Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43101) metal01


metal01
őstag

Érdemes Mytariff L-ről Blue L-re átszerződni? Ezt a Telenor ingyen megcsinálja. Csak érdekelne, hogy van-e valami buktatója a dolognak. Mert elsőre jól hangzik.

(#43102) Viktor0610 válasza metal01 (#43101) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Természetesen érdemes. :)
Persze, ha nem kell 4-szer annyi net, akkor nem éri meg. :D

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#43103) metal01 válasza Viktor0610 (#43102) üzenetére


metal01
őstag

Persze költői volt a kérdés, csak a mai világban az ember minden mögött sejt valami buktatót, mert nem szoktak "csak úgy" adni valami pluszt :) De köszönöm a választ! ;)

(#43104) csabiks


csabiks
senior tag

sziasztok, it flottás vagyok, a havidijam 100% lebeszélheto, de mytelenorban nem látom h eddig mennyit használtam fel. Lehet ezt valahogy mérni?

"The loudest one in the room is the weakest one in the room."

(#43105) taip válasza metal01 (#43103) üzenetére


taip
senior tag

Hűség alatt vagy? Mennyi a havidíjad most?

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#43106) Viktor0610 válasza taip (#43105) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hűség alatt is lehet váltani. :)
Készülékes hűségnél nem indul újra a két év, tarifára vállalt hűség esetén igen.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#43107) metal01 válasza taip (#43105) üzenetére


metal01
őstag

Igen hűség alatt. Októberben kötöttem újra. Kb. mindegy, hogy újra kezdődik.

(#43108) taip válasza Viktor0610 (#43106) üzenetére


taip
senior tag

Nem azért kérdeztem.
Hanem mert az ÁSZF-ben lényegesen magasabb összeg szerepel, mint a hűség alatt fizetendő ár. Szóval az nem világos, hogy amikor lejár a hűség, akkor megemelkedik-e a havidíj, vagy sem.
Persze ha az ember folyamatosan újra köti a hűséget, ez nem érdekes, de sokan nem szeretik az ilyen kötöttségeket.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#43109) jociolaszi válasza taip (#43108) üzenetére


jociolaszi
tag

Erre én is kíváncsi lennék mert a héten váltottam a blue m-re, és azt mondta a telefonban az ügyfeles hogy a my telenor oldalamon 9990ft-ot ír,az így állsz most mezőben, de valójában 7990 lesz mert a jóváírás itt nem látszik. De két év múlva ha nem hosszabítok a tarifahűségen akkor felemelkedik 9990ft-fa?

(#43110) Viktor0610 válasza jociolaszi (#43109) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Igen, hűség nélkül az ár valóban 9990 forint.
A tarifára vállalt hűséges ár 6490, a készülékes ára 7990 forint.

Xiaomi 13T

(#43111) metal01 válasza Viktor0610 (#43110) üzenetére


metal01
őstag

Ezt a Blue L-re vonatkozik? Jelenleg Mytariff L van. Ha át szeretném íratni Blue L-re újabb 2 év hűséggel (készülék nélkül) akkor mennyi a havi díj? Nem 9990?

(#43112) Viktor0610 válasza metal01 (#43111) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem. A példa a Blue M volt.

A Blue L-nél a felállás:
15990 hűség nélkül, 13990 telefonos hűséggel és 9990 forint tarifakedvezményre vállalt hűséggel.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T

(#43113) metal01 válasza Viktor0610 (#43112) üzenetére


metal01
őstag

Így stimmel. Köszönöm! :R

(#43114) lac14548


lac14548
aktív tag

Szolgáltatás (internet) megrendelés után általában mennyi idő múlva lesz aktív?
Erről bármi értesítés érkezik SMS-ben???

/Motorola V2288/Siemens C35/Siemens MT50/Nokia 6600/HTC Touch Cruise/ZTE Blade/Samsung Galaxy S+/Xiaomi Redmi 1S/Xiaomi Redmi 2 Pro/Xiaomi Redmi Note 6 Pro/Realme 8 ...

(#43115) Viktor0610 válasza lac14548 (#43114) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

100-ból 99-szer azonnal. :)
Megy SMS.

Xiaomi 13T

(#43116) Prien


Prien
addikt

Vettem nemrég Telenor MyChat feltöltőkártyát. Csak SIM kártyát.
Ma néztem az sms-eket ,amik jöttek: egy csomó kp felvét XY névvel, Tolna megyében, K&H bank, stb.
Mondanom sem kell, közöm nincs ezekhez.

Szóval regisztrálva van valakinél, aki,ha pénzt vesz fel, a bank küld smst erre a számra. Gondolom,nem ingyen.... Ilyenkor mi van? A kártya üzletből lett vásárolva! Hogy fordulhat ilyen elő?

Ha előfizus lenne a kártya, nagyobb para lenne, de így is gáz!!!!

A kevés is több a semminél.

(#43117) Viktor0610 válasza Prien (#43116) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Semmi különös, csak újra kiadott számot kaptál.
Ha foglalkoznál vele, a bankot, egyéb céget keresd meg, és mondd nekik, hogy vegyék ki a számot a rendszerükből. :)

Xiaomi 13T

(#43118) snooze válasza Prien (#43116) üzenetére


snooze
veterán

Aki elötted használta,az volt felelötlen,hogy az internetbankjában nem javította ki a számot..erröl a mobil szolgáltató nem tehet,mivel a bank küldi az smst..neked ingyen van,de az elözö meg fizet,ha olyan a banki csomagja..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#43119) Prien válasza Viktor0610 (#43117) üzenetére


Prien
addikt

Akkor a kérdéseim: Meddig lesz ez így?
Ha nekem ez nem szimpatikus,hogy 9-10 banki smst kapok/hó és nemfogadott hívás,stb.akkor mit lehet tenni?

Ez világos, hogy újra kiadott számot kaptam, de miért nekem kell ennek utána járnom, ügyfélszolgálatot hívogatnom, ha nem találom viccesnek ezeket a dolgokat? :(

Számcsere esetleg? De mi van,ha ugyanilyen újra kiosztott számot kapok vagy rosszabbat?

A kevés is több a semminél.

(#43120) snooze válasza Prien (#43119) üzenetére


snooze
veterán

A Telenor ebbe nem hibás,mivel ö nem tudhatja hova lett regisztrálva a szám..esetleg ha szám alapján visszakeresik az elözö gazdát,és az törli az internetbankbol a számot..amugy meg nem értem,hogy ezt az elözö tulaj nem veszi észre,hogy mennyi smst fizet?amugy otp lehet a bank?

Azt viszont nem értem,higy miért adnak ki visszavett számokat,nincs azért annyi előfizető,hogy elég ne lenne ami még használaton kívül van..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#43121) bkca válasza Prien (#43119) üzenetére


bkca
tag

(#43122) Prien válasza bkca (#43121) üzenetére


Prien
addikt

Ezzel csak annyi a gond,hogy feltöltőkártyás vásárlásnál konkrétan három, azaz 3 szám közül lehetett választani. Egyik sem volt 2016-os "természetesen". És ebben az ügyintéző sem tud segíteni,mert a rendszer dobja fel a dolgokat...

Kártyacserére az alábbi esetekben lehet szükséged:

Fizikailag sérült kártya cseréje
PIN/PUK kód letiltása miatt
Normál méretű SIM kártya cseréje MicroSIM-re és fordítva

Hát, itt nem látom azt az okot,hogy: újrakiadott és más által regisztrált kártya a banki felületeken.

Egyébként meg mi történne, ha én is K&H Banki ügyfél lennék? 2 személy futna ugyanazzal a telefonszámmal? :U

A kevés is több a semminél.

(#43123) bkca válasza Prien (#43122) üzenetére


bkca
tag

De ha hajlandó lennél fizetni a számcseréért, akkor gondolom, ragaszkodhatsz ahhoz, hogy az idén kiadott szűz számmezőkből adjanak egy új számot. Ezt Viktor0610 tudná megerősíteni vagy megcáfolni.

[ Szerkesztve ]

(#43124) snooze válasza bkca (#43123) üzenetére


snooze
veterán

Elég szomorú manapság,higy ilyen elöfordulhat,és még te fizess szüz számért..

GO Gunners!!!

(#43126) snooze válasza bkca (#43125) üzenetére


snooze
veterán

Ezek szerint ezen is spórolnak a szolgáltatók,másik meg a törvény hiánya..

GO Gunners!!!

(#43127) Prien válasza snooze (#43126) üzenetére


Prien
addikt

Az is eszembe jutott, mi van, ha ezzel az így kapott infóval visszaél valaki? Hiszen látni az illető nevét, a megyét, havi fizetését, meg hogy mikor mennyit vett fel, mikor vásárolt,mennyi az egyenlege, stb... De nem csak én látom, hanem mindenki, aki ilyen számot kap, ami még félig "él".

Szóval ez a dolog nagyon nincs rendben...

[ Szerkesztve ]

A kevés is több a semminél.

(#43128) DrBubo77 válasza Prien (#43122) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Amit írsz, a kártyacserére vonatkozik. Attól még a számod nem változik. Az számcsere, amit te szeretnél.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#43129) DrBubo77 válasza Prien (#43127) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Erről annak kellene gondoskodnia, aki számot cserél. Én is, amikor új számot vettünk, mindenütt lecseréltem s számomat.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#43130) Prien válasza DrBubo77 (#43129) üzenetére


Prien
addikt

Tudom, persze. Hát ez van, ha megunom , majd kérek szám cserét.

A kevés is több a semminél.

(#43131) KTU válasza Prien (#43130) üzenetére


KTU
addikt

Kérd mihamarabb,
ha mondod hogy zaklatnak,
szerintem így ingyenes.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#43132) Viktor0610 válasza KTU (#43131) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Zaklatás esetén ingyenes a számcsere, de szerintem továbbra is inkább a bankot kellene megkeresni az SMS leállítására. ;)

Xiaomi 13T

(#43133) Prien válasza Viktor0610 (#43132) üzenetére


Prien
addikt

De ugye nem gondolod,hogy nekem ?! :)

A kevés is több a semminél.

(#43134) asdf_ válasza Prien (#43133) üzenetére


asdf_
veterán

Mint a szam jelenlegi tulajdonosa, rajtad kivul keves ember jarhat nagyobb sikerrel. No meg a szamcsere nagyobb pain in the ass, mint felhivni a bank ugyfelszolgalatat, hogy mi a szitu, ok kontaktolnak az ugyfelukkel, aztan problem solved. Ha arra szamitasz, hogy ezugyben valaki kinyalja a popodat, szerintem tevedsz ;)

(#43135) Viktor0610 válasza asdf_ (#43134) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

+1

Xiaomi 13T

(#43136) Maist válasza Prien (#43119) üzenetére


Maist
senior tag

Én jó két éve jártam így. Vettem egy nagy bevásárlóközpontban polcról kártyát. Beaktiváltam pár nap múlva reggel. Aznap este már jön rajta egy bejövő hívás, mondom ez nem létezik! Utána kb. naponta hívtak rajta, kiderült, ez egy elég nagy, pesti hentesüzlet hálózat ügyvezetőjének a száma volt még a vásárlást megelőző évben is. Mivel jó kis szám, ezért megtartottam, ma már kevesebben keresnek, de volt olyan, hogy kb. egy éve használtam már, és a nyaralás közben Tapolcán szálltam le a vonatról, valaki meg ugyanakkor érkezett haza. A ferihegyi repülőtérről hívott, hogy de jó, hogy újra itthon van, majd találkozunk, stb. Alig hitte el, hogy ez már nem a főhentes száma. :)

[ Szerkesztve ]

(#43137) asdf_


asdf_
veterán

Biztos meseltem mar, nekem volt egy ismerosom, aki egy olyan szamot nyert meg, amin cuccert jelentkeztek az emberek ;)

(#43138) #79335424 válasza asdf_ (#43137) üzenetére


#79335424
törölt tag

Örüljön neki! Máshol húzós összegeket kérnek egy jól jövedelmező bízniszhez tartozó, bevezetett telefonszámért. Ő meg ingyen megkapta. ;]

(#43139) Prien válasza asdf_ (#43134) üzenetére


Prien
addikt

Arra próbáltam célozni, de ezek szerint nem ment át, hogy nekem még az is olcsóbb, ha hó végén eldobom és veszek egy másik feltöltős kártyát. ;)

Én biztos,hogy nem fogok egyik bank automata menüjében sem várakozni (ki tudja meddig) egy ilyen problémával.

És azt is gondolom, hogy ez nem az én saram.
Hogy az előző ügyfél volt trehány vagy a szolgáltató nem jegelte a számot kellő ideig, arról én nem tehetek.

Ez van. Túl vagyok a sokkon, majd megoldom így vagy úgy.

A kevés is több a semminél.

(#43140) asdf_ válasza Prien (#43139) üzenetére


asdf_
veterán

A szolgaltato azt fogja mondani, hogy a torvenyben eloirt ideig parkoltatta a szamot. Ha joarcok, akkor egy meltanyossagi dijmentes szamcserebe belemennek, de ehhez csak az, hogy banki sms-eket kapsz az elozo tulajtol, szerintem keves, ehhez valami forgalmasabb szamot kell szerintem megnyerni (ex pizzeria, ilyesmik).
Nem egy ordoglakat lezsirozni ezt a bankkal (egy email is eleg lehet, ha neadjisten ugyanaz a bank, aminel te is vagy, akkor meg konnyebb, mert login utani kontaktolas az velhetoen elorebb kerul a feldolgozasi sorban), de ha kenyelmesebb eldobni a szamot, tedd azt.

[ Szerkesztve ]

(#43141) PistiSan válasza Prien (#43116) üzenetére


PistiSan
addikt

Én előfizetést vettem még márciusban 2db-ot, egyik kártyán azóta is néha néha felhívnak, hol a gyereket kell elhozni az iskolából, van amikor követelés kezelő cég keresett meg, szavazás környékén folyamatosan kaptam a szavazásra buzdító sms-eket, néha egy nőt keresnek.
Elég ritkán van ez egyébként, ha napi szinten lenne, biztos reklamálnék, de így együtt tudok vele élni.

(#43142) darvinya


darvinya
titán

Most összevisszág tetőfokon.
14-én van forduló napom, nem volt számlámon pénz net csomaghoz, de internet még mindig van. :D
Sőt jobb, mint tegnap lassítottként. :DDD

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#43143) DrBubo77


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Nálatok működik a MyTelenor webes felülete?
Nekem "Nem megfelelő felhasználónév vagy jelszó!" hibaüzenetet ad.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#43144) UHHH válasza DrBubo77 (#43143) üzenetére


UHHH
senior tag

Megjobb: be se jon a my.telenor.hu . :) Nagynehezen bejott, de a belepesnel csak homokora, illetve pöttyök.

[ Szerkesztve ]

-

(#43145) jociolaszi válasza UHHH (#43144) üzenetére


jociolaszi
tag

Most nem működik nekem se de pár perc és helyre szokott jönni.

(#43146) fecske13 válasza asdf_ (#43140) üzenetére


fecske13
tag

Ez a bankkal való lezsírozás nem minden esetben egyszerű.
Én is kaptam egy ügyfél folyószámlájához tartozó sms-eket, igaz nem az említett bank volt a "partnerem".
Személyesen voltam bankfiókban, felvették a panaszt, de nem történt semmi, aztán ugyan az a fiók, a fiókvezető előttem hívta fel a hölgyet a megadott munkahelyi vezetékes számon, megbeszélték, hogy mi a teendő, mégsem történt semmi.
Ezután bank telefonos ügyfélszolgálat, sajnos nem vagyok ügyfelük nem tudnak segíteni, írásban adjam be a panaszom. Megkapták az online felületen, válasz semmi. Majd elküldtem postán, igazolva, hogy enyém a telefonszám, 30 nap után válasz: az ügyfelüket felkérték adategyeztetésre, várjak türelemmel. Mondanom sem kell továbbra is jöttek az sms-ek.
Levél ment a bankfelügyeletnek, 3 oldalas válasz: ezzel ők nem foglalkoznak.
Ezután kértem a NAIH-ot hatósági vizsgálati eljárás lefolytatására és láss csodát sikerült. :C
Azt írták a NAIH-nak, hogy az ügyfelükkel való kapcsolatfelvétel sikertelen volt, így törlik a számot.
Mindez röpke 9 hónap.
Nem volt több egyenlegközlő, helyette lettek reklám üzenetek mindenféle csodás ajánlatokkal, úgy hogy nem voltam soha, meg nem is leszek az ügyfelük. De ezt sikerült rövid úton leállítani. :D

[ Szerkesztve ]

"Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."

(#43147) malor válasza Viktor0610 (#43135) üzenetére


malor
aktív tag

Viktor, lenne egy észrevételem mert minden nap tanulok valami újat.

Megjött az első Hipernet Home + MyTv számla. Láttam, hogy Hipernet Home L és a MyMusic Nonstop is törthónappal van számolva (napra pontosan) a szerződés aláírását és a számlazárást követően. Viszont a MyTv + HBO Go teljes áron. A Hipernet Home kedvezmény kerete sem törthónap, hanem teljes ár.

Betelefonáltam, mert érdekelt a dolog, hogy így van-e tényleg helyesen. Mondták, hogy igen. Ez most kb. 1000 Ft bukta ebben a számlában, ha tört hónappal számolnának mindent.

Már rákérdeztem, hogy ha lemondom időközben, akkor is teljes árat fognak kérni? Mondták, hogy persze, mert csak számlazárással fogják megszüntetni a szolgáltatást. Így október 24 és december 11-e között 2 havi TV díjat számláznak ki, ha le is mondom november 23-án pl.

Megértettem és tudomásul vettem, hogy ez a MyTv igen "veszélyes dolog". Most ha számlazárás előtt egy két nappal kötöttem volna rá szerződést, akkor is egy havi díjat fizethetnék érte.

Azt persze nem tudták elmagyarázni telefonban, hogy mi a különbség a Hipernet Home, MyMusic vs. MyTv között ,amiért a legutóbbinál nincs tört hónap. Valami "szolgálatásról" beszéltek, miközben mondtam, hogy a másik kettő is az és arra van törthavi díj.

Ezek azok az apró finomságok, amivel fel lehet bosszantani szerintem az ügyfeleket. Az már csak hab a tortán, hogy a szerződéskötéskor befizetett előleget (990 Ft), csak az 5. hónapban számolják el. Mondtam is, hogy az most egyelőre még elég bizonytalan, mert túl sok a negatív élmény...

[ Szerkesztve ]

(#43148) ToBeY


ToBeY
nagyúr

Hello
Honnan lehet megtudni hogy a feltöltőkártyám meddig érvényes?Most jött sms hogy hamarosan lejár és töltsem fel,különben annyi a számomnak.De azt nem írja meddig érvényes

[ Szerkesztve ]

(#43149) 4Grider válasza ToBeY (#43148) üzenetére


4Grider
nagyúr

(#43150) DrBubo77 válasza jociolaszi (#43145) üzenetére


DrBubo77
addikt
LOGOUT blog

Most már belép. De még mindig nem frankó.
Több szám van a fiókomban, és menüpont váltáskor átugrik másik számra. :C

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.