- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- skoda12: Webshopos átverések
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
De jó lenne, ha úgy tudnánk beszélgetni, hogy közben belinkelitek azt, amire hivatkoztok.
Milyen kézikönyvben olvastad (melyik oldalon olvasható ez)? Pontosan mit írtak?
120-180 napig az energia hány százalékát kellene megtartani?Klasszikus hiba, hogy valaki megveszi a rollert, és az első útja alapján azt tapasztalja, hogy gyorsan merül a roller, nem tudja a hatótávot, szóval szar a roller, füllentettek a leírásban, nem tudja a hatótávot. Pedig csak kb. 200 napja volt legutóbb feltöltve a gyárba az akku.
-
ρσгτσ
addikt
Lehet az több is, mert előző napi maximumra töltés után simán 60%+ marad a napi használat után. Ezzel szemben több nap kihagyás után beverheti magát 60% alá azonos körülmények mellett.
Most nem tudom megmondani, mert 15 fok alatt nem sokat használtam. Talán max. 50 kilométert. Az hogy előtte mi volt 25-30+ fokban meg nem releváns. Plusz annyira nem is néztem.
Nem a hőmérséklet miatt, hanem azért, mert mostanában sokat esett. Én meg esőben nem használom a rollert.
-
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu #17295 üzenetére
Hideg időben? Aztat nem szeretik lítium akkuk, olyankor lusták és gyengébbek
-
-
bajnokpityu
félisten
persze.
sztem többet is, csak ennyire pontatlan a szoftver.
F40essel egyelőre egy komolyabb negativ kritika van, de ez lehet beáll idővel.
gurulok 25-30al, 3 osztás az akkun, gurulok tovább, 2, majd 1 osztás, sőt elkezd pirosan villogni, nyilván sok km után. Oké. majd már kezdek parázni, hogy hazaér-e, és mig megnézem a telón a térképet, közben a piros villogóról felmegy 2 osztásra, és megérkezem massziv emelkedő végén 1 osztással... ami töltőre dugva már 30%...szóval rohadt pontatlan egyelőre.
-
xmad
őstag
G30 max állásában merül napi 1%-ot ez normalis jelenség?
-
Peaceliker
addikt
válasz
Somatom #17285 üzenetére
Állítólag amikor hegesztik a nyakat akkor körülötte gyengül az anyag és azrét törik ott ahol hajtogatni lehet vagy a hegesztés fölött. Mindkét eset előfordult már hegesztett kormányok esetében.
Kéne túrnom egy esztergályos szakit, aki valami acélből legyártja nekem ezt. Nem nagy matek. Kell egy fül, egy cső meg némi bevágás rá, esetleg alul lehetne bumszlibb... nyilván így hogy nem értek a szakmához marha egyszerűnek tűnik -
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu #17287 üzenetére
Na hát igen. Ott nem rángatja az ember annyira, mint ezeken
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Peaceliker #17286 üzenetére
nah ez az amit az f4, g30 környékén kizártnak tartok...
-
Peaceliker
addikt
Közben azt nézem, hogy mantis és dualtron is szeret kormány nyakban törni...
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17278 üzenetére
Hat, ez attol is fugg, hogy mik a kormanyrud meretei. Kugoo S1 plus cso merete nem egyezik a szokvanyos cso meretekkel, azaz pont 1mm kisebb kulso es belso atmero kene. Onnantol meg mar fejvakaros a sztori.
Ha kisebbet sikerul venni, az meg elmegy, mert kipufogocso tagitoval ki lehet tagitani a 2-3mm vastag alut, de csovet szukiteni mar macerasabb.Acelcsovet sem talaltam ebben a meretben(34mm/28mm), kivetel egy boltban volt precizios hidegen huzott, valami 80ezer/meter aron.
-
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu #17280 üzenetére
Nyilván értem, a kérdésem arra irányult, hogy miért szidják mégis sokan?
Elvileg valamilyen új frissítés után nem olyan mint régen, legalábbis FB-n is olvasom.
-
Revolit
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17276 üzenetére
Én nem tákolnék. Az egész kormányrudat legyártatnám vibrániumból.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #17275 üzenetére
Most elég sokat olvastam, szerintem "csak" ez a kormány móka gáz vele. Ha nem feltétlen kell tudni becsukni akkor pár ezer Ft egy nem túl szép megoldás (dobok képet holnap, mert ez lesz az első lépés nálam). Ha szebb kell de nem kell csukni, akkor picit drágább...
Ha csukni is kell (nekem kéne), akkor vannak már ötletek a fejemben, de még vakarózomabból is van nem túl szép olcsó és szebb de drágább megoldás is már tervben.
Csak először egy ép kormány kell, mert ezzel most már erősítés kevés. Most megy a matek, hogy érdemes-e hegeszteni vagy sem.
Ahogy néztem más kritikus dolog nincs vagyis v5 vezérlő szar volt többeknél sajna. Amúgy mint minden dual motoros gép, itt is igaz, hogy single mód "tilos".
Pici kört mentem csak, mert meló előtt vettem át gyorsba. Hát ez egy varacskosdisznó xiaomihoz képest és nem feltétlen csak jó értelmében. Ezzel járdán gyalogosok között (tudom rohadjak meg ha ilyet tettem) nem nagyon lesz majd jó. Xiaomi szépen nyugisan tud lenni... Nagyon mondjuk mást sem tud
nade ez rángat, mert nem szenzoros meg ugye harap is. Magasabb is, picit fura. Taposó rövidebb de szélesebb ez talán jobb lesz igazából.
Majd mesélek azért
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #17272 üzenetére
G-booster milyen? Gondolkodtam én is valami erősebb rolin a G30 mellé, de nagyon óva intettek Kugootól. Mit lehet kezdeni pl kormányróddal, amit te is említettél? A legnagyobb bajom, hogy az törik elvileg.
Szóval akkor mondom már Mantis dual, de még nem vettem rá magam. Sharkset-en gondolkodom nagyon előre G30-ra, csak akkor már hátra is kéne, de akkor már nem lesz többé pálcika rollerNa meg ugye árban igazából ott vagyok mint egy G-booster.
-
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu #17268 üzenetére
Mi a baj ezekkel a dhgaterol rendelt F40el? Maga a roller nem az igazi vagy a szoftver? Gondolom utóbbit javítják.
-
Somatom
veterán
válasz
Peaceliker #17272 üzenetére
Nem is normális ember, aki nem "szalajt" valahol.
-
Peaceliker
addikt
Na, lesz lett a xiaomi. Külső pakk faja, megy 40el, felfüggesztés stb. Most jött volna, hogy használom, de le is cseréltem
Jött egy lehetőség, egy srác kiírta, hogy g-booster be beszámol pálcika rollert. Hát mondom, akkor ez egy jelMondjuk g-booster foglalkozós, bár én szeretem ha csesztetni kell, mondjuk itt van erősebb gond is, kormányrúd...de észre vettem és azt bele alkudtam az árba, csak most így egyből nem nagyon lehet hajtani, bár úgyis jön a rossz idő
Röhögök magamon, ismerem már mi lesz... Össze rakom, bulletproofra csinálom és megint le fogom cserélni valamire
-
Gaboren
tag
válasz
Thunderzolee #16956 üzenetére
Köszi a választ!
Végül F30 lett. Euronicsban "elég jó" áron volt 2 év garival.
Eddig nagyon tetszik, emelkedőt jól bírja. Az úthibákra sasolni kell, a legsimább úton teljesen jól megy, jól gyorsul, D meg S módban is. Itt kisvárosban még újdonság, a kocsmatöltelékek kiabálnak utánam, hogy "nédd mán rolleres". -
bajnokpityu
félisten
Nah,a szidott f40 dhgate ről. Simán felhozott a lejtőn,csak nem a brutál meredeken kell jönni,hanem a lankáson. 5 akku osztasa van, 2esen 100kg alatt még hozza a 28km/órát,és min hússzal jön fel a kb 4% lejtőn. Max speed, lejtő, 100kg 12 km első toltesbol. 30% a határa az 1 és 2 akkujelnek, és itt tettem töltőre. Murva, normál járda fel és lépések kényelmes.
Ez nekem elég lesz,bár azt hittem a leirasokbol,hogy 20kmt azért kb menni fog alattam,terepemen.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #17226 üzenetére
Ha csak pillanatnyi a tulfesz, akkor meg kell diodazni.
-
BaLee
addikt
válasz
Peaceliker #17265 üzenetére
Én Segway-el teszteltem, feleségem telóján beléptünk az én fiókommal annyi történt, hogy engem kidobott az én telefonomon az appból, de ő tudott állítgatni mindent.
Xiaomi-nél nem tudom mi a helyzet ilyenkor. -
BaLee
addikt
válasz
Thunderzolee #17262 üzenetére
Mivel a roller alapból nem éri el a netet így össze kell legyen párosiítva a bluetooth-al egy ilyen kikapcsolásnál, enélkül nem fog működni.
Esetleg megadja neked a felhasználónév/jelszavát és belépsz az ő fiókjával és kikapcsolod az még talán működhet. Bár ez csak erős tipp.
-
gbela
senior tag
Dhgate rendelessel kapcsolatban mik a tapasztalatok? Tobbszor olvastam h jo onnan mert olcsobb ugye, de keves konkret tapasztalatot. Foleg esetleges garancia ervenyesizes erdekel, ha van ilyen egyaltalan. G30 max a kiszemelt. Ha rendelt vki az melyik eladotol volt?
-
Üdv!
Használt Pro 2.
Az eredeti tulajdonos telefonjával bejelentkezve maradt.Ilyenkor elég ha kilép az appból a telefonján, vagy mindenképp oda kell a rollert is vinni, h csatlakozzon hozzá, kilépjen, és utána már én is tudok csatlakozni hozzá?
-
Chereiose
addikt
válasz
Thunderzolee #17258 üzenetére
Akkor lehet a legolcsóbb helyet választom.
Nem tudom ez-e a legjobb vétel, a xiaomiban bízom. Barátnőmnek lesz, 50 pár kiló lehet, hatótávból sem kell óriási, mert csak itt helyben használná, igaz itt pont van egy emelkedő, illetve lehet elviszi majd magával Pest belvárosába. Szerintem neki pont elég lenne ez a 20 km/h sebesség is, meg a hatótáv is. És gondolom súlyra is ez a legkevesebb ami cipelésnél előny.
-
mentic18
aktív tag
válasz
Thunderzolee #17257 üzenetére
Felfüggesztették a távmegoldást
-
-
-
mentic18
aktív tag
Sziasztok!
Mint kiderült, az én scooter pr 2esem egy német verziós roller.amivel különösebben nincs is problémám. Viszont a tempomat része fontos lenne mivel minden egyes nap 30 kmert teszek meg vele sík terepen 15 kmh sebességgel. Tökre úgy ahogy a ciaomi javasolja..
És ezáltal meg kell hackelnem a gépet. Viszont nem találok sehol se infót arról, hogy lehet másik cwt felrakni a német verzióra. Tudna nekem ebben valaki segíteni? Fizetnék is érte, ha meg tudja nekem oldani ezeket a feladatokat!
Köszönöm! :) -
Chereiose
addikt
Sziasztok,
szeretnék vásárolni ajándékba egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essentialt. Az lenne a kérdésem, hogy árukereső alapján is változó árak vannak, van 125k-ért is és a hivatalos xiaomi boltban meg 140. Gondolom ahogy telefonoknál, úgy a rollernél sem érdemes valami sufni boltban megvenni, vagy itt nem számít annyira? Mi a véleményetek? -
Bensid
tag
Egy másik dolog amire kíváncsi vagyok.
Sok értékelésnél azt olvastam, hogy a Sencor Scooter One 30km/h-val is tud haladni, de akárhogy nézem, nekem 25km/h a max. Lehetséges, hogy valami másik appal kihozható belőle? Vagy valamilyen moddal. Tud erről valaki valamit? -
Bensid
tag
válasz
Peaceliker #17159 üzenetére
Köszi a választ mindkettőtöknek, tömör gumim van, szóval azzal nem lehet gond, egyelőre a sebesség állításával sem oldódott meg. Talán megszokom.
-
P3Dr0
senior tag
válasz
ktgeri #17196 üzenetére
En 105kg korul vagyok alattam a xiaomi mi2 pro kette hasadt
Szerencsere nem dobtam hatast de mikor hazaertem vele "erdekesen" rugozott......... A heggesztes eresztette el magat. 13 honapot birt! En mar nem vacakoltam a heggesztessel eladtam ugy ahogy volt. Vettem egy masik tipust (Ninebot F40E) (Szep mellevasarlas volt) az viszont 120kg-ig birja elvileg. Gyakorlatilag majd meglatjul
-
Floyd80
addikt
-
pazola
tag
válasz
Thunderzolee #17247 üzenetére
Igen, köszönöm, láttam, többször is
én is arra jutottam, hogy a legalapabb is jó lenne. Ezekkel a paraméterekkel a felüljáróra kb. egyik sem megy fel rendesen (350W-os talán ágyúval verébre), az út többi részére meg mindegy, mert nagyjából mindegyik megfelel. És akkor már legyen a legolcsóbb, de minőségi, lehetőleg magyar garival.
Namost ez jelenleg olyan 140 ezernél indul (Essential 125 ezer itt), szóval arra gondoltam, várok pár hónapot, végülis az ősz/tél nem feltétlenül szezonja, hátha el lehet kapni 1-1 akciót a következő fél évben
mivel én tömegközlekedéssel/biciklivel járok, a cél az, hogy a célszemély ne egyedül utazzon az autóban, hanem jó idő esetén szánja rá azt a kétszer 20-25 percet naponta - ezért nem sürgős a dolog.
Nézegetem majd árukeresőn azt a két-három lehetőséget, hátha adódik valami.
@Revolit, köszi neked is!
-
válasz
pazola #17244 üzenetére
Neked egy Essential is jó lenne.
Az utakkal nem tudsz mit csinálni, sztem hiába vennél 10"-os kerékkel rollert, akkor se lenne sokkal jobb.
F25, D28, Mi 3 Lite
Esetleg Essential, D18
Vagy pl. Kugoo olcsóbb modelljein van lengéscsillapító is.Gondolom a listát ismered, ha visszaolvastál, láthattad többször is már.
Azért ezek a belépő szinten nem 2-3száz ezrekbe kerülnek.
Facebookon van egy pár rolleres csoport, lépjél be, sokszor raknak ki alig használt rollereket, vagy itt a Hardveraprón is. -
Revolit
senior tag
válasz
pazola #17244 üzenetére
Én is a minél olcsóbb híve vagyok, de hidd el, nem érdemes pálcika roller el a kínai gagyi márkákkal foglalkozni. Egy ninebot D28E ~140.000 bangoodról. Vagy ha elég a ~15km-es hatótáv a D18E alig 100 felett. Ez lassan 50kg kenyér ára. Rollerre visszatérve, dobfék a legjobb ezekre a pálcikákra szerintem. Alacsony karbantartás, és nem padkazod tárcsát sem.
-
pazola
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Bár ma időlegesen megint meg lettünk mentve a benzindémontól, de ez nyilván fenntarthatatlan, így komolyabban is elgondolkodtam egy elektromos roller megvásárlásán. A paraméterek, amit tudnia kéne:
- kb. 10 km-t menne városban naponta, zömmel azt is bicikliúton (munkahelyig és vissza, de a kettő között is tölthető). Ahogy néztem, ennek kb. minden is megfelel.
- 65-70 kiló súly lenne rajta
- nem kell, hogy gyors legyen (sőt), elég lenne egy 15-20 km/h is
- nem lenne baj, ha kényelmes is lenne viszonylag (a bicikliutakat mifelénk a több évtizedes járdákra festett sárga festék felspriccelésével alakítják ki), azaz ne rázzon nagyon-nagyon
- olcsó legyen, szóval az sem baj, ha nem Segway, bármilyen kínai/bangood-os/geekbuying-os cucc is jó, persze ha van már róla tapasztalat.Nem túl régóta olvasom a topikot, az utolsó pár száz hozzászólást mind elolvastam, úgyhogy kb. látom, mi lenne az optimális, de szerintem ezekkel a paraméterekkel bőven alá lehet(ne) menni a két-háromszázezres cuccoknak.
Köszönöm, ha tudtok segíteni, ha esetleg volt már hasonló kérdés, akkor akár 1-1 linkkel is
most pedig megyek visszább és visszább a topikban, illetve olvasgatom tovább a különböző rolleres teszteket (amitől csak egyre inkább azt érzem, hogy a bőség zavarával küzdök)
Szerk.: ha így off, tegye a modi nyugodtan át, nem tudom, itt mit illik.
