Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Erre írtam hogy barmok találkozója volt
Ebbe mind hárman hülyék voltak!! Igazi csapat munka!! -
zsolt19900
őstag
csapatba menetek, ő ment középen, szinte a csapat tempója "kényszerítette" erre a tempóra azt aki belecsúszott az első emberbe.... én pl ezért mondom mindig amikor túráztunk, hogy nekem nagyon jó lesz az utolsó hely, menjen elől az aki a tempót akarja diktálni
-
válasz
DigitXT #30592 üzenetére
Szerintem is a rendőr volt a hülye. Nem lehet senki elég így kilépni, hogy "álljá meg".... nem bicikliúton van a hülye.
Annyit még az előttünk szolokhoz, hogy ugye tudják, hogy Angliában sokrétű jogosítvány van nagy nyomtatott L betűvel kell jelezni akinek nincs fullos. Lehet a gyereknek sem volt.... Egyébként meg kellett volna tudnia állni csak ahogy írjátok nem tudja használni a féket.Szóval egyértelműen a rendőr a hibás de a hátulról jövő gyerek biztosítója fogja a cehhet állni a végén...
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #30590 üzenetére
Azon nincs vita, hogy az ütköző motoros vezetéstechnikai hibát vétett.
Csak te azon lovagolsz, hogy ha TUDJA, hogy nem tud rendesen fékezni
(pánikhelyzetben!), akkor tartson nagyobb követési távolságot.Én meg
azt mondom, hogy ezt eddig nem tudta, most megtanulta... Legközelebb
remélhetőleg már megtanul fékezni, vagy a(z akkori) tudásának megfelelő
nagyobb követési távolságot tart, vagy esetleg kitérést gyakorolja nagyon.
Ha egyik sem, akkor megint belecsattan az előtte menőbe, ha az hirtelen
áll meg... Rendőrtől függetlenül. De ez már a jövő zenéje szerintem.
(Nem az a hülye, aki egyszer hibázik, hanem aki másodszor, ugyanúgy.)fattyu: +1
A vita arról volt, hogy kinek a biztosítója fogja fedezni a kárt...
Jah, én azon egy percig nem akartam vitázni: fogalmam sincs.
Tkp. a perecelő motoros a saját hibájából esett el - szigorúan, jog szerint.
Más kérdés, hogy a veszélyhelyzetet közvetlenül az eléjük beugró rendőr
teremtette és erről egy csomó videofelvétel is van. Ha most egy pillanatra
elvonatkoztatunk az első motorostól, és ez a második megy elöl: ha ez a
balfék rendőr hasonló stílusban elé ugrik, akkor az simán elcsapja. Aztán
mehetett volna a matek, hogy ki volt a hibás. Szerintem akkor a rendőr. -
fattyu
veterán
válasz
Bogyó bá' #30590 üzenetére
figyi. attól hogy meg lehetett volna állni a balesetet a rendőr okozta. pont. Ő kényszerített vészfékezésre egy motorost a mögötte jövő meg későn reagált/fogta fel és rosszul is reagált.
Ettől még személyesen perelném be az adott rendőrt mert ez nem járja.Zebrán se ugrunk így senki elé nemhogy kint országúton.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #30589 üzenetére
Te értsd már meg, hogy ha "nem tudom" normálisan kezelni a féket, akkor köteles vagyok ennek megfelelően nagyobb követési távolságot tartani...
(#30591) fattyu: nem vitatkozni akarok, és a motorosokat én is sajnálom, de ha az ottani KRESZ "hasonlít" a miénkhez, akkor tuti a második motoros a hunyó. Legalábbis jogszabály szerint... (abszolút, vagy relatív gyorshajtás + nem megfelelő követési távolság tartása)
Autóval ugyanez a helyzet: ha hátulról "megtolsz" valakit, akkor csak te lehetsz a hunyó.
-
DigitXT
nagyúr
Ha lett volna ABS az első féken, rámarkolhatott volna gondolkodás nélkül, és
megáll simán még időben. Persze értem én, hogy magától/helyetted az ABS
sem tud fékezni, szóval ha ennyire "leblokkolt" a pilóta, hogy nem húzza, hát
az nagy pech.Persze, ilyen taknyos időben fél az ember nagyokat fékezni,
de hát kérem akkor nem kell akkora tempót menni, túl sokat vállalni. Teszem
hozzá, hogy ebben a konkrét esetben az egész "problémakör" fel sem merült
volna, ha nem ugrik a rendőr váratlanul az elől haladó motoros elé.Ezt már
inkább bogyo112-nek írom: fel kell készülni minden akadályra, amire reálisan
számítanod kell, az eléd ugró rendőr szerintem pont nem ez a kategória. Egy
jól, és hosszan belátható kanyar volt. Ha bokorugró rendőrre kéne mindenhol
számítani, sehol nem lehetne mondjuk 50-nél sem többel menni, nem? Sőt...Amúgy a követési távolsága sem volt olyan kicsi. Csak fékezni nem tudott.Szerk: jah, a bicajos vidi nagyon LOL: nagyon benézte a motoros. Már régen
láttam, de nem emlékszem, hogy megsérültek-e - ha nem, akkor röhejes...
(Ráadásul két legyet egy csapásra...)
-
BoB
veterán
válasz
DigitXT #30584 üzenetére
Ezért szeretem az ABS-t, ha az ember ilyen stressz helyzetben nem képes kontrollálni, dolgozik helyette az elektronika. Bár az is igaz hogy ebben a konkrét esetben szerintem ha még nem is csúszik a motor ez miatt, előfordulhat hogy nekimegy mert rámered a tekintete. Mint ennek a bicajosra.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
HUfantom #30582 üzenetére
Úgy is jó, hogy fékezz, amíg lehet, és a végén kerüld ki.
Amúgy pont az a baj, hogy áll a féken... Blokkoló hátsóval
csúszik, az első fék meg szinte eszébe sem jut. (Pech.)
A rendőr hirtelen (!) mozdulatára meg nincs mentség...
Ui: én is csúsztam ma egy hasonlót - kicsiben -, de ott én
voltam a barom, ill. az elsővel simán megálltam... Mondjuk
reflex lehet, hogy beleáll az ember a fékbe.Hibás reflex.
-
válasz
DigitXT #30580 üzenetére
Hát én nem értem a videót iszonyat messze volt a gyerek és látni is, hogy egyfolytában a féken állt mikor már próbált kerülni...
Trainingen a közlekedési blokk első témája, hogy vagy fékezz vagy kerüld ki, mert a kettőt nem lehet megcsinálni. Lett volna még 3 méter akkor a gyerek V alakban kikerülte volna a motor+ rendőr akadályt.
Motor jobbról a srác meg balról vagy fordítva -
Integra
titán
-
.mf
veterán
válasz
fattyu #30567 üzenetére
"fc moto danke"
Nyugtával a napot. Rendeltem tőlük a Forcefield Harness Flite-ot. Először nem ment át a rendelésem. Másodjára nem vettem észre, hogy a bankkártyás fizetés nem volt beikszelve, és nem kért megerősítést a rendelésre, már írta is, hogy köszöntük a vásárlást. Írtam egyből nekik a rendelési számmal, válaszoltak másnap, hogy nem találják a rendelésem. Megérkezett egy hét múlva, és a Flite helyett az Adventure-t küldték (amiért végülis nem panaszkodom, de mégsem az, amit rendeltem).
Több helyről is hallottam, hogy sisakok, ruhák nem a rendelt méretben, színben érkeztek. Tehát inkább élőben érdemes velük üzletelni...
De remélem esetedben minden klappol. -
Daywalker
addikt
válasz
fattyu #30569 üzenetére
Persze, csak szívatlak
Én nem engedhetek meg magamnak ilyen úri huncutságot
Használd egészséggel!
mod: én vettem egy használt (valójában új, mert szerintem 2x hordták, "tiszta" új) Vanucci nadrágot, két új Vanucci koptatót oszt ámen. Került az egész 21 ezer jó magyar forintba.
-
fattyu
veterán
válasz
Daywalker #30568 üzenetére
azért kellett uj kabit vennem mert vállon elfáradt az előző.
külső koptató könyökön meg vállon volt a kritérium. Azt meg nem adják alsóbb kategóriákban. Mindegy. Tulpéken ezért vállaltam be a karácsony meg két ünnep között meg végig ügyelet.
és hogy fog menni a lóhoz a színe
-
fattyu
veterán
na a karácsonyi túlórák ellenpárjaként megrenedeltem az uj kabátomat.
lábjegyzetként ismét kapja be az importőr aki jóhogynem kiröhögött hogy mér lenne nekik raktáron. Hát így nehéz támogatni a gazdaságot... fc moto danke.
-
alvaro
senior tag
válasz
Bogyó bá' #30550 üzenetére
100-nál kicsit 3 liter fölött lesz, ha nem pörgeted fölöslegesen. 90-es utazókat tartva, lassításokat kigurulva pedig legtöbbször alatta - feltéve, ha nincs hideg, eső, erős szembe/oldalszél
Legalábbis a CS nekem ezt hozza. És 130 tájékán fogja meg a 4 litert, de nagyon nem jellemző, hogy ilyet csináljak vele
-
csongi
veterán
válasz
-Mosquito- #30554 üzenetére
Jaj már..
milyen motorod is volt a Vara előtt?
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #30557 üzenetére
Az utak minősége csak egy picit jobb mint Magyarban, de itt is vannak kátyúk sajnos.
Egyébként az alacsony és a magastátra is gyönyörű. Sok látnivaló van a Tátrában, barlangok, felvonók, tavak, szerpentinek, stb.
De ott már nemigen tudnak magyarul, viszont az eurót elfogadják. A kaja finom és viszonylag elfogadható áron van. A szállás kb. Magyar árak. -
A szlovákok mennyire harapnak a magyar motorokra? pl hang az én estemben. Minden más papír stb Ok.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #30548 üzenetére
Azzal a tempóval az enyém is 4 körül fogyaszt, pedig a DL-ben kicsit pörgősebb blokk van. (100-110 körül forog 5 ezret, az F650-nek meg majdnem ennyi a maximum
.
De az autóm is elvan valamival 6 alatt 90-100 körüli tempónál, pedig az 1300kg, és 1400 cm3.Gondolom a fogyasztásokban sokat jelent a karbi helyett egy elektronikusan vezérelt injektor.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #30549 üzenetére
Mindezt 100 körüli tempónál? Mert 70-nel nem akkora kunszt...
(#30551) csongi: legalábbis erősen elgondolkodtatott. Maga a típus sem olyan nagyon drága, csak az a kinézet lenne pöttyet "divatosabb" (pl. kerek lámpás, idomok nélküli naked...). Típushibái vannak idősebb korukban?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #30547 üzenetére
Akkor ezt ma adták el... ...egy baromi randa, szögletes lámpás fehér motor volt rajta.
szerk: ugyanilyen volt...
De nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez a motor 100-as tempónál tényleg 3 litert fogyaszt? Nem akaródzik elhinni...
-
csongi
veterán
válasz
Bogyó bá' #30514 üzenetére
Nincs a link alatt semmi. De a GS az GS. Ebből nem sok verzió van. A Dakar verzió egy két dologgal tud többet a széria társainál. De ennek nagy jelentősége nincs az átlag túrázásnál. Egy henger nagy nyomaték, ebből fakadóan, van egy állandó vibrálása, de megszokható
Szerintem kimondott túra motor, egyedül a szélvédelme gyenge. Két átlagos testsúlyú emberrel 70-80Kg 90nél előzésénél 130ignem problémázik, afelett már nagyon nem szereti. De a 100as tempóval világból. A2 be belefér éppen.#30545: Ez valami feltámadt Mad Max rimék?
Zsolt: Ki látott már motor vizsgán teljesítmény mérést vagy blokk szétszerelést?
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
jóvan, akkor ha nem szakad minden kötél, akkor lemondok a kis papíros motorról
-
válasz
ujskodas #30537 üzenetére
Nekem a téli tárolás miatt van csak tele a tank, még soha nem volt (csak közel tele volt). Amikor eljöttem a kúttól majdnem el is borultam olyan fejnehez lett.
Mindig csak 5l körül van benne. A tartalék és a normál határán. Ha rángat tudom, hogy van 100Km-em és tartalékra kell tekerni.fattyu! óóóú a szűrő amit beépítettem utólag rendszeresen tele van, de lassan lassan egyre kevesebb mennyiségű dzsuvával.
-
Daywalker
addikt
válasz
Archer #30536 üzenetére
Sebaj, ha többen mondják, az talán jól példázza a helyzet komolyságát
fattyu: Ahogy mondod! Főleg, hogy baromira csalókák sokszor ezek a mérők meg jelzők, LED-ek stb. Egyik ismerősnek az SV akkor jelzett, amikor elment még 100-at...meg kell állni 200 km-nél tankolni és le van tudva, nem? Fene sem fogja tekergetni a csapot...csak mindig fullra kell tankolni vagy fejben tartani, hogy mennyit eszik
Ha meg nem, akkor lötyögtetni kell a tankot és hallgatózni
-
fattyu
veterán
válasz
Djuree #30526 üzenetére
nincs benzinszintjelző. nem is volt meg ezen sincs.
tisztában kell lenni vele hogy az én stílusom mellett mennyit megy el ... szar tolni...
Főleg most a bléden... a vízszintes az zárva. de olyan hülye nem egyértelmű a benzincsap hogy lövésem sincs melyik a nyitva meg a tarcsi... szóval nem szeretnék tartalékon üresre futni valahol mondjuk a nulláson
Ujskodás: A zx7r 180km körül már kérte a tartalék állást. igaz én nem tudom mi az az ecodrájv
-
ujskodas
tag
válasz
zsolt19900 #30528 üzenetére
400 km egy tank benzinnel? Gyááá, az robogó? Én 200 - 240 körül megyek tankolni, és akkor már csak vagy 4-5 liter, vagy kevesebb van benne. És én nem a határon használom a gépet, sőt...
-
Archer
őstag
válasz
zsolt19900 #30533 üzenetére
Az meg hol érdekel bárkit is, hogy te már így vetted? Ha már nincs benne a "fojtás" (vagy soha nem is volt, csak elintézték okosban) akkor ezekkel a papírokkal teljes mértékben szabálytalan és bizony bajod lehet belőle ha úgy alakul.
mod: leírtam ugyanazt, mint Daywalker...
-
Daywalker
addikt
válasz
zsolt19900 #30533 üzenetére
Igen, de ha ki van szedve a fojtás, és ez kiderül, akkor baj lehet...teljesen mindegy ki mit csinált előtted, nem mosod le magadról, hogy nem te piszkáltad meg.
-
Archer
őstag
válasz
zsolt19900 #30507 üzenetére
Persze, ki lehet hozni belőle 4 litert meg még alatta csak kérdés, hogy milyen tempóval. Szerintem 600 sor4-re nyugodtan számolhatsz 5,5-6 litert normál tempóra, tök mindegy milyen márka, akkor nem ér nagy meglepetés.
A 25kw-os papíros motort én hanyagolnám, mert ha csak papír szerint annyi és erre a teljesítményre fizeted a kötelezőt, mondjuk egy balesetnél ha kiderül, olyan mintha nem is lenne meg még talán adócsalással is megvádolnak. -
válasz
ujskodas #30511 üzenetére
Figyu, 2.9L. Nekem ez volt a szint a robogónál. Megjött a GS és hirtelen úr isten mennyit eszik? Aztán nem is olyan sok mint kiderült. Zsolt stílusában 4.5, nálam inkább 5L és halkan mondom nekem sok, közben meg tudom, hogy nem is annyira. Ez egy olyan dolog ami már erősen visszatart a hornet vagy fazer vásárlástól. Egyszerűen kimatekoztam és nincs rá keretem (ha tatom az évi alaphangon 6000km-t). Akkor köszöntene be az az idő, hogy elgondolkodom azon, hogy megengedhetem e magamnak azt a luxust, hogy motorral megyek? Volt idő amikor a bemenjek e egy csipszért a boltba kérdés és megfordult a fejemben (még a szarrágó vállalkozós időszakban, azóta vallom, hogy mindegyik egy **** és pár napja egy másik ismét bizonyította ismerősi fonton).
Visszatérve igen szempont, de ha nem nagyon másznak 6L fölé még vállaható is lenne, de kiindulva a csuklómból és az olvasott fogyi adatokból nem lenne olyan gép ami nekem előnyös. A kör bezárult ,majd máskor más fizetéssel.
GS500 60-80Km/h csak azért, hogy ne fogyasszon? úúhhh. Az meg is érdemli.óóóh a gumi téma. A sors úgy fogja hozni, hogy a legdrágább kerül rá. Jövő héten nézek egy melegebb napot és kap újat. Na de a régit még odaérek a végletekig lenyúzom.
-
zsolt19900
őstag
nem elsődleges szempont a fogyasztás, nem is fogyasztás bajnok szeretnék lenni, de amikor meghallom egy hirdetőtől, hogy ő "optimálisra szabta a motort" ilyen olyan tűszettel, meg légszűrő meg sportdob, és elmegy a 20l-es tankkal 260km-t is (tyűha derengeteg....) akkor azért rászoktam kérdezni mindenkinél a fogyasztási adatra, mivel más eladótól pedig ez az érék 400km volt majdnem, ami ugye nem mindegy
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #30526 üzenetére
Én nem várom meg, míg kifogy
Elég szar tolni. Muhahaha (troll on
)
fattyu: pályanapon (hring) az enyémet nem sikerült 8-9 liter fölé kergetni, pedig ott egyenesekben nem megy 10K alá, de még nyújtott kanyarokban is csak ritkán. Kíváncsi leszek nálad mi lesz az eredmény. A kawa 9-es legendásan jól fogyaszt...
-
-
Djuree
félisten
nálatok szempont a fogyasztás?! nemáááááár!
-
Hammon Serra
senior tag
Köszi a választ Daywalker!
-
zsolt19900
őstag
az a vicc az ő bandijában hogy 110 nél produkálja ezt a 4-5 literes értéket, az övé egy kivétel, ezért is esik nehezemre elvonatkoztatnom tőle
nem is arra akarok csupán figyelni, de ilyen rablózsarnok benzinárak mellett 1 liter is számít ide vagy oda, mint mondtam tettszik a kawa z de sajnos kereten felül van
-
-
Daywalker
addikt
válasz
ujskodas #30511 üzenetére
Nézd, ha el akarok jutni A-ból B-be, csak úgy, vagy túrázom kettesben az asszonnyal (ritka alkalmakkor), akkor nekem is fontos, hogy feleslegesen ne égessek benzint. Lendületes haladás persze megvan, nem tötymörgés, de nem húzom neki feleslegesen. Ha pályára megyek akkor nem nézem mennyit evett (azaz kíváncsiságból kiszámolom, de ennyi).
zsolt19900: nehezen hiszem a Z-ről a 7-8 litert. Ahhoz már tekerni kell. Azért a Z nem egy kihegyezett gép. 900-assal a rekordom 5,5 volt...de inkább 6,5-7 körül (pályán 8-9-et nagy nehezen lenyomok rajta).
-
ujskodas
tag
Erről: [link] még mindig nincs senkinek infoja?
[link]
A felcsatolós páncélt kezdem unni, mert: 1 - macerás hurcolni, ha megállok valahol
2 - hiába a jó aláöltöző és szellőző kabát, alatta tiszta víz a hátam
3 - kissé eltartja a dzseki nyakát, és volt, hogy darázs berepült rajtaCsak véd-e annyira, stb. egyébként egy régebbi Dainese-m van most. valóban régebbi, ugyanakkor semmi baja, csak az imént felsoroltak miatt tenném be a gyári vékony szar helyett ( a páncél is a vékony szar helyett van) ezt az Arlenness dzsekibe.
-
KoVee84
senior tag
válasz
zsolt19900 #30507 üzenetére
Ja, persze, 7-8 ha haladsz. Nekem is volt zém (ráadásul naked), és városon kívül gyógyszerrel 5-5,5. Gyógyszer nélkül pedig 8-10, de ez minden motor esetében igaz. Ezen felül pedig elég érthetetlen számomra, hogy valaki motornál a fogyasztást nézi, hiszen nem egy olcsó hobbi. Élménygazdag, de nem olcsó!
-
Daywalker
addikt
válasz
zsolt19900 #30505 üzenetére
Mé, mennyit eszik a Bandi?
-
KoVee84
senior tag
válasz
zsolt19900 #30501 üzenetére
Te, ilyen motor nem lenne jó neked?
-
Daywalker
addikt
válasz
Hammon Serra #30502 üzenetére
Annyit tudok mondani egyébként, mivel a blokkjuk hasonló, hogy a 86 le nem sok papíron, de baromi nagy a nyomaték, bárhol és bármikor elmegy, mint egy mozdony. Kapaszkodni kell rajta rendesen. A vége valahol 190-200 környékén van. Két henger, alacsony fordulaton szeret rángatni egy picit.
Én nem szeretem, mert "pöcsrezgetős" a blokkja, egyszerűen zavar, meg a hátsó ülésen zsebkendőnyi hely van (bár a Yamahán kétszer-háromszor akkora ülés van, ahogy nézem, szóval utasnak akár még kényelmes is lehet). Na meg testes is, így nem éppen a legjobb, ha sorok között kell elmenni - bár nyitott kipuffal hamar elengednek, szlalomozni nem fogsz az álló kocsik között. Dönteni sem lehet, leér mindene mindenhol, főleg ha ilyen ültetett a masina..hát tény, hogy nem városi közlekedésre valóSzerintem. Tipikus országúton pöfögésre frankó.
-
zsolt19900
őstag
miért van az, hogy majdnem minden kereskedő azt hiszi, hogy a seggéből rángatta ki az embert
megkapom az emailt, felhívom rákérdezek miért van letörve a fékkar, erre mondja, hogy én kereskedő vagyok ne akarjak történeteket a motorhoz, ez van így van.... mondom neki (erényesebb hangon): ha én valamiért kiadok több mint félmillió forintot akkor azért illene már valamit közölni róla.... jaj hát hátulról belementek, de meg lett csinálva (nem is lenne akkora gáz számomra) ja igen és a részben letört kart pedig "kicserélem hamar és akkor a továbbiaknak fel sem fog tűnni"
ja mondom jóóóvan akkor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest