- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #14796 üzenetére
A fordulat nem mindig egyezik a terhelesmaximummal.
Inkabb a terheles szabja meg, mennyire birja a strapat.A muter kocsinal meg lehet egy millio problema ami miatt jobb lett egy kiforgatas utan, szenzorproblematol kezdve akkuig. De a klasszik regi hit szerinti ellustulas nincs a technologia kulonbsegbol fakadoan.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KubanitoS #14795 üzenetére
Regen volt ilyen, az acelperselyes, leghuteses motorok idejeben.
Akkor eleg puha volt ahhoz a hengerfal, hogy egy vall alakuljon ki a hengerben. Ez azert volt rossz hatassal a teljesitmenyre, mert alacsony fordulaton nem megy fel annyira a dugattyu a gyuruvel a hengerben, mint magas fordulaton. Ilyenkor a vall tomitetlenseget okozott a gyurunel.Manapsag a hengerfalbevonatok nem vallasodnak. Ha van valla, az a henger megy a kukaba.
En inkabb azt mondanam, azert karos mondjuk egy sornegy sportmotor alacsony fordulaton hasznalata, mert lerakodasok jelentkezhetnek a szelepeknel, meg a belerakott gyertya sem arra van tervezve, h gyokkettovel forogjon a motor. Mas baja nem lesz. Ellustulni nem fog.
Ketutemnel lehet az, h telemegy a kipufogo koksszal, ez okoz ellustulast, valamivel kesobb tortenik ha uvegeled, de az gyulik a kipufogoban, ami csokkenti a keresztmetszetet.Az uvegelesre visszaterve. Sportmotort ugy kell hasznalni. Aki nem ugy hasznalja, az nem tudom minek vette.
A terheles az, ami a kart okozza a regi es az uj motoroknal is. Ha pl 250 el mesz, akkora a legellenallas, h rendesen paszirozza a dugattyut a hengerfalhoz. Olyankor kapja az ivet. De egyebkent 50-100 al uvegelni megint nem ugyanaz a tema. Nem annyira van forszirozva a blokk. -
vendingo
veterán
válasz
KubanitoS #14795 üzenetére
Ha ártana neki a max fordulaton való használat, akkor a gyárba visszavennének a max fordulatból, nehogy baj legyen belőle a későbbiekbe.
A lustulás meg szerintem létező dolog. Amikor haverom muterjának a kocsiját hajtottuk, akkor ha rendesen kiforgattuk utána sokkal jobban reagált a gázadásra.
-
KubanitoS
veterán
Véleményetek szerint létezik az úgynevezett "motorlustulás"? Én hülyeségnek tartom az egészet, csak gondoltam feldobom a labdát. A lényeg: ha a motor időről időre nincs meghajtva maximális, vagy ahhoz közeli fordulatig, akkor később nehezebben fog felpörögni, "ellustul".
A mai modern motoroknak egyébként mennyire "probléma", ha maximális fordulaton vannak hajtva? Elég keresni egy youtube videót, ott is szinte mindig teljesen kiprögetik a gépeket. Nem tudom, hogy csak a videó kedvéért, vagy szimplán mert így is használják a mocikat a mindennapokban.
-
vendingo
veterán
Én ilyen kipuffot szeretnék, de nem nagyon találtam a neten.
-
ALI_G
veterán
Ki gyárt ilyen kipuffot? áállat
-
Integra
titán
guy saját sorozatot kap
csak el ne felejtsem megnézni, be is írom a naptárba -
Topiccsendőr
addikt
Utcan ha nem utod egy r6 lanc elmegy 25 e-t is, mert valami baszottnagyot raknak ra gyarilag.
De ez nem jelent semmit, meg kell nezni a vasat, ez alapjan semmit nem lehet kijelenteni.
Kerdezgetni kell az embert a nezegetes kozben, mi miert volt, eleg jol lejon, h hogy bant vele stb. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14781 üzenetére
A két kérdés, hogy 15.000 km-nél mi indokolja a lánc cserét?
Pályán mennyivel gyorsabban fogy a lánc? -
ALI_G
veterán
Ez lehet origi? [link], valahol fent van, hogy ebben az évben milyen színben dobtak piacra? Fehér felnivel kicsit gáz
90%-os gp211 gumival van, de párszor volt hringen, így a széle viseltesebbpersze úgy állítja be mintha tökéletes lenne. Bal oldalt volt valami sérülés a fényezésen amit javítottak, láncot cserélt 15.000-nél ez indokolható?
Akra végcső, adja a gyárit is. Nyár óta árulja. -
KoVee84
senior tag
nyálcsorgatós smiley
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #14775 üzenetére
akkor azt kell majd venni
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #14772 üzenetére
akkor a tqm-nél szívták meg, mert nem tudták kiszűrni a rossz anyaghasználatot/beszállítót. nem az a baj, hogy ilyen van, előfordul, hanem az, hogy az ilyen egyre gyakrabban fordul elő. mindenki k+f költséget vág.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #14763 üzenetére
Nem hinnem, h benezes. barmi lehet, de benezni ott nem szoktak semmit. Tesztelik a blokkolat nagyon kemenyen a mernokok, nagyon sok ideig. Ez azonnal szemet szurt volna. Ez szimplan szar beszallito, vagy ilyesmi. Vagy sporolas, ami nem jott ossze.
1.2 banditnal is volt ilyen, semmi baja nem volt a blokknak. Aki kerte kicsereltek a lehuzogyurut masmilyenre, aki nem kerte annak ugy maradt. Persze ott nem volt akkora olajfogyasztas, csak befosott azonnal a legtobb tulaj, h csipegeti. Es hiaba van elmondva, h nincs baja.Mivel a motorgyartas nagyon komplex, szerteagazo dolog, ezert ez benne van a plakliban mindig.
Es akkor jonnek a segghulye markahuszarok, h melyik a legiobb motor, a hibak felevel nincsenek tisztaban, meg szart sem ertenek a motorokhoz.. Azon szoktam felrantani magam.
-
yodamastah
őstag
A bridgestone slick egesz jo amatoroknek valo gumi. Nagyon nehez szettepni, es kivalo vezethetoseget es jo visszajelzeseket ad. A bt003 palya verziok ennek a guminak feleltek meg nagyjabol. A 003RS az utcai keverek. Annyit meg a bridgestone slickrol, hogy tapadasban nem olyan jo mint a dunlop, es az elso gumival regebben akadtak gondok. Hidegben hajlamos elmenni az eleje mindenfele visszajelzes nelkul. Persze ez azota lehet javult, hiszen a brigdestone is folyamatosan javitgatja a keverekeket.
Emiatt nem egy embert lathattal dunlop elsovel es bridgestone hatsoval menni
Ennek az oka az is, hogy hungaroringen, meg euroringen a dunlop hatsokat eleg konnyu szejjel szaggatni, a bridgestonet meg nehez. Valamint a dunlop sokkal dragabb. Ezert raktak hatra a brigdgestonet ami olcso, es birja jol a strapat.
Az uj gumit (R10) nem ismerem. WERA forumot olvasgasd ott van brutalis mennyisegu gumi info.
-
.mf
veterán
BT03? Nekem nincs gondom vele, elég jól tapad, eddig még csak ritkán tudtam kihozni a sodrából, akkor is inkább azért, mert még nem volt bemelegedve.
A kopás / fogyás csukló- és stílus-függő is. Pár pályakörrel vettem, azóta beletettem 8-9k km-t, és még mindig van elegendő profilmélység, úgyhogy nálam saccra 10-12k-t bír, ami egyáltalán nem rossz egy ilyen tapadós gumitól.
-
tutis
őstag
viszonylag régi fejlesztésű gumi, a bt002-őt váltotta, szerintem kb 2006 környékén..
Mostmár az R10 az új sportgumi a bridgestone-nak, a bt003-at már nem gyártják tudtommal.
Michelin power one-al egyenértékű.
tesztet itt olvashatsz róla.. -
Integra
titán
válasz
yodamastah #14762 üzenetére
igen. durván benéztek valamit, elég ciki
-
ALI_G
veterán
válasz
Djuree #14758 üzenetére
Van rád is, csak mivel nagyon vékony alkat vagy, lehet a hátsódnál és a hátadnál bő lesz. De fel kell menni a superzone-ba, és végig próbálni. Vannak külön alsó+felső részek, annyi a különbség ezeknél, hogy a cipzár rész általában csak a hátsó részen van. Télen nagyobb akciók is szoktak lenni.
-
Djuree
félisten
lehet jövőre veszek egy bőrruhát. kétrészeset gondoltam. van ilyen magasságra ruha (198cm, de amúgy meg vékony vagyok), vagy csináltatni kéne?
mugenrace-t néztem, 100k-ért vannak. -
ALI_G
veterán
battlax 03 milyen gumi?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #14743 üzenetére
kecsón a piros blade, a Jani (asszem így hívják a srácot), ő is mondta, hogy volt olajfogyasztási gondja, aztán gariban javították és azóta megszűnt, de a 2012-es blade-nél pont ez volt amit teljesen kiküszöböltek. szóval ja, honda sem matyóhímzés
-
Djuree
félisten
nem rossz darab
kíváncsi vagyok milyen lesz neked az R6 a hornet után
az első link nem jó helyre mutat sztem, a 2.-ra írtam
én is eljátszok a gondolattal majd a fazer után mit veszek (majd csak évek múltán, még mindig szinte csak tanulom a fazert, még sok van ebben a gépben nálam), néha feljön a zzr1400 is, hogy minek azt nem tudom, de mégis baszogat a kisördögtalán ez mégsem az a nagyon hasalós gép, meg nagydarab is, de erőnek sincs híján, persze addig még kegyetlen sok tanulás vár rám, de majd egyszer talán...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14750 üzenetére
Most melyikre irtatok, hogy jo?
kettot linkeltem. Amugy egymas mellett voltak, mindkettot korbeneztem, karcmentesek.
-
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14746 üzenetére
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #14746 üzenetére
Mi miatt? Elvileg ezen már van kormánylengéscsillapító.
mod: persze, képről nyilván találgat az ember csak úgy ránézésre gondoltam
-
Pocee
senior tag
válasz
Archer #14738 üzenetére
Azért ne vegyünk mindent/mindenkit egy kalap alá,a CB-t(2008as évvégi) 3600 km-el vettük apám egyik legjobb barátjától,aki nagyon vigyáz mindenére,ő tuti nem tekergette és szervizelte is komolyan.
Szóval tény,hogy el van kurvulva a piac,de vannak még csodák....szerencsémre... -
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #14743 üzenetére
Jó, már léptem egy szintet, elfogadom, hogy mindegyikkel lehet gond
(autóból már egy ideje franciák vannak a családban és mégis élünk szóval fogékony vagyok mindenre
). A linkelt Kawáról esetleg valami? Majd felhívom a hét elején, meglátjuk mit mond, helyileg sem lenne túlzottan messze.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #14738 üzenetére
körül akarod járni?
suzuki.
GSXR 1000 K0-K3 váznyak repedés. TL 1000R-S lengővilla reped, a rotációs csilapítónál. Hajtókar, hengerfej problémák. SV, DL kuplungkosár problémák. K4-K5 GSXR 750 hajtókar, főtengelycsapágy problémák.
K4-K5 GSXR 600 másdolagos fojtószelep problémák, K6-K7 600-750 fesszab, állórész bajok.honda.
1000 RR olajevés, lehúzógyűrű problémák, hengerfal problémák. 04-07 blade. állórész bajok 900 RR ugyanez, 929 ugyanez. 02-03 blade blokköntvény bajok. gátrepedés. 2000 ig tulképp bármelyik honda fesszabályzós tud lenni.kawasaki.
ZXR 750 szelepek, hengerfej problémák, repedés . 07-08 ZX6 vezlánc feszítő probléma, ZX 636 03-04 vázrepedés.yamaha.
R1 hengerfejtömítés, 02-03 állórész bajok, leég, váltó 2 es től felfele váltófokozat bajok.aprilia.
RSV nél 50 A es inditórelé kicsi a legalább 65-70 A es indítóáramhoz. a generátor három fázisa kontaktos tud lenni, le tud égni az állórész. szabadonfutó problémák. hátsó fék levegősödik. kuplung levegősödik. Odometer nulláz, ha az immo kulcs bent marad a gyújtáskapcsolóban akku kivételnél.
műszerfal kontaktos tud lenni, ilyenkor nincs napi km számláló memória.csak néhány amiről én tudok, és gyakrabban előjön.
van több is. Ez alapján nem vesz motort az ember. -
Mizsala
tag
Sziasztok! Öööö tudom hogy nem a legmegfelelőbb topic, de hátha valaki átnyergelne egy másik kategóriára
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_600_c_shadow-6260379
Én túrára szeretnék váltani, BMW 1200 GS-eket nézegetek. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a gépekkel? -
Topiccsendőr
addikt
MT 01 egy kicsit átszabva.
felismeri valaki?
nyammi -
zsoltee10
addikt
válasz
Djuree #14725 üzenetére
Én a 24-et csak hobbiból raktam bele, nem jártam motorral dolgozni, nálam fizikailag lehetetlen.
1 évesen vittem 24000-es szervizre.
Ali: Hát a varába a 10000 tavaly 2,5 hónap alatt ugrott bele.
yoda: Szerintem nekem legközelebb akkor lesz intenzív szezonom, ha a gyerekek kirepültek és lesz pénzem a 2000Ft-os benzinre.
-
Archer
őstag
válasz
Daywalker #14719 üzenetére
Lehet félreérthető voltam, nem mindenem a kinézet csak próbálom körüljárni a dolgot ilyen szempontok szerint is. Nem gondolom, hogy ma már nagy különbségek lennének négy japán között, legalább is az én szintemen biztos nem, a nagy pályamenőknél biztos kijönnek a különbségek. Csak hallani/olvasni ezt-azt, azért írtam ide hátha meg tudjátok erősíteni vagy cáfolni
Legutóbb ezt a Kawát néztem, a leírás szokásos (garázsban tartott stb.), km. kevésnek tűnik korához képest, esetleg a képeken láttok valami nem oda illőt?
Felkerült a tutis által említett RR is bár nekem ez drága [link]
-
.mf
veterán
Nekem úgy tűnik, hogy idén 8k-nál fogok megállni (most 7.5k), szívem szerint mentem volna még sokkal többet is, de az új meló miatt nyáron még nem tudtam/mertem egy-egy napnál több szabit kivenni. Majd jövőre
-
Daywalker
addikt
Ááá, szerintem itt is kb. 3000 km ment a vasba. Lakásfelújítás, esküvő stb, ment a pénz rendesen és mindenhova autóval mentünk, mert hozni-vinni-cipelni kellett valamit. 1-1 alkalmat leszámítva ki sem mozdultunk Pest megyéből. Dolgozni meg ritka kivételtől eltekintve bringával megyek.
Jövőre jobb szezonra számítok...ha addig nem lesz 500 a benzin, hogy rohadnának meg
-
vendingo
veterán
Én idén 8000-et mentem. Abból 1 hét alatt 3 ezret, egyszer 2 nap alatt ezret, a többi meg csak belecsordogált.
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #14731 üzenetére
ehh, en meg azt hittem a 6k sok
mondjuk ezek mellett a benzinarak mellett ez sem keves.
-
#25954560
törölt tag
válasz
yodamastah #14731 üzenetére
nekem megy csak ket hete kezdodott az ideny. mar van 600km-em
-
yodamastah
őstag
válasz
zsoltee10 #14724 üzenetére
Volt mar nekem is 30e+. Volt egy szezon ahol kiszamoltam hogy napi 170km motoroztam atlagba... elkepeszto sokat mentunk. Szinte mInden nap feluletm es mentem
3x mentunk le a horvat tengerpartra csak abban az evben...Haver akivel sokat motoroztam az 1 eves gixxert 40ezer km-el arulta. Eladta majd vett egy ugyanolyat
Sajnos azota a benzin ara 2x lett, a fizum erteke meg a fele
-
Djuree
félisten
válasz
NINJA_V #14727 üzenetére
kendo, kosár meg futás, ezeket versenyszerűen, igaz a futás nem megy úgy ahogy szeretném, meg a 95 kilóm sem ideális ide, de fejlődök ebben is. ha nem lennék sérült fél éve, azóta szüneteltetek mindent, már vagy 20 versenyt ki kellett hagynom, és nem állok jól, nem kíméltem magam, most meg van az eredménye, csajok is elhúznak mellőlem, nincs időm rájuk és ez így hosszú távon nem jó. de nekem ez kell, pedig valamit el kell hagynom, mert így nem lesz jó.
-
Djuree
félisten
na tegnap befejeztem a motorozást, ma már busszal megyek vissza, elég volt ez idénre, mentem vagy 6000km-t. végre egy év amikor ki tudtam magam motorozni, jövőre is legalább ilyet.
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #14709 üzenetére
az is jó, én gél formában használom ha kell. nekem van vagy 5-6 féle ilyen krémem, aztán kenem mindegyikkel ha gond van, aki egyszerre 3 féle sportot űz profi szinten annak kell, hetente sérülök, najó azért nem, de elég sűrűn azért, igaz mostmár visszafogom magam, kicsit
-
Daywalker
addikt
válasz
Archer #14684 üzenetére
Most nézegetni fogod vagy motorozni? Lassan el kéne dönteni
Ha pályázni fogsz, biztos lesz perec, elcsúszás, akkor pedig már mindegy lesz, hogy néz ki. Ha pályaidomot dobsz fel, akkor meg nem mindegy milyen minőségű a gyári és mekkora hézagok vannak? Az ER6 példát nem értem, F vagy N verzió? Rohadtul nem mindegy, bár az nem éppen a drága kategória.
Igen, volt a kawánál olyan széria, aminek a kerekén vékony volt a festék. Az enyém pont ilyen, de kb leszarom, hogy 14 évesen le van picit pattogva a festék a felniről pár helyen. De inkább jöjjön le a festék a kerékről, mint a hengerfalról az a bizonyos réteg - ha már a sztereotípiáknál tartunk. Ja, hogy az utóbbi nem látszik?
Na, nem köcsögségből írom ezeket, csak az ember hajlamos olyan dolgok alapján dönteni, amit lát, amit meg nem lát, az olyan, mintha nem is lenne. Klasszikusokat idézve: attól, hogy homokba dugod a fejed, az élet még seggbe b.sz. Remélem értem a párhuzamot
Csatlakozom Persu véleményéhez. Nézd meg milyen futómű és fék van alatta, a többi csak festék és matrica kérdése.
-
NINJA_V
tag
válasz
yodamastah #14716 üzenetére
En ezert valtottam strategiat, inkabb alvas elotte, es warmup kihagy.....
-
yodamastah
őstag
Moto3 befuto az nem volt gyenge.... sajna mindjart elalszom
-
zedok
őstag
Hali!
Tudtok Budapesten vagy Pest megyében ajánlani jó gumiárust?
( nem óvszert
)
-
stifi
senior tag
mondok még mást is. van itthon sárváron egy Flextronics üzem ahol többek között például Lenovo asztali pc-ket szerelnek össze. minden soron dolgozó munkás minimálbért kap, a hely irányítója valami külföldi manus aki itt él kiküldetésben a csapatával és viszi a dolgokat.
megkérdeztük miért nem inkább keletebbre vitték a gyárat (románia, ukrajna) ahol felennyiért dolgoznának, elvégre a munkaerő az egyik legnagyobb költség, az volt a válasz hogy azért, mert egy ukrán a gyártósoron nem úgy végzi a munkáját ahogy egy magyar. pontatlanabbak, több kárt okoznak, nehéz velük kommunikálni stb.. ha szart akarnának gyártani olcsón akkor ott lenne az üzem.
pontosan előre ki van találva hogy az adott minőséghez hol kell a gyárat felhúzni, be van kalkulálva a mentalitás a végeredménybe. ha úgy nézzük ahogy mondod, jobb egy japánok által összerakott vas mint egy olaszok által összerakott. de nem innen kell megközelíteni szerintem, hanem onnan hogy milyen motort AKARNAK összerakni. simán lehet egy olasz honda olyan jó mint egy japán szuzuki, hiszen két különböző termékről beszélünk.
inkább az lehet érdekes, hogy két ugyanolyan motor között amiből az egyiket itt, a másikat ott rakják össze van-e különbség... -
stifi
senior tag
tök mindegy, mert mindenhová a gyártó viszi a technikát ÉS a szakértő brigádot, akik irányítják a gyártást.
a helyi olcsó munkaerő pedig manufaktúrát csinál, tök mindegy milyen nemzet, ez robotmunka.
ezzel az erővel a magyar audi is szar.. szerintem a jó gyártó úgy viszi máshova a gyártást hogy az nem látszik meg a minőségen. ha mégis, azt ők akarják úgy valamilyen okból (olcsóbb anyagok, gyorsabb munkafolyamatok), de nem a nép tehet róla..
akkor lehet inkább gáz ha egyszerre két dolgot akarnak: munkafolyamatokat egyszerűsíteni és olcsó munkaerőt alkalmazni: ilyenkor az eredmény egy olcsó és szar tákolmány, de akkor ezt így akarták megoldani szándékkal. -
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14707 üzenetére
És vajon melyik a jobb, egy olaszok által összedobált honda, aminek elég sok alkatrésze helyben készült, vagy egy japánok által összeszerelt szutyuki?
Vagy, a törökországban összerakott toyota, vagy az az opel, amit ugyan németországban szerelnek össze, de török vendégmunkások? -
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #14707 üzenetére
Szerintem inkább a "körítésre" gondolt (idomok meg társai) mint a motorikus részekre. Pont a napokban olvastam, hogy valamelyik új ER6 műanyag részeinek az összeillesztése elég kínaira sikerült, centis hézagok, fülek kilátszanak stb. Jó persze ez csak esztétika meg az ER6 nem is a felső osztály de akkor is. Persze kevesebb pénzből a Honda meg egyik sem tud csodát művelni pont amit pár hozzászólással feljebb beszéltetek is.
A régebbi Kawákról lehetett olyat olvasni pl., hogy a korrózióvédelem nem a legjobb, felniken spóroltak a festékréteggel, könnyebben lepattan róla a festék, bizonyos csapágyak gyorsabban kopnak (persze ez is relatív, mihez képest) stb. Bár gondolom sokszor az ilyen vélemények márkafanatizmusból adódnak.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Archer #14684 üzenetére
"Külföldi fórumon olvastam olyat, hogy valaki szerint a nagy H összeszerelési minősége meg az anyagok messze jobbak mint a zöldeknél, ebből mennyi lehet igaz? "
a környezetemből kiindulva, a tanárom szétszedte az integra féle 600 RR jét 2000 pályakm után, és nagyon csúnya volt az amit látott, dugattyúk úgy néztek ki, mint amik megszorultak, illetve hogy pl pont az a széria szereti a kopásálló réteget csak úgy ledobni a hengerfaláról...
butaságnak tűnik ilyesmiket kijelenteni.
mindenhol van szar. kérdés, h te kifogod-e.
de ez hogy az anyagok messze jobbak. persze, a honda hengerfeje gyémántból van
azért ilyenkor belekérdeznék az embertől a dolgokba, h ugyan mire gondol, amikor ilyeneket kijelent, biztos bambulna, mint auchanos ponty a szatyorban. -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14704 üzenetére
én sem hittem.
-
lujo10
aktív tag
válasz
yodamastah #14693 üzenetére
Ja, be is lépnék a klubba egy vállsérüléssel amit tegnap szedtem össze.
Igaz nem motorozás közben, de kapcsolódó témában, garázsépítés a vasnak -
vlevi
nagyúr
"Ma kis híján fogtam egy fácánt."
Néhány napja (hete? hónapja?
) nekem is volt hasonló. Esélyem nem volt reagálni rá, ahogy az út szélén jobb oldalt a bozótból kábé 45°-os szögben felszállt és átrepült az út fölött, előttem 1-2 méterre. Csak akkor kapcsoltam, hogy mi történt, amikor baloldalt már el is tűnt... Ja, és gurultam éppen vagy 40-50-el, mert nézelődtem.
Hülyék ezek egyébként.
Régebben volt egy hasonló, csak akkor kocsival voltam, és bennt a faluban. Akkor sem mentem gyorsan, de láttam, hogy egy csirke nagyon nézelődik az út jobb szélén. Namondom, ez a hülye átszalad előttem. Úgy is lett. Csak annyira rám koncentrált, hogy azt már nem vette észre, hogy szemben jön a távolsági busz. Belenéztem a tükörbe, és egy akkora tollfelhőt láttam, mintha egy párnát téptek volna szét -
yodamastah
őstag
ááá egy egyszerubb kez/lab serules az engem nem tantorit el
Ennyi mindig benne van, akinek ez sok az fel se uljon egy biciklire se...
Igen szarabb aprilisban fossa torni magad, de szezon vegeben meg az a szar, hogy fel ev mire ujra motorozol. Ilyenkor jobb visszaulni amint lehet
Ha nem lenne szetzuzva a gixxer, 2 het mulva szerintem mar ujra rajta ulnek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Ülőgarnitúra 3-2
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Bomba ár! HP ProBook 6560B - i5-2GEN I 8GB I 480GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Watch S9 45mm Cellular acél GOLD okosóra garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest