Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kroni1

    veterán

    válasz Kolondrum #68771 üzenetére

    Pedig ha néha megpróbálnád apránként kitólni a saját határaidat akkor nem kerülnél olyan helyzetbe, mint a múltkori videón amit belinkeltél. Nem azt mondom, hogy indulj el agyatlanul a pályán, lépd át a határt, és törd össze a gépet és magad, de igenis menj ki pályára és gyakorolj. A majré úgyis jódarabig korlátozni fog abban, hogy eldobd a gépet. Amikor már azt érzed majd, hogy nagyon a határon mész és mindent kihoztál a motorodból.. ..na az kívülről úgy fog kinézni, hogy csak óvatosban tötyörögsz, és még mindig lesz egy csomó tartalék a motorodban amit a saját határaid miatt nem fogsz egy jó darabig elérni.

    Somatom, túrázás témakörben: Nyilván túramotorral lehet viszonylag legkényelmesebben hosszútávú túrákat csinálni. De ez nem azt jelenti, hogy sportmotorral ugyanezt nem lehet megtenni, sőt. Ha jó az út egy sportgéppel tudsz eljutni a leggyorsabban és legélvezetesebben A-ból B-be. Persze a csuklónak, deréknak jobb pl. a chopper, vagy a túragép, de a seggem nekem legalábbis ugyanúgy elfárad minden motoron ami miatt azért meg kell állni néha. A felcuccolás persze problémás sportgépre, de megoldható. Ami azt illeti, szerintem egy chopperrel sem sokkal kényelmesebb, azon nem tudsz felállni vagy fészkelődni az ülésen. Ugyan nem vérbeli sportgéppel, de egy Fazerrel még lelkesebb korunkban az asszonnyal azért Szlovéniától Németországig, Lengyelektől Ausztrián és az Olaszokon át azért elég szépen bejártuk fél európát... (ma már nem menne, egyikünknek sem)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés