- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi13
senior tag
Ha viszont kiesik a Kugoo, mint gyártó, akkor megint nem tudom mi legyen.
Megnézem ezt a Inmotion S1-t vagy veszek egy Xiaomi pro-t használtan és kap utólag egy monorimet. -
DigitXT
félisten
Ne is mondd. Berendeltem egy első villát anno, ami kép alapján nekem jó lett
volna, erre kaptam egy ilyen rettenetet, mint ami ezen az M4-en van... Írtam az
embernek, hogy EZ WTF?! Azt mondja, hogy hát ez az első villa. Mondom, na
ne szórakozzon, rohadtul nem ez volt a képen, hanem egy dupla rugós cucc...
Ha ez dupla rugó, akkor csak a felét küldte el. De nem, köti az ebet a karóhoz.
Refund. Visszaküldtem neki az egész hóbelevancot. Pedig a sárhányó most jó
lenne, ha meglenne, és a világításkapcsoló is tetszett, de mivel a villával átvert,
gondoltam rohadjon rá az összes befőtt. Postaköltséget persze buktam... -
-
DigitXT
félisten
Azért mondom, hogy vagy vannak belőle iterációk, vagy eleve hamisítvány.
Ami azért vicces, mert a Kugoo is szokott klónozni drágább vasakat.
Köszi a képeket, teljesen egyértelműen más a kettő nyaka, a bal vékonyabb.És meglehetősen ijesztő, hogy a lemez, ami a villát tartja max. olyan vastag,
mint az alátét, ami felfekszik rá. És ezt egyetlen villa csavargatja... elég para.
(Dupla villával teljesen más az erőkar. FID mondjuk kifejtette, hogy azok meg
azért törnek, mert felüt a rugó, így szétveri magát, illetve azért, mert kilazul a
záró csavar, és elkezd az egész kolbászolni, ami szépen nyírja az anyagot...
Én az FLJ mentségére azt tudom felhozni, hogy a linkelt 10 mm acélba még
menet is van fúrva, tehát lötyögés ki van zárva: soha nem lazult még meg.)
Szerk: annyi, hogy a jobbon még a kormányt is csavarok fogják a nyakba.
(Szerelhetőség szempontjából előny, de még egy pont, ami ki tud lazulni, de
persze, ha a helyettesítő egy jóval vékonyabb hegesztés, nem feltétlen jobb.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #19192 üzenetére
Peaceliker kolléga, amikor nálam járt, reflexből megjegyezte, hogy az FLJ eleje
is eltörős típus, mert ránézésre erősen erre hajaz. Na most én megnéznék erről
a gépről közelebbit, ugyanis botrányosan vékonynak néz ki a lemez, ami azt az
egyetlen villát tartja, amiben az első kerék van. Az enyém ehhez képest 10 mm
acél ugyanott, ráadásul már hidraulikus villa van benne.Előbb félek a kereket
befogó alumínium fülek törésétől, ami amúgy a nagy Wolfokat is sújtotta néha...
Pedig ott még csak nem is alumínium volt, hanem öntött vas. (Azóta kovácsolt.)Tomi13: ez a típus, ha nem egy hamisítvány már eleve, szerintem életveszélyes.
Persze, tökéletes aszfalton 25 km/h-val gurulgatni jó lehet... De kátyút véletlenül
se fogj vele, és padkára se akard feldobni, mert ha egyszer nem adja ki, reccs...
(A nyak taposóhoz való rögzítése is megér egy misét, hogy kiszakad-e egyben.)Amúgy igen, a Kugoonál vannak ilyen szériahibák: ez sem egy jól sikerült modell.
(Ami nagyon balesetveszélyes, azért azt egy következő iterációban megerősítik.) -
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
Hát ebből a kettő se ér egy felet
A lengéscsillapitás csak dísz, nyak törik, vezérlő ég, 1 hét múlva mindenhol is zörög, ebből és a hasonszőrű modellekből ezernyi vélemény és video van neten, de köszönjük hogy egy ilyennel hozzájárulsz a hazai szervizek működéséhez!
És majd várjuk az 1 éves szülinapi beszámolót -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
akkor már inkább veszek kettőt
Reménykedve, hogy az egyik meg is jön. Azért nem kéne lemenni az átverős
hirdetések szintjére, amikor arról van szó, hogy valaminek mennyi a piaci ára.Szerk: amúgy ilyen felépítésű vázzal nem biztos, hogy nyerő a 40 km/h.
(Több gyenge pontja is van, ami eltörhet, és úgy hatalmas esés lenne belőle.) -
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
Én ennyire olcsóból csak olyat találtam eddig, aminek 0 eladása és 0 értékelése volt az adott termékre. Visszajelzése pedig filléres cuccokat, szóval gyanús volt. Persze alin nem buksz pénzt, max pár hónapig nem nálad van
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
Tomi13 #19187 üzenetére
Fontos a futómű szerintem. De abból sem mindegy milyen.
Nekem xiaomin fájt a térdem, még gbooster en is, mert az elég kemény. Aztán ahogy lett zero 10x (meg hasonló gépek) ez meg is szűnt, nem fáj, bárhogy állok rajtuk.
M4 nem tudom ilyen szempontból milyen, g2 pro (2022 es), elég kemény volt, hibába volt benne elől hátul rugó, de azzal annyit nem mentem pl, hogy tudjam nekem jó e.
De ez lehet csak az én nyavajám, engem gerinc sérv is megtalált 28 évesen -
Tomi13
senior tag
Peaceliker, Thunderzolee: Köszönöm a segítséget! A jobb futómű azért merült fel bennem, mert mindenhol azt olvastam ez fontos. Alapvetőleg kerékpár úton használnám, de a Népligetnél pl. nem túl jó minőségű a beton. Eddig összesen a Lime bérelt gépeivel (nagyobb kerekűek) van tapasztalatom, ott azért nem volt túl kényelmes a csuklómnak amikor rossz úton mentem velük, viszont cserébe nagyon nehezek és ez gondot okozott pl. járdára való felemeléskor .
Örülök, hogy sikerült egy olyan kategóriát választanom ami nem létezikmarad a kompromisszum vagy a Thunderzolee által linkelt Kugoo esetleg annak a Pro verziója.
-
válasz
Tomi13 #19184 üzenetére
Ennyiért nincs használt, megbízható, azokkal a tulajdonságokkal, amiket keresel.
Marad a Kugoo.Olyan meg nincs, h könnyű is legyen, meg futóműve is jó legyen.
Vagy könnyű, és akkor nincs rajta lengéscsillapító, vagy lengéscsillapítós, de akkor nehezebb.A kolléga feljebb említette az Inmotion S1-et, az pl jó vétel, de csak 30-al tud menni, és egyelőre nem módosítható a szoftvere sem, pedig 52V-os akkupack van benne, erő lenne benne, és a futóműve is rendben van.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Tomi13 #19184 üzenetére
Ha már m4 pro szóba jött, akkor talán érdekes lehet amit árulok, egy bluetouch bt800 gép. Csak mert fenti kritériumok közül ennél a súly, ami kilógna.
25 kiló körül van, de m4 is úgy tudom. Cserébe ebben nagyobb az akku meg faja az első felfüggesztés.
De konkrétan szerintem az a kategória, amit keresel nem nagyon létezik. Mert igazából te egy gyorsabb pálcika rollert keresel. Etwow esetleg? Bár ha jól látom, azokon nincs fék, csak a drágább gépeken? Mmint van efék meg hátsó sima roller taposós izé... De az semmi.
Van inmotion s1 vagy micsoda? Használt vagy kintről lehet befér a keretbe. Az talán nem csak 25el megy?
Vagy amúgy egy m365 pro, amit feloldaszmert pro2 nél már vagy nem mind vagy egyiket sem lehet mókolni, ezt nem tudom pontosan. És akkor az is tudna 30-32-t aztán jóvan... Bár felfüggesztés akkor sem lesz.
-
Tomi13
senior tag
Sziasztok!
250 körül milyen akár használt rollert ajánlotok?
Ami lényeges, tudjon egy töltéssel 25-30km-et (65kg vagyok), jó lenne ha 30-35km/órával tudna menni és ne legyen nagyon nehéz.
Alapvetően Xiaomi pro-t néztem aztán olvasgattam itt a fórumot, ezek alapján G30p-re tettem a voksom,
de most megint elbizonytalanodtam a felfüggesztés miatt. Így jött a gondolat, hogy legyen használt.
Ami most szimpatikus az a Kugoo M4 Pro, csak ott meg a megbízhatóság a kérdéses...
Köszönöm -
Peaceliker
addikt
válasz
Casseius #19182 üzenetére
Meg az esegway(vagy alteregoja) , de az sem újonnan meg gyanúsan 13ah akkuval.
És 400 ért is ami 80at tud, azzal nem mernék annyit menni. Es18 lehet használatba. Ami rendbe van rakva az sem 400 lesz. Illetve amiben már cseréltek szabit... Jobb esetben nem azért mert már leégett
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #19181 üzenetére
m4 pro használtan
-
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19180 üzenetére
Mi az ami 160 ért 40et tud? Érdekelne melyikre gondolsz
-
Ilyen pénzekért 390.000ft 80Km/h-s rollert lehet venni
25km/h gyerekroller ennyi pénzt kidobni az ablakon minek max:100.000ft-ot érne akármit is tudjon mert 3x cseréled akármilyen rosszat is fognál ki
Na meg 160.000-tól már 40km/h-ás rollert lehet venni aminek egyáltalán nem megerőltető ha 25-el használják és ezekhez a felfüggesztés is elég jó nem kell ilyen kamu dizájnos.
-
-
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #19176 üzenetére
Igen igazad van, kiváncsi vagyok mi jön ki ebből a szerelmi háromszögből: Segway, Xiaomi Navee.
Thunderzolee - ez Mo-n 478.000 Ft -
válasz
bkiky01 #19163 üzenetére
Navee S65 néven eddig is kapható volt 340-370ezer Ft között.
Nem értem ezt a Messiás várást.
Ez egy n+1-edik roller, amiről megint lehagyták az irányjelzőket. :/
Az elődje is durván túlárazott lett a tudásához képest, nem reménykedek benne, h 400-450ezer alatt kiadják.Sztem amúgy 1000 Eurós rollert már csak akkor érdemes venni, ha többet is tud 25-nél. Pláne az ebben levő hajtáslánc mivel képes lenne rá.
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
tothjozsi96 #19174 üzenetére
Ilyen rezsi, bérleti díjak és bizonytalan forint mellett szerintem kicsivel 400 felett...de hátha van itt egy boltos, aki már tud súgni.
-
-
válasz
tothjozsi96 #19167 üzenetére
Nem kell jogosítvány egyelőre semmilyen rollerre sem.
A Wattot amúgy is értelmetlen lesz belevenni, ha egyszer majd megszületik a szabályzás.
Tessék: nekem a 48V-ra átalakított G30 eredeti 350W-osnak mondott motorja van a rollerben, és 50-55-el simán megy, de ahogy merül az akksi, akkor is hozza a 40-45-öt.
Szóval nézegethetik az adatokat, ha nincs lekorlátozva 25-re, értelmetlen a Watt-határ. -
dzsidzsas
tag
válasz
tothjozsi96 #19169 üzenetére
Az árat spanyol áruházak is igazolták (MediaMarkt és az El Corte Inglés) és bevezetésre akció is lesz, meg ajándék tárgyak.
-
válasz
tothjozsi96 #19169 üzenetére
Eddig is volt nagyobb akksis gép. G30, vagy bármi ami annál nagyobb.
-
-
-
dzsidzsas
tag
Kijött az új Xiaomi Ultra
JELLEMZŐK
NÉVLEGES TELJESÍTMÉNY 500 watt
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY 940 watt
TÖLTÉSI IDŐ 6,5 óra
MAXIMÁLIS SEBESSÉG 25km/h
MAXIMÁLIS LEJTŐ 25%
MAXIMÁLIS TÁV 70 km
KEREKEK 10" / Xiaomi DuraGel
FÉKEK Elöl: dob / Hátul: elektromos
IP55
MAXIMUM SÚLY 120 kg
SÚLY 25 kg
ÁR 999,99 €
Áprilistól eu-ban. -
Peaceliker
addikt
Na igen, azért írtam, hogy minden nem lesz meg.
Ár értéka arányosan ez egy faja kis gép én nagyon szeretem. Nekem alap modell van, de nekem gyorsulás fontosabb volt, mint hatótáv (habár tized mp ek vannak közöttük igazából, de megszállotság, az megszállottság
).
Ja meg minimotors nem szenzoros és szinuszos és előző gépeim azok voltam, így a pro-t elengedtem, pedig abban gondolkodtam egy jó ideig. Mondjuk mantis-on belül, de a renszer ugye ugyan az bennük. Az mondjuk hozzá tartozik, hogy warit is csak azért vettem, mert volt jó árban egy eladó. Akkor utána olvastam és elkapott a must have értés.De imádom, marha jó gép. Enyém engem picit szivat elektronikailag, de alap modellek sajátossága mondhatni, meg most már nemsoká kész.
Neked sok balesetmentest
szerk: ha terepezel, meg a balesetmentesről jut szembe. Érdemes hátsó két rugót csavart kiszedni, helicoil-al menetet javítani és csavar vissza. Hátsó felfügegsztés ki tud szakadni, néha még terep sem kell hozzá. Már ha a 2022-es modell, amiben keményebb a hátulja (hosszabb rugó került be). Ha nem ez a változat, azt onnan fogod tudni, hogy nagyobb berugózásnál bele fog érni a gumi a sárvédőbe... ez a két opció van
-
Dan86
csendes tag
válasz
Peaceliker #18687 üzenetére
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
Don.Corleone #19145 üzenetére
Sajnos elöregedett a gumi. Ha újra cseréled a belsőt (külsőt, állapottól függő) akkor megint jó lesz, ha a nyomásra is figyelsz.
-
Dareiosss
senior tag
válasz
Thunderzolee #19157 üzenetére
Értem Köszönöm
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #19158 üzenetére
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen...
Ha szeretnéd elbontjuk azt az
akkut, és csinálunk belőle nagyobbat. Ahogy mondják, van az a pénz:
esetemben soha nem a lehúzós 50-100K körüli munkadíjak vannak.
(Egyszerűen azért, mert nálam hobbi, és szívesen segítek, ha tudok...)Inkább érzem úgy, hogy beletörődtél, hogy sok pénzbe van: marad.
(Én így vagyok a motorommal... Igaz, két éve áll, ám fel sem merült az
eladása. Annyi extrát kapott már, hogy senki nem fizetné meg ugye...)Ui: de tényleg tökértelmetlennek tartom 100 km/h-val megküldeni.
(A saját gépem sem építem ekkora tempóra, pedig a 8x2 zártszelvény
azért viszonylag nagy stabilitást ad a váznak, cserébe persze nehéz...) -
Te is tudsz szerelni rollert?
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #19153 üzenetére
Átépíthető csak senki se vállalná, a régi meg nem kellene senkinek se a méretei miatt, szóval ez olyan mintha nem létező lehetőségről beszélnénk.
Arra meg pláne kicsi az esély h valaki megvenné egyben az első hátsó lengőket motorokkal együtt 200ezerért mondjuk (a lengőket át kellett alakitani szóval azok már nem használhatóak gyári motorral így a külön eladás is bukta)
Tehát marad a Sajomi -
válasz
Dareiosss #19155 üzenetére
Ne vegyetek 250W-os motorral rollert, pláne ha emelkedőkre is használnátok.
Az F sorozat tagjai sajnos nem csak hatótávban térnek el, hanem motorerőben is.
F30-at esetleg.
Vagy ahogy feljebb írták, egy G30-at, az F40 meg jó lesz neki.https://www.dhgate.com/product/original-ninebot-max-g30-smart-electric-scooter/505847285.html
-
Dareiosss
senior tag
Egy Segway F25 ös mennyire elég egy 55 kg os 170 centis nőnek? Páromnak néznénk rollert. Nekem F40E m van. Kirándulásokra használnánk föleg, ahol emelkedő is van néha.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #19152 üzenetére
Akkut át lehet építeni, bár pont most írtam Peacelikernek, hogy majd
emlékeztessen, hogy miért NEM akarok legközelebb ilyet csinálni...
Nevezetesen nem egy kellemes művelet nikkelszalag darabokat tépni
orrba-szájba, végül még köszörülgetni, hogy szép, egyenletes legyen.
Akkor már inkább nulláról egy újat, amíg a régi jó áron eladható.Én kurvaélet, hogy nem raknám be azokat a motorokat abba a vázba,
legközelebb nem adja ki, szarrá fogod törni az egészet: ne legyen így!Szerk: amúgy egyszer* láttam egy G30-at közelről, hát tényleg nagy...
Igazából nem is világos, miért nevezik még azt is "pálcika" rollernek.*: és azt is csak azért, mert egy 48V-os külső akkut gyártottam hozzá.
(Ilyen amikor elindul, hogy legyen gyorsabb és menjen messzebbre...) -
Casseius
tag
válasz
Thunderzolee #19151 üzenetére
Nem vagyok gazdag, nettom 500 körül lehet egy jobb hónapban...
Jó lenne, de mindent el kéne adnom, és újként megvásárolni, fél milla alsó hangon amit buknék.
Aksi nagyobb kéne, felfüggesztés G30-ra más kialakítású, motor megint csak nem jó (jó a most berendelt 1400w-osak belemennének ha egyszer megérkeznek Kínából vonattal)
-
válasz
Casseius #19150 üzenetére
Na, feltetted a pontot az i-re.
Tudtam, h bánod már, h nem G30-al indítottál.Pontosan, amiket írtál, azok miatt érdemes ezt választani.
"erősebb váz, jobb kormányrúd, nagyobb-hosszabb dekk, így sokkal több hely van aksinak és minden másnak is"Nem váltasz?
Ha van pénz lóvéra, csinálhatnál egy ilyen Pro 2 --> G30 költöztetés projektet.
Ez is lehet egyfajta cél. -
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #19148 üzenetére
Ez így van. Ez is egy kompromisszum. Ezért is szerettem az S1-et, amíg szét
nem hullott.Különösen, amikor már légcellás tömör gumi volt raja ("Raptor").
Btw. egy E-Twow is elég hasonló konstrukció (légcellás cucc), nem véletlen volt
anno az alap a sima S1-en, hogy dobd le a gyári műanyag(hatású), kereket, és
vegyél rá egy E-Twow hátsót. Egyetlen probléma volt, hogy 15K az nagyon sok,
ha az egész roller alig 80K körül volt kapható. Ja és kifogyott a forgalmazó is.
(Mert az életben nem adott el annyi E-Twow rollert, mint ahányan S1-et akartak
vele feltuningolni. Onnan tudom, hogy én is akartam venni, de aztán nem jutott.) -
DigitXT
félisten
válasz
Don.Corleone #19145 üzenetére
Irgalmatlan cumira készülj, satu nélkül neki se állj. Viszont amúgy nem igazán
ajánlott csere, mert tönkre fogja rázni az akkudat a merev váz. Sajnos ez ilyen!
(Sokan leírják pontosan ugyanezeket a tapasztalatokat. Miután uncsi a defekt,
akkor irány a tömör gumi, aztán meg irány az akkufelújítás: nincs jó megoldás.
Esetleg tubeless gumi használata, mert annál nincs mi kidörzsölődjön, vagy pl.
becsípődjön egy padkázásnál. De ha valami átszúrja, az is le fog ereszteni.)
És amit a végén már nem annyira sokan vallanak be, hogy szép volt, jó volt, de
most már ideje venni valami normális rollert: szvsz ezt rohadt sértőnek érezheti
egy elégedett tulaj, de konkrétan elhangzott (nem sértődtem meg, mert nekem
egyetlen Xiaomi terméket sikerült eddig a gyártónak eladnia, a kompresszorát).
Az S1-emet is fikázták, pedig használtam boldogan. Szénné tuningoltam, mert
jó ötletnek tűnt... Összetörtem magam vele, mert mégsem volt jó ötlet.Amúgy a tömör gumi másik hátulütője, hogy a tapadása is sokkal rosszabb.
Nyilván anyaga válogatja, de vannak borzalmas minőségűek. Észnél kell lenni.Illusztráció, 2022. február (első kerék)
2022. május (hátsó kerék)
Azóta lett volna ideje törnie a kolléga akkujának, egyelőre nem jelentkezett.
(Mondjuk ha folyton újabb és újabb vasak vannak nála, talán sokat nem futott.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #19142 üzenetére
Ha a Xiaomi "csak" ár/érték arányban bajnok (a gyári állapotában), akkor miért erre költesz milliókat, hogy szénné tuningold?
Feltételezem azért, mert a legjobbnak tartod arra a célra is... Nyilván arról van szó, hogy az alap igényt kielégíti, slussz... A-ból B-be elvisz. Elvetemültek meg ki tudják ütni a limitet, erősebb, gyorsabb...
De vigyázat! Úgy már nem gyári: vajon beleértendő, hogy a Xiaomi hallgatólagosan hagyja ezt a fajta tuningot? Miért lehet szerinted az, hogy kb. mindenkinek az első kérdése akár itt, akár FB-on, hogy hogyan lehet tuningolni? Aztán a második meg, hogy melyik felfüggesztés a jobb rá? Esetleg hogyan kell féket cserélni, 10" gumit, meg a szokásos... Az alap olcsó, az alap jó, ajánlott típus, rengetegen használják.
Aztán valahogy mindig oda lyukadunk ki, hogy csak lehetne rajta fejleszteni... Erre gondoltam, amikor megláttam az új, gyári lengéscsillapítós gépet, hogy ez fejlődés az adott szériában. De miután belinkelted, hogy minek a klónja, és oda az volt írva, hogy 23 kg, akkor azért elbizonytalanodtam.Nem lesz egy vonatra feldobálós...
Akinek viszont arra van igénye, az így járt. Járhat fapadon. Vagy befizet E-Twowra? Megjegyzem, egy dolgot furának éreztem abban a tesztben... Nevezetesen, hogy a forgalmazó mivel kicsi és könnyű, de gyors és erős rollereket árul, értelemszerűen a tömeg korlátozásában látná a megoldást pl. egy bicikliúton. (Ezzel piaci előnybe kerülve, hiszen egy 700W-os, 40 km/h-t tudó masina a tervezet szerint már SMKP lenne, bezzeg ha azt mondanák, hogy 15 kg alatt mindent lehet, csak fölötte az...)
A problémám ezzel mindössze annyi, hogy nem a rollernek lesz romboló ereje, ha ütközés van, hanem annak a 120 kg-os manusnak (jelige: a váz elbírja), aki éppen 40 km/h-val hasít, miközben a biciklistáknak is csak 30 km/h a megengedett ott... Ezen megfontolásból direkt összeszakadó rollereket is gyárthatnának, hogy akkor a váz se bírja el azt a nagy tömeget, de főleg ne gyorsítsa fel akkora sebességre... (Amúgy ez mindig érdekes kérdés, hogy tuning kell, de fék tuning az azért ritkább: elég egy kereket mechanikusan fékezni ésszerű tempónál. De 60-nál már nem.
)
Ui: ha valaki annyira súly-fetisiszta, akkor egyszerűen nem alternatíva (neki) plusz akármennyi kiló a felfüggesztésre. Ebből következőleg bár lehet, hogy igény lenne rá, de mivel adott peremfeltételek mellett nem megoldható, inkább elkezdi folyamat bizonygatni, hogy márpedig az övé a legtökéletesebb a világon: nem fejleszthető!
Amúgy annak a rengeteg tulajnak csak a töredéke van jelen fórumokon, meg a FB tuning(!) csoportokban, mert pont leszarja az egészet: nem hobbija, nem akar tőle mást, mint eljutni A-ból B-be... És ezzel nincs baj. A szervizeknek is meg kell élni valamiből, hiszen ezek lesznek azok is, akiknek ha állítani kell a féken, már eldob mindent, és irány a szerviz. Rosszabb esetben nem jól fogó fékkel közlekedik, és csak akkor csodálkozik rá a problémára, amikor egyszer nem sikerül megállni...
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Legurultam 3000 km-t az m365-el defekt nélkül, msot pedig 2 héten belül a másodikat kapom.
Arra jutottam, hogy tennék egy próbát a tömör gumival, kérdésem esetleg aki ilyennek használja, mennyire kemény, időtálló? Illetve mennyire cumi a cseréje a sima ballonoshoz képest?
-
torogyuri
aktív tag
Segway rollereknél is működik ez a szervízfutár szolgálatás vagy csak a Xiaomi-nál?
-
BaLee
addikt
Biztos vagyok benne, hogy sokat számít egy jó lengéscsillapító, de az én F40E-m a zselés gumival kevésbé zavaró úthibákon mint egy Lime amiben ugye van első lengéscsinnapítás...
Persze Lime-ból is biztos van többféle, amit én próbáltam az kicsit sem volt jobb mint az én rollerem. -
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19140 üzenetére
Hát ha a lengéscsillapítás egy darab rugóból áll neked akkor nem kicsit szélesíteni kellene a tudásod a felfüggesztések terén...
Másfél millás gépekben is kitörnek mert rossz a konstrukció, nem olyan egyszerű az h benyomsz egy rugót egy csőbe és hipp hopp az stabil és kényelmes lesz
Miért nem vett a keresztanyád olyat amiben van lengéscsillapító?
Jah hogy az drágább és nem tudta volna megvenni...
Bármilyen meglepő a Xiaomi vagy bármelyik más gyártó nem a retek magyar utakra gyártják a gépeiket.
Márkahűség? Ha ár/érték arányban nem lenne jó, nem ez lenne világon a legmagasabb darabszámban eladott e-roller.
Vannak jobbak? Persze h vannak, csak azt már kurva kevesen tudják megfizetni.
A Toyota Corolla se azért a legmagasabb darabszámban eladott autó mert a legjobb is lenne. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19140 üzenetére
Sajnos árulnak gagyi vacakokat. Vegyük pl. az S1-et. Szerettem, mivel nekem
sokkal jobb volt vezetni, mint a Xiaomit (gázreakció miatt leginkább) cserébe
megállni ugye nem tudott és a szar első villája kétszer is kitört nekem. Szívás.Mert ugyebár az E-twow volt a másolt cucc, csak annyival olcsóbban, hogy a
kritikus pontokon is meggyengítették. Akinek szerencséje van vele, az persze
a mai napig hajtja: szintén egy viszonylag népszerű típus, ám vannak hibái.
(Konkrétan típushibái, pl. az akku összeszerelési minősége nagyon változó, ill.
eleve szar a konstrukció, mert nincs benne merevítés. Bele van kódolva, hogy
eltörik a nikkelszalag a retekbe. A Xiaomi ilyet "nem tud", annak kizárólag úgy
lehet leamortizálni az akkuját, hogy tömör gumit raksz rá. De akkor biztosan.)Ui: igen, az S1 is tömör gumis. Szuper, mert nem lehet defekted, ám bizonyos
durvább burkolatokon kellemetlen, és ezt a felfüggesztés sem oldja meg. Bár
fordítva is igaz, a tömlős gumi kellemesebben gurul, de huplikon a merev váz
hajlamos ledobni a pilótát. Másra van a két dolog. Igazán jó guruláshoz mind
a kettő szükséges, nem véletlen pakolja rá majdnem mindenki a Monorimet...
Mint ha muszáj lenne. Pedig hát nem muszáj. (Akik semmilyen élvezeti faktort
nem keresnek a rollerezésben, csak el akarnak jutni A-ból B-be, biztosan nem
fogják a vázat mókolni. Sőt! Akinek 10 kg körüli vas kell, mert cipeli is, szintén
semmit se fog pluszban rárakni, mert se a felfüggesztés, sem kiegészítő akku
nem fér bele, mert ezek mind súlyos plusz kilók...De azért a sebességkorlátot)
rögtön ki kell ütni ugye egy újdonsült tulajnak is, a dobozból kivéve a cuccot.Egyébként meg E-twow GT-t kell venni. Abban van menni akarás, van benne
felfüggesztés, van rajta fék, mégsem nehéz: igazi "csúcs" pálcika. Csak drága.Szerk: amúgy a linkelt cikkben Ákos elég komolyan kiosztja az S1-et, ami hát
ismerve a baleseti statisztikákat, jogos.Viszont ha úgy tetszik, egy 430K-s
roller soha nem lesz "népautó" (bocs a képzavarért), tehát kellett valami, ami
sokkal olcsóbban nyújtja ugyanazt. Vagyis "majdnem" ugyanazt... Így sikerült.Ha a továbbfejlesztett Xiaomi cserébe kétszer drágább, és kétszer nehezebb
lesz, akkor valóban nem fogja "leváltani" a mostanit. Más a célközönség.
(Mondjuk Casseius csoda-Xiaomijának is megvan a célközönsége, csak kicsi.) -
válasz
Casseius #19134 üzenetére
Egy darab rugóról volna szó
meg ez nem egy lábbal hajtós egyszerű fapados dolog amihez szokásosan kihagyjuk az alkatrészeket.( amihez hozzá teszem keresztanyám ezért törte el 3 helyen a csuklóját mert ilyen gyagyi vacakokat árulnak)
Ez azért 25-el megy és kátyús úton nem jó dolog.
Nagy mérnökök vannak felrakják a tesztpadra és laboratóriumi körülmények között tesztelik a valóság meg nem érdekli őket csak a profit.Meg ez a márka hűség istenem jó hogy nem fogalalod imába a nevüket mi van itt
-
válasz
PociAti #19133 üzenetére
aha teljesen érthető egy darab rugót kihagyok belőle na hagyjuk már....
Minek véded őket ennyire ha szabad kérdeznem fizettek neked? Jogi képviselője vagy a cégnek vagy a reklám osztályon dolgozol esetleg belefektettél a cégbe
Egyszerűen érthetetlen ez a hozzá állásod ha csak nem a fentiek miatt vállaltad ezt itt.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #19137 üzenetére
Koszi!
-
-
Reggie0
félisten
Segway F30 es Xiaomi Mi 3-ra tudtok valami kuponos vagy egyeb jo vetelt?
-
Peaceliker
addikt
Valaki esetleg tudna zoom fékhez milyen banjo kell? Pesten hol kapni esetleg vagy hol gyártanak nekem egy fékcsövet?
-
Casseius
tag
válasz
PociAti #19133 üzenetére
Ritkán értek veled egyet, de most 100%-ban, Xiaomi nélkül nem itt tartana az e-roller használat a világon ahol most, személyes tapasztalat alapján 10 rollerből az utakon 6 az Xiaomi.
Egyszerűen azt a réteget célozták meg eddig ahol a legtöbb eladást lehetett prognosztizálni és be is jött nekik.DigitXT
Persze de most mit mondjon az ember, átlag hobbi felhasználónak első-hátsó lengéscsillapitásra kiadni több pénzt mint maga a roller az húzós azért. -
PociAti
őstag
válasz
BerserkGuts #19131 üzenetére
Szerinted eddig totál idióták tervezték a rollereket? Csak most jöttek rá, hogy a felfüggesztés jó dolog? Gépgyártás területén nem volt előttük elég példa (autók, motorok, kerékpárok)?
A Xiaomi teljesen elérhető áron kínálta a kicsire összecsukható könnyű rollerjét.
A magántulajdonban lévő rollerek zömét ez tette ki, gyakorlatilag ez robbantotta be az egész piacot. Nagyon jó lették, hogy nem egy ilyen L alakú spéci villával kezdték. Ezekből a drága gépekből nem sokat lehetett volna eladni a korai időszakban, a típushibák is könnyebben megtalálták volna őket.Az új, "4 Ultra" fantázianevű verzióval gyakorlatilag kihagytak egy fejlesztési lépcsőt, a hagyományos Y villás (fémrugós vagy egyéb) primitív lengéscsillapítást.
-
válasz
PociAti #19119 üzenetére
Arra gondolt hogy elég gáz hogy ismeretlen fogalom volt idáig nekik a nagy luxus felfüggesztés, mert majd a felfújható kerék pótolja
Azt meg nem hiszem hogy olyan nagy spektrum lenne hogy nem akarják az emberek hogy kirázza belőlük a szuszt a jófajta utak mint itthon is. -
Casseius
tag
válasz
generatoros #19129 üzenetére
5-t kb, mondjuk sok külföldi és magyar csoportban és chaten vagyok, de figy próbáld ki, elég olcsó, sokat nem bukhatsz rajta
-
generatoros
tag
válasz
Casseius #19127 üzenetére
Az mit jelent, jogy láttál már jópárat kitörve? Konkrétan? mégis cca ? darabot? és pontosan hol törik el? Ja és az első vagy a hátsó a törékenyebb? Nem kötekedni akarok, de egy csatorna fedél hiánya egy autónál is okozhat komoly töréses problémát. nem a 60cm átmérőjű re gondolok, hanem arra a rácsos megoldásra ami az utcák szélein az esővizet nyelik be.
-
Casseius
tag
válasz
tothjozsi96 #19125 üzenetére
ah most nézem h az esparts kicsit más design, csak az alapelv ugyanaz, hát ki kell próbálni hátha, de általában az anyaghasználat a probléma ezeknél.
-
Peaceliker
addikt
válasz
tothjozsi96 #19125 üzenetére
Itt csoportban volt valaki aki úgy járt. De asszem 100++ kiló volt a kolléga és vészfékezésnél keresztbe fordulva történt? Csak rémlik, nem biztos.
Nekem amikor megjött, direkt rollert bedöntve oldalról tapostam, hogy mennyit deformálódik... De jobb volt, mint vártam. Szerintem egy próbát megér, nekem meggyőző volt. Na nem az, ahogy csillapított, lehetett volna puhább. Bár lehetett állítani, de akkor még nem tudtam mi merre, lehet fel lehetett volna puhítani -
-
Casseius
tag
válasz
tothjozsi96 #19123 üzenetére
Igen, itthon a Monorim.hu árulja/árulta esparts vagy vmi hasonló néven.
Mondjuk függ milyen súllyal meg utakon használod, ha könnyű vagy nem hiszem h lenne baj vele, de nyilván ez alsópolcos választás úgymond -
-
Casseius
tag
válasz
tothjozsi96 #19121 üzenetére
Láttam már jópárat kitörve
-
Sziasztok!
Xiaomi Pro 2-höz ezek a teleszkópok jók lehetnek? [link]
Találtam magyar videót is a beszerelésről, kérdeztem is az illetékest, azt mondta hogy nincs velük probléma. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel az Ali-s teleszkópokkal?Van egy kis félelmem nehogy eltörjön vagy bármi probléma legyen vele. Illetve azt se tudom hogy a roller súlypontja meg ilyesmi dolgok nem-e változnak, tehát jól van-e méretezve a roller szempontjából is.
Valakinek véleménye van esetleg?
-
Az fasza
ide kéne a zérótolerancia aki 100 200-al száguld
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #19110 üzenetére
Fejlődés??
Növekszik a spektrum, amit le szeretnének fedni. Gondolom itt egy gépen nagyobb hasznot lehet realizálni, mint 2 (fele annyiba kerülő) kicsi rolleren.Ez milyen hatással lesz arra a szegmensbe, ahová ezzel modellel belépnek, majd kiderül. Ha a Xiaominak sikerülne elfogadható áron egy kívánatos gépet létrehozni, annak nagyon sok kis cég nem örülne, akik sokkal de sokkal kisebb tőkével rendelkeznek.
-
PociAti
őstag
válasz
Casseius #19116 üzenetére
Most akkor baj az, hogy cégcsoporton belül ugyanazt a platformot többször is felhasználják, vagy előny, vagy teljesen természetes.
példaként felhoztad az Audi - VW hasonlatoz. Meg lehet nézni a PQ35 platformot. Csak pár az ismertebb típusok közül, melyek erre a platformra készültek: Audi: A3, TT, Q3, Seat León, Toledo, Škoda Octavia, VW Golf 5, Golf 6, Jetta, Beetle. -
glaci
őstag
válasz
Reggie0 #19106 üzenetére
Azért ez is max., ha központba küldik.
Helyszínen kevesebbel is megállítanak.
(Engem pl. 61 -el tereltek félre, mert kicsit jobban benyomódott a gázpedál, amikor előre hajoltam megigazítani a napellenzőt. Azóta lakott területen is sokszor aktiválom a limitert, hogy ne járhassak még egyszer így.) -
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Tabla+18 km/h-ig nem jon buntetes, szoval szamold igy a sebesseghatarokat. Amugy a lagymanyosi hid megbirja a 200-at is.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Valószínű amúgy, hogy ezeknek a többsége marhára nincs képben a közlekedési szabályokkal, és az sem segít, hogy nagyon elszálltak a jogosítvány árak. Maguktól meg nem fognak elmenni KRESZ vizsgára...de gyakorlati tapasztalat nélkül az sem ér sokat. Tehát nem is nagyon tudják felmérni a közlekedési szituációkat. Vagy azt, hogy egyes manőverek mennyire veszélyesek. Vagy hogy egyes helyzeteket hogy oldjanak meg.
Ehhez kell gyakorlat, amit közúton megszerezni két keréken elég veszélyes dolog Budapesten.
Persze nyilván vannak amnéziás rolleresek is B kategóriás jogosítvánnyal a zsebükben.
Látom én is, hogy miket művelnek az utakon.
Egyébként a budapesti autósokra amúgy sem kifejezetten jellemző, hogy betartanák a sebességhatárokat. Max. ott ahol mérnek. Illetve 70 -es szakaszon talán kevesebb az olyan autós, aki többre vágyik.
Belvárosban meg több olyan rész is van, ahol érdemes megkeresni a rolleren az alacsonyabb sebességet és kimenni a bringa útra. Ott pedig azért fontos a sebesség, hogy az autós időben tudjon reagálni és/vagy fel tudja mérni a roller tempóját.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Nekem csak az nem derült ki hogy mi lett a választott vas...
-
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Üléssel is? Hát úgy instabil igazán
legalábbis g2 pro 2x jobban kolbászolt üléssel.
-
Hello topik!
Ma mentem egy teszt kört bár normafára is felakartam volna vinni, de nincs fogaskerekű anélkül meg kevés lenne a 16AH egy oda-vissza úthoz szerintem.
Persze a kugli az nem mutat pontos adatot szerinte Pestre is elmentem az országházat megnézni
Meg a 35km is kevés nem tudom, hogy számolta ki mert kb 40km lehetett az út oda-vissza mert nem légvonalban közlekedtem volt fel és le is út rendesen.
+Majd pontosítani kell a kerék méretét is mert nem 10" hanem 9.7" kb 24.6cm.
Olyan vegyes tüzelésen mentem 90% csak 2-es fokozaton max 33km/h ritkán bírtam vele maxon húzatni 3-as fokozatban kb 44Km/h-val, mert nincs kedvem az úton meghalni a sok kocsis barom miatt.
+Még üléssel is kicsit instabil a helyzet ilyen sebességgel.
(porsche az nem ismeri a 30-as táblát ahol elvileg bicikli út is van elhúz mellettem legalább 60-al de szerintem több volt az.)"A kerékpáros megengedett legnagyobb sebessége az alábbiak szerint változik:
50 km/h lakott területen kívül, ha bukósisakot visel a bringás;
40 km/h lakott területen kívül, ha nem vesz fel bukósisakot;
40 km/h lakott területen az úttesten;
30 km/h kerékpárúton;
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában;
10 km/h bárhol máshol, például járdán. Járdát viszont csak akkor közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan (a zsúfolt, forgalmas út önmagában még nem számít közlekedésre alkalmatlannak)."
(Persze a kresz azt mondja közlekedj az úton hát inkább nem, de láttam az Erzsébet-hídnál ilyen bátor szervdonort is felment a hídra b+, de úgy hogy a záróvonalon bevágott a kocsi elé, mert épp eszébe jutott hova akar menni tiszta káosz van Budapesten.
Én is e-rollerezek már egy ideje, de csak a külvárosban és idáig nagyrészt járdán meg bicikli úton 25-el.
Kugoo S1 pro volt 3évig, de mostanában lettek ilyen nagy teljesítményű dögök a piacon jó áron idáig a kuboo mantis volt kocsi árban kb amiről hallottam.)( Kár nem vettem fel videóra mai napon volt minden ezért is írom már le valahol, mert lesz ezekből baj a törvény alkotóknak lépnie kell előbb utóbb.
Nyilván ezekkel az álló kb 50-el futkosó barmokkal lesz, majd a baj akik a járdán gyalogosokat veszélyeztetik.
+Láttam a Szabadsághídnál olyat is aki a piroson a villamos előtt száguldott el nem tud várni fajta emberek ugyan ezek kocsiban is megtalálható fajta.
Ők azok a fajták akiknek nincs veszély érzetük magukra de másokra se.
Ezek nem tartják be a biztonságos sebességet ugyan ezek a fajta emberek mennek járdán is most.
Amiből hatalmas nagy szívás lesz az egész rolleres közösségnek, ha bepipul a sok eset miatt a törvényalkotó. Ami viszont nem igazságos lesz mert a sok halálos balesetet a kocsikkal ilyen retardáltaknak köszönhetjük akinek az 50 nem létezik ő akkor is 60-al vagy többel megy de 100-al is száguldozik Budapesten. Ha kell a XIX. kerületi rendőr kapitányságnál is megteszik.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OLED TV topic
- OLED monitor topic
- Linux kezdőknek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- További aktív témák...
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Yoga Pro 9 (14IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4060
- iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3123
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2045, 95% Akkumulátor
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest