- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
Kecskeméten árulnak valahol forcefield protektorokat?
-
Archer
őstag
Ma voltam megnézni/megvenni a motort. Nem vettem meg. Sok "apró" dolog ami végül egy elég nagy összeget kiadna úgyhogy hagytam. Az eladó végül is korrekt volt szóval tovább nem is részletezném, aki hajlandó rákölteni azt a bizonyos összeget, annak lesz egy korrekt motorja de nekem sem időm sem pénzem nincs vele szervizbe mászkálni mire minden meglenne.
Egyébként gyönyörű hangja volt és küllemre is szerintem a legszebb motor a 600-asok között, valamint méretre is pont passzolt volna hozzám de nem minden áron akarok ilyen motort.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13996 üzenetére
Az van ott hogy ebedido es bergokartozas...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13988 üzenetére
Affene tudja, ugy tudom nagyon nincs ebedido, en nem vettem eszre.
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13994 üzenetére
tehát akkor holnap 8-ra akarsz kiérni és talán 10 lesz belőle?
mod: nincsen ebészünet, megy az egész folyamatosan
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
cochy
tag
válasz Topiccsendőr #13991 üzenetére
galéria?
-
Integra
titán
válasz yodamastah #13990 üzenetére
én se fogok, mert megyek piacolni. majd érek ahogy, kaptam végre ma fizut, úgyhogy helyre billent a lelkem.. átmenetileg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #13987 üzenetére
hogy érted? trélerrel jössz le?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
Ilyenkor is 12-13h ebedido van? mer akkor lehet csak 11 utan megyunk ki...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13985 üzenetére
úgy mint legutoljára?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
cochy
tag
Sziasztok,
partnert keresek.
Arról van szó, hogy van a belvárosban egy kiadó motor parkolóhely. Egész nyáron béreltem, viszont most arra gondoltam hogy bérbe venném egy egész évre. Nem drága, de mivel két motor is elfér, ezért lehetne még így is felezni a költségeken.
Helyileg a Hegedűs Gyula utcában a lehel tér felöli végén helyezkedik el. Egy lakóház egyik földszinti terme a motorok alvóhelye, zárható az épület, sőt maga a terem is. Két motor fér el. Az ára egy motorra valahogy 40.000Ft lenne egy egész évre.Ha valakit érdekel, vagy van olyan ismerőse, akit érdekel, akkor szóljatok légyszi.
Köszönöm.
-
Integra
titán
na mi a péló lesz holnap akkor?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #13976 üzenetére
én spec utálok kézzel mosni, de ha már gép akkor tedd bele egy mosózsákba (vagy párnahuzatba ami zárható)
btw 5-6 éves a sisakom, és még sosem volt mosva a bélése (párszor eláztam benne, annyi elég )
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #13976 üzenetére
Ha csak a bélésről beszélsz szivacs nélkül, akkor szerintem lehet mosni géppel is, de én az ilyet mindig kézzel mosom, az kíméletesebb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
emberek, egy kérdés
van nekem kivehető béléses sisakom, azt normál programmal merjük itthon kimosni? vagy azzal mi a helyzet?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13963 üzenetére
mol 5W60 adatlap, reszlet:
"Feltételesen javasolt olyan motorkerékpárokhoz, melyeket nedves tengelykapcsolóval szerelnek, mivel a magas
viszkozitás miatt a váltás kissé nehezebbé válhat, mint korábban. Száraz tengelykapcsolóval szerelt jármuvel esetén
kellemetlenség nélkül, kiválóan alkalmazható."Two Strokes and Four Jokes
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #13972 üzenetére
áh, egyértelműen más versenyen indult. 1:55 is szédületesnek tűnik, de Chrobák vezetésén látszik, hogy befelé milyen tempó különbség van és pl. a 2-es kanyart is ő szűkebben tudja venni, kifelé pedig rendre sokkal előbb kezd el gyorsítani. Az 1-es kanyarba megy bele valami félelmetes tempóval, már ránézésre is soknak tűnik, gondolom valóságban még durvább.
-
lujo10
aktív tag
válasz Djuree #13892 üzenetére
Hát mondom én, hogy a kulcsdarabszám nem ügy, van amennyi van
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
ALI_G
veterán
wow, Chrobák 1. lett Alpok Adrián
Nem kislányoknak való tempót diktáltak.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #13964 üzenetére
"De itt az olajcsere periodus orakban merheto"
Valamelyik 24 óráson volt róla szó, hogy milyen módszereket dolgoztak ki arra, hogy boxkiállás, tankolás közben az olajat is utántöltsék. Persze a lényeg, hogy időt ne veszítsenek.Volt idén egy elég érdekes, de OFF (mert autós) boxkiállás az ALMS sorozatban. Csávókám kiállt a boxba, és kerékcsere, tankolás közben hűtőt! cseréltek. A riporter mondta, hogy ezt nem sok csapat tudja megcsinálni, mert ebben az autóban a hűtőcsövek megfelelő helyein szelepes gyorszárak vannak, és ki lehet kapni a hűtőt anélkül, hogy néhány deci víznél több kifolyna.
"megszereztem a motoros jogosítványt"
Azt tudod, hogy tizensokvalahány éve az újságban láttam ilyen apróhirdetést, nagyon hasonló szöveggel?[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #13966 üzenetére
grat
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13963 üzenetére
Majd szombaton megvitatjuk, remelem le tudok menni.
Two Strokes and Four Jokes
-
zsolt19900
őstag
Emberek fusson ki merre lát megszereztem a motoros jogosítványt
basszus még rímel is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Buster17
addikt
Erre valaki?
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #13963 üzenetére
Nos ha jol latom 0W10 / 0W20 / 0W30-al mennek a pro csapatok. De itt az olajcsere periodus orakban merheto
-
NINJA_V
tag
-
stifi
senior tag
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #13959 üzenetére
neeeem. otthon mindig azt hallgattam h a 10-es sokkal surubb, mint az 5-os meg a 0w-s. 20-ast meg csak oreg kocsikba teszunk, mert azok mar zabaljak az olajat, de a 20-as az surubb, lassabban fogy...
-
#25954560
törölt tag
en is megbeszeltem mar persu-val h az en kocsimba a szerviz 10w30-ast tesz. otthon mindenki hujjogna h 'uristen, az szar!' meg suru. meg ajjajj. marpedig en ugy gondolom h ez a szerviz tudja mit csinal. hozza kell tegyem, hogy 6e km-es csereperiodusom van.
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13953 üzenetére
Uhh jo sok hsz olajjal kapcsolatban...irjak ne irjak?
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
Birizdo Kart
A hétvégére (szeptember 29.) meghirdetett motoros rendezvény, technikai okok miatt MOTOROS NYILTANPÁ módosul! Ezért elnézést kérünk!
Várunk minden Amatőr illetve Liszenszes motorost nagy szeretettel.
14 órától bér gokartozási lehetőséggelSaját VERSENYGOKARTOSOKNAK nem lesz lehetőség a pálya használatra (szeptember 29.)
Ezért elnézést kérünk!No para, tehat egesz nap lehet borigatni
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
vendingo
veterán
-
Ptech
addikt
Pedig valóban gyengébb, én legalábbis az Auchan gázolajról tudok nyilatkozni.
Fél évig azt tankoltam három autóba is.
Érezhetően kevesebb lett a nyomaték, és majdnem egy literrel többet fogyasztott mindegyik autó (!!) mint a Shell dízelből. A hidegindítással soha nem voltak gondok eddig, Auchanos löttyel már igen.
