Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43151) ToBeY válasza 4Grider (#43149) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Ez megvan,csak itt nem igazán derül ki,hogy meddig érvényes a kártyám.

(#43152) 4Grider válasza ToBeY (#43151) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kölcsönkértem egy prepaid kártyát, ott az egyenleginfó rész írta, hogy az egyenleg 2017.07.09-ig használható fel. Nálad nem írja?

(#43153) ToBeY válasza 4Grider (#43152) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Nem tudom hogy egyről beszélünk-e,de nekem ott ennyi van ime

[ Szerkesztve ]

(#43154) 4Grider válasza ToBeY (#43153) üzenetére


4Grider
nagyúr

A mymenü a *111# ussd kóddal érhető el a telefonról.

(#43155) ToBeY válasza 4Grider (#43154) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Ezt most nem értem hová kell ezt kódot beütni? :U

(#43156) PistiSan válasza ToBeY (#43155) üzenetére


PistiSan
addikt

Mint ha telefonálnál, a tárcsázóba.

[ Szerkesztve ]

(#43157) taip válasza ToBeY (#43153) üzenetére


taip
senior tag

Kattints a "Kiválaszt"-ra és ott lesznek az adatok.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#43158) Prien válasza fecske13 (#43146) üzenetére


Prien
addikt

Szép történet! Én is hasonlókat sejtek, ezért bele sem kezdek. Szerencsére feltöltős a kártya, ha megunom , kidobom. :)

Ha jól olvastam a neten, 200 ezer SIM-et vehetek gond nélkül... :DDD

[ Szerkesztve ]

A kevés is több a semminél.

(#43159) ToBeY válasza taip (#43157) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Köszi így meglett az érvényességi idő.

(#43160) donmackó


donmackó
őstag

Mekkora kötbérre számíthatok ha hűségidő előtt 3 hónappal felmondanám a szerződést? Januárban jár le a hűségem, de már nem igazán maradnék a Telenornál.

Release the cable hounds!

(#43161) 4Grider válasza donmackó (#43160) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkorára számíthatsz, hogy meggondold magad.

(#43162) Pixx96


Pixx96
aktív tag

Sziasztok!

Vettem egy telenoros kártyát ma jött meg interneten rendeltem le sima feltöltős kártyás sim mielőtt valaki megkérdezi azért rendeltem neten mer sürgős lett volna a kártya és nem érek rá a munkám végett elmenni venni ezen a héten.Jó nem is ez a lényeg hanem hogy ugye csak micro sim a legkisebb méret és nekem nano kéne ilyenkor mi van? ha beviszem a telenorba gond nélkül és díjmentesen cserélik vagy méret vágják ?

Üdv.

(#43163) donmackó válasza 4Grider (#43161) üzenetére


donmackó
őstag

Akkor megvárom a januárt.

Release the cable hounds!

(#43164) PistiSan válasza Pixx96 (#43162) üzenetére


PistiSan
addikt

Nekem 4700ft ot akartak kérni érte, ha új a kártya lehet jobban jársz ha veszel egy másikat a boltban amikor lesz időd.

(#43165) Prien válasza Pixx96 (#43162) üzenetére


Prien
addikt

Szerintem, ha beviszed és elmondod, hogy neten rendelted, de nano kellene, akkor kicserélik simán ingyen.
De ezt Viktor0610 tudja igazán. :)

A kevés is több a semminél.

(#43166) Viktor0610 válasza Prien (#43165) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ha jól tudom neten csak mikro kérhető, így jó eséllyel igen.
Amennyiben meg nem cserélnék, még mindig levágható nano méretre. :)

Xiaomi 13T

(#43167) TiMoN válasza Viktor0610 (#43166) üzenetére


TiMoN
senior tag

Telenornál a háttércsoport mennyi ideig vakarózik egy hiba elhárításon?
Számlazárással nem történt meg 2 előfizetésem csomagváltása a többi igen ezt panaszoltam be.
3 munkanapot mondtak, ma lejár... Eddig semmi nem történt és nem is kerestek.

-TiMoN-

(#43168) 4Grider válasza TiMoN (#43167) üzenetére


4Grider
nagyúr

A jogszabályok szerint 30 naptári napjuk van rá.
Nálunk is volt ilyen hiba, csak a következő fordulóval tudták váltani. A különbözetet kiszámolták rá egy hónapra és jóváírták. Légy türelemmel, ez egy elég kőkorszaki rendszer...

[ Szerkesztve ]

(#43169) TiMoN válasza 4Grider (#43168) üzenetére


TiMoN
senior tag

pont ez a bajom, hogy +1 hónap mulva jóváírnak mindent.
6 előfizum van 2 mytariffos Családi csomag még ketyeg. Blue-ra nem kell CSCS.
6x1200 +nekem adatjegyet kellett venni mert törölték az előzőt hogy vált a csomag 1500...
nem kis pénz. nem fogom előre odaadni majd Ők jóváírnak.

Szerencsére minden megrendelés, panasz rögzítve van (telefonom rögziti a beszélgetéseket).
Felügyeleti szervnek küldöm ha nem hívnak és mondják mi van. Telefonbeszélgetés engem igazol, sőt a hölgyemény azt mondta 3 munka nap alatt utánanéznek és korrigálnak mindent.

Estig még van idő...

-TiMoN-

(#43170) 4Grider válasza TiMoN (#43169) üzenetére


4Grider
nagyúr

A felügyeleti szervek is a jogszabályok alapján működnek. Ők is ki fogják várni a 30 napot. Szóval hiába van igazad, a határidőket nem véletlenül foglalták törvénybe. Természetesen az ügymenetet gyorsítja a felügyeleti hatósággal párhuzamos levelezés is, de a számlázási rendszerbe menet közben nem fognak tudni ekkor sem belenyúlni.

(#43171) TiMoN válasza 4Grider (#43170) üzenetére


TiMoN
senior tag

Persze ezzel egyetértek a felügyeleti szerv 30 napos határidővel dolgozik, de az a Telenornak nem pár ezer ft-ba fok kerülni. Igaz nem az én zsebem gazdagítja nem is ez a cél, de remélem pár embert menesztenek akik nem végzik el a rájuk bízott feladatot.

15 éve vagyok náluk, ha ezt tudom nem ide hozok két új előfizetést hanem amin nincs hűség elviszem máshova számhordozással.

-TiMoN-

(#43172) 4Grider válasza TiMoN (#43171) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor én már egy tucat embert kirúgathattam volna. Nálunk egy flottát nem váltottak át szerződés szerint (10 munkanappal a forduló előtt visszaigazolva a váltást). Majd a következő fordulónapkor sem. Harmadjára már sikerült. Jó sok pénz járt vissza, néhány hónapig "ingyen" telefonáltunk.

(#43173) tomp


tomp
félisten

No úgy látszik nem elég elektronikusan megírni a MyMusic hibát mert az az egyedi igénykezelési csoporthoz kerül. Azaz 30nap... Tavaly előtt októberben a 3hónapos hibát szimplán fb üzenetben jeleztem és úgy is elindult a 72óra. Az egy dolog, hogy meddig tartott...
Az előbb hívtam fel őket. Az ügyintéző jelezte a hibát a megfelelő csoportnak. Így már 72óra a vizsgálat.
Eddig elcseszett a hiba 2GB+3GB-ot. Most aktiváltak +5GB-ot. Ha sokáig húzzák, ez sem lesz elég.
Milyen hiba az amit csak 1hónapra tudtak elhárítani? :F
Vicces: reggel hívtak, hogy blue tarifa így meg úgy. Ugye tetszik. Mondom persze hogyne de hűség nélkül. Háááát. Mondom akkor erről ennyit. :DDD

(#43174) TiMoN válasza 4Grider (#43172) üzenetére


TiMoN
senior tag

Jelenleg én is azon vagyok, hogy megkeressem a felelőst.
Mikor jeleztem nekik, hogy akkor lejárt a 72 óra továbbítom a felügyeleti szervnek egyből elkezdtek hablatyolni. Vicc. Persze most "intézkednek"...
Várok 1 napot még ha holnap se érkezik visszahívás hogy mi van. Bejelentem máshol ezt a problémát.
Sajnos tudom a számlát ki kell fizetnem, jóváírás meg csak 1 hónap múlva.
Szóval ülnek 7500ft-m 1 hónapig majd. Azért a mai világban ez nem kis pénz.

-TiMoN-

(#43175) mtomi95


mtomi95
senior tag

Üdv mindenki!
Ma épp egy Telenorban töltöttem az egyenlegem, ott pedig rámbeszéltek egy 1500FT/1GB netet a régi klikk-em helyett.
Na szóval, nem lett mondva..., de ez már az adatkeret elfogyása után kikapcsolásra kerül.
Igazából ezzel sem lenne gondom, mert még így is jobb szerintem mint a régi 1300FT/150MB klikk. Bár majd ez kiderül, hogy válik be ez az új.
A problémám inkább az, hogy én abban a hitben voltam, hogy Klikk 1GB-ot kapok. Ennek ellenére semmilyen Klikk szolgáltatásom sincs. Helyette ezt írja a MyTelenor app: Megújuló adat jegy 1GB
Kerestem, de nem igazán tálaltam a Telenor weblapján erről infót, csak a Kilkk 1GB van és a Plusz 1GB ami ugyan ennyi, de ahhoz kell másik net és egyszeri dologról van szó!
Kártyás vagyok, nincs másik net szolgáltásom ezen a megújuló nevűn kívül! Egyedül csak a feltöltéssel járó hiperszuper király adatforgalom, ami most is tart.
Megújuló, ez akkor gondolom havidíjas, de mi a fene a különbség van a Kilkk 1GB meg eközött?
Van valami hátránya?

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...

(#43176) TiMoN


TiMoN
senior tag

52! percig tartott az ügyintézőnek átnézni mindent és jelezni a panaszom.
Itt már 30 napot mondott Természetesen a 7500FT ról nem tudott mit mondani, ki kell fizetnem és majd jóváírják.
Mindegy holnapi nap folyamán Telenort bejelentem a fogyasztóvédelemnél, mivel minden hívásom rögzítve van így az ügyintézők neveit is tudom. Valaki hibázott, majd akkor kifizeti helyettem a számlám.

Addig meg várok... mást nem tudok csinálni. Hónapfordulóval fogják tudni beállítani a csomagom nagyon valószínű.

-TiMoN-

(#43177) tomp válasza TiMoN (#43174) üzenetére


tomp
félisten

Kérheted, hogy az összeget most azonnal írják jóvá a számla tartozásban. Ez nem lehetetlen! Nekem volt már ilyen. "Jóváírjuk!" Megjött a számla. Rajta van minden extra tétel. Felhívtam őket, hogy ez mi? Én ezt nem fizetem be. Ha tetszik ha nem. Oké utána járnak és visszahívnak. Másnap csörög a telefon. A hibámmal foglalkozó dedikált ügyintézőm hívott vissza. Pár évvel ez előtt az egyik hibámmal 1 adott személy intézkedett. Sűrű elnézéseket kért és azonnal jóvá írta a tételek díjait. Mondta, hogy emiatt személyesen vagy ATM-en fizessem be a számlát mert csak ott fog megjelenni a már helyes összeg.
Ez volt az utolsó pozitív ügyintézésem és hibaelhárításom. Az LTE bevezetésekor volt amikor próbaként mindenkit felengedtek az LTE hálózatra majd a próba után csak a megfelelő tarifát. Na akkor engem levágott a rendszer. Azóta sem tapasztaltam olyan kedves, gyors, részletes tájékoztató hibaelhárítással mint akkor.
Dedikált ügyintézőt kaptam, ha van valami kényelmetlen helyzetem azonnal hívjam őket és hivatkozzak rá. Ígért egy visszahívást. Nem történt meg. Pár nappal később hívott. Elnézést kért de beteg volt és nem tudott bemenni, de már újra rajta van az ügyön.

Na ilyen kellene most is. Nem hónapokig ülni a dolgon és/vagy tagadni a hibát...

(#43178) headhunter


headhunter
addikt

Telenor online felületén belépve hol ellenőrizhető, milyen egyenlegem van? (pl.: Univerzális egyenleg?)

(#43179) Merlini válasza headhunter (#43178) üzenetére


Merlini
tag

A Telenor online felületén, én nem látok ilyet. Ha telefonban van a SIM akkor,
*111# és hívásindítással tudod lekérdezni az egyenleget.
Írtam/linkeltem itt néhány példát, mire tudod felhasználni az egyenleget. (Pl. januárban megyei matrica vásárlására.)

[ Szerkesztve ]

(#43180) KTU válasza mtomi95 (#43175) üzenetére


KTU
addikt

Egy nagyobb különbség biztos van,
a Klikk 1GB az első 3 hónapban összesen 1500Ft,
Ugyanúgy 1GB netet kapsz havonta, mint a "Megújuló adat jegy 1GB"-nál,
Csak 1x fizetsz 1500Ft-ot, a promóció idejére.

A többit különbséget más leírja, ha van. :U

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#43181) pietrrr


pietrrr
aktív tag

Hali!

Elvileg Hipernet Praktikummal jött egy Huawei Mifi, viszont a kártya nem aktív. Nekem kell valahol aktiválnom, mint a vodafonenál vagy majd aktiválódik automatikusan?
Ma vettem át postaponton.

Köszi!

(#43182) Viktor0610 válasza pietrrr (#43181) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Egy-két nap és aktiválásra kerül. :)

Xiaomi 13T

(#43183) KTU válasza pietrrr (#43181) üzenetére


KTU
addikt

Pár nap és működik, [link]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#43184) Lauda


Lauda
félisten

10,18-an vettem egy simet 1500ft feltoltessel. Ezen a szamon akkor elvileg 01,18-ig tudnak hivni? :B

[ Szerkesztve ]

(#43185) wetomi válasza Lauda (#43184) üzenetére


wetomi
aktív tag

Október és december is 31 napos, így a 180 nap érvényesség miatt lehet, hogy csak 01.16-17 környéke lesz a vége. SMS-ben úgyis küldenek tájékoztatást.

(#43186) Lauda válasza wetomi (#43185) üzenetére


Lauda
félisten

Szia! Erre nem is gondoltam, koszonom a pontos tajekoztatast!

(#43187) bandigno


bandigno
senior tag

üdv!
Telenor és i7 esetén másnak is elő szokott fordulni hívás hiba - nem épül fel, pár másodperc után megszakad, közben eldobja a térerőt is? SIM kártyát már cseréltettem a legújabbra, viszont még most is elő-előfordulgat! Főleg 4G->2G váltáskor vagy gyengébb (2-3 pötty) 2G térerő esetén! Ugyanazon helyeken, ahol most előfordul, régebben nem volt gondom semmilyen készülékkel!
Egyedi eset és gari vagy hálózati hiba? (Egyedi persze nem, mert hallottam már róla, pl SIM kártya cserekor az ügyintézőtől)

(#43188) pietrrr


pietrrr
aktív tag

Hali!

Aktiválódott a Hipernet Praktikum kártyám, rajta 5999 Ft-tal. Azonban netezni nem ezzel a kártyával szeretnék, mert a net-csomagok valami bődületesen drágák ebben a praktikumban. Tudtok ajánlani valamit, hogy mire tudnám elhasználni? Ebből lottózni, autópályamatricát venni esetleg play áruházban vásárolni lehet?
Ha a fentieket nem, tudtok valami alternatív internetcsomagot amit megrendelhetnék?

Köszi! :R

(#43189) darvinya válasza pietrrr (#43188) üzenetére


darvinya
titán

3500Ft 5Gb net-et vehetsz, vagy fizethetsz amit felsoroltál mindegyikénél.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#43190) darvinya


darvinya
titán

Hol található infó egyenleg feltöltés után járó 1 hetes Hipernet akcióról?
(Honlapon néztem, de semmit nem találtam)

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#43191) Viktor0610 válasza pietrrr (#43188) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Erre a tarifára csak a 2990 forint 1 giga és a 5990 forint 5 giga csomagok vannak.

Xiaomi 13T

(#43192) pietrrr válasza Viktor0610 (#43191) üzenetére


pietrrr
aktív tag

Sajnos én is csak ezeket láttam :F

(#43193) MaciG


MaciG
addikt

üdv.

Ha van egy még garanciális készülékem (kb fél éves. samsung galaxy j5), de nincs meg a blokk, csak ez a jótállási jegy (warranty card) akkor azzal tudom érvényesíteni a garit vagy megszívtam és nem? Előfizetéssel együtt lett vásárolva, tehát elviekben ők a rendszerben látják mikor vettem a telefont.

BANZAII

(#43194) khorvat válasza MaciG (#43193) üzenetére


khorvat
senior tag

Jótállási jegy elég kell legyen! Szerintem fordulhatsz direktbe a Samsunghoz is.

(#43195) Szokenesz


Szokenesz
senior tag

Azt hiszem ennél többet a 150/50Mbites 4G-bol az alsókategóriás Telenor cserekészülékkel (Xperia E3), erősen vidéken, kis faluban nem lehet kihozni :D

[ Szerkesztve ]

(#43196) lm83 válasza Szokenesz (#43195) üzenetére


lm83
őstag

Kösz nekem ilyen telefonom van :F

(#43197) darvinya


darvinya
titán

Hol található infó egyenleg feltöltés után járó 1 hetes Hipernet akcióról?
(Honlapon néztem, de semmit nem találtam)

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#43198) #08205312 válasza darvinya (#43197) üzenetére


#08205312
törölt tag

ITT

(#43199) Szokenesz válasza lm83 (#43196) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Nem leszólásnak szántam, az én Lenovo A6000-em is kb. ugyan ez :) semmivel nem komolyabb, sőőt rosszabb, mert az van gariban. :DDD

(#43200) darvinya


darvinya
titán

Csak meglett, köszönöm.

Ajándék korlátlan Hipernet 7 napig minden kártyásnak!

Töltsd fel egyenlegedet november 17. és december 19. között és élvezd 7 napon át a korlátlan netezés élményét!
Mit kell tenned?
Küldd el a feltöltést igazoló sms-re válasz sms-ként a „Hipernet” szót, ezzel aktiváltad is az ajándék 7 napos korlátlan netet . A promóciós időszak leteltével a szolgáltatás automatikusan megszűnik, nem szükséges lemondani. A kedvezményes ajánlat a promóciós időszak alatt 2016. november 17. és december 19. között, egyszer vehető igénybe, a 7 napos időszakot egyben, és legkésőbb december 26-ig kell leforgalmazni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.