- Asszociációs játék. :)
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Régi Gépterem: II.386
- A KOReader ebook olvasó program
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Peter789 #35506 üzenetére
Hát akkor téged nagyon átvertek. A főnököm a4 kabrióját is én hordom szervizelni már pár éve. Az olaj frissítés amiről Te beszélsz, az valóban 4-5 liter olaj cseréje + szűrő. Literenként a gyártó olaja 8,5k. Ha viszont rendesen lecserélik, akkor a multitronic váltót le kell szedni, mert 2 szűrő van benne és az egyik a közepén van amihez szét kell szerdni teljesen. Akkor meg ha jól emlékszem 7,5 liter kell bele.
Nekem az allroadba kell 6 liter (tipronic), + szűrő. És mivel nincs rajta nívó, csak emelőn lehet először hideg állapotban, majd járatva üzemmelegen a töltőcsavar szintján kilötyögésig töltve, miközben vki vagcommal méri a hőmérsékletet. Ez 2 ember munkája. Nekem 80k alatt soha nem volt meg, pedig jó sokáig kerestem a lehetőséget. Persze az olaj frissítés , amikor csak leengedik ami jön és felöntik olcsóbb, de csak amíg meg nem hal a váltó a teljes csere és takarítás hiányában.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Akciókamerák
- Tesla topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Még mindig rengetek Socket AM4-es CPU-t ad el az AMD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest