Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72801) forceberg válasza eTrade (#72800) üzenetére


forceberg
veterán

Ehhez adalék, hogy amint a nedvességet, úgy szívja be a koszt(port) is, ami aztán kiül pl. a lencsére.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72802) kisbago válasza eTrade (#72799) üzenetére


kisbago
aktív tag

Nem a világvége?? :(( Látod hülyeséget beszélsz. Az e46 os BMW-m be így lett zárlatos a lámpa... :((

(#72803) eTrade válasza kisbago (#72802) üzenetére


eTrade
tag

Jólvan, akkor én beszélek hülyeségeket és a pára egyenlő a világvégével.
Olvasd vissza, hogy kinek írtam azt amit és próbáld értelmezni, köszönöm.

(#72804) HarleyCustom válasza kisbago (#72802) üzenetére


HarleyCustom
veterán

"...Nem a világvége?..."

Miért, az? Mert akkor elbúcsúzom a családomtól :D ;] Ja, és kenyeret sem veszek akkor :D

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72805) MC Pite válasza longwild (#72779) üzenetére


MC Pite
veterán

99%ban az olcsó TYC és Deo lámpa egy beállíthatatlan vacak, és a közeoes árkategóriában pl Klokkerhorn ezeket csomagolják saját néven. Lámpagyártókét szabad megvenni (Valeo, Hella, stb).

Röviden legális xenonisítás nincs (marha drága lenne). Bővebben: van olyan retrofit led ami jól világít, mint az izzó, de nem szabályos (én ilyeneket használok 2017 óta). Lumenetnél 25-30K egy pár, de távolkeletről a fele.

Szerk: Szomódon újítattam fel a korábbi lámpáimat, csak az egyik élte túl. Így már tudom utólag, hogy nem sokkal drágább és sokkal gyirsabb volt a pár új valeo. Egy próbát megérhet, de benne van a pakliban hogy kuka a lámpa.

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#72806) emre válasza kisbago (#72802) üzenetére


emre
veterán

fúrjál a búrába egy lyukat, vagy kettőt :D

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#72807) Jaded válasza eTrade (#72799) üzenetére


Jaded
senior tag

Ne értsd (értsétek) félre, semmi bajom a Renaulttal, sőt a saját M4-em is szeretem (annak ellenére, hogy nem hibátlan). Én csak azt látom/olvasom, hogy próbálják magukat fentebb pozícionálni (árban is), holott a kasznin hézagok vannak, a műanyagok zörögnek, beázik, nem működik, elektronikai hiba, stb. Persze ezek más gyártóknál is megvannak, esetleg nem ennyire szembetűnő.

Renault Megane IV Limited

(#72808) rob210 válasza emre (#72806) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt hiszed vicces voltál, pedig megoldást jelenthet.
Volt ismerős aki kiszedte az M4 ből :Y igen a zsír új autóból.
Körbezárta a ragasztási felületet, ecet mentes szilikonnal.
Fúrt a búra hátuljára egy 4 es lukat és beletömködött 30-35db szilkátgolyót a lámpába.
Lezárta a lukat is és azóta nem párás a lámpateste.
Nincs rá más megoldás.
:(

Renault power

(#72809) eTrade válasza Jaded (#72807) üzenetére


eTrade
tag

Értem amit mondasz, csakhogy pont ez az általános hozzáállás, hogy ami francia, vagy Renault abban kötelező keresni a hibát és ha valaki talál bármilyen hibát (márpedig biztosan fog), akkor zsigerből megy a x@rfranciázás. Volt itt a fórumban is egy tag aki megosztotta velünk a költségvetési listáját, hogy mennyibe is került neki a használt Renault javítása (!) és hogy soha többé nem vesz franciát... nos abban csomó kopó alkatrészek voltak és még az olajcsere is. Nekem ezzel a hozzáállással van a bajom. :U

Nem is olyan régen volt egy TC teszt ahol egy vadiúj Mercedes (német prémium) zörgött mint egy csörgő, egy másik német prémium VW meg rendszeresen beázott és kvázi ők képviselik a minőséget.
A konkurencia között meg vannak olyan hibátlannak vélt/hitt autók (Ford Focus, Kia Ceed stb.) amik azonos, vagy akár hosszalbb hibalistával rendelkeznek mint pl. a Renault Megane.

Nincsen tökéletes konstrukció, nincsen hibátlan autó, hiába állít valaki olyat, hogy csak tankolni kell és kimegy a világból... ezek az emberek nem csak másoknak, hanem sajátmaguknak is hazudnak.

Jövőre sajnos (!) valamennyi gyártó emelni fogja az árait, mert az a helyzet hogy a vevőnek kell majd kifizetnie a lassan tarthatatlan környezetvédelmi szigorítások miatti büntetéseket és az új fejlesztéseket. :(

(#72810) Jaded válasza eTrade (#72809) üzenetére


Jaded
senior tag

Régebben én is úgy voltam vele, hogy csak x,y márka a jó. Ma már pont nem érdekel, mert mind egyforma sz.r (ahogy lényegében te is írod).
Csak talán csalódtam egy picit. Bár ettől függetlenül nem szeretném lecserélni jó pár évig. Vagy is inkább nem engedhetem meg magamnak.

Pont a napokban beszéltük faterommal, hogy se a használt se az új autó nem jó. Ha használt, akkor a sok pék csak úgy áll hozzá, hogy “jóvanazúgy” és az újnál is ugyanaz a helyzet nagyjából, csak ott meg a gari miatt b.sz fel ugyanez a hozzállás.

szerk: egyébként az tény, hogy egy x felszereltségű Renault sokkal olcsóbb (használtan), mint egy ugyanolyan x felszereltségű pl VW.

Egyébként én is kaptam az osztást M2 után az M4-ért, hogy azt “hittem autót vettél”. Mondja ezt egy 20éves Audi A4 mellett állva, amire a vételár bőven rá lett locsolva és nagyjából szét van mégis esve.

[ Szerkesztve ]

Renault Megane IV Limited

(#72811) mdav88 válasza rob210 (#72794) üzenetére


mdav88
senior tag

Rob!
Kossz a lelki tamogatast, ugy tunik sikerult konnyen megtalalni a torott kabelt. A pcb forrasztasait athuztam, minden csatlakozot ellenoriztem a gyanus kabeleket megvizsgaltam, ahol repedes volt a burkolaton javitottam.

Szoval ujjak keresztben, meg nem kiabalom el hogy jo lett, de eddig ok.

Boldog Ujevet nektek!

(#72812) rob210 válasza mdav88 (#72811) üzenetére


rob210
Topikgazda

:C
Örülök, hogy sikerrel jártál.

B.u.é.k.

Renault power

(#72813) eTrade válasza Jaded (#72810) üzenetére


eTrade
tag

Teljesen megértem azt aki azért csalódott/ideges mert a szalonból vett 0km-es autójával problémák vannak, én sem lennék boldog.
Új autó esetében az ember azt hinné hogy egy tökéletes autót és teljes nyugalmat kap de sajnos sokszor, főleg ráncfelvarrás előtti példányok esetén előtérbe kerülhetnek/kerülnek olyan hibák amik a tervezés és tesztelés során nem jöttek elő... az vevő meg viheti a szervizbe bevizsgálásra, sok idő és bosszúság ez. Használt autó meg jóval nagyobb kockázattal jár, főleg ha nem tudni biztosan a kocsi valódi előéletét (km állás, Dr üzem /pizzafutár autó stb.). :R

Audi-ról jutott az eszembe ez a cikk/hirdetés: [link] Érdekes egy "költemény".

[ Szerkesztve ]

(#72814) Jaded válasza eTrade (#72813) üzenetére


Jaded
senior tag

Hirdetés: :DDD :DDD :DDD

Maradok tisztelettel Renault-os, az apróbb “hibáktól” eltekintve szeretem az autóikat (igaz nem rég óta, bár így is túl elvakultnak tartanak :DDD ). Bár a sz.rfranciázás, ami ugye a köznyelvben forog, egyáltalán nem állja meg a helyét szvsz.

Esetleg egy Peugeot 508-cal el tudnék csábulni, de kicsit elszaladt az árazás.

Renault Megane IV Limited

(#72815) eTrade válasza Jaded (#72814) üzenetére


eTrade
tag

Igen pofás lett a Peugeot 508-as és a 208-as is de az új Renault Clio is végre szép belteret kapott, nemhiába került be mindkét kicsikocsi az Év autója döntőjébe.
Ha most lenne pénzem új kocsira és nem lenne két gyerkőcünk, akkor bajban lennék, hogy melyiket válasszam. Egy hosszú tesztvezetés valószínűleg eldöntené a kérdést. :)

(#72816) rob210 válasza eTrade (#72815) üzenetére


rob210
Topikgazda

A peugeotot ne szeressétek.
Bent az egyik főnök vett, 5 hónapos a kocsi, de már a fele ki van cserélve.
Számítógép 2 hét után kuka.
Turbó 4 hónap kuka.
Most karácsonyt is a szervízben töltötte a vas, mert a fedélzeti újra elkezdett vacakolni.
Jó gép szépen néz ki, de az isten mentsen meg tőle.
:R

Renault power

(#72817) HarleyCustom válasza eTrade (#72815) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Be kell vállalni a 3.gyermeket :) Igénybe kell venni a nagycsaládos kedvezményt és jöhet az új 7.személyes autó.
Baràtomék Pözsó Rifter 1,2 benzin-t vettek most, tőlük örököltem meg a Rönó szenik 1,5dci-t. :)

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72818) mdav88 válasza HarleyCustom (#72817) üzenetére


mdav88
senior tag

Opel Combo XL-t rendeltük 1.5hdi motorkával. Remélem nem lesz nagy szopóroller.
Naccsaládos kedvezmény ON. :D

[ Szerkesztve ]

(#72819) HarleyCustom válasza mdav88 (#72818) üzenetére


HarleyCustom
veterán

:K :C
15 éve minden autó egyforma! Egyforma szar! :) Úgyhogy mindegy mit veszel csak a csoda segíthet, vagy az sem :D ha nem vagy hívő, majd ezután az leszel... :D Fohászkodhadsz a JóIstenhez, hogy ne romoljon el semmi. :D ;]

Visszasírom azokat az időket, amikor E21, E28 BMW-t használtam...meg 1500S Lada-t, meg 1200 Zsigulit, :D Meg Audi 80 Gt Coupe-t,....meg VW bogarat

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72820) Jaded válasza eTrade (#72815) üzenetére


Jaded
senior tag

A Clio ellenében én a 208-at választanám, igaz csak a külső és a beltér alapján. Persze kipróbálni ki kellene, lehet nem jó semmire az sem :DDD

rob: az szép, akkor majd 10év múlva mikor csak 1milliót ér :D

Renault Megane IV Limited

(#72821) eTrade válasza HarleyCustom (#72817) üzenetére


eTrade
tag

Sokszor a két gyerek is kifog rajtunk, igazi energiavámpírok DE imádjuk őket. :D :))

[ Szerkesztve ]

(#72822) atosan válasza HarleyCustom (#72819) üzenetére


atosan
addikt

Én a mai napig nézegetem a 405-ös Peugeot-kat, ha felmegyek valami használt autó oldalra. 10 évig használtam, marha jó volt.

[ Szerkesztve ]

Maine coon

(#72823) Pttypang


Pttypang
veterán

Motoröblítőt érdemes sokat futott motornál használni, vagy csak cseréljem le pár ezer km után és azzal többet érek?

Everybody lies.

(#72824) HarleyCustom válasza Pttypang (#72823) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Motoröblítő arra jó, hogy minden szmötyit felkavar és estleg eltömíti a járatokat. Én nem használnám...de Te tudod...

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72825) HarleyCustom válasza atosan (#72822) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Bátyámnak gyári 205 GTi volt anno....22 éve
Imádtam vezetni
Nekem "majdnem" Rönó 5 gti lett... :D ugyanakkor...qrva jó volt vezetni azt is, próbáltam...de nem lett, maradt a 323i E21 BMW :K

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72826) #89309696 válasza Pttypang (#72823) üzenetére


#89309696
törölt tag

Nem vagyok a híve. Le kell cserélni az olajat, 1-2-5ezer Km múlva (látni az olajon mikor lesz fekete) pedig ismét cserélni és onnantól betartani az egy év vagy 10.000Km-t.

(#72827) Robi81


Robi81
tag

B. U. É. K.

(#72828) eTrade


eTrade
tag

(#72829) HarleyCustom válasza eTrade (#72821) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Detto :K Tudom miről beszélsz

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72830) mdav88 válasza HarleyCustom (#72819) üzenetére


mdav88
senior tag

Értem én, meg persze tudom, hátha egy ilyen haszoncsótyányból rittyentett családi nem lesz ANNYIRA problémás. Motor miatt nem nagyon aggódok, hiszen kipróbált darab, normális használat és sűrű olajcsere mellett szerintem nem lesz baja. Elektronika? Az már más kérdés. 5év gari azért nyugtató.
Most egy 1.6 benyás Scenic II, meg egy 2.0 benyás Laguna 2 van itthon. Ezek is igénylik a törődést, na. 16 évesek lesznek hamarost. Kicsit lelakott darabok, de viszonylag stabilan üzemelnek, én szeretem őket. Bár sok autóm nem volt, mind megkapta a kellő törődést, többnyire a saját kezem által.

(#72831) HarleyCustom válasza mdav88 (#72830) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Persze...csak vicceltem :)
Használd sokáig hiba mentesen, azt kívánom. :)

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72832) molnarpeter válasza mdav88 (#72818) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A jó öreg megbízható 1.6 HDi blokkból lett, a benzinesek ellenében is ezt a motort választanám. :)

(#72833) janez89


janez89
csendes tag


Boldog új évet kívánok mindenkinek! :)

(Az én "kis" Reném :) )

[ Szerkesztve ]

(#72834) mdav88 válasza molnarpeter (#72832) üzenetére


mdav88
senior tag

Hát, sok bizodalmam nincs a három hengeres 1.2 puretech motorban ekkora kasztnihoz... Illetve sokat lesz használva hosszútávon.
Kisebb autóhoz biztosan jól passzol. 1.5 a régi 1.6 ráncfelvarrt változata, talán több húst hagytak a furatok között, ergo a hengerfejproblémák még kevésbé lesznek jellemzőek.

(#72835) molnarpeter válasza mdav88 (#72834) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Úgy rémlik, a löket kisebb, lényegen nem változtat, jóféle, esetleg a tűzkarika volt gyakoribb talán, de sok taxis ilyen motorral jár, nem elromlós fajták. 1.2 elvileg már más verzió fut, mint bevezetéskor, de kétségtelenül biztatóbb a bevált motor utódja. Nameg hedonista 4 henger :D

(#72836) Reaper04


Reaper04
aktív tag

Sziasztok!

Javasolták többen, hogy pár teli tank e10 után cseréljek üzemanyagszűrőt a bociban.
Megane 2, 2003, 1.6, K4M760

Próbáltam rákeresni, de egyszerűen nem találom hol van. :F
A szervizkönyv azt írja, hogy egyben van a benzinpumpával és a benzintartályban van?!?
Komoly?
Ez tényleg így van? :W

Bárdin, meg más alkatrész boltban rákeresve, megtaláltam a klasszikus henger alakú szűrőt... néhány ezresért.
Akkor most?

Tudnátok segíteni ebben nekem?

Köszi előre is!
Dave :R

(#72837) HarleyCustom válasza Reaper04 (#72836) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Esetleg ez lehet az?
[link]

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72838) polonic


polonic
félisten

Autóztunk kb 2 ezer km-t Ausztria, Salzburg környéke, majd a Sasfészek.

A fogyasztás elég érdekesen alakult odaúton.
Mosonmagyaróváron az OMV-nél tankoltam tele a határátlépés előtt. A fedélzeti (lehet hinni neki, max fél litert csal) a lenullázás után a szokásos 136-os (A1-es autópályán engedélyezett 140, ott 146-ra állítva) tempomat mellett 7,5 liter körüli átlagot írt ki nagyon jó ideig. Igaz volt szél is, de ennyire nem emelkedett meg még a fogyasztásom. Jó sokáig volt ekkora, később normalizálódott. Ennyi ideig azért nem kéne regerenálni sem.

Tankolás után 6,4 lett, fedcomp 6,1-es átlagot írt ekkor.

Hazafelé úton, ugyanazon az útvonalon, ugyanúgy 136/146-os tempomattal, osztrák OMV-nél tankolás után 5,8-5,9-et írt a fedcomp. Majd hamarosan teletankolom, aztán meglátjuk a valós mennyi.

(#72839) mdav88 válasza Reaper04 (#72836) üzenetére


mdav88
senior tag

Lagunanal is van hogy van, van hogy nincs. Marmint akkor is van, csak a pumpaval egyben.

Nezz ala a tank korul, ha latod akkor van mit cserelni.

(#72840) ΞΔGLΞ válasza eTrade (#72809) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az a baj, hogy a franciák meg az olaszok tízenéveken át tettek róla, hogy szarfranciának és olasznak hívják az autóikat. Manapság ez már nem igaz, főleg nem egy Laguna 3-ra. Illetve tól. Kiirtani (talán) sosem fogják tudni.

(#72841) ΞΔGLΞ válasza polonic (#72838) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Beleszámoljátok ilyenkor a szelet egyáltalán? Egy erősebb (szembe) szél plusz két literrel is megtudja növelni a fogyasztást. Amúgy voltam Köln-ben, az új 1 hónapja vett családi gépezetnek, ahol lehetett szinte kitapostam a szemét. 20, de inkább 25 liter alatt ritkán láttam kevesebbet...

(#72842) eTrade válasza ΞΔGLΞ (#72840) üzenetére


eTrade
tag

Rádásul itthon nagyon sok ember azért is fikázza a francia autókat, mert utálja a franciákat (pl. Trianon miatt stb.), hiába már rég nincsen kirívó megbízhatósági probléma velük: [link]
Azért a KIA is eléggé megbízhatatlan autókat gyártott eleinte és ennek ellenére mégis sokat esküsznek rá, hogy az most a megbízhatóság netovábbja.

(#72843) polonic válasza ΞΔGLΞ (#72841) üzenetére


polonic
félisten

Persze, azért említettem a szelet.

(#72844) forceberg válasza eTrade (#72842) üzenetére


forceberg
veterán

BÚÉK mindenkinek!

A Kia a 7 ev "kamu"garival nyert. Sokan abba nem gondoltak bele,hogy az a 7 ev egy muszaki Casco, mert amennyit kifizetnek a tularazott kotelezo szervizekre, abbol kijon az esetleges meghibasodasok ara.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72845) Robi81 válasza Reaper04 (#72836) üzenetére


Robi81
tag

Szia
Bal oldalt hatul a kuszob alatt van a szűrő. Ahogy a videoban is :DDD

(#72846) ΞΔGLΞ válasza polonic (#72843) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Bocs, ezen teljesen elsiklottam. Túl sokáig voltam legény az éjjel...

(#72847) polonic


polonic
félisten

Ezt meg el is felejtettem:

Osztrákoknál a prémium B7-es.
Viszont itt valami nem okés. A prémium Magyarországra a schwechati finomítóból jön. És az itthoni kutakon B0 van.
Na most szerintem az nem lehet, hogy másik prémiumot csinálnak ide, FAME nélkül.

(#72848) ΞΔGLΞ válasza eTrade (#72842) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Én sem vagyok oda értük, amióta rájöttem, hogy egy utolsó cigányak tartja a többségük a magyar, tehát ez fordítva is igaz, egy franciának az országában ne nagyon hangoztasd, hogy magyar vagy. 10-ből 7 leköp jobb esetben.

Ettől függetlenül, én letojom a történelmet, de mint írtam... sok évig tettek róla, hogy a szarfranciaautójuk az beleégjen az autós kocsonyás masszájába a sok szemetükkel. Soha nem lehet ezt kiverni az emberek fejéből, ha nem így lenne, akkor, pl egy Laguna III, nem 1-2, ritkán 3 millió közt lenne, hanem inkább 3-tól indulna.

[ Szerkesztve ]

(#72849) angyalpc2 válasza ΞΔGLΞ (#72848) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Még az hogy szar francia...(oké azért vannak fura megoldásaik :D) de szar román...mert arra asszociálnak hogy dácia renault, akkor az csak román gyártású.
Mondjuk a 0.9TCE ott készül úgy tudom. Oké az én 2-es Cliom még pont a franciáknál készült és nem szlovénoknál... Egyébként meg már már töröknél megy kb minden gyártás.
Addig jó nekünk olcsón viszonylag jó kocsit lehet venni :)

(#72850) forceberg válasza polonic (#72847) üzenetére


forceberg
veterán

A B7 felirat alatt lehet akar 0-as is, nem?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.