Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    Gázelvételnek nem sok értelmét látom. Ha derogál a lassabb sávba kisorolva elengedni a delikvenst, mert jujj, onnan gyorsítani kell majd, akkor a gázelvételnek mi értelme van? Annál is inkább, mert az a tapasztalatom, hogy a legtöbb okos a 140-nel menő autó mögött inkább 120-130-ra fékez, nem tud (hülye hozzá) pont olyan sebességre lassítani.

    A mögöttem lévő követési távolsága nem érdekel. Lehetőség szerint 2-3 autóval előbbre tekintek, nem szoktam hirtelen fékezni, főleg nem vészfékezni.

    Az autó sincs lesötétítve, sem ablakig pakolva, elém lát a mögöttem lévő.

    A kötelező jobbra tartás szép utópia, de ha valaki nem ebben a világban valósítja meg létezését, a második alkalommal kielőzöm jobbról.

    A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá. :D

    Amúgy a kisorolást is jóelőre jelzem, általában a kamion végénél, vagy még mellé sem érek az épp előzött autónak, így a mögöttem lévő fel tud készülni az előzésemre: visszakapcsolhat, gyorsíthat, vagy nem akar mögöttem kivágva engem jobbról előzni. Ez utóbbiból youtube-on láttam már csúnya balesetet.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés