Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72351) harry


harry
veterán

Arra jutottam lecserelem a fel eves Valeo Compact ablaktorloket, nagyon nem vagyok vele megelegedve. Elvileg 55 + 51cm kell (Megane1 Classic).
Valoszinuleg ez lesz: https://ablaktorlok.hu/Bosch-Aerotwin-AR551S

Neztem korabbrol, rob SCT-t ajanlott 1k korul, de a mostani utan inkabb aldoznek egy dragabbra.

Vicc de a Bardinal kocsira rakeresve nem dob ki egy szettet sem, nekem meg jo lenne szombatra mar felrakni az ujat : \

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72352) MC Pite válasza Gombinyó (#72340) üzenetére


MC Pite
veterán

A magyar üzemanyaggal nincs baj.
A diszkont kutaknál csak primkó autókat érdemes szvsz tankolni, mást (már 10 éves vagy fiatalabb autókról van szó) nem igazán, kevesebb adalék van benne.

A kevesebb adalék a GDI - és nem feltétlen a turbós motoroknak számít (a legtöbb GDI az turbós, ez igaz). Plusz Wynns, Spuri, egyéb adalékokkal( 3-5000km-enként) is lehet 'pótolni' ha valaki messze lakik Shell/MOL/OMV(egyéb általa megbízhatónak tartott) kutaktól.

De! Az üzemanyagnál is fontosabb az olaj. Azért vannak adott gyártó saját szabványai, hogy ennek megfelelő olajat keressünk - és lehetőleg ebből a jobbat. Pl RN0700 ból vannak olcsó félásványi 40es olajok is, szintetikus magasabb VI-ű, hidegen kevésbé sűrű, és tartós (köznyelvben LongLife) olajak is. Én magamnak inkább 8000 helyett 12-14ért belarkom a jobbik RN0700-ast, mindenki azt csinál persze amit akar.
Miért van az hogy nyugatabbra az okoskerék cseréje inkább 300k km körül esélyes fórumok szerint amiket találtam, itthon meg már sokszor 100k körül? (Ott mennyi üzemanyag jár?) Részecskeszűrő, turbó, szintén zenész. Szerintem egyébként is érdemes inkább az alacsonyabbik szulfáthamu olajat választani ha egyébként megfelel tartósság/viszkozitás szempontjából.

Ha ezt betartanánk, sokkal kevesebb probléma lenne kokszal, láncnyúlásokkal, stb. (lásd még TSI, prince motor, stb stb. Kíváncsiságból meg lehet nézni az idevágó olajszabványokat, és márkaszervizekben hogy milyen olaj van. Gondolom nem fog nagy meglepetés érni senkit hogy itthon 10ből 7 márkaszervizben mit fog tapasztalni.)

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#72353) Marvinyo


Marvinyo
aktív tag

Sziasztok!

Van valakinek '94-es Renault 1-eshez kezelési / használati / szervizelési útmutatója?

Illetve tud valaki szervizt Kelenföldön vagy a közelben ahol hajlandóak foglalkozni ilyen régi autóval nem horror áron?

[ Szerkesztve ]

(#72354) rob210 válasza Marvinyo (#72353) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sajna lecsúsztál a dologról.
Én szívesen segítenék, szeretem ezeket az öreg vasakat, de március elejéig sajna letettem a kulcsot. Illetve milyen kocsiról van szó? Mert renault 1 es nincs :)

Mi a baj egyébként?
Illetve melyik motor?

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#72355) Marvinyo válasza rob210 (#72354) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

1.4-es, benzines.

Fékprobléma.

Álló motornál kemény, ahogy annak lennie kell. Ahogy beindítom szinte bezuhan a pedál, a legalsó néhány centin van csak némi ellenállás és fékerő.

Nemrég jött szervizből, de ettől teljesen független hibával. Ez a szerviz messze van, ide nem vinném vissza fék nélkül.

Másik szervizben volt mindenféle folyadék csere, kb. 1 vagy 2 hónappal ezelőtt. Lehetséges, hogy ott légtelenítették rosszul, és csak ennyi idő múlva derül ki? Nincs napi használatban az autó, de így is sok időnek tűnik.
Mert mintha hasonló lenne mint amit a tankönyvben leírnak, hangja is olyasmi. Viszont pumpálásra se keményedik fel.

Fékolaj elfolyásra gondoltam (megnézni sajnos nem tudtam, körülmények miatt csak letettem az autót és mennem kellett tovább), de ha jól sejtem, ha (részben) elfolyt volna a fékolaj, akkor leállított motornál se szabadna ennyire keménynek lennie.

A motor beindítása után azonnal jelentkezik, leállítás után szinte azonnal elmúlik.

Clio 1-es :DD Pardon, elsiettem a hozzászólást.

[ Szerkesztve ]

(#72356) #89309696


#89309696
törölt tag

Robi, olyan létezhet, hogy el van törve a torziós rugó, de a kocsi nem ült le, nem áll féloldalasan és működik rendesen? Még rugózik is rendesen, hang nélkül. Annyi a baja csak, hogy fele súllyal leül már tehermentesítőre. Illetve gödörbe hajtva nagyot üt a hátulja jobb oldalon, marha nagyot koppan.
Nem az enyém, hanem ismerősé. Egy Pözsó valami kombi, 2005 környékéről. Volt vele szerelőnél és az mondta, hogy el van törve a torziós. Aláfeküdtem, látni is a rudakat és nem látni, hogy el lenne törve. Lehet a forgós részben tört volna el ami kitakarja?

(#72357) rob210 válasza Marvinyo (#72355) üzenetére


rob210
Topikgazda

Főfék munkahengerre gyanakszom.
Nem nagy dolig cserélni. A tartályban a szintet látod, ha elfogyott a fékfolyadék akkor át kell nézni a dobokat hátul, jellemzően a hátsó munkahengerek szoktak berohadni. De ha leállításkor felkeményedik akkor nem hiszem, hogy elfolyás a baj. Kétemberes teszt, de ezt ki kell szűrni, hogyha beülsz benyomod a féket akkor el lehet e tolni a kocsit, mert akkor hiába keményedik fel, ha nem fogja meg a bódét. ;) illetbe a fékfolyadék milyenségére azért rámérnék.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#72358) rob210 válasza #89309696 (#72356) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ne keverd a szerkezeteket.
A peugeot csőtengelyes, annak a rúdjain semmit nem fogsz látni.
Csak szétszedéskor derül ki, hogy rotty.
Illetve ha bemaródik a csonk és szétterpeszt a kerék.

Renault power

(#72359) #89309696 válasza Marvinyo (#72355) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ha az alsó pár centin kemény a pedál és fékhatás is rendben van akkor főfékmunkahenger szar, átengedi az olajat. Ha alul is puha és frédibéni módon lassul a kocsi akkor inkább levegős, bár azt padlóig be tudnád akkor nyomni.

(#72360) lsebestyen válasza rob210 (#72354) üzenetére


lsebestyen
addikt

A visszatérésed hetét le is stoppolnám ;] :B

Tegnap megvolt a középen leszakadt kipufogó rendberakása. Pluszban cserélve lett a flexicső is, mert el volt rohadva, meg ki is fújt rendesen. 35k volt a művelet. Győrben is kértem árajánlatot, ugyanúgy 35k-t mondott az ürge, de inkább vittem a megszokott helyre, mert ott tudom, hogy jól dolgoznak a srácok (17. kerület Bujákhida utca, Proex). B opciónak maradt volna a Janó dob, Robi ajánlotta őket, meg neki talán 18k volt a flexicső csere (ebbe benne volt az anyag is?).

Jövő héten lámpa polír, utána lövök képet a gépről. :K

(#72361) #89309696 válasza rob210 (#72358) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ok, akkor hiába is nézem. Berhidán van aki ezzel foglalkozik, azt ajánlottam neki. Az ő szerelője egyébként se vállalta. Érdekes, hogy nem terpeszt semennyire, de ütni üt, tehát már belerágott és szorul. De úgy eltörve, ahogy a Renault rugó tud, az biztos nincs.

[ Szerkesztve ]

(#72362) Marvinyo válasza #89309696 (#72359) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Hát most őszintén, meg nem mondom hogy padlóig nyomom be, vagy hiányzik valamennyi. Szerintem inkább padló ez. Fékhatás van, de gyenge.

Ezek alapján továbbra is inkább a levegősség a gyanúsított?

Fékfolyadék 10.28-án lett nézve, viszont rosszul emlékeztem, nem cserélték. 187 fokot mértek akkor (nem tudom erre vagy-e kíváncsi "milyenség" alatt, sajnos nem értek hozzá annyira mint szeretnék).

[ Szerkesztve ]

(#72363) rob210 válasza Marvinyo (#72362) üzenetére


rob210
Topikgazda

Folyadékcsere. ;)

Renault power

(#72364) MC Pite válasza rob210 (#72317) üzenetére


MC Pite
veterán

Sajnálom, elég nagy szopás a biztosítóval harcolni.

Sokan hülyének néznek hogy cascózok a 10 éves autóra is; de már többször volt/lett volna rá szükség. Amikor minket zúztak le, akkor a bő 900ezret a casco fizette, és a mi biztosítónk verte le a hibás biztosítóján. Nekem -többek között- ez megér évi 35.000et. Sose legyen rá szükség.

Más: Ha valakinek M3 ph2 fl vagy egyéb vetítőlencsés járműbe érdekes lenne jóféle Philips ledes fényforrás, dobjon egy privátot (lumenetes ár kevesebb mint feléért, 15k+posta).

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#72365) HarleyCustom válasza MC Pite (#72364) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Hol van a casco-d? Kötök én is.

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

(#72366) rob210


rob210
Topikgazda

Talán tegnap pozitív irányban mozdult el az ügy.
Felvettem a kapcsolatot a céggel.
Megbeszéltem velük mindent, közölték természetesen elismerik továbbra is a károkozást.
Kértem tőlük elérhetőséget mindent, majd bementem a biztosítóhoz, ahol közölték amíg nincs elismerő nyilatkozat nem tudnak fizetni, azt pedig nem kapták meg, pedig ők kétszer is kiküldték.
Mondtam semmi gond, akkor most itt e-mailben, ha megkapják az megfelelő, közölte az ügyintéző, hogy igen. Ekkor elkerekedett a szeme, mert a pulttól felhívtam a cég képviselőjét és mondtam, neki, hogy a tegnapiak szerint megbeszélteknek megfelelően, akkor legyen szíves küldeni a mailt, engem pedig csatoljon fel a címzettlistára.
Laptop elő, nézem, megjött.
Ügyintéző, igen én is látom megkaptuk. :( kicsit ilyen volt a feje.

A vicc az, hogy a cégtulaj közölte semmilyen megkeresést nem kaptak a biztosítótól.
Most már csak a kifizetés van hátra kíváncsi leszek az mikor sikerül nekik.

Renault power

(#72367) polonic


polonic
félisten

Ha egy hét állás után, hidegindításnál a motor alapjárati járása mellett lehetett érezni nagyon minimálisan a rezgést belül az autóban, akkor ez azt jelent, hogy a tartóbakok kezdenek fáradni?
Garázsban, most jelenleg 13 fokban áll. A hidegindítás itt ezt jelenti, nem a kint 2-3-4 vagy ha van minusz fokokat.

(#72368) harry válasza rob210 (#72366) üzenetére


harry
veterán

A benyomott motortető volt a kár, igaz? Erre mennyit fizetnek egy ilyen autónál? Színben sikerült másik ugyanilyet találni, vagy egyáltalán kijön egy fényezés ára, vagy mi a terv? Melyik biztosító volt ez?

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72369) baluka6 válasza rob210 (#72366) üzenetére


baluka6
aktív tag

Bocs, de ez jutott eszembe a perelős részről [link] :D Amúgy örülök, hogy végre haladsz az üggyel!

(#72370) rob210 válasza harry (#72368) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem ilyen egyszerű az.
Sérült a lökős, a motorháztető, a jobb első lámpa tartófülei, a klímahűtő.
Ha az egyezségi árat kifizetik abból ki tudom hozni nullásra, de szervízben csináltatva nem jönne ki.

Renault power

(#72371) rob210 válasza baluka6 (#72369) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jó jó, de nem éltem meg ilyen viccesen.
:N

Renault power

(#72372) Xantomas válasza mycso (#72302) üzenetére


Xantomas
őstag

Csak, hogy én is mondjak egy fogyasztást.
M2 CC, 1.9dci, 2 fő, csomagok, Bp-Zakopane-Bp, kis kitérővel, meg az extra, fedkomp szerint 4.7-es fogyasztás, rátankolás alapján inkább 4.9. Ilyen kis fogyasztásom sem volt még eddig. Eddig mindig 5.5 -6L-re jöttek ki a hosszabb trippek, igaz, mindig pályán használva.
Viszont ebben pálya nem volt (arrafele nincs is), csak főút, sok emelkedő, meg hosszú lejtők. Utóbbiakon, a -10C fokban igen rémisztően visszaesett a vízhőmérséklet 70C fok körülre.

Odaúton elkezdett megint zúgni a kocsi. Febi, akku tálca alatti váltótartó bak gumija hosszában elrepedt, gyakorlatilag fém a fémen kocogott. Gondolom sem a hideg, sem a nagy kátyúzásom nem tett neki jót. Élt 1,5 évet. Belement jóféle Hutchinson oda is. Gyakorlatilag az anno belepakolt Febi alkatrészekből egyedül a zselés bak az, ami még nem ment szét, pedig csak 40e km lett beletéve azóta.

DPF nyomásmérő cső:
Kaptam, 5 és 6mm-es belső átmérőjű csöveket. Egyik a a dpf elötti ág, másik ami utána van. A szakadtat kicseréltem, a másikat csak levettem, kipucoltam, pontosabban belefújtam egy kis egr tisztító sprayt, lögyböltem, kiöntöttem, visszatettem. Konkrétan alig lehetett rajta átfújni. Most csövek tiszták. Első új dolog: ahogy autópályára mentem, és stabilan 2500-as fordulat felett volt, el is kezdett regenerálni.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#72373) Marvinyo válasza rob210 (#72363) üzenetére


Marvinyo
aktív tag

Ez ennyire rossz érték? Kollégával beszélve elvileg a vizesedés lenne a lényegi elem, azt nem mérték vagy nem vezették fel a szervizlapra. Lehetséges, hogy csak ez a baja, vagy valószínűleg van ott más is?

Legutóbb fűtést szereltek az autón (1-2 hete, ventillátorcsere), illetve lógtak kábelek (nem mondták meg milyen...), ott történhetett valami? Lehetséges, hogy a fék lógott, visszatették és nem nézték meg kapott-e levegőt?

Kedden tudom szervizbe vinni, szerencsémre vállalták még idén, de remélem csak a folyadékcsere kell neki :-(

[ Szerkesztve ]

(#72374) harry válasza harry (#72286) üzenetére


harry
veterán

Multheten ahogy beutott a tel irtam, hogy 9.8l korul fogyasztott. Most az elmult 5 nap es 153km alapjan ismet 'normal' 8.3l a varosi fogyasztas, amit bar kicsit meg sokallok, de vegul is realis, a korabbi adatokhoz kepest viszonyitva is.
De, hogy 1.5l-el tobbet eszik -5°C kornyeken is, azert meglepne :F

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72375) rob210


rob210
Topikgazda

Na most ti segítsetek :D

HB3 és HB4 között mi a különbség?

Renault power

(#72376) harry válasza rob210 (#72375) üzenetére


harry
veterán

Más foglalat? Lumenet alapján:
https://lumenet.hu/hb4-izzo
https://lumenet.hu/hb3-izzo
De ha felhívod őket tuti segítenek.

A P22d a köznyelvben HB4 izzóként ismert izzó szabvány szerinti fejelése. A HB4 szó valójában a foglaltra illetve a nagy H a halogén izzóra utal. Tehát a HB4 foglalatba P22d fejelésű izzó való.

A P20d a köznyelvben HB3 izzóként ismert izzó szabvány szerinti fejelése. A HB3 szó valójában a foglaltra illetve a nagy H a halogén izzóra utal. Tehát a HB3 foglalatba P20d fejelésű izzó való.

Már ha erre gondoltál egyáltalán :D
Még random google találat: link

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72377) forceberg válasza MC Pite (#72364) üzenetére


forceberg
veterán

Ezzel a sárgán lúzerként lefelé világító balfék helyett, még a tükröt is átvilágító b@xszájba kemény leszek?
:))

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72378) t.imi válasza rob210 (#72375) üzenetére


t.imi
addikt

(#72379) #89309696


#89309696
törölt tag

Ezek a csavarok voltak a hátsó rendszámtartóban, 2004-es kereskedés rakta fel még akkor.
[link]
És a kaszni ennyire rozsdált meg a lyuk körül. [link]
Semennyire. Na pont ennyire foglalkoztam vele utána is, a festegetést meghagyom másnak. Megkapta a metrikus csavart alátétekkel meg az új tartót és feszesebb lett, mint mikor megtervezték.

(#72380) harry


harry
veterán

Megjelent egy cikk Totalcaron E10-es benzinekrol, hat inkabb neveznem hangulatkeltesnek :U Ugyanakkor ez egy erdekes adat:
Több mint 3,6 millió személyautó van forgalomban Magyarországon a Datahouse kimutatása szerint, melyek közül 2,8 millió tízéves vagy annál idősebb. Ebből kétmillió benzinmotoros és nagyságrendileg egymillió, jellemzően az ezredforduló előtt, vagy kevéssel utána gyártott autó fejlesztésekor nem volt szempont, hogy az üzemanyagrendszer hozzáadott etanolt is elviseljen.

De ettol fuggetlenul, ahogy nezegettem az ACEA kompatibilitasi tanulmanyt, azert olyan sok erintett tipus nincs: link
Ami inkabb meglepett, hogy a kivetelek kozott nagyon sok korai direkt befecskendezesu motor talalhato, jellemzoen 2000-2008 kozotti idoszakbol is, erdekes. Amugy sem akartam volna ilyen motorral szerelt kocsit, ez meg egy eleg komoly ellenerv egy kesobbi csere eseten...

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72381) molnarpeter válasza #89309696 (#72379) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Némelyik gyártó hátul ezt szegecsanyával oldja meg. Profi és finom módszer, csak sajna pár évesen már menthetetlenül összerozsdásodnak :(

(#72382) #89309696 válasza molnarpeter (#72381) üzenetére


#89309696
törölt tag

Én ezért szeretem jobban az ilyen egyszerű lyukat. Metrikus csavar bele aztán kész is.
Engem nem zavar ez, szépen megcsináltam elől és hátul is úgy, hogy újabb 14 évig ne legyen gond vele. A lényeg inkább azon volt, hogy mások agyonfestegetik a csavar lyukat nehogy rohadni kezdjen a kaszni (rendszám, spoiler, hátsó sárvédő), ez meg így áll 14 éve és nem történt vele semmi. :D Ahogy a kerékívek élein a lepattogzott festés sem rozsdásodik egyáltalán. Túl van reagálva, legalábbis az M1-nél. Lehet más Renault típusoknál szétrohadt volna.

Ja igen, természetesen kezelt metrikus csavar került bele, mert az nem túl jó, ha összerozsdásodik és nem lehet letekerni mikor kell 10 évente egyszer. :D Bár szerintem ez már túléli az autót amúgy is.

[ Szerkesztve ]

(#72383) rob210 válasza t.imi (#72378) üzenetére


rob210
Topikgazda

Megvagyok köszi.

Renault power

(#72384) angyalpc2 válasza harry (#72380) üzenetére


angyalpc2
aktív tag

Fel is akartam tenni a kérdést...Mert bizony a Renault-nak van 1-2 régi motorja amit 2010-ig is használt
Pl a D7F amit 1996 óta használ twingó clio...
sok verzió van belőle (euro2-3-4) és a D4F is egy továbbfejlesztés.
És hát nagyon sok ~20 éves renault még működik :B
Írják pl a fém tankot...azt is honnan lehet megtudom megnézni milyen van a sajátomban?
(bár valszeg műanyag)
De a hosszútávú hatásra is kíváncsi vagyok...

(#72385) Pttypang válasza #89309696 (#72382) üzenetére


Pttypang
veterán

De az nem egy muanyag/uvegszalas, barmi, de nem fem elem, amire ez fel van csavarozva elol pl? Hatul a csomagterajton esetleg lehet koze femhez.

Everybody lies.

(#72386) harry válasza harry (#72380) üzenetére


harry
veterán

Jobban atgondolva, az tenyleg gaz kicsit, hogy a 12-15 eves direkt befecskendezesu motoroknak nem tesz jot... Azt viszont jo latni, hogy a 20 eves szivokat nem kulonosebben erinti. Bar nem tudom milyen szempontbol vizsgaltak, mert bar lehet 'rendes' uzemnel nincs gond, de az alkatreszek attol meg lehet nem szeretik a tobb alkoholt (pl. fem tartaly, tomitesek, gumi reszek stb).

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#72387) Csatravi válasza harry (#72380) üzenetére


Csatravi
senior tag

A Renault dízeljei viszont sokkal jobban érintettek a B10 üzemanyagnál. Csak az Euro 5 vagy afeletti besorolású motorokban használható károsodás nélkül. Euro 5 szabvány meg 2009 szeptemberétől van. Persze kérdés hogy a Renault mikor kezdte el teljesíteni az Euro 5 szabványt ?

(#72388) forceberg válasza Csatravi (#72387) üzenetére


forceberg
veterán

Ez lehet, hogy csak a hivatalos álláspont. Eddig B7 volt, azaz kb. másfélszeresére emelik a B10-zel, ha a B7-et túlélték, akkor talán a B10-et is.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72389) Csatravi válasza forceberg (#72388) üzenetére


Csatravi
senior tag

És akkor minek higgyünk, a hivatalos álláspontnak vagy a reménynek ?
Ha valami tönkre megy akkor nem mondhatom az hogy azt hittem, mikor le van írva hogy.....
Amúgy a B7 is elég rendes lerakódásokat csinált már.

[ Szerkesztve ]

(#72390) MC Pite válasza HarleyCustom (#72365) üzenetére


MC Pite
veterán

Az én cascom most az Unionnál van, C10, 34260,- az 5 éves Méganera. Páromnak most egy éve van csak autója(nincs bónusza, kötelező sem), neki a 10 éves C3-ra 32172,- ő a Groupamánál van.

forceberg: Nem tudom mennyire humorosnak szántad (szmájlit látok ugyan), én nem foglalkozok fosokkal amik vakítanak. Normális, Philips. [link]

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#72391) polonic válasza forceberg (#72388) üzenetére


polonic
félisten

A prémium dízelekben viszont nincs biokomponens, ha jól tudom.

(#72392) polonic válasza MC Pite (#72390) üzenetére


polonic
félisten

Scénic 3-ba ez szerinted jó lehet?

(#72393) MC Pite válasza polonic (#72392) üzenetére


MC Pite
veterán

Többet tudok ha látom a lámpát. Projektoros vagy sima FF? Előbbibe próbáltam, abba tudom javasolni, utóbbiba ugyan valószínű jó, de nem próbáltam.
Ha ott is ilyen szűk hely van, akkor a Philips elfér, de más nem.
Szerk: A vetítőlencsénél (legalábbis enyémnél) 30°al el van fordítva a foglalat, ezt szintén nem mindegyik ledizzó tudja, ez igen, 3 csavaros rögzítéssel. Plusz utána szokott jönni hogy akkor a refi is legyen cserélve, bár oda én egy egyszerűbbet raktam; ill itt jobban látszik milyen élőben: [link]

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#72394) forceberg válasza MC Pite (#72390) üzenetére


forceberg
veterán

Félig - meddig, mert előtte egy vakító xar jött mögöttem vagy 5 percen át...

(#72391) polonic: :( Az Auchan mérési JK-eiben az látszik, hogy kb. ugyanannyi.
A többi kút meg nem mer semmit sem közzétenni. (vagy csak nem láttam még)
[link]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72395) molnarpeter válasza forceberg (#72394) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Biztonsági adatlap lesz talán a többi kútnál.

(#72396) rob210 válasza MC Pite (#72390) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akár mennyire is jó vagy nem jó, ha kivesz a rendőr nagyon seggbe rúgnak érte.
Volt olyan akit kpmre köteleztek miatta, mert emberkedett, hogy de ez gyári.
Ha gyárilag ledes oké, ha nem akkor senkinek nem javaslom.

Ráadásul engem ez a hideg fehér fény minden szempontból zavar.

Renault power

(#72397) forceberg válasza molnarpeter (#72395) üzenetére


forceberg
veterán

Azokban csak tól-ig értékek lesznek, nem?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#72398) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Üdv!

Renault Grand Scenic-nek, 1.9 dci, 2005.11., panoráma tető, navi, stb., mi lehet a reális ára?
Kereskedő árulja, km valós (224K).

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#72399) Bass


Bass
addikt

Sziasztok lehet hogy hülye kérdés de a szelepeknek van e ellenőrzési,karbantartási idejük? Megane 2 1.6 16v

"The gods who light up the sky at the gate of sethu"

(#72400) #89309696 válasza Pttypang (#72385) üzenetére


#89309696
törölt tag

[link]
Elől műanyag. Hátul simán a lemez ajtó van kifúrva. Azok gyári lyukak, gyárilag valami szilikonos alátéttel ami nem engedi be a nedvességet, de azt két évesen mikor a kereskedő rátette a saját rendszámtartóját lekapargatta és csak úgy simán önmetszővel beletolta újra. Engem is meglepett, hogy semennyire nem rozsdásodott meg a lemez, minimálisra azért számítottam.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.