Visszaváltva a Shellre visszatért a nyomaték, és utánaszámolva a kisebb fogyasztás miatt olcsóbb is, mint az Auchan-os.. -
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13911 üzenetére
naja, ezzel az erővel a tesco meg auchan benzin is szar.. pedig a nevén kívül nem sok köze van a vállalathoz
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz NINJA_V #13886 üzenetére
masodik. az elso megvette, rajott h igazibol nem akar o motorozni. majd eladta egy masik frissenjogsisnak, akinek szinten sok lett a gixer elsore. vegigvizslattam az egesz motort, tenyleg nagyon rendbenlevonek latszik. ma valszeg tolok vele probakarikot, aztan teszek egy arcatlan ajanlatot az eladonak. ha ez nem jon ossze, meg van a listan egy 2000-es es egy 2001-es zx6r
-
Ferdzsoo
addikt
Most gurultak ki a kapun a géppel.
Nemtudtam hogy ez ennyira szar egy érzés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13911 üzenetére
a folyamatot nem kell ismertetned, elég sokat dolgoztam a kereskedelemben managerként.. Illetve arról se tudok hogy előzetesen mennyi km került bele az olajba. Viszont a végeredményt saját szememmel láttam..Még az volt a szerencse hogy egy régi swift-be volt a cumó, az meg olyan mint a tank, mindent kibír..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
wapee
tag
Ha valakit érdekelne eladom a motoros cuccaimat.
Eladó MDS Sisak, szürke L-es 9.000Ft
Shox nadrág textil béléssel 6.000Ft
Renox S-es kabát, textil, béléssel, állítható. 12.000Ft
Ufo Professional térdvédő 5.000Ft
Held tanktáska mágneses 20l, gps tartó 3 külső rekesz 1 hastáska, hátizsák és kézitáska is. 12.000Ft -
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13937 üzenetére
két 0W között nem hinném, h -10 fokon az egyik 100centistokes, a másik meg 200 centistokes.
ráadásul addig van hideg, amíg nem melegedett be a motor, és le van hűlve minden ilyen extrém hidegre. itt már meg kéne nézni a viszkozitási görbét, mivel a hidegoldal 20 fokra van megadva, persze h lesz különbség -20 fokon a kettő között. De enneka hűtőbe berakom dolognak sztm semmi életszerűsége nincs.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13935 üzenetére
értem.
de ebben az esetben, ha meleg oldalt mindkettő ugyanúgy teljesít, ugyanakkor hidegben az egyik még mindig jobban ken, mint a zselésedő, akkor előbbit veszed, nem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13934 üzenetére
jóvan, inkább húzzuk a gázt
-
Topiccsendőr
addikt
versenymotorokba is ezt rakják hejj. nem figyeltél eddig ?
egyébként a sornégy japán 600 nál a mi éghajlatunkra a 30 és a 40 között kéne választanunk manual alapján.ha valamelyik motorba meg ilyen sűrű kell alapból akkor ott valami olajpumpa is bekerül a képbe valszeg. hogy meglegyen a 0,7bar nyomás 1000 fordulatonként. vagy nemtom.
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
-
senior tag
válasz Integra #13930 üzenetére
A 0w30-at csak úgy tudom elképzelni, hogy az egy nagyon speciális olaj.
Olyan járműben ahol nincs nagy hő. Vagy baromi jó a hűtése, vagy ki-be kapcsolódik, esetleg nincs terhelése.. Mi lehet ilyen? elektromos - benzines hibrid? robbanómotoros klímakompresszor? Tajgán üzemeltetett lánctalpas hókotró? (utóbbiaknál már külön olajfűtés van a hidegindítás esetére)[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
de pl 0w-30 sem 0w-30 etc
vannak videok, azonos megjelőésű olaj, két különböző gyártótól és bevágja a hűtőbe, aztán kiveszi, egyik folyékony, a másik meg majdnem zselé. de dobozán ugyanúgy 0w-30 van feltűntetve. csak hogy bonyolítsuk tovább[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13927 üzenetére
Van olyan blokk amibe 60as olaj az eloiras. Pl: MV agusta F4 1000.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13927 üzenetére
Ha jól tudom az olaj alsó indexe a hideg körülmények közti 'folyósságot' jelöli. Evidens hogy 0 lesz ebben a legkisebb, ergó a legjobb érték. A második index meg adott hő hatására, üzemmeleg motornál való folyósságot jelöli, minél nagyobb ez az index, annál magasabb hőnél produkálja az előírt értéket.
Magas hőmérsékletű motorblokk hol lehet? - Versenysportban, illetve egy kis szegmensben a régi, rossz hűtéssel rendelkező járművekben (léghűtéses teherautók, dízelmozdonyok, meg efféle külön nyalánkságok, ezeknél akár 160 fokos is lehet az olaj hőmérséklete üzem közben..)
A 0W60 egy igen széles hőmérsékleti intervallumban kielégítően 'működő' olajat jelent ez alapján, ez csak jó végülis, ez érthető.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13924 üzenetére
Konklúzió: A többfokozatú motorolajok kifejlesztésének elsősorban az volt a célja, hogy megoldják az olaj hidegen besűrűsödésének problémáját, a motor leállítása után. Az évek múlásával sikerült redukálni a korábbi besűrűsödési mértéket. Mindazonáltal nincs olyan olaj, amelynek folyóssága ne csökkenne a kihűlésével. Ez az amiért melegítenünk kell autónk motorját, mielőtt fokozzuk a fordulatszámot. A motor tervezői mindig üzemmeleg motor és olaj szempontjából javasolnak motorolajat az adott erőforráshoz. Éppen ezért az olaj vékonyodásával nem kell foglalkoznunk. A probléma az olaj vastagodása a motor kihűlése közben.
A hideg motorban óriási nyomást mérhetünk, ami a kevésbé folyós olaj következménye. A sűrű olaj nagyobb belső ellenállást eredményez, így nagyobb nyomás szükséges az áramoltatásához.A beidegződésekkel szemben inkább alkalmazzunk egy fokozattal hígabb (alacsonyabb indexű) olajat, mint egy fokkal sűrűbbet! Lehetőleg a viszkozitási jelzés első száma 0 vagy 5 legyen, azaz 0w-xx, vagy 5w-xx motorolajat használjunk! Ha a legjobb védelemre és teljesítményre vágyunk a motorunkat illetően, akkor a szintetikus olajoknak szavazzunk bizalmat! Az olaj márkája soha nem számít olyan mértékben, mint a viszkozitás. Az olaj besorolási osztálya SL, vagy SM legyen. Cseréljük olajat rendszeresen (sűrű intervallumot nem merünk írni) minimum minden tavasszal, illetve frekventáltan ellenőrizzük az olajszintet!
-
senior tag
válasz Integra #13915 üzenetére
Csak amatőr verseny lesz, amin csupán nem ajánlott indulni licenszes versenyzőknek.(MAMS szabály)
Délutáni pálya lesz szabadon ugyanúgy ahogy a múltkor, csak kinnt lesz még egy motorsport egyesület is pár tagjával, akik nem külön, hanem a 'vendégekkel' együtt mennek.
(ők ezt hívják edzésnek)Szóval olyan nagy változás nem lesz, csak lehet hogy több motoros egy átlagos szombathoz képest.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13916 üzenetére
igen, néztem a motul listáját én is, jövőre beleteszem az előírt 0w-30 300v-t. idén már marad ahogy van, talán még ez a kecsó belefér, esetleg még egy.. elbaszott egy év, 10k km-t sem tudtam menni, de legalább egy olajcsere periódust elpöfögtettem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
Ha pontosak akarunk lenni, akkor nem a valahány duplavé valamennyi számít igazán, hanem az olaj teljesítménye.
Mert a két w-s szám inkább azt határozza meg, hogy milyen hidegen hőmérsékletek között fogja a viszkozitása elérni a kívánt szintet. És azt is, hogy mennyi a max. hőmérséklet, ahol még használható.Például, ha lenne egy 20w30 olajod, akkor azt nagyjából 0fok alatt és 30fok fölött nem célszerű használni, mert ezeken a hőmérsékleteken kívül nem tudja a szükséges viszkozitási paramétereket.
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13916 üzenetére
hello, a válasz kb ott van a cikkben..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13898 üzenetére
én csak kérdéseket teszek fel, mert valamiért kifejlesztették ezt a 60as olajat.
de ha elolvasod a cikket, akkor meg az jön le, h nincs sok értelme.
pl a motul über racing versenyolaja az 0w 30.
csak találgatunk. Kéne egy mérés, egy 30as és egy 60as olaj között.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz yodamastah #13906 üzenetére
tehát lesz amatőr és licenszes verseny is. plusz az edzésük. plusz versenygokart és bérgokart. és akkor még talán marad valami a kocamotorosnak is, azaz nekünk. ez nem kecsegtető
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13906 üzenetére
ezt sztm ránk érti, akik nem indulnak versenyen. ez nekünk jó. vagyis ugyanaz van mint eddig.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
ez elég furcsa, mert nem az áruházlánc gyártja ezeket az olajokat, hanem veszi egy nagy gyártótól, aminek ha meghallja valaki a nevét akkor azonnal hanyattdobja magát. ha a teljesítményszint megvan, bármi legyen ráírva az olaj jó.
pl tudok néhány elég jó olajról - munkámból adódóan - amit egy nagynév gyártott, döbbenet jóváhagyásokkal, és egy ezres volt literje sajátmárkás olajként feltűntetve. a kutya nem vette.
mivel a mai legalacsonyabb teljesítményszintű olaj is meg kell feleljen egy viszonylag magas teljesítményszintnek, elég ritka az ilyen.Explosión de dos tiempos
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #13909 üzenetére
olajos olvasnivaló
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #13897 üzenetére
Értem. De bennem olyan kérdések fogalmazódnak meg, hogy valóban az ken, ami sűrű? annak jobbak a kenési tulajdonságai?
pl a siklócsapágyak annál jobban vannak kenve, minél több olajat áramoltatsz át rajtuk, tehát ilyen szempontból a csapágyazásnál ez nem működik. Minél hígabb az olaj, annál több olajat tudsz áramoltatni és több hőt is elvonsz. a másik dolog, hogy már 115-120 fokon elenyésző a különbség a 30-40-50es olajok viszkozitása között, tehát ha ütöd a gépet, nem a folyósság lesz az , ami miatt nem fog kenni az olaj. dugattyú környékén 150 foknál akár 60ast is rakhatsz bele, ugyanúgy felhígul. 9-7,5 centistokes lesz ha 30as ha 60as van benne.
30as olajnál a molos fickó mondta a bimotánál, h nem a kenéssel van baj ott sem, hanem a laza gyűrűk miatt egy csomó benzin megy le az olajban, és azért cserélik.
ennyire mélyen sajnos nem látunk bele, de kéne egy versenyszerelő aki kipróbálta ezeket a dolgokat és lemérte.
Explosión de dos tiempos
-
Buster17
addikt
Hali. Egy 35kW-os GS500 at le lehet folytani 25kW-ra és hogyan?
-
senior tag
válasz yodamastah #13906 üzenetére
Vagy lehet hogy más is húzódozik emiatt és pont ezért nem fog eljönni.. ki tudja.. :-)
Sajnos mégcsak Kakucs sem opció, mert ott meg zárt körű rendezvény lesz.A délutáni sáv (14-20 óráig) áll rendelkezésre, hogy abba mi fér bele.. (Pl: mennyien lesznek bérgokartosok) csak ott fog kiderülni.
Remélhetőleg akik ott lesznek délelőtt el fognak fáradni és kimotorozzák magukat 14 óráig. -
senior tag
Szombaton Kecskeméten szerintem tumultus várható, egyrészt az amatőr motorverseny miatt, (plusz ki tudja hogy fog elhúzódni) másrészt meg pl a Daróczy motorsport se-sek is kinn lesznek edzésen.. (Asszem / remélem most akkor ki lesz próbálva a pálya esti fényben is..)
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Valakinek szart már be 4T motorja rossz motorolaj miatt mostanság??
Én eddig csak maximum olyan esetekről hallottam, mikor nem volt elég olaj a rendszerben, vagy az olajpumpa hibásodott meg..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- VPN topic
- Ukrajnai háború
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Path of Exile 2
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...