-
Bété71
újonc
válasz
Thunderzolee #17228 üzenetére
Sajnos frissítettem!
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #17239 üzenetére
Ez viszont, hogy rángat is az a motor, valóban vezérlés jellegű hiba...
Én csak a kopogás panaszra emlékeztem, de nézd ezt el nekem, már
kéne vennem egy doboz Cavintont, csak mindig elfelejtem, hogy.Ui: üresen pörgetve nekem is kopog egyik vezérlővel, a másikkal nem.
Ez lehet olyan jellegű szinkron hiba, amit Peaceliker írt... Szerencsére
menet közben egyáltalán nem érezni. Talán azért mert üresen is csak
maxnál kisebb, tartott gázon hallatszik, adott fordulatszámot tartva.*
Ez az YKZ7280JA vezérlő. Icipicit ugrál is ilyenkor a fordulatszám. De
nem jelentősen, gondolom pont attól koppan. Az akkuhoz nincs köze.*: ez meg nem tipikus menet közben (állandóan változik a terhelés).
-
Peaceliker
addikt
válasz
phoenix1989 #17239 üzenetére
Arról nem tehetek, hogy nem tudod megoldani a telepatikus vezetést
Én szét szedném a motort és bele néznék.
-
phoenix1989
addikt
válasz
Peaceliker #17237 üzenetére
persze.kilométereken át kormányfogás nélkül önvezető üzemmódban guggolva várom telefonnal a kezemben hátha történik valami.
amúgy nincs. hogy lenne, nem mindig jön elő. egyfajta rángást lehet érezni( rángás ,akadás, döccenés ) a talpon meg tompa koppanó hangot hallani. pár fordulat erejéig aztán meg is szűnik. van hogy 6km en belül 2-3x tapasztalni van hogy 40km át semmi.
#17238 DigitXT
Hát gurulás közben nem nagyon szoktam észrevenni. Bár ritkán gurulok csak úgy magában. talán egy alkalommal mintha lett volna ilyen guruláskor. Na mind1 mert ezek nem nagyon akarták szétszedni meg mindenfélét magyaráztak, én meg nem annyira akarom szétszedni mert nincs helyem ahol basztathatnám, másfelől meg akkor vennem kell tömítő anyagot, menetfúrót, csavarokat stb. és pont ez miatt akartam inkább szervizzel megcsináltatni, mert amennyi cuccot meg kell vennem annyiból már ők is szophatnak vele helyettem. mert van egy szar menet a tárcsaféknél. a hasán az első két csavar ahova pont felveri a mocskot 1 kivan szakadva a másik elvan ferdülve. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #17234 üzenetére
De arra rá lehet jönni, hogy semmi köze a(z esetleges) cella hibához...
Szerk: a kerékből jövő ütemes kopogás valószínű, hogy mechanikai hiba...
De ha hajtáslánc problémára gyanakszik, elég ha elveszi a gázt: szabadon
gurulás esetén nem pofázhat bele a Hall szenzor, a vezérlő, meg semmi. -
Peaceliker
addikt
válasz
phoenix1989 #17236 üzenetére
Videó /hang felvétel van erről a jelenségről? Sokat segítene
-
phoenix1989
addikt
válasz
DigitXT #17233 üzenetére
értem. szervizben volt 3 hétig nem csináltak vele semmit. járkáltak vele de nem jelentkezett az a kopogó hang amit mondtam nekik. szét akarták belezni mert hogy akku gond lehet, de azt garanciába meg tudtam volna csináltatni. csapágyakra meg ugye nincs mert csak akku és elektronikára adnak, kopó alkatrészre nem. így végül aztán nem lett vele semmi. hiába mondtam többször is a csapágyakat.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #17233 üzenetére
Igazából de, fázis hiba (kihagyás vagy eltolódás) létezik . Ez pedig vagy rossz csatlakozás (motor-esc), haldokló vezérlő vagy hibás hall szenzor (rossz pozíció érzékelés), esetleg idegen anyag (fém vagy mágneses) került a motorba, ami szenzort zavarhat. És ezeknek lehet az a tünete hogy x fordulat vagy terhelés mellett "dadog" mert rossz(időpontban) helyre "gyújt" (küldi be a fázist).
Ezekben az a jó, hogy nem könnyű rájönni melyik a gond
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #17225 üzenetére
Nem...
Nem belső égésű ez, hogy kihagy valamelyik henger...
A cella hiba 4 dolgot csinálhat, pontosabban ezekből kikövetkeztethető:
- hirtelen, váratlan kikapcsolás (mikor az összfeszültség még bőven jó)
- hatótávolság drasztikus csökkenése, egyik napról a másikra jelleggel*
- töltési idő feltűnő rövidülése (hiszen nem tud kifutni a végéig a töltés)
- a cellafeszültségek lényeges eltérése (okos BMS meg tudja mondani)Ebből a négyből legelőször az első az, ami feltűnik az embernek, illetve
esetleg kombinálva azzal, hogy adott útvonalon már nem megy végig...
(Leggyakrabban a cellákat összekötő nikkelszalag sérül Kugoo esetén.)A teljes cellazárlatot azért nem vettem ide, mert úgy jó eséllyel kigyullad
a pakk, hiszen az összes többi cella kisül a zárlatoson, jó nagy árammal.
(Nagyobb pakkoknál az ilyen ellen biztosítékokkal szoktak védekezni.)
*: nem ide értve a hónapok/évek alatt történő lassú/normál degradációt
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #17230 üzenetére
Most jut eszembe, hogy van egy használaton kívüli kemping bringám. Vágni se kéne, csak a csuklópontnál lekapni az elejét és még színben is passzolna a G30 -hoz.
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #17230 üzenetére
Nagyon innovatív. Vajon az a "légdinamó" milyen hatásfokkal termel áramot?
-
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #17228 üzenetére
Jááájjj!
-
-
Imy
veterán
válasz
Bété71 #17203 üzenetére
Nem lehetséges, hogy FW-t frissítettél? Nekem F30E van, és az én 90 kg-ommal 12kg után 45-55% akku töltöttség marad.
Nekem amikor megvettem ajánlották, hogy ne frissítsek, mert gond van az újabb FW-ekkel. Sztem F40E-nél is hasonló lehet.
Kicsit megbántam, hogy nem Mi 2 Pro-t vettem. De ha most el akarnám adni, akkor kb 30-50e-el lehetne olcsóbban eladni. -
Peaceliker
addikt
válasz
Somatom #17219 üzenetére
Lejtőn lefelé sok xiaomi kontroller döglik meg (lehet más márka is, de én csak ebben a markában olvasok), mert fékezés ami nagyon nagy feszültség tüskét tud csinálni. Gurul mint állat, kijön elé valami, nagy fék és annyi.
RC autóban is sokszor fékezéskor köszönt el a technika
Ott voltak olyan mérések, hogy 60A-es rendszer 110A ek szaladgáltak fékezéskor. És hiába pillanatny, ha már bőven túl van a rendszer tolerancián, akkor kampó lesz.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Revolit #17221 üzenetére
Nekem eleve az sem túl szimpatikus, ha nagyon lent van a sárvédő. Maradok a Sharkset -nél, de előtte inkább megvárom mi lesz a szabályozás. Mert feleslegesen nem költök.
Majd ez lesz...:
Egyébként Thunderzolee is ezt a márkát használja elől-hátul.
A cipelés lesz kicsit necces, főleg ha végül mindegyik felkerül, és még taposó is megy rá. Sok kicsi sokra megy...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #17222 üzenetére
Tipik sisakos (nem full face) sérülés. Mondanám hogy sokat láttam ilyet, de ez sem teljesen igaz.
Amikor régen deszkáztam, koriztam meg BMX -en is toltam, az emberek b*sztak használni bármit is. Pedig oda aztán még jobban kellett volna. Mert ugye nem arról szólt sztori, hogy gurultunk az úton.
Baseball sapka volt a maximum. Általában...
Mondjuk az sem utolsó dolog, hogy némileg meg kellene tanulni esni. Ettől függetlenül a sérüléseket nehéz elkerülni, ha nincs valaki full projektorba. Vagy legalább térd és kar védőben.
-
DigitXT
félisten
válasz
Revolit #17221 üzenetére
Teljesen random nevű emberek vannak FB-on, és itt, egyáltalán nem volt
gyanús, csak a sérülés mértéke, és a full face bukó összefüggése.De akkor megnyugodtam, hogy nem egy fórumtárs törte össze magát.
Szerk: én sem akarom elképzelni, mi lett volna, ha natúrban harapok az
aszfaltba, amikor kitört az S1 első kereke, 36 km/h-nál az emelkedőn...
Rögtön be is jelentkeztem, még onnan az utcáról, mert tanulságos volt. -
Revolit
senior tag
válasz
DigitXT #17217 üzenetére
Neeem, egyrészt nem én vagyok a képen (ha a Skoll Rave név nem árulta volna el
), másrészt az emberünk vagy nem viselt egyáltalán bukót, vagy sima biciklis tökfedőt. Erre írtam, hogy én fogom hordani a full face sisakot, hiába csak pálcikával közlekedek. Monorim vs sharksetről kerestem véleményeket, és sembe jött egy hozzászólásnál. De meglett a post (elsőre valami linkelhetetlen formában jött)
Hozzászólások között hamar ki lehet szúrni a kép miatt. Szóval 12km/h ment amikor a monorim felfüggesztés beleakadt a kerékbe. Úgyhogy ezért is, meg a csörgés miatt azt hiszem hanyagolom, max előre egy sharkset majd... Vagy új roller majd...Szerk.: Amúgy egyik rolleres csoportba linkelt valaki képet, hogy szarrá tört az arca embernek a sima kerékpáros bukóban. Orrtörés és talán állkapcsa nem tört, de az sem volt szép. Szóval én meleg szívvel ajánlom minden rollerezőnek a full face sisakot, nem kell motoros, nekem is biciklis full face van.
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #17219 üzenetére
Ha alul van méretezve a cucc, akkor okozhat bajt (valamint tele akku
esetén automatikusan bukó a történet), de amúgy soha nem iktanék
ki egy biztonsági funkciót, sőt: az is zavar, ha csak egy keréken van...Többféle módon lehet elektronikusan fékezni egy agymotort, vannak
módszerek, amik valóban okozhatnak problémát. De szerintem az is
viszonylag nagy probléma, ha a mechanikus fékek hibája esetén úgy
száguldasz lefelé, hogy lesz ami lesz. A redundancia mindig jó.
A féktárcsa megégetése meg soha sem nagyon nyerő hosszú lejtőn. -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #17208 üzenetére
Annyiban jobban bírná, mint a bringa, hogy nem feltétlen a fékeket
kell rajta lilára színezni, hanem motorfékkel lehet tölteni az akkut...
(Persze attól még nem rollernek való, lefelé 60 km/h-val, az is tuti.)Felfelé 2kW körül talán 40 km/h menne, szerintem (az nem 350W).
-
DigitXT
félisten
válasz
phoenix1989 #17216 üzenetére
Ha tudatos akku kímélő töltés, és 4.07V cellánként, akkor nincs.
Ezért mondtam, hogy végig kell mérni. De ha az látszik, hogy az
egyik cellacsoport 4.3V, az összes többi meg csak 4.06 az baj...
Mert az azt jelenti, hogy a BMS mentette meg a kigyulladástól...
(Vica versa, ha a váratlan kikapcsolás után bőven 40V felett van
a pakk, viszont az egyik cellacsoport 2.8 alá benézett, az is baj.)Peaceliker: igen, ha jó a balance, akkor ez is lehet, csak én abból
indultam ki, hogy van egy véletlenszerűen kikapcsolgató pakk.Revolit: baszki, ezt full face bukóban? Nagyon durva, jobbulást!
-
Revolit
senior tag
12 km/h-nál, G30 max monorim felfüggesztés, a javított, ami már nem üti meg a kereket, de mégis. És lehet röhögni rajtam, de azt hiszem továbbra is full face sisakot hordok pálcika rolleren is.
@Somatom, köszi a válaszokat
-
DigitXT
félisten
válasz
Kozma jános #17210 üzenetére
Akku baja lesz neki.
Az 53V elérése nem egy jó érték. Ha 48V-os az
akku, akkor 54.6V kellene legyen a vége feltöltve, semmiképp nem 53:
az azt jelenti, hogy nem lett teljesen feltöltve, aminek oka éppen lehet
az is, hogy az egyik cellacsoport sérült, és töltés közben túltöltődik ill.
terhelés alatt meg sokkal gyorsabban merül/nagy áramra beszakad a
feszültsége, emiatt tilt le a BMS. (Pontosabbat azután lehet mondani,
ha végig mérnéd egyesével a feszültségeket.Ha nincs nagy eltérés,
egy kapacitás mérés is sokat elárulna a pakk egészségi állapotáról...)Szerk: rengeteg számot írtál az eredeti HSZ-ben, pontatlanságokkal...
Az akku lehet, hogy 12Ah, de annak nincs értelme, hogy 12A. A 18650
teljesen biztonságosan kisüthető akár 2.8V-ig (de van olyan cella, ami
gyártói kapacitás specifikációja 2.5V-ig értendő érték), természetesen
a nagyon mély kisütés nem szerencsés. De a rollerek általában kb. 3V
értékig bőven lemennének, celláként... (Ezért az sem szerencsés, ha a
BMS valami sokkal magasabb feszültség esetén már kikapcsol.)
A vezérlőben van áram korlát, különben gyorsan leolvadna minden.
A BMS-ben is van, hogy védje az akkut. Ha kicsi az akku, és böszme a
ráaggatott vezérlő, előfordulhat, hogy akkora áramot venne ki, amit az
adott BMS nem enged (kímélve a cellákat), emiatt kikapcsol az egész.Ha 13s4p az akku, az valóban nem túl nagy méret: kevés párhuzamos
cella van benne, de azért ha jó minőségű cellák, akkor olyan 40A körül
el kellene ketyegnie hosszú távon is (kigyulladás nélkül a lemerülésig).
(Ha meg van fojtva mondjuk egy 20A BMS-sel, ám raktál bele egy 30A
korlátú vezérlőt, akkor lehetséges, hogy az akku az bírná, a BMS nem.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Kozma jános #17210 üzenetére
Cella hiba is lehet és esetleg azért vág le.
-
Kozma jános
újonc
válasz
Peaceliker #17183 üzenetére
A bmsnek jónak kellene lennie , hisz tölt az akkumulátor , és eléri az 53 voltot. ráadásúl egy másik 25 A os bms- el is ez a probléma.
-
Azie
őstag
válasz
bajnokpityu #17206 üzenetére
mert 120-at ír rá.
RiderPayload66-265 lbs (30-120 kg)
Recommended Age14+ years
Required Height3' 11"-6' 6" (120-200 cm) -
Somatom
veterán
válasz
Revolit #17174 üzenetére
Bocs, a végére nem válaszoltam. Nekem a pálcika fölötti kategória érdektelen. Ahhoz a tempóhoz már nem rollert használnék. Az Istenhegyi utat egyáltalán nem erőltetném rollerrel. Se fel, se le. Ma pianoban, hatvankával ereszkedtem lefelé motorral és egy autó végig a seggemben volt. Egyszer bringával jöttem lefelé tempót és a Délinél lilára forrósodtak a féktárcsák. Nem rollernek való út az. Pláne nem rendszeresen.
-
BaLee
addikt
válasz
bajnokpityu #17206 üzenetére
Nem ugyanolyan a 2 modell vázkialakítása.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Thunderzolee #17198 üzenetére
F40nel miért nem írja ugyanúgy rá a 100kgt ugyanaz a gyártó?...
-
Bété71
újonc
Én is keveslem,lehet accu probléma.
-
Bété71
újonc
Sziasztok! Érdeklődnék,az f40e rollerem,kb
20km-t bír ki egy töltéssel 70 kilóm alatt kisebb dombokkal tarkítva,az normális? -
xmad
őstag
válasz
Thunderzolee #17198 üzenetére
Pl èn is leírtam, ha xiaoflasherrel állít lokalizàciót akkor lesz tempomat is es a max speed is nagyobb lesz, de gen1 motorral 28 a plafon.. gen2 vel megy 30 at..
USA régióra allitva
ehhez nem kell custom firmware sem
és enyem is G30E
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xbox Series X|S
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Küszöbön az androidos PC-k
- Borderlands 4
- Vallás
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3235
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3337, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest