben volt-e vele. -
VR6-Fan
veterán
azt hogy hasznos vagy nem hasznos dolog szerintem senki nem vitatja.
csak kérdés hogy egy adott tipusnál ahol az ABS még egy kiforratlan hiba forrás meg éri e beszerelni?
viszont ha nőveled a fék átmérőjét akkor kitudod tolni a blokkolást, no meg persze ehhez kell olyan gumi ami meg tapad.
de csúszós úton leginkább a nagyobb féktáv-gyengébb fékezés segít a legjobban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
én a gumik környékén is nézelődnék.
egyszer nekem is jól jött volna, igaz én kicsit többről fékeztem mint 40 és kicsit nagyobbat.
de egy jó gumi jó fék kombóval jobban jársz pénz ügyileg is és használhatóságban is picivel mint egy ABS-el.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #9757 üzenetére
Amúgy csak azért kérdeztem, mert tegnap esőben mentem..és 40 -ről fékeztem egy lejtőn lefelé..és meglepődve tapasztaltam, hogy hiába tekerem a kormányt nem fordul az autó...mivel egyből blokkoltak a kerekek...nagyon furcsállottam.
Sem a sebesség nem volt nagy, sem a fékezés nagysága nem volt nagyobb az átlagosnál.
Bár szerintem, a fékeim lesznek a ludasak...
Egyből arra gondoltam, hogy lehet jó lenne egy ABS-szel szerelt autót venni. -
VR6-Fan
veterán
hát eredetileg 4900 ért hírdeti lemezfelnin a csóka, az 1 347 500ft + regadó az még durván 200k
gyári G2-es ABS- ha nem akarod a fél életed a szerelőnél tölteni akkor ne akad, egy embert ismerek akinek műkődik jól (ráadásul PL-es motor van az övében..), de ő picit nagy képű ha az autójáról van szó, amúgy mindenki más dobálta ki a kocsiból.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
A hangja miatt "gyanakszol" ? Hengerfej szerelés után a blokk kipufogó csonkjánál lévő két bilincset szokták sz@rul felrakni, mert nehéz...Elképzelhető, hogy valamelyik valahol nincs a hornyában...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
"Na képzeld el kiderült, hogy el volt állítva a gyujtásom". Én megmondtam...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
DeadMeat
nagyúr
válasz tibi666 #9745 üzenetére
Én pl marhára nem bírom a házi páleszt,2 feles,és kész vagyok.A szomszéd ivott 2 pohárkával,mer ő még vezetni akart az este,a maradékon ketten osztoztunk haverral,a szomszéd meg szorgosan öntözgette,aztán előkerültek a sörök.Nesze neked kerékcsere
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Kickass
őstag
válasz DeadMeat #9741 üzenetére
azt inkabb magamba toltom
meg nincs a nevemen az auto, addig nem is csinalhatok vele semmit majd ha sikerul talalni faternak Octavia-t, az meg lehet 1-2 honap
elektromos ablak ugyben koszonom a valaszokat (aktualis ugyis csak februar kornyeken lesz, a hifivel egyutt ), meg a koszontest, kepet is dobok majd fel nem mintha egy full alap Fabia nagy szam lenne, bar teny h szep, a maga kis 45k km-vel ami egy 6,5 eves autonal nem rossz[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
nagyúr
válasz tomcsi23 #9742 üzenetére
Jah.... tegnap haverral kereket cseréltünk,a szomszédja kijött,hozott 3 széket,3 poharat,meg fél liter meggy pálinkát.Ma reggel hívott a srác,hogy a 4-ből 3 kerék kicserélve,abból is 1 meghúzva,a másik kettő csak félig meddig.. veszélyesüzem ez a pálinka
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Kickass #9731 üzenetére
Gratula!Sok balesetmentes kilométert nektek.
Kb fél óra alatt bedobják,ha mázlid van fillérekért kapsz yári könyökőt,vagy minek nevezik,amiben a gyári kapcsolók is benne vannak.Onnantól kezdve meg nem bonyolult.De tényleg drágább beszerelni,mint megvenni.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #9731 üzenetére
sokszor a beszerelés drágább, mint a cucc pl. rakattam be utólag tempomatot(tulajdonképpen csak a bajuszkapcsolót cserélik) és majd 10-15 ezret felszámolnának a cserére én is inkább haverral rakattam be(nem bántam meg, nagyon jó dolog, mostantól csak tempomatos autót veszek )Haver rakatott be utólag elektromos ablakot, nincs vele gond, ha nem zavar, az ajtón lévő tekerő helye, csak le van takarva
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9725 üzenetére
na meg miért kell egy autóban 130 után vezérműtengelyt cserélni.iylne süket duma hogyha már szétszedték azt nem kell.ez kb rárak 200e.t a költségekre.örültség.
na meg a vezérműlánc??..130e után?? bmw.kbe jol tudom 300e után mondják....
kétes nagyon eza kocsi...ilyen motorgeneráln átesett példány nem kéne.plánemiért is nincs szervízkönyve??.elég gyanus gyilkolták..vagy 2x ennyi van benne.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kickass
őstag
na ugy tűnik csatlakozok a clubhoz egy 1.2-es kis Fabiaval, fatertól veszem az autót, 6éve van nálunk, uj vásárlás, meg lesz ám az új autó feeling ha 'átveszem'
faternak meg jönni fog valszeg egy Octavia, hát ez van Skodás népség vagyunk lassan 20 éve kezdtük egy piros 105-elés ha már itt vagyok megkérdezem, utolag beszerelhető elektromos ablakemelővel van vkinek tapasztalata? elég olcsóért dobálják gondolom beszerelni se drága, sőt azt még ismerős lehet meg is csinálja nekem a 2 szép szememért
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #9726 üzenetére
Kamu bizony. Feszítők is cserélve lettek, bár akk nem tudom mi a lényege a feszítőnek. Ködös, de a tulajjal kellene találkozni, ez csak össze-vissza makogott.
tomcsi23: Ennél igen, de van másik. Max. nem lesz bézs bőrbelső... de ha találok egy magyarországit, akkor nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Közben felhívtam ezt. Hát, magánszemély árulja, jó lenne megkeresni, nem így kereskedőn keresztül venni. Neki is és nekem is.
Németből lett 2 évesen behozva, láncok azért lettek cserélve mert megnyúltak. És ha már meg lett bontva, kicseréltetett mindent benne. Szervízkönyv nincs az autóhoz, ez szomorú.
134k km van benne, az még nem is lenne sok. Csak megeshet, hogy meg kell szoroznom 2 -vel. Mert akkor miért adná el, ha ilyen jó állapotban van.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #9715 üzenetére
Áh, ez nagyon elkeserítő. Ez a híres 4motion? Pfú, elég gáz. Igen, egy quattro -nak egy ilyen kis tócsa gyerekjáték lenne, még csak nem is erőlködne.
De nem véletlen, hogy ha 4x4, akkor mindenkinek egyből a quattro jut eszébe.Én azt szeretem ha fütyül a turbo. Ismerősömnek volt volt régen egy vectra 2.0 turboja, módosított motorral. Néha elkértük páválni a városban, voltunk vagy 19 évesek se. És imádtam "cittegtetni" a turbot. És ott is az volt, poti felcsavar, padlógáz 3. -ban 90 -nél. Kellett kis idő, mire felépült a nyomás, de utána mint az állat elkezdett húzni. És 140 -ig kapart az első kerék, a motor meg dadogott. Szórakozni jó volt, állandó autónak nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
egyébként ha már itt mindenféle turbós autókról beszélünk, én azt imádom, mikor nem tölt a turbó. mármint nem a lomhaságot, hanem azt, amikor lepadlózom, lassan elkezd emelkedni a fordulatszám, majd mikor felépül a nyomás, akkor elszabadul a pokol.
-
fekeandras
őstag
válasz IRON STORM #9716 üzenetére
Az az 5hengeres dízel brutális, hogy mit ki nem bír. Nem csoda, hogy abból raknak át audi 2.2T 20v "versenyautókba" motor alkatrészeket.(pl. főtengely)
-
IRON STORM
őstag
válasz fekeandras #9712 üzenetére
Erre azt szoktam mondani hogy francia rom. Csak a TDi...
Csak a TDi!
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #9697 üzenetére
A 4Motion alapból elég buta. Az ESP sem segít sokat. Annyit tud, hogy első és hátsó tengely közt osztogatja a nyomatékot ahogy éppen jónak látja. Diffizár nélkül kb semmi értelme. Csak feleslegesen növeli a fogyasztást a súlytöbblet. Szégyen...
Ilyen helyekről egy Quattro vagy egy X-Drive hajtás erölködés nélkül pillanatok alatt kijön ez meg mindkét videón látszik, hogy erőlködve küzd meg egy kis sáros pocsojával meg egy kis hóval is.
mod: visszaolvastam és azthiszem félreértettem a hsz-ed. De már benthagyom, legalább látszik, hogy fikázom én a vw-t is ha van miért.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9713 üzenetére
hányszor fogod a hozza nem értésed és a levegőben lógó ismereteid el ismerni?
neked is javaslom menjél egy kört egy nyers autóval, vagy viszlek egy kőrt, bár nem nagy szám az enyém, de legalább meg tudod milyen egy könnyű relatíve erős autó.
arról meg szerintem nem tehet a VW hogy a BMW fanok szerint a BMW nem tud dizelt gyártani.
másik itt azért van pár emberke aki a müszaki dolgok terén nálad egy picit nagyobb tapasztalattal rendelkezik, ami nekik egy egységes egészet alkot az neked lehet hogy hihetetlen informáciok sokasága, erről szintén nem ők tehetnek, szerintem.
fekeandras:nem hiszem hogy ő terepen akarná használni, neki inkább az lenne a fontos hogy a kanyarokban a helyén maradjon a segge
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #9688 üzenetére
ennyi
nekem mondjátok hoyg elfogult vagyoka bmw.kkel szemben a topikban...hát itt visszaolvasva 50 hsz.t annyi meseország álombirodalomban hsz. van hogy az hihetetlen.ennyit az elfogultságról meg pénzlapátolásról.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz IRON STORM #9708 üzenetére
,,Jelenleg 700e km-t futott megbontás nélkül"
450.000 kilométernél volt egy motorgenerál a tgk-n + azóta belement 700.000 km. És minden működik. Sógorom 97-es Jumpreja meg esik szét pedig alig megy vele.
-
rob210
nagyúr
Na megérkeztem.
Az autó remek lett.
A váltó nagyon szépen csendesen veszi a sebességeket.
A motor szépen csendesen duruzsol.
A víz egyenlőre nem fogyott el ne kiabáljam.
Remélem újabb 237.000.- kilóméter van benne.Renault power
-
MPowerPH
félisten
Nah, kipróbáltam egy ilyen A4 -est, 2006 -os. 2.5TDi volt, ugyan úgy avant. Ismerős szólt, hogy van egy. Elmentem, megnéztem. Piszok kényelmes, kézre áll minden. Nem zörög, elég masszív autó. Ezzel a diesellel elég lomha volt szegény, Mondeo 2.2 TDCi -vel megkerülném 3x. De nagyon egyben van az autó, navi piszok jó. Nem bőrös volt, de plüssben se csúnya. Csak ez is fránya fekete volt belül, tiszta depis lesz az ember egy ilyenben.
Lehet audi lesz, most nagyon bejön. Igaz E39 -et még mindig nem übereli, de lehet csak azért mert azt már megszoktam. Jó, alig van hely az autóban, nem is vennék csak avantot.Don't Tread On Me
-
IRON STORM
őstag
válasz fekeandras #9706 üzenetére
Itt nálunk Dunaújba Sharan TDi 850.000 km, viszont a 4-ik adagoló van rajta
Csak a TDi!
-
fekeandras
őstag
válasz DeadMeat #9704 üzenetére
Tüzépes csávónak Volkswagen LT-je van. Anno a kilencvenes évek elején a munkahelyére céges autónak vették később mikor lecserélték egy újabbra megvásárolta ő. Jelenleg 700e km-t futott megbontás nélkül. Akkor miről is beszélünk? De az 1.5 és 1.6D kamrás szívódízeleket sem kell különösebben félteni. Fél millió minimum benne van azokban a motorokban is.
-
DeadMeat
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest