Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [fatpingvin:] Thinkpad X230 mint asztali gép, mi van a bővítőkártyákkal?
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dj79
senior tag
+1
Vagy kivársz és türelmesen keresgélsz és meglehet a beülszésmész érzés. Nekem 8 hét keresgélés lett meg a mostani, hasonló árkategóriás autó, akkor átnézettem, minden rendben volt, de a motor típusára való tekintettel elvégeztettem rajta egy ajánlott karbantartást, mely a vételár 7 százaléka.
[ Szerkesztve ]
A többiekkel ellentétben, én írnék két sztorit.
1,az előző autóm, egy 280k km-t futott 1.5dci m2 volt. Viszont az akkori piaci átlagár alatt 1M fforinttal tudtam hozzájutni (jó állapotban volt, 3éves volt akkor).
Viszont a pénzem ott és akkor, csak a hitelhez való beugróra, meg a papírozásra állt rendelkezésre.
De, kihagyhatatlan lévén, hitelestül belevágtam.
Jó 2 hónapra a vétel után, vezérlés, fék, szűrők, folyadékok, alukerék, nyári gumi, toronyóra lánccal... minden is volt.
2, a mostani lagunát, bár a pénzügyi háttér rendelkezésre állt, kb. 4hónap keresgélés/nézelődés után sikerült megtalálni/megvenni (pedig szükségem volt autóra, lévén, hogy az előzőt eladtam), itt vétel után pár nappal/héttel kötelezők cseréje.
Mondhatni, kipróbáltam mindkét végletet. Ami biztos, hogy az anyagi lehetőségeimmel mind2 esetben teljesen tisztában voltam és biztonságos döntésnek ítéltem meg, mint ahogyan történt is.
A lényeg, hogy az anyagi lehetőségeiddel te legyél tisztába és az első szembejövő lehetőségnek, ne add be feltétlenül a derekad.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
csabi94
őstag
Srácok, köszönöm a segítséget mindenkinek! Lassan kezdem úgy érezni, hogy kiírhatjuk a nevem alá, hogy "topik bohóca", legalábbis néhányótok szemében.
Éppen ezért reagálnék arra, amit írtatok, és utána le is akadtam a témáról.
(#71697) LamerGyuri: nem tudom, hogy hány % az esély arra, hogy befürödjek, és egyből valami nagy javítással kelljen kezdeni, de nyilván van rá esély. Szerintem pici. Ahogy olvashattad korábban, éppen azon vagyok, hogy az autó a körülményekhez képest a lehető legjobb átvizsgáláson vehessen részt, ezzel elkerülvén az ilyen esetet. Amennyiben mégis beüt a krach, nincs gáz, átülök a párom Yarisába, és megyek tovább.
(#71698) rob210: igen, igazad van. A vezérhangya eleve el tud kapni, de itt most elég sok összetevője van a dolognak. Decemberben szinte senki nem vesz autót, én meg pont decemberben fogok nagyon ráérni, jövő év elején meg nagyon nem. Nem szívesen tolnám jövő évre a vásárlást, sokat dolgozok (a miheztartás végett: 15 nap szabim van még idénre, és jövőre is csak 21 lesz, nem hiszem hogy rögtön januárban ki tudnám venni).
Ez a vezérhangya különben egészen addig lesz, míg azt a fehér kis dögöt meg nem nézem (nagyon tetszik). Ha jó, és megveszem akkor oké, ha kiderül valami turpisság, vagy nem tudunk megegyezni, akkor valószínűleg jegelem a témát, és 2,5-el a zsebemben állok neki újra, biztos ami biztos alapon.
(#71699) Fehér Farkas: tényleg? [kép]
(#71700) forceberg: így van, láncos vezérlése van a motornak. Bár nem hiszem, hogy ne dobnám le róla egyből az olajat, viszont a tulaj pont múlt hétvégén módosította a hirdetést. Míg korábban azt írta, hogy "esedékes lesz az olajcsere, de a csomiban már megvan hozzá minden", most azt írja, hogy megejtette az olajcserét. Bár mondom, le fogom cserélni/cseréltetni az olajat, de ez számomra hihető amúgy így.
Amúgy második tulajos elvileg, csak a lekérdező szerint 6.
(#71701) dj79: hónapok óta nézem a használt piacot, és nem vagyok rest segítséget kérni (pl. Tőletek), ezért mondhatom azt, hogy azért minimális rálátásom van a dologra. Az átvizsgálást mindenképpen szakemberre bízom, így szeretném elkerülni a hideg zuhanyt.
(#71702) mycso: köszönöm! Én roppant hálás vagyok, hogy egyáltalán ezt kivitelezhetjük párommal így 25 évesen. Autóra hitelt csak ha nagyon muszáj lenne, de szerencsére meg tudjuk venni így a 10 éves franciát, és ha a szervizek is megvannak, akkor végre jöhet a ház projekt.
És végül: nem döntök elhamarkodottan, próbálok józan fejjel gondolkozni. Ezt a fehér autót valószínűleg meg fogom nézni, de ha nem tudunk az árban megegyezni, vagy találok rajta számottevő hibát, akkor jegelem néhány hétig a témát, és közben nyitott szemmel járok.
Addig is, köszi!
molnarpeter
nagyúr
Tulajdonosok száma tartalmazza a kereskedéseket, pénzintézeteket is - az eredetvizsgákat nézve reálisabb képet kapni, ha csak a JSZP-t nézzük
csabi94
őstag
Igen, tudom. Ami zavar, hogy 2 eredetvizsgán volt. Akárhogy számolok, ha 2. tulaj, akkor egy eredetvizsga kellett volna, hogy legyen.
Ugyanakkor (állítólag) egy Renault márkaszervíz vezetőjének a kocsija volt, és cégbe volt bejegyezve. Ez a cég többször változtatta a nevét (volt, hogy 2 hét alatt 2x), ezért a 6 tulaj a rendszerben. Ezt a mostani gazdi mondta, én el is hiszem neki, de a 2 eredetvizsga szerintem így sem indokolt. Max akkor, ha az első tulaj a cégből kivásárolta 4 éves korában, 2014-ben, és utána tovább használta.
Vagy rosszul következtetek?
diablo1984
veterán
Ez minimum 3 gazdás....
Sőt, ha családon belül vált gazdát a kocsi, akkor sem kell eredet vizsga.
MC Pite
veterán
Attól függ mióta kereselvpont ilyen autór. Én két évig vergődtem.
Meg tudom érteni ha most veszed meg, kis rizukó nyilván marad benne, tisztában vagy vele, túl lett ragozva.
Én mást írnék hozzá: Nézd meg egyedül; de nézz olcsóbban fenntarható alternatívát is (akár M3). Biztos vagyok benne hogy tetszik a L3, de ilyenkor nem biztos hogy erre (középkategóriás, relatív nagymotoros) érdemes költeni. Kollégám dízel Mondeót vett hasonló idősen, k..a sok pénz elment az autóra 3 év alatt. Most vett egy C-Elyseet, és vigyorog hogy köze volyan jó autó, és minden felébe-harmadába kerül ehhez, és sokkal megbízhatóbb is, és kecóra rakja félre a lóvét inkább.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
baluka6
aktív tag
Szia
Én is Laguna 3-t szerettem volna venni, de egy dolog volt, ami nagyon zavart benne, a hátsó lábtér. Mivel az első ülések nagyon alacsonyan vannak, így hátul ülve nem tudod betenni a lábfejed az első ülés alá, tehát hiába van hely, hosszabb úton kényelmetlen lesz. Ha ez Neked nem fontos, akkor jó autó.
Ezen kívül a motortartó bakokra érdemes figyelni, ha jól tudom a zselés bak elég hamar tönkre tud menni és nem olcsó a cseréje. Erről Rob tud adni több infót. Ja, és feltétlen ki kell próbálni benne mindent, a klímánál azt is, hogy jobb-bal oldalon tudjon eltérő hőfokot fújni.
csabi94
őstag
Köszi a tippet! Alapvetően nem Renaultban gondolkoztam, viszont az L3-ról hallottam, hogy elég megbízható, és ez tetszik is kívül-belül. M3-al az a bajom, hogy nincs benne xenon. Nálam az alap lett, mert sokkal jobban lehet vele látni, ha meg esetleg már elhasználódott, tudok helyet ahol nagyon jól megcsinálják. A relatív nagy motor: 2.0 alatt azért nem vennék autót nagyon, mert többet kell a motornak dolgoznia. Ez a 2.0 szerintem pont az arany középút. Elég erős ha kell, de elég takarékos is. Az én felhasználási szokásaimmal egy ilyen dízel autót 5-5,5 között tudok tartani. Ha meg kell, megy.
(#71708) baluka6: köszi a tippet, a hátsó lábtér annyira nem zavar. Motortartó bakokról tudok, egy ismerősöm felkészített az elmúlt 200.000 km-e alapján.
(#71706) diablo1984: miért ne kéne? Maximum ha üzembentartóival "cserél gazdát", vagy rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
dj79
senior tag
Igazából a km rögzítések időpontjai sokat segítenek, hiszen eddig három műszaki vizsgának kellett lennie 4,6 és 8 éves korában, ehhez képest egy kicsit katyvasz a dátumozás.
Az első műszaki 2014 májusában volt, a következő 2016 júliusában, az utolsó meg 2018 augusztusban, az első kettő közötti hónapeltérés érdekes.
Ahogy néztem az eredetvizsga és műszaki időpontokat, három rögzített km állás alapján én így elsőre négy tulajra tippelek (ehhez még jön két finanszírozó aztán meg is vagyunk):
2012.10.30., 2014.03.27., 2018.04.10.
harry
veterán
Szerintem azért egy emelt fényű tompított + nappali menetfény kombó (hogy nappal fe fogyasszuk) elégséges lehet, pusztán emiatt nem vennék egy méretosztállyal nagyobb autót.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
dj79
senior tag
A renaultok a sima halogénekkel elég magasra tették amúgy a lécet, volt megane1 ph2 és megane2 ph1, a világításukat imádtam, emelt fényű izzóval gyakran rám is villogtak, pedig tisztességesen be voltak állítva a lámpák.
csabi94
őstag
Igen, igazad van. Egyelőre a xenon nálam szempont, akár később egy felújítással / projektor cserével, ha már nem világít túlzottan. Tudom, hogy sokat ki lehet hozni egy mezei lámpából is, a jelenlegi autómban is emelt fényű izzó van, viszont amikor a családi Civic jött mögöttem gyári jól beállított xenonnal (nem vakítva), a saját árnyékomat láttam magam előtt. Nyilván egy mai autónak jobb a foncsor, stb., de soha nem lesznek szerintem egy szinten. Szigorúan az én véleményem.
(#71712) dj79: akkor jó, ez fontos szempont nálam, mert egész télen sötétben járok haza munkából.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
A Lagunák halogénje elég gyengusz, ha a fény ennyire fontos nálad.
Vagy ugye időnként tisztítani kell a rendszert, mert lehet, hogy csak a kosz miatt olyan xar.
Sajnos azt az időszakot éljük, hogy ha látni akarsz, akkor túl kell világítanod a körülötted lévő így-úgy világító hulladékokat.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
lacu1516
újonc
Köszönöm! Hát igen, bontott
shifty!
senior tag
Keresztkérdés gumiban jártasabbaknak: Espace IV-re tennék 4évszakosokat, 225/60 R16 van most fent lemezen, 215/60 R16-os méretre váltással, kívül azon hogy hóban egy fokkal jobban járok a keskenység miatt, más problémát nem nagyon kéne elszenvednem, ha jól sejtem. Jól sejtem? 95%-ban BP-en járkálós autó, súlyindex stimmel.
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
(#71709) csabi94 : az 5 - 5,5 már - már álom kategória, még talán az 5,5, ha csak és kizárólag országúti 90-es tempóval használod.
Nekem a kb. 80K km átlaga 6,55 l. Ebben tél, nyár, klíma mindig, város, pálya, autóút, tehát teljesen vegyesen.
(#71711) harry : egyszer próbálj ki egy ledes/xenonos autót, aztán rögtön megváltozik a véleményed. Lehet utána bármilyen izzó, meg új lámpa, ha halogén.
Nálam is egyébként a gyári xenon opció miatt esett ki annó nagyon sok autó. (na meg a kulcs nélküli használat miatt).
(#71712) dj79 : renaultnál, amik projektoros lámpák (megane2, laguna 3) azok borzasztóak új korukban is, pár év után meg még rosszabbak. Egyébként a laguna3 xenonra sem mondanám, hogy kiemelkedő a xenonlámpák között, de élhető.
Vizsont megane 1 ph2 halogén lámpája, valóban az etalonok között van nekem is, az bitang jó.
(#71716) shifty! :annó gumis vagy autós topikban felvetődött, hogy a nagyobb - nehezebb autókon nem viselkednek jól a négyévszakos gumik. Bár, ezt vagy 2 éve pedzegették, azóta nem tudom, hogy mit fejlődött a technika.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
dj79
senior tag
Megane 2 ph1 is sima volt, azt is szerettem, faceliftnél került bele a vetítőlencsés változat.
[ Szerkesztve ]
eTrade
tag
Megane 3-asba azért lehet elég jó fajta LED izzókat szerelni, M3/M4 Facebook csoportban van is egy bevállt típus hozzá. Hamarosan keresek neked képeket.
eTrade
tag
diablo1984
veterán
vagy ki volt egy kereskedésben vonva a forgalomból, közben lejárt a műszakija...
dj79
senior tag
Vagy nem ért rá a kasztnis, hogy háromból összerakjon egyet
Mindegy, alaposan át kell nézni, minden lehetséges felületen lekérdezni.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Csatravi
senior tag
Azért az ilyen fényforrások mellé mindig érdemes félretenni egy jókora összeget, hogy ha gond lenne akkor legyen elég pénz az ügyvédre meg az esetlegesen életfogytig tartó kártérítés fizetésére.
ress23
újonc
Sziasztok
Nem tudja valaki hogy a jobb hátsó helyzetjelző lámpának hol van a biztije mert nem muxik...
Az az érdekes hogy ugyanott a ködlámpa sem
rob210
Topikgazda
Még ha jó is és tényleg oda világít ahova kell.
Akkor is szabálytalan és kiszed a rendőr érte.
Senkinek nem ajánlom, pedig valóban vannak már élhető darabok, de amíg a köhémet 70 évenként frissítik és értelmetlen szabályozásokkal van teli az egész addig nincs mit tenni.
Renault power
A bal oldali mellett.
Egyébként milyen autó?
Nekem a Clion bal oldalt a műszerfal oldalában van a biztosítéktábla, és a fedélén rajta van, hogy minek hol a biztosítéka.
Путин, иди нахуй!
rob210
Topikgazda
ress23
újonc
Megane 2
Megtaláltam motortéri biztosíték táblában van semmi rajz nincs benne és agyrém kiszerelni...
rob210
Topikgazda
Renault power
Mindkét oldalon rögzíteni kell a vezérműtengelyeket?
Путин, иди нахуй!
csabi94
őstag
Ha az 1,3 tonnás V40 (1.8 szívó benzin) hozta alattam a 6,7-et (55k km átlaga), akkor egy dízellel meglesz az 5,5. Ha valamihez, ehhez értek. Mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy valószínűleg majd magával ragad a nyomaték, és ki fogom használni a lóerőket. Úgy más lesz a helyzet.
(#71719) eTrade: Köszi, utólagos ledet nem szeretnék. Pont azért szeretnék gyári xenont, hogy ha esetleg projektorcserére kerül sor (mondjuk gyenge foncsor miatt, mert ezek sem bírnak 10-20 évet), akkor is szabályos legyek.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem, de anélkül nem tudsz szimeringet cserélni.
Renault power
Köszi!
Tavasszal nekem is aktuális lesz a dolog, azért gyűjtöm az információkat
Путин, иди нахуй!
janez89
csendes tag
Én azért itthon nem mernék nekiállni Jó lehet nincs is annyi tapasztalatom mint Neked
MC Pite
veterán
Megértem, én is olyan autókat kerestem amihez van normálisabb világítás. M3 úgy fért bele, hogy a vetítőlencsés lámpába tudtam jobb fényforrást tenni, lásd előző oldal.
A motor/súly/dinamika/fogyasztás megint más kérdés, kompaktban egy szívó 1.6 hatos váltóval - egy kis segítséggel - tud egész élhető dinamikát normális fogyasztással (1.2 tce még fél literrel kevesebbet tudna átlagban). Nyilván nagyobb testnek nagyobb moci kell, egy ClioIV Grandtour meg jól megy a 0.9 TCe-vel is, és jól is fogyaszt.
Emelt fényű izzó van akinek elég; van aki szerint meg 20×0 is annyi mint 2×0. Aki vezetett már ledes, vagy kanyarkövető xenonos autót; vagy messzebb ne menjek, a fej és bringalámpáim és természetes fehér 900-1200 lument tudnak tartósan, ahhoz képest azért az emelt fényű izzók sem feltétlen kielégítők.
etrade: A hlxg zavarja a rádiót, a másiknak (Nighteye) meg nem olyan jó a vetített képe; (refibe konkrétan pocsék M3-ban), ráadásul mindkettőnél relatív nagy lesz alul a sötét folt (5mm körüli a ledfelületek távolsága). Vannak jobb típusok, bár sajnos a méret elég sokat kizár. Bár épp ma este raktam be az új generációs Philipset, most ez idáig a kedvencem M3-ba [link]
shifty!:225/60 R16 102 V a gumiméreted. Nem tudom hol laksz hogy hóban közlekedésről van szó (nem oszt nem szoroz sokat hogy 215 vagy 225, főleg hogy szárazon jobban harap utóbbi). Másik hogy amit írsz kisebb az átmérő, és a terhelési indexet is figyelni kell.
Goodyear, meg állítólag (kisebb méretben so-so) a Vredestein 4 évszakosai megteszik. Vagy Crossclimate (nagyobb méretben elvileg jobb havon, már azon a 5 napon amikor itthon van az utakon).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
MC Pite
veterán
Gif a M3 vetítőlencsés lámpájában a két Philipsről és izzóról. Gen1 16, gen2 17,5W, Vitarához ill S-Crosshoz képest kicsit kevesebb a fénye, így kb 1800 lumen körül lehet ( de szélesebben és fehérebben). Ha nem vetítőlencsésbe van, akkor jóval homogénebb is (projektorosba csak kicsit, és alul van egy kevésbé fényes rész, bár a vékonyabbaknak gyakorlatilag nincs is már folt).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
MaXX81
tag
Üdv!
Tanácsot szeretnék kérni. Nincs ill langyos a levegő fűtéskor. Termosztát ki lett cserélve a fűtőradiátor át lett mosva és átmegy rajta a víz. A csövek is melegek. Ezért azt mondták hogy ki kell cserélni a fűtőradiátort mert valószínűleg hiába mosnák át vegyszeresen akkor se lenne meleg. Most nem tudom mit csináljak mert ha át megy rajta a víz és még sincs fűtésem akkor tényleg cserélni kell vagy máshol kell keresni a gondot? Azért is nagy baj mert nem nagyon akarják elvállalni a cserét mert hogy le kell bontani a fél autót hozzá, viszont nekem meg szükségem van az autóra.
Renault megane 1 98-as ferdehátú 1.6e
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Csak a műszerfalat, kell kivenni
Renault power
shifty!
senior tag
A gyári gumiméretet tudom, saját szakállra megrendeltem 215/60 R16-ot rá.
95% városban (BP) megy az autó, nem sportol vele édesanyám, nem árúszállítónak haszálja, úgyhogy terhelési- és sebességindexet, német teszteket és a lehetséges kockázatokat figyelembe véve (meg azt, hogy a gyári méretben nem nagyon találtam elérhető árú, jó minőségű és raktáron lévő gumit) nyomtam meg a rendelés gombot.
Ha nagyon nem viselkedik jól vele, akkor pedig beruházok egy standard téli és nyári szettre az Espace-ra, ezt meg megkapja az én Meganeom.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
forceberg
veterán
205/55R16 helyett meredek a 215/60R16!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
shifty!
senior tag
Akkó alighasznált eladó
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
MaXX81
tag
Na igen, csak beszéltem ez ügyben olyannal aki csinált már ilyet és nem rémlett neki hogy lebontotta volna az egész műszerfalat, hanem csak a váltóboxot és a középkonzolt aztán a fűtésboxot amit 4 csavar fog azt meglazította és kihúzta a fűtőtestet. Mert youtube-on van egy 1.4i megane fűtőradiátor csere és mikor megmutattam az illetőnek azt mondta hogy ennyire nem kell szétszedni. Tehát mindenképpen cserés a radiátor?
#89309696
törölt tag
Kalkulátor még zöldnek írja épp határon van, nem lesz az probléma.
forceberg
veterán
A Megane II 205-ös gyári mérete volt már a téma.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
shifty!
senior tag
Megire nem szívesen raknám fel, jó az a standard 205/55 R16 rá, nagyon jól viselkedik vele. Tavasszal a gyári alufelnijére a mostani gatya nyárik helyett ugyanez a méret megy fel majd.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
#89309696
törölt tag
Azzal számoltam.
Ja bocs, a második keréknél bebugolt 15 colra a kalkulátor a 16 helyett. Így már ja, 5%-kal nagyobb és 2-2.5% illene max.
Hát ha befér, nem ér bele semmire max terhelésnél, kitekert kormánynál se és nem lóg ki a kaszniból se akkor okés. Nem lesz versenygép akkora oldalfallal, de legalább kényelmes. Vagy ha netes rendelés akkor a 14 napos elállással visszaküldeni.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
2 es meganenál nem kell.
1 es megane-nál ki kell ;)
Renault power
harry
veterán
Ezek közül melyik aksi az, amit már érdemes lehet megvenni? Kauffertől gondoltam rendelni, Megane 1-hez. Még alszom rá egyet, meg rámérek holnap, de talán egyszerűbb lenne vennem egyet, mint itt reszelni rajta egész télen. Érdekes amúgy, hogy jellemzően pöccre indul, de 10-ből egyszer nem / nehezen, de mindig máskor (mindegy, hogy reggel / kint / beltér / menet után).
Electric Power Premium Gold 56Ah 540A Jobb+ 15.9k
Exide Premium 53Ah 540A Jobb+ (EA530) 17.6k
Banner Power Bull Professional 50Ah 420A Jobb+ 18.3k
VARTA C22 Blue Dynamic 52Ah 470A Jobb (552 400 047) 19.9k
Bosch S4 12V 52Ah 470A Jobb+ (0092S40020) 20.2k
VARTA C30 Silver Dynamic 54Ah 530A Jobb+ (554 400 053) 21.9k
VARTA C6 Silver Dynamic 52Ah EN 520A Jobb+ (552 401 052) 21.9k
Bosch Silver S5 12V 54Ah 530A Jobb+ (S50 020) (0092S50020) 22.6k
Nagyobbak mint a mostani Varta 45Ah / 400A.
SCT CaCa-t mondtátok még korábban, ebből ekkora fizikai méretben (207szél * 175mély * 190magas) csak 45Ah/360A van, amit keveslek, bár nagyon olcsó (10k). Még lehet megnézem a 241mm széles befér-e, az mondjuk király lenne (55Ah/450A, és csak 12.7k). Ezen a képen úgy látom beférne...?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)