- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 4 – Zöldséges ragu, ami sokféleképpen elkészíthető
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #17198 üzenetére
Nemtom, hogy a gen1 motor miatt van-e, de a motor dinamikáján egyáltalán nem érzek semmi nyögést. Legalábbis síkon. Teljesen jól gyorsít 25 -ig és még a hegyre is felvisz.
-
válasz
ktgeri #17196 üzenetére
Ezt hol olvastad?
Miért nem kérdezted itt meg inkább?
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph20mph =~30km/h
Ezek a fajták vannak. Idehaza a G30E kapható. Ezt hiába állítod más lokalizációra.
G30P-t kellett volna venned mondjuk DHGateről, az 30-al megy alapból, és a sokak által áhított tempomat is rajta van. Más feature nincs, nem is értem, hát mi kellene még.Örülj neki, h nem csináltál lábbal hajtós rollert belőle. Vidd be az egyik rolleres szervizbe, azt megcsinálják.
rollex.hu/Szoftveres-tuningolas-Sebessegkorlatozas-feloldasaA 100kilót inkább a motor miatt írják rá, nevezetesen, h ennél nehezebb emberrel lassabb a roller, mert nem erre tervezték a motort. Szerkezetileg bírni fog, nem az szokott a fő probléma lenni, h eltörik.
-
ktgeri
tag
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget a roller választásában.
Végül a Segway Ninebot max G30-as modellre esett a választásom a Xiaomi 4Pro-val szemben.Lenne pár kérdésem:
- Neten olvastam egy olyan trükköt, hogyha Amerikának állítjuk be a lokációt, akkor kapunk tempomatot a géphet, illetve a 25km/h-t megnövelik 30-ra.
A regisztrációnál ki is választottam amerikát, de sajnos se tempomat, se 30 km/h - ás beállítási lehetőség
- Tudtok ajánlani bármilyen oldalt, ahol többet tudok olvasni a custom firmwire-ről és, hogy általa milyen feature-ek unlockolhatóak a gépen?
- 100 kg-os terhelhetőség mennyire komolyan vehető? Utólag vettem észre, hogy a gép "csak" annyit tud. Én meg több vagyok nála. Pláne táskával egyebekkel. -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #17187 üzenetére
Igen az újabb gyártású Xiaomikban (nem csak pro 2) már GD32 van ami már fizikailag se ugyanaz szóval chip cserével se lehet megoldani
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17190 üzenetére
Szerintem jól működik. Esetleg kisegítőnek lehet használni/felszerelni egyéb index megoldásokat...de szerintem ezek kiváltásra nem alkalmasak. Ahogy ezt feljebb PociAti is írta, meg én is.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17181 üzenetére
Én lábbal szoktam, azt elég jól tudják értelmezni az autósok is. Bár igaz, hogy én nagyon aktív, forgalmas utakon nem használom. Meg ugye itt fontos az út minősége is...mert ha szar az út, akkor mondjuk pálcikán elég rossz "egykezezni".
Abból is egy rosszabb rész van, egy kb. 50-80 méteres szakasz, ahol nincs se járda, se kerékpárút, a végén pedig balra kell kanyarodnom, ahol szinte egyből vasúti átjáró van. Ott alkalmanként felsorakoznak az autók, de szemből közben jönnek, akár kocsisort kerülve is.
-
ρσгτσ
addikt
Csengőn ha egy vagy kettő kattanást tekersz, akkor általában be szokott akadni és nincs hangja. Legalábbis az elején még ez működni szokott. Egyébként könnyű leszedni később, ha már nagyon zavar.
Gázkar rugó hangja is előfordul, de nem mindenkinél. Meg ezért általában nem is nagyon cserélik, mert nem olyan hangos vagy zavaró.
Szerk.:
Ez a két kritikusabb "komponens" van nála. Múltkor én is írtam erről, hogy általában milyen hibákat sorolnak ezzel a modellel kapcsolatban.Csengő zörgés, és gázkar rugó hang. Illetve utóbbi akadozása (nem fix beragadás). Ez sem általános, de főleg ezekről vannak visszajelzések.
-
xmad
őstag
Kicsit bővebb tapasztalat a G30max ról ha esetleg valaki tervez majd olyat venni.
enyémben gen1 motor van. Gyárilag 25 a vége.
én átváltottam amerikai régióra, mást nem csináltam.
így 27-28 a max speed, és amikor merül akkor se veszi vissza a nyomatékot, most reggel 35% on volt az akku, nyomaték ugyanannyi, max speed 23-24.
lett tempomat, ami szerintem kenyelmes dolog főleg a hosszú egyenes bicó úton.
a sebessége szerintem a 25 is elég városban, azonban a nyíl egyenes bicó úton marha lassúnak érződik.
akku hatótáv nagyon jó, ha csak munkába járok vele oda vissza 8km akkor elég egyszer feltöltenem és kibírja a hetet, ez tetszik benne.
masszív, tartósnak igérkező cucc
rázós úton a csengő zörög, idegesítő,
full gázon haladva ha nem tempomattal megyek akkor a gázkar rugója is zizeg néha,
gumik szerintem nagyon jók, esőben se csúszkál, jól elvezeti a vizet.
tőlünk bicó úton el lehet menni a dunáig ami oda vissza 50km. Meglehetett járni vele és nagyon nem izgultam a hatótáv miatt.
ja, a régió váltás miatt érdekes módon ha rádugom a töltőre azt nem jelzi.. csak az appban látom hány % on áll
én ajánlom -
P3Dr0
senior tag
válasz
Peaceliker #17137 üzenetére
Sajnos már az ST Link V2 se mindíg segít ugyanis a gyártók (Segway biztosan) az ST32 chip-et AT32-re cserélte így a programozása tök más viszont a két chip lábkiosztása ua. így ki kell szedni az új AT32-t és betenni helyére egy régebbi ST32-t és akkor már megy az ST LINK és mehet vissza a regebbi FW.
Nem könnyű művelet elég jó kézügyességet és felszerelést igényel. Én most várom kinabol az ST32 chippet ha megerkezett megcsinálom a cserét majd jöhet a régebbi de jó drv aztán teszem is be a controllert a rollerbe es ismét lesz tempomat meg kraft. (F40 esetében kérdéses az akksi és ezáltal a hatótáv sajnos) -
Peaceliker
addikt
válasz
Kozma jános #17182 üzenetére
Semelyik csati nincs oda? Akku táp, motor csati stb? Nem laza nincs korom?
Bár az, hogy akkura dugás után jó az bms gyanús. -
Kozma jános
újonc
Sziasztok.Lenne egy kis/nagy problémám egy elektromos rollerrel. Nem márkás ezért nyílván kínai de most nem ezen kell majd lovagolni. A hiba jelensége az hogy pár kilóméter után egyszer csak leáll. Ez egy 500 W/48V os motorral rendelkezik, 450w-os motorvezérlővel( ez már cserélt mert az eredeti az 350 w os lehetett mert méretileg is kisebb volt , de ugye úgy volt leragasztva a külseje , hogy nem lehetett leolvasni az adatokat ). Minimum 12A -es az akksija . Teljesen feltöltve ugye kb 53 V . Mikor most legutóbb leállt , kimértem és 50,3V - on állt( ugye 18650 es akksikból áll aminek a biztonságos legalja 3,5V , 13s -es akksinál 45V ig simán leeshet a feszültség csak ezalatt kellene kikapcsolnia a bms töltésvezérlőnek ) , és a tf100-as gázkar 5 ből 4 es töltöttséget mutatott. Az e005 ös hibakódot adta ki ami elvileg azt jelenti , hogy nincs kapcsolat a vezérlő és a motor közt. Viszont ha rádugtam a töltőt azonnal beindult , és a teljes töltöttséget jelezte . Bakra raktam , huzattam nyomtam neki de nem állt le . Létezik , hogy van valami áram korlát a vezérlőben ami letilt ha hirtelen nagy áramot vesz fel a motor ? Ki lehet ezt iktatni a tf 100 ból vagy pedig a motor vezérlőből ? A bms vezérlője 20A -os . Lehetséges , hogy a cellák hiába 3000 mA-osak nem tudnak nagyobb pillanatnyi áramot ? Bár egy cella 4 db 18650 es akksiból van ami ugye minimum 12 A . Tehát kb 600 /650 W nyi energiát le tudnak adni simán egy 500 w-os motorra. Szóval valaki tapasztalt már ilyet , volt e hasonló probléma, hogyan lehetne ezt megoldani ?Akár a bms vezérlőből kellene valami jobb vagy másabb ? Mert úgy olvastam , hogy abból is 2 féle van. Van egy 'olcsóbb' butább kevésbé érzékeny , meg egy drágább okosabb de érzékenyebb . Remélem tud valaki segíteni mert bosszantó , hogy elvileg minden jó , de mégis leáll a gép, pedig 6km en belül meg nyugodtan koccolhattam 47 km /órával, erős lejtőn is ment 42 őt. Pihent 8 órát( dolgoztam ) és ezután meg ugyanazon a lejtőn felfele 10 méter után leállt.
Üdv. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Ha aktív a tempomat, akkor kézzel. (Ezért vettem le 3 másodpercre az aktiválási idejét, hogy minél előbb bekapcsoljon.)
Amúgy sehogy.Vannak más halva született ötletek, mint pl. kormányvégre szerelt irányjelző, sárvédőre épített irányjelző, kormányszárba építhető irányjelző, de amíg nappali fényben nem látni egyértelműen, addig nem sokat ér. Ja és a mögötted / melletted haladó jármű vezetője se tudja hol keresse az irányjelzést. Legrosszabbak a talaj közeli megoldások, azt amúgy se látja a sofőr a kitakarások miatt. Szóval eléggé halott ügy.
Amúgy is elsősorban a mozgásod is viselkedésed alapján tudja legkönnyebben kikövetkeztetni a mozgásod.
Pl. az út vezet egyenest és balra is, és te lassítasz, meg elkezdesz hátrafelé nézni, abból elég egyszerűen kikövetkeztethető, hogy nem egyenest szeretnél továbbmenni, hanem balra szeretnél kanyarodni. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Igazából mindegy hogy melyik milyen, mert hátulról, oldalról és elölről is jól kellene látszania. Az meg akkor jön össze, ha több helyre raksz indexet. Azokat is egymástól jól elkülönítve, megfelelő fényerővel és normális magasságban.
Néztem már én is egy csomó opciót, de végül maradtam a lábamnál....
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #17177 üzenetére
Felrakok egy BMW emblémát
-
Peaceliker
addikt
Akartam már kérdezni. Irányváltást hogy jelzitek?
Nem nagyon látok kész megoldásokat csak elemest, az annyira nem szimpi -
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu #17172 üzenetére
Miben különbözik még a magyartól egyébként?
-
Revolit
senior tag
válasz
Somatom #17170 üzenetére
Köszi a hasznos infót. Akkor nem fogom kínozni. Amúgy már megrendeltem, úton van. Jelenleg egy D28E van, de amúgy maradna 2 roller, feleségemmel néha egyszerre használnánk. Csak akkor majd lehet a D28E helyett lesz egy Mantis dual mondjuk, az biztos felmegy, nem?
szerk.: Majd 30 kiló a mantis dual. Esetleg egy egymotoros 800W-os Mantis szerinted elég lehet a Normafához? Tudom, tudom a szabályozás viszont megszívathat.
-
Nordik
őstag
DHGaterol milyen F40 kapható? Globális verziós ugyanúgy mintha itthon vennem? Mi a probléma velük mostanában mert olvastam, hogy nem az igazi valami körülötte. Ajanlott modell még mindig attól függetlenül, hogy ugynezki kifuttatjak?
-
Somatom
veterán
válasz
Revolit #17168 üzenetére
Az Istenhegyi út Költő u. és Mártonhegyi u. közti szakaszán biztosan nem megy fel. De, addig is komoly kínzás lenne neki (meg neked is, mert néhol nincs járda, néhol meg lépcső van benne). Én úgy csinálnám, hogy a Szilágyi Erzsébet fasori végállomásától felmennék fogaskerekűvel a Fogas megállóig. Onnan az Eötvös úton már sztem felmegy a Normafáig. Ezt esetleg ki tudom neked próbálni, mert a közelben lakok.
-
rep3at
őstag
válasz
Peaceliker #17166 üzenetére
Nem nagyon merek hozzányúlni de csak találok valami hozzáértőt a városban aki jobban ért hozzá.
-
Revolit
senior tag
Normafara felvisz (aljatol, konkretan Pestrol) egy G30 Max? (Nem kirandulas, havi tobbszor melo miatt)
-
rep3at
őstag
Sajnos kezd egyre használhatatlanabb lenni a roller (F30E). A vibráló hang (vagy talán inkább mint egy daráló) megvan de ha tolom egyenesen szinte sosem jelzi hogy nő a sebesség, konstans 0, kivéve ha döntöm akkor néha "elkapja". A bal oldali kupak a kerékről hiányzik, viszont víz nem érte. Menet közben néha egy kanyar után egészen normálisan megy amíg mozgásban van de megállás után szinte sosem indul el csak úgy simán. Amikor lendületből fékezek akkor szinte mindig egyszerre kikapcsol a motor, így a motorfék is, egyből tárcsafékkel akar fékezni.
Szerintetek mi lehet a baj?
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Grafiqs #17162 üzenetére
Aki a fenti keresőt nem tudja használni, annak az is mindegy van -e összefoglaló.
Ezt tapasztalatból írom, mert az előző accountommal legalább egy tucat összefoglalót írtam...és legalább még ennyihez volt közöm. Igaz, hogy jellemzően okostelefon topikokban.
Elég szerintem olyanról írni, amiről nagy mennyiségű tapasztalat és visszajelzés van. Mert ezekre hiába keres rá az ember, hamar el fog veszni a sok infó között.
Thunderzolee is azért szokta ezeket ajánlani, mert nagyobb az eladási darabszám és sok a visszajelzés.
Azzal tesztek igazán jót, ha leírjátok a tapasztalatokat olyan modellekről, amiről nagyon kevés az infó. Függetlenül attól hogy jó vagy rossz. Kiemelve azt, hogy mennyi kilométert mentetek vele és általában milyen körülmények között használjátok.
Plusz több olyan téma van, amit fontos lenne kiemelni, és nem arról szól, hogy melyiket vegyed. Ilyen például az is, amit PociAti említett feljebb. Én például korábban egyből a "bar" szóra kerestem, amire lényegesen kevesebb normális találat van. Nem itt, hanem úgy általában értve.
Aztán a PSI -re keresve pont az ő egyik korábbi hozzászólása adta meg a jó irányt.
-
Grafiqs
őstag
Nagyon-nagyon egyetértek azzal amit írsz. Az, hogy valaminek tájékoztatsz a létéről még nem jelenti az, hogy ajánlod is megvvásárolni.
Én nagy megelégedéssel használom a N2-esem, de nem fogom ajánlani senkinek. Ettől függetlenül ha valaki tud a létéről akkor megkapja a mérlegelés lehetőségét.G
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Somatom #17160 üzenetére
Autós ellenőrzés az egy nagyobb szabású dolog. Rollernél még Budapesten is elég lenne 4-5 helyre kimenni egy nap, aztán máshova a következő napon és így tovább. Ezek általában nem tartanak tovább néhány óránál, és eredményesen szereznek bevételt.
Az autós országos ellenőrzések ennél jóval komolyabbak.
Mondjuk Húsvétkor a Vaspálya utcában is csináltak olyat, hogy pár órán keresztül minden autót leállítottak. Egymás után álltunk, és 3 rendőr ellenőrzött. Vagyis fújkáltuk az alkoholszondát.
Mostanában már egyre több az ilyen jellegű ellenőrzés, bár az is tény, hogy a legtöbb európai vonatkozású, amihez mi is csatlakozunk.
Viszont ezeknek köszönhetően gyakrabban tapasztalatom, hogy sokkal körültekintőbbek az autósok zebránál. Nyilván 100 százalékos megoldást ez sem fog nyújtani.
yodamester10:
Az autókra sokkal komolyabb a közlekedési szabályozás, mint amilyen valaha rollerre lesz. Ráadásul szabályozott és ellenőrzött keretek között folyik a gyártás és a használat is. -
Somatom
veterán
Sztem még arra sincs kapacitás. Ettől sokkal egyszerűbb tuti kaszálásra sem mozdulnak rá (pl. napos időben mobil traffi Bajna - Héreg között). Ha nyilvánvalóan durva kihágást (pl. utas) meglát a rendőr, akkor esetleg rámozdul, egyébként meg azért lesz a szabály, hogy balesetnél legyen mire hivatkozni.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Bensid #17153 üzenetére
Lehet cemtirozni kéne
Gondolom az első kerék a hajtott, ott nehéz az ilyet csekkolno, hogy hogy forog. Amúgy eléggé fel van fújva? Azt hiszem ezeket 3-4 bar ra kell (nekem tömör gumi van, azért nem tudom)
Még amire most beugrott. Mi van ha nem cső gázon mész hanem módjuk 23al. Akkor csinálja? Ha nem, akkor az lesz ahogy a motor leszabályoz, nem elég finoman oldja meg -
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu #17156 üzenetére
Ezt először az autósok között kellene kezdeni
Ott sincs meghatározva,hogy B-s jogsival Porsche 911-et vagy Daciat vezethetsz.2018 óta egyszer sem zaklattak a rendőrök.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamester10 #17154 üzenetére
én biztos nem akarok olyan cuccal közlekedni, ami messziről sáros...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
yodamester10 #17154 üzenetére
Szerencsére (valószínű) nem így lesz.
Elég néhány akcióhét. Vagy pár napos ellenőrzés, évente párszor ismételve.
-
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu #17151 üzenetére
Csak elmélet,szerinted lesz idejük erre?Kötelező sisak használaton kívül max a 14 betöltött évet határoznám meg a többi mindegy.
-
Bensid
tag
Sziasztok!
Még nagyon zöldfülű vagyok az e-roller témában, 2 napja érkezett meg a Sencor Scooter One-om és máris felmerült bennem egy kérdés, amiben nagyon megköszönném, ha tudnátok segíteni!
Szóval munkából hazafele van egy 2 km-es rész ahol teljesen egyenesen és tökéletes bringaúton tudok haladni. Néhányszáz méter után tűnt fel, mintha a roller számára mégsem lenne annyira tökéletes az útfelület.
Full gázon haladtam és a tükörsima útfelületeken is azt vettem észre, hogy a kormányba ahogy kapaszkodom vibrál. Minimálisan, de szabályos ütemben, tehát gondolom nem az út hibája, hanem ahogy a kerék gördül ott lehet valami.
Még egyszer mondom, nagyon minimális a kilengés, lehet, hogy nem is venné észre mindenki, csak próbálok minden részletre odafigyelni.
Lehetséges, hogy valami nem stimmel az újonnan vásárolt rolleremmel, vagy ez egy megszokott dolog ilyen belépő kategóriás rollereknél max sebességnél?
Tapasztalt esetleg valaki hasonlót ugyanilyen rollerrel?Köszi ha válaszoltok!
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #17145 üzenetére
A fórumon simán lehet egy korábbi hozzászólásra hivatkozni, linkkelhető.
Például #9833-as hozzászólásom az ideális keréknyomásról Xiaomi rollerek esetén. *Nem kell minden esetben 95%-ban ugyanazt hosszú, de rosszul formázott dokumentumot újból és újból bemásolni. Kérdéstől függetlenül akkor kell csak újra megírni, ha frissülnek az adatok. Nem kell hozzá összefoglalóhoz jogosultság és egyéb macerák.
* Ebben a hozzászólásban is van hiba.
"És minél gyakrabban töltsük az akkut! Nem túlzás minden használat után a nap végén feltenni töltőre."
Erről már némileg mást gondolok. Teslák kapcsán más javaslatot olvastam. Gyakorlatilag nem tudom hogy konkrétan a rollerek esetén mi a legjobb és annak mekkora jelentősége van, így inkább nem javaslok ezzel kapcsolatban mást, mint hogy ne legyen nagyon lemerülve.
Célszerű 1 hozzászólásnak inkább csak 1 témát felölelni, így akkor könnyebb a hibát javítani. -
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamester10 #17150 üzenetére
ezek közül várhatóan az utolsón kivül az összes többit vegzálják majd a rendőrök.
-
yodamester10
őstag
Van bőven,csak keresni kell
Asszonyét itt vettem:
[link]
Ez meg az enyém:
[link]Pl:
APOLLO Air 2022 elektromos roller, 500W-os motor, 15Ah-ás akkumulátor, 50Km hatótáv 449.990 Ft
Kugoo Kirin G3 10,5"-os gumikkal, 1200W teljesítménnyel, 50-60Km hatótávval 502.990 Ft
Hiley X8s 600W, 13Ah 299.990 Ft 2
Kaabo Mantis 10 Pro+ Elektromos roller 2000W, 24,5Ah
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Thunderzolee #17141 üzenetére
Nekem azt írta ki,hogy nincs frissebb firm,mint ami rajta van. Akkor én ezzel a fossal kaptam?
Egyelőre nekem nem merül semmit,de induláskor nagyon visszafogja magát. És ezért a meredek emelkedőt se szereti. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Thunderzolee #17145 üzenetére
Akkor esetleg írd bele azt is, hogy nem csak ezek a pálcikarollerek léteznek a piacon, hanem vannak mások is, amiket azért nem mutatsz meg, mert nincs supportjuk, eltörik a kormányuk, esetleg a topiklakók 90% sosem hallott róla. Így aki nem ismeri a témát azt hiszi, hogy más nem is létezik (például személy szerint nem ebből a listából választanék ha pálcikarollert szeretnék).
Amúgy félre ne érts, nagyon hasznos amit leírsz, főleg azoknak, aki ezek közül a típusok közül szeretnének választani. Ha esetleg odaírnád az újaknak, hogy miért van ez a lista (support, tapasztalat, megbízhatóság, alkatrészellátottság, stb.), azzal véleményem szerint sokkal többet segítenél.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #17139 üzenetére
Olyan de ja vu érzésem van. Ha jó kétnaponta bemásolod ugyanazt a
sok képernyőnyi HSZ-t, lehet tényleg érdemesebb lenne összefoglaló
szerkesztési jogot szerezni, aztán elég lenne csak annyit írni: lásd ott.
(Merthogy egy ilyen táblázat viszonylag stabil szokott maradni.)
Ui: ha gondoljátok, kérek jogosultságot és bemásolom, bár megosztó
témában nem szeretek topikgazda lenni, robogósat se sokat bírtam...
(De hébe-hóba összefoglaló szerkesztés a javaslatok alapján belefér.) -
válasz
Peaceliker #17140 üzenetére
Az új firmwaret aki felrakta a global verziós F40-ekre (amiket DHGateről vettek), azoknál tette gyakorlatilag használhatatlanná a rollert az új szoftver.
Kíváncsi leszek mi lesz a vége. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #17139 üzenetére
Nem f40 re írta valami, hogy nem megy úgy mint pro2? Hiába 350 vs 300w
-
válasz
ktgeri #17138 üzenetére
Felsorolom a pálcikarollereket, h képben legyél mégis hogy vannak ezek:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek nagyságrendekkel jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a 350W-os jobban megy, mint a 300W-os.
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges.Ami a Pro 4-est illeti, 10"-os kerekei vannak, 350W-os motorja, és elvileg 55km-es hatótávot írtak hozzá, bár az akkupack mérete alapján ehhez erős kétségeim vannak. :/
Inkább egy G30-ast javaslok helyette, márcsak a hátsókerék hajtás miatt is. -
ktgeri
tag
válasz
Peaceliker #17137 üzenetére
Igen, lehet.
Teljesen amatőr vagyok a témában. Megmondom őszintén, hogy én akkora előrelépést nem látok a PRO2-hőz képest, hogy megérje az extra pénzt.
Szóval jó lenne valami guru segítségeVagy ha tudtok mondani más BB e rollert 200-300 között, az is megfelelő
-
ktgeri
tag
Sziasztok!
Xiaomi MI4 Pro rollerről mi a véleményetek?
Próbáltam keresni a forumon, de nem nagyon találtam vele kapcsolatos bejegyzést.Megéri az árát, vagy túlértékelt?
A sebességével vannak gondjaim, de ha jól tudom, akkor ez egy szimpla SW flash segítségével felülírható.
Továbbá, gondolom a szervizelése is egyszerű, hisz bőven van Xiaomi Shop magyarországon.Köszi'
Gergő -
phoenix1989
addikt
Szekszárdról van valaki aki foglalkozik szervizeléssel?
-
Peaceliker
addikt
Xiaomi m365 pro gyári motor csati szigetelése... Nem fázott
Maga a csati jó széles, jó erősen tart, de a vezetékre a (ami egy alja hulladék, kő kemény szigetelésű rettenet) csak rá van nyomva. Elég jól és csati másik oldalán még zárva is van, tényleg pro... Se jön az idő, az oxidáció meg hát mégis csak kicsi a felület ahol érintkezik... És akkor jön az idióta (én), elkezdi babrálni a powert és ez lesz
De vissza emlékezve már amikor először szedtem szét (akkor még gyári volt) akkor is volt már koksz, csak akkor még kevesebb és azt hittem csak valami ragasztó, hogy ez a szigetelés ne szökjön meg.
Szóval jól megforrasztottam és úgy fest a padló gázon lévő tiltást abba is hagyta.Ja meg gyári xt30 apa... Úgy lógott benne az ellenpárja... Szóval az is kuka, ment rá egy kis vezeték meg egy jóféle xt30, most jó szoros.
Tudom, több volt meg amper, de ezek az alkatrészek szerintem a gyári alakított is éppen csak viselték.
-
Aaron14
őstag
Kijelzőborítást cserélt már valaki Pro 2-őn? Mennyire macerás? Van otthon egy tartalékom, gondoltam kicserélném lassan, már elég ütött-kopott.
Az első gumimat feltöltötték defekálló folyadékkal. Most lehet hülye kérdés, de mikor felfújom a kereket, ez a folyadék nem tud kijönni?
-
RZS
tag
válasz
Thunderzolee #17105 üzenetére
Hello!
koszi az infokat.
Tobb helyen voltam ahol ugy hirdettek, hogy FBC4025GL es amikor kihoztak a raktarbol a dobozon ez volt: FBC4021GL....tobb felesleges korom volt emiattlehet tobb telefont is parositani egyszerre? kb 3an hasznalnank ugyanazt a rollert....
koszi
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Thunderzolee #17128 üzenetére
Az első kettő az volt. Igen.
-
robyg
senior tag
válasz
Thunderzolee #17117 üzenetére
-
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Aaron14 #17125 üzenetére
Ez nem derült ki a korábbi posztból, de sanszos. Vagy már eleve figyelgette és meg volt repedve. Amikor szétszedte pedig letört.
Nem vágom, én is csak tippelek.
Szerk.:
Szerintem az elején gyepálta rendesen. Talán esett is vele. Szóval nem biztos hogy normális körülmények között halt meg neki ez a rész. Vagy talán elmaradt pár karbantartás.Ez pedig a sárvédője volt:
Utána már nem voltak ilyen jelentős problémái.
-
Aaron14
őstag
válasz
Peaceliker #17122 üzenetére
Nem. Kell hozzá belső.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Aaron14 #17119 üzenetére
9+ Thunderzolee:
Persze meghatározó az is, hogy milyen körülmények között használta, de ennyi kilométer akkor is remek a javítások tükrében.Van amúgy fent ebben a csoportban néhány 8000-12000 kilométert futott tag is. Elég jókat írnak.
A fenti figurának is visszaolvastam a korábbi bejegyzéseit. Azt láttam, hogy volt még neki egy törött hátsó sárvédője, amit cserélt. Valamivel lezúzhatta.
Illetve az összehajtó résznél neki úgy láttam hamarabb kijött a probléma. 1 éven belül. Ami nála szintén nem kevés kilométer.
Illetve ilyen képeket láttam, nem egy időben készültek:
-
-
-
válasz
#01110937 #17115 üzenetére
Én is Szép kártyával akartam megvenni akkoriban, de Gshopperről annyira olcsó volt, h inkább onnét vettem, Szép kártyán meg ott maradt a lóvé.
Kérdezd meg egy Szép kártyát elfogadó helyen, h nem vállalnák-e be, h szereznek egy rollert (vesznek), és tovább adják neked Szép kártyával kifizetve.
Esetleg némi jutalékért.
Mondjuk 100ezret elöre kifizetve (levonva a kártyáról). -
#01110937
törölt tag
Tényleg igazatok van, kerékpárüzletben is elfogadnak szép kártyát... Vajon kerékpárüzleten kívül hol még ahol akár rollert is kapni? Tudtok esetleg ilyen üzletet?
-
robyg
senior tag
Sziasztok Skacok!
Tulajdonosa lettem egy Segway Ninebot D38E rollernek.
Vettem hozzá egy Xiaomi pumpát.
Kérdésem mennyire kell fejfújni a kerekeket?
A gyári adat 40-45psi közötti értéket ad. Most jelenleg 40psire fújtam fel.73Kg vagyok és Debrecenbe közlekednék vele.
Volt lehetőségem kipróbálni egy olyan rollert amin tömör kerék volt.
Nagyon gáz úgy pattog a roller mint a fene.Segway finomabban megy.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #17111 üzenetére
Mindent értek... Szóval olyan, hogy megőrülsz!
-
DGery
aktív tag
Érdekes eset történt Indiában.
Picit volt szerencsém megismerni az ottani (eléggé csekély) biztonsági szabályokat, így a tűzeset kialakulása nemfeltétlen lep meg... -
válasz
Peaceliker #17110 üzenetére
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #17109 üzenetére
Ja az úgy tré
Igazából felmegy.. Úgy ahogy, de felmegy.nem próbáltam még, de nem opció lábbal rásegíteni.
-
válasz
Peaceliker #17107 üzenetére
Hát ez nem úgy van, h kimegyek, nem megyek ki.
Ha nincs bicikliút, nemigen lehet máshol menni, mint az út szélén, akárcsak kerékpárral.Az említett emelkedőn egyébként (Esztergom) kétsávos az út felfelé, így a kapaszkodósávban nem gond a felfelé haladás.
A lejtő alján nincs csak két sáv, de terelősziget középen az úttest két oldala közt persze van, h nehogy meg tudjanak előzni.Ezen a ponton szoktam érezni, h feltartom azt, aki mögöttem jön. Utána már kétsávosra vált, akkor már nincs gond.
Sajna még járda sincs, vagyis annyira keskeny, h egy gyalogos elég, h blokkolja teljesen, illetve a villanyoszlopok is a járdából nönek ki, valamint több helyen is kb 5 centis aszfalt felgyűrődések vannak a járda teljes szélességében, szóval abszolút nem alkalmas a közlekedésre. :/
Pedig hát nyilván azt választanám inkább az úttest helyett.Nem is az bosszant, h nem megy fel érdemben, vagy, h mennyire lassul be, hanem, h a Xiaomi is, meg a Segway is gátlástalanul ráírja a rollereire, h ekkora, meg akkora emelkedökön képes felmenni, holott ez egyszerűen nem igaz.
Írjanak kisebb százalékokat, mert ez azért kimeríti számomra a megtévesztés fogalmát:
"20%-os emelkedőn felmegy akkor, ha a töltöttség 70%, vagy afeletti és maximum 75kg-mal van terhelve, valamint a lejtő alján legalább 15km/h a sebesség. Az emelkedő végén legalább 6km/h marad a sebesség."
Ha 10-12-vel haladunk felfelé, az már majdnem olyan, mintha eldőlnénk oldalra a rollerrel. Most komolyan van pofájuk odaírni, h 6km/h a sebesség az emelkedő tetején? -
wanted5
őstag
Nem tudtok valamilyen élvédőt? Annyiszor lebasztam már a bokám, hogy hihetetlen.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #17106 üzenetére
Mondjuk 25el sem mennék ki autók közé, sík terepen sem
Hát ahogy nézem, tippeltem, ahhoz hogy értelmes tempón fel lehessen menni ezekkel emelkedőn, kéne 1500 watt
Azért egy 1/10es rc autóban vannak 300-600 wattos motorok. Ezekben meg 300. Én csodálom, hogy mennek
Illetve ha lenne power akkor hatótáv lenne semekkora, akkor marha nagy akku kéne és máris 2x árban lennének stb stb. -
válasz
Peaceliker #17083 üzenetére
Na, hát pont erröl beszélek. Ne essen már vissza a sebesség 15-re. Ez nonszensz, h "ez ilyen".
25-el is eléggé feltartja egy rolleres az autós forgalmat, hát még ha csak 15-el vánszorog. -
FBC4025GL Ez a hazai verzió
FBC4021GL Ez Svájci verzió (vagy Német verzió)
BHR4526GL Ez meg a Norvég verzióA hazai az egy fékkaros 25km/h max sebességgel.
A Német az két fékkaros, 20km/h sebességgel.
A Norvég az egy fékkaros, 20km/h sebességgel.Ne vegyél Norvégot, meg németet se.
Rablásgátló nincs, ami van benne, azt ki tudja kapcsolni egy hozzáértő. A lakat a jó megoldás, amig bemész boltba, odakötöd valamihez.
Hosszabb távon inkább ne hagyd felügyelet nélkül.És nagyjából vízálló, nyugodtan használhatod esőben is, a pocsolyákat kerüld ki, és kész. Bár ha ezt nehéz kivitelezni, inkább ne használd olyankor.
A vezetékek nyilásainál szokták még sziloplassztal kitömni. Illetve egy ilyet lehet venni rá bármelyik rolleres boltban -
Casseius
tag
Ha szétszeded a gépet (még a motort is) és beszilózol minden rést és lyukat ahol bejuthat a víz akkor nem igazán lehet bajod bármekkora eső is van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- LEGO klub
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ezek az új Apple termékek hivatalos magyar árai
- További aktív témák...
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Samsung Galaxy S20+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 28MQ780 - Dual Monitor - Nano IPS - 2560x2880 - HDR10 - USB Type-C - AMD FreeSync - MacBook Ready
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2116, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest