Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42851) Viktor0610 válasza PistiSan (#42850) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Valami hiba lesz itt az infókkal.
A kártyacsere csak annyiban van összefüggésben a számcserével, hogy a nagyon régi kártyákkal nem fut le a számcsere.
Egyébként két külön folyamat. Olyan sincs, hogy csak mikro SIM-kártyát adhatnak, majd azt kell cseréljék nano méretűre a te költségedre.

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#42852) darvinya válasza Viktor0610 (#42851) üzenetére


darvinya
titán

Olyan sincs, hogy csak mikro SIM-kártyát adhatnak, majd azt kell cseréljék nano méretűre a te költségedre.

Alvállalkozói bevétel növelésnek nevezik. :D

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#42853) Viktor0610 válasza darvinya (#42852) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Telenor az ilyen eljárásokat érthető módon nem támogatja.
Jelenteni kell a 1220-on.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#42854) DrBubo77 válasza Viktor0610 (#42853) üzenetére


DrBubo77
veterán
LOGOUT blog

Ezt jó tudni. Ilyen esetben fizessük ki a díjat és utólag a Telenor rendezi?

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#42855) Viktor0610 válasza DrBubo77 (#42854) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Akár ott a boltban is felhívhatjátok a 1220-at, fizetés előtt.
Természetesen, ha ez nem volt meg, és/vagy utólag derül ki a gond, akkor az utólagos visszatérítés marad, igen. :)

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#42856) darvinya


darvinya
titán

Most kérnék egy kis magyarázatot.
Eddig azzal jöttek Kihagyhatatlan ajánlatoknál, hogy azért nem rendelhetem meg újra, mert csak 7 napig él.[link]
Vasárnaponként van forduló.

Erre ma ez fogad:

Most akkor hogyis van ez?
Amikor látják, hogy használom akkor egyből változtatnak, mert nekik nincs akkora haszon.
Most meg hiába várom az új ajánlatot.

Tehát tényleg lehúzást keresik.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#42857) DrBubo77 válasza darvinya (#42856) üzenetére


DrBubo77
veterán
LOGOUT blog

Ez ugyanaz, mint amit egy hete betettél. Akkor sem értettem, mit nem értesz.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#42858) 123xyz válasza darvinya (#42856) üzenetére


123xyz
tag

Tulajdonképpen mit szeretnél? Segítségre vársz, esetleg panaszkodsz, vagy csak értetlenkedsz? :F

Elég nehezen érthető, hogy mit is akarsz valójában, össze-vissza írsz a 7 napról meg az újrarendelésről, meg a változó szövegről - pár napja, ahogy (látszólag) félbehagytad a témát, azóta sem válaszoltál arra, hogy mi változott a szövegben... mert állításod szerint változott a szöveg, a mellékelt képek alapján viszont nem. Erre most meg beillesztesz egy képet, amin megint csak ugyanaz a szöveg szerepel mint néhány nappal ezelőtt. "Most akkor hogyis van ez?" :U

(#42859) 4Grider válasza darvinya (#42856) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én a két képeden ugyanazt olvasom...

(#42860) darvinya válasza DrBubo77 (#42857) üzenetére


darvinya
titán

És 123xyz, 4Grider

Igen a szöveg ugyanaz, de az órát nézitek, vagy dátumot akkor látható, hogy vasárnapi forduló nap közte van.
De nem változott.

A bajom, csak annyi, hogy Nekem eddig a szövegben csak ennyi volt:
Bármikor újra rendelhetem.
7 napon belüli újrarendeléskor fel nem használt keret elvész.

Most már kiegészítették.
Ezzel szövegre hivatkozva nem rendelhettem újra, mert 7 nap után új ajánlatot ad a gép:
Mymenü minden ügyfelünk számára egyedi kedvezményeket nyújt, így ennek megfelelően az éppen aktuális kampányoktól, promócióktól, illetve az ügyfél kártyáján elérhető/megrendelhető szolgáltatásoktól függően eltérhetnek a megjelenített menüpontok és szolgáltatások. Akcióink üzleti megfontolás alapján kerülnek kialakításra, melyről bővebb információval sajnos nem szolgálhatunk, illetve azoktól egyedileg sincs lehetőségünk eltérni. Ügyfeleinknek kizárólag azokat a szolgáltatásokat tudjuk biztosítani a MyMenüből, amelyeket annak rendszere részükre felajánl.

Röviden:
3 héttel ezelőtt rendeltem Kihagyhatatlan ajánlatot, ezt csak annak a hét vasárnap estéig vehettem igénybe, mert már más ajánlat fogadott.
Ekkor panasszal éltem, arra kaptam múltheti levelet, és hívtak.
Amiben közlik (és ekkor a szövegem is megváltozott), hogy ajánlatom csak 7 napig él és a forduló napom vasárnap.
A múltheti ajánlat nem tetszet, ezért vártam, hogy újajánlat legyen.
Erre ma ugyanaz fogad.

Akkor most miért nem váltott?
Vagy múltkor miért váltott?

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#42861) Top cat válasza darvinya (#42860) üzenetére


Top cat
őstag

Ezek az ajánlatok úgy működnek, hogyha elkezded használni állandóan nőni fognak az igénybe vehető percek de a hét nap marad. Ha jó ideig nem veszed igénybe akkor visszamegy kisebb percszámra.

Nem 7 nap alatt fog változni az ajánlat lefele hanem pár hét alatt.

(#42862) PistiSan


PistiSan
addikt

Sziasztok!
Köszönöm még egyszer mindenkinek a tanácsokat, ma bementem egy másik telenor üzletbe, térerő problémákra hivatkozva SIM cserét kértem, mondták hogy oké.
Közben szóltam, hogy idén tervezek új telefont venni, és abba már valószínűleg NanoSIM kártya fog menni, ha lehet olyat kérnék most.
Simán adott minden féle macera nélkül. :C

(#42863) darvinya válasza Top cat (#42861) üzenetére


darvinya
titán

Ha igaz lenne…
Mert most eddig csak nőt, és megállt, holott az közölték, hogy minden héten más-más ajánlat lesz.

Na ezzel máris megcáfolták.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#42864) 123xyz válasza darvinya (#42863) üzenetére


123xyz
tag

Pont ez a lényeg, hogy nincs minden héten új ajánlat, csak lehet új ajánlat. Ami általában úgy működik, hogy ha elhasználod, akkor következő hétre kapsz egy nagyobbat, de ha nem használod, akkor pár hétig ugyanazt kapod meg, és utána kapsz kisebbet. Ez a tapasztalat. Szóval ez így megy, el kell fogadni...

[ Szerkesztve ]

(#42865) darvinya válasza 123xyz (#42864) üzenetére


darvinya
titán

Akkor igaz az állításom: Tehát csak lehuzásról szól az egész.
Mert szövegben megújjoló írnak mindig, nem arról ami csak nekik kedvezőről.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#42866) Ferenc. válasza darvinya (#42865) üzenetére


Ferenc.
tag

Ezt mondtam már én is fentebb, mikor kérdezték, hogy "hozzád látszik nem jutott el a 9Ft-os percdíj ajánlat".

De eljutott, de teljesen úgy van alakítva a feltétel, hogy jónak hangzik a 9Ft, de ha nem használod fel(akkor jóval többre jöhet ki 1perc), vagy a 8. napon kell keret akkor megint fizethetsz elő és hoppá akkor kiderül hogy már nagyobb csomagot ajánl csak fel..(s ennél már telefonálgatni kell bőszen hogy végül 9Ft-ra jöjjön ki, én meg nem telefonálok sokat), szóval tiszta manipulatív, lehúzásra megy az egész, s összességében nagyon kevesen tudják így lehozni valóban 9Ft-ra a percdíjat, na meg állandóan fizetgetni kell elő hogy ez az állapot fent maradjon, én nem szeretem az ilyen macerákat. (Ha 14nap lenne a felhasználhatóság akkor az már korrekt, nem is haboznék.)
Így én már megtettem a lépést a feltétel nélküli, mégis jó percdíjakhoz.

[ Szerkesztve ]

(#42867) 4Grider válasza darvinya (#42865) üzenetére


4Grider
nagyúr

Régi Telenorosként tudhatnád, hogy a cég legerősebb része a marketing. Ha pedig tudod, nem lepődhetsz meg ilyesmin...

(#42868) 123xyz válasza darvinya (#42865) üzenetére


123xyz
tag

De hol szerepel az, hogy minden héten kötelesek új ajánlatot adni? Mert én nem látok ilyet leírva sehol.

[ Szerkesztve ]

(#42869) KTU válasza darvinya (#42865) üzenetére


KTU
addikt

Ki lett már tárgyalva több soron, oda vissza.
Olyanoknak találták ki, akik nem informálódnak / nem érdekli stb.
megrendeli használja,
örül, azt hiszi jól járt.
:U

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#42870) Sayuar válasza KTU (#42869) üzenetére


Sayuar
őstag

Puszta kívácsiságból: vajon van-e valamilyen limit az "egyedi ajánlatok" esetén?
Tehát megrendeled első héten a 20 percet, elfogy 5 nap alatt. 6. napon megrendeled ismét. Emelik a perceket, mert a 7 nap érvényességi időn belül rendeltél újra. Következő hetek: 40, 60, 80 peres ajánlat.
Mondjuk ezen a szinten maradnál, mert 60-70 perc a heti fogyasztásod és ezt ők (akár élő ember, akár a "rendszer") látja/láthatná.
Te továbbra is rendelsz de érvényességi időn túl, pl. a 8. napon (ergo ezzel jelzed feléjük, hogy a múlt hetit se nem használtam le).Vajon tovább emelik? És ha igen meddig? 100? 200? 300? Van-e valamilyen plafon, amikor leállnak a további emeléssel?

(#42871) malor


malor
aktív tag

Tegnap személyesen intéztem a Hipernet Home L, Mytv és MyMusic előfizetést Huawei E5186 modemmel. Nem nagyon tetszett, hogy a szerződésen és az online felületen is minden "teljes áron" szerepelt". Ma betelefonáltam, hogy nézzük már meg közösen, hogy milyen előfizetési díjjal kell számolni. Kiderült, hogy Mytv-s Családi csomag+Hbogo nem hűségidős változata lett "bekapcsolva". A srác mondta, hogy "még jó, hogy betelefonáltam". Mondtam neki, személyesen is megtettem mindent, hogy azt kapjam, amit kérek, de nem jött össze. Nem ez az első eset, szinte minden személyes találkozó után még telefonálnom is kell.

Google Chromecast 2-t raktam a tévére. Szépen kommunikál Mytv és a Deezer app is vele. A Hbogo appja, már inkább csak minden második esetben mutatja a Chromecast jelet. Utána néztem és láttam, hogy ez egy általános hiba, amivel nem nagyon tud mit kezdeni egyik fél sem, csak azt javasolják, hogy indítsd újra. Amúgy meglepődtem, hogy mennyire rendben van a kép és a hang és milyen stabil.

Még anno 2005 és 2012 között használtam mobilnetet nem telefonon. Még SonyEricsson Edge PCMCI kártyával kezdtem. Aztán jött 3G-s sim a laptopba, amiben volt 3G modem. Utána jött hsdpa hotspot, akkor elneveztek Hipernetnek. Négy év után visszatérve kicsit más érzés a vezetéknélküli szolgáltatás. Telefonra külön relatíve későn, 2010-től van mindig több giga adatkeret. Azon akkora különbség nem érezhető.

A Huawei E5186-oson 5GHz-es wifi-t állítottam be, a másikat kikapcsoltam. 4-es térerő van rajta, a lakásban a wifi pedig 4-5 erősségű, ahol használjuk.

Tesztelgetjük még 29 napig aztán meglátjuk mennyire jövünk ki jól hosszabb távon :)

A Mytv adatforgalma maradhata díjmentes örökre. A Hipernet Home korlátlan Mytv és Hbogo csomagja hirtelen megszűnt, amit nem tudom jó vagy rossz előjel a jövőt illetően.

[ Szerkesztve ]

(#42872) zichie


zichie
senior tag

A Telenor a híres marketingjével majdnem félrevezetett. A múlt héten egy mymenüs net csomagot használtam: 35 perc + 35 sms + 175 MB = 210 Ft. Persze ebből csak a netet használtam, ill. kb. 10 percet le is beszéltem. A csomag szombaton járt le, amiről kaptam is sms-t. A hétvégét többnyire otthon töltöttem, arra a rövid időre, amíg elmentem otthonról, addig nem volt szükségem mobilnetre. Hétfőn újra megrendeltem a következő lépcsős csomagot (45 perc + 45 sms + 225 MB = 270 Ft), aminek a net részéből már használtam is.
Ma jön az sms: "MyMenu csomagod sajnos lejárt. Hívj, küldj SMS-t és élvezd a Hipernetet továbbra is olcsón! Hívd a *111# kódot és rendeld meg újra egyedi perccsomagod! A 45 perc + 45 SMS + 225MB csomag egyszeri díja 270Ft, aktiválástól számítva 7. nap éjfélig használható fel hálózaton belül, belföldön. Üdv: Telenor". Hirtelen az első gondolat az volt, hogy egy nap után lekapcsolták a mymenü csomagom. Bekapcsoltam a mobilnetet és látom, hogy továbbra is él. Megnyugodtam, hogy megint csak egy marketing, amit ráadásul rosszul céloztak. Ilyenkor olyasmire tudok gondolni, hogy valamelyik fejlesztő rosszul írta meg az egyik SQL "WHERE" feltételét, ami alapján le lettek válogatva azon számok, ahová az SMS-ek ki lettek küldve. Az le lett kérdezve, hogy kik azok a kártyás ügyfelek, akik mymenü csomagot használtak és lejárt a csomagjuk, de az már nem lett kiszűrve, hogy ezek közül kik azok, akiknek jelenleg is aktív mymenü csomagjuk van.
Az sms ráadásul nem a 172-ről jött, hanem egy +36 20 202... kezdetű (marketinges) számról. Ebből is tanultam, az ilyen kezdetű számról érkező sms-eket nem kell komolyan venni. ;)

[ Szerkesztve ]

(#42873) milenda válasza zichie (#42872) üzenetére


milenda
tag

Jól értem az elején, hogy a perc+sms+net csomagnál a net önállóan is használható, nem csak akkor, ha aktív mobilnet-előfizetés is van a kártyán?

(#42874) DrBubo77 válasza zichie (#42872) üzenetére


DrBubo77
veterán
LOGOUT blog

Pedig ez a csomag egész jó árban van. Csak ne emelnék menet közben a mennyiségeket.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#42875) zichie válasza milenda (#42873) üzenetére


zichie
senior tag

Én eddig mindig önállóan használtam, igaz Praktikum+Net csomagom van. A "45 perc + 45 sms + 225 MB" csomagig engedem felmenni, aztán két-három hónapig nem használom, utána visszaáll a "35 perc + 35 sms + 175 MB" csomag. Általában háromszor lehet újra megrendelni, negyedszerre már a "60 perc + 60 sms + 300 MB" jön, ami nekem már túl sok.

[ Szerkesztve ]

(#42876) Prien válasza malor (#42871) üzenetére


Prien
addikt

"A Huawei E5186-oson 5GHz-es wifi-t állítottam be, a másikat kikapcsoltam. 4-es térerő van rajta, a lakásban a wifi pedig 4-5 erősségű, ahol használjuk."

Ha minden otthoni eszközöd támogatja az 5GHz-es wifit, akkor szerencséd van. :)

A kevés is több a semminél.

(#42877) csecso22


csecso22
tag

Sziasztok
Szeretnék Hipernet Home L mobilnetet venni,vásárláskor a 990Ft-on mást még kell fizetnem?

"Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot"

(#42878) Prien válasza csecso22 (#42877) üzenetére


Prien
addikt

Szerintem mást nem.

A kevés is több a semminél.

(#42879) KisBundi


KisBundi
őstag

Sziasztok! Egy függetlenítés mennyibe kerül a telenornál? :)

(#42880) asdf_ válasza KisBundi (#42879) üzenetére


asdf_
veterán

ASZF megnyit, szolgaltatoi zar feloldasara rakeres, es azt hiszem egy eleg pofatlan 7500 ft-ot talal.

(#42881) KisBundi válasza asdf_ (#42880) üzenetére


KisBundi
őstag

Köszönöm! :) :R

(#42882) Mr X válasza asdf_ (#42880) üzenetére


Mr X
veterán

Hol van az a Telekom 15k-s árához képest? :D

(#42883) Füleske


Füleske
addikt

Valaki írt már mailt a Telenornak ? (előfizetőként)
Mennyi idő lehet míg reagálnak ?

(#42884) goop válasza Füleske (#42883) üzenetére


goop
őstag

Utoljára 2 hét volt, de 30 napjuk van válaszolni.

(#42885) PistiSan válasza Füleske (#42883) üzenetére


PistiSan
addikt

Nekem másnap jött a válasz, mondjuk ez ilyen céges dolgozói előfizetés, lehet más a prioritás.

(#42886) Prien válasza Füleske (#42883) üzenetére


Prien
addikt

Nem kapkodják el, jellemzően eltelik 1 vagy 2 hét, mire reagálnak, de 30 napjuk van.

A kevés is több a semminél.

(#42887) St3ven


St3ven
addikt

Domino Most opció 9 Ft hálón belül, 19 Ft hálón kívül volt már?

Meg az időkorlát nélküli Maraton mobilnet csomagok?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#42888) ottoyes válasza St3ven (#42887) üzenetére


ottoyes
senior tag

A Telenor topicban?Persze!😀

Ottoyes

(#42889) St3ven válasza ottoyes (#42888) üzenetére


St3ven
addikt

Akkor jó. ;]

Kicsit korrektebb, mint a telenoros 9 Ft. :N

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#42890) Viktor0610 válasza St3ven (#42887) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ezt a beírást a Vodafone topikban miért nem látom? :U

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#42891) asdf_ válasza Viktor0610 (#42890) üzenetére


asdf_
veterán

Mert oda mar beirta mas. ;)

(#42892) Viktor0610 válasza asdf_ (#42891) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:R
Akkor nem szóltam.

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#42893) KamuMazsola


KamuMazsola
őstag

Ezekkel a 9 Ft-os percdijjakkal csak annyi bajom van, hogy opciós. Miért nem lehet alanyi jogon ennyi? Ha nem kellene trükközni sokkal jobb volna! Ugyanez vonatkozik a net csomagokra is. Ha azzal sem kellene trükközni egész egyszerű lenne a mobilos élet!

Üdv.: KamuMazsola

(#42894) #79335424 válasza KamuMazsola (#42893) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nekem is van ilyen "költői" kérdésem. Vajon mi volt az a fejlesztés a Vodánál, vagy a Telekomnál, amitől tegnap még csak 40-50Ft -os percdíjakért érte meg szolgáltatni, ma meg már 19Ft -ért is megéri?
"Kedves" hatóság, "tisztelt" állam bácsi!
A devizás hitelek mintájára nem kéne a három szolgáltatónál is vizsgálódni? Visszaadhatnák az évek alatt összeharácsolt, tisztességtelen hasznot.

[ Szerkesztve ]

(#42895) 4Grider válasza KamuMazsola (#42893) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az opciókkal sokkal gyorsabban követhetőek a hirtelen piaci változások. Vica versa.

(#42896) joelke HU válasza KamuMazsola (#42893) üzenetére


joelke HU
senior tag

Arról nem is beszélve, hogy akkor extra profitot hogyan generálna a cég. Nem érdeke, hogy átlag halandó átlássa a rendszert, mert akkor nem lehetne lehúzni.

Motorola G51

(#42897) St3ven válasza #79335424 (#42894) üzenetére


St3ven
addikt

A stratégiai partner Telekomnál vizsgálódni? ;]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#42898) KamuMazsola válasza 4Grider (#42895) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Hagyjuk már ezt a kamut! Nekem a 9 Ft-os percdijat elég, ha lassan csökkentik tovább, nincs szükségem gyors emelési lehetőségre!

Üdv.: KamuMazsola

(#42899) hgabor19


hgabor19
aktív tag

Üdv,
Van arról hír, hogy VoLTE mikortól lesz pontosan a Telenornál?
A februári hírek idén év végét ígértek...

(#42900) 4Grider válasza hgabor19 (#42899) üzenetére


4Grider
nagyúr

A bevezetés pontos időpontját nem fogják elhallgatni. Mivel ez nem holnap lesz, ezért pontos időpont még nincs.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.