Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
1.5 dci 110 le.
6év vagy 120ezer a gyári előírás.
A 10 évvel valóban az 😈 ördög bajuszát rángatod.
Teljes szett ekkor minden is van cserélve , 130ezer.
Ha főtengely szíjtárcsát nem kell, akkor 24.500.- al rögtön olcsóbb. Ha a hoszbordást se kell akkor még 21.000.- olcsóbb.
De ha 10 éve nem volt piszkálva számolj a 130.000.- max. Kellemes meglepetés ér. -
lsebestyen
addikt
válasz
Atesz08 #90236 üzenetére
Nekem egyszer 3 éve nyáron dugóban felment eddig, azóta sem láttam ennyire felmenni, de arra nem emlékszem, hogy bekapcsolt-e a venti végül.
Utána megnézettem Robival, de azt mondta, hogy normálisan kapcsol a venti.
Hűtő lamellák jó állapotban vannak, viszont a hűtőfolyadékot 3x mosta át anno Robi, mert annyira koszos volt, lehet még maradt benne valami retek (talán ezt is ő tippelte anno).Aztán még ezen nyár után cseréltem ki a kiegyenlítőtartályt, mert az illesztésnél szivárgott, na az kritikán aluli állapotban volt, tele lerakódással.
-
#94522368
törölt tag
válasz
Alusky #90238 üzenetére
Nocsak, itt van egy újabb ˝okos˝, a vezetőt segítő megoldás, a csak a megfelelő értéket mutató műszer...
Mindent lebutítanak a végletekig lassacskán, nekünk a Clio 4-ben már csak egy lámpácska van a vízhőfok visszajelzésére.
Néha olyan érzésem van, hogy a hülyék társadalmát szeretnék valakik létrehozni...
-
Alusky
senior tag
válasz
gabor9991 #90237 üzenetére
Nem tudom, nálunk olyan keveset futnak az autók, hogy egyszerűen megengedhetjük, hogy ezek a csereperiódusok figyelmen kívül legyenek hagyva. Meg hát nálunk van műhely végső esetben megszereljük aztán jóvanazúgy. Mondjuk én műszakira is így szoktam menni, lejárat után pár hónappal, mikor kedvem van.
Arra emlékszem, hogy Robi többet is szerelt már ami 5 évesen elszakadt, ezért cserélgeti 4 évente, meg mintha a Renault is módosított volna ilyesmit utólag valamelyik autónál 4 évre.
-
Alusky
senior tag
válasz
Atesz08 #90236 üzenetére
Venti bekapcsolt? Az egyes Megane vízhőmérője az pontos értéket mutat, követi a folyamatos vízhő változást, szóval szeret ugrálni, valószínű normális lesz. Nekem is olyan volt, lejtőnek lefele télen meg lement majdnem negyedre.
Nem véletlen, hogy később elkezdték az intervallumos mutatókat használni, a Kangoo az beáll betonfix középre és csak akkor mozdul el ha nagyon fel vagy leesik, ugyanez a Caddy is. Mert így nem zavarja a vezetőt.
-
gabor9991
őstag
-
Atesz08
tag
sziasztok ! megane 2001 classic. 1,6 16V. mai nap, 25 fok, araszolgatás, nem túl hosszan, de a vízhőfok mégis majdnem elérte a felső rész sűrű rovátkáit. utalhat rendellenességere, vagy ez normális jelenség ?
-
Alusky
senior tag
5 évente, valaki 4 évente szokta. 10 nagyon sok, azt ha hazaértél cseréltesd ki mindenképp.
Én is el szoktam hanyagolni pár évvel, de nem érdemes. Meg én 5 év alatt megyek 30 ezret, úgyhogy elég valószínűtlen megfáradna.
A Fronterába 12 éves már a szíj. Most már azért nem cseréljük, mert arra vagyunk kíváncsiak meddig bírja, az alkatrész úgyis filléres hozzá, szerelni meg tudunk.
Pesten Robi van a topikgazda, ha jól emlékszem Gazdagréten.
-
mexel
veterán
Sziasztok. S.o.s. kérdésem lenne. Vidéken vagyok, messze oesttől még kb másfél hétig. Most cseréltünk.olajat a laguna iii1.5 dci, nem fap os 2008-as.
Én sajnos most gerincprobléma miatt nem tudok semmit csinálni így ismerős szerelőre kellett bízni.
Azt kérdezte, vezérlés mikor vokt cserélve,mert120 ezrenként vagy öt évente kell. Hozzám az autó 160 ezerrel került kb 10 éve de én még soha nwm cseréltettem benne,a 120 as megvolt. Azt mondja a tíz év nagyon som, csoda higy bírja. Két kérdésem lenne:
1- igaz ez?
2-mennyi lenne kompkett vezérlés cs
ere ezen pesten,vállalná valaki? -
Alusky
senior tag
válasz
johnny576 #90228 üzenetére
Mármint langyosat fúj és utána rövid idő múlva hideg lesz? Mert akkor csak át van melegedve a fűtőcsatorna.
Ha végig meleget fúj és tekergetni kell, hogy megint hideg legyen akkor a terelőlapáttal van valami. Mivel bovdenes az egész, így túl sok bug nem lehet vele.A 3 év alatt amíg nálam volt kétszer kapcsoltam fűtést összesen, így ezt a részét annyira nem ismerem miket csinált.
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok
Megane 1 FL-nél mintha újra indulás után meleget fújna az utastérbe az autó, hiába van hidegre állítva a hőfok. Tehát a víz meleg, mert már mentünk az autóval. Parkolun mondjuk fél órát majd továbbindulunk. Miért fúj eleinte meleget (nem a kinti hőmérsékletű levegőt, hanem langyosat mondjuk), ha hidegre van állítva?
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90226 üzenetére
Na ezért kell a magyar clip
Vagy az angol thinkcar
Azokkal jól pontosan diagnosztizálható és tesztelhető is az összes légzsák.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #90225 üzenetére
Bocsánat
a bal hátsó övfeszítőt keresi az autó, de nincs rá hibakód, hogy nem látja (vagy pedig az a "series" cucc lesz a hibakódja),
A többi feszítőt viszont nem is keresi, és emellé nem is látja, tehát az elsőket sem.
Friss hibakód az anyós első légzsákja meg a vezető oldallégzsákja.Az a baj, hogy az autóban is egy katyvasz van és felháborít, ráadásul franciául sem tudok
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90224 üzenetére
Szinte biztos.
2004ig csak elől van övfeszítő.
Már ha ez a sok katyvasz az akar lenni
Mert kicsit elvesztem a ki mit hol lát leírásban 🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90222 üzenetére
Ez most milyen autó?
-
norbert1998
nagyúr
Lehetséges az is, hogy valami nagyobb cirkusz van a háttérben?
Most nézem jobban az esti fotóimat, az ellenállás értékeket akartam leírni, és akkor tűnt fel, hogy nincs konfigurálva a hátsó öveszítőből 3.Tehát amit látunk:
Utas oldali első légzsák 1. és 2. szint nincs skofigurálva és nem is látja.Vezető oldalon első légzsák mindkét szint konfigurálva és látja 2,50-2,57 Ohm (kis és nagy térfogat patronja ez)
vezető első konfigurálva és látja, de amúgy elég magas, 3,68 Ohm (amúgy ez mi is? hiszen az 1. és 2. szint elvileg maga az első légzsák)utas első konfigurálva, de nem látja, 17,65 Ohm
vezető oldallégzsákkal pont ugyanez a helyzeta két függönylégzsák és az utas oldallégzsákot látja és konfigurált, 2,36-2,50 ohm
vezető oldali hátsó övfeszítőt nem látja, de konfigurált, 17,72 ohm.Ennek egyébként nincs saját hibakódja, érdekes módon... Lehet, hogy ez lenne a 9014-es? Nem hiszem, mert az avant, mint első.
és most jön a kaki a palacsintában
vezető oldali első övfeszítő, utas oldali első és hátsó övfesztító NINCS KOFIGURÁLVA ÉS NEM IS LÁTJA
Gondoltam arra, hogy mivel 2003-as autó, lehet nem raktak övfeszítőt, de valójában ez szerintem hülyeség, itt valaki letiltogatta az övfeszítő patronokat a kocsi agyában, amikor elkezdtek hibát szórni! -
norbert1998
nagyúr
Végül LoRo brand új ablakemelőt vettem a Megane-ba, be is pattintottuk este. Teszi szépen a dolgát, de ez az ajtókárpit valami rohadt bonyolultan megy vissza pl. egy 2-es Lag hátsó ajtóéhoz képest. Szerencsére nem én vettem le, legalább annyi káromkodást megúsztam
A 2-es Megane-nál tényleg az egész tervezési procedúra fő iránya volt az, hogy minél nehezebben férj hozzá mindnehezAzon kívül van még mindig légzsák hiba, de meglepő módon van új is...
(RenOLink-ből, laptop lemerült, mire a Würth-höz értem)
Ami eddig megvolt :
"9014" "2 PPBs avant en série" (2 front PPBs in series; 2 elülső PPB sorban), áramkör nyitott
Az újak:
"900B" "AirBag Latéral Thoray Avant Conducteur" (Front Driver's Thorax Side Airbag; Elülső vezetői mellkasi oldalsó légzsák), áramkör nyitott
"9002" "PPVentral avant passager" (Front Passenger's Ventral Airbag; Elülső utas ventrális [~fej] légzsák) nyitott áramkörTörölhetőként pedig:
"900C"; utas oldallégzsák nyílt áramkör
"9001"; vezető fej légzsák nyílt áramkörAzt tudom, hogy a kettes Megane típusbaja a legzsák átvezető, mind az ülés alatt, mind a kormány szalagkábelban, viszont tudok elő adatot nézni a legzsákpatronok ellenállásáról is, és amelyiket nem látja, azt írja is, hogy 17,2-17,3 Ohm között mozog (századra írja, de ebben a távban mozog), és nem változik sem a csatlakozó mozgatásával, sem az ülés rángatásával egyik érték sem.
Az új hibakódok talán egész egyértelműek, vagy előregedett a patron, vagy kontakt baja lesz. Viszon a 9014-es hiba nem tudom mi, nem jöttem rá. Mondták, hogy első ülés alatti csatlakozó, jogos lehetett, hisze néha az ülés mozgatására eltűnt. Eleinte. Aztán már nem. A csatlakozót teljesen megkerültem, de a hiba nem tűnt el.
-
Köszönöm az eddigi segítséget, ma elment az autó (Mégane 2), Toyota Yaris lett helyette, szóval Rob segítsége megmarad remélem
Balesetmentest mindenkinek a továbbiakban is a topicban lévőknek! -
Plero
aktív tag
Clio 2003 1.6 16V. UCH N3. Lehetséges az UCH eepromját visszaállítani ECU-ból és a saját kulcsból? Eltűnt az eeprom tartalom az UCH-ból.
-
Alusky
senior tag
válasz
#94522368 #90213 üzenetére
Caddy is ilyen, ki nem állhatom az ilyen ótvar funkciókat mikor a kocsi akarja eldönteni szerinte nekem mi lenne a jó.
Volt már amúgy bugos is, beindítottam majd áttekertem a fűtést maxra és a terelőlapát nem állt át meleg állásba. Vissza kellett tekernem megint hidegre és újra melegre. -
#94522368
törölt tag
válasz
diablo1984 #90211 üzenetére
Köszönöm, erről nem tudtam, a szélvédőre volt állítva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90210 üzenetére
De igen.
Meg azért még sok más is van ami jó hozzá.
Kts, lunch, thiktool. -
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #90209 üzenetére
Renault-hoz a canclip a menő, nem? A profik azt nyomják?
Nekem csak a link jutott. Tud pár menő dolgot. Kártya tanítás pár másodperc például, és ezt azután tudtam meg, hogy két éve megvan. (korábban nem kellett tanítani)Km állást tudok a kettes megane-on átírni... De csak felfelé
🤣
Akartam fotót 666666-rol, de szerencsére számítottam erre, így csak egyet írtam fel, az ment, lefelé már nem.Elvileg kb minden tesztet is tud, pl abs kockán a különböző köröket manuálisan végig kerregtetni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90207 üzenetére
Renolink sose volt a kezemben ezért arról nem tudok nyilatkozni.
A ds150e tudja, az van nekem is, bár a renaulthoz, már nem azt használom. -
#94522368
törölt tag
Üdv!
Clio 4 2019-es 0.9 T újabban indítás után müködteti klímát, a visszajelző nem világít, csak érezni a hideget és látom, hogy forgatja a kompresszort a szíj. Manuális klíma, ha megnyomom a be és kikapcsoló gombot leáll.
Valaki tapasztalt már hasonló jelenséget, mi okozhatja a rendellenes működést? -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90205 üzenetére
Würth biztos
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90203 üzenetére
Nyomatékszenzoros elektromos motorok vannak hátul.
Azaz parkolófék szervízállás, ekkor sokáig teker a két motor.
Utána meg simán visszanyomós.
Bent van egy orsó amíg azt a motor nem tekeri nullára nem tudod visszanyomni.
Mechanikusan is vissza lehet tekerni, csak akkor a két motort le kell venni és 45ös torx fejjel kell a tengelyt betekerni koppra. -
norbert1998
nagyúr
Megane 3-ban az elektromos kézifék nem célszerszámmal megy vissza, mint a Laguna 3-ason, hanem csak szoftverrel, ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eladó Woom Up 5 szuperkönnyű elektromos mountain bike
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Hiseeu vk10v 4hd405 hd nvr komplett szet
- Bomba ár! Dell Latitude E5510 - i5-560M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Biostar TB250 i5 6400 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X 500W
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6150 (18c/36t, 2.7/3.7GHz), 512GB RAM,10G, H740p 8GB, áfás
